Last news in Fakti

18 Януари, 2018 15:19 31 897 61

14-годишен пубер си купи Tesla Model 3

  • tesla-
  • model 3-
  • зак фелдстийн
14-годишен пубер си купи Tesla Model 3 - 1

Четиринайсетгодишният Зак Фелдстийн стана официално най-младият собственик на Tesla Model 3. През 2016-а, когато все още бил на 12, той изхарчил всичките си спестявания ($1 000), за да капарира електромобила и в началото на тази година най-сетне го получил, съобщава InsideEVs.

За съжаление Зак няма да може да кара колата, докато не навърши 16. Удоволствието да се вози на електромобил обаче няма да му липсва, тъй като новият Model 3 е втората Tesla в семейството. Бащата на момчето има Model X.

InsideEVs не уточнява кой е помогнал на Зак да заплати пълната стойност на електромобила, чиято базова цена е $35 000. Черният Model 3 има опционални джанти и някои допълнителни екстри, които със сигурност са надули сметката.

Model 3 дебютира миналото лято. Върховата версия на 4.7-метровия електромобил има двигател с мощност 261 к.с., ускорява до 100 км/ч за 5.1 секунди и вдига 225 км/ч. Евтината Tesla се оборудва с батерии с капацитет 50 или 75 кВтч, които осигуряват пробег от 354 и 499 км съответно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    61 63 Отговор
    Те електрикофилите са на неговата възраст психически.

    Коментиран от #3, #55, #57

  • 2 Garrincha

    72 9 Отговор
    1000 $ си спестил на 12 - браво, моето момче ! Ето, така се пести от бургери ... после не се чудете, откъде имат пари бизнесмените в България - глад, тежък глад в продължение на години !ШДЪ

    Коментиран от #4, #26

  • 3 гост

    52 45 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Ами пак е по-добре от "петролофилите" дето "психически"са на възрастта на баба ти ! Крайно време е да си гледат пенсията и да не се занимават с автомобили !!!

    Коментиран от #27

  • 4 гост

    60 13 Отговор

    До коментар #2 от "Garrincha":

    Не , просто доказателство , че "скъпата" Тесла струва джобните на американски тийнейджър !

    Коментиран от #5, #6, #7

  • 5 Антиелектрика

    16 18 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Бухахахахахаах
    Ти кога последно си ходил да се преглеждаш?

    "Публикувано във факти.бг: InsideEVs не уточнява кой е помогнал на Зак да заплати пълната стойност на електромобила, чиято базова цена е $35 000. Черният Model 3 има опционални джанти и някои допълнителни екстри, които със сигурност са надули сметката."
  • 6 Garrincha

    12 6 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    35 000 $ струва, бе този ... пах, тоя тийнейджър !
  • 7 гост

    45 9 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Само за невярващите ще уточня , че такива като него в Щатите масово се занимават с почасово гледане на деца , разхождане на кучета, разнасяне на вестници и рекламни материали и т.н. с което за 2-3 часа дневно нямат проблем да изкарат между 300 и 400 долара месечно , ако не ги мързи , а точно толкова е лизинга на Тесла , още повече други разходи по нея практически няма !

    Коментиран от #9

  • 8 Младеж

    64 23 Отговор
    Разбира се, че ние младите ще променим света, защото в него ще живеем, а погледнете каква помия ни оставихте в наследство. Добре че има инакомислещи хора, за разлика от закостенелите ви мозъци, закотвени в миналото и не приемащи нищо ново, което всъщност е добре забравено старо.
    Торенето с изкуствени торове не е прогрес. Горенето на изгнили динозаври от преди милиони години не е прогрес. Изсичането на горите не е прогрес. Замърсяването на въздуха и водите само за да се вдигне БВП не е прогрес. Сега ще се опитваме да върнем състоянието на природата от преди изкривената ви представа за прогрес. Няма да ни е лесно, затова по добре не пречете!

    Коментиран от #10, #11, #37, #56

  • 9 Пей сърце

    20 15 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    И застраховка няма понеже тя никога не се блъска и не я крадът, и гуми не сменя понеже левитира, и окачване не сменя понеже е лекична като перце.
    Еххххх абе новото си е ново и аз като си сваля найлоните от колата мин. 5 години пей сърце.
    А иначе колко коли има баща му в гаража никой не споменава.

    Коментиран от #12, #29

  • 10 Арабин

    29 19 Отговор

    До коментар #8 от "Младеж":

    Да знаем, първо ще започнете с ДВГто после без месо, после секса и така всичко понеже било примитивно, ужас само как звучи полово сношение, извратено :)
    Ама на хората им е през оная работа твоят примитивизъм, ходи си загрявай водата на балкона със слънчева светлина понеже водата имала памет и лекувала.
    Има си конкуренция, и знаеш ли от какво най-много се оплакват хората дори и в САЩ че няма дилъри на Тесла дори и там!!!!!
    Искаш тест драйв искаш да сравниш колите няма ги. Отиваш на изложения в Токио, Женева, Париж, София дори Ню Йорк а тях ги няма, еми тогава майната ви не заслужавате парите ми понеже аз съм примитивен и искам око да види ръка да пипне и да сравни а не да поръчам нещо дето не съм го видял и да ми дойде след 5 години, който плаща той си поръчва музиката.
    Ако не позволят на Арабина да си спре Бентлито на 5 авеню за да изхарчи 6 цифрена сума ще го направи другаде.

    Коментиран от #13

  • 11 Арабин

    10 16 Отговор

    До коментар #8 от "Младеж":

    Да знаем, първо ще започнете с ДВГто после без месо, после секса и така всичко понеже било примитивно, ужас само как звучи полово сношение, извратено :)
    Ама на хората им е през оная работа твоят примитивизъм, ходи си загрявай водата на балкона със слънчева светлина понеже водата имала памет и лекувала.
    Има си конкуренция, и знаеш ли от какво най-много се оплакват хората дори и в САЩ че няма дилъри на Тесла дори и там!!!!!
    Искаш тест драйв искаш да сравниш колите няма ги. Отиваш на изложения в Токио, Женева, Париж, София дори Ню Йорк а тях ги няма, еми тогава майната ви не заслужавате парите ми понеже аз съм примитивен и искам око да види ръка да пипне и да сравни а не да поръчам нещо дето не съм го видял и да ми дойде след 5 години, който плаща той си поръчва музиката.
    Ако не позволят на Арабина да си спре Бентлито на 5 авеню за да изхарчи 6 цифрена сума ще го направи другаде.
  • 12 гост

    15 11 Отговор

    До коментар #9 от "Пей сърце":

    Хората черно на бяло са ти написали , че още две години не може да я кара , така че застраховка и т.н. до тогава не му трябва , а когато стане на 16 освен всичко останало има право и на работа на пълен работен ден , но даже и на половин което също е масово там ще има доход поне 7-800 месечно ! При положение , че живее при родителите си , дали ще му стигнат за "застраховка" ??? Но виж едно е абсолютно сигурно !!! Ако трябва да плаща и за ГОРИВО И СЕРВИЗ , със сигурност НЯМА ДА МУ СТИГНАТ !!!!

    Коментиран от #14, #16

  • 13 Младеж

    25 18 Отговор

    До коментар #10 от "Арабин":

    Ако ти порасва оная работа само от ДВГ и не можеш да правиш секс си е твой проблем, не ни слагай в твойта графа дядка.

    И секса и яденето на месо си е напълно естествен процес и не е нужно човек да се лиши от тях. Няма лошо и да си сгрееш водата или да си заредиш автомобила директно от слънцето ако пече, вместо да палиш огън за същата цел, защото това било по напреднала технология. По-добре е всяка дейност да се избира по това колко е вредна, отколкото на колко години е.

    Коментиран от #15

  • 14 Пей сърце

    18 8 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    ХаХаХа как ще купиш нова кола и ще я оставиш без застраховка ти наред ли си?? Трябва да си малоумен да го направиш.Той да не живее в бетонен бункер тоя???
    Впрочем този явно е, щом си купува кола и ще седи без да я кара 2 години, докато я подкара вече ще е морално остаряла. Та дотук с интелекта на Тесла собствениците.

    Коментиран от #38, #39

  • 15 Арабин

    7 5 Отговор

    До коментар #13 от "Младеж":

    А горенето не???
    Странно защо вдишваш кислород и какво правиш с него??

    Коментиран от #17

  • 16 V8 da ga eva

    10 9 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Брат, тя тая теснолинейка няма двигател, но има всичко друго което се чупи при останалите коли. И не че няма мотор, има поне два, само дето не са с вътрешно горене. Сигурно и те се чупят. Разликата между тая и конвенционална кола са само разходите за бензин и масло на двигателя. Само дето конвенционална кола би му струвала 20 000 долара и му остават 15 000 за бензин.

    Коментиран от #19, #21

  • 17 Електрика

    13 10 Отговор

    До коментар #15 от "Арабин":

    Природата е оцеляла милиони години с дишането, но за някакви си 100-200 години и разказахме играта. Или ще се съобразим с нея, или ще се рестартира и ще се отърве от повечето от нас. Вече започна, ако не си забелязал. Температурните разлики стават все по-големи, което е причина и за все по силни ветрове. Проблемът ще се задълбочава.
  • 18 Алфата

    24 3 Отговор
    Зак момчето ми, Зааак... Като те гледам как вървиш с телосложението май ти е необходим велосипед! И поне по 20-30 км на ден в темпо. Само, ако знаеш срещу 5 % от цената на четириколесния акумулатор с какво двуколесно бижу с педали ще се сдобиеш?! И в"ръти, а ако намалиш и посещенията на Макдоналдс, Бургеркинг и КФС...
  • 19 гост

    10 12 Отговор

    До коментар #16 от "V8 da ga eva":

    Брат , тая кола в момента може да я продаде с 30% отгоре , просто има едни 500 000 дето я искат , а няма произведени !!! Ти ДВГто като го изкараш от магазина ще му вземеш ли барем 50% от цената , мноооого се съмнавам !!! Даже след две години , ако е с малък пробег и в идеално състояние ще и вземе поне 15-20% ОТГОРЕ , щото е от първите серии и има колекционерска стойност !!! Ти след две години и не знам си колко пари за "бензин" и всичко дето "не се троши" , ама се сменя всеки 10-15000 км колко ша вземеш за ???? А любимото ти ДВГ колко гаранция има , щото тая "трошливата" има 8 години БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЕ НА КИЛОМЕТРИТЕ !!!! И има един куп вече на по 400-500 000 без един долар разход !!!

    Коментиран от #24, #25

  • 20 Добрутро

    10 3 Отговор
    Останалите пари за теслата на Зак са дошли по линия на фамилията - ФелдЩАЙН.

    Коментиран от #28

  • 21 гост

    3 11 Отговор

    До коментар #16 от "V8 da ga eva":

    И кога намериш за 20 000 нещо поне 1/10 от тая Тесла , тогава говори , засега такава вероятност е изключена !!

    Коментиран от #22

  • 22 Мутрата

    13 5 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Всъщност в Америка за между 20 и 30 хил. долара има много по-добри автомобили от Теслата :
    Abarth 124 : $24 995
    Abarth 500 : $19 995
    Chevrolet Camaro : $25 905
    Ford Mustang : $25 585
    Dodge Challenger : $26 995
    Dodge Charger : $28 495
    Mazda MX5 2.0 : $24 915
    Toyota 86 : $26 255

    Коментиран от #23, #44

  • 23 Мутрата

    11 4 Отговор

    До коментар #22 от "Мутрата":

    Забравих един много готин седан : Subaru WRX : $26 995
  • 24 Лъжа след лъжа

    9 4 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    гост/Електрика докога единият ще лъже а другият(НИК) ще замазва?

    https://www.tesla.com/support/vehicle-warranty-m3

    Накратко какво има вътре:
    1.Колата има гаранция от 4 години или 80 000км!!!
    2.Малка батерия и двигател : 8 години или 160,000 km
    3.Голяма батерия и двигател:8 години или 192,000 km

    И най якото тази гаранция е само ако капацитета падне под 70% :)). Тоест ако днес купиш Теслата и утре батерията ти има 71% капацитет и отидеш в сервиза най-учтиво ще ти кажат и това ти е много!!!!!!

    КИА предлага 7 години гаранция примерно или 150 000км.

    Освен това нали твърдеше че цените всеки месец падали а сега две годишна тесла ще струва 20% отгоре първоначалната цена???

    А сега три бързи вица които са ти специалитет:
    1.Тесла 3 и колекционерска стойност :)))
    2.Гост каза......нещо умно:)))
    3.Гост каза...аз не съм Електрика :)))
  • 25 нещо си

    7 6 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Ти разби представите на Уолстриит за търговия бе... хахаха, върви си пусни CV-то при тях може да те вземат. Само да спомена, че има коли от не толкова далечната 95-та които струват повече от Бойко Борисов.

    Коментиран от #31

  • 26 Кирката

    6 7 Отговор

    До коментар #2 от "Garrincha":

    Дъщеря ми е на 10 и е събрала за сега около 2,500 евро. Така че не е много трудно да ги събереш
  • 27 Шушо

    5 4 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Ти като си такъв, имаш ли си мъж, или в момента си свободен.
  • 28 Евреин

    6 2 Отговор

    До коментар #20 от "Добрутро":

    Като спомена Евреи се сещам за нещо:
    1.Държавната субсидия която скоро ще падне тоест купуваш я за 27500$ а реалната цена е 35000$ (остатъкът го плаща богатият Американски народ като субсидия).
    2.Пишеше някъде че ако привлечеш нов клиент Мъск ти дава 1000$ бонус. Та бащата с Х привлича синът така че ето ти бонус и супер далавера. Тоест колата я взема за 26500$ при цена 35000$!!!

    Абе Евреинът си е Евреин знае как да печели.
  • 29 Тракториста

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Пей сърце":

    Teslata е адски тежка модел ес е над 2тона уб а може и повече..
  • 30 русия е джудже

    7 9 Отговор
    Докато в САЩ правят най-различни марки автомобили ,които са водещи на пазара...Русия произвежда Лади ,демек тостери на колела.
  • 31 гост

    1 7 Отговор

    До коментар #25 от "нещо си":

    Чувствай се поканен да ни покажеш сайт където Тесла Модел 3 се предлага ПОНЕ на заводската цена , да не говорим за по-ниска ! За по-бързо ти давам линкове към ebay и втория най-голям сайт за автоаукциони , в първия има 47 Тесла S от над 200 000 продадени до момента , а във втория САМО 10 !!!!! Но най-важното , Модел 3 НЕ СЕ ПРЕДЛАГА !!!! О изненада , що така не щат да си продават колите тия американци !!!
    https://www.ebay.com/sch/Cars-Trucks/6001/i.html?makeval=Tesla&modelval=S&_nkw=Tesla+S&_sop=2
    https://www.auctionexport.com/en/Inventory/Search_Results?OrderBy=Price_ASC&Offset=0&PerPage=15&Keywords=&IsManual=True&vehicleType=0&MakeModel%5B0%5D.autoMake=TESLA

    Коментиран от #32, #34

  • 32 Коча с лопатата

    11 2 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    https://www.truecar.com/used-cars-for-sale/listings/tesla/

    Ето ти Тесли S от 2013 за около 40 000$.
    Ако приемем че са стрували 75 000$ тоест за 5 годиби са загубили почти 50%, нищо особенно като всяка друга кола.

    А за тесла 3 уби тъпомера, производството започва 2017 сега сме януари 2018 и са произведени бутикови броики.
    Ти колко BMW 5 Gran Turismo от 2017 видя втора ръка???

    Коментиран от #45, #46

  • 33 СойкаПрисмехулка

    7 4 Отговор
    Какъв е извода? Само едно 14 годишно хлапе може да се излъже и да си купи Тесла.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Мартин

    5 3 Отговор
    Статията трябваше да гласи: "14 годишен посерко без книжка получи тостер на колела от баща си."
  • 36 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Антиелектрика":

    Вече двама ли сме, които мразим електричките :)))))
  • 37 jambazina

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Младеж":

    Абе младйеж, понеже некви медии ти сипват за електромобили и ти се връзваш, затова ли се приемаш за инакомислещ?
    Има доста по-чисти и евтини технологии за придвижване, ама няма далавера от тях, като пораснеш ще разбереш.

    Коментиран от #41

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Младеж

    4 3 Отговор

    До коментар #37 от "jambazina":

    Искаш да кажеш, че при износа на осем милиарда от държавата за петролни продукти всяка година няма далавери? Не знам колко милиона на година са за ядрено гориво. С поне един милиард подпомагат горенето на въглища. И това не са далавери. Кажи ми за кого е далаверата да си купим фотоволтаици еднократно и да станем значително по-независими от всички монополисти за 20-30 години. Монополист според теб не значи далавера, но ние младежите не мислим така и искаме да децентрализираме производството на енергия, за да не се налага някакви чичковци да ни определят цените. Разбирам ви робското мислене при което вие сте само консуматори. Ние искаме да сме просюмъри и чичковците да се съобразяват с нас.

    Коментиран от #42, #43

  • 42 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "Младеж":

    Хайде порастни и недей да пишеш повече глупости!
    Фотоволтаиците да не растат по дърветата? Нали и те се купуват и някой ги произвежда, като пак си зависим от него?!
    Освен това как ще си произвеждаш електричеството, през останалото 75% от времето в годината, през което няма слънцегреене? Или викаш акумулаторите и те растат по дърветата и не ставаш зависим от производителите им?

    Много са ми смешни такива като теб, които пишат пълни небивалици - щял да бъде независим 20-30 години бухахахахахахахаха
  • 43 Термоядрен синтез

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Младеж":

    По принцип независимостта няма нищо общо с прогреса.
    Ако беше така ходи да ловуваш да си независим а не да разчиташ на Кауфланд примерно.
    Фотопанелите са хубаво нещо и аз ги подкрепям за дома, но за промишленоста стига глупости там се иска нещо друго.
  • 44 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Мутрата":

    Покажи ми списък с поне 250 000 ПРЕДПЛАТЕНИ заявки за поне един от "хубавите и евтини" , дето си ги изброил ??!! Щото другия списък е над 500 000 и се увеличава всеки ден !! Това , че ти ги считаш за "хубави" , никой не ти пречи да бъдеш заблуден !
  • 45 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "Коча с лопатата":

    Пак се измъкваш по тъча . Повтаряме въпроса за неразбрали като теб ! Откъде може да се купи Модел 3 за по-малко от 35 или 45 000 в зависимост от модификацията , освен ако си бил достатъчно умен да се запишеш и ПРЕДПЛАТИШ преди 2 години ???

    Коментиран от #47

  • 46 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Коча с лопатата":

    Cлyжитeл в Теѕlа ce oпитa дa пpoдaдe cвoя Моdеl 3 чpeз cпeциaлизиpaния caйт Сrаіglіѕt, пpeдaвa Јаlорnіk. Oбявaтa вeчe e изтpитa, cлeд ĸaтo дoби пyбличнocт в мeдиитe.

    Oбявeнaтa цeнa зa нaй-oчaĸвaния мoдeл нa ĸoмпaниятa нa Илън Mъcĸ бe нeвepoятнитe 150 000 дoлapa. Koгaтo cтaнe дocтъпeн зa пyблиĸaтa, aвтoмoбилът щe бъдe c бaзoвa цeнa 35 000 дoлapa. Πpoдaвaният Моdеl 3 c нoмep 209 e cтpyвaл ĸaтo нoв нa cлyжитeля 56 000 дoлapa.
    http://www.craigslistadsaver.com/view.php?name=Model3

    Коментиран от #53

  • 47 Коча с лопатата

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Повтарям отговорът с пояснение за хора като теб със специфични особенности:

    Откъде можеш да си купиш КИА Стингер втора ръка за колкото и да е?

    Ти не схващаш ли какво ти се говори за да се появи нова кола на вторичният пазар е необходимо време и това ще стане както стана със S а цените на старо не са никак задоволителни за собствениците им.

    Коментиран от #48, #49

  • 48 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #47 от "Коча с лопатата":

    Значи все пак признаваш , че ако "тийнеджъра" реши в момента да продаде , може да вземе минимум 55-60 000 долара ??? Мерси , за това ставаше въпрос !

    Коментиран от #50

  • 49 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "Коча с лопатата":

    Между другото това предишното за "Стингера" не важи , щото в магазина до месец ще получиш нова за заводската цена , схващаш ли разликата ?
  • 50 Коча с лопатата

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "гост":

    ХаХа това шегали е???

    Тесла 3 с каквито и екстри да е почти на цената на S???

    Признавам че този който го направи е малоумен мистър електрика, а ти би ли го направил?

    Коментиран от #51

  • 51 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #50 от "Коча с лопатата":

    Тесла Ес също НЕ МОЖЕШ да купиш на заводска цена , ако не си записан предварително и цена от 55-60 000 е пълна утопия за нея ! И между другото тия обяви за 40-50 000 за 4-5 годишни се дължат само и единствено на по-малкия капацитет на батерията !Тогава стандарта беше 60-75 квч , но Тесла го вдигна почти двойно и сега практически под 90-100 квч никой не поръчва , затова и по-малките малко им спадна цената , но не разчитай това да продължава !

    Коментиран от #52, #54

  • 52 Коча с лопатата

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "гост":

    Еми незнам аз виждам 90Д от 2016 за 73 000$ долара при положение че нова е над 100 000$ как ти се струва за 1,5 година обезценка над 1/4. Даже по лошо от добро ДВГ :)

    Коментиран от #59, #60

  • 53 Коча с лопатата

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    https://fakti.bg/avto/281202-novata-g-klasse-veche-e-na-vtorichnia-pazar

    Не съм го търсил, само се появи :))))))
  • 54 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "гост":

    Това означава,че след като постоянно се вдига пробега досега на продадените Тесли само ще им....ПАДА цената.

    Коментиран от #61

  • 55 Да да

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Не е лесно да си тъп петролофил и електрофоб! Що не си махнете климатиците,парното та дори и духалките и не почнете да се греете на нафта! Може и на бензин! Газ не ползвайте,че не замърсява достатъчно! Може и мазут или въглища. Вкъщи даже си палете катраници за осветление,щото горенето,било то външно или вътрешно е по-нова технология от тока и най-вече от ветрогенератор и фотоволтаик! Ама то ветрогенераторите са стара технология.Преди са мелели брашно с тях! А паленето на огън е най-новата технология. Може ли да сте толкова ограничени! Даже литиевите батерии са стара технология,а оловно-киселинните са по-нови и силно безвредни. Графена е някакъв менте диамант! Дали закостенелите ви мозъци ще уловят иронията или ще мислите че ви подкрепям?
  • 56 Аман Заман

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Младеж":

    Младеж ако не сме ние няма кво да ядеш.Освен ако не ядеш коефициенти от CS.

    Коментиран от #58

  • 57 Психолог

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Ти първо ми дай определение какво е психика и тогава използвай непонятни за тебе понятия! А твоята умствена възраст знаеш ли колко е?

    Младежът не е дишал досега дизелови твърди частици и мозъкът му не е обременен и затлачен като мозъците на днешните автомобилисти. Това е елементарната истина. И все такива ще са бъдещите големи хора. Дори полуидиот няма да си купи бутална кола :)
  • 58 Младеж

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "Аман Заман":

    То щото благодарение на вас, алчните чичаци, точно има какво да се яде а? Ха ха ха хаа! Падам възнак!

    https://youtu.be/WDwSOvbR-yg
    https://youtu.be/ZO6VoNQCxL4

    Точно вие за храна и коли (сиреч тенекиени, ръждясващи консерви без шаси) да говортите... : D
    Ако това ви е храната и това са ви колите, не искам да си представям какъв ви е секса : D

    Всичката ви работа е такава на вас, ВСИЧКАТА!
  • 59 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #52 от "Коча с лопатата":

    Аз пък виждам на същото място Модел 3 , 200 мили ,2017 г , 65 000 долара !!!!!!
    Нали ти е ясно , че при това положение няма как да продаваш Модел Ес за повече от 70-75 000 ???
    А и надявам се вече не смяташ за "смешка" Модел 3 за 60 000 ???
    https://www.truecar.com/used-cars-for-sale/listings/tesla/year-2016-max/?sortOrder=PRICE_ASC
  • 60 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #52 от "Коча с лопатата":

    И когато продадеш двегодишно ДВГ за 75% от цената , ще станеш първия в света !
  • 61 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Язе":

    Ами не , не означава , щото поне още пет години няма да има насищане на пазара и търсенето ще е 4-5 пъти по-голямо от предлагането ! И това се отнася основно за Тесла , за другите производители , дори за BMW НЕ !!!! Защото НЯМАТ БАТЕРИИ !!! И GM и BMW едва миналата година стигнаха до 40 квч и то за по 20-30 000 бр. и там ще си останат поне до 2022 , а Рено-Нисан обещават 60 квч за 2020 , ама едва ли за повече от 50 000 бр. Така че Тесла дори с 70-80 квч от старите серии ще е доста повече . Отделно вече готвят оферти за смяна с по-голяма с изкупуване на старата и доплащане