ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Много се величаеш , да знаеш !!! На никой не му пука за твоето "добруване" , а само за здравето и работоспособността на НОРМАЛНИТЕ хора , които струват пари на държавата !!!!!!!!!
Значи... туй сичкото скрап край Дупница и по джамбазите в Бълхария си е вечно наше! Аз все мислих, че албанците ще го поемат... пък те били 20години поне пред нас! Още една химера от айсберга на величието ни изчезна от хоризонта. Останаха си ни: бедни, нещастни, употребени и непотребни.
Малей, с тоз твоя плам и нахъсаност си истинска мечта за всеки амбициозен секретар на някоя комунистическа или национал-социалистическа партия (независимо как ги наричат в днешно време). Браво, и не отпускай гарда в борбата с империализма!
Междувременно, ние простите и ненормалните ще си хортуваме кротичко в ъгъла на тема що е то "nanny state" и с какво точно се яде по нашите земи.
Искам да попитам дежурните мрънкачи дали е сигурно, че една кола на 9 години ще замърсява по-малко от кола на 11 години. Отговорът е, че не е сигурно. Тогава защо трябва да подкрепяме албанците? Идеята навсякъде да се продават нови коли, за да се генерира по-голяма печалба за производителите на коли и особено за банките, а не че някой го е грижа за човека.
Поредната ти глупост!
Ако на държавата и пукаше за здравето и работоспособността на ХОРАТА, щеше първо да наложи газта, както я наложи за ТЕЦ-овете, защото хората нямат пари за електромобили, дори и с по 50 kW, които и за мен са чудесни градски коли.
После щеше не да забранява колите на възрастов принцип, а да си затегне ГТП. Ти да си чул в Германия някой да забранява стари коли. Всичко се плаща според реални резултати при ГТП.
И най-накрая, държавата може да помисли за начини да се работи от домовете за тези, които вършат само административна работа. А не чичо Стоян и леля Пепа да пътуват и правят задръствания с 25 годишния си дизеляк на олио и като отидат на работа, да висят 8 часа и да си бъркат в носа, за да напишат една докладна записка или изпратят по ел. поща 3 писма.
С евро 4 имах кола преди 7 години, а тя беше производство 2001 г.
Тази мярка е чист популизъм и лобизъм. И те бедни като нас и ще видим как тази мярка няма да мине, защото хората ще бутнат властта. Една 10 годишна кола с 150 к.с. си е поне 10 000 евро, а те получават средно по 500 евро на месец - няма начин да мине това, албанците колят ако някой им вземе нещо.
НЕКА ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ЕКОЛОГИЯ КОЛКО ЧИСТА БЕШЕ СОФИЯ ПРЕДИ 1989 г ДА СИ ДОЙДЕ БАЙ ТОШО ДА ГИ ПРАТИ НОВОСОФИАНЦИТЕ НА СЕЛО И СОФИЯ ЩЕ ОСТАНЕ ЧИСТА И ХУБАВА
Нищо не е екологично. Просто поредните трикове за да си пробутат новите тараласници. А нима е екологично да произвеждаш непрекъснато и да сменяш нон стоп с все по бързи темпове???
Явно никой от вас не е ходил в Албания щом мислите, че са ни минали в нещо. В Германия старите коли не са забранени, дори се плаща на всеки собственик на над 30-годишна кола, води се ретро класика, сигурно по тази логика Германия е по-зле от Албания??
Прекалено са бедни, за да си го позволят...
Но така е, ситият на гладния не вярва! Това все пак са го измислили хрантутниците в техния парламент... А те си имат пари за нови коли и им е през оная работа за хората, които нямат. Същите мизерници са като наще, дето ги храним.
А и като ги знам и албанците, не са цъфнали и вързали, особено пък с тая мания по Мерцедесите и те, може да е на 50 години, но трябва да е Мерцедес... То лошо няма, мен също ме кефят, ама сега като ги забранят, вносът ще спадне и полека лека всичко като отиде по моргите от старост, тогава да ги видим кво ще карат... Щот пари за нови Мерцедеси едва ли ще намерят поне голяма част от тях.
Ще вземат и те да карат Дачия и Рено
Разбира се че никой не го е грижа за човека още по малко за природата. Всичко е интереси и мафия.Та те ако искаха има толкова много алтернативи за чисти горива, новите коли не решават нищо просто е изгодно за производителите да продават непрекъснато еднодневните си боклуци, пластмасови таратайки с алуминиеви блокове на двигателя.
Много простотия стига с това замърсяване цял свят се издуха без да мисли държавата САЩ финансира Тесла и видите ли замърсяване а основния замърсител според моето скромно мнение са автомобилните гуми някой да каже кое вещество в природата разгражда каучука и къде са всички тези протектори не са по асфалта
Идилии, това фалшивите новини немат край видиш ли. Това писание ще е новина когато стане реалност, а сега е просто кьорфишек ..... на то нали това е бг Журналистика :))) .
Трудно е да си имал кола 2001г. производство, отговаряща на Евро 4, като тези изисквания са приложени на 1 януари 2005г. като препоръчителни, а на 1 януари 2006г., като задължителни.
През 2005г. са произвеждани Евро3, и Евро4, едновременно.
Утре, точно утре в чест на албанците ще изкарам моя дизелов звер, които е с отпушени тръби и гърнета и батееее ако му задам както трябва 10 деца хващат астма, така че ще натисна малко повече в тяхна чест, обещано
това е голяма глупост! защо ще се забранява на човек да си купи ретро кола?
може да не харесва новите коли... може да си харесва коли от '80 '90 дето си ги е мечтал някога... и така няма да може да си ги купи дори като са поевтинели страшно много и вече ще има възможност да си позволи колата... това с еко норми и тем подобни неща са гадории на еко организациите, за да си усвояват евро средства и за да могат да си получават заплатките, а нищо да не ачкат тия служители "радетели за чистота"... това са паразити, които живеят на гърба и страданието на клетия човечец, желаещ готина мечтана стара кола... срамота!
Както беше писал един преди мене в Германия има доста стари ретро коли.Но има и такива от 90-те ,ако я приведеш към стандарта евро 4 никой не може да те спре от движение.Да не говорим,че може да караш спокойно с евро 3 или даже 2 в провинцията.
Разбира се,че може да караш стара кола,но в западна Европа!Ама нека не забравяме,че в Бг. ни убеждаваха и за "старите регистрационни табели" на колите ,че не били "легални" тогава и хората се редяха със дни пред корумпираните катове за смяната им и с личните документи ,така стана тука!!!Е ама е Германия,Италия,Испания,Франция коли си се движат със стари табели и хора има със документи от преди двадесет години,ама нали всичко се правило по "евро изисквания"тука.......!?
Ти ако знаеш, колко народ пишем на български език в тоя сайт, а сме 2-ро поколение "хъшове"... Много заблудени лейки коментирате. Хайде сега ме изгони от Мелбърн!
Явно и ти не си ходил скоро защото вървят със много бързо темпо цялата индустрия се пресели там за ресторанти и обслужване да не говорим никога няма да ги стигнем.
не знам за колите над 10г. и ми е все тая, но природата им е в много по-добро състояние за разлика от родната, май бедността е изиграла положителна роля, ако я запазят, определено ще го духаме
Каква ти е логиката, аз мога да ти докажа, че без катализатор два автомобила сравнени с еднакъв тип двигател НЯМАТ почти никаква разлика. По-хубавите и скъпи коли имат добра система за изгаряне, малолитражките пък какво да горят и с катализатора, просто почти нищо не излиза.... Стига глупости! Ти като си богат купувай си...! Ако ги забраняват искам заплата минимум 2500 лв че да си купя хубава екологична кола.... Или не искам 5 000, ще си купя тесла и хвърлям стария мерцедес, въпреки че старите коли въпреки технологията си са на светлинни години пред новите и по качество и по върврне и по здравина!
Ами като сте мързеливи софиянците, напълнихте София със селяни да ви работят за малко пари, щото вие искате само "едно копче" да натискате и да вземате голяма заплата.
Aлбания!!хА,трудно се прави такава крачка,но браво.Трябва да се действа така,няма как иначе.Ама нищо,не праечи,нашенци тук да карат 15-20 годишни,и ще има да ни глобяват за мръсен въздух,и ще си плащаме итака ще си продължава.Сами ще се затрием...
Откъде ти хрумна подобна глупост?
Лично съм виждал огромната разлика на кола с катализатор и на същата след като го махнаха. Такава смрад е, че все едно е друга кола.
Ами не могат. Аз им предлагах на тиквите да вземат купето и шасито на Трабант, четири елдвигателя от Ловеч и акумулатори от Монтана и да направят електромобил гЕРП, но не искат. Било им под нивото.
Ти прочети добре братле. Та те дори няма да допускат преминаването на стари автомобили през територията на Албания.Че заобикаляме ако се наложи,Ко да правим🤕
То ако се правеше нещо за по-малките градове и хората взимаха заплатите които се взимат в София никой нямаше да се бута в бунището..., но някои все още си мислят, че София е България.
Докато ни занимават с такива новини да се чепкаме по коментарите вдигат цената на горивата ел.нергията и парното ,а ние спим докато плащаме.Време е да се събудим народе!
Транзит в случая означава ако некой е решил да премине с автовоз и некаде по пътя да изгуби колите друг да каже а бе тя мойта стои 2 години. в гараж и сега реших да я регистрирам
Щото съм в строителството, та много ми се ще ако може да забранят да се купуват по-стари от 10 години апартаменти/къщи. Има и основание за това - строителните норми се сменят поне по два пъти годишно и със сигурност старите имоти не отговарят на съвременните норми, което означава, че са много опасни. Сигурно някой ще каже, че ако се поддържат имотите може много години да изкарат, но това не е важно, важното е да се строят и продават нови.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 tost
Коментиран от #8, #12, #41
13:42 08.03.2018
2 гост
13:43 08.03.2018
3 хаха
Коментиран от #4
13:44 08.03.2018
4 гост
До коментар #3 от "хаха":
Кой ти е казал , че ще караш кола ??!! Особено пък такава каквото си искаш ??Коментиран от #7
13:48 08.03.2018
5 Зорлем
Коментиран от #9
13:48 08.03.2018
6 Бандити
Коментиран от #81
13:49 08.03.2018
7 Зорлем
До коментар #4 от "гост":
Никой, ама после да няма рев защо избират разни тръмпо-подобни тук и там по света.13:50 08.03.2018
8 гост
До коментар #1 от "tost":
ами отивай в албания щом искаш да ги стигаш какво търсиш тука???Коментиран от #15, #57
13:50 08.03.2018
9 гост
До коментар #5 от "Зорлем":
Много се величаеш , да знаеш !!! На никой не му пука за твоето "добруване" , а само за здравето и работоспособността на НОРМАЛНИТЕ хора , които струват пари на държавата !!!!!!!!!Коментиран от #13, #16
13:51 08.03.2018
10 Я изкарай Гано
13:52 08.03.2018
11 Марио
Коментиран от #17, #61
13:59 08.03.2018
12 Ивчо 12
До коментар #1 от "tost":
Никога ние сме наистина пропадналата и от Африка14:03 08.03.2018
13 Зорлем
До коментар #9 от "гост":
Малей, с тоз твоя плам и нахъсаност си истинска мечта за всеки амбициозен секретар на някоя комунистическа или национал-социалистическа партия (независимо как ги наричат в днешно време). Браво, и не отпускай гарда в борбата с империализма!Междувременно, ние простите и ненормалните ще си хортуваме кротичко в ъгъла на тема що е то "nanny state" и с какво точно се яде по нашите земи.
14:08 08.03.2018
14 filo
Коментиран от #30
14:09 08.03.2018
15 tost
До коментар #8 от "гост":
Мунчо,неси ти човека,който щеми каже къде да ходя и какво да правя в живота.14:10 08.03.2018
16 Антиелектрика
До коментар #9 от "гост":
Поредната ти глупост!Ако на държавата и пукаше за здравето и работоспособността на ХОРАТА, щеше първо да наложи газта, както я наложи за ТЕЦ-овете, защото хората нямат пари за електромобили, дори и с по 50 kW, които и за мен са чудесни градски коли.
После щеше не да забранява колите на възрастов принцип, а да си затегне ГТП. Ти да си чул в Германия някой да забранява стари коли. Всичко се плаща според реални резултати при ГТП.
И най-накрая, държавата може да помисли за начини да се работи от домовете за тези, които вършат само административна работа. А не чичо Стоян и леля Пепа да пътуват и правят задръствания с 25 годишния си дизеляк на олио и като отидат на работа, да висят 8 часа и да си бъркат в носа, за да напишат една докладна записка или изпратят по ел. поща 3 писма.
14:13 08.03.2018
17 Антиелектрика
До коментар #11 от "Марио":
С евро 4 имах кола преди 7 години, а тя беше производство 2001 г.Тази мярка е чист популизъм и лобизъм. И те бедни като нас и ще видим как тази мярка няма да мине, защото хората ще бутнат властта. Една 10 годишна кола с 150 к.с. си е поне 10 000 евро, а те получават средно по 500 евро на месец - няма начин да мине това, албанците колят ако някой им вземе нещо.
14:17 08.03.2018
18 Али баба
Коментиран от #19, #36
14:23 08.03.2018
19 filo
До коментар #18 от "Али баба":
И ти си прав. Албания е държавата с най-много мерцове на глава от населението в целия свят, пък и почти всички на възраст.14:30 08.03.2018
20 Ники
Коментиран от #26
15:27 08.03.2018
21 вижся
15:34 08.03.2018
22 БАЙ ОНЗИ
16:33 08.03.2018
23 Ввв
16:42 08.03.2018
24 бай АНАНИ
Коментиран от #60, #64
16:47 08.03.2018
25 Алфа Ромео
18:44 08.03.2018
26 Ght
До коментар #20 от "Ники":
Нищо не е екологично. Просто поредните трикове за да си пробутат новите тараласници. А нима е екологично да произвеждаш непрекъснато и да сменяш нон стоп с все по бързи темпове???19:21 08.03.2018
27 име
Коментиран от #58
19:22 08.03.2018
28 Кубан
19:23 08.03.2018
29 Кобрата
Но така е, ситият на гладния не вярва! Това все пак са го измислили хрантутниците в техния парламент... А те си имат пари за нови коли и им е през оная работа за хората, които нямат. Същите мизерници са като наще, дето ги храним.
А и като ги знам и албанците, не са цъфнали и вързали, особено пък с тая мания по Мерцедесите и те, може да е на 50 години, но трябва да е Мерцедес... То лошо няма, мен също ме кефят, ама сега като ги забранят, вносът ще спадне и полека лека всичко като отиде по моргите от старост, тогава да ги видим кво ще карат... Щот пари за нови Мерцедеси едва ли ще намерят поне голяма част от тях.
Ще вземат и те да карат Дачия и Рено
Коментиран от #34, #72
19:23 08.03.2018
30 Цгткйх
До коментар #14 от "filo":
Разбира се че никой не го е грижа за човека още по малко за природата. Всичко е интереси и мафия.Та те ако искаха има толкова много алтернативи за чисти горива, новите коли не решават нищо просто е изгодно за производителите да продават непрекъснато еднодневните си боклуци, пластмасови таратайки с алуминиеви блокове на двигателя.19:33 08.03.2018
31 В е л и к и я
19:38 08.03.2018
32 Todik
19:42 08.03.2018
33 Гого
19:45 08.03.2018
34 Разумен
До коментар #29 от "Кобрата":
Че да не е лошо?19:55 08.03.2018
35 Гост
20:12 08.03.2018
36 Sep ditrih
До коментар #18 от "Али баба":
Уточнение забранява се вноса на автомобили над 10год.не че се забранява движението на старите четете тамКоментиран от #74
20:14 08.03.2018
37 боли ма бънана
20:22 08.03.2018
38 Баш Бригадира
20:35 08.03.2018
39 Мемет
20:43 08.03.2018
40 / бързия
20:54 08.03.2018
41 Гост
До коментар #1 от "tost":
Никога няма да сме първи21:03 08.03.2018
42 Олеле
Коментиран от #75
21:18 08.03.2018
43 Олеле
21:19 08.03.2018
44 бай Иван
21:23 08.03.2018
45 ДЮна
През 2005г. са произвеждани Евро3, и Евро4, едновременно.
2001г, и Евро 4 -няма такова животно.
Коментиран от #47, #54
21:26 08.03.2018
46 подкрепям
Коментиран от #71
21:32 08.03.2018
47 Зорлем
До коментар #45 от "ДЮна":
Ъъъъ, производителите чакат последния момент, за да покриват новите изисквания?21:33 08.03.2018
48 Чероки
21:34 08.03.2018
49 а бе мани
може да не харесва новите коли... може да си харесва коли от '80 '90 дето си ги е мечтал някога... и така няма да може да си ги купи дори като са поевтинели страшно много и вече ще има възможност да си позволи колата... това с еко норми и тем подобни неща са гадории на еко организациите, за да си усвояват евро средства и за да могат да си получават заплатките, а нищо да не ачкат тия служители "радетели за чистота"... това са паразити, които живеят на гърба и страданието на клетия човечец, желаещ готина мечтана стара кола... срамота!
21:35 08.03.2018
50 Митко
Коментиран от #82
21:36 08.03.2018
51 Бай хойДД
21:47 08.03.2018
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Бай хойДД
21:55 08.03.2018
54 Иван
До коментар #45 от "ДЮна":
Има такова животно!Имам Опел Омега 2001 г. и е с евро 4.22:12 08.03.2018
55 Иван
22:22 08.03.2018
56 Ъццццц
22:51 08.03.2018
57 По далеч от тоя НОС не видим
До коментар #8 от "гост":
Ти ако знаеш, колко народ пишем на български език в тоя сайт, а сме 2-ро поколение "хъшове"... Много заблудени лейки коментирате. Хайде сега ме изгони от Мелбърн!23:06 08.03.2018
58 Цвети
До коментар #27 от "име":
Явно и ти не си ходил скоро защото вървят със много бързо темпо цялата индустрия се пресели там за ресторанти и обслужване да не говорим никога няма да ги стигнем.23:15 08.03.2018
59 PlimP
Коментиран от #67
00:07 09.03.2018
60 Ха хафи ся кво праим
До коментар #24 от "бай АНАНИ":
Значи ще останат има няма стотина души в София, след като всички "вие софиянци" си идете вкъщи.00:44 09.03.2018
61 roadhelp.bg
До коментар #11 от "Марио":
Каква ти е логиката, аз мога да ти докажа, че без катализатор два автомобила сравнени с еднакъв тип двигател НЯМАТ почти никаква разлика. По-хубавите и скъпи коли имат добра система за изгаряне, малолитражките пък какво да горят и с катализатора, просто почти нищо не излиза.... Стига глупости! Ти като си богат купувай си...! Ако ги забраняват искам заплата минимум 2500 лв че да си купя хубава екологична кола.... Или не искам 5 000, ще си купя тесла и хвърлям стария мерцедес, въпреки че старите коли въпреки технологията си са на светлинни години пред новите и по качество и по върврне и по здравина!Коментиран от #68
03:13 09.03.2018
62 Митко
06:17 09.03.2018
63 Гого пиперката
07:00 09.03.2018
64 Бай Шиле
До коментар #24 от "бай АНАНИ":
Ами като сте мързеливи софиянците, напълнихте София със селяни да ви работят за малко пари, щото вие искате само "едно копче" да натискате и да вземате голяма заплата.07:18 09.03.2018
65 аман вече
07:58 09.03.2018
66 Иванов
08:19 09.03.2018
67 Stefko88
До коментар #59 от "PlimP":
Има един филм " дивите Балкани" изтегли си го . Нас само ни споменават..... Албания е половината филм.08:46 09.03.2018
68 Антиелектрика
До коментар #61 от "roadhelp.bg":
Откъде ти хрумна подобна глупост?Лично съм виждал огромната разлика на кола с катализатор и на същата след като го махнаха. Такава смрад е, че все едно е друга кола.
09:22 09.03.2018
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 незнайко
10:09 09.03.2018
71 Друг път
До коментар #46 от "подкрепям":
Те и чисто нови да внесат пак ще им свалят катализаторите. Полза: нулева.11:42 09.03.2018
72 Алфа Ромео
До коментар #29 от "Кобрата":
Тука 70-80% от българите не могат да си позволят нито нови Дачии нито нови Рена.11:42 09.03.2018
73 Иванов
14:15 09.03.2018
74 Роко
До коментар #36 от "Sep ditrih":
Ти прочети добре братле. Та те дори няма да допускат преминаването на стари автомобили през територията на Албания.Че заобикаляме ако се наложи,Ко да правим🤕Коментиран от #77
17:49 09.03.2018
75 123456
До коментар #42 от "Олеле":
То ако се правеше нещо за по-малките градове и хората взимаха заплатите които се взимат в София никой нямаше да се бута в бунището..., но някои все още си мислят, че София е България.18:28 09.03.2018
76 Някой
18:54 09.03.2018
77 Sep ditrih
До коментар #74 от "Роко":
Транзит в случая означава ако некой е решил да премине с автовоз и некаде по пътя да изгуби колите друг да каже а бе тя мойта стои 2 години. в гараж и сега реших да я регистрирам21:18 09.03.2018
78 Sep ditrih
21:20 09.03.2018
79 Цецо
22:06 09.03.2018
80 Бай ганьо
00:52 10.03.2018
81 Албанска му ра'ота
До коментар #6 от "Бандити":
Дааа,и то най вече бензинки/газеници, е може и някоя електричка да опитат да си "напазаруват" ;)01:34 10.03.2018
82 Албанска му ра'ота
До коментар #50 от "Митко":
Ще караме само кол'лета и моторчета като в Китай и някоя друга рикша ;)02:06 10.03.2018
83 гост
15:40 20.03.2019