ФАКТИ.БГ

Mercedes-Benz показа 6.2-тонна G-Klasse

Публикувана: 22 Юни, 2018 10:38
25 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20948
Mercedes-Benz показа 6.2-тонна G-Klasse
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

На международното изложение на военна техника Eurosatory 2018 в Париж дебютира нова армейска версия на Mercedes-Benz Geländewagen, съобщава Jane's 360. Вместо пълноценна каросерия G-Wagon MRV 6.2 има лека надстройка със седалки тип "ведро" и обезопасителна тръбна рама. Абревиатурата MRV означава Multi Role Vehicle - многоцелево возило.

Цялата механика на новия военен Benz е заимствана от лекия брониран всъдеход LAPV 6.1, представен преди две години. Шасито е от G461 с удължено до 3 428 мм междуосие, а задвижването е поверено на 3.0-литров дизелов V6 с мощност 185 к.с. и 400 Нм, съчетан с автоматик Daimler W5A 580 с пет предавки и двустепенна раздатъчна кутия. Моторът е пригоден за продължителна работа на нискокачествена нафта.

Основната разлика между обикновените G-класи и MRV 6.2 са порталните мостове, които увеличават клиренса от 245 до внушителните 412 мм. Аналогична конструкция имат екстремните G63 AMG 6x6 и G500 4x4². Също като тях военният Benz има усилено окачване с по два амортисьора на колело.

Mercedes-Benz MRV 6.2 е дълъг над 5.5, широк 2.17 и висок 2.1 метра (с тентов покрив). Може да превозва до 3 000 кг полезен товар и да преодолява бродове с дълбочина до 1 метър, а ъгълът на атака е 40 и 42 градуса, съответно отпред и отзад. Индексът в името обозначава пълната маса в тонове.

Новият немски всъдеход може да се поръча с брониран под, който предпазва успешно екипажа от мини, и различни типове каросерии и надстройки. 18-цоловите колела са снабдени с подсилени обръчи, които не позволяват на гумите с размер 305/80 да излязат от борда на джантата.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
бобо
1 Отговор
185 кобилки за 6.2 тона?

Коментиран от #6


Оценка:
-21 +17

onq s konq
2 Отговор
Супер машина,но с това тегло и смешните 185 коня...Явно е подходено така с цел ИКОНОМИЧНОСТ и респективно увеличен преход с едно зареждане което е много важно за условията за които е създаден,но според мен конете са определено недостатъчни.

Коментиран от #3


Оценка:
-25 +12

незнайко
3 Отговор

До коментар #2 от "onq s konq":


Така е . Затова са му сложили дебелите въжета да го изтеглят като закъса !!!

Оценка:
-30 +15

Xaxa
4 Отговор
Хората са го измислили, как 40 тонни тирове с по 400 коня навартат милиони киломитри. Машината е за специални цели а не са въртене на гими. Пет степенен автоматик с двоина раздатъчна кутия симулира 15 предавки предостатъчни за всякакъв терен въпреки на пръв поглед малката мощност.

Коментиран от #5, #9


Оценка:
-3 +66

бобо
5 Отговор

До коментар #4 от "Xaxa":


Предполагам, че "киломитри" се чете като "килограми".Ако го обърнеш в грамове ще звучи още по-внушително.Но не съм категоричен, защото това са немци.

Оценка:
-18 +2

Гост
6 Отговор

До коментар #1 от "бобо":


Четете малко преди да пишете:
Публикувано във факти.бг: "Моторът е пригоден за продължителна работа на НИСКОКАЧЕСТВЕНА нафта."
Знаеш ли кога ще изкарат 600 к.с. с нискокачествена нафта?
Все пак това е военна машина, а не състезателна кола. За това най-важно е да стигне за където е тръгнала.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +39

Тодор
7 Отговор
Това 6.2т е общото тегло ( машина + полезен товар 3т)

Оценка:
-4 +16

дфц
8 Отговор
Прилича на американски джип от втората световна война...

Оценка:
-9 +5

ДДД
9 Отговор

До коментар #4 от "Xaxa":


това не е да ходиш за хляб да 5 сноби ще си купят но немците сигурно мислят да го продават на армията вместо ХАМЪР но хамъра е за част от цената на това

Оценка:
-2 +4

Хахахах
10 Отговор

До коментар #6 от "Гост":


Ако ще го тестват за нискокачествена нафта да идват тук.
Щото нискокачествената в Германия е супер качествена тук.

Оценка:
-1 +28

11
Този коментар е премахнат от модератор
Иван
12 Отговор
Не гледайте конете. Това няма да се кара със 120 км
Макс 80-90. Важен е въртящия момент за да избута теглото.

Коментиран от #15


Оценка:
-3 +19

дойче пауър
13 Отговор
Гледам има много старнни коментари от разни пичлимета.
Тоя жип е за военни цели, да катери планини, не да се гъзарее с него по магистралата, важен е въртящият момент, а не конските сили.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +23

Mpowered
14 Отговор
Варел ама варел ... к'во ли друго можем да очаквам от магарцедес.

Коментиран от #25


Оценка:
-25 +2

goni
15 Отговор

До коментар #12 от "Иван":


Точно! Търси се проходимост , издръжливост и най-важното за военна машина! Да прави, колкото се може по-малко проблеми! Сервиз наблизо няма!:)

















,

Оценка:
-2 +15

Чичо АДИ
16 Отговор
Машината е грандиозна ,Унимоиг (старият) имаше 95 коня !!!! но бута преспи сняг по 4-5 тона барабар с камиона дето пълни в Чистотата имаха такива през 1990 година ,Грамдопзна е защото гази в 1 метър "РАЗПУТИЦА " по умните знаят какво е и не мрънка за гориво ще върви и с трансформаторно масло .Машината е с базата на Унимог ма вземете прочетете за Унимог или си пуснете Екстим ТВ да видите откъде минава Най-старият Унимог и да раберете КОЙ ПО ДЯВОЛИТЕ ЗАГУБИ 2 рата ВОЙНА преди да разсъждавате по картинка !!! И не ми хвалете хамеричката кутия за обувки ,някой качвал ли се е в Хамър 1 да видите какво е теснотия !!

Оценка:
-0 +17

875
17 Отговор
Това за предстоящата инвазия е Иран ли е? Според параметрите това возило е предназначено именно за там. Иранците да се стягат. Онова което им е замислено не бива да се случва. Но ще бъде библейско. САЩ вече излязоха от СЧП към ООН. Сега могат да убиват и убиват, по цял ден, а израел ще помага колкото силите му позволяват.

Коментиран от #18


Оценка:
-7 +1

Чичо АДИ
18 Отговор

До коментар #17 от "875":


Както казва Фънки "Абе МЕН само толкова ли можеш" За какво говорим а ТИ за какво "Вентилираш" ЕЙ АМАН ОТ ПРОРОЦИ като толкова си наясно кажи числата за ТОТО то !! Да се облажим и ние !!!!

Оценка:
-1 +8

Kkkk
19 Отговор
Ганьо Ганьо за толкова време и едно моторче неможахте да патентова те а и на немците акъл ръсите.....баи Таня

Оценка:
-1 +8

ГостЪ
20 Отговор
Който си мисли , че бронираните джипове на конвойте в пустините днес не се движат
с постоянна скорост 140 160 просто много от отдавна не е в час . Не че нещо познавам шофьора .

Оценка:
-5 +1

Гошо
21 Отговор
Пак ли с тая УАЗка ни занимавате

Оценка:
-3 +3

Баракуда
22 Отговор

До коментар #13 от "дойче пауър":


Пичлимета?! Каква е тази извънземна дума? Може би си искал да напишеш "пишлемета", но нещо си се объркал!

Оценка:
-2 +2

Коста Доро
23 Отговор
Пак мерцедес са се оакали с тоя слаб мотор на тоя огромен туч. От това марка вече не става викам им немското рено и то не случайно. За справка вижте мерцедес цитан и рено кангоо.

Оценка:
-2 +2

Кольо
24 Отговор
Всички коментирате кутия или не знам си какво. Заставали ли сте до една подобна сглобка. Не говоря да се качите и да го подкарате. Май не. "То гроздето кисело" казала лисицата. Единствено Уазката може да мери сили с това возило по проходимост. Не бъркайте ПАРКЕТНИТЕ SUV-чета с истинските всъдеходи. Не е важно какво изкарва Двигателя само, а какъв реален въртящ момент отива в колелата. Марка която е с 130 години история мисля, че всички ще се съгласите, че знаят какво правят. Ако се зачете малко е историята ще видите, че дори Други преки конкуренти на марката няма да споменавам имен на тези марки са се учили от техните инженери като Вилхелм Майбах и Готлиб Даймлер, Карал Бенц. Съпругата на Карал Бенц, Берта Бенц е първият шофьор направил междуградско пътуване с децата си за да покаже надеждността. Нали мисля, че бях изчерпателен. Инженерите знаят какво правят и имат достатъчно опит. И всички тука дето плюят марката използват лафа "Това е Мерцедеса на еди какво си", когато искат да покажат, че дадено нещо е най-доброто. Нямам какво да добавя.

Оценка:
-0 +6

Кольо
25 Отговор

До коментар #14 от "Mpowered":


Пич. Като гледам името ти ми става ясно, защо дрънкаш така. Но ще те светна в нещо. Прочети малко история на автомобила за, който шофираш. Не казвам, че са лоши. Не ме разбирай погрешно. И го сравни с тази на въпросната марка. Притежавал съм доста коли от твоята марка и смело мога да кажа, че има какво да научат от комфорта и дълготрайността НА Мерцедес. Бил съм и в BMW Werk и BMW Welt и в музея. Дай един аналог на G-класа направен от BMW. Не можеш. Защо?

Оценка:
-1 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Доналд Тръмп
Оптимистът Тръмп гледа в бъдещето
В нужния момент всички ще се вразумят и ще настъпи траен мир"

Още бисери