10 Юли, 2018 11:00 53 271 105

Германците започват отново да търсят дизели на старо

  • автомобили-
  • дизел-
  • бензин

Въпреки първите частични забрани за дизелови автомобили, търсеното на употребявани коли с двигатели с вътрешно горене се покачва.

Според текущите данни на Федералния орган за автотранспорт (KBA) за юни само една трета от всички германци биха си купили нова дизелова кола. От своя страна бензиновите автомобили са с рекордните 63 процента.

Дизеловият барометър на немската автомобилна агенция DAT (Deutsche Automobil Treuhand GmbH) обаче показва признаци на нормализиране на пазара за употребявани дизелови автомобили. Според информация от KBA през май 2018-а са регистрирани повече промени в собствеността на Евро 5 дизелови автомобили, отколкото през предходния месец. Стабилизиращата тенденция на пазара се наблюдава от началото на годината. Независимо от това, както преди, така и сега секторът се бори с дългия престой на дизеловите автомобили в автокъщите преди те да бъдат препродадени. Една дизелова кола прекарва средно 106 дни при автодилъра, преди да смени собственика си. При бензиновите автомобили престоят е около 86 дни.

Въпреки това, актуалното проучване DAT показва, че все повече крайни потребители отново се интересуват от закупуването на дизелово превозно средство. 13% от бъдещите купувачи в момента ще изберат дизелово гориво. През март 2018 г. те са били само 11%. Освен това 34 процента от шофьорите на дизели отново ще предпочетат кола със същия двигател, което представлява увеличение от пет пункта в сравнение с март.

Без предстоящите забрани за движение, дори 30% от запитаните ще изберат дизелово гориво. За сравнение: През март 2018 г. тази стойност все още е била 26%. Поради дискусията относно забраните за движение на дизеловите коли в Германия, една трета от онези, които планират да купят автомобил, отлагат решението си.

Изпълнителният директор на DAT Йенс Ницшман вижда край на страха от дизеловото гориво. "Хората се нуждаят от мобилност, няма начин. Забраните за движение на дизеловите превозни средства засягат само няколко маршрута в големите градове. Освен това съотношението цена-качество и разнообразието в предлагането сега е повече от убедително. Поради високите цени на бензина, дизелът може да бъде полезен дори и с годишен пробег от 10 000 километра“, смята той.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Закон

    85 296 Отговор
    Нафтовите печки нямат работа по пътищата.

    Коментиран от #3, #13, #32, #33

  • 2 1234

    201 50 Отговор
    Да караш бензин на 2.7 при разход 10 не е като да каташ дизел на 2.4 ори разход 6.... Хибридите са пълна измама харчат реално повече от аналога, а електрическите са осакатени коли

    Коментиран от #4, #6, #9, #15

  • 3 Горелка за прасе

    101 40 Отговор

    До коментар #1 от "Закон":

    А бензиновите горелки за пърлене на прасета имат ли???

    Коментиран от #70

  • 4 Грую

    107 5 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Колкото по-сложно - толкова по-скъпо!
  • 5 Василевс

    37 133 Отговор
    Нека си ги карат германците, само да не позволяваме да ги вкарват джамбазите тук в България! Повечето шофьори на камиони и автобуси с дизелов двг измряха млади...

    Коментиран от #11

  • 6 654321

    25 16 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Много гладко ти тече мисълта.
  • 7 Мария

    72 186 Отговор
    Колкото е по-комплексиран един мъж, толкова по-голям фен е на нафтата!

    Коментиран от #8, #10, #24, #44, #65

  • 8 Недоволен

    101 19 Отговор

    До коментар #7 от "Мария":

    Ибаси направо ма утрепа с тоз коментар бе марийке кажи тогава как да избия комплексите щот камиона ми на бензин го нема все още ща неща си карам дизелака
  • 9 Баш майстора

    54 9 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Не знам защо слагаш различна цена на бензина и дизела. Ако караш бензин на директно впръскване, наистина е по-добре да се зарежда с 98/100 октана, но колите с такива мотори все още са малко в България. А ако караш дизел с комън-рейл и искаш да си го пазиш, тогава задължително трябва да зареждаш от скъпата нафта, особено зимата.

    Иначе има и вариянти на АГУ или метан, там сметките са съвсем други - за справка виж на какво карат бакшишите, там сметките са най-точни.

    Коментиран от #52

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 гост

    111 73 Отговор

    До коментар #5 от "Василевс":

    Джамбаза вкарва това, което се купува. Аз си купих бензинов джип с атмосферен двигател и харчи колкото пише в книжката му. Всеки ме пита защо не съм си купил дизел, че това му бил минуса на джипа, не бил дизел. А бензинът само масло му се сменя и това е, върви добре, тих и спокоен ход, като го настъпиш си гори, но пък набира много. Джамбазите не са виновни, виновни са общинарите, че една дизелова печка на 20г. и без никаква еконорма се таксува с 20лв на година, докато в развитите страни се изхвърля понеже се заплащат повече данъци и такси отколкото себестойността на колата, стотици евро. Ганчо го интересува да харчи 5л./100км, а не дали бълва канцерогени, Ганчо не може да мисли за такива неща, Ганчо ходи само до село с тази кола, я минал 3-4х.км тази година, я не. Ганчо нови гуми никога не е купувал, да пести, Ганчо кара без винетка, за да пести, Ганчо се вълнува да не изгори 1л. повече, макар и ауспуха му да бълва черно син пушек в лицата на децата.

    Коментиран от #12, #20, #31, #34, #35, #58

  • 12 Бай Ганя

    91 67 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Точно Ганчо си купува атмосферен бензин за джип, оле мале то това едва ли ще отлепи от място освен ако не е поне V6.
    Нищо Ганчо живее на баира и така тръгва от наклона, а и забравих Ганчо кара 30 годшен атмосферен бензин, но дава акъл на Иван що си купил нов турбодизел.
    Накрая Ганчо бил един обикновен Бай Ганя.

    Коментиран от #64

  • 13 цистит

    31 6 Отговор

    До коментар #1 от "Закон":

    кажи го на едно 90 процента от шофЪорите на камиони по света
  • 14 Емил Хърлев

    106 5 Отговор
    Всичко е много, много просто. Интересът клати феса! Аз искам да карам нова, мощна бензинова кола, които би ми доставило огромно удоволствие, но карам 100 коня дизел втора ръка, защо само толкова мога да си позволя да си купя и поддържам. В този смисъл и търговците внасят и продават, това което бързо могат да реализират, а не да им прашасва по автокъщите. Ако се случи да имам нужните ресурси - магазини за нови коли колкото щеш.
  • 15 Госта

    30 34 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Това за електрическите коли може да каже само човек който никога не е карал или пък няма никаква представа от начина на работа на един такъв тип кола, както и какво може да ти даде един такъв тип кола. Пробвай ако имаш възможност може и да ти хареса, и не е ок да даваш мнение за нещо до което си нямал реален досег, а си изгледал няколко клипчета в "тубата" или си прочел някоя статия на такива "разбирачи" ;)
  • 16 Лост

    53 33 Отговор
    Да караш 20+ годишен дизел с изрязан катализатор е престъпление! Ако е чипнат вече си пълна програма- бай Ганьо 1.9 ти ди айката (мноу вари чуееек). За жалосто колкото повече емигрират хората толкова повече "Ганьо ти ди айката" остават тука и става страшно в големите градове.

    Коментиран от #17

  • 17 Бай Ганя

    47 29 Отговор

    До коментар #16 от "Лост":

    А да караш 20+ бензин с изрязан катализатор е ГОРДОСТ.
    Всички Българи сме горди с теб Г-н Лост.
  • 18 Лалов

    55 0 Отговор
    Да заповядат в България, на Горубляне е пълно и всички са на 160 000км.

    Коментиран от #26

  • 19 да идват

    36 7 Отговор
    Да идват тук да си купят по един дизелак на 130000км за по 2000 евро!Какво му плащаш?
  • 20 Driving pleasure

    43 14 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Гостенинче, а виждал ли си кво бълва един ТЕЦ?
    Да ТЕЦа не е в центъра на града, но пък и никой не те бие по главата и ти да се забиваш там! Оди на село дишай чист въздух!

    Коментиран от #40

  • 21 Куръ

    14 8 Отговор
    Тъпаци

    Коментиран от #22

  • 22 Зло

    10 3 Отговор

    До коментар #21 от "Куръ":

    Всички до един
  • 23 Румен

    47 5 Отговор
    Ходете пеша, така ще икономисате много пари и след време ще се чувствате горди че сте с 0% емисии. Динамиката на живота изисква жертви. И на бензина и на дизела гумите хвърлят вредни емисии но никой не коментира. Който си има някакви пари си има и избор, кеф ти риба кеф ти паламуд

    Коментиран от #39, #48, #71

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Viki

    23 26 Отговор
    Дизела е за камиони и големи джипове 2.5 + тона - трябва им голяма тяга! За леки коли 1400 кг. хибрид или малък нов бензин 1.7 турбо 160 коня е предостатъчно с 6 ст. ръчна ск.кутия.
  • 26 Az go znam

    38 1 Отговор

    До коментар #18 от "Лалов":

    Няма начин. Всичко там започва от 400000км. Никой в Европа не се съобразява а километрите. Да не е луд да я пази за следеащия копувач от България !!!
  • 27 asdf

    13 0 Отговор
    От утре ще карат на зеленчуци, това е положението
  • 28 Azazaz

    57 7 Отговор
    От една година карам нова турбобензинка..преди това карах два нови дизела които продадох моментално след като излязоха от гаранция...мен лично турбобензинката по ми се нрави...разхода същия вървене същото...само дето не мисля къде ще ми сложат кофти нафта...въобще спора бензин дизел е безсмислен...всеки да си кара каквото на него му допада

    Коментиран от #29

  • 29 Сега

    17 7 Отговор

    До коментар #28 от "Azazaz":

    Сега мисли къде ще ти сипят дизел в новата бензина :)
  • 30 Българин

    49 5 Отговор
    Според мен тези ограничения за дизела са пълна глупост,да ограничават големите фабрики,заводи които в действително замърсяват въздуха.
    Дизела е много търсен и това се вижда,просто нека да престанат да го плюят,и дизела и бензина имат своите плюсове,нека всека сам да избира.Аз шофирам бензинов автомобил,но много ХАРЕСВАМ и ДИЗЕЛОВИТЕ КОЛИ
  • 31 ХристоС мирненски

    25 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    На всеки му се иска да има нов ,,жребец" , но няма пари за ,,сено " .
  • 32 Хахахахах

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Закон":

    Оу колко си проС, има ли смисъл с теб да говоря? Когато не пишеш изглеждаш много умен да знаеш. По научи малко повечко за колите.
  • 33 Дойче комби кашонен СУВ

    16 22 Отговор

    До коментар #1 от "Закон":

    Мръсна гадост е дизела! А нашите "майстори" махат и DPFa! Тъпи селендури. Не се трае да караш зад такава мърша!
  • 34 Генчо

    21 2 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Недей да мислиш че твоя жип е по малко замарсител
  • 35 Язе

    29 5 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Атмосфетен бензин за джип пък не цапа.Ако е V8,дали цапа по-малко от 4-цилиндров дизел?Разход поне 20/100 срещу 7-8/100 нафта обаче бил еко.Не нас тези.
  • 36 Plovdiv

    24 2 Отговор
    Имам пасат 6 дизел, карам го 9 години и на Германците им го давам срещу 30 хиляди евро :D
  • 37 калчо калчев

    14 25 Отговор
    1.5 турбо бензин -182 коня. Гори под 6. В града -под 8. Нема абсолютно никъв смисъл от нафтата. За вървене -нема кво да коментирам.

    Коментиран от #41

  • 38 ХХХ

    26 2 Отговор
    Имам бензинова ( без гаС ) и дизелова кола и си ги карам и двете с КЕФ , и изобщо не разбирам а пък и ме ми пука за глупави спорове за ,,печки,, или ,,горелки,,!!! Имам също и ел. велосипед и него също си карам с кеф! Изобщо карам си каквото си поискам, а Вие, Вие си спорете...... пък който иска да завижда или да злобее.
  • 39 ХХХ

    29 1 Отговор

    До коментар #23 от "Румен":

    Аааа, то и пешеходците отделят емисии, особено ,ако използват за гориво бобови култури...
  • 40 Ceco

    1 8 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    ТЕЦ-а пък какво общо има с темата че го намесате?!

    Коментиран от #72

  • 41 Да ви...

    18 5 Отговор

    До коментар #37 от "калчо калчев":

    ..пикая на евронормите. Миналата седмица тръгнах да си купувам косачка и останах озадачен,че има моторни косачки с катализатор . Пропуснах я. Взех си с двигател хонда без катализатор. Аман от евронорми
  • 42 Кофти

    7 3 Отговор
    Новината е поднесена доста подвеждащо. Първо - не се казва къде точно се е покачило търсенето, все пак забраните са за големите градове, при положение, че цените на дизеловите автомобили са почти наполовина от преди 1 година е напълно нормално на местата, където хората няма да ги използват в забранени зони, да си ги купуват. Друг е въпроса колко са германци, закупилите си ги и дали само не пребивават там... Така че не виждам смисъл от целия завихрил се спор,..
  • 43 Бря

    6 5 Отговор
    Аз пък съм с 4 коли и 2 мотора.Едната кола е корса 3 цилиндъра с газов инжекцион,140 държи на магистрала и 7/100 газ!!!! Пък мотора е Сузуки Хаябуса,тука няма да обеснявам.Кеф ти икономично,кеф ти наказване на разни там бе ен вета💪

    Коментиран от #46

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Бай Шиле

    6 3 Отговор

    До коментар #43 от "Бря":

    С три цилиндрово Опелче малко трудно ще "накажеш" БМВ.Може би БМВ Изета имаш предвид?Ама и тя ще ти се опъне,въпреки че е модел 1947г.
  • 47 Бензин

    6 7 Отговор
    Изтровиха ни с тази нафта.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Никой

    13 2 Отговор
    Стига с тея дизели
    Не тровят толкова, колкото един круизен кораб за екскурзии... Защо не спрът 10 колаба и си решават доста проблеми...
    Цялата работа Ала Бала

    Сравнение дизел/бензин
    Ауди 2.5 ТДИ трови точно толкова , колкото бензинов 5+кубика додж рам..!!!!
    Аудито забраняват
    Доджа освободен и продължава да трови яко и бездимно....
  • 50 гощо

    9 9 Отговор
    Няма място за сравнение.Дизелът е по доброто,говоря за адекватни на времето си коли не за дръгели. Дъртият дръгел си е вреден без значение горивото.Дали масли ще пуши дали сажди все е зле. Та да се върнем на горивото. 3.0-V6 дизел прекършвам с лекота 4,2-V8 бензин та не знам какво се напъват с тия бензини. Атмосверките да не говорим,пълни мъртъвци са.Новито турбо бензинки са някакви асматични създания.Голя вода и прах в очите.

    Коментиран от #53

  • 51 onq s konq

    9 1 Отговор
    Според мен и бензина и дизела са еднакво вредни за човека ако пушека прониква в купето отнякъде
  • 52 Бачо кико

    6 6 Отговор

    До коментар #9 от "Баш майстора":

    Я си сипвам добавчица в дизела, за един тон горивце е 37 лева, колата фърчи...
  • 53 Гост

    9 5 Отговор

    До коментар #50 от "гощо":

    Винаги чупиш тъпомера! Какво ми сравняваш 4,2 атмосферен бензин с 3 литров турбо дизел? Ела да ми покажеш как твоя 3 литров V6 турбодизел, ще бие моя боксер 2,5 литров турбо бензин!
  • 54 QQQ

    8 8 Отговор
    Бензин само в косачка се налива. НЯМА бензинова кола която да върви нормално под 2000 оборота. Сички бензини трябва да се карат над 6000 за да има вървеж.

    Коментиран от #74

  • 55 Наблюдаващ

    6 1 Отговор
    Боже, колко много простотия има по този свят!
    Някои хора тук не осъзнават безсмисленността на спора. Драги коментиращи, комплексарщината е точно в това да се хвалиш колко много върви ТВОЯТА кола, а на другите е боклук, как твоят избор е най, а останалите са селски невежи.
    Аман от "разбирачи" на всяка крачка!
  • 56 Гост

    4 8 Отговор
    Кво викате господа от дизелгейта!Вкарват ви тука едни печки и вие им се кефите все едно кола не сте виждали !Много вървяло няма що а зад тях черни сажди колкото си искаш и даже коминочистач ще им трябва дано ги изчисти от чернилките човека!Ами то както върви и формула 1 за дизели що не направят или и там ще имате да се пънете ама сакън недейте че ще се омацате съвсем!Когато стигнете 15 000 оборота с печките и ускорение 2 сек от 0 до 100 елате да почерпите!

    Коментиран от #57, #60

  • 57 Комплексар

    9 1 Отговор

    До коментар #56 от "Гост":

    Твоята 15 000 ли стига???
    Или може би ускорява до 2 сек до 100км/ч???
    Еми купи си една електричка тогава тя стига близо 20000rpm.
    Ти си поредният комплексар дето мисли само как да се пребие я в някое дърво я в някоя мантинела.
    При 15000 rpm сигурно от ауспуха излизат теменужки и евкалипт а???
  • 58 МАК

    6 2 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Еййй ти много мощен джип имаш бре!! Тоя варел на бензин сигурно под 15 на 100 в града забрави даже и на газ да е пак трудно ще излезе сметката!! А за печките дето са на 20 години много от тях са без никаква подръжка а и скапаните боклучави горива допринасят мноого затова!! Така че не всички печки над 20 години са дараци !! Без крайни изказвания за по старите коли!!а и германците се обръщат към старото заради друга причина по високата надеждност и лесната подръжка!!!
  • 59 БОКО

    3 0 Отговор
    Еми да и вкараме!
  • 60 МАК

    6 2 Отговор

    До коментар #56 от "Гост":

    Ти изобще качвал ли си се на наистина добра вървяща дизелова кола?? Щот азне съм убеден а седнал да ми дава посредствени изказвания за дизеловите коли. айде

    Коментиран от #61

  • 61 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #60 от "МАК":

    Това е друг човек пишещ със същия ник, но и той явно мрази дизелите. Пък аз съм се качвал и в BMW Х5 M50D, с 3 турбини. Да, върви много, но това са 3 турбини. Но разликата с бензиновата М-ка е огромна и то в полза на бензина.
    Ходи дишай от ауспуха на някой Камаз като си много отворен.
  • 62 Я виж

    3 0 Отговор
    Нещо май теслата не се оказа такава остра ,че да пробие навсякъде.Инженерите и учените го казват,че ел.колите замърсяват повече и от дизела я да видим за производството на 1 мегават ел. енергия колко кюмюр или ядрено гориво е необходимо,а най екологични са метановите коли.Та те са открити отдавна и ел. колите и метановите но засега най голяма реклама се прави на електричките.Ще дойде ред и на метановите които американците ще ги обявят за тяхно откритие.И парите при тях и ще има забрани и убеждения колко е крив света и трябва да го изправим.
  • 63 Миме

    5 5 Отговор
    Кой ти плати да напишеш това?! ...Да заблуждавате хората за да може повече от реално непродаваемите дизелови коли да изкупят! Ясно е, че все повече ще се забраняват, трябва да си луд за да купиш дизел в момента! Да не говорим за замърсяването!
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Морук

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Мария":

    Марийка марийке,ти масло сменяла ли си скоро,че за комплекси пишеш
  • 66 Морук

    3 0 Отговор
    Мойта трошка,даже и изгоряло масло и наливам,
  • 67 Притеснен

    5 0 Отговор
    Мани, бях се притеснил за германците какво ще карат, сега ми олекна вече като знам, че изкупиха дизелите.
  • 68 Пак писания

    1 0 Отговор
    на автоджамбазите за да си продават ръждясалите таратайки...
  • 69 Търся

    1 0 Отговор
    литиево-йонна батерия за кола. Може и втора употреба.
  • 70 Джиджи

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Горелка за прасе":

    Ми аз с какво ще си пърля прасето? С електрически стол на батерия ли?
  • 71 Емисар

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Румен":

    А който озонира отзад през гащите с колко % емисии е, а
  • 72 Цецо Тъпецо

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Ceco":

    Нищо.
  • 73 Valentin

    1 0 Отговор
    Защо най-използваните двигатели са дизелови? В земеделието и транспорта едва ли си представят, че един ден ще са на ток, бензин или газ!
  • 74 Кюмюра братчед

    3 2 Отговор

    До коментар #54 от "QQQ":

    Е, и? Какво като има нужда от обороти за да върви? Тебе това какво те бърка? Не знаеш как да свалиш предавка ли? А и какво значи да върви? В града, да цепиш асфалта със 100? А черния пушек, който децата ти надишват в задръстването, не те интересува.

    Коментиран от #75, #76, #92

  • 75 МАК

    3 0 Отговор

    До коментар #74 от "Кюмюра братчед":

    Черен ше има ако е зле подържана и оставени еко боклуци!!

    Коментиран от #79

  • 76 Миксер

    1 2 Отговор

    До коментар #74 от "Кюмюра братчед":

    Еми нормалните хора ги бърка щото знаеш ли какво означава това:
    1.Повече пари за гориво.
    2.Повече замърсяване.
    3.По бързо износване и чупене.
    Ама ти си ОК нали си се напушил тази сутрин държи те все още.

    Коментиран от #77, #80

  • 77 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #76 от "Миксер":

    Ти сериозно ли твърдиш, че бензина замърсява повече от дизела? Е няма такива наглеци като вас с нафтовите печки, честно!

    Коментиран от #78

  • 78 Миксер

    2 2 Отговор

    До коментар #77 от "Гост":

    Незнам ти кажи, чувал ли си за една компания наречена МАЗДА????
    Та тази Мазда явно супер тъпаци са щото измислили един двигател Sky Active та този двигател щял да имитира Дизелов двигател при ниски обороти що така бе Бай Ганя???
    Вземи прочети как работи ДВГ и после белким ти светне нещо.
    Ама докато използваш бензина само да пърлиш прасетата на дядо си или да косиш тревата на баща си няма как да ти дойде акълът в главата.
    Играят се много мръсни игрички с това замърсяване и кое колко замърсявало и кое било по-малко вредно и кое повече.
    Ама накратко, висока икономия става само с висока компресия, а качиш ли компресията опсссс идват и неприятните еко изненади.
    Да те питам бензинът съм чувал че нямал катализатор а ауспухът му бил само за красота вярно ли е това???

    Коментиран от #81, #82

  • 79 Кюмюра братчед

    1 3 Отговор

    До коментар #75 от "МАК":

    Всичките димят, защото си махат ДПФа. Вчера в задръстването, майка ми не спря да киха, зад един дизеляк бяхме....
  • 80 Кюмюра братчед

    1 0 Отговор

    До коментар #76 от "Миксер":

    Винаги карам с над 2000 оборота защото колата е Хонда и си ги иска тези обороти. Изпреварвам с 5 - 6500. Понякога ей така за кеф си карам на 2ра с 5 хил. защото ме кефи звука на мотора притези обороти. Никога нищо не се е чупило.! Ест. слагам синтетика не някви кучи минерални....
  • 81 Кюмюра братчед

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "Миксер":

    Ако си си купил колата от свестен продавач а не от тия измамнически автокъщи и катализатор ще си има и всичко. А щом искаш да спестиш пари има автогаз, и по-чисто и по-евтино! Бтв ето това ни е проблема на българите че винаги на майстори и на тарикати се пишем. Вместо да задължат всички с ДПФ и катализатор, данъка щели да вдигат. А който българин и нов автомобил да си купи пак ще ги свали! И какво? Ефект нулев!
  • 82 Гост

    0 3 Отговор

    До коментар #78 от "Миксер":

    Аз пък не знам дали изобщо осъзнаваш колко си смешен и нагъл. Тръгнал си да ми обясняваш, че за теб икономията е най-важна, а мен обвиняваш, че съм Бай Ганьо. Толкова си заблуден, че сам не осъзнаваш, че ти си събирателния образ на Ганьо Балкански. Не стига това, ами си мислиш, че ако бензина се запалва с висока компресия като дизела, ще отделя същите сажди. Пълен нагляр си щом мислиш, че дизела не трябва да е с катализатор. Но как ли да проумееш разликата в молекулата на бензина и дизела, като първосигнално гледаш само разхода. Такива нагляри като теб са за затвора, защото не им пука за здравето на хората.

    Коментиран от #83

  • 83 Миксер

    2 0 Отговор

    До коментар #82 от "Гост":

    Незнам незнам чувам че на новите бензини също слагат ДПФ верно ли е това или са слухове???
    Та я да видим каква е разликата във формулата на Дизела и бензина да не би дизелът да има Азот във формулата си???
    Толкова си неграмотен че не можеш да разбереш елементарни неща, трябва да се върнеш в 1 клас и започнеш там откъдето си прекъснал образованието си.

    Коментиран от #84

  • 84 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #83 от "Миксер":

    Наистина не знаеш и май не си чувал за Дизелгейт, та имаш наглостта да продължаваш да пишеш тъпотии. Ако аз съм неграмотен, то ти трябва да си на ниво папагал в умственото си развитие! Да, формулата на бензина и дизела е различна - на бензина е С8Н18, а на дизела е С16Н34, т.е. на нафтата е с два пъти по-дълга молекула. Или искаш да кажеш, че след като имат едни химични елементи, свойствата на съединенията са еднакви? Тогава пробвай да подишаш малко озон, да те видя после - нали все е кислород! Та проумей как гори бензина и как гори нафтата, после се поразходи по софийските улици, пък накрая може да проумееш какви боклучаци са дизелите!!!

    Коментиран от #85

  • 85 Миксер

    2 0 Отговор

    До коментар #84 от "Гост":

    В твоито село може и дизелите да изпускат сажди ама наистина отиди до София да видиш един нов дизел какво излиза от него.
    А дизелгейт няма нищо общо със саждите!!!!
    Проблемът беше със АзонитеОкиси!!!!!!!обаче ти си толкова неграмотен че не правиш разлика между азотни окиси и сажди :)))
    Та я кажи къде видя Азот във формулата на дизела????
    Сега светна ли ти на къде върви бензинът и защо вече слагат DPF опс пардом на бензина му казват GPF :)

    Коментиран от #86

  • 86 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #85 от "Миксер":

    За жалост моИто село е София, която се напълни с такива п......и като теб, които си мислят, че са потомствени лордове. Какви сажди съм споменал за Дизелгейт или страдаш от дислексия и не може да осъзнаеш какво четеш? Сажди споменах при компресията на бензина, които ти твърдеше, че имало. Не може да осъзнаеш, че на бензина горят парите заради именно по-различната и къса молекула. За такива като трябва да се налагат забраните, защото нямаш акъл да разбереш елементарни неща. Сигурен съм, че караш 1,9 TDI с регистрационен номер започващ с РК.

    Коментиран от #87

  • 87 Миксер

    1 1 Отговор

    До коментар #86 от "Гост":

    Е може да съм от село ама поне не съм джендър като теб дето само пе..ли са им в главата.Мечтаеш си за тях ама това си е твои проблем.
    Та освен другото си и необразован, а и си беден като плъх щото явно колата ти е с карбуратор:).
    Неграмотник ти за дюзи чувал ли си???
    Първо прочети как работят те или ако искаш инжектори ги наречи при бензина и при дизела после ела пак да говориш тука простотии, как може да си толкова неграмотен направо нямам думи.
    Нямам нерви да ти обяснявам елементарни неща от устройството на автомобила върни се в училище и сам се образовай.

    Коментиран от #88

  • 88 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #87 от "Миксер":

    Аха, значи познах, че си с 1,9 TDI и регистрация РК, нали? Нали ти казах, че обидите ти звучат като комплименти, написани от смешко като теб? А колата ми е 250 к.с. турбобензин и ми е супер смешно да ми говориш кой бил беден. Жалко човеченце, карай си смешната печка и сънувай крадена нафтичка докато се подмокряш!

    Коментиран от #89

  • 89 Миксер

    1 2 Отговор

    До коментар #88 от "Гост":

    Може и Бугати да караш, но от устройството на автомобила грам не разбираш.
    Обаче ти го каза забраняваме дизела ноооо заедно с бензина и електричките печелят, край на мача.

    Коментиран от #90

  • 90 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #89 от "Миксер":

    А теб вкарваме в лудница.

    Коментиран от #91

  • 91 Миксер

    1 2 Отговор

    До коментар #90 от "Гост":

    Лудницата е препълнена от такива като тебе, затова ще си чакам редът.
    Ти искаше забрани ето ти забрани, ама не за бензина да няма той е богопомазан, осъзнаваш ли колко си смешен? Когато дърпаш единият крак в казана другият също отива там, добре го запомни.

    Коментиран от #93

  • 92 QQQ

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "Кюмюра братчед":

    Моята кола 2.0тди за да върви се кара между 1600 и 2500 оборота, и харчи 5 на 100. Една бензинова косачка за да върви по същия начин се кара след 5000 оборота, съответно с огромно количество похарчено гориво и отделен шум. Аз съм правил основен ремонт на 500 000км и след като го направих колата дори грам черно не отделя.

    Коментиран от #94

  • 93 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #91 от "Миксер":

    Тц, не позна. Искам да не ме тровите с тъпите си печки, а да отговаряте поне на евро 4. Ама вие от Перник с 1,9 TDI сте много велики и не сте такива самогъзници, че само забрани ви оправят! И престани да пелтечиш едно и също кой колко бил смешен, защото се излагаш вече. като нямаш акъл да мислиш, поне си трай и спазвай правилата. Твоя дизел на какъв еко стандарт отговаря, на Перник 1 ли?

    Коментиран от #95

  • 94 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #92 от "QQQ":

    Брех, брех, сигурно за това винаги дизела му трябва поне една скорост повече - хахахахахаха. Твоя 2.0 TDI как ли ще се справи с един 2.0 T, а? Пък за шум как изобщо ти хрумна да сравняваш твоя трактор с бензинов мотор?
  • 95 Миксер

    2 0 Отговор

    До коментар #93 от "Гост":

    Моят дизел е Евро 5 ама твоята саборетина единственото за което става е да пърлиш прасета с нея, щото ако я настъпи малко и гарнитурата и ще се издуха.
    И да смешен си защото си нямаш и бегла идея как работи по принцип ДВГто. Всъщност бих казал едновременно смешен и неграмотен, тоест горд Софиянец от Факултето.

    Коментиран от #96

  • 96 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #95 от "Миксер":

    Евро 5 ГоУф ли имаш - бухахахахаха? Няма да начин да имаш такъв автомобил, защото си неграмотен и не може да напишеш едно изречение без 5 правописни грешки! Още повече, че заекваш дори и на клавиатурата и се опитваш да обиждаш по най-елементарния начин, без да осъзнаваш колко си жалък! Продължавай да висиш по цял ден в нета и да си фантазираш, че караш дизел с евро 5, пардон Перник 1 - хахахахахахха. От безработен ненормалник, няма как да се обидя.

    Коментиран от #97, #105

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 МАК

    1 0 Отговор

    До коментар #96 от "Гост":

    Можел тихичко да се разкараш и да спреш да пишеш на тема дизели защото не си компетентен на тази тема. Карай си ламята на гориво и си мисли че си екологичен. Твойте 250 коня замърсяват в пъти повече отколкото мойта печка !! Ясно ли тие!! А ако си на скапаната газ считай че 50 от конете ти са изпърдяли!!