Според текущите данни на Федералния орган за автотранспорт (KBA) за юни само една трета от всички германци биха си купили нова дизелова кола. От своя страна бензиновите автомобили са с рекордните 63 процента.
Дизеловият барометър на немската автомобилна агенция DAT (Deutsche Automobil Treuhand GmbH) обаче показва признаци на нормализиране на пазара за употребявани дизелови автомобили. Според информация от KBA през май 2018-а са регистрирани повече промени в собствеността на Евро 5 дизелови автомобили, отколкото през предходния месец. Стабилизиращата тенденция на пазара се наблюдава от началото на годината. Независимо от това, както преди, така и сега секторът се бори с дългия престой на дизеловите автомобили в автокъщите преди те да бъдат препродадени. Една дизелова кола прекарва средно 106 дни при автодилъра, преди да смени собственика си. При бензиновите автомобили престоят е около 86 дни.
Въпреки това, актуалното проучване DAT показва, че все повече крайни потребители отново се интересуват от закупуването на дизелово превозно средство. 13% от бъдещите купувачи в момента ще изберат дизелово гориво. През март 2018 г. те са били само 11%. Освен това 34 процента от шофьорите на дизели отново ще предпочетат кола със същия двигател, което представлява увеличение от пет пункта в сравнение с март.
Без предстоящите забрани за движение, дори 30% от запитаните ще изберат дизелово гориво. За сравнение: През март 2018 г. тази стойност все още е била 26%. Поради дискусията относно забраните за движение на дизеловите коли в Германия, една трета от онези, които планират да купят автомобил, отлагат решението си.
Изпълнителният директор на DAT Йенс Ницшман вижда край на страха от дизеловото гориво. "Хората се нуждаят от мобилност, няма начин. Забраните за движение на дизеловите превозни средства засягат само няколко маршрута в големите градове. Освен това съотношението цена-качество и разнообразието в предлагането сега е повече от убедително. Поради високите цени на бензина, дизелът може да бъде полезен дори и с годишен пробег от 10 000 километра“, смята той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Закон
Коментиран от #3, #13, #32, #33
11:05 10.07.2018
2 1234
Коментиран от #4, #6, #9, #15
11:10 10.07.2018
3 Горелка за прасе
До коментар #1 от "Закон":
А бензиновите горелки за пърлене на прасета имат ли???Коментиран от #70
11:15 10.07.2018
4 Грую
До коментар #2 от "1234":
Колкото по-сложно - толкова по-скъпо!11:15 10.07.2018
5 Василевс
Коментиран от #11
11:16 10.07.2018
6 654321
До коментар #2 от "1234":
Много гладко ти тече мисълта.11:16 10.07.2018
7 Мария
Коментиран от #8, #10, #24, #44, #65
11:18 10.07.2018
8 Недоволен
До коментар #7 от "Мария":
Ибаси направо ма утрепа с тоз коментар бе марийке кажи тогава как да избия комплексите щот камиона ми на бензин го нема все още ща неща си карам дизелака11:46 10.07.2018
9 Баш майстора
До коментар #2 от "1234":
Не знам защо слагаш различна цена на бензина и дизела. Ако караш бензин на директно впръскване, наистина е по-добре да се зарежда с 98/100 октана, но колите с такива мотори все още са малко в България. А ако караш дизел с комън-рейл и искаш да си го пазиш, тогава задължително трябва да зареждаш от скъпата нафта, особено зимата.Иначе има и вариянти на АГУ или метан, там сметките са съвсем други - за справка виж на какво карат бакшишите, там сметките са най-точни.
Коментиран от #52
11:50 10.07.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 гост
До коментар #5 от "Василевс":
Джамбаза вкарва това, което се купува. Аз си купих бензинов джип с атмосферен двигател и харчи колкото пише в книжката му. Всеки ме пита защо не съм си купил дизел, че това му бил минуса на джипа, не бил дизел. А бензинът само масло му се сменя и това е, върви добре, тих и спокоен ход, като го настъпиш си гори, но пък набира много. Джамбазите не са виновни, виновни са общинарите, че една дизелова печка на 20г. и без никаква еконорма се таксува с 20лв на година, докато в развитите страни се изхвърля понеже се заплащат повече данъци и такси отколкото себестойността на колата, стотици евро. Ганчо го интересува да харчи 5л./100км, а не дали бълва канцерогени, Ганчо не може да мисли за такива неща, Ганчо ходи само до село с тази кола, я минал 3-4х.км тази година, я не. Ганчо нови гуми никога не е купувал, да пести, Ганчо кара без винетка, за да пести, Ганчо се вълнува да не изгори 1л. повече, макар и ауспуха му да бълва черно син пушек в лицата на децата.Коментиран от #12, #20, #31, #34, #35, #58
12:02 10.07.2018
12 Бай Ганя
До коментар #11 от "гост":
Точно Ганчо си купува атмосферен бензин за джип, оле мале то това едва ли ще отлепи от място освен ако не е поне V6.Нищо Ганчо живее на баира и така тръгва от наклона, а и забравих Ганчо кара 30 годшен атмосферен бензин, но дава акъл на Иван що си купил нов турбодизел.
Накрая Ганчо бил един обикновен Бай Ганя.
Коментиран от #64
12:14 10.07.2018
13 цистит
До коментар #1 от "Закон":
кажи го на едно 90 процента от шофЪорите на камиони по света12:14 10.07.2018
14 Емил Хърлев
12:18 10.07.2018
15 Госта
До коментар #2 от "1234":
Това за електрическите коли може да каже само човек който никога не е карал или пък няма никаква представа от начина на работа на един такъв тип кола, както и какво може да ти даде един такъв тип кола. Пробвай ако имаш възможност може и да ти хареса, и не е ок да даваш мнение за нещо до което си нямал реален досег, а си изгледал няколко клипчета в "тубата" или си прочел някоя статия на такива "разбирачи" ;)12:55 10.07.2018
16 Лост
Коментиран от #17
13:01 10.07.2018
17 Бай Ганя
До коментар #16 от "Лост":
А да караш 20+ бензин с изрязан катализатор е ГОРДОСТ.Всички Българи сме горди с теб Г-н Лост.
13:22 10.07.2018
18 Лалов
Коментиран от #26
13:31 10.07.2018
19 да идват
13:32 10.07.2018
20 Driving pleasure
До коментар #11 от "гост":
Гостенинче, а виждал ли си кво бълва един ТЕЦ?Да ТЕЦа не е в центъра на града, но пък и никой не те бие по главата и ти да се забиваш там! Оди на село дишай чист въздух!
Коментиран от #40
13:36 10.07.2018
21 Куръ
Коментиран от #22
14:01 10.07.2018
22 Зло
До коментар #21 от "Куръ":
Всички до един14:20 10.07.2018
23 Румен
Коментиран от #39, #48, #71
14:40 10.07.2018
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Viki
15:15 10.07.2018
26 Az go znam
До коментар #18 от "Лалов":
Няма начин. Всичко там започва от 400000км. Никой в Европа не се съобразява а километрите. Да не е луд да я пази за следеащия копувач от България !!!15:30 10.07.2018
27 asdf
15:54 10.07.2018
28 Azazaz
Коментиран от #29
16:12 10.07.2018
29 Сега
До коментар #28 от "Azazaz":
Сега мисли къде ще ти сипят дизел в новата бензина :)16:30 10.07.2018
30 Българин
Дизела е много търсен и това се вижда,просто нека да престанат да го плюят,и дизела и бензина имат своите плюсове,нека всека сам да избира.Аз шофирам бензинов автомобил,но много ХАРЕСВАМ и ДИЗЕЛОВИТЕ КОЛИ
16:33 10.07.2018
31 ХристоС мирненски
До коментар #11 от "гост":
На всеки му се иска да има нов ,,жребец" , но няма пари за ,,сено " .17:51 10.07.2018
32 Хахахахах
До коментар #1 от "Закон":
Оу колко си проС, има ли смисъл с теб да говоря? Когато не пишеш изглеждаш много умен да знаеш. По научи малко повечко за колите.18:18 10.07.2018
33 Дойче комби кашонен СУВ
До коментар #1 от "Закон":
Мръсна гадост е дизела! А нашите "майстори" махат и DPFa! Тъпи селендури. Не се трае да караш зад такава мърша!18:34 10.07.2018
34 Генчо
До коментар #11 от "гост":
Недей да мислиш че твоя жип е по малко замарсител19:07 10.07.2018
35 Язе
До коментар #11 от "гост":
Атмосфетен бензин за джип пък не цапа.Ако е V8,дали цапа по-малко от 4-цилиндров дизел?Разход поне 20/100 срещу 7-8/100 нафта обаче бил еко.Не нас тези.19:22 10.07.2018
36 Plovdiv
19:45 10.07.2018
37 калчо калчев
Коментиран от #41
20:14 10.07.2018
38 ХХХ
20:39 10.07.2018
39 ХХХ
До коментар #23 от "Румен":
Аааа, то и пешеходците отделят емисии, особено ,ако използват за гориво бобови култури...20:49 10.07.2018
40 Ceco
До коментар #20 от "Driving pleasure":
ТЕЦ-а пък какво общо има с темата че го намесате?!Коментиран от #72
22:09 10.07.2018
41 Да ви...
До коментар #37 от "калчо калчев":
..пикая на евронормите. Миналата седмица тръгнах да си купувам косачка и останах озадачен,че има моторни косачки с катализатор . Пропуснах я. Взех си с двигател хонда без катализатор. Аман от евронорми22:20 10.07.2018
42 Кофти
22:23 10.07.2018
43 Бря
Коментиран от #46
23:22 10.07.2018
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Бай Шиле
До коментар #43 от "Бря":
С три цилиндрово Опелче малко трудно ще "накажеш" БМВ.Може би БМВ Изета имаш предвид?Ама и тя ще ти се опъне,въпреки че е модел 1947г.00:22 11.07.2018
47 Бензин
00:38 11.07.2018
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Никой
Не тровят толкова, колкото един круизен кораб за екскурзии... Защо не спрът 10 колаба и си решават доста проблеми...
Цялата работа Ала Бала
Сравнение дизел/бензин
Ауди 2.5 ТДИ трови точно толкова , колкото бензинов 5+кубика додж рам..!!!!
Аудито забраняват
Доджа освободен и продължава да трови яко и бездимно....
02:25 11.07.2018
50 гощо
Коментиран от #53
06:59 11.07.2018
51 onq s konq
07:05 11.07.2018
52 Бачо кико
До коментар #9 от "Баш майстора":
Я си сипвам добавчица в дизела, за един тон горивце е 37 лева, колата фърчи...07:26 11.07.2018
53 Гост
До коментар #50 от "гощо":
Винаги чупиш тъпомера! Какво ми сравняваш 4,2 атмосферен бензин с 3 литров турбо дизел? Ела да ми покажеш как твоя 3 литров V6 турбодизел, ще бие моя боксер 2,5 литров турбо бензин!07:38 11.07.2018
54 QQQ
Коментиран от #74
08:28 11.07.2018
55 Наблюдаващ
Някои хора тук не осъзнават безсмисленността на спора. Драги коментиращи, комплексарщината е точно в това да се хвалиш колко много върви ТВОЯТА кола, а на другите е боклук, как твоят избор е най, а останалите са селски невежи.
Аман от "разбирачи" на всяка крачка!
09:08 11.07.2018
56 Гост
Коментиран от #57, #60
09:26 11.07.2018
57 Комплексар
До коментар #56 от "Гост":
Твоята 15 000 ли стига???Или може би ускорява до 2 сек до 100км/ч???
Еми купи си една електричка тогава тя стига близо 20000rpm.
Ти си поредният комплексар дето мисли само как да се пребие я в някое дърво я в някоя мантинела.
При 15000 rpm сигурно от ауспуха излизат теменужки и евкалипт а???
10:14 11.07.2018
58 МАК
До коментар #11 от "гост":
Еййй ти много мощен джип имаш бре!! Тоя варел на бензин сигурно под 15 на 100 в града забрави даже и на газ да е пак трудно ще излезе сметката!! А за печките дето са на 20 години много от тях са без никаква подръжка а и скапаните боклучави горива допринасят мноого затова!! Така че не всички печки над 20 години са дараци !! Без крайни изказвания за по старите коли!!а и германците се обръщат към старото заради друга причина по високата надеждност и лесната подръжка!!!10:14 11.07.2018
59 БОКО
10:20 11.07.2018
60 МАК
До коментар #56 от "Гост":
Ти изобще качвал ли си се на наистина добра вървяща дизелова кола?? Щот азне съм убеден а седнал да ми дава посредствени изказвания за дизеловите коли. айдеКоментиран от #61
10:28 11.07.2018
61 Гост
До коментар #60 от "МАК":
Това е друг човек пишещ със същия ник, но и той явно мрази дизелите. Пък аз съм се качвал и в BMW Х5 M50D, с 3 турбини. Да, върви много, но това са 3 турбини. Но разликата с бензиновата М-ка е огромна и то в полза на бензина.Ходи дишай от ауспуха на някой Камаз като си много отворен.
11:41 11.07.2018
62 Я виж
12:18 11.07.2018
63 Миме
12:34 11.07.2018
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Морук
До коментар #7 от "Мария":
Марийка марийке,ти масло сменяла ли си скоро,че за комплекси пишеш15:03 11.07.2018
66 Морук
15:05 11.07.2018
67 Притеснен
15:14 11.07.2018
68 Пак писания
16:40 11.07.2018
69 Търся
16:41 11.07.2018
70 Джиджи
До коментар #3 от "Горелка за прасе":
Ми аз с какво ще си пърля прасето? С електрически стол на батерия ли?16:43 11.07.2018
71 Емисар
До коментар #23 от "Румен":
А който озонира отзад през гащите с колко % емисии е, а16:48 11.07.2018
72 Цецо Тъпецо
До коментар #40 от "Ceco":
Нищо.16:51 11.07.2018
73 Valentin
22:08 11.07.2018
74 Кюмюра братчед
До коментар #54 от "QQQ":
Е, и? Какво като има нужда от обороти за да върви? Тебе това какво те бърка? Не знаеш как да свалиш предавка ли? А и какво значи да върви? В града, да цепиш асфалта със 100? А черния пушек, който децата ти надишват в задръстването, не те интересува.Коментиран от #75, #76, #92
22:23 11.07.2018
75 МАК
До коментар #74 от "Кюмюра братчед":
Черен ше има ако е зле подържана и оставени еко боклуци!!Коментиран от #79
09:44 12.07.2018
76 Миксер
До коментар #74 от "Кюмюра братчед":
Еми нормалните хора ги бърка щото знаеш ли какво означава това:1.Повече пари за гориво.
2.Повече замърсяване.
3.По бързо износване и чупене.
Ама ти си ОК нали си се напушил тази сутрин държи те все още.
Коментиран от #77, #80
10:11 12.07.2018
77 Гост
До коментар #76 от "Миксер":
Ти сериозно ли твърдиш, че бензина замърсява повече от дизела? Е няма такива наглеци като вас с нафтовите печки, честно!Коментиран от #78
12:58 12.07.2018
78 Миксер
До коментар #77 от "Гост":
Незнам ти кажи, чувал ли си за една компания наречена МАЗДА????Та тази Мазда явно супер тъпаци са щото измислили един двигател Sky Active та този двигател щял да имитира Дизелов двигател при ниски обороти що така бе Бай Ганя???
Вземи прочети как работи ДВГ и после белким ти светне нещо.
Ама докато използваш бензина само да пърлиш прасетата на дядо си или да косиш тревата на баща си няма как да ти дойде акълът в главата.
Играят се много мръсни игрички с това замърсяване и кое колко замърсявало и кое било по-малко вредно и кое повече.
Ама накратко, висока икономия става само с висока компресия, а качиш ли компресията опсссс идват и неприятните еко изненади.
Да те питам бензинът съм чувал че нямал катализатор а ауспухът му бил само за красота вярно ли е това???
Коментиран от #81, #82
13:31 12.07.2018
79 Кюмюра братчед
До коментар #75 от "МАК":
Всичките димят, защото си махат ДПФа. Вчера в задръстването, майка ми не спря да киха, зад един дизеляк бяхме....13:55 12.07.2018
80 Кюмюра братчед
До коментар #76 от "Миксер":
Винаги карам с над 2000 оборота защото колата е Хонда и си ги иска тези обороти. Изпреварвам с 5 - 6500. Понякога ей така за кеф си карам на 2ра с 5 хил. защото ме кефи звука на мотора притези обороти. Никога нищо не се е чупило.! Ест. слагам синтетика не някви кучи минерални....14:00 12.07.2018
81 Кюмюра братчед
До коментар #78 от "Миксер":
Ако си си купил колата от свестен продавач а не от тия измамнически автокъщи и катализатор ще си има и всичко. А щом искаш да спестиш пари има автогаз, и по-чисто и по-евтино! Бтв ето това ни е проблема на българите че винаги на майстори и на тарикати се пишем. Вместо да задължат всички с ДПФ и катализатор, данъка щели да вдигат. А който българин и нов автомобил да си купи пак ще ги свали! И какво? Ефект нулев!14:14 12.07.2018
82 Гост
До коментар #78 от "Миксер":
Аз пък не знам дали изобщо осъзнаваш колко си смешен и нагъл. Тръгнал си да ми обясняваш, че за теб икономията е най-важна, а мен обвиняваш, че съм Бай Ганьо. Толкова си заблуден, че сам не осъзнаваш, че ти си събирателния образ на Ганьо Балкански. Не стига това, ами си мислиш, че ако бензина се запалва с висока компресия като дизела, ще отделя същите сажди. Пълен нагляр си щом мислиш, че дизела не трябва да е с катализатор. Но как ли да проумееш разликата в молекулата на бензина и дизела, като първосигнално гледаш само разхода. Такива нагляри като теб са за затвора, защото не им пука за здравето на хората.Коментиран от #83
14:21 12.07.2018
83 Миксер
До коментар #82 от "Гост":
Незнам незнам чувам че на новите бензини също слагат ДПФ верно ли е това или са слухове???Та я да видим каква е разликата във формулата на Дизела и бензина да не би дизелът да има Азот във формулата си???
Толкова си неграмотен че не можеш да разбереш елементарни неща, трябва да се върнеш в 1 клас и започнеш там откъдето си прекъснал образованието си.
Коментиран от #84
14:54 12.07.2018
84 Гост
До коментар #83 от "Миксер":
Наистина не знаеш и май не си чувал за Дизелгейт, та имаш наглостта да продължаваш да пишеш тъпотии. Ако аз съм неграмотен, то ти трябва да си на ниво папагал в умственото си развитие! Да, формулата на бензина и дизела е различна - на бензина е С8Н18, а на дизела е С16Н34, т.е. на нафтата е с два пъти по-дълга молекула. Или искаш да кажеш, че след като имат едни химични елементи, свойствата на съединенията са еднакви? Тогава пробвай да подишаш малко озон, да те видя после - нали все е кислород! Та проумей как гори бензина и как гори нафтата, после се поразходи по софийските улици, пък накрая може да проумееш какви боклучаци са дизелите!!!Коментиран от #85
18:57 12.07.2018
85 Миксер
До коментар #84 от "Гост":
В твоито село може и дизелите да изпускат сажди ама наистина отиди до София да видиш един нов дизел какво излиза от него.А дизелгейт няма нищо общо със саждите!!!!
Проблемът беше със АзонитеОкиси!!!!!!!обаче ти си толкова неграмотен че не правиш разлика между азотни окиси и сажди :)))
Та я кажи къде видя Азот във формулата на дизела????
Сега светна ли ти на къде върви бензинът и защо вече слагат DPF опс пардом на бензина му казват GPF :)
Коментиран от #86
19:59 12.07.2018
86 Гост
До коментар #85 от "Миксер":
За жалост моИто село е София, която се напълни с такива п......и като теб, които си мислят, че са потомствени лордове. Какви сажди съм споменал за Дизелгейт или страдаш от дислексия и не може да осъзнаеш какво четеш? Сажди споменах при компресията на бензина, които ти твърдеше, че имало. Не може да осъзнаеш, че на бензина горят парите заради именно по-различната и къса молекула. За такива като трябва да се налагат забраните, защото нямаш акъл да разбереш елементарни неща. Сигурен съм, че караш 1,9 TDI с регистрационен номер започващ с РК.Коментиран от #87
21:14 12.07.2018
87 Миксер
До коментар #86 от "Гост":
Е може да съм от село ама поне не съм джендър като теб дето само пе..ли са им в главата.Мечтаеш си за тях ама това си е твои проблем.Та освен другото си и необразован, а и си беден като плъх щото явно колата ти е с карбуратор:).
Неграмотник ти за дюзи чувал ли си???
Първо прочети как работят те или ако искаш инжектори ги наречи при бензина и при дизела после ела пак да говориш тука простотии, как може да си толкова неграмотен направо нямам думи.
Нямам нерви да ти обяснявам елементарни неща от устройството на автомобила върни се в училище и сам се образовай.
Коментиран от #88
21:45 12.07.2018
88 Гост
До коментар #87 от "Миксер":
Аха, значи познах, че си с 1,9 TDI и регистрация РК, нали? Нали ти казах, че обидите ти звучат като комплименти, написани от смешко като теб? А колата ми е 250 к.с. турбобензин и ми е супер смешно да ми говориш кой бил беден. Жалко човеченце, карай си смешната печка и сънувай крадена нафтичка докато се подмокряш!Коментиран от #89
22:06 12.07.2018
89 Миксер
До коментар #88 от "Гост":
Може и Бугати да караш, но от устройството на автомобила грам не разбираш.Обаче ти го каза забраняваме дизела ноооо заедно с бензина и електричките печелят, край на мача.
Коментиран от #90
22:14 12.07.2018
90 Гост
До коментар #89 от "Миксер":
А теб вкарваме в лудница.Коментиран от #91
22:26 12.07.2018
91 Миксер
До коментар #90 от "Гост":
Лудницата е препълнена от такива като тебе, затова ще си чакам редът.Ти искаше забрани ето ти забрани, ама не за бензина да няма той е богопомазан, осъзнаваш ли колко си смешен? Когато дърпаш единият крак в казана другият също отива там, добре го запомни.
Коментиран от #93
23:26 12.07.2018
92 QQQ
До коментар #74 от "Кюмюра братчед":
Моята кола 2.0тди за да върви се кара между 1600 и 2500 оборота, и харчи 5 на 100. Една бензинова косачка за да върви по същия начин се кара след 5000 оборота, съответно с огромно количество похарчено гориво и отделен шум. Аз съм правил основен ремонт на 500 000км и след като го направих колата дори грам черно не отделя.Коментиран от #94
12:03 13.07.2018
93 Гост
До коментар #91 от "Миксер":
Тц, не позна. Искам да не ме тровите с тъпите си печки, а да отговаряте поне на евро 4. Ама вие от Перник с 1,9 TDI сте много велики и не сте такива самогъзници, че само забрани ви оправят! И престани да пелтечиш едно и също кой колко бил смешен, защото се излагаш вече. като нямаш акъл да мислиш, поне си трай и спазвай правилата. Твоя дизел на какъв еко стандарт отговаря, на Перник 1 ли?Коментиран от #95
15:34 13.07.2018
94 Гост
До коментар #92 от "QQQ":
Брех, брех, сигурно за това винаги дизела му трябва поне една скорост повече - хахахахахаха. Твоя 2.0 TDI как ли ще се справи с един 2.0 T, а? Пък за шум как изобщо ти хрумна да сравняваш твоя трактор с бензинов мотор?15:37 13.07.2018
95 Миксер
До коментар #93 от "Гост":
Моят дизел е Евро 5 ама твоята саборетина единственото за което става е да пърлиш прасета с нея, щото ако я настъпи малко и гарнитурата и ще се издуха.И да смешен си защото си нямаш и бегла идея как работи по принцип ДВГто. Всъщност бих казал едновременно смешен и неграмотен, тоест горд Софиянец от Факултето.
Коментиран от #96
18:20 13.07.2018
96 Гост
До коментар #95 от "Миксер":
Евро 5 ГоУф ли имаш - бухахахахаха? Няма да начин да имаш такъв автомобил, защото си неграмотен и не може да напишеш едно изречение без 5 правописни грешки! Още повече, че заекваш дори и на клавиатурата и се опитваш да обиждаш по най-елементарния начин, без да осъзнаваш колко си жалък! Продължавай да висиш по цял ден в нета и да си фантазираш, че караш дизел с евро 5, пардон Перник 1 - хахахахахахха. От безработен ненормалник, няма как да се обидя.Коментиран от #97, #105
18:45 13.07.2018
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 МАК
До коментар #96 от "Гост":
Можел тихичко да се разкараш и да спреш да пишеш на тема дизели защото не си компетентен на тази тема. Карай си ламята на гориво и си мисли че си екологичен. Твойте 250 коня замърсяват в пъти повече отколкото мойта печка !! Ясно ли тие!! А ако си на скапаната газ считай че 50 от конете ти са изпърдяли!!17:30 22.07.2018