ФАКТИ.БГ

16 хил. лв. за Mercedes-Benz 500SE W140: Струва ли си?

Публикувана: 21 Август, 2018 12:12
59 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 25366
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

S-Klasse W140 основателно се смята за последният Mercedes-Benz, проектиран под диктовката на инженерите, а не на счетоводителите. Много от тези динозаври от 90-те години на миналия век продължават да кръстосват пътищата и за това си има причини.

Описанието към обявата за продажбата на автомобила от снимките звучи като басня, излязла от устата на особено речовит търговец: "Колата е внесена от Женева, Швейцария. Принадлежала е на дипломат и поддържана в отлично техническо и визуално състояние с проверки във фирмен сервиз по няколко пъти годишно".

"Запазена е цялата документация с всякакви фактури за извършени ремонти. Във всяка платена сметка е отбелязан пробегът и вида на извършения ремонт. Има и дневник със замерванията на отработените газове, извършвани на всеки две години.

Автомобилът е боядисан в култовия цвят Nutria и има велурен салон и превъзходно състояние. В интериора практически липсват следи от употреба. По дървените декорации няма нито една пукнатина.

По каросерията няма и петънце корозия, заслуга за което със сигурност има професионалното пребоядисване преди 10 години. 18-цоловите джанти са обути в почти нови гуми.

Сред недостатъците са изброени смененото в края на 90-те години оригинално радио със CD-плейър с 10 диска, непълният комплект инструменти, липсата на една пластмасово декоративно капаче в двигателния отсек и дребните люпки от камъчета по предната броня.

Автомобилът има 5.0-литров V8 с мощност 320 к.с. Пробегът е 249 110 км, което изглежда малко за 26 години, но може да бъде доказан от документацията. Цената е 35 000 злоти (€8 135), а продавачът е автокъща в Полша.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
коки
1 Отговор
определено ще надживее много от новите с класи

Оценка:
-5 +145

Струва ли СИ !!!!!!!!
2 Отговор
ДА ДА ДА ДА ДА ...............
Даже евтино го дават !!!

Оценка:
-9 +115

дддааа
3 Отговор
Тогава се правиха качествени автомобили.Произведените след 2000та година всички марки са ментета-бързо развалящи и чупливи.

Коментиран от #22


Оценка:
-13 +81

123
4 Отговор
Хубава е, но за съжаление е къса база, което я озбесмисля, поне от моя гледна точка.

Коментиран от #9, #38, #52


Оценка:
-82 +9

ссср
5 Отговор
Луди ли сте? Давам и повече от 14хил за този от снимките!

Оценка:
-5 +52

Японеца
6 Отговор
Категорично НЕ!
Само окачването и тампоните, ако ги намериш струват много.
Лакома за масло, бензин, дизел.
Често е в сервиза за каквото се сетиш!
От към електроника, голям боклук.

Коментиран от #26


Оценка:
-124 +9

Ivo
7 Отговор
Не съм фен на тоя мечок.Но взимаш тая в това състояние и взимаш една на тази цена(нова) може и до 20 000лв.И след 10г новата ще пълен боклук ,а тази даже ще е и по скъпа.

Оценка:
-1 +66

карчи
8 Отговор
Да не забравяме, че поляците са едни от най-добрите "реставратори" в Европа, а джамбазите им могат да изнасят лекции на нашите, така че не 1, ами 10 наум с тази обява! Иначе, ако колата няма удари и сериозни технически проблеми, които да не са обявени цената е повече от добра! Но ме съмнява и то много ....точно заради ниската цена ;)

Оценка:
-3 +42

500SEL
9 Отговор

До коментар #4 от "123":


Съгласен съм, дългата база изглежда много по-пропорционална, да не говорим отзад какво се случва като място.

Оценка:
-16 +8

Empty
10 Отговор
Това, уважаеми дами и господа, е КЛАСА !!! За истински ценители !!! (bow)

Оценка:
-0 +69

Мальчик Гей
11 Отговор
Мерцедес ли е, не ми го хвали. По-голям боклик от тая марка не съм чувал да е имало някога на пазара!

Коментиран от #23, #28


Оценка:
-114 +7

666
12 Отговор
Уникална кола за времето си. Имал съм 600SEL но го продадох през 1997г. Всяко нещо с времето си!!!

Коментиран от #14


Оценка:
-18 +24

Jack Bauer
13 Отговор
Като гледам снимките си струва всяка стотинка.

Оценка:
-1 +38

Имал бил
14 Отговор

До коментар #12 от "666":


Бате 600SEL щом си го продал 97 и всяко нещо с времето си значи трябва да си го купил преди 95 примерно,специално заради теб ходих при колежката да видя колко 600 Sel e имало в БГ тогава и Кво мислиш до 95г е имало регистрирани 11 такива автомобила говоря за 600SEL точно и сравнително повече s500 но пак са двуцифрено число,че с каква регистрация беше твоя....ти направо си бил миропомазан в ония години

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +46

666
15 Отговор

До коментар #14 от "Имал бил":


1993г. Тъмно зелен С 0058 от Балкан Стар. Катя Боянова направи поръчката.

Коментиран от #34


Оценка:
-3 +35

НЕ струва
16 Отговор
Не си струва! За по-малко пари може да се купи Lexus LS 400/430 и да е много по-здрава кола и много по-лускозна.

Коментиран от #19, #27


Оценка:
-46 +8

КН 7778
17 Отговор
Тези машини бяха еталон за времето си , спомням си че собственика на телевизия Колор в Кюстендил имаше 600SEL с 12 цилиндъра. Каза ми един път на въпроса колко харчи - гори бензин колкото 4 лади. Беше страхотна кола -мечта, най-скъпата и бърза в града!

Оценка:
-1 +26

ОПса
18 Отговор
Ако е това от снимките си струва всяка стотинка..

Оценка:
-2 +23

James
19 Отговор

До коментар #16 от "НЕ струва":


Нито е по-здрава, нито по-луксозна. Просто Тойота с дървении.

Оценка:
-25 +14

М124
20 Отговор
Класика .имам 124 Е класа 2,2 .150к .1997г.Не я заменям за нищо на света.За тия години тая кола прави за смях много коли от големото добро утро

Оценка:
-3 +33

Erol
21 Отговор
Мечока е легендарна кола...А мненията на хората с пластмасовите коли админа да ги трие направо...тази кола придава комфорт и управление мнооого повече дори и от коли модел 2018г

Оценка:
-2 +41

цистит
22 Отговор

До коментар #3 от "дддааа":


честно казано не е лоша колата ама леко и мина времето ако видя някой в такова ще си представя че е чичак с корем в критическата

Коментиран от #25


Оценка:
-27 +4

Гост
23 Отговор

До коментар #11 от "Мальчик Гей":


Пий си редовно хапчетата човече!!!

Оценка:
-0 +11

Гост
24 Отговор
По голяма, по красива и по луксозна кола няма да се произведе никога повече.Респект към марката!!!

Оценка:
-1 +41

дддааа
25 Отговор

До коментар #22 от "цистит":


Абсолютно си прав колега.

Оценка:
-11 +2

волен сидеров
26 Отговор

До коментар #6 от "Японеца":


ееех Боже прибираш си грешните прибери си и смешните

Оценка:
-1 +13

Чичо АДИ
27 Отговор

До коментар #16 от "НЕ струва":


Купи си глупавото тамагочи напомпаната Тойота ,аз предпочитам това ХАЙЛ !!

Оценка:
-0 +23

волен сидеров
28 Отговор

До коментар #11 от "Мальчик Гей":


аа ето още един и добре си се кръстил -малчик гей-подхожда ти идеално

Оценка:
-0 +6

Ннннм
29 Отговор
Само мечки другото е лъжа

Оценка:
-3 +9

Бре
30 Отговор
е и колко ви плати полската автокъща за статията?

Оценка:
-10 +3

въх
31 Отговор
имало ли е бастун на задната седалка?
ако не - няма да го купя.

Оценка:
-4 +7

прост та дрънка
32 Отговор
плъзгача до скоростния лост за какво служи?

Оценка:
-5 +0

Петров
33 Отговор
За режима на кутията е. Winter/Wet и Sport.

Оценка:
-0 +5

777
34 Отговор

До коментар #15 от "666":


Сега какво караш дяволе?

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +3

Емо
35 Отговор
Имам същия звяр от 10 години само че с петстепенната скоростна кутия
Всеки път когато вляза в него и го подкарам ми е празник :)

Оценка:
-1 +25

666
36 Отговор

До коментар #34 от "777":


S63 coupe 😎👹

Оценка:
-1 +11

товарищ
37 Отговор
Къде са коментарите от рашъните? Къде са суперлативите за руските/съветските коли? Ама моля ви се, изходете се по въпроса!

Коментиран от #58


Оценка:
-11 +3

Дддд
38 Отговор

До коментар #4 от "123":


Къса е на майка ти оная работа. Аман от ОГИГОФРЕНИ!!!!!!

Оценка:
-3 +7

мтм
39 Отговор
Кокошарник от далечното минало !
Такива "возила" скоро ще ги забранят да се движат по пътищата на Европа !

Оценка:
-17 +2

альоша
40 Отговор
Колкото и големи качества да има тази марка, да не забравяме основното, а то е, че това е най-бързо обезценяващият се автомобил !
Защо ли ?!

Коментиран от #47


Оценка:
-8 +2

активия
41 Отговор
На последната снимка се виждат доста познати почерци на колеги от Горубляне !

Оценка:
-0 +6

бмв
42 Отговор
За този 30 годишен барутник аз лично бих се зачудил много и за 2000лв.Дори по скоро около 1200лв.Е намират се и по евтини но състоянието им няма да е такова.Та аз за 2000лв мога да си купя хонда 2000г. която ще е в пъти по-нова и по-добра от тази еска.Няма дори да споменавам колко по-здрава и икономична ще е.

Коментиран от #46


Оценка:
-24 +4

мангасарян стоянов
43 Отговор
Чета за някакви сервизи, масла... абе вие с тая кола картофи на село ли ще карате? Това е колекционерски автомобил за гараж и обгрижване. Ганьо дет няма 5 лева тръгнал експерт да го раздава.

Оценка:
-3 +10

Vuicho Vanio
44 Отговор
Дано не го купи българин, че ще му таковат таковата - първо газчица, че да ни е евтинко, после ще слага еФтини и измислени части, ще го ожули и блъсне пиян и накрая ще му вземат номерата надрусан на слънчака, а Мечо ще бъде даден за скрап с/у 350 лв

Оценка:
-2 +6

Benz
45 Отговор
Единствено скъпата (при това доста) поддръжка ме спира от подобна покупка. Машината е просто разкошна. Мен лично ме кефи в пъти повече от по-новите. Носталгия ли, що ли...

Оценка:
-0 +5

Jons
46 Отговор

До коментар #42 от "бмв":


Хахахах ти сериозен ли си с коментара си хахаххахах Хондата е твойта кола да знаеш :DDD

Оценка:
-0 +3

Мариса
47 Отговор

До коментар #40 от "альоша":


На въпроса на един от вас защо ли мерцедесите толкова бързо се обезценават - ще кажа следното. Всеки учил икономика знае, че една високо ценена марка, независимо произвеждаща автомобили или не, при производството на нов модел, получава толкова много пари, че автоматично всеки предишен много по-бързо се обезценява, за разлика от по-малко ценените морки от нея. Или, колкото по-качествено и по-скъпо е новото, толкова по-бързо се обезценява старото. А същевременно съвсем по-старото пък става по-скъпо и от десет по-нови. И тук не споря, че принципно Тойотата не е добра, напротив. Но примерно Тойота е основана през 1937, а Мерцедес Бенц през 1883. Лично аз изпитвам респект само от годината и от опита. Да не говорим, че най-новото Рено или Пежо, или Тойота много хора могат да си ги купят, ама за най-новата S класа кръгът май доста се стеснява.
Посочете ми колко от най-старите Тойоти например надминават по цена старите Мерцедеси и си отговорете сами на въпроса, който сте задали?
Който, според мен е абсолютно глупав!

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +9

Force
48 Отговор

До коментар #47 от "Мариса":


Много точно казано.
Или пък аз бих го определил така - Мерцедесът е кола за аристократи - старите пари, а Тойота за новобогаташи - новите пари.

Оценка:
-3 +2

Карам Ферари
49 Отговор
Мерцедеса се обезценява бързо ,защото е трошляк.Общо взето след 3 години вече има толкова проблеми,че за да се оправят струва колкото 1 нова кола.Което обезмисля и покупка на такъв автомобил.Къде ми я сравнявате с хонда примерно която и след 10 години,ще изяде всеки 1 мерцедес.Затова и собствениците на мангалцедеси ,след покупката се отказват от марката и разбират що за будали са били.

Оценка:
-5 +1

spy
50 Отговор
на който не му харесва да си купи Дачия и след 2 години ще е оглушал от тракането на клапаните а за окачването да не говорим хора които не са се возили или оправлявали да не дават оценка за Мечока а колата си е повече от добра

Оценка:
-1 +1

Чичо Мери
51 Отговор
Караш Ферари на сън. Аз карам Мерцедес от доста години и все не ми идва наум да се откажа от тази марка.

Оценка:
-1 +4

52
Този коментар е премахнат от модератор
Filо
53 Отговор
Мерцедеса се обезценява бързо. Няма такъв смях. Който си направи труда да погледне мобилето се убеждава, че тази марка се обезценява най- бавно. Плювачите на марката го правят, защото не могат да си го позволят и затова злобеят, дечковци какво да ги правиш

Оценка:
-1 +6

toyota
54 Отговор
Не си струва толкова стара кола за 16 бона.Та те в мобилто ги има за по 2-3 хиляди и обявите стоят с години,защото кой би си купил тази стара гробница.Давам ти пример ,че се обезценява най-бързо веднага.Мерцедес МЛ 320 ЦДИ нов - 130000лв след 10 години струва 10 хиляди (и ще си най-щастливия човек ,че някоя будала те е отървала от него.Тойота ланд крузер нов - 100000лв след 10 години струва 35-40 хиляди лв.Е оставям те сам да си пресметнеш.

Коментиран от #56


Оценка:
-4 +1

ВАГ
55 Отговор
Струва си всяка една стотинка , нито един японски курник не може да се сравни с С ката ... даже и опити да не се правят.

Оценка:
-1 +2

Plameni
56 Отговор

До коментар #54 от "toyota":


Явно колко си в час с цените на автомобилите ,щом даваш примери с нереални цени в България.
Направи си труда и сравни цените на Mercedes ML 320cdi 2008г.на 120-150 хил.км.с Toyota Land Cruiser 2008г. на 120-150 хил.км. в Mobile. de Друг фактор които влияе на цената на старо е броят произведени автомобили. Mercedes CLK GTR цена като нов 1500000$ цена на старо след десет години 5000000$.
Няма в Германия Mercedes S 500 W140 на цена под 10 хил.лв.
Карани и поддържани в България не гледам и не купувам.

Оценка:
-0 +1

Bajkonur
57 Отговор
На тези дето си тътрят задниците в котари, нека седнат в Меррцедес и тогава да си отварят злите езици. Това е друго измерение , стига да можеж да си го позволиш. Ама като си цървул , такъв си оставаш. Простирай се според чергата си си трай.

Оценка:
-0 +1

Колко си прост
58 Отговор

До коментар #37 от "товарищ":


... вече си се изходил по твоя въпрос ...

Оценка:
-0 +0

Миро
59 Отговор
Това си е класика,ако наистина всичко е оригинално и не е пипнато от търговците колата си заслужава всяка стотинка.аз самия карам Бенц от 11 години

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка