Един от най-продаваните доскоро модели на Ford ще отпадне от гамата на производителя с цел съкращаване на разходите на европейския пазар, съобщава Telegraph. Същата съдба очаква минивановете S-Max и Galaxy, които ще бъдат заместени от SUV-та.
Ford вече обяви, че не възнамерява да разработва следващо поколение на Fusion, чиято европейска версия е Mondeo. В щатската гама на Синия овал ще останат само кросоувъри, SUV-та и пикапи, а единственият пощаден лек автомобил ще бъде Mustang.
Компанията си е поставила за цел да икономиса не по-малко от $25 млрд. (€21.5 млрд.) през следващите четири-пет години. За да постигне това, се налагат сериозни съкращения на разходите за развойна дейност, маркетинг, производство и продажби. Тези планове ще засегнат най-вече европейския персонал на Ford, като според The Sunday Times близо 24 000 служители във Великобритания, Германия и Испания ще трябва да си търсят нова работа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 михаела транс
Коментиран от #2, #3, #5, #6, #32
14:23 03.09.2018
2 Аааа
До коментар #1 от "михаела транс":
Е това е то , обосновано и компетентно мнение ...14:34 03.09.2018
3 OPEL
До коментар #1 от "михаела транс":
А ти можеш ли да правиш кавали15:04 03.09.2018
4 цистит
15:26 03.09.2018
5 Tи бъзикаш ли се
До коментар #1 от "михаела транс":
Когато форд и опел са учили целия свят как да правят качествени коли ти беше в на майната си,тръгнала да казва че форд неможели да праят коли,ОВЦА15:45 03.09.2018
6 Random
До коментар #1 от "михаела транс":
Така е, остави ги тия, да си карат фиестите 1.25 и да мълчат.16:39 03.09.2018
7 асддас
16:57 03.09.2018
8 Антон
Коментиран от #11, #12, #13
17:13 03.09.2018
9 Спиро
Кажи ми, приятелю, как точно се чете “SUV-та”????
17:19 03.09.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 селянин
До коментар #8 от "Антон":
То бива прост вагаджия,с износен софтуер,ама чак толкоз..оди да го смениш с нещо японско.Тойота сменят,,Авенсис,,за Е.С.със,,Camry,,..Аурис..също го спират-завръща се,,Corolla,,-най продавания модел във..света,абе оди при Венци диларо,да ти раскаже за тях..Коментиран от #14
20:06 03.09.2018
12 шкода никога
До коментар #8 от "Антон":
Преди 2 години тръгнах да си купувам нова кола, говоря за чисто нова, седнах в Октавия, слязох и си тръгнах, имах чувството, че седнах в Дачия която тествах преди това, и след това се спрях на Пежо. Колкото до Супърб един приятел пътува с нея до Германия и не беше очарован много. Карал съм пасат 5 1.8 т наистина е добра за возия, а новия е сигурно по-добър, но ми беше извън бюджета.20:54 03.09.2018
13 Антон 1
До коментар #8 от "Антон":
Ей адаш , изпревари ме за малко !:)++++++++++
Очакваме Мазда да се откажат шестицата / на мен лично дизайна ми харесва , но вътрешно пространсво и окачване -нула / и филма в рози клас за Европа е ясен !
21:13 03.09.2018
14 Антон 1
До коментар #11 от "селянин":
Споко селянино ! :)Има хора които искат да конфигурират , а не конфекция !
Пластмасовите Авенсиси и скапаните Мондео на никого няма да липсват ! Или ако искаш дай акъл на производителите да не ги спират , защото много се продават и се печели страшно !
Ей , уникални сме !
Коментиран от #15
21:16 03.09.2018
15 селянин
До коментар #14 от "Антон 1":
Още един излязъл от краварнико..със лъжлив софтуер да пасе вагаджийски крави..Коментиран от #16
21:51 03.09.2018
16 Антон 1
До коментар #15 от "селянин":
Добре де , защо ги спират ? В Европа нямат модел който да замени Авенсиса ! За Мондео , тоже !Айде ,дай аргументи !
Коментиран от #21
21:55 03.09.2018
17 Кратун
21:57 03.09.2018
18 Антон 1
Коментиран от #19, #23
21:58 03.09.2018
19 Гонзо виелицата
До коментар #18 от "Антон 1":
Сега ще ти обясня. Европа никога не е била сериозен пазар за американските авто производители, нито пък за японските. Особенно внимание за всички са пазарите в САЩ, Канада и Китай. Другото което е, тенденцията в Европа е да се продават все повече малолитражки, както и по ниско бюджетни автомобили, като конкуренцията е много голяма. На европейската сцена се появиха и дфуги едни специалисти в производството на нискобюджетни коли - китайците, като за тях пък от край време е била основна цел, да получат силни позиции като цяло в Европа. В автомобилната индустрия тепърва ще има много рокади, като челните позиции ще се покоряват от марки, за които може би още не сме чували.Коментиран от #22
22:09 03.09.2018
20 Непознат
22:12 03.09.2018
21 селянин
До коментар #16 от "Антон 1":
Как защо..,,Celica,Camry,Carina,Corolla,,-все тайфуни с нежни имена..не са като ония..гълфстрийми вагените.Тойота залага на хубави женски имена..,,Supra,,класика в жанра..22:12 03.09.2018
22 Антон 1
До коментар #19 от "Гонзо виелицата":
Съгласен съм с повечето написано , но за японците , че нямат интерес към Европа , ами не знам !Така или иначе , това не променя факта , че за 45-55 к Авенсиса дава много по-малко , ама много , дори и от вдна Шкода Супърб !
Качество на материали , окачване , конфигурации и накрая съотношение , цена -качество !
Съседа след вдна лека катастрофа с Авенсиса не ще и да чуе ! Ламрината - вестник !
Купихме го нов заедно от Търново ! А тогава тествах Пасата и се отказах от Аввнсиса ! 2010 г , нямат нищо общо ! Не си купих и Пасат де !:)
Та ,така ! Глядайте как Шкода ще избие рибата !
П.п . А харесвам само Супърба ! Другите модели са просто бюджетен заместител на всякакви японски варианти !
22:27 03.09.2018
23 селянин
До коментар #18 от "Антон 1":
Camry,вече 12 години се пройзвежда в Санкт Петербург,това е най масовия модел на руснаците през 21 век.тя по размери е по-голяма от Авенсис..ще бъде само с бензинови двг.ще има и шест цилиндров хибрид,комби няма при Камри,то отива при Корола..Коментиран от #25
22:34 03.09.2018
24 хайде да гласуваме
22:35 03.09.2018
25 Антон 1
До коментар #23 от "селянин":
За Европа говорим ! Знаем ги руснаците какви критерии имат с техните пътища . Никой не казва ,че японските коли не са надеждни ! Надеждни са ! Просто са раждиви и с архаични агрегати в повечето случай ! Пластмаса и въобще шир потреба ! Изключвам Лексъс !!Коментиран от #26
22:37 03.09.2018
26 Антон
До коментар #25 от "Антон 1":
Няма да те разберат :)Глупости на търкалета че за пазара в европа и много много не им пука. Ако имаха възможност и конкуретни модели бъдете сигурни че нямаше да се откажат. Кой се отказва от приходи в бизнеса с добра рентабилност.00:11 04.09.2018
27 Някой
Някои успяват да се доближат до тях, но само се доближават - Волво с един модел, някой друг модел на Лексус, някой модел на рено и Опел, алфа с една Джулия и до там. Само се доближават. Японските курници дори няма и да ги споменавам.
Една супра на 20 години и GT-R R35, който беше феномен 2008 година за парите си. Оттогава минаха 10 години и той получава само фейслифтови, софтуерни и интериорни промени. И Импреза и Еволюшън в средния клас.
За тези години краля на пътя и на пистата Порше разви много модели.
Ауди, БМВ, Мерцедес, дори VW подновиха цялата си моделна гама по два пъти.
Да не забравяме, че тези три големи топ бранда имат по над 20 модела в портфолиото си. На всички тях имат специални версии AMG, M, а Ауди S/RS. Всички рекорди на ускорение, разход, динамика се държат от тях в класовете си. Ако не е от тях е от представител на ВАГ групата. Но не и японски/корейски
Коментиран от #30
00:59 04.09.2018
28 гост
10:25 04.09.2018
29 Сейчиро Хонда
Коментиран от #33
11:01 04.09.2018
30 Антон
До коментар #27 от "Някой":
Отлично написано! Само да добавя нещо за всеки който е на обратното мнение. Разгледайте като опции, екстри, това което се предлага в един пасат и го сравнете с това което се предлага като опции и екстри в един авенсис или мондео. Тогава ще разберте защоКоментиран от #31, #34
11:09 04.09.2018
31 селянин
До коментар #30 от "Антон":
Ваг са най големите манипулатори..след дизел гей,и 5 милиарда глоби,сега се оказа че имат фалшив софтуер и в бензиновите модели на Ауди,Порше и гълфстримите-пасат,голф..измама в разхода,занижаване на вредните емисии,увеличаване на к.с..Ваг продължават с,,опций и екстри,,сами да си разказват играта..Коментиран от #35
11:41 04.09.2018
32 Алфа Ромео
До коментар #1 от "михаела транс":
Много си заблуден като много други, Форд правят много готини за каране коли. Много добре направено окачване, колите им са със доста спортно поведение, директно кормилно управление и страхотно превключващи се скорости със къс ход на лоста, много добри и подценявани коли на добра цена.13:39 04.09.2018
33 Coupé
До коментар #29 от "Сейчиро Хонда":
Хахаха, карат СУВ но се заглеждат по старите купета и седани!14:06 04.09.2018
34 Антон 1
До коментар #30 от "Антон":
Е това е сто пъти ги пишем ! Как очакваш от хорс които никога не са имали възможност да конфигурират , дори и втора употреба , да те разберат ! Свга ,ако е въпроса ор т.А до т.Б - ясно !Ако говорим за надеждност - да , японските са не по -малко надеждни /:) но и те не са като колите от деветдссеетте години / !
Оная Корола , не е тая Корола :)
По качество на материали , окачване и комбинации , ако щете и иновации , японците в лицето на Авенсиса например има още много да правят !
Искам да видя един от защотниците на Авенсиса , да го видя с 55-60 к в джоба , как чете екстри и комбинира ! Искам да го видя и после в салона на Шкода или ФВ !
Как ще се раздели с тия пари за по - малко , екстри / даже невъзможно комбинации /, по - лакоми двигатели /бензиновите без коментар / и толкова нискокачествена пластмаса ! Светят малко повече лампочки и тъч и това е !
Ако видите навигации те на Мазда , Хонда и т.н до преди 2-3 години , ще си мислите ,че сте в миналия век .
Е в края на краищата производителите са решили да ги продават на по-малко претенциозни пазари !
Няма лошо !
Коментиран от #36
16:52 04.09.2018
35 Антон 1
До коментар #31 от "селянин":
Ами карай си Королата , ама си купи шлемофон !:):):)Тя не е оная корола от 80-те , нали знаеш ?
В пълна заблуда си ! И японците станаха комерсиални счетоводители !
И на техните коли ресурса уникален :):):):):)
Иди говори с някой собственик на ЛК 200 -2015-2018 г. Тия дето са по 200 000 лева , да видим какво ще ти каже !
Ако въобще имаш допир до такива коли , а не до десет годишнини японки , възползвай се , тествай , пък после задели парички и пак ще говорим !:)
17:01 04.09.2018
36 Язе
До коментар #34 от "Антон 1":
Само,че ми стана интересно-за 55хил.лв. какво ще вземеш от салона на VW?Голф може но чак Пасат едва ли.Ако може представям си какво ще има в него-седалка(една),волан с гума и радио с аналогов тунер най-вероятно.Пасат за тия пари можеш да си вземеш в Русия нов но не и тук.За парите си Мондео е много повече кола от VW. А за Авенсис не ми се коментира,действително е остаряла и иска една нова платформа и да я направят от нулата което е доста време,пари и...трудно.Няма да стане...скоро.Коментиран от #37, #38
21:51 04.09.2018
37 Антон 1
До коментар #36 от "Язе":
Цени без отсръпките на място ! Колегата купи Супърб 4х4 ,дизел ,автомат ,Лаурен и Клемен със седем хиляди отстъпка !Виж и двете листи ! Сигурен съм ,че почти всяка от колите по 60 може да се купи за 55 к !
Супърба въобще не е по-лош от Пасата ! На практика същата кола с друга визия !
Виж добре , купили сме вече два Пасата от Авторрейд Варна и един Супърб от Еуратек София !
https://az749841.vo.msecnd.net/sitesbgbg/alv1/7ae81908-a930-43c5-a0cf-1521f633d6de/Superb_3V3_23082018.5d848491cda0c2198533fad235a17b06.pdf
https://cdn.volkswagen.bg/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/4761_brochures-12389-child-download-downloadTag/default/280796c5/1535960703/passat-and-passat-variant-price-list-31082018.pdf
22:06 04.09.2018
38 Антон 1
До коментар #36 от "Язе":
Това са два отделно линка !:)Вярвям разграничаваш ги, че ги копнах много близо !
22:08 04.09.2018
39 Антон 1
https://az749841.vo.msecnd.net/sitesbgbg/alv1/7ae81908-a930-43c5-a0cf-1521f633d6de/Superb_3V3_23082018.5d848491cda0c2198533fad235a17b06.pdf
22:09 04.09.2018
40 СубаруЛеворгВарна
16:31 05.09.2018
41 Bat Sande
Не Форд се отказва от пазара, а потребителите се отказват от Форд!
Един приятел преди месец се сдоби с чисто нов бус. 8 (осем) месеца се опитвах да го разубедя докато му го доставят! ОСЕМ месеца!?!?!- все едно си поръчал совалка егати!
Като го получи се случи да пътуваме заедно в час пик по Хемус в посока София...в задръстването преди тунелите. Викам му " Брой сега спрелите автомобили с вдигнат капак". Накрая ми каза "Абе прав си, ама нямаше друго подобно предложение на близка цена, а бюджета ми е ограничен." -Разбрах го, но аз лично бих си купл нещо старо което да съм сигурен, че ще ме закара и върне отколкото да съм в остоянно очакване кога коня ще умре.
И други истински истории мога да Ви разкажа, но ако от първия път не сте разбрали едва ли ще има смисъл.
19:01 06.09.2018