Новини

Ясни са цените на новото Suzuki Jimny (малката G-Klasse)

Публикувана: 24 Септември, 2018 11:00
47 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 25884
Ясни са цените на новото Suzuki Jimny (малката G-Klasse)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Новото Suzuki Jimny ще бъде демонстрирано пред публика в началото на следващия месец на автосалона в Париж, а продажбите в Европа и у нас ще започнат поетапно след това до края на годината. Българският вносител на японските автомобили все още не е обявил цените за "малката G-Klasse", но те вече са ясни за Европа.

Новото Suzuki Jimny ще се продава на Стария континент на цена от 17 915 евро, като базовата версия ще е снабдена с климатик, ел.пакет, аудиосистема, Bluetooth, подгряване на седалките, датчик на светлините, круиз контрол с ограничение на скоростта, система за разпознаване на пътни знаци и такава за екстремно спиране.

Ясни са цените на новото Suzuki Jimny (малката G-Klasse)

Вариантът Comfort+ ще се предлага за 19 985 евро и добавя към оборудването климатроник, диодни светлини, спътникова навигация, подгряване на стъклата, 15.цолови лети джанти и кожен волан. От допълнителните опции ще може да се доплаща само за цвят металик и за двуцветна каросерия.

Новото Suzuki Jimny ще се предлага на пазара само с един-единствен двигател. Той ще е бензинов с работен обем 1.5 литра и с мощност 102 к.с. Всички нови Suzuki-та Jimny ще са оборудвани с 4х4 система с понижаващи предавки. Скоростната кутия може да бъде петстепенна механична или четиристепенна автоматична. За последната ще се доплаща 1 180 евро.

Ясни са цените на новото Suzuki Jimny (малката G-Klasse)

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ха ха ха
1 Отговор
Свежо и готино!

Оценка:
-6 +91

2
Този коментар е премахнат от модератор
AZZZZZ
3 Отговор
Аз го виждам като 30-34 хиляди в БГ... У нас цените винаги са една идея по-ниски от тези в Западна Европа...

Коментиран от #32, #36


Оценка:
-21 +25

СубаруЛеворгВарна
4 Отговор
То хубаво даунсазинг - но излизащо на пазара 15 декември 2018 г. в цяла Европа возило с двигателче 1.5 102 коня е прекалено! При внимателно вглеждане данните са много потресаващи за напълно нов модел 2019 г.....102 коня са налични чак на 3900 об-мин.!!! - Защо не са му сложили еко бууст моторите от кросоувъра Ес ЕКС 4 1.4 турбо бууст 140 коня - които има налични всички 140 коня още на едва 2200 об.?!!! И тая цена 45 000 лв. с уаууу климатроник е прекалена! За 45 000 лв. се взема 1.4 140 техния Ес екс 4....Рено Каджар и т.н.....най-хубавото е че от юни 2018 г...Сузуки България автомобили и джипове се предлагат със седем години гаранция или 140 000 км.

Коментиран от #21, #23, #28


Оценка:
-33 +16

ganio
5 Отговор
Това Сузуки става ли за каране по черен път покрит със сняг? Сериозно питам, имам една вила и ми трябва надежден транспорт за зимата тъй като пътя до нея не се почиства.

Коментиран от #7, #9, #12, #22


Оценка:
-5 +28

4х4
6 Отговор

До коментар #2 от "CUKOVSKI":


Цена 50 000 лева е разумна, разбира се, ако говорим за 2-3 такива автомобила. Явно не живееш в България.

Оценка:
-8 +16

СубаруЛеворгВарна
7 Отговор

До коментар #5 от "ganio":


Да Джимни - става за дълбок сняг...виждаш и снимките първата голяма - отделен ск.лост за 4х4 предаването! Нещо което 2018 г. го няма в никой новоизлизащ джип. - Ако не бъркам през 2018-2019 г. излизащите нови модели само Джийп Вранглер и новото Джимни имат отделен ск.лост за 4х4. И големите пикапи 8 цл. Уса изпълнение.

Оценка:
-3 +24

гост
8 Отговор
Двигателят е идеален, само че за у нас трябва да е с 2к.с. по-малко, задвижването е страхотно, дизайна също. Евтинийка е на оборудване и качество, но пък е оригинално, което компенсира цената, която е над средната за подобни коли. Например Дачия Дъстър не може да се мери като проходимост, но пък е 33х.лв със всички екстри и дизел с по-висока мощност, а Джимни е в същия клас - бюджетен 4х4. Та за малък атмосферен бензин базово ниво повече от 30 ще са много. На игнис, свифт и балено цените са им добри, от 20х.лв, дано и на малкото са по-ниски, защото е потенциално интересна кола за покупка.

Коментиран от #10


Оценка:
-3 +27

Ганьовица
9 Отговор

До коментар #5 от "ganio":


През зимата с това Сузуки по лесно ще се изкатериш до вилата отколкото с кифленски паркетник до мола.

Оценка:
-3 +48

Гост
10 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Имам новия игнис най-високото ниво 4х4 хибрид автомат.струваше ми 15хил.евро бял цвят.п.п.не в България

Оценка:
-6 +7

11
Този коментар е премахнат от модератор
джимо
12 Отговор

До коментар #5 от "ganio":


Става за офроуд, добро е за парите си. Имам предишния модел, но с 13, 85 кс. Ползвам го основно лятото понеже имаме с брат ми няколко кошера за хоби. Та катери си много добре, и в кал и на сняг също се предтсвя добре. Първа му е доста къса, което позволява да катери доста стръмен наклон въпреки слабия мотор. Има само един недостатък, също като Лада Нива не понася силен страничен крен, лесно се преобръща.

Оценка:
-1 +21

СубаруЛеворгВарна
13 Отговор
Всичко е хубаво без този атмосферен - първобитен мотор 1.5 102 коня след 4000 об....такъв мотор 2018 г. имат само Джимни и Лада Гранта фейслифт 2018! Недоумяват защо не сложиха далеч по съвременният 1.4 Турбо бууст 140 коня още на 2200об.???? Имат го - а не го монтират на Джимни?!!! Защо??? С него мотор става убиец Джимни на всички малки 4х4 в клас до 50 000 лв.....А иначе към по горния юзър....новия Дъстър с дизелов мотор и 4х4 с всички екстри е 38 850 лв. с ддс! Бензиновия Дъстър с 4х4 е 34 500 лв. с ддс

Коментиран от #14, #16


Оценка:
-17 +7

333
14 Отговор

До коментар #13 от "СубаруЛеворгВарна":


Като влезеш в една кал с това турбо, ще видиш.

Оценка:
-4 +13

Сузуки фен
15 Отговор
Ти сигурно си някой паркетен теоретик щом предлагаш на джип с тези размери двигател 140 коня.А и сравнението
с Дъстер е неуместно.Където мине СУзукито с ДЪстера може само да мечтаеш.

Оценка:
-4 +23

Suzi
16 Отговор

До коментар #13 от "СубаруЛеворгВарна":


Имам две Jimny-та, едното 2005, другото 2012, и двете 1.3 спасявал съм хора в преспите на магистрала Тракия с тях, имаше закъсали Дъстър-и, имаше закъсали Q7, X5, G класа, всякакви джипове чакаха снегорина да мине щото те не можеха. На теглото и размера смятам че и 102 коня са му много на новото, тази кола дори не би трябвало да стъпва на магистрала, над 100 км/ч вече е опасно, но е истински офроуд, лека, къса база, не като германците, 2,5 тона и го набухали с коне, а то се окопало и не може да мръдне нищо че е 570 к.с. Има си коли за всичко, това Jimny просто стига където поискаш, но бавно, за да пътувате двама големи мъже на предните седлаки, трябва да се прегърнете, иначе не става да се съберете. Няма спиране обаче, аз лично станах фен на този модел когато разбрах че го има в книгата на гинес за най-високо стигнало четириколесно мпс създадено от човека - 6880 м в чилийските анди, нищо на 4 колела не може да стигне по-високо, но за магистрала и за дълъг път трябват здрави нерви, ако гъзарията не ви топли и искате 100% свобода извън пътя, този модел няма равен, там където всичко затъва и спира, Jimny от там започва да се кефи на калта, пясъка, водата и склоновете, няма спиране.

Коментиран от #26


Оценка:
-2 +33

Варна
17 Отговор
Ако беше фен щеше да знаеш че е техен мотор 140 коня и няма нищо по прекрасно от това да имаш 140 коня на 2200 об. при това със 6 ст. ръчка или 7 ст. автоматик го предлагат в Сузуки СХ4 С кросс 2018г.

- вместо 100 коня след 4000 об...какъвото мотор края на 2018г. само Лада изкарват!

И новото Джимни е много по-голямо и тежко от старото! До 3800 об. разполага с не повече от 75 коня и 150 нм.! Абсолютна - тотална първобитщина за японско возило излизащо на пазара декември 2018 г. !!! И за капак само с праисторическата 5 ст. ръчка или първобитен 4 ст. автоматик в Джимни 2019 г!!! - докато Джиййп Ренегаде - същите размери с 4х4 и три вида избор на 4х4 за 51 000 лв. с ддс 1.4 битурбо 170 коня на 2100 об. с девет ст. автоматик!

Коментиран от #20


Оценка:
-17 +4

ттттт
18 Отговор
Лъха отвсякъде на Лада Веста Крос! И от мотора и от покъртителната пластмаса навсякъде в интериора! Първото поколение Дъстър 2010 до 2012 г. беше зле...след фейслифта маалко го поорправиха и новия модел 2018 г. вече е в пъти над това Джимни-Лада Веста и от към двигател и ск.кутия и интериор всичко е като взето от Лада Веста Крос!

Дори Лада Веста Крос за Русия има мотор 1.8 атмосферен мотор 125 коня!

Оценка:
-7 +6

ganio
19 Отговор
Благодаря на всички за отговорите. Определено този джип ме заинтригува и вероятността да го закупя не е никак малка, разбира се ще проуча и други марки и модели. Както казах, за мен е важно да е проходим през заснежени пътища за да ходя до вилата през почивните дни, не съм офф роуд фен нито пък ловец или запален рибар.

Оценка:
-2 +3

Suzi
20 Отговор

До коментар #17 от "Варна":


Ти имаш ли Jimny? Ама не те питам дали си карал, а дали имаш? На това купе 140 к.с е пълен абсурд, те и 100 к.с са му много. Какви обороти какви глупости дрънкаш, тази кола е само и единствено за Офроуд, на асфалт просто не я търси, с тая къса база и 140 коня какво ще правиш? Ще си правиш гонки ли? Ти на 20 години ли си? Явно не си имал никога Jimny за да ги дрънкаш тия глупости, SX4 е паркетче, на него и 170 могат да сложат, но на Jimny както казах и 100 к.с са му много. Тва е все едно някой фен на мерцедес да каже що мерцедес не слагат 6.3 V8 мотора на техния микробус V класата. Нека да дойдат тия със 140 к.с Дъстъри и Ренегати да пробват да минат там от където минава Jimny, пълен абсурд, а щом Jimny може със 100 к.с а те не могат със 140 к.с, значи избора на двигател е точен, това не е кола за асфалт, а ренегат и дъстър са за асфалт, сега разбра ли? Или пак ще търсиш защо и в баничарката на мерцедес няма 500 к.с при 1600 оборота?

Оценка:
-1 +18

куку руку ку
21 Отговор

До коментар #4 от "СубаруЛеворгВарна":


Със 140 коня, този бръмбар тук-таме ще докосва асфалтЯ. И с тази къса база така ще подскача, че пломбите ти няма да знаят за кой зъб да се хванат, ами ще се разхождат като нестинари из устата.

Оценка:
-0 +13

куку руку ку
22 Отговор

До коментар #5 от "ganio":


Това нещо е като коза. Късо, висок клиренс, с големи ъгли на проходимост, може да катери и скали.

Оценка:
-0 +18

Алфа Ромео
23 Отговор

До коментар #4 от "СубаруЛеворгВарна":


Май говориш за максимален въртящ момент а не за коне?!

Оценка:
-1 +4

Stefko 88
24 Отговор
Следваща ми кола! Първо поне още десетина години със сегашната , ако гората не я прибере преди това. Много ме кефят тия джимита! Всичките модели са здрави и проходими. Нямат грешка.

Оценка:
-0 +13

333
25 Отговор
Публикувано във факти.бг: Новото Suzuki Jimny ще се продава на Стария континент на цена от 17 915 евро ....... Някой търси глупаци!

Оценка:
-6 +3

Делиорман
26 Отговор

До коментар #16 от "Suzi":


Закъсала кю7 сънува ли я

Коментиран от #29, #30


Оценка:
-13 +1

Гост
27 Отговор
Много добро возило! Между другото G имаше модел с три врати!? Би било интересно да видя едно G AMG с три врати....

Оценка:
-2 +4

Сериозен офроуд
28 Отговор

До коментар #4 от "СубаруЛеворгВарна":


Може би не е лошо да попрочетеш или да поразпиташ какво значи понижаваща предавка и за какво се използва преди да разсъждаваш над данните.

Оценка:
-2 +9

HONDAMAN
29 Отговор

До коментар #26 от "Делиорман":


Моля който не го харесва да не си го купува!

Оценка:
-1 +12

Неделиорман
30 Отговор

До коментар #26 от "Делиорман":


Не, сънувах Q7 с откраднати фарове.

Оценка:
-2 +12

фонзи
31 Отговор
Много е джиджан сузукито

Оценка:
-1 +7

Ами не
32 Отговор

До коментар #3 от "AZZZZZ":


Аз лично проверих цените на нови Хюндай Кона, Киа Стоник, Сузуки Витара и Хонда Сивик в Бълагария преди 1 един месец и сега съм в Германия и абсолютно всички изброени са по евтини от колкото в Бг. Пародия и гавра с българския народ..

Коментиран от #33


Оценка:
-1 +26

гост
33 Отговор

До коментар #32 от "Ами не":


Ами по-ниски са там само след отстъпките, които може да достигнат до 20 или дори повече % според марката и желанието да продадат даден вариант. Те у нас и КИА ми я предложиха от 56 на 48х.лв с дизел, 4х4 и автоматик с пера зад волана и доста екстри. Но има и такива, които не правят отстъпки, а в чужбина се борят за пазарен дял и продажби. Там и лизинга го смятат реално: за 5г. плащаш към 50% от стойността, а у нас трябва да платиш цялата стойност за същия период и само оттам месечната вноска по лизинг пада на половина. Представи си у нас кола за 40х.лв има вноска от 600лв месечно, а в Германия същата кола ще е с 300лв месечна вноска, да остават ти за доплащане, но реално след 5г. пристига нов модел или заменяш за друг и вноската си е тази, просто не купуваш кола. У нас е издевателство над желаещите да си купят кола, защото ги принуждават да плащат огромни вноски. Ами направете хубави лизинг и да видим дали няма да се разпродават новите коли. Ново Джимни за 200лв месечно, не е зле.

Коментиран от #34, #42


Оценка:
-1 +10

Авроджамбаз
34 Отговор

До коментар #33 от "гост":


Ново Джимни за 200 лв на месец, за 60 месеца 12 хиляди лева, кажи кога ти е рождения ден и направо да ти го подариме.

Оценка:
-1 +13

Мечо
35 Отговор
До всички знаещи и мислещи си,че знаят.
Това е почти перфектната машинка за офроуд.Почти ,защото все пак има и Тойота Ланд Крузер - модификациите до 96-97 година.
102 к.с. са повече от достатъчни за този джип,а може би и за повечето такива.Казвам го,базирайки се на опита ми.Колко опит ли??? Еми ще кажа,че съм карал офроуд,когато повечето от "капацитетите" тук са били блясък в погледа на бащите си.96-97 година започнахме група ентусиасти да излизаме по планини и блата да си тестваме джипките.Имал съм Г-класа,Патрол,Витара и разбира се най-накрая Ланд Крузер.Нямаше по-голяма мощност от 160 к.с. - Г класа дълга база 2.8 бензин.Тойотата пък беше 2.4 ТД (FJ 73) 86 година. Повярвайте,че нито един от сегашните "джипове" с мощност 200-300-400-500 к.с. няма да си помисли и да отиде там,където сме били с нашите джипове с 80-100 к.с. Всичко опира до скоростна кутия и задкормилно устройство.
Сигурен съм,че за повечето "какацитети" тук качването на бордюр е сериозен офроуд.Момченца,отговорете ми на следния въпрос: Какво ще се случи,когато боксуваш в кал и изведнъж попаднеш на по-сухо място с двигател от 250 к.с.??? Н е сте го виждали,нали??? Еми директно чупите полуоска.Ако все пак случайно тя издържи - пада кардана...Ако все пак по някаква нереална случайност и той издържи тогава се сбогувайте с раздатъчната кутия....И така докато се стигне до съединител или дори колянов вал...
Относно това Сузуки - добра джипка.Устойчивостта му обаче на страничен наклон е меко к

Коментиран от #37, #38


Оценка:
-2 +20

sadisty
36 Отговор

До коментар #3 от "AZZZZZ":


Аз виждам колко си кух

Оценка:
-0 +1

789746
37 Отговор

До коментар #35 от "Мечо":


Мечо, само да вмъкна - белите хора доста му се радват по западните петролхед форуми.

Машинката идва с ниско тегло, атмосферен бензинов мотор, демултипликатор, цели мостове, носеща рама, къса база. Не останаха такива екзотики - всички се качили на "жипки" с вискодиференциал, независимо окачване и някаква електронна имитация на блокировка на диф-а. Мислят си че карат офроуд звяр и после ги вадим с Нива-та, УАЗ, Джимни, Патрол и ЛК от 10 сантиметра кална локва.

Оценка:
-2 +13

ценител
38 Отговор

До коментар #35 от "Мечо":


С бавни предавки (Да, друг е въпросът, че разни луксозни пишман SUV-та си нямат такива), и мощен двигател няма да буксува . И да, малкото коне нямат значение за офроуд, но какъв процент от хората карат САМО офроуд?
Колкото и да говорите празни приказки, 100 коня не са достатъчни за нищо, освен за мотоциклет. Какво остава пък за 4х4 возило, макар и "малко".

Коментиран от #40


Оценка:
-13 +2

Марто
39 Отговор
Това не е всекидневната кола,това е втората кола ако обичаш гори и язовири.За другото са тия по 200 коня.

Оценка:
-4 +5

Нагайка
40 Отговор

До коментар #38 от "ценител":


През годините съм имал кола с 43, и с 50, и със 72 и със 136 к.с. преди да отида на много коне. Предпочитам 100 к.с. 1000 кг. пред 200 к.с. 2000 кг. Със старото Джимни не си спомням да съм имал офроуд ситуация в която да съм го псувал че са му малко конете, така че новото ще е супер за офроуд, нормално за градско и поносимо на сравнително къси разстояния извънградско. Вероятно ще харчи малко и ще е надеждно, харесва ни на външен вид, така че ако го пуснат на 35 хиляди може и да се прежаля.

Оценка:
-1 +13

bat Vlad
41 Отговор
Нещо редакцията се е объркала май. базовата цена за Острова е 13000 паунда.няма кака да е 17000 евра за Европа.С всички екстри е 16000 паунда. цените за англия ги има отпреди 2 месеца.Информирайте се. Иначе колицата става. Неприятната част е 5 степенната кутия. на тестовете на шосе явно и трябва 6 та скорост. но пак си тресе като всеки самурай/джимни.

Оценка:
-2 +4

Валентин Ангелов
42 Отговор

До коментар #33 от "гост":


Рождения ми ден е 12.ноември.Чакам си подаръка.Азсъм инвалид и много ми е нужен.Благодаря.

Оценка:
-3 +3

Цццццц
43 Отговор
Цената е добра ама не за тая каруца ако някой е карал предходния модел знае че това е трагедия

Оценка:
-7 +2

komunista
44 Отговор
пробвайте с кю7
https://www.youtube.com/watch?v=0pkFpFJUQbY

Оценка:
-0 +0

Пешо от Бусманци
45 Отговор
Тук във форума виждам много" компетентни" българи.Започнаха да учат японските инженери как се правят коли и двигатели .Не се учудвам защо сме такава велика нация,че сме докарали държавата до това положение.За това в БГ се произвеждат толкова известни марки коли.За това Джимни ще се говори много дълго за качествата му като офроудър .

Оценка:
-0 +7

Джимито
46 Отговор
Вече събирам пари до тук към 8000 :(

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +4

tiho
47 Отговор

До коментар #46 от "Джимито":


Джипката е супер,но има един огромен недостатък=няма блокаж на нито един от диференциалите.Това си пролича на един тест драйб с ланд круисер

Оценка:
-2 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Дерменджиев
По този начин треньорът на Лудогорец коментира жребия за 1/16-финалите в Лига Европа
Ама каква еуфория? Копенхаген имат 9 точки в Шампионската лига"

Още бисери