Новото Suzuki Jimny ще бъде демонстрирано пред публика в началото на следващия месец на автосалона в Париж, а продажбите в Европа и у нас ще започнат поетапно след това до края на годината. Българският вносител на японските автомобили все още не е обявил цените за "малката G-Klasse", но те вече са ясни за Европа.
Новото Suzuki Jimny ще се продава на Стария континент на цена от 17 915 евро, като базовата версия ще е снабдена с климатик, ел.пакет, аудиосистема, Bluetooth, подгряване на седалките, датчик на светлините, круиз контрол с ограничение на скоростта, система за разпознаване на пътни знаци и такава за екстремно спиране.
Вариантът Comfort+ ще се предлага за 19 985 евро и добавя към оборудването климатроник, диодни светлини, спътникова навигация, подгряване на стъклата, 15.цолови лети джанти и кожен волан. От допълнителните опции ще може да се доплаща само за цвят металик и за двуцветна каросерия.
Новото Suzuki Jimny ще се предлага на пазара само с един-единствен двигател. Той ще е бензинов с работен обем 1.5 литра и с мощност 102 к.с. Всички нови Suzuki-та Jimny ще са оборудвани с 4х4 система с понижаващи предавки. Скоростната кутия може да бъде петстепенна механична или четиристепенна автоматична. За последната ще се доплаща 1 180 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ха ха ха
11:04 24.09.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 AZZZZZ
Коментиран от #32, #36
11:13 24.09.2018
4 СубаруЛеворгВарна
Коментиран от #21, #23, #28
11:17 24.09.2018
5 ganio
Коментиран от #7, #9, #12, #22
11:20 24.09.2018
6 4х4
До коментар #2 от "CUKOVSKI":
Цена 50 000 лева е разумна, разбира се, ако говорим за 2-3 такива автомобила. Явно не живееш в България.11:23 24.09.2018
7 СубаруЛеворгВарна
До коментар #5 от "ganio":
Да Джимни - става за дълбок сняг...виждаш и снимките първата голяма - отделен ск.лост за 4х4 предаването! Нещо което 2018 г. го няма в никой новоизлизащ джип. - Ако не бъркам през 2018-2019 г. излизащите нови модели само Джийп Вранглер и новото Джимни имат отделен ск.лост за 4х4. И големите пикапи 8 цл. Уса изпълнение.11:25 24.09.2018
8 гост
Коментиран от #10
11:39 24.09.2018
9 Ганьовица
До коментар #5 от "ganio":
През зимата с това Сузуки по лесно ще се изкатериш до вилата отколкото с кифленски паркетник до мола.11:48 24.09.2018
10 Гост
До коментар #8 от "гост":
Имам новия игнис най-високото ниво 4х4 хибрид автомат.струваше ми 15хил.евро бял цвят.п.п.не в България11:54 24.09.2018
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 джимо
До коментар #5 от "ganio":
Става за офроуд, добро е за парите си. Имам предишния модел, но с 13, 85 кс. Ползвам го основно лятото понеже имаме с брат ми няколко кошера за хоби. Та катери си много добре, и в кал и на сняг също се предтсвя добре. Първа му е доста къса, което позволява да катери доста стръмен наклон въпреки слабия мотор. Има само един недостатък, също като Лада Нива не понася силен страничен крен, лесно се преобръща.12:54 24.09.2018
13 СубаруЛеворгВарна
Коментиран от #14, #16
13:04 24.09.2018
14 333
До коментар #13 от "СубаруЛеворгВарна":
Като влезеш в една кал с това турбо, ще видиш.14:12 24.09.2018
15 Сузуки фен
с Дъстер е неуместно.Където мине СУзукито с ДЪстера може само да мечтаеш.
14:26 24.09.2018
16 Suzi
До коментар #13 от "СубаруЛеворгВарна":
Имам две Jimny-та, едното 2005, другото 2012, и двете 1.3 спасявал съм хора в преспите на магистрала Тракия с тях, имаше закъсали Дъстър-и, имаше закъсали Q7, X5, G класа, всякакви джипове чакаха снегорина да мине щото те не можеха. На теглото и размера смятам че и 102 коня са му много на новото, тази кола дори не би трябвало да стъпва на магистрала, над 100 км/ч вече е опасно, но е истински офроуд, лека, къса база, не като германците, 2,5 тона и го набухали с коне, а то се окопало и не може да мръдне нищо че е 570 к.с. Има си коли за всичко, това Jimny просто стига където поискаш, но бавно, за да пътувате двама големи мъже на предните седлаки, трябва да се прегърнете, иначе не става да се съберете. Няма спиране обаче, аз лично станах фен на този модел когато разбрах че го има в книгата на гинес за най-високо стигнало четириколесно мпс създадено от човека - 6880 м в чилийските анди, нищо на 4 колела не може да стигне по-високо, но за магистрала и за дълъг път трябват здрави нерви, ако гъзарията не ви топли и искате 100% свобода извън пътя, този модел няма равен, там където всичко затъва и спира, Jimny от там започва да се кефи на калта, пясъка, водата и склоновете, няма спиране.Коментиран от #26
14:52 24.09.2018
17 Варна
- вместо 100 коня след 4000 об...какъвото мотор края на 2018г. само Лада изкарват!
И новото Джимни е много по-голямо и тежко от старото! До 3800 об. разполага с не повече от 75 коня и 150 нм.! Абсолютна - тотална първобитщина за японско возило излизащо на пазара декември 2018 г. !!! И за капак само с праисторическата 5 ст. ръчка или първобитен 4 ст. автоматик в Джимни 2019 г!!! - докато Джиййп Ренегаде - същите размери с 4х4 и три вида избор на 4х4 за 51 000 лв. с ддс 1.4 битурбо 170 коня на 2100 об. с девет ст. автоматик!
Коментиран от #20
15:25 24.09.2018
18 ттттт
Дори Лада Веста Крос за Русия има мотор 1.8 атмосферен мотор 125 коня!
15:35 24.09.2018
19 ganio
15:47 24.09.2018
20 Suzi
До коментар #17 от "Варна":
Ти имаш ли Jimny? Ама не те питам дали си карал, а дали имаш? На това купе 140 к.с е пълен абсурд, те и 100 к.с са му много. Какви обороти какви глупости дрънкаш, тази кола е само и единствено за Офроуд, на асфалт просто не я търси, с тая къса база и 140 коня какво ще правиш? Ще си правиш гонки ли? Ти на 20 години ли си? Явно не си имал никога Jimny за да ги дрънкаш тия глупости, SX4 е паркетче, на него и 170 могат да сложат, но на Jimny както казах и 100 к.с са му много. Тва е все едно някой фен на мерцедес да каже що мерцедес не слагат 6.3 V8 мотора на техния микробус V класата. Нека да дойдат тия със 140 к.с Дъстъри и Ренегати да пробват да минат там от където минава Jimny, пълен абсурд, а щом Jimny може със 100 к.с а те не могат със 140 к.с, значи избора на двигател е точен, това не е кола за асфалт, а ренегат и дъстър са за асфалт, сега разбра ли? Или пак ще търсиш защо и в баничарката на мерцедес няма 500 к.с при 1600 оборота?16:44 24.09.2018
21 куку руку ку
До коментар #4 от "СубаруЛеворгВарна":
Със 140 коня, този бръмбар тук-таме ще докосва асфалтЯ. И с тази къса база така ще подскача, че пломбите ти няма да знаят за кой зъб да се хванат, ами ще се разхождат като нестинари из устата.16:46 24.09.2018
22 куку руку ку
До коментар #5 от "ganio":
Това нещо е като коза. Късо, висок клиренс, с големи ъгли на проходимост, може да катери и скали.16:55 24.09.2018
23 Алфа Ромео
До коментар #4 от "СубаруЛеворгВарна":
Май говориш за максимален въртящ момент а не за коне?!17:37 24.09.2018
24 Stefko 88
18:00 24.09.2018
25 333
18:01 24.09.2018
26 Делиорман
До коментар #16 от "Suzi":
Закъсала кю7 сънува ли яКоментиран от #29, #30
18:27 24.09.2018
27 Гост
18:34 24.09.2018
28 Сериозен офроуд
До коментар #4 от "СубаруЛеворгВарна":
Може би не е лошо да попрочетеш или да поразпиташ какво значи понижаваща предавка и за какво се използва преди да разсъждаваш над данните.18:41 24.09.2018
29 HONDAMAN
До коментар #26 от "Делиорман":
Моля който не го харесва да не си го купува!18:41 24.09.2018
30 Неделиорман
До коментар #26 от "Делиорман":
Не, сънувах Q7 с откраднати фарове.18:44 24.09.2018
31 фонзи
19:44 24.09.2018
32 Ами не
До коментар #3 от "AZZZZZ":
Аз лично проверих цените на нови Хюндай Кона, Киа Стоник, Сузуки Витара и Хонда Сивик в Бълагария преди 1 един месец и сега съм в Германия и абсолютно всички изброени са по евтини от колкото в Бг. Пародия и гавра с българския народ..Коментиран от #33
22:09 24.09.2018
33 гост
До коментар #32 от "Ами не":
Ами по-ниски са там само след отстъпките, които може да достигнат до 20 или дори повече % според марката и желанието да продадат даден вариант. Те у нас и КИА ми я предложиха от 56 на 48х.лв с дизел, 4х4 и автоматик с пера зад волана и доста екстри. Но има и такива, които не правят отстъпки, а в чужбина се борят за пазарен дял и продажби. Там и лизинга го смятат реално: за 5г. плащаш към 50% от стойността, а у нас трябва да платиш цялата стойност за същия период и само оттам месечната вноска по лизинг пада на половина. Представи си у нас кола за 40х.лв има вноска от 600лв месечно, а в Германия същата кола ще е с 300лв месечна вноска, да остават ти за доплащане, но реално след 5г. пристига нов модел или заменяш за друг и вноската си е тази, просто не купуваш кола. У нас е издевателство над желаещите да си купят кола, защото ги принуждават да плащат огромни вноски. Ами направете хубави лизинг и да видим дали няма да се разпродават новите коли. Ново Джимни за 200лв месечно, не е зле.Коментиран от #34, #42
00:05 25.09.2018
34 Авроджамбаз
До коментар #33 от "гост":
Ново Джимни за 200 лв на месец, за 60 месеца 12 хиляди лева, кажи кога ти е рождения ден и направо да ти го подариме.07:13 25.09.2018
35 Мечо
Това е почти перфектната машинка за офроуд.Почти ,защото все пак има и Тойота Ланд Крузер - модификациите до 96-97 година.
102 к.с. са повече от достатъчни за този джип,а може би и за повечето такива.Казвам го,базирайки се на опита ми.Колко опит ли??? Еми ще кажа,че съм карал офроуд,когато повечето от "капацитетите" тук са били блясък в погледа на бащите си.96-97 година започнахме група ентусиасти да излизаме по планини и блата да си тестваме джипките.Имал съм Г-класа,Патрол,Витара и разбира се най-накрая Ланд Крузер.Нямаше по-голяма мощност от 160 к.с. - Г класа дълга база 2.8 бензин.Тойотата пък беше 2.4 ТД (FJ 73) 86 година. Повярвайте,че нито един от сегашните "джипове" с мощност 200-300-400-500 к.с. няма да си помисли и да отиде там,където сме били с нашите джипове с 80-100 к.с. Всичко опира до скоростна кутия и задкормилно устройство.
Сигурен съм,че за повечето "какацитети" тук качването на бордюр е сериозен офроуд.Момченца,отговорете ми на следния въпрос: Какво ще се случи,когато боксуваш в кал и изведнъж попаднеш на по-сухо място с двигател от 250 к.с.??? Н е сте го виждали,нали??? Еми директно чупите полуоска.Ако все пак случайно тя издържи - пада кардана...Ако все пак по някаква нереална случайност и той издържи тогава се сбогувайте с раздатъчната кутия....И така докато се стигне до съединител или дори колянов вал...
Относно това Сузуки - добра джипка.Устойчивостта му обаче на страничен наклон е меко к
Коментиран от #37, #38
08:36 25.09.2018
36 sadisty
До коментар #3 от "AZZZZZ":
Аз виждам колко си кух10:14 25.09.2018
37 789746
До коментар #35 от "Мечо":
Мечо, само да вмъкна - белите хора доста му се радват по западните петролхед форуми.Машинката идва с ниско тегло, атмосферен бензинов мотор, демултипликатор, цели мостове, носеща рама, къса база. Не останаха такива екзотики - всички се качили на "жипки" с вискодиференциал, независимо окачване и някаква електронна имитация на блокировка на диф-а. Мислят си че карат офроуд звяр и после ги вадим с Нива-та, УАЗ, Джимни, Патрол и ЛК от 10 сантиметра кална локва.
16:45 25.09.2018
38 ценител
До коментар #35 от "Мечо":
С бавни предавки (Да, друг е въпросът, че разни луксозни пишман SUV-та си нямат такива), и мощен двигател няма да буксува . И да, малкото коне нямат значение за офроуд, но какъв процент от хората карат САМО офроуд?Колкото и да говорите празни приказки, 100 коня не са достатъчни за нищо, освен за мотоциклет. Какво остава пък за 4х4 возило, макар и "малко".
Коментиран от #40
16:58 25.09.2018
39 Марто
20:23 25.09.2018
40 Нагайка
До коментар #38 от "ценител":
През годините съм имал кола с 43, и с 50, и със 72 и със 136 к.с. преди да отида на много коне. Предпочитам 100 к.с. 1000 кг. пред 200 к.с. 2000 кг. Със старото Джимни не си спомням да съм имал офроуд ситуация в която да съм го псувал че са му малко конете, така че новото ще е супер за офроуд, нормално за градско и поносимо на сравнително къси разстояния извънградско. Вероятно ще харчи малко и ще е надеждно, харесва ни на външен вид, така че ако го пуснат на 35 хиляди може и да се прежаля.20:46 25.09.2018
41 bat Vlad
21:17 25.09.2018
42 Валентин Ангелов
До коментар #33 от "гост":
Рождения ми ден е 12.ноември.Чакам си подаръка.Азсъм инвалид и много ми е нужен.Благодаря.04:53 26.09.2018
43 Цццццц
06:15 26.09.2018
44 komunista
https://www.youtube.com/watch?v=0pkFpFJUQbY
10:00 27.09.2018
45 Пешо от Бусманци
07:40 19.11.2018
46 Джимито
Коментиран от #47
20:09 07.02.2019
47 tiho
До коментар #46 от "Джимито":
Джипката е супер,но има един огромен недостатък=няма блокаж на нито един от диференциалите.Това си пролича на един тест драйб с ланд круисер17:44 16.05.2019
48 Zlatko POPOV
20:59 18.03.2021