14 Ноември, 2018 16:33 27 683 36

В Щатите се продава "виетнамка"

  • газ-
  • газ-66-
  • виетнамка-
  • обява-
  • продажба-
  • сащ
В Щатите се продава "виетнамка" - 1

В американския сайт Bring A Trailer се появи обява за продажбата на ГАЗ-66. Наддаването за "виетнамката" е достигнало $2 500 (169 000 рубли), докато в Русия такъв камион в добро състояние струва поне половин милион рубли ($7 500).

В Щатите се продава "виетнамка"

Според продавача "газката" е навъртяла само 2 600 км. Била внесена в САЩ след разпродажба на военна техника в Унгария през 1989 г. Ако се съди по снимките, камионът се намира в добро състояние, макар че се нуждае от ремонт на спирачките, почистване на резервоара, нов генератор и смяна на карбуратора.

В Щатите се продава "виетнамка"

Лебедката подсказва, че това е модификацията ГАЗ-66-05 с екранирана електрическа инсталация и централна система за контрол на налягането в гумите. "Виетнамката" има 4.2-литров бензинов V8 с мощност 115 к.с. и максимален въртящ момент 295 Нм.

В Щатите се продава "виетнамка"

Скоростната кутия е четиристепенна, с ръчно превключване. Задвижването е двойно, със самоблокиращи диференциали на двата моста.

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"

В Щатите се продава "виетнамка"


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 2 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Авто спеца

    121 9 Отговор
    Това ако е тука с този вид и на тази цена го купувам веднага!!

    Коментиран от #24

  • 2 Meganoob BG

    133 4 Отговор
    По американски стандарти Виетнамката ще се впише като идеален малолитражен автомобил.

    Коментиран от #5

  • 3 Гост

    92 17 Отговор
    Супер е виетнамеца, запазен! Нема такова проходимо животно като ГАЗ 66 - лек, с къса база, раздатка и блокажи на двата моста. На какви места излиза, при това натоварен с по 5 кубика дърва. А товароносимостта му беше май само около 2 тона нещо! Много корава машина! Само мотора да беше една идея по-мощен.

    Коментиран от #10

  • 4 ТАА КЪСАТА МУЦУНА МИНАА НА

    55 8 Отговор
    СЯКЪДЕ. КЪТ И СЛОЖА 100 ОКТАНА И НА ЕВЕРЕСТ ША СА КАЧА.....
  • 5 Random

    4 23 Отговор

    До коментар #2 от "Meganoob BG":

    То щото 1.0 екобууста не е хамерски...

    Коментиран от #9

  • 6 Гост

    29 3 Отговор
    Да се поправя! не раздатка, а демултипликатор исках да кажа!;)

    Коментиран от #17

  • 7 Ганю Ганев

    31 9 Отговор
    Седалките са "Recaro".
  • 8 САП

    62 4 Отговор
    Поне на външен вид изглежда доста добре. Макар, че американци не знам дали ще могат да я карат. Скоростната кутия е без синхронизатори и за смяна скорост иска използване на техниката "двойно амбриране" от водача и педалите. А заради позицията на водача понякога си пада голяма благословия да го изпълниш. Карал съм такава в казармата, понеже съм си по дълъг доста често ми е било синьо коляното. Иначе за проходимост е наистина добра. Но разположението на лостовете за управление е едно от най-гадните за руските товарни автомобили. Като седнеш скоростните лостове остават малко зад теб, а в случая тази е с по свестния вариант на скоростния лост има едни направо с хоризонтална ръкохватка дълга към 25-30 сантиметра. За мен ГАЗ 66 и особено ГАЗ 63(нямат сервоусилвател на волана иначе е еднаква) са си били отмъщение на конструктора към шофьорите.

    Коментиран от #13

  • 9 Иван

    14 4 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Правен е за Европа.
  • 10 Джигит

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Що? Ще се бегаш по къра с витнамеца ли?

    Коментиран от #30

  • 11 Фишор

    22 5 Отговор
    Здрава машина , но много неудобна кабина .
  • 12 Гост

    6 5 Отговор
    И в САЩ трудно ще я изхранят! Галонът нина 4$.

    Коментиран от #18, #33

  • 13 от ханой

    12 4 Отговор

    До коментар #8 от "САП":

    Сапе,ГАЗ-66 имат,а ГАЗ-63 нямат синхронизатори.А двойното амбрииране е фасулско за изпълнение.Имал съм 66 и я продадох,защото това е кола конструирана за превоз на хора,а не за товари.Два тона.20 войника по 100 кг.

    Коментиран от #15, #28

  • 14 Миле Китич

    17 3 Отговор
    Перфектна дърварка!!!!!!
  • 15 München

    20 3 Отговор

    До коментар #13 от "от ханой":

    Имам в момента точно такава, с лебедка. Смених ресьорите с усилени от ГАЗ 53. С 4 кубика вода отзад катеря 30 градусов наклон по черен път, няма спирка. Двойното амбреиране от малка на голяма предавка е задължително, както и междинната газ обратно. Аз съм доволен, но сигурно има и песимисти.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ХХМ

    9 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Колета правиш ли разлика между раздатъчна кутия и демултипликатор. Ако не ти е напълно ясно питай или пловери в интернет.

    Коментиран от #31

  • 18 До Гост-а

    10 2 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Къде е 4$ галона? В Манхатън може. Аз зареждам на 2,39$ за галон

    Коментиран от #34

  • 19 баба Зоя

    16 35 Отговор
    В кой свят живеете,че го хвалите това недоразумение на съветската техническа мисъл? Носталгията към младостта няма нищо общо с подобни безумия.

    Коментиран от #35

  • 20 питбул

    16 7 Отговор
    този боен автомобил индианците са го откраднали,за аляска е идеален
  • 21 Средна възраст

    15 2 Отговор
    Класика!
  • 22 Мюмюн

    3 12 Отговор
    Моя Ристе дърпа повече от тая бракма.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Оня с виетнамката

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Авто спеца":

    Аз също и го вкарвам у гората да си права кефа
  • 25 Газ 66

    22 3 Отговор
    Не знам за каква носталгия говорите и какво е боклук и какво не , но аз съм на 18 години и се занимавам с дърводобив и не виждам коя друга машина ще издържи на такова натоварване и на такъв терен
  • 26 Газ 66

    18 3 Отговор
    Издържа дори на 5 тона товар и пак преминава през всякакви терени и то на газ , а не на бензин
  • 27 vasik atanasova

    15 2 Отговор
    ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПРОХОДИМ КАМИОН
  • 28 САП

    12 0 Отговор

    До коментар #13 от "от ханой":

    Явно си по дребен и затова нямаш проблем с двойното амбриране. Проблема е не в друго а в разположението на лостовете и педалите. В казармата не позволяваха промяна на нищо. С лека корекция на височината на педала всичко можеше да се оправи, но при положение, че крака ми опира във волана за да го сложа на педала. Си е проблем. Въобще ако си висок над 1,75 м аз съм доста над това. Кабината става доста неудобна. Самото сядане на седалката става малко акробатично за конзолата на волана и самия волан. Карах ГАЗ66 обучаваха ни 3 месеца за поддръжка и експлоатация и в ръководствата пишеше, че скоростната кутия няма синхронизатори. Възможно е да е и до версия на модела.
  • 29 Plameni

    1 2 Отговор
    Какви са тия самоблокиращи диференциали, щом като го вдигнеш от едната страна не може да мръдне сантиметър дори ? Лично съм се обзалагал и печелил бас ,че не може да тръгне ,ако няма сцепление от едната страна. Преден ,заден мост не сме го тества ли .За тях не знам.
  • 30 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Джигит":

    Ми като я понатовариш в някой голем брег в гората има какво да се желае по някой път
  • 31 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "ХХМ":

    Да колега, правя разлика и затова съм написал , че се поправям от казаното в моя коментар №5! Раздатката предава въртящ момент от скоростната кутия към предния мост, а демултипликатора представлява редуктор, който като го включиш променя крайното предавателно число след скоростите и те стават "бавни"! Някои казват, че виетнамката има бързи и бавни, но не е правилно! Има демултипликатор /редуктор/. Бързи и бавни имат тировете - това са си отделни зъбни колелета в самата скоростна кутия с различно предавателно число - бързи и бавни! Мисля че бях изчерпателен, без да пЛоверявам в интернет! ;)

    Коментиран от #32

  • 32 ХХМ

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "Гост":

    Колега колесната формула на съответната машина не ти е напълно ясна. Раздатъчната кутия служи за разпеделяне на въртеливото движение идващо от предавателната кутия към предния и задния деференциал. Демултипликатора както казваш е вид редуктор който служи за промяна на предавателното число. А деференциалите на "Виетнамката" нямат блокажи а са самоблокиращи. Виждам че си управлявал такава машина.
  • 33 Saguaro

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Калифорниа не е цял Сащ.
  • 34 леопард на егрек

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "До Гост-а":

    за галон уиски ли говориш оти нете разбра
  • 35 русняк

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "баба Зоя":

    я траима дрта овца , бауштерняк кво разбираш от камьони ти а, аиде плети си там с иглите по седенките с клюкарките там и нете интересува , аиде чиба от тука , с десното рамо напред и неразваляи строя .
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.