В американския сайт Bring A Trailer се появи обява за продажбата на ГАЗ-66. Наддаването за "виетнамката" е достигнало $2 500 (169 000 рубли), докато в Русия такъв камион в добро състояние струва поне половин милион рубли ($7 500).
Според продавача "газката" е навъртяла само 2 600 км. Била внесена в САЩ след разпродажба на военна техника в Унгария през 1989 г. Ако се съди по снимките, камионът се намира в добро състояние, макар че се нуждае от ремонт на спирачките, почистване на резервоара, нов генератор и смяна на карбуратора.
Лебедката подсказва, че това е модификацията ГАЗ-66-05 с екранирана електрическа инсталация и централна система за контрол на налягането в гумите. "Виетнамката" има 4.2-литров бензинов V8 с мощност 115 к.с. и максимален въртящ момент 295 Нм.
Скоростната кутия е четиристепенна, с ръчно превключване. Задвижването е двойно, със самоблокиращи диференциали на двата моста.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Авто спеца
Коментиран от #24
16:43 14.11.2018
2 Meganoob BG
Коментиран от #5
16:44 14.11.2018
3 Гост
Коментиран от #10
16:45 14.11.2018
4 ТАА КЪСАТА МУЦУНА МИНАА НА
16:46 14.11.2018
5 Random
До коментар #2 от "Meganoob BG":
То щото 1.0 екобууста не е хамерски...Коментиран от #9
16:46 14.11.2018
6 Гост
Коментиран от #17
16:48 14.11.2018
7 Ганю Ганев
16:58 14.11.2018
8 САП
Коментиран от #13
17:01 14.11.2018
9 Иван
До коментар #5 от "Random":
Правен е за Европа.17:04 14.11.2018
10 Джигит
До коментар #3 от "Гост":
Що? Ще се бегаш по къра с витнамеца ли?Коментиран от #30
17:08 14.11.2018
11 Фишор
17:28 14.11.2018
12 Гост
Коментиран от #18, #33
17:34 14.11.2018
13 от ханой
До коментар #8 от "САП":
Сапе,ГАЗ-66 имат,а ГАЗ-63 нямат синхронизатори.А двойното амбрииране е фасулско за изпълнение.Имал съм 66 и я продадох,защото това е кола конструирана за превоз на хора,а не за товари.Два тона.20 войника по 100 кг.Коментиран от #15, #28
17:36 14.11.2018
14 Миле Китич
18:15 14.11.2018
15 München
До коментар #13 от "от ханой":
Имам в момента точно такава, с лебедка. Смених ресьорите с усилени от ГАЗ 53. С 4 кубика вода отзад катеря 30 градусов наклон по черен път, няма спирка. Двойното амбреиране от малка на голяма предавка е задължително, както и междинната газ обратно. Аз съм доволен, но сигурно има и песимисти.18:38 14.11.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ХХМ
До коментар #6 от "Гост":
Колета правиш ли разлика между раздатъчна кутия и демултипликатор. Ако не ти е напълно ясно питай или пловери в интернет.Коментиран от #31
19:28 14.11.2018
18 До Гост-а
До коментар #12 от "Гост":
Къде е 4$ галона? В Манхатън може. Аз зареждам на 2,39$ за галонКоментиран от #34
20:38 14.11.2018
19 баба Зоя
Коментиран от #35
20:54 14.11.2018
20 питбул
21:10 14.11.2018
21 Средна възраст
21:41 14.11.2018
22 Мюмюн
21:45 14.11.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Оня с виетнамката
До коментар #1 от "Авто спеца":
Аз също и го вкарвам у гората да си права кефа22:03 14.11.2018
25 Газ 66
01:43 15.11.2018
26 Газ 66
01:47 15.11.2018
27 vasik atanasova
02:15 15.11.2018
28 САП
До коментар #13 от "от ханой":
Явно си по дребен и затова нямаш проблем с двойното амбриране. Проблема е не в друго а в разположението на лостовете и педалите. В казармата не позволяваха промяна на нищо. С лека корекция на височината на педала всичко можеше да се оправи, но при положение, че крака ми опира във волана за да го сложа на педала. Си е проблем. Въобще ако си висок над 1,75 м аз съм доста над това. Кабината става доста неудобна. Самото сядане на седалката става малко акробатично за конзолата на волана и самия волан. Карах ГАЗ66 обучаваха ни 3 месеца за поддръжка и експлоатация и в ръководствата пишеше, че скоростната кутия няма синхронизатори. Възможно е да е и до версия на модела.03:10 15.11.2018
29 Plameni
11:34 15.11.2018
30 Гост
До коментар #10 от "Джигит":
Ми като я понатовариш в някой голем брег в гората има какво да се желае по някой път15:36 15.11.2018
31 Гост
До коментар #17 от "ХХМ":
Да колега, правя разлика и затова съм написал , че се поправям от казаното в моя коментар №5! Раздатката предава въртящ момент от скоростната кутия към предния мост, а демултипликатора представлява редуктор, който като го включиш променя крайното предавателно число след скоростите и те стават "бавни"! Някои казват, че виетнамката има бързи и бавни, но не е правилно! Има демултипликатор /редуктор/. Бързи и бавни имат тировете - това са си отделни зъбни колелета в самата скоростна кутия с различно предавателно число - бързи и бавни! Мисля че бях изчерпателен, без да пЛоверявам в интернет! ;)Коментиран от #32
15:43 15.11.2018
32 ХХМ
До коментар #31 от "Гост":
Колега колесната формула на съответната машина не ти е напълно ясна. Раздатъчната кутия служи за разпеделяне на въртеливото движение идващо от предавателната кутия към предния и задния деференциал. Демултипликатора както казваш е вид редуктор който служи за промяна на предавателното число. А деференциалите на "Виетнамката" нямат блокажи а са самоблокиращи. Виждам че си управлявал такава машина.19:02 15.11.2018
33 Saguaro
До коментар #12 от "Гост":
Калифорниа не е цял Сащ.20:51 15.11.2018
34 леопард на егрек
До коментар #18 от "До Гост-а":
за галон уиски ли говориш оти нете разбра15:39 02.12.2018
35 русняк
До коментар #19 от "баба Зоя":
я траима дрта овца , бауштерняк кво разбираш от камьони ти а, аиде плети си там с иглите по седенките с клюкарките там и нете интересува , аиде чиба от тука , с десното рамо напред и неразваляи строя .15:11 02.10.2019
36 Този коментар е премахнат от модератор.