Шведският производител на хиперколи Koenigsegg обяви, че ще опита да подобри собствения си рекорд за скорост със сериен автомобил, поставен миналата есен от Agera RS на шосе край Пахръмп, щата Невада. Новият кандидат за короната е доработен суперхибрид Regera.
The Supercar Blog съобщава, че инженерите на Koenigsegg разработват нов софтуер, който ще подобри ускорението на колата и ще деактивира заводския ограничител на скоростта, който сработва при 400 км/ч. Шведите смятат, че така Regera ще спринтира от 0 до 400 км/ч за 20 секунди. За сравнение Agera RS изпълнява същото упражнение за 26.88 секунди.
Суперхибридът Regera се задвижва от 5.0-литров V8, три електромотора и уникална трансмисия Koenigsegg Direct Drive (KDD). Системната мощност е 1 500 к.с., а максималният въртящ момент - 2 000 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2.8 секунди.
Koenigsegg Arera RS счупи световния рекорд за скорост със сериен автомобил през ноември миналата година, след като успя да развие 447 км/ч. Шведската хиперкола подобри и върховото постижение за ускорение от място до 400 км/ч и обратно до пълен покой за 33.29 сек. - с 8.5 секунди по-бързо от Bugatti Chiron.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гаргамел
Коментиран от #9
18:18 05.12.2018
2 Разбирача
Коментиран от #3, #4, #5, #6, #13, #18
18:35 05.12.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 One:1
До коментар #2 от "Разбирача":
защото бугати е 4х4 а кьонигсег-а е само със задно19:58 05.12.2018
6 Брат
До коментар #2 от "Разбирача":
Времето до 100 е задължителна част от всяка една авто-новина. Батко ти Крис гони съвсем други цели. Тези 2.8 са въпрос на настройки, но те са нищо в сравнение с това което се преследва. Мъск е Маркетинг-Бизнес-Гений-Създател-на-успешнотоНОВО, но господин фон Кьонигсек е истинският Гений-Техничар, поне за мен де. Отклоних се малко от конкретната новина, моля извинете :) Хубава вечер на всички20:18 05.12.2018
7 Бачо Киро
Голяма работа е, но няма приложение и де факто е най-вече инвестиция. Хората които обичат спорта карат друго.
Коментиран от #17
20:30 05.12.2018
8 Японеца
20:34 05.12.2018
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 факт бе
по продължителна най-бавна скорост на място
20:54 05.12.2018
11 Гост
22:05 05.12.2018
12 Марони
Коментиран от #14, #16
23:27 05.12.2018
13 Запитване до Разбирача
До коментар #2 от "Разбирача":
Разбирача би трябвало да знае защо хаха02:20 06.12.2018
14 Да бе да
До коментар #12 от "Марони":
Толкова е уникален че колкото пъти излиза на Ринга толкова пъти го намират в канавката!!!!Такива смешни гаражни майсторчета се намират над път и под път.
08:48 06.12.2018
15 John Doe
11:17 06.12.2018
16 Мммм
До коментар #12 от "Марони":
С тази разлика,че пътуващите в Бугати се къпят в комфорт и тишина,а тези в Кьонигсек-а са с антифони да не им се пръснат тъпанчетата и с бъбречни кризи след всяко кратко пътуване. Философията на двете коли е различна,едната супер бърза и комфортна в едно,а другата само супер бърза,а комфорта е равен на "0".16:18 07.12.2018
17 hmhmhm
До коментар #7 от "Бачо Киро":
То тези super cars са основата след изпитания по издражливите компоненти се влагат в масовия автомобил. Иначе преди време отделните сервизи за тунинг си правеха реклама но сега се появиха и самите производители. Това е така защото сега може в реално време да се види кой докъде е стигнал и който е по бърз то той ще има повече продажби. Тази конкуренция между производителите винаги крайния потребител печели.12:54 08.12.2018
18 Този коментар е премахнат от модератор.