8 Декември, 2018 10:32 7 081 23

Bugatti се отказва от рекорда за скорост

  • bugatti-
  • chiron-
  • рекорд
Bugatti се отказва от рекорда за скорост - 1

В интервю за Motor Trend шефът на Bugatti Щефан Винкелман обяви официално, че Chiron няма да прави опит да подобри световния рекорд за скорост със сериен автомобил. Така мениджърът косвено потвърждава слуховете, че чудовищната хиперкола с мощност 1 500 к.с. явно няма достатъчно сили да се справи с Koenigsegg Agera RS.

Когато Chiron бе представен през 2016 г., всички очакваха, че падането на рекорда на Veyron SS е само въпрос на време. Моделът веднага бе обявен за най-бързата серийна кола от Джеръми Кларксън в един от епизодите от втория сезон на The Grand Tour’s. По ирония на съдбата Koenigsegg Agera RS разви 447 км/ч още преди излъчването на серията.

"За мен опит за подобряване на световния рекорд не стои на дневен ред. Динамиката има различни измерения и освен че е хиперавтомобил, Chiron има много повече възможности от останалите коли", обяснява Винкелман, вероятно визирайки Divo, чиято максимална скорост е жертвана в името на управляемостта.

Какви точно са мотивите на Bugatti да се откаже от опита за подобряване на рекорда за скорост знаят само от ръководството на компанията. През септември 2017 г. Chiron счупи върховото постижение за ускорение от 0 до 400 км/ч и след това спря до пълен покой, което бе широко рекламирано. Само няколко седмици по-късно обаче Koenigsegg му отне титлата и от тогава насам Bugatti пази подозрителна тишина по въпроса с рекордите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Конфуций

    24 3 Отговор
    Това с тези рекорди е малко за гъзария. В реални условия дори на магистрала без ограничение на скоростта е опасно, защото има и други коли около теб. Евала все пак на производителите, че развиват тези технологии и се опитват да достигнат до лимита на физичните закони
  • 2 Tervel bitcoin

    27 18 Отговор
    Koenigsegg просто са най-доброто в света
    И това няма да се промени в следващите десетилетия

    Коментиран от #14

  • 3 Schmidt

    23 40 Отговор
    Публикувано във факти.бг:... няма достатъчно сили да се справи с Koenigsegg Agera RS...
    Chirona е произведение на изкуството тежащо 2 тона... как да се сравнява с Koenigsegg-а който е 1400 килограмова "пластмасория" направен единствено с цел топ скорост...

    Коментиран от #8, #15

  • 4 223

    5 13 Отговор
    с GT-R ще го скъсам , с бимвето и голфу също
    очаквайте такива коментари - МУАХАХАХА
  • 5 Gavrata

    26 5 Отговор
    В Koeniggseg-а няма нито един пластмасов елемент приятелю , дори бутоните по средата са алуминиеви и перфорирани за осветлението с цел избягването от използване на пластмаса . :)

    Коментиран от #12

  • 6 Gavrata

    15 1 Отговор
    В Koeniggseg-а няма нито един пластмасов елемент приятелю , дори бутоните по средата са алуминиеви и перфорирани за осветлението с цел избягването от използване на пластмаса . :)
  • 7 Сектант

    9 8 Отговор
    Ако ги кача на Дъстъра и ще забравят всякакви рекорди комплексарите.
  • 8 гост

    23 12 Отговор

    До коментар #3 от "Schmidt":

    Chirona е произведение единствено на простотия и комплексарщина , няма да видиш НИКОЙ уважаван и влиятелен човек на запад да седне в такава изгъзица , виж собственика му в България и ще ти се изясни кои са останалите !!! Никога не е бил и няма да бъде пръв във нищо , освен безумна цена и напълно дебилни собственици !!!

    Коментиран от #13, #18

  • 9 112

    16 2 Отговор
    Предават се хората, не могат да се сравняват с Кьонигсег. Поне на дизайн го докарват с Диво-то. Заблудените фенове са в траур, но какво да се прави такъв е живота. Или можеш или не можеш.
  • 10 112

    12 0 Отговор
    С коментара си Schmidt направо бие отбой. И двата хиперкара са от карбон, просто единия е като хипопотам и това му пречи.
  • 11 селянин 1

    13 6 Отговор
    Малко са 16 цилиндъра на Широна..вагаджите още толкова да му сложат,пак ще гледат,,задницата,,на Агера..дако е с V8.
  • 12 Хихи

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "Gavrata":

    Има една телевизия,нарича се Дискавъри. Та там показват как се прави шведското купе! Изцяло от въглеродни нишки. Въглеродните нишки са синоним на пластмаса. Пак там ,по същата телевизия Дискавъри има още едно предаване - "Улични престъпници" .Та в това предаване са разделили колите на стоманени и пластмасови,тоест с въглеродни нишки. Това е разликата и между Bugatti и Koenigsegg. Стомана срещу пластмаса!

    Коментиран от #16

  • 13 Гост

    3 5 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Искаш да кажеш ,че Арнолд не е уважаван,защото притежава Бугати ???? :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

    Коментиран от #17

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 гост

    9 0 Отговор

    До коментар #12 от "Хихи":

    Ти да видиш , пък цял свят знае , че Широна също е направен от кевлар !!!! Значи има "стоманен" кевлар , а ?? Питам само де , щото ти явно си "знаещ" , да ни обясниш къде по Дискавъри обясняват за "стоманения" кевлар ??
  • 17 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Публикувано във факти.бг: Най-известният културист, актьор и бивш губернатор на щата Калифорния Арнолд Шварценегер, продаде своето Bugatti Veyron за сумата от $2.5 млн. Купувачът е дилър на луксозни автомобили. Публикувано във факти.бг: Шварценегер не бил любител на луксозния хиперкар, но го купува през 2014-а с цел препродажба. Публикувано във факти.бг: Иначе новата страст на Арни са електрическите всъдеходи. В колекцията си той има електрически Hummer и електрическа G-Klasse, направени специално за звездата от компанията Kreisel. И двата тежки всъдехода имат автономен пробег от по 300 километра. Това отговаря ли на въпроса ти или ти трябва повече "убеждаване" ??
  • 18 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Сигурен ли си? Според теб излиза, че от Фолксваген са правили Широн заради българския пазар и българските си клиенти. Навярно си прав. Гледам - не ги карат много из Европата, вероятно всичките екземпляри са в България...
  • 19 гощо

    0 0 Отговор
    Копувайки си Бугати ти подаряват Туарег V-10 фй така да си ходиш на пазар с него!
  • 20 Mark Haynes Rukaisho

    1 0 Отговор
    Koenigsegg са най добрите в света
  • 21 Mark Haynes Rukaisho

    1 0 Отговор
    Bugatti ще има жестока конкуренция с hennessey venam gt и Koenigsegg agera заедно и с хибрид regera
  • 22 Mark Haynes Rukaisho

    1 0 Отговор
    Koenigsegg са много ефективни що се отнася до скорост но са много скъпи под 2.000.000 million 💲
  • 23 Mark Haynes Rukaisho

    0 0 Отговор
    Ferrari са си класика