В интервю за Motor Trend шефът на Bugatti Щефан Винкелман обяви официално, че Chiron няма да прави опит да подобри световния рекорд за скорост със сериен автомобил. Така мениджърът косвено потвърждава слуховете, че чудовищната хиперкола с мощност 1 500 к.с. явно няма достатъчно сили да се справи с Koenigsegg Agera RS.
Когато Chiron бе представен през 2016 г., всички очакваха, че падането на рекорда на Veyron SS е само въпрос на време. Моделът веднага бе обявен за най-бързата серийна кола от Джеръми Кларксън в един от епизодите от втория сезон на The Grand Tour’s. По ирония на съдбата Koenigsegg Agera RS разви 447 км/ч още преди излъчването на серията.
"За мен опит за подобряване на световния рекорд не стои на дневен ред. Динамиката има различни измерения и освен че е хиперавтомобил, Chiron има много повече възможности от останалите коли", обяснява Винкелман, вероятно визирайки Divo, чиято максимална скорост е жертвана в името на управляемостта.
Какви точно са мотивите на Bugatti да се откаже от опита за подобряване на рекорда за скорост знаят само от ръководството на компанията. През септември 2017 г. Chiron счупи върховото постижение за ускорение от 0 до 400 км/ч и след това спря до пълен покой, което бе широко рекламирано. Само няколко седмици по-късно обаче Koenigsegg му отне титлата и от тогава насам Bugatti пази подозрителна тишина по въпроса с рекордите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Конфуций
10:54 08.12.2018
2 Tervel bitcoin
И това няма да се промени в следващите десетилетия
Коментиран от #14
11:07 08.12.2018
3 Schmidt
Chirona е произведение на изкуството тежащо 2 тона... как да се сравнява с Koenigsegg-а който е 1400 килограмова "пластмасория" направен единствено с цел топ скорост...
Коментиран от #8, #15
11:11 08.12.2018
4 223
очаквайте такива коментари - МУАХАХАХА
11:13 08.12.2018
5 Gavrata
Коментиран от #12
11:21 08.12.2018
6 Gavrata
11:22 08.12.2018
7 Сектант
11:51 08.12.2018
8 гост
До коментар #3 от "Schmidt":
Chirona е произведение единствено на простотия и комплексарщина , няма да видиш НИКОЙ уважаван и влиятелен човек на запад да седне в такава изгъзица , виж собственика му в България и ще ти се изясни кои са останалите !!! Никога не е бил и няма да бъде пръв във нищо , освен безумна цена и напълно дебилни собственици !!!Коментиран от #13, #18
12:13 08.12.2018
9 112
12:51 08.12.2018
10 112
12:54 08.12.2018
11 селянин 1
14:54 08.12.2018
12 Хихи
До коментар #5 от "Gavrata":
Има една телевизия,нарича се Дискавъри. Та там показват как се прави шведското купе! Изцяло от въглеродни нишки. Въглеродните нишки са синоним на пластмаса. Пак там ,по същата телевизия Дискавъри има още едно предаване - "Улични престъпници" .Та в това предаване са разделили колите на стоманени и пластмасови,тоест с въглеродни нишки. Това е разликата и между Bugatti и Koenigsegg. Стомана срещу пластмаса!Коментиран от #16
23:43 08.12.2018
13 Гост
До коментар #8 от "гост":
Искаш да кажеш ,че Арнолд не е уважаван,защото притежава Бугати ???? :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)Коментиран от #17
23:47 08.12.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 гост
До коментар #12 от "Хихи":
Ти да видиш , пък цял свят знае , че Широна също е направен от кевлар !!!! Значи има "стоманен" кевлар , а ?? Питам само де , щото ти явно си "знаещ" , да ни обясниш къде по Дискавъри обясняват за "стоманения" кевлар ??12:47 09.12.2018
17 гост
До коментар #13 от "Гост":
Публикувано във факти.бг: Най-известният културист, актьор и бивш губернатор на щата Калифорния Арнолд Шварценегер, продаде своето Bugatti Veyron за сумата от $2.5 млн. Купувачът е дилър на луксозни автомобили. Публикувано във факти.бг: Шварценегер не бил любител на луксозния хиперкар, но го купува през 2014-а с цел препродажба. Публикувано във факти.бг: Иначе новата страст на Арни са електрическите всъдеходи. В колекцията си той има електрически Hummer и електрическа G-Klasse, направени специално за звездата от компанията Kreisel. И двата тежки всъдехода имат автономен пробег от по 300 километра. Това отговаря ли на въпроса ти или ти трябва повече "убеждаване" ??12:53 09.12.2018
18 Иван
До коментар #8 от "гост":
Сигурен ли си? Според теб излиза, че от Фолксваген са правили Широн заради българския пазар и българските си клиенти. Навярно си прав. Гледам - не ги карат много из Европата, вероятно всичките екземпляри са в България...14:40 09.12.2018
19 гощо
08:10 10.12.2018
20 Mark Haynes Rukaisho
14:58 21.02.2019
21 Mark Haynes Rukaisho
14:59 21.02.2019
22 Mark Haynes Rukaisho
15:00 21.02.2019
23 Mark Haynes Rukaisho
15:01 21.02.2019