22 Януари, 2019 10:43 30 147 82

Няма вече такива коли - Volvo на 2.6 млн. км

  • volvo-
  • 245 gl-
  • пробег
Няма вече такива коли - Volvo на 2.6 млн. км - 1

Автомобилът, който виждате на снимката е произведен през 1979 година, точно по времето, когато започваха да се правят най-здравите автомобили в автомобилната индустрия. Компании, като Volvo и Mercedes-Benz се бяха "ошлайфали" технологично и все още в проектирането и разработването на автомобил не се намесваха маркетолози.

Така се получиха някои от т.нар. вечни коли, една от които ви показваме сега. Става дума за Volvo 245 GL, ръбатото комби, което е било собственост на финландска компания. Логистичният оператор S. E. Makinen купува автомобила за служебно ползване.

Той е бил чисто нов, поддържан е стриктно само в официалния сервиз на марката и както споделят от компанията, е каран много внимателно. Когато се отнасяш така с автомобил от онези "вечните", той ти се отплаща. В случая с безпроблемен пробег от 2 623 231 километра.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 GOLF R

    81 18 Отговор
    Няма, сега има само Вафла Клошео на 36000 км и пожар в JTD мотора пуши като дядо ти когато си купуваше Мелник и Арда

    Коментиран от #15, #22, #24, #30, #52, #56

  • 2 ганю

    76 5 Отговор
    плюйти бре, що чекате?
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Иванов

    30 65 Отговор
    Въпросното Волво от статията е дизел.
    Малко са условни тези милиони километри.
    Реално за толкова километри са сменени много неща.Не се споменава ,дали е правен ремонт на двигателя. Със сигурност са сменени много лагери примерно.

    Коментиран от #40

  • 5 Иванов

    26 39 Отговор
    Нали не мислите ,че има генератор ,който да изкара 2,5 милиона км?
    Нема как.
    Иначе, браво!

    Коментиран от #26, #75

  • 6 ЕвроЗона

    74 5 Отговор
    Как да няма такива коли? Ами тия всички дето ги продават на Враждебна?

    Коментиран от #7

  • 7 GOLF R

    6 20 Отговор

    До коментар #6 от "ЕвроЗона":

    глупости, с нови коли стават такива неща
  • 8 Ал Купоне

    72 6 Отговор
    Коли правеха хората едно време, а не като сегашното племе !
  • 9 AUDI

    34 12 Отговор
    Нямало такива коли х**я ми... Преди няколко месеца писахте статия за Октавия на колко там милиона , нали? Отделно половината таксита в Германия са на по милион (Е клас , Ц клас и тн.) Друг е въпроса че тук идват на по 200х.км макс

    Коментиран от #72

  • 10 Жоро Джизъса

    54 7 Отговор
    Една кола ако се поддържа педантично като тая може и 5 000 000 да изкара,защо се чудите???
  • 11 Ps.

    91 4 Отговор
    Аз навремето имах една тойота камри(много малко хора са виждали такава)1983г.Мога да ви кажа,че беше изключително здрава кола.За нея смея да твърдя,че ако е поддържана като хората и тя щеше да изкара толкова км.Само,че ние бг.сме каруцари.Иначе българина ако има пари по мои наблюдения ще се грижи за колата си педантично!Нямаме пари и ставаме каруцари-такава е бг. действителността.

    Коментиран от #76

  • 12 ДОКО

    4 135 Отговор
    ВОЛВО..ФАЛИРАЛА МАРКА..БОКЛУК..ПОД ШАПКАТА НА ФОРД ДА ГИ УЧАТ КАК СЕ ПРАВЯТ КОЛИ..

    Коментиран от #13, #21, #23, #49

  • 13 турбо

    91 4 Отговор

    До коментар #12 от "ДОКО":

    Фалира защото правеха истински коли обаче света е вече друг.
  • 14 тъп си !!!!

    50 2 Отговор
    Волво още от 2009 насам не е с Форд
  • 15 Алфа Ромео

    15 24 Отговор

    До коментар #1 от "GOLF R":

    Казва го човек фен на една от най-скучните и смотани марки коли, поне като на нищо не блъскат външно да бяха надеждни ама и тва не са.

    Коментиран от #20

  • 16 От селото

    58 2 Отговор
    Понеже живея и работя в Швеция, шефа ми има няколко Волва, едното от които е на 680 000 км.Понеже работя в транспортна фирма и тя има личен сервиз / което е нормално за тук / единия от механниците също има Волво / което е нормално за шведите / и то е на 1 600 000 км. Става въпрос за не толкова стари модели, а за V 70 около 2003-2005 дизел

    Коментиран от #28

  • 17 Hilux

    28 1 Отговор
    Сега ганьовци прости караме електрозависими капризни пластмаси които в багажника трябва да имат диагностика или меко казано (сервизни)
  • 18 Глупак 13

    8 2 Отговор
    Иванов що не вземеш да уловиш някои институт по дървена философия.
  • 19 Бай Благой

    35 0 Отговор
    Нищо работа.....тия наще "горублянки" и "дупничанки" са на повече!!!
    "Чисто нов внос" "Една баба 39-ти набор я карала"(даже някой и бастун може да намерите в багажника)...
    'Само в гаража е стояла - даже едно дърво рязахме за да я изкараме"
  • 20 GOLF R

    8 3 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    мелник или арда ??

    Коментиран от #25, #48

  • 21 Гост

    31 1 Отговор

    До коментар #12 от "ДОКО":

    Боклук е изгнилия и наяден от мишки Форд дето го караш и дето зимата не пали.
    Няма ги вече тия истински коли като тази от снимката...BENZ 124, Volvo 850 и т.н...
  • 22 Хайл

    15 2 Отговор

    До коментар #1 от "GOLF R":

    Що бе човвк,Арда бяха истински цигари
  • 23 Хайл

    11 3 Отговор

    До коментар #12 от "ДОКО":

    Ти и форд не си карал ама плямпаш...книжка имаш ли или годините ти са малко
  • 24 Fiat Stilo JTD

    22 4 Отговор

    До коментар #1 от "GOLF R":

    Сигурно с тоя Голф 3 "R" си цар в перник

    Коментиран от #27

  • 25 Алфа Ромео

    24 16 Отговор

    До коментар #20 от "GOLF R":

    VW е скучна конфекция с която да превозищ чанти, щайги и хора от точка А до точка Б, ама и за това няма гаранция дали ша стане. Никога няма да направи такива коли като Алфа, красота, стил, емоция, динамика, това са непознати понятия за VW, такива и ша си останат завинаги.

    Коментиран от #32, #82

  • 26 проф коста тазобедрев

    21 2 Отговор

    До коментар #5 от "Иванов":

    казва се агрегат ,ане генератор ,ити си тьп като вечния студент при мене ,здравко ахилесов ,агрегат се казва, и се поставя на автомобили ;дизел или бензинов ,а генератор е сьорьжение което произвежда ток, задвижвано от агрегат или друго подобно сьорьжение ,абе какво става в тая дьржава бе ,кандидат студенти а се тьпи и прости .

    Коментиран от #66

  • 27 винкело от перник с гоуфо

    7 8 Отговор

    До коментар #24 от "Fiat Stilo JTD":

    вьв секи сучаи еподобьр от твоя тараиасник и не убиждаи, сакаш уи да опиташ викеуо погьрбо ,иеуа у перник на дискотека и че го усетиш.
  • 28 Мирослав от Севлиево

    27 1 Отговор

    До коментар #16 от "От селото":

    Аз 2003 бях на студентска бригада във Вестерос, близо до Стокхолм и шефа имаше някакъв доста грозен СААБ, около 200-коньов мотор и този СААБ беше на 800 хил. км. без следа от ремонти, аварии и т.н. Шефът обаче си поддържаше техниката постоянно на ниво, като някои от фирмените му трактори и комбайни бяха още от 70-години на миналия век. И си вървят,бе, нямаше проблем...Тук обаче нямаме толкова пари и все се мъчим от нищо нещо да измислим. Там спокойно се плащат по €29 на час работа (е, не за българи без език и квалификация), а у нас - гордите €1,5 на час...Къде ше ги гониме шведите...
  • 29 годечанин

    9 2 Отговор
    пичове,незнам какво мислите за волво но,аз имах един сьсед които работеше тираджия в хаджи димитьр в софия ,тои беше ходил в Швеция и от там си докара с тира 2ве болва подобно натова ,само че бяха и двата седани ,едното го продаде а другото доста дьлго време го кара ,по ремето на тоталитаризма когато ладите беха лукс ,тои караше волво,другите тираджии имаха опел рекорд и форд таурус и тук таме някоя лада от Кореком ,сьседа беше много доволен от волвото ,то беше много запазено и уникално просто ,с него ходеше по свадби и балове ,лека му прьст казва се ше, корта тираджията ,некои може да го познава.
  • 30 АЛФА РОМЕО бест кар

    13 3 Отговор

    До коментар #1 от "GOLF R":

    Карай си умрелия гОУФ, и не мисли другите!!!!!!!!!!

    Коментиран от #31, #33

  • 31 GOLF R

    6 19 Отговор

    До коментар #30 от "АЛФА РОМЕО бест кар":

    умрелия ми гоуф е 7ма генерация и няма да му видиш фаровете ако сложим кинти

    Коментиран от #34, #41, #62

  • 32 filo

    13 13 Отговор

    До коментар #25 от "Алфа Ромео":

    Алфа, кой ги купува тия дръгели. Дори малките деца знаят, че това са скъпи, некачествени и затова бързообезценяващи се коли, от които отърваването е много трудно, понеже никой не ги иска, а не ги иска, защото са много хубави, дори и на силно промоционална цена.
  • 33 Таунус

    15 2 Отговор

    До коментар #30 от "АЛФА РОМЕО бест кар":

    Не е много ясно що плюете по Форд... Баща ми имаше Форд Таунус с V6 мотор, кара го повече от 22 години и само той му навъртя към 1 млн. километра... накрая изгни, но моторът му беше екстра...
  • 34 Голф ГТИ

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "GOLF R":

    с какъв двигател си колега?

    Коментиран от #35, #37

  • 35 Хайл

    10 1 Отговор

    До коментар #34 от "Голф ГТИ":

    1,3 карбуратор
  • 36 Стефан Габрово

    13 0 Отговор
    4 800 000 км беше минал един с ремонт ,VOLVO P1800 в САЩ.

    Коментиран от #63

  • 37 GOLF R

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "Голф ГТИ":

    EA888

    Коментиран от #64

  • 38 hmhmhm

    7 3 Отговор
    Според мен кола над 30 години не трябва да се ползва като ежедневна. Имал съм кола на 34г. и само се трошеше. Беше доста изгнила но си вървеше но не можеше да се разчита на нея

    Коментиран от #39

  • 39 Хайл

    9 2 Отговор

    До коментар #38 от "hmhmhm":

    За кола ли говориш или за опел
  • 40 Rado

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "Иванов":

    Нищо не е сменено, дизеловият е на vw, 6 цили дров и кара без ремонт с добра подръжка около 3 000 000... Знам щот имам такъв vw lt...

    Коментиран от #42

  • 41 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "GOLF R":

    Нямаш кинти за бензин ли бе човек...как си го купил тогава
  • 42 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #40 от "Rado":

    Тогава се правеха истински двигатели,не като сегашните трошляци
  • 43 Що там

    2 12 Отговор
    По добро от Рено няма

    Коментиран от #51

  • 44 Миро А.

    18 1 Отговор
    До колегата Мирослав от Севлиево:
    Аз все още съм в Швеция-шведите продължават да стимулират икономиката си,като си купуват Волво и Сааб. Прав си,че подържат автомобилите си-в "Eriksson Bill" в Кируна дори и за най-малката повреда посещават този сервиз.
    А дали ще ги стигнем....истината е,че няма да можем. Не и в този живот.

    Коментиран от #46

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 12345

    7 2 Отговор

    До коментар #44 от "Миро А.":

    Миро, Сааб фалира преди няколко години и ми е много интересно от къде си ги купуват шведите тези нови Сааби?

    Коментиран от #54, #61

  • 47 Миро от Севлиево

    2 1 Отговор
    Дай координати за връзка с теб..искам да те разбирам за колите в Швеция

    Коментиран от #50

  • 48 Dimastika

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "GOLF R":

    -Стюардеса.....
  • 49 АLFA Q 4

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "ДОКО":

    Е СЕГА ДОКО, БОКО, ЩЕ СИ БЪРКАТ ПО ДУПКИТЕ С ВАГОВЕТЕ
    ДВЕ ТОЯГИ СТАВА ДЪЛГА ТОЯГА
    ДЕМЕК ГОЛЕМА ТОЯГА
  • 50 АLFA Q 4

    4 0 Отговор

    До коментар #47 от "Миро от Севлиево":

    ОПАЛАААААА НОВ АЛИАНС
  • 51 АLFA Q 4

    3 3 Отговор

    До коментар #43 от "Що там":

    ТОЧНО ТАКА... ГАЗ НА РЕНОТО
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 ...........666

    6 2 Отговор
    Преди 16год си купих Волво 460.В момента е на 400хил км,а преди това въобще не си спомням на колко е била.С мотор на Рено е,а представям си ако беше с Волво мотор още колко ще изкара.
  • 54 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "12345":

    От магазините за коли,в аптеките ги няма даже и с рецепта
  • 55 ВАГ

    2 5 Отговор
    Стига с това "няма вече такива коли" ,дайте ми един чисто нов дизел минимум 3000кубика с макс 140 коне ,аз да си го подържам и да ви покажа ,че има и сега такива коли.
  • 56 Дан

    9 6 Отговор

    До коментар #1 от "GOLF R":

    Точно 2.4 JTD са вечни двигатели които са адски идиотоустойчиви. Притежавах Алфа с този двигател която не си знаеше пробега, никога и при никакви обстоятелства не е пушила, въпреки че е дизел (не е някакъв Голф или Опел за да пуши) и буквално всеки ден се караше в червеното на оборотомера и единствения ремонт правен по нея беше смяна на датчик, който струваше 60лв. Звукът от 5-цилиндровия дизел с права тръба е уникален. Гореше под 5 на 100 при средна скорост от около 120 и около 8 при средна скорост от 200, която си поддържаше безпроблемно на всякакви разстояния и беше комфортна, стабилна и тиха при тази скорост.

    Коментиран от #57

  • 57 GOLF R

    1 5 Отговор

    До коментар #56 от "Дан":

    да ги направят олимпийски огън като са вечни

    Коментиран от #65

  • 58 Таралясников

    3 1 Отговор
    Виж си правочиса, профане! " Генератор" е, защото го задвижва двигателя на автомобила! Ако си от Русенския университет ти е простено!
  • 59 ЕНЦО

    2 6 Отговор
    Катафалки се правят вече само по поръчка ... за съжаление , 80 % от боклуците 2 употреба , купувани от българите са катафалки като тая ...за българина не е важно каква е колата и на колко години , важното е да е катафалка , като тази , т.е. - комба ...
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Миро Антонов

    11 0 Отговор

    До коментар #46 от "12345":

    Ще ти отговоря:във всеки по-голям град имат сервизи с площ колкото Метро в България. Половината е за ремонти,другата е шоурум. Вътре има Сааб,модели 9-3 Спорт седан 2 до 2008г.струващи 100 000 шведски крони (10 000евро).Както и модели 9-5 с двигатели на Алфа Ромео и GM. Автомобилите са нови,върнати от лизинг и на рент-а-кар компании. На километри,достатъчно да позволят още. Така че,да те надживеят.
    Прав си-Сааб фалираха. Но в автомобилостроенето.Обаче при самолетите "Грипен "май още ги бива.
  • 62 АLFA Q 4

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "GOLF R":

    ПАЗИ СИ КИНТИТЕ ЗА СЕРВИЗА УТРЕ
  • 63 АLFA Q 4

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "Стефан Габрово":

    ДА И В МОМЕНТА СЕ ПАЗИ В МУЗЕЙ
    ТАКА Е
  • 64 АLFA Q 4

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "GOLF R":

    ТОВА МОДЕЛ НА СМАРТФОН ЛИ Е
  • 65 АLFA Q 4

    3 4 Отговор

    До коментар #57 от "GOLF R":

    ЕЙ, ЗЛЕ СИ,,, НЯМА ПО ДУРАКОУСТОЙЧИВ ДВИГАТЕЛ ОТ, JTD,
    ЗНАМ ЧЕ НЕ СИ СВИКНАЛ ДА КАРАЖ БЕЗ ПРОБЛЕМИ. НО ПРИМИРИ СЕ ЧЕ ИМА И ТАКИВА АВТОМОБИЛИ

    Коментиран от #68

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 уууууууууууууу

    2 4 Отговор
    Фолксваген винаги са правели негодни мотори и тоя кош нема ка да е изкарал 2,5 милиона.
  • 68 GOLF R

    4 4 Отговор

    До коментар #65 от "АLFA Q 4":

    НА АЛФА ДВИГАТЕЛИТЕ СА НАЙ-ЗДРАВИТЕ И НИКОГА НЕ СЕ ЧУПЯТ, ЗАЩОТО НИКОГА НЕ ПАЛЯТ НА ПЪРВО ВРЕМЕ

    Коментиран от #69, #73, #74

  • 69 Miusuka Madoto

    8 4 Отговор

    До коментар #68 от "GOLF R":

    По-здрав двигател от бензиновите агрегати на HONDA НЯМА! HONDA е най-голямият производител на ДВГ в Света! Който не знае или не вярва да прочете малко в Интернет. Закривай темата!
  • 70 Много ми харесват ЕЕГАНТЕ

    6 1 Отговор
    СТАВА ВЪПРОС ЗА VOLVO , изпитана изпипана здрава кола .

    Коментиран от #81

  • 71 Балки

    10 0 Отговор
    Имам приятел,от Норвегия , над 30 години има този модел ( бензин) та той казва: Проблеми с окачването-да, двигател-работи, работи, работи.
  • 72 АLFA Q 4

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "AUDI":

    В ГЕРМАНИЯ ТАКСИТАТА СПИРАТ ДА СА ТАКСИТА НА 400 000
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Николенко

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Иванов":

    Генератор и агрегат, са две съвсем различни неща . О, свещена простота...
  • 76 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ps.":

    Прав е човека! Служебния бус, vw transporter 2 ни е мильонник. Гледаме го, като писано яйце. Служи вярно.
  • 77 Дончо ала бала

    0 0 Отговор
    Тук във Холандия наи караните автомобили за Волво
  • 78 санчо

    0 0 Отговор
    Преди години1983 си купих лада 21о5 беше в движение до2009 веднъж сменян разпределителен вал и клапани430000--не издържа купето багажника се скърши
  • 79 Иван

    0 0 Отговор
    Има такива коли и такива километри само че ние си мислим като ги купуваме в България че са на 160 хиляди реални. Живея в Норвегия и скоро ми попадна търг за автомобили, таксиметрова компания сменя колите новите Мерцедес Е клас 2016г 2018г в този период бях между 1.2 и 1.7 милиона километра. Тук говорим за Осло малък град а в Германия съм сигурен че такситата и фирмени коли удрят 2 милиона и нещо...
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Оня с коня

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "Много ми харесват ЕЕГАНТЕ":

    Да бе мечтай си за това немат никаква цена и търсене,а търсенето определя цената нали знаеш та затуй оти са много арни и хубави нали?
  • 82 Оня с коня

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Алфа Ромео":

    Много си прав за VAG групата баце ама пък кажи си честно и Алфата не ли е най-уникалния боклук или оти имаш такава и за туй я хвалиш само?