12 Февруари, 2019 11:50 13 900 32

Продава се най-скъпата Lada с характеристики на Bugatti

  • lada-
  • тунинг-
  • драг
Продава се най-скъпата Lada с характеристики на Bugatti - 1

Става дума за една силно доработена Lada, която е обявена за продажба. Сумата, която иска продавачът е... $200 000. За тези пари получавате ВАЗ-2108, произведен през 1988 година, но всъщност от стандартната Lada не е останало нищо.

Продава се най-скъпата Lada с характеристики на Bugatti

Пред нас е един истински драг боец, построен на пространствена рама, а предните калници, бронята и капака са изработени от фибростъкло. Автомобилът тежи само 870 килограма, а още нещо, което впечатлява силно са предните колела с размер 29.5 цола. Тунингът включва и съвсем различен двигател.

Продава се най-скъпата Lada с характеристики на Bugatti

Под капака на най-скъпата Lada в света е монтиран четирицилиндров турбомотор от Mitsubishi Lancer Evo. Двигателят е снабден и с високопроизводителен турбокомпресор Garrett GTX 4202R и след още доста доработки развива мощност от 1 100 конски сили.

Продава се най-скъпата Lada с характеристики на Bugatti

Не е известно времето, за което този ВАЗ-2108 ускорява от 0 до 100 км/ч, но от място до 200 км/ч наточената Lada достига за 5.9 секунди. Стандартната драг дистанция от 402 метра се изминава от Lada-та за 9.3 секунди, а скоростта на финала е 250 км/ч. Спирането става и с помощта на парашут.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Юрий

    24 33 Отговор
    Добре, че са руснаците, за да може италианците и немците да научат нещо са моторния спорт.

    Коментиран от #5

  • 2 Tervel bitcoin billioner

    22 23 Отговор
    Руснаците знаят как се прави

    Коментиран от #24, #29

  • 3 huha

    18 18 Отговор
    WC.............
  • 4 Гост

    32 5 Отговор
    Пространствена рама, предница и панели от фибростъкло, мотор от Lancer? Абе къде е ладата по дяволите?!? Хахаха!!! :))) И понеже е с предно, изглежда мега грозно с баниците отпред и тънките гумици отзад! Истинските коли са със задно или 4х4!!! Било то драгстери, формули или рали автомобили!
  • 5 Емил

    34 8 Отговор

    До коментар #1 от "Юрий":

    Прав си! И италианци, и немци могат да научат много от руснаците - основно как да НЕ се правят нещата!

    Коментиран от #16

  • 6 турбо

    17 9 Отговор
    Единственото ладовско е грозотата.
  • 7 Буревесников

    18 6 Отговор
    А къде е ладата ?
  • 8 ar146ts

    15 5 Отговор
    Не разбрах какво в тази LADA е от LADA.Може би само емблемата
  • 9 Petko

    12 12 Отговор
    Руски автомобил никога няма да си купя. Пустиняк от всякъде. Да си ги кара Путин и да му падат пломбите. Русия е имала автомобилостроене но на кукуво лято. Произвеждаха автомобили, защото ни задължаваха да ги купуваме. Руската икономика е била винаги абстрактно и бутафорно понятие и без СИВ се срина тотално.
  • 10 Гост

    9 7 Отговор
    Важното е да се повдига духа че това било Лада!! Ама къде е Random и онзи бай Иван да ни обяснят защо не е с ладената моторетка.

    Коментиран от #14

  • 11 Алексвй

    13 8 Отговор
    Като прочетох Митсубиши Лансър Ево и ми стана ясно, че тука Лада няма
  • 12 Ганю Ганев

    7 4 Отговор
    Как да не е ЛАДА бре, я вижте тавана и задното стъкло
  • 13 гост

    6 6 Отговор
    Егати и кошника. И какво ми е от Лада? Двигател ли? ламарини ли ?Рама ли ? И моля ви се ,драг с предно предаване, голям смях ,))). Ако е със задно .то тогава ушанките са объркали местата на гумите.Широките гуми се слагат на водещите колела .И,а предавания по Дискавъри,да погледат малко,да се понаучат.Такъв кошник може да се види на всяко рали в Бг.

    Коментиран от #22

  • 14 Random

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Много просто - Японците знаят как се прави цилиндрова глава. Ладовите мотори се ползват до към 700-800 коня, за повече не им стига кубатурата.

    Коментиран от #17

  • 15 Random

    4 5 Отговор
    http://image.superstreetonline.com/f/32171668+w660+h440+q80+re0+cr1+ar0/htup-1104-02-o%2B1992-honda-civic-cx%2Bcallos-front-end.jpg
  • 16 0000000

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Емил":

    Донякъде бих се съгласил с тебе. Макар че проблемите при руснаците идват основно от качеството на отделните елементи, не от проектирането. Блоковете на М412 и 2101-2121 са такива че охладителната течност тече и между цилиндрите, за разлика от повечето нови двигатели. При 4B11/Theta има проблеми с прегряването поради грешка при проектирането - охладителната течност се влива в блока под ъгъл и отива от едната страна на блока при което цилиндрите прегряват от другата страна, буталото задира и двигателя започва да харчи масло след смешни километри от сорта на 55хил. Митсубиши са решили проблема с маслени пръскалки, такива обаче не са слагани на двигателите ползвани от Хюндай. Можеш да провериш. Мога и линк да ти пратя. При ВАЗ има проблеми с криви мотовилки, но не и прегряване.
  • 17 Гост

    6 5 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    700-800кс??? От руски двигател!!???Ти или сънуваш,или прекаляваш с нещо забранено!

    Коментиран от #19

  • 18 Кракра

    5 4 Отговор
    Кой го брига за някакви руски боклуци?
  • 19 Random

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Пиши в тубата "ваз 2101 700сил" и гледай.

    Коментиран от #25

  • 20 Антон

    6 3 Отговор
    Като пуснат статия за некой жълт / примерно тойота супра/ или немски кошник / голф 2/ умреляк , ама напомпан с към 1200-1500 коня, като понастоящем само приблизително контура на купето загатва за съответния модел, форумните ганета започват да скимтят от радост че: това е истината, че това е стойностно , че си струва инвестицията и не знам си какви подобни и тъпи брътвежи. Хеле мале ако е гнила 124-а. Обаче след като е лада е лошо. А то същия избушляк като ония пубертетските бързи тойоти. Що така нямате едно и също мнение за едни и същи бракми.
  • 21 Гост

    7 3 Отговор
    Абе разбирачите като вземете вие да сглобите нещо подобно с подобни параметри пък било то и сбор от много марки тогава изказвайте мнение....пази боже сляпо да прогледне
  • 22 hienata

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Това е драг автомобил в клас предно и хич не е лош ,щом дава "къса" деветка, Подобни са повечето атомобили за драг в Европа в този клас. На Кондофрей при деветките победител беше Корса В (нито е по-красива, нито има нещо общо с Корса).
  • 23 майстора

    2 4 Отговор
    Какво трябва да е това ?? Драгстер с предно ??егати глупоста
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Нищо подобно не излиза,или всичко по интересно НЕ Е с двигател от Лада!

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    А това какво е: https://youtu.be/wldQn64_-1Y
  • 27 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Как ще не е? Сега проверих през инкогнито, точно първия резултат на АМС си е 700к.с. и е с ладов двигател. Само трансмисията е сменена (единствената италианска част - от 124Sport) с такава от бмв.
  • 28 гост

    4 1 Отговор
    с тази кола иска да се покаже че и с по малко средства може да се направи возило с 1000к.с

    Коментиран от #30

  • 29 ЕНЦО

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Tervel bitcoin billioner":

    Това ми прилича на купчина ламарини ...
  • 30 Енцо Феррари

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Ти би ли си купил тая купчина ламарини , без форма ...???
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Tomi Tomov

    0 0 Отговор
    Тази турбо просташка кола.Защо не си ги караха едно време елитните комунисти.като е хубава.