ФАКТИ.БГ

Продава се най-скъпата Lada с характеристики на Bugatti

Публикувана: 12 Февруари, 2019 11:50
32 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11936
Продава се най-скъпата Lada с характеристики на Bugatti
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Става дума за една силно доработена Lada, която е обявена за продажба. Сумата, която иска продавачът е... $200 000. За тези пари получавате ВАЗ-2108, произведен през 1988 година, но всъщност от стандартната Lada не е останало нищо.

Пред нас е един истински драг боец, построен на пространствена рама, а предните калници, бронята и капака са изработени от фибростъкло. Автомобилът тежи само 870 килограма, а още нещо, което впечатлява силно са предните колела с размер 29.5 цола. Тунингът включва и съвсем различен двигател.

Под капака на най-скъпата Lada в света е монтиран четирицилиндров турбомотор от Mitsubishi Lancer Evo. Двигателят е снабден и с високопроизводителен турбокомпресор Garrett GTX 4202R и след още доста доработки развива мощност от 1 100 конски сили.

Не е известно времето, за което този ВАЗ-2108 ускорява от 0 до 100 км/ч, но от място до 200 км/ч наточената Lada достига за 5.9 секунди. Стандартната драг дистанция от 402 метра се изминава от Lada-та за 9.3 секунди, а скоростта на финала е 250 км/ч. Спирането става и с помощта на парашут.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Юрий
1 Отговор
Добре, че са руснаците, за да може италианците и немците да научат нещо са моторния спорт.

Коментиран от #5


Оценка:
-33 +24

Tervel bitcoin billioner
2 Отговор
Руснаците знаят как се прави

Коментиран от #24, #29


Оценка:
-23 +22

huha
3 Отговор
WC.............

Оценка:
-18 +18

Гост
4 Отговор
Пространствена рама, предница и панели от фибростъкло, мотор от Lancer? Абе къде е ладата по дяволите?!? Хахаха!!! :))) И понеже е с предно, изглежда мега грозно с баниците отпред и тънките гумици отзад! Истинските коли са със задно или 4х4!!! Било то драгстери, формули или рали автомобили!

Оценка:
-5 +32

Емил
5 Отговор

До коментар #1 от "Юрий":


Прав си! И италианци, и немци могат да научат много от руснаците - основно как да НЕ се правят нещата!

Коментиран от #16


Оценка:
-8 +34

турбо
6 Отговор
Единственото ладовско е грозотата.

Оценка:
-9 +17

Буревесников
7 Отговор
А къде е ладата ?

Оценка:
-6 +18

ar146ts
8 Отговор
Не разбрах какво в тази LADA е от LADA.Може би само емблемата

Оценка:
-5 +15

Petko
9 Отговор
Руски автомобил никога няма да си купя. Пустиняк от всякъде. Да си ги кара Путин и да му падат пломбите. Русия е имала автомобилостроене но на кукуво лято. Произвеждаха автомобили, защото ни задължаваха да ги купуваме. Руската икономика е била винаги абстрактно и бутафорно понятие и без СИВ се срина тотално.

Оценка:
-12 +12

Гост
10 Отговор
Важното е да се повдига духа че това било Лада!! Ама къде е Random и онзи бай Иван да ни обяснят защо не е с ладената моторетка.

Коментиран от #14


Оценка:
-7 +9

Алексвй
11 Отговор
Като прочетох Митсубиши Лансър Ево и ми стана ясно, че тука Лада няма

Оценка:
-8 +13

Ганю Ганев
12 Отговор
Как да не е ЛАДА бре, я вижте тавана и задното стъкло

Оценка:
-4 +7

гост
13 Отговор
Егати и кошника. И какво ми е от Лада? Двигател ли? ламарини ли ?Рама ли ? И моля ви се ,драг с предно предаване, голям смях ,))). Ако е със задно .то тогава ушанките са объркали местата на гумите.Широките гуми се слагат на водещите колела .И,а предавания по Дискавъри,да погледат малко,да се понаучат.Такъв кошник може да се види на всяко рали в Бг.

Коментиран от #22


Оценка:
-6 +6

Random
14 Отговор

До коментар #10 от "Гост":


Много просто - Японците знаят как се прави цилиндрова глава. Ладовите мотори се ползват до към 700-800 коня, за повече не им стига кубатурата.

Коментиран от #17


Оценка:
-5 +5

Random
15 Отговор
http://image.superstreetonline.com/f/32171668+w660+h440+q80+re0+cr1+ar0/htup-1104-02-o%2B1992-honda-civic-cx%2Bcallos-front-end.jpg

Оценка:
-5 +4

0000000
16 Отговор

До коментар #5 от "Емил":


Донякъде бих се съгласил с тебе. Макар че проблемите при руснаците идват основно от качеството на отделните елементи, не от проектирането. Блоковете на М412 и 2101-2121 са такива че охладителната течност тече и между цилиндрите, за разлика от повечето нови двигатели. При 4B11/Theta има проблеми с прегряването поради грешка при проектирането - охладителната течност се влива в блока под ъгъл и отива от едната страна на блока при което цилиндрите прегряват от другата страна, буталото задира и двигателя започва да харчи масло след смешни километри от сорта на 55хил. Митсубиши са решили проблема с маслени пръскалки, такива обаче не са слагани на двигателите ползвани от Хюндай. Можеш да провериш. Мога и линк да ти пратя. При ВАЗ има проблеми с криви мотовилки, но не и прегряване.

Оценка:
-1 +5

Гост
17 Отговор

До коментар #14 от "Random":


700-800кс??? От руски двигател!!???Ти или сънуваш,или прекаляваш с нещо забранено!

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +6

Кракра
18 Отговор
Кой го брига за някакви руски боклуци?

Оценка:
-4 +5

Random
19 Отговор

До коментар #17 от "Гост":


Пиши в тубата "ваз 2101 700сил" и гледай.

Коментиран от #25


Оценка:
-3 +3

Антон
20 Отговор
Като пуснат статия за некой жълт / примерно тойота супра/ или немски кошник / голф 2/ умреляк , ама напомпан с към 1200-1500 коня, като понастоящем само приблизително контура на купето загатва за съответния модел, форумните ганета започват да скимтят от радост че: това е истината, че това е стойностно , че си струва инвестицията и не знам си какви подобни и тъпи брътвежи. Хеле мале ако е гнила 124-а. Обаче след като е лада е лошо. А то същия избушляк като ония пубертетските бързи тойоти. Що така нямате едно и също мнение за едни и същи бракми.

Оценка:
-3 +6

Гост
21 Отговор
Абе разбирачите като вземете вие да сглобите нещо подобно с подобни параметри пък било то и сбор от много марки тогава изказвайте мнение....пази боже сляпо да прогледне

Оценка:
-3 +7

hienata
22 Отговор

До коментар #13 от "гост":


Това е драг автомобил в клас предно и хич не е лош ,щом дава "къса" деветка, Подобни са повечето атомобили за драг в Европа в този клас. На Кондофрей при деветките победител беше Корса В (нито е по-красива, нито има нещо общо с Корса).

Оценка:
-2 +6

майстора
23 Отговор
Какво трябва да е това ?? Драгстер с предно ??егати глупоста

Оценка:
-4 +2

24
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
25 Отговор

До коментар #19 от "Random":


Нищо подобно не излиза,или всичко по интересно НЕ Е с двигател от Лада!

Коментиран от #26, #27


Оценка:
-3 +3

Random
26 Отговор

До коментар #25 от "Гост":


А това какво е: https://youtu.be/wldQn64_-1Y

Оценка:
-1 +1

Random
27 Отговор

До коментар #25 от "Гост":


Как ще не е? Сега проверих през инкогнито, точно първия резултат на АМС си е 700к.с. и е с ладов двигател. Само трансмисията е сменена (единствената италианска част - от 124Sport) с такава от бмв.

Оценка:
-1 +1

гост
28 Отговор
с тази кола иска да се покаже че и с по малко средства може да се направи возило с 1000к.с

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +4

ЕНЦО
29 Отговор

До коментар #2 от "Tervel bitcoin billioner":


Това ми прилича на купчина ламарини ...

Оценка:
-0 +2

Енцо Феррари
30 Отговор

До коментар #28 от "гост":


Ти би ли си купил тая купчина ламарини , без форма ...???

Оценка:
-0 +2

31
Този коментар е премахнат от модератор
Tomi Tomov
32 Отговор
Тази турбо просташка кола.Защо не си ги караха едно време елитните комунисти.като е хубава.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка