Новини

Лошо започва годината за новите коли у нас

Публикувана: 1 Март, 2019 08:57
74 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 31668
Лошо започва годината за новите коли у нас
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Статистиката на ACEA, засягаща продажбата на нови автомобили в страните от Европа, показва лош старт за нашата страна. България обаче не е изолиран случай, като спада на продажбите през първия месец на 2019-а спрямо аналогичния период през миналата година е много близък до общия в Европа.

У нас процентно той е 4.9%, докато средният за страните от Европа е 4.6%. Най-голям спад бележи Холандия (-18.8%), а най-голям ръст е отчетен в Латвия +49%. Интересен факт е, че северната ни съседка Румъния също бележи сериозен ръст от 18.8%, в Гърция той също е положителен (+3.7%).

Лошо започва годината за новите коли у нас

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Глухарьов
1 Отговор
Не е възможно при такъв икономически растеж и просперитет в България да не се купуват нови коли.

Коментиран от #52, #68


Оценка:
-12 +309

Бедняков
2 Отговор
Нали и аз така си мисля.

Оценка:
-2 +117

ноф фнос
3 Отговор
Горублянците с уникатите„май е време да почерпите

Оценка:
-2 +107

Българин
4 Отговор
Това е защото хората в България са "увеличили" доходите си.

Така твърдят от ГЕРБ, че народът живее добре!
На всеки е ясно, че манипулират всички - анализи...

Коментиран от #67


Оценка:
-11 +197

ТЕЛК
5 Отговор
Лошо започва годината за всичко. Честита Баба Марта да сте Живи и Здрави всички!

Оценка:
-2 +132

6
Този коментар е премахнат от модератор
един
7 Отговор
Народът пръсна няколко млрд по Коледа и Нова година вкл. и за нови коли и тогава имаше ръст. Пръсна и много пари по Зарезан,Валентин ,сега ще пръсне и по 3-ти март,8-ми март,първа пролет и пари за нови коли сега няма.Зимата традиционно коли не се купуват.

Оценка:
-46 +19

Нормално е
8 Отговор
Парите се хвърлят през терасата за до помагаме на полицията,за 15 годишни премиум коли,но не и за нови.

Оценка:
-1 +63

9
Този коментар е премахнат от модератор
AUDI
10 Отговор
Всичките икономисти , които пишете глупости за доходи и тн да си ходите и да се скриете по-добре . Нищо общо няма БВП , доходи и тн със спада на продажби . Много знаете , ама никой не знае ,че се бавят поръчките на автомобилите заради новите стандарти на измерване

Оценка:
-41 +12

гост
11 Отговор
А ако резултатите се преравнят към брой население, нешата тотално ще забуксуват. Естония и Литва с милион- два население със сходни продажби.

Оценка:
-1 +48

некой
12 Отговор
Купувачът изчезва със скорост 40 000 души на година!От къде да дойде ръст???Така ще е с цялото потребление...всичко е обречено тук!

Коментиран от #54


Оценка:
-2 +103

Ikonomist
13 Отговор
Преди 13 години обръщането на трнда бе сигнал за обрат и в цените на имотите. Имотният балон се пука около година след спада на продажбата на нови коли. Аз лично прдадох каквото имах в края на 2018 и мисля да пазарувам пак след 3-4години.

Оценка:
-1 +30

123
14 Отговор
Е нормално. Българинът масово разсъждава - по-добре 15 годишен "премиум" вместо нова, но среден клас кола. Освен това, още малко време трябва да мине за да усетят промяната на данъците от миналата година, защото ще се плащат след 1-2 месеца. Тогава ще хората ще осъзнаят, че за 20 годишния дръгел ще трябва да платят данък, колкото 1/3 от цената. Докато за собствениците на по-нови коли Е5 и Е6 данъка пада почти тройно. Тоест очаквания за България ръст на продажбите на нови автомобили е след месец Май.

Коментиран от #17, #36


Оценка:
-58 +16

1111
15 Отговор
Как да си купиш нов автомобил при тази глупава европейска политика.След година или две да ти кажат,че в града където живеете не може да карате с дизел,а после и бензин,а то още лизинга не е изплатен.Защо тогава да си сменяш колата? Затова хората мислят правилно.Карай си старата и си свиркай..

Оценка:
-7 +71

16
Този коментар е премахнат от модератор
Plameni
17 Отговор

До коментар #14 от "123":


Разликата между премиум автомобил на 15 год. и нов нов автомобил среден клас е десет пъти (6 хил. лв.срещу 60 000 хил.лв. средна цена)

Коментиран от #24


Оценка:
-8 +35

Иван Панталеев
18 Отговор
Имам Тойота Корола 2003 година, доволен съм от нея и не бих я заменил за нова кола.

Коментиран от #20


Оценка:
-1 +35

dragula
19 Отговор
Колко години е разумно да се кара една кола. От гледна точка за най-малко влияние върху околната среда?

Оценка:
-7 +8

20
Този коментар е премахнат от модератор
estoniq
21 Отговор
ne e do pantaleev

Оценка:
-1 +1

22
Този коментар е премахнат от модератор
Петко Киряков
23 Отговор
Тя от 12 години .Всяка година почва все по лошо не само за покупката на нов автомобил

Оценка:
-0 +21

123
24 Отговор

До коментар #17 от "Plameni":


Виж сега Пламенче, нещо си се объркала. Вземаме за еталон Мерцедес Е класа от 2005 г. В Мобиле изключвам първа и последна страница и гледам най-ниска и най- висока цена. Най-ниска 6000 лева, най-висока 16 000 лева. Тоест средна цена от 11 000 лева. Като погледнеш в средата на таблицата - толкова е - около 10 000 лева. Среден клас автомобил, например Меган, Октавия и подобни цени от средно около 30 000 лева - чисто нов с гаранция. На Бенца за годините на гаранцията - около 5 г. му брой поне още едни 5 000 за ремонти и то ако си късметлия да не замине двигател, компютър или скорости. След тези 5 години Бенца може да го продадеш макс за 4-5000 лева. Тоест за 5 години каране ще си изхарчила 10-11000 лева. Октавията/Мегана за 30 000, след 5 години я продаваш за 17-18 000. Тоест карането ти е струвало 12-13 000 лева аз 5 години. Та реално няма разлика финансово. Ама трябва да се кара премиум, не може просто Рено или Шкода. Та като се натрупа и разликата от данъка -на Бенца по 4-500 лева на година, а на новата - около 100, ето ти още 2000 лева за 5 години. Отиде разликата. Само сериозен комплексар може да предпочете само заради марката стар миризлив милионник пред нов автомобил.

Коментиран от #28, #37, #59, #61


Оценка:
-25 +29

Баба Марта
25 Отговор
Живота поскъпна, но за сметка на това яхтите поевтиняха!
Честита баба Марта!

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +35

аззззз
26 Отговор

До коментар #25 от "Баба Марта":


На картинката Литва е с мах прираст а не Латвия. Поне ги прочитайте внимателно тия новини.

Оценка:
-0 +12

Бай Благой
27 Отговор
По-голяма безмислица от това да си купиш нова кола просто няма....
Цена с 25-30% по-висока от кола на година примерно.
Каско - дране.
Масло, филтри и разни други консумативи - още по-голямо дране...
Макар да имам възможност за чисто нова кола (от класа на Шкода Рапид) не бих си взел такова чудо.

Оценка:
-7 +38

гост
28 Отговор

До коментар #24 от "123":


Вероятно не си обслужвал нова кола в оторизиран сервиз и затова така говориш. Новата кола се обслужва за 500лв, а старата за 150лв. Новата кола сменя най-различни части до 150х.км., а на старата е при нужда или при констатиране на необходимост. Може всичко да е много запазено, но щом в таблицата на дилъра пише да се смени и да ти вземе 200лв, взима ги. Съгласен съм, че е по-добре да се карат по-нови коли, по възможност чисто нови, но затова трябва добър лизинг както е на Запад: за 5г. плащаш 50%, а не 100% и оттам вноската за колата няма да ти е 500лв, а ще ти е 250лв. Също така докато старите и изкормени коли минават безпроблемно ГТП никой не вижда смисъл да си купи нова кола, това трябва да я ясно на всички. Няма ли адекватно ограничение на канцерогенните барутници, няма стимул за нова кола.

Коментиран от #34, #40


Оценка:
-5 +27

Поздрави от БГ
29 Отговор
Нв щем нови коли, старите са по-убави и ПО-ЗДРАВИ!

Оценка:
-3 +37

гост
30 Отговор
Бойко да обясни как в Румъния се продават 5 пъти повече нови коли отколкото у нас и значи ли това, че те са ни задминали в пъти по възможности бидейки преди години много зад нас? Ккаво направиха румънците? Вкараха си корумпираните политици в затвора и обществото започна да се развива с двуцифрени проценти на растеж. Там служебната кола е Дачия, не е Мерцедес, там лекар взима 2х.евро, а не 400евро., там големите компании отварят завод след завод и не плащат по 300евро заплати.

Оценка:
-3 +54

запознат
31 Отговор
Работя в сферата с фабрично нови коли и мога да потвърдя,че има сериозен спад в продажбите.
Но !
Продажбите в България са до известна степен фиктивни !
Защо ?
Поне половината коли са за реекспорт.
Не по-малко 1/3 от продадените в България нови коли всъщност са финансова врътка на дилърите да отчитат продажби - т.е. Продават ги на себе си !
И най-важното - все повече хора се усетиха,че новите коли са пълен Боклук и просто няма смисъл да ги купуват нови,след три години ги взимат с 40-50% надолу.
Тези факти в съчетание с Реалната рецесия си казват думата.

Оценка:
-1 +42

32
Този коментар е премахнат от модератор
Леле
33 Отговор
Според Вас в Белгия Холандия Австрия и др. Страни заплатите също са като нашите та не могат да си купуват нови коли А

Оценка:
-4 +12

Insignia
34 Отговор

До коментар #28 от "гост":


Insignia 2.0D 158 - За 7 години и 139000 км освен 6 обслужвания по 470 лв + 2 пъти накладки и 1 дискове за 1400 общо. И 7 години кеф :)

Коментиран от #38, #39


Оценка:
-9 +6

Леле
35 Отговор
Според Вас в Белгия Холандия Австрия и др. Страни заплатите също са като нашите та не могат да си купуват нови коли А

Оценка:
-3 +6

Доктора
36 Отговор

До коментар #14 от "123":


Аз за 20 лева никога не бих писал тези въздухарски идиотщини дето ги повтаряте от години, ама ти си знаеш 20лв. са си 20лв. нали.
Данъци та данъци, я като си толкова вещ ми обясни :
1- КОЛКО Е ДАНЪКА НА ЕДНА НОВА КОЛА И КОЛКО НА 15 ГОДИШНА КОЛА СЪС СЪЩАТА МОЩНОСТ?

2- КАК СИ МИСЛИТЕ , ЧЕ ЩЕ ПРОДАДЕТЕ НОВА ЕДНОДНЕВКА ЗА 35-40000лв. НА ЧОВЕК ЗА КОЙТО СА ПРОБЛЕМ 100-200лв. ГОДИШЕН ДАНЪК?

Оценка:
-1 +30

Доктора
37 Отговор

До коментар #24 от "123":


Ама много си активен бе бате, да не взимаш по 20лв. на коментар?
И КАКВО Е ТОВА ЖЕЛАНИЕ ДА УБЕЖДАВАШ ХОРАТА , ЧЕ Е ПО-ДОБРЕ ДА СИ ВЗЕМАТ КОЛА МЕНТЕ НА ЦЕНА ТА НА ЖИЛИЩЕ, ВМЕСТО УПОТРЕБЯВАНА В НОРМАЛНА ДЪРЖАВА 10-15г. ЗДРАВА И ЛУКСОЗНА КОЛА ЗА 7-8 ЗАПЛАТИ?

Коментиран от #41


Оценка:
-3 +24

Доктора
38 Отговор

До коментар #34 от "Insignia":


Опелите дето се продават в България нямат нищо общо с тези продавани в богатите европейски страни.
Двойния стандарт не е само при храните.

п.п. А ТИ АКО НЯКОГА ВЪОБЩЕ СИ ВИЖДАЛ ОПЕЛ ИНСИГНИА ОТ БЛИЗО АЗ ЩЕ СИ СКЪСАМ ДИПЛОМАТА!

Оценка:
-6 +19

Светльо
39 Отговор

До коментар #34 от "Insignia":


Ти внимавай с тази Инсиния ,че умират на около 170 000км.Радвай се още малко и я махай ,че ще те чака около 4000лв ремонт.Айде със здраве

Оценка:
-3 +17

123
40 Отговор

До коментар #28 от "гост":


Виж сега, не се заяждам, ама къде ги видя тези 500 лева. Зависи какво правиш при съответното обслужване, ама ако говорим само за масло и филтри не излиза много повече от 200 лева. Дори скоро мернах реклама на една френска марка, която не харесвам за смяна на масла и филтри на пакетна цена от 50 лева. Не те разбрах, защо трябва да сменям част на новата кола до 150 хил. км. Ако има нещо за смяна в тези километри обикновено е по гаранция. Явно не си купувал кола на лизинг, тези 100 % си ги измисли, нали? От няколко години този вид кредити варират между 3 и 5 % на година. Тоест, с капитализация оскъпяването е между 10 и 20 % за 5 години и то върху сумата, която дължиш по вноските. Например, ако колата ти е 25 хил. и си дал 5 за начална вноска, останалите 20 хил. с 10 % станаха 22 хил. за 5 години, вноската излиза 366 лева на месец. Има семейства, които дават толкова за цигари за този период. Е схемата, не е за човек на МРЗ, това е разбираемо. А за това, че разни параходи и такива, които визуално се разпадат трябва от ГТП директно да ги пращат в Надин за "ремонт" е ясно.

Оценка:
-9 +7

123
41 Отговор

До коментар #37 от "Доктора":


Хе, хе. Ако вземах толкова на коментар щях само аз да пиша в този форум. А ти защо пишеш с оксиморони - 15 годишна, здрава и луксозна, кола за 7-8 заплати. Няма такова животно. А за данъците ако те интересува - отваряш и четеш. Само те насочвам, че за Евро 6 отстъпката е до 60 % от базата, а за без Евро - е с до 40 % завишаване от базата. Тоест, ако базата ти за киловатите е 400 лева, като за по-мощен автомобил, Евро 6 ще е около 400 лева, а за кола над 15 години - около 600 лева. Не се учудвай на сметката има едни допълнителни коефициенти, които влияят. Какво да ти кажа, тук 200, там 200, еко такса тройна, по-често на преглед, някое ограничение за над Евро 4 да влиза в града и т.н. Е не като да тикаш премиум за 7-8 заплати зимата, като не иска да пали, ама кеф цена няма. Пък и пестиш от фитнес.

Коментиран от #46


Оценка:
-15 +4

Отвън
42 Отговор
Спрете от движение всичката смрадлива и отровна скрап по пътищата и продажбите на нови коли ще скочат. Тогава да видите, че много от тия дето все реват, ще намерят пари. Аман от ганьовци - 30 години в преход минаха и те все нямат и нямат да си оправят скапаните апартамвенти и входове и да вземат по една нормална кола. Ама за Гърция и чалга кръчми все намират, селяндурниците...

Коментиран от #57


Оценка:
-25 +12

antikom
43 Отговор
вижте Чехия и Полша, където НЕ са влюбени в русия като нас. Всичко става ясно

Оценка:
-9 +7

grozen
44 Отговор
Много пари отидоха по кръчмите за празниците,а ма ще се оправим как няма да се оправим,ще наваксаме даже и ще ги изпреварим първенците:)

Оценка:
-2 +10

Бай Драко
45 Отговор
С 49% е Литва, а Латвия е с 0,7%, ако е вярна табличката по-горе...

Оценка:
-1 +5

46
Този коментар е премахнат от модератор
Ганьо
47 Отговор
Ами просто никой не иска пластмасово, щайгоподобно, возило с двуцилиндтово турбо моторче от пърпоретка. Вместо това затворете някой и друг завод в Китай и направете стоките със задължителна 10 годишна гаранция.

Оценка:
-2 +20

Boat
48 Отговор
Че то само Естония и Кипър са под нас,ама те компенсират с лодки :)

Оценка:
-0 +10

Алфа Ромео
49 Отговор
С 300-400 евро масови заплати извън София върви си купувай нова кола, ако искаш да се самоубиеш окончателно....

Оценка:
-1 +27

Хасан4о
50 Отговор
Аз едно разбрах- Бедния ще плаща примерно повече с 50 лв / около 200 лв данък /за старата си кола . Той при всички положения става по-беден и си плаща за това ,че е беден. По заможните ,ще са доволни ,че заплащат от 300 лв ,примерно сега 250 лв . Та в крайна сметка кой е на "Кирия " ? Общо взето общия авто парк ще е поскъпнал в страната с около 20-50 лв на една бройка за данък МПС . Просто разпределението на тежестта се измества отново към работещите бедняци. Казват -никой не ти е крив ,че си беден работник. Крайно време е да разбереш ,че само с работа на работодател не става ,освен ако не си в администрация ,политика и др.такива. За другото две ръце няма да те докарат до никъде и вземи нещо прави далаверка, търговийка ,укрий в най-лошия случай каквото можеш за да избиеш това с което държавата те ограбва допълнително , въобще си е демокрация - забогатаявай както можеш и както намериш за добре. Иначе може само да влезеш в страниците с черната хроника на всекидневно самоубилите се хора или на тази цифра напуснали страната. Данъци и тяхната обща събираемост са две различни неща. Да вземат да си събират ДДС-тата и другите далавери с евросредства и субсидии , а не само работещите да хрантутят търтеи.

Оценка:
-0 +29

покупателна способност
51 Отговор
Уж ГЕРБ вдигнаха заплатите, а селяните не искат да си купуват нови коли!? Спад! Вече даже и горските стопанства не купуват джипове! Пак ще се налага министерствата и агенциите да оправят оборота!

Оценка:
-0 +20

Иво
52 Отговор

До коментар #1 от "Глухарьов":


Купуват служебни бусове и баничарки, семейния човек е с дърти коли.

Оценка:
-1 +14

Колчовски
53 Отговор
Аз не искам колата ми да прилича на Айфон в таблото. Не искам пластмаси и други сходни компоненти от най-ефтините чайна -майна материали . Не искам жица върху жица за разни измислени екстри и разни електроники в комбинация с нещо като двигател пълен с гумени,пластмасови и тефлонови чаркове. Не искам нещо дето да съм абонат на сервиз за да сменям ремъци,ролки ,масла и други чаркове всяка година. Данъка ми за автомобил 96 г скочи с 50 лв ,но майната им на новите пластмасови играчки. Двигателя на Е 230 с газов нов инжекцион не е мит никога , а е на 500 хил. и даже пръскалките на фаровете работят. Разберете -няма копче което да не функционира и всичко работи . Масло ,акомулатор ,гуми ,вода в чистачките ,антифриз и горива. Това е вече 10 години. Вярно ,че само чистачката на предно стъкло е 80 лв ,но има защо. В тази "стара" кола в казанчето за вода на пръскалките има реотан за разтопяване ако е студено и замръзва . Работещ . Задно стъкло и огледала странични се подгряват и разтапят обледяване.Климатик работещ и не е зареждан защото си работи . Бленди за заслепяване и какво ли още не . Работят дори пръскалките за миене на фаровете. Монтиран е парктроник заден . На газ със 90-100 км/час -9 на сто и това със 2-2,2 хил оборота от мощността на 150 к.с двигател. Защо да им купувам боклуците? За да се чудя компютъра каква грешка ще даде и кога ще спре отново на пътя ли ? Благодаря ,аз не искам компютър или айфон -искам автомобил.

Коментиран от #55


Оценка:
-3 +39

Иво
54 Отговор

До коментар #12 от "некой":


Съседката ми в англия е 30 дена отпуск на бахамите, бачкаторче е, тука трябва да си валери божинов за такава екскурзия. 🇧🇬

Оценка:
-0 +20

БрВ
55 Отговор

До коментар #53 от "Колчовски":


Браво и аз съм на туй мнение голф3 1.6 всички екстри и данъка се вдигна с 16 лева плащам 56 лева

Коментиран от #60


Оценка:
-4 +12

Николай
56 Отговор
Това е най нормалното развитие. Всяка година е едно и също. Винаги след нова година има спад в продажбите на всякакви стоки. Не само на нови коли, а също и на телевизори, перални и т.н. Включително и на хранителни продукти.

Оценка:
-3 +8

Николай
57 Отговор

До коментар #42 от "Отвън":


И ремонтите на новите коли ще скочат. Новите коли тъпкани с електроника и 1,2 кубика турбомотор със 120-130 коня са бъгави от всякъде.

Оценка:
-1 +12

Хохо
58 Отговор
Как да си купиш нова кола? В САЩ за RAV 4, 2.5л, автоматик с всички екстри, дилърът ти сваля от 23000$ на 21000$, затова,че купуваш нова кола ти опрощават 1500$ от данъците. В Тойота тук за кухо равче 2.0л с механични скорости ми поискаха 50000лв. Не става!

Оценка:
-0 +21

345
59 Отговор

До коментар #24 от "123":


Много неточен пример даваш- осредняваш колата на старо (11000 лв) , пък на новите даваш най- ниската ставка (най-базовият модел) при октавията най-ниската цена е около 32 хил , а най-скъпата забележи цели 62 хил. Така че е има мн. боб да ядем да си купуваме нови коли

Оценка:
-0 +18

Язе
60 Отговор

До коментар #55 от "БрВ":


Моят данък пък падна от 360лв на 156лв.Имам и стара кола но като седна в по-новата(не чисто нова)разликата е огромна.Никой не прави сметка,че новата кола е в пъти по-сигурно от старата.Ако някой ти удари Голфа с 50км челно смятай,че пораженията върху теб ще са огромни.Може да са по трошливи но на тема сигурност,няма връщане назад.Пари се изкарват но здраве трудно.

Оценка:
-6 +11

Plameni
61 Отговор

До коментар #24 от "123":


В България, ако искаш да ПРОДАДЕШ Мерцедес E клас W211 2004г. средната цена е 6500 лв.За 11000 трудно ще продадеш дори фейслифта който е много по-добър.Българина купува най - евтиния, защото си мисли, че ако купи по-скъп ще се прекара. Лично аз съм имал и продал над 20 мерцедеса. За среден клас нов автомобил имам впредвид Мерцедес С клас където цените започват от 65000лв.до 150000лв.

Оценка:
-4 +4

Нова кола
62 Отговор
Никога няма да си купя. Да започнат веднага да ме цакат всеки месец от сервиза, елате за смяна на масло, за профилактика на това, за преглед на онова, и към месечната вноска отиват още едни 200лв.айде мерси

Коментиран от #74


Оценка:
-2 +14

Евро ( -6 )
63 Отговор
Това с еко нормите евро 123456 са чифутски измислици! Купете си нова кола, ако нямате евро 6 дупе да ви е яко това е един вид геноцид! Брюкселска диктатура и нашенски подлоги!

Оценка:
-0 +17

ВАГ
64 Отговор
Българина даже и да има пари за нова кола , няма изгодни условия да си я купи. Тук действа руското ДС с подизпълнители ДПС,БСП,ГЕРБ и патриоти и целта им е да сме в постоянен батак.

Оценка:
-3 +9

Da go
65 Отговор
Колата си е едно тъпо и скъпо джелезо...откадето и да го гледаш.Айде…...

Оценка:
-5 +2

Kkk
66 Отговор
Старата ми кола евро4 беше миналата год 300лв данъка тази е 360лв а новата ми кола евро6+ миналата беше 450лв тази е 120лв.

Коментиран от #72


Оценка:
-6 +4

На моя приятел
67 Отговор

До коментар #4 от "Българин":


На всички интелигентни им е ясно, че на, които и да е управляващи им е по-добре народа да е беден...от тук нататък си вадете изводите сами..... Приятно забавление в поредната провокация.

Оценка:
-0 +9

Иван
68 Отговор

До коментар #1 от "Глухарьов":


Това е долна лъжа хаха

Оценка:
-0 +1

Анализатор
69 Отговор
Карам 19 годишна Е класа и не бих я сменил за чисто нова дачия та ако ще турско да е

Коментиран от #71


Оценка:
-2 +10

Jerri
70 Отговор
Имам сузуки 2003 Евро 3, данъка ми падна почти наполовина за тази година, какви нови коли.. Запазена е и не се прави нищо по нея. Само масла, филтри

Оценка:
-1 +5

Миро
71 Отговор

До коментар #69 от "Анализатор":


Аз съм на същото дередже тоя кораб вози меко друго неща!

Оценка:
-1 +3

Ганьо
72 Отговор

До коментар #66 от "Kkk":


И затова шофирате дрогирани. На червен светофар тръгвате напред, гледате назад а пред вас - минаваща кола!

Коментиран от #73


Оценка:
-2 +3

Ккк
73 Отговор

До коментар #72 от "Ганьо":


Самото ти име и несвързания коментар, показват колко ти е капацитета. Да ти подскажа колкото на галош(скъсан при това).

Оценка:
-0 +2

Тоше
74 Отговор

До коментар #62 от "Нова кола":


Това не е вярно.Купих чисто нова киа сиид от магазина.Направиха ми отстъпка от цената веднага 10%.Взех я на изплащане.Оскъпяването на остатъка за целия период е 2700лв.Месечната ми вноска е 311лв.В сервиза ходя на всеки 15000км. или на година.Средната сума до сега ми е средно 180-200лв.эа задължително обслужване.Колата е желязна няма никакви проблеми.Вече наближава 5г. Мога да я продам на 14-15 бона веднага.При всички положения е по добре от 10г. автомобил.Сутрин паля и тръгвам не мисля ще стигна ли, какво ще изпуши.Майстори не познавам никакви.Прав ли съм или не преценете сами.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Дмитри Пайет
Френският национал разкри, че е забранил на своите деца да произнасят името на Кристиано Роналдо след Евро 2016, което бе спечелено от Португалия
Децата ми нямат право да произнасят името на Роналдо"

Още бисери