5 Март, 2019 12:43 7 916 39

Най-скъпото ново Bugatti

  • bugatti-
  • la voiture noire-
  • type 57 sc atlantic

Bugatti представи съвременна интерпретация на безценното купе Type 57 SC Atlantic. Изработената в единствен екземпляр La Voiture Noire ("Черната кола") вече е купена от известен колекционер на френската марка.

В новото Bugatti лесно се разпознава Chiron и най-вече екстремната му версия Divo. По каросерията обаче има доста оригинални детайли - напълно различни фарове, преден капак, остъкление, гръбна перка по цялата дължина на купето като при 57 SC Atlantic и вентилационни отвори в капака на двигателя с формата на задните прозорци на оригинала.

Всички детайли по La Voiture Noire за изработени на ръка. Каросерията, изработена изцяло от въглеродни нишки, е боядисана в наситен оттенък на черното, но на някои места се вижда голият карбон. Ярък елемент от външния дизайн са шестте ауспуха.

Осемлитровият W16 с четири турбокомпресора от Chiron не е пипан и развива 1 500 к.с./1 600 Нм. Динамичните характеристики на La Voiture Noire не се съобщават, но Divo ускорява от 0 до 100 за 2.4 секунди.

От Bugatti отказват да разкрият кой е купувачът, платил €11 млн. за униката. Преди салона в Женева се говореше, че колата е поръчана от Фердинанд Пиех и ще стане най-скъпият нов автомобил на пазара. Rolls-Royce Sweptail обаче струва €11.2 млн., а Pagani Zonda HP Barchetta - €15 милиона.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Giuseppe Busso

    17 10 Отговор
    С подобни цени за автомобили се лишава човек да мечтае... Като да си мечтаеш да живееш на Марс.Мечтата за автомобил трябва да е реалистична и да вярваш, че някой ден може да си купиш нещо подобно.

    Коментиран от #4, #8

  • 2 Ашколсун

    8 15 Отговор
    Хубава кола си е взел Путин.
  • 3 Mark Haynes Rukaisho

    31 6 Отговор
    Bugatti за 16 million $ 😕 твърде много е за една кола

    Коментиран от #10

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Хубаво е

    7 4 Отговор
    Когато има такива новини,които все още ме въодушевяват, пренебрегвайки деколтето на Емилия в шоуто на Слави....
  • 6 Емил

    4 2 Отговор
    Копирайте старите майстори - няма да сбъркате!
  • 7 Емил

    7 7 Отговор
    За първи път перфектна форма!
  • 8 Четете внимателно

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Giuseppe Busso":

    ЕДИНИЧНА БРОЙКА!!!!!¡

    Коментиран от #16

  • 9 Tervel bitcoin

    23 3 Отговор
    11.000.000 € за Bugatti което не е от цял карбон ?
    Pagani zonda hp за 15.000.000 € ? Каква става с тези цени ? На времето помна че излезе Veyron за 1.5 и ми се струваше много скъп а сега !!!!

    Коментиран от #13

  • 10 Tervel bitcoin

    20 4 Отговор

    До коментар #3 от "Mark Haynes Rukaisho":

    Колата е скъпа но не е най- скъпата на света
    Като цяло е много добра и много хубава но не изглежда като кола за 11 МИЛИОНА

    Коментиран от #11

  • 11 Mark Haynes Rukaisho

    21 5 Отговор

    До коментар #10 от "Tervel bitcoin":

    Прав си но по добра кола от ferrari няма

    Коментиран от #12, #28

  • 12 Tervel bitcoin

    19 8 Отговор

    До коментар #11 от "Mark Haynes Rukaisho":

    Ferrari са много добри няма спор но са масови има десетки хиляди от тях и ги има навсякъде
    Много по готини са koenigsegg
  • 13 Масон

    10 3 Отговор

    До коментар #9 от "Tervel bitcoin":

    Ми майбах exelero, 8 мил.€

    Коментиран от #14

  • 14 Tervel M

    18 3 Отговор

    До коментар #13 от "Масон":

    Само да кажа че през 2020 ще излезе кола Exselsior с цена 10.9 million € не се шегувам марката няма да казвам
  • 15 сектант

    2 3 Отговор
    кристияно роналдо сега ще си продаде ролса на бас
  • 16 Giuseppe Busso

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "Четете внимателно":

    Оо... аз говоря най-общо!За тоя немски курник въобще не мечтая!!
  • 17 Зайко Байко многознайко

    3 3 Отговор
    За съжаление светът е устроен така. Мечтите ни, винаги са по големи от възможностите ни.
  • 18 Психо Питбула от Кармагедон 2

    1 10 Отговор
    Възможностите на автомобилът като машина са ограничени, за да си позволяват да пускат определени коли на неограничено високи цени. Не може да се направи кола над определен лимит на мощтност защото гумите се скапват за броени минути при скорости над 300 км в час. Нито пък има пътища и условия които позволяват по-всоки скорости. И десет ауспуха да му сложат на Бугатито едва ли ще надмине Теслата понеже тя е на ток и е с много по-високо КПД на двигателя и съответно силата и е много по-голяма от на бензинова кола. Особено на старта ще изяде Бугатито с парцалите. Но не гори бензин колкото 3 Зила, и струва колкото ауди. Тоя път поне Бугатито има ли екранче на таблото или е като предходният модел с ламарината?

    Коментиран от #24, #25, #26, #29

  • 19 ttъъъъ

    0 4 Отговор
    Колеги извинявам се,че не е по темата,но имам едно запитване:
    Какво представлява това пробно шофиране в някоя марка,да речем искам просто да видя някои модел иска ли се пари,задължително ли след това трябва да си закупиш колата или просто може да направиш едно две кръгчета,за да си направиш мнение?
    Благодаря предварително

    Коментиран от #20

  • 20 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #19 от "ttъъъъ":

    Ми зависи от колата !! Ако искаш някой Ford може да го пробваш !! Ама ако искаш нещо като bugatti или koenigsegg ще ти искат бая пари за това кръгче
  • 21 ttъъъъ

    1 5 Отговор
    Ее много ясно,става въпрос за Тойота

    Коментиран от #22, #23

  • 22 GT CAT

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "ttъъъъ":

    След като е тойота значи отиваш в някой дилар на коли или направо в представителството на компанията и казваш че искаш да я пробваш и готово !
  • 23 GT CAT

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "ttъъъъ":

    Без пари е споко !
  • 24 Никой

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Психо Питбула от Кармагедон 2":

    Тук не става въпрос за възможности, ускорение, управление и т.н. Неща, които сравняваш с Тесла която още е 1-2 години далеч от производство. Тук става въпрос за дизайн, творчество, традиции. Това е движеща се скулптура, не кола. И след като има хора, които плащат по повече за няква картина, това лично си мисля че повече си струва. Моето мнение е че е впечатляваща, но можеха да направят толкова много ако наистина целта е била препратка към Атлантик, а не просто различно купе върху Широн. И все пак е по-евтина от истински Атлантик, което говори само за себе си. Не всичко е цифри.
  • 25 Язе

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Психо Питбула от Кармагедон 2":

    Това е кола с която като влезнеш в Монако и всички ще се обръщат след нея.С Тесла като влезнеш и ще те пратят в железарията.Как пък все ще се появи някой да сравнява всичко с Тесла.На тази кола само седалката е в пъти по-технологична от цялата Тесла.
  • 26 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Психо Питбула от Кармагедон 2":

    Къде си тръгнал да сравняваш Тесла с този автомобил? Стига с това величаене на Тесла, защото на пистата е гола вода, а за максимална скорост и ускорение си има съвсем друг тип автомобили.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 АLFA Q 4

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Mark Haynes Rukaisho":

    ТУК ИМА ТОЛКО МНОГО ГРАЖБИ ОТ ФЕРАРИ, ПО ДИЗАЙНА,
  • 29 Бачо Киро

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Психо Питбула от Кармагедон 2":

    Стига с тоя курник. Зимата се изпозапалиха, изпозамръзнаха... Правите сешоари, не коли. Турете по една лепенка барем "да се ползва при температури от 5 до 40 градуса"...
    Туй нещо е 2 тона и ускорява за 2.4, точно толкова е и заводското време на тесла model s p100d Ludacris. И до там, на 1/4 миля вече времето е 14 то и тн, за по-нататък въобще не може да се класираш... Не съм очаквал, че ще защитавам един ден Фолксваген, но вие дърварите с теслите сте битер вагаджиите... Имате лаптоп на колела, не кола. Дрънкаш без да караш, затова и си нямаш на идея от многото дразнещи проблеми... И това дори при скъпите, а модел 3 хептен... Може ли три пъти да подгряваш при - 5 и да не можеш да си влезеш в колата? Че дърт голф или Форд нямат такива проблеми... Оная модел Х, дето е изгоряла на езерото, дето собственикът и отишъл за риба на лед, какво мислиш е станало? Нали има уж джипка, отишъл с нея... Като е рекъл да си ходи - замръзнала... Подгрявал е за да влезе в нея и айде чао... Отделно да сравняваш масова електричка с единствен екземпляр на Бугати е знак на пълна идиотщина...
  • 30 Психо Питбула от Кармагедон 2

    0 0 Отговор
    Господа.
    1. Това Бугати не е с добър дизайн, а е снимано от професионален фотограф и здраво обработено с фотошоп и с добавен черен огледален фон. Просто фотографски трик за да изглежда добре на снимките. В реалността на дневна светлина на асфалтов път не би изглеждала нищо особено. И ако не беше обявена за цена от 11 милиона, нямаше даже да прави впечатление. Вгледайте се хубаво. И предницата и задницата му представляват 90% решетка, хваната в 10% тънка пластмасова рамка. Това създава истерично усещане за ненадеждност и чупливост. Пълно недоразумение. Сигурно ако някой бабаит я нарита кракът му ще влезе при двигателя. Прилича ми на 3D принтирано изпълнение характерно за масовите китайски бюджетни ноу хау коли сега. По-скоро е грозна. Примери за добър дизайн са само Ролс Ройс, няколко модела на Бентли, и спрените отдавна от производство американски Olds Mobile и 1951 General Motors Le Sabre като при последните е нормално да няма екранче вътре предвид времето им, за разлика от съвременна кола особено за 11 милиона. Смятайте колко е назад с материала Бугатито. А това че се пуска на такава цена е по-скоро за гавра с тоя който би дал толкова пари за кола. В крайна сметка никой не обича петролните шейхове.
    2. Напишете в Ютуб "Tesla Model X destroying Toyota Land Cruiser tug of war" за да видите защо и най-големите бензинови коли са пълна консерва пред електрическа кола. При еднакви размери няма сравнение между ДВГ и електрически. То и рокерът мислеше, че може

    Коментиран от #36

  • 31 Mark Haynes Rukaisho

    10 1 Отговор
    Джантите са красота Отпред е красота от страни също и отзад също е красота 100% шедьовър
  • 32 Mark Haynes Rukaisho

    10 1 Отговор
    Но изобщо не ми прилича на класическа кола 😁
  • 33 Mark Haynes Rukaisho

    11 1 Отговор
    Но въпреки цената и карбона Ferrari пак са най най най !!!!
  • 34 Mark Haynes Rukaisho

    11 0 Отговор
    Tesla roadster ще се затрудни с това Bugatti
  • 35 Mark Haynes Rukaisho

    11 0 Отговор
    Tesla roadster ще се затрудни с това Bugatti
  • 36 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Психо Питбула от Кармагедон 2":

    Пич, ти имаш ли изобщо шофьорска книжка, че се впечатляваш от дърпане с въже? Едната кола е с 700,другата с 200 к. с. и незнайно какви гуми ползват. https://youtu.be/ie79Jk9Ob2s На, гледай прехвалената ти Тесла как се троши в най-елементарен офроуд. Като искаш да се дърпаш, си има драгстери, като искаш офроуд, си има офроуд машини. Ама ти си цъкай с език и се прехласвай по миксерите.
  • 37 ехааа

    0 1 Отговор
    Е впечатляващо е!

    Коментиран от #38

  • 38 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "ехааа":

    ОКАЗА СЕ ЧЕ Е ВПЕЧАТЛЯВА МАКЕТ
  • 39 Pininfarina Battista 1900hp 12s 300km/h

    2 2 Отговор
    Чаках статия за този невероятен автомобил, който НЕ Е МАКЕТ, но надали ще пишат тук за него. Ето ти безкомпромисен автомобил за писта.

    Pininfarina Battista е най-мощната кола, която някога е излизала от Италия, пише ВВС. Освен че е най-мощният високоскоростен луксозен автомобил Pininfarina Battista е и изцяло електрически.

    Производителят на автомобилите Pininfarina твърди, че с мощност от 1900 к.с. (1400 кВт) Battista вдига от 0 до 100 км/ч за по-малко от две секунди, и до 300 км/ч за по-малко от 12 секунди. Максималната скорост на автомобила е над 400 км/ч, и прави пробег от 450 км с едно зареждане. Има възможност за бързо зареждане с постоянен ток
    Масивните 6-бутални спирачки с въглерод-керамика (390 мм отпред и 390 мм отзад) осигуряват незабележимо забавяне и изключително ефективно регенериране на спирачките. Активното задно крило има функция и на въздушна спирачка. Спирачна мощност на колата е около два пъти по-голяма от тази на автомобил от Формула 1.