Седмата серия на баварците не постига популярността на S-Klasse, но въпреки това се смята за един от най-добрите премиум седани. Интересното при този автомобил е, че освен ориентирането на комфорта към задната пасажерска седалка, акцент винаги е имало към мястото на водача. Сега ще ви разкажем накратко как се променя "седмицата" през годините.
BMW E3
Още след Втората световна война марката се опитва да направи представителен седан, но това начинание не се увенчава с успех. Първият точен изстрел идва с появата на Е3, който в зависимост от модификацията е означен като : BMW 2500, 2800, 3.0Si и т.н. Произвежда се от 1968-а до 1977 година и е предвестник на седмата серия.
BMW E23
Първата официална "седмица" с каросерия Е23 дебютира през 1977-а. Освежен дизайн и редица полезни електронни системи бележат началото на еволюционния път на BMW 7er.
След рестайлинга на Е23 колата получава по-големи "бъбреци", като освен различната радиаторна решетка се появява система за директно впръскване на горивото във всички двигатели.
BMW E32
Второто поколение на седмата серия е дело на Ерколе Спада, Ханс Кершбаум и Клаус Люте и е коренно променена външно. Автомобилът е по-дълъг и с далеч по-съвременен дизайн. Появява се и удължена версия.
Дванайсетцилиндровите мотори М70 правят седана да изглежда като средностатистически спорткар, като тенденцията би могла да продължи, ако баварците не вземат решение да не пуснат в серия прототипа Goldfish с 16-цилиндров мотор (на снимката).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ивайло
11:15 11.03.2019
2 jambazina
11:54 11.03.2019
3 Random
12:27 11.03.2019
4 майстора
13:37 11.03.2019
5 ушинец
08:28 12.03.2019
6 368
08:53 12.03.2019