Появата на корозия по каросерията на автомобила зависи в голяма степен от региона, в който се експлоатира, качеството на ремонта след катастрофа и полаганите грижи. Някои модели обаче не са подготвени добре срещу ръждата изначално.
Руският сайт Drom публикува рейтинг на най-гниещите коли на вторичния пазар. Класацията е съставена след проучване сред стотици майстори в сервизи, прекупвачи и търговци на употребявани автомобили. Както може да се очаква, мненията са най-разнообразни, но няколко популярни и у нас модела се споменават най-често като примери за слаба антикорозионна защита на купето.
Mercedes-Benz С-Klasse W203 (2000-2007)
Проблемите на Mercedes-Benz с ръждата в края на 90-те години на миналия век и началото на новия не са тайна за никого. Гние дори флагманът на марката по онова време S-Klasse W220. Според специалистите обаче случаят с W203 е още по-тежък. Каросерията на C-Klasse е боядисана качествено и има дебел и еластичен слой лаково покритие, но самият метал не е поцинкован, което рано или късно, но задължително, води до появата на корозия. Ако проблемът не бъде овладян своевременно, малкият Benz се сдобива с изгнили калници, врати и прагове, а ремонтът не е евтин.
Mazda 6 GG (2002-2008)
Стремежът към пестене от качеството на стоманата и бояджийските материали е оставил своя отпечатък върху първото поколение на "шестицата". Перфорираните калници, проядените от кафяви язви врати и ръждясалия преден капак не се срещат никак рядко при тази японка. Гният също роговете в моторния отсек и подът. Податливостта на корозия се дължи на липсата на цинково покритие, недостатъчна вентилация на кухините, множеството места, на които се заръжда мръсотия, и традиционно тънките ламарини.
KIA Sorento (2002-2009)
Корейският всъдеход с класическа рама, проектиран изначално за американския пазар, е удачен автомобил, но си има кусури. Металът - особено под пластмасовите декорации по каросерията, които са в изобилие, не издържа на цялата мръсотия в множеството процепи. Ръждясват всички врати, включително на багажника, а в колите от първите години на производство въпреки добрия външен вид като нищо може да липсват праговете и веждите на калниците. Решението е обработка с антикорозионен препарат и често почистване на труднодостъпните места и пробките.
Mazda3 BK (2003-2009)
Малката сестра на Mazda6 гони уверено кака си по уязвимост от ръжда - особено колите, произведени до края на 2006 г. Без редовна обработка с антикорозионни препарати по боята на веждите на калниците, праговете, долната част на вратите и капака на багажника бързо се появяват мехурчета. Драскотините пък започват да ръждясват буквално за няколко седмици. Тъй като гнезда на корозия се появяват главно по заваръчните шевове, козметичните мерки не спасяват положението и се налагат по-сериозни ремонти. Даже спретнати външно коли могат да страдат от изгнил под, багажник и изпускателна система, а в най-запуснатите екземпляри ръждата е започнала да яде роговете и заварките на преградата между моторния отсек и салона.
Mitsubishi Outlander CW (2006-2013)
Бестселърът, благодарение на който Mitsubishi оцеля в най-тежката криза от създаването си, изглежда съвременно дори във версията отпреди фейслифта. За съжаление металът, от който са изработени каросериите, и лаковото покритие не са особено качествени. Неслучайно японският кросоувър и клонингите му с емблемите на Peugeot и Citroеn често са пребоядисвани в рамките на гаранцията. Ако появилите се люспи не се ликвидират овреме, ръждата плъзва бързо. Най-податливи са предната част на покрива над ветроупорното стъкло, предният капак, ръбовете на калниците и вратите. В колите от първите години на производството корозия възниква дори по ботушите на предното окачване и заварките на роговете.
Hyundai Sonata EF (2004-2012)
Един от недостатъците на този иначе грамотно конструиран, здрав и комфортен автомобил е слабата антикорозионна защита. Слабо място е практически цялата каросерията - калниците, праговете, вратите, капакът на багажника, рамката на предното стъкло, подът, роговете и заварките на преградата между мотора и салона.
Nissan Pathfinder (2005–2012)
Последният представител на модела с класическа рама изглежда сурово и брутално, но каросерията му не може да противодейства успешно на корозията. Ръждата по рамата е най-малкият проблем на Pathfinder. Заради слабото лаково покритие и най-малката люспа може да се превърне в кофяво петно. Гният вратата на багажника, подът, праговете, заваръчните шевове и покривът в основата на товарните релси. В ранните екземпляри ръждясва и рамката на предното стъкло. Част от тези проблеми, за съжаление, не са рядкост и при построения на същата платформа пикап Navara.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Gt5
Коментиран от #2, #15, #19, #23, #150
14:14 15.03.2019
2 ЕвроЗона
До коментар #1 от "Gt5":
Омегата от 2000г. ги бие всички!Коментиран от #151
14:15 15.03.2019
3 Японеца
14:17 15.03.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 сектант
Коментиран от #33
14:20 15.03.2019
6 filo
Коментиран от #38, #53
14:29 15.03.2019
7 Перър
Коментиран от #58, #104, #125
14:31 15.03.2019
8 Миро
Моят Mercedes Е класа е по млад от неговата с четири години и ръждата изби по веждите и праговете.....!!
Коментиран от #50
14:35 15.03.2019
9 Голям Слон
Коментиран от #27, #57, #141
14:37 15.03.2019
10 полекичка
14:38 15.03.2019
11 Авиатор
Опел е братовчеда на ръждата!
Коментиран от #75
14:56 15.03.2019
12 Емил
Коментиран от #13
14:57 15.03.2019
13 Голям Слон
До коментар #12 от "Емил":
Ако трябва да сме точни, до 2005-а :-)15:01 15.03.2019
14 Коментара
15:01 15.03.2019
15 куку руку ку
До коментар #1 от "Gt5":
Забравяш Опел Вежда, а-а-а Вектра. Той е No1 и в още една класация- за най-бърза кола. За да може да избяга от ръждата.Коментиран от #61
15:02 15.03.2019
16 Куренцо лапас
Коментиран от #18, #78, #80, #99, #123
15:15 15.03.2019
17 AUDI
До коментар #4 от "Гост":
Това е заради солта ;) и лака на боята заминава в пъти по-бързо :) край морето е тегаво уви точно поради тази причина. Иначе забелязвам ярко японско и корейско присъствие :D:D:D има време да се научат "високите" как се правят коли15:15 15.03.2019
18 Кука ми на пура
До коментар #16 от "Куренцо лапас":
Ако Куренцо Лапас е онова, което е автомобилът му, то какво ще бъде, когато него го няма. АВТОМОБИЛЪТ! Куренцо Лапас е ясно, че е парвеню, еснаф и snob - Senza NOBilita.15:19 15.03.2019
19 нане
До коментар #1 от "Gt5":
Ммм Астра Г е с поцинковано купе и ако няма удар - не гниеКоментиран от #24
15:35 15.03.2019
20 1234
Коментиран от #31
15:42 15.03.2019
21 onq s konq
Коментиран от #36, #140, #166
15:42 15.03.2019
22 bmw
15:43 15.03.2019
23 Aaaa
До коментар #1 от "Gt5":
В грешка си15:43 15.03.2019
24 Ааааа
До коментар #19 от "нане":
На астра г само задните вежди гният иначе е здраво купето15:50 15.03.2019
25 Stanata
15:54 15.03.2019
26 1912
16:00 15.03.2019
27 Ракетата
До коментар #9 от "Голям Слон":
Колко лесно е да напишеш - "купувайте нови коли", като че ли забравяш в каква държава живеем и с какъв жизнен стандарт сме!Всички знаем, че новата кола е в пъти по-добра от старата, но колко % от българите могат да си позволят нова кола?
За това не пишете наизуст, а гледайте реално на нещата!
16:11 15.03.2019
28 leper
Коментиран от #98
16:18 15.03.2019
29 Panzer
Коментиран от #100
16:33 15.03.2019
30 Вики Несебър
Коментиран от #34, #49, #67, #86
16:37 15.03.2019
31 Манев
До коментар #20 от "1234":
Колега моята Хонда също е 12 годишна и също няма грам ръжда.Макар и да е внос от Швейцария.Коментиран от #39, #148
16:41 15.03.2019
32 Vlad
16:48 15.03.2019
33 Obey The Law
До коментар #5 от "сектант":
Колата си е все още нова, изчакай и ще видиш.Коментиран от #35
16:50 15.03.2019
34 12345
До коментар #30 от "Вики Несебър":
Е46 изобщо не е толкова проблемна. Проблема идва от това че масово са удряни / повечето от тях по няколко пъти /, след това оправяни в стил - я сум бугарин тежкар - разбирай с най-евтините материали и затова и ръждясват.Коментиран от #40
16:52 15.03.2019
35 Корозия
До коментар #33 от "Obey The Law":
След 5 години ще я виде яко...16:53 15.03.2019
36 Дидо
До коментар #21 от "onq s konq":
Конче как ще го яде ръждата като от течове маслото е изпръскало и покрило всичко метално.17:02 15.03.2019
37 comment
17:19 15.03.2019
38 Гост 3
До коментар #6 от "filo":
Пежо и ситроен не изгниват бързо,но рено гние още на чертожната дъскаКоментиран от #83, #134
17:26 15.03.2019
39 1234
До коментар #31 от "Манев":
Кажи го на другите явно ги е яд нещо наблъскаха ме с минусиКоментиран от #41
17:28 15.03.2019
40 Смях
До коментар #34 от "12345":
Не знаех че алуминиево купе раждясва явно са много зле тея бмвта уж премиум хах17:31 15.03.2019
41 Манев
До коментар #39 от "1234":
Като не вярват да им покажем колите си.Обаче ако сме прави всеки ще заплати по 20 кинта компенсация.Коментиран от #60
17:33 15.03.2019
42 гост
17:35 15.03.2019
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Курчо
До коментар #43 от "Кирчо":
и как ги видя само по снимките от обявите.че са изгнили?17:42 15.03.2019
45 Гошо
17:46 15.03.2019
46 Гошо
17:49 15.03.2019
47 Николай
Коментиран от #92
17:59 15.03.2019
48 Stenlii
18:02 15.03.2019
49 318tds
До коментар #30 от "Вики Несебър":
Проблема е бил в конкретно твоята е46 защото си я купил за без пари навремето кой знае от кой джамбаз циганин дето е срал в нея. Е46 не е автомобил който гние, гори масло ако я караш с тотал или някакво друго долно пробно или е била издухана, антифриза ти го губи поради друг проблем, как моята е 2001 няма точка ръжда, не гори грам масло и не губи капака антифриз, това че твоята е била кенеф не значи че цялата продукция е такава.Коментиран от #51
18:03 15.03.2019
50 Доналт Тръмп
До коментар #8 от "Миро":
Точно моята ланчия каппа е набор 95 няма и петънце ръжда а номер едно по гниене са всички модели ВАЗ И ЛАДА НИВАКоментиран от #117, #118
18:10 15.03.2019
51 Мъдете на Бай Ганю
До коментар #49 от "318tds":
Какво ги защитаваш тия клозети. Теискат егати поддръжката скъпа тия бараки смучат повече масло от бензин или дизел.18:13 15.03.2019
52 Тенекеджия.
Коментиран от #69, #128
18:17 15.03.2019
53 Абсолютно
До коментар #6 от "filo":
Абсолютно,особено Рено имат галванизация и добра боя.18:26 15.03.2019
54 Гошо
18:44 15.03.2019
55 Иво
До коментар #4 от "Гост":
Гост, сняг нямате, ама СОЛ ......дал Бог! Та затова е такова положението при вас /мисля/.18:52 15.03.2019
56 taka
18:53 15.03.2019
57 Иво
До коментар #9 от "Голям Слон":
Голям слон, най- добре е да си купуваме направо хеликоптери и малки самолети и да не се разправяме с коли, било то и нови/ според препоръката ти /. Така и ще намалеят задръстванията по магистрали, булеварди, инциденти на пешеходните пътеки и пр.....!18:56 15.03.2019
58 A8 d2
До коментар #7 от "Перър":
A8-те не гният18:56 15.03.2019
59 aaa
19:04 15.03.2019
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Каруцар
До коментар #15 от "куку руку ку":
Колко вежди си карал19:12 15.03.2019
62 Опел рекорд
19:13 15.03.2019
63 Българина
19:17 15.03.2019
64 Румман
19:28 15.03.2019
65 АРЕС
19:36 15.03.2019
66 Каручка
19:45 15.03.2019
67 Пламен Баросов
До коментар #30 от "Вики Несебър":
Потвърждавам19:54 15.03.2019
68 Пламен Баросов
19:56 15.03.2019
69 БУКО БАЛАМАТА
До коментар #52 от "Тенекеджия.":
ИМАМ ОПЕЛ АСТРА 1994,г БЕЗ ТОЧКА РЪЖДА НО СТРУВАШЕ ПАРИ А ТИЯ ЕВТИНИТЕ КЕНЕФИ ИЗГНИХА И СПОМЕН НЯМА ОТ ТЯХ. СТОКАТА СПОРЕД ЦЕНАТА БЪЛГАРИНО20:18 15.03.2019
70 Hilux
20:20 15.03.2019
71 0000
20:23 15.03.2019
72 1234
20:52 15.03.2019
73 Само ръждата е по-лека
21:03 15.03.2019
74 Морко
До коментар #4 от "Гост":
Сняг няма,ама редовно ръсят луга и солена вода по шосетата.Солената вода им излиза без пари. Не се чуди що гние колата ти,която и без това не е поцинкована заводски.21:05 15.03.2019
75 Тор
До коментар #11 от "Авиатор":
Пълни глупости21:12 15.03.2019
76 Тор
21:14 15.03.2019
77 Кайо
21:25 15.03.2019
78 vuichogosho
До коментар #16 от "Куренцо лапас":
Ти ме преби. Какво викаш, японските коли са боклуци? Страшен разбирач си.🤣🤣🤣21:26 15.03.2019
79 Като гост
21:29 15.03.2019
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Гошо Пора
А мерцедеса я осъвършенствал
21:37 15.03.2019
82 Пенчо
жена тръгнат ли,няма спиране.....
21:39 15.03.2019
83 ИмАл
До коментар #38 от "Гост 3":
Имал съм Лагуна, никаква ръжда!21:41 15.03.2019
84 Като гост
22:02 15.03.2019
85 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н
22:06 15.03.2019
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Анонимен
Коментиран от #88
22:13 15.03.2019
88 159
До коментар #87 от "Анонимен":
Та викаш 1.6 над 200... Вектра. 80 коня. 200? Значи или тахометъра качва минимум 30 км отгоре или... Полюции!22:37 15.03.2019
89 159
22:40 15.03.2019
90 Peugeot. 307
22:48 15.03.2019
91 АЛФА
Коментиран от #139
23:09 15.03.2019
92 Знам
До коментар #47 от "Николай":
Те, руските няма как да влязат в класацията 🤣🤣🤣23:14 15.03.2019
93 Под клетва
23:21 15.03.2019
94 Бай Шиле
23:23 15.03.2019
95 Ким
БМВ 1996 модел.
Качеството е само при високия клас коли така че не се хабете,всичко друго е с 3г.гаранция.
23:25 15.03.2019
96 Ачко
23:36 15.03.2019
97 Бачо
23:38 15.03.2019
98 кака му
До коментар #28 от "leper":
Ауди 80 В323:39 15.03.2019
99 Бачо
До коментар #16 от "Куренцо лапас":
Живееш явно на село. Ела в София да видиш новите Киа, Хюндай. и тогава приказвай. Какво караш? Астра или бмв тройка на 25 години?Коментиран от #101
23:42 15.03.2019
100 Бай Х
До коментар #29 от "Panzer":
корола и авенсис от 2003- 2008 не гният и на ръждясватКоментиран от #102
23:44 15.03.2019
101 Доктор Ох Боли
До коментар #99 от "Бачо":
.... ха ха хах.... ай стиа с таа София уе...... ааааааааа...... ни идвай ти повичи..... ха хаха... .ааааааааа23:46 15.03.2019
102 Доктор Ох Боли
До коментар #100 от "Бай Х":
... ха хахах.... те са пластмасови уе........ ха ха хаха.аааааааааааааа от Русия са.............. аааааааааааааааа23:47 15.03.2019
103 ВАГ
23:54 15.03.2019
104 Илия Илиев
До коментар #7 от "Перър":
По принцип ,всеки умира,но значението е на колко?.Коментиран от #105
23:59 15.03.2019
105 Доктор Ох Боли
До коментар #104 от "Илия Илиев":
... ха ха хах...... Тука...нема принципи..... хах ах... секи умира.... Тва нали са разбира правилну.... ха хаха.....на колко..... ха хах.... там ред нема ..... ха хах....00:05 16.03.2019
106 onq s konq
Коментиран от #107, #108
00:06 16.03.2019
107 Доктор Ох Боли
До коментар #106 от "onq s konq":
Ти ква 3-ка имаш бате?....Коментиран от #111
00:10 16.03.2019
108 Доктор Ох Боли
До коментар #106 от "onq s konq":
...Само да не е руска...... ха ха хах.аааааааааааааааааааа00:11 16.03.2019
109 vasik atanasova
ха ха ха ха
Коментиран от #110
00:12 16.03.2019
110 Доктор Ох Боли
До коментар #109 от "vasik atanasova":
.... щото не са руски.... ха хаха......00:13 16.03.2019
111 onq s konq
До коментар #107 от "Доктор Ох Боли":
"Тройка и половина" батювутуКоментиран от #113
00:22 16.03.2019
112 АзСъмБългарче
00:25 16.03.2019
113 Доктор Ох Боли
До коментар #111 от "onq s konq":
...е....важното е да ти харесва.... кво да ти кажа... ха хах....00:33 16.03.2019
114 Ай стига ве
01:19 16.03.2019
115 Алфа Ромео
02:27 16.03.2019
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 има има
До коментар #50 от "Доналт Тръмп":
Сузуки Витара , та и Паджеро , ги слагат в малкият си джоб. На мой роднина на Паджерото му се откъсна целият заден мост от гнилоч03:34 16.03.2019
118 има има
До коментар #50 от "Доналт Тръмп":
Сузуки Витара , та и Паджеро , ги слагат в малкият си джоб. На мой роднина на Паджерото му се откъсна целият заден мост от гнилочКоментиран от #120
03:34 16.03.2019
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 hater
До коментар #118 от "има има":
и на дърта корса се отскубва заден мост05:34 16.03.2019
121 hater
05:36 16.03.2019
122 Прост и беден
06:45 16.03.2019
123 Батко
До коментар #16 от "Куренцо лапас":
Да приемем, че си прав. По твоята логика като се вземе предвид името с което се представяш тук сам си направи изводите колко много си изгнил....батка.07:15 16.03.2019
124 куркапан
До коментар #43 от "Кирчо":
у голема грешка си Кирчо, старите субарута от 80-те години вече са доволно ръждясали но все още повече се карат от голф 1 примерно, но за по-новите хонда и субару си много заблуден, от години карам коли само от тези две марки и повярвай ми нямат грам ръжда..07:29 16.03.2019
125 Майстор
До коментар #7 от "Перър":
Ауди А8 например, защото е с алуминиево купе07:39 16.03.2019
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 ЛеВеТе
От доло шаси и окачване чугун и стомана, всичко друго дебела алуминиева ламарина.
Нямаше гниене и чупене.Як като бик и голям кютук , возеше по лошо от каруца.
А преди него москвич Алеко изгни още по път за дома
08:09 16.03.2019
128 КАСАПИНА
До коментар #52 от "Тенекеджия.":
Имам Астра 96г купих я праз 2006 от човек от Германия, на 54000км сега е на 300 000 още като я докарах напълних веждите и праговете с масло вече има ръжда но и яко каране падна, и още не ми се оставя, корава и сигурна кола ,която още не ми се оставя.Големи ремонти съединител сменени амортисьори понеже е комби и яко я товаря и гарнитура на главата08:25 16.03.2019
129 hienata
08:45 16.03.2019
130 РЕАЛИСТ
08:55 16.03.2019
131 амг вечна мощ
09:02 16.03.2019
132 brv
09:28 16.03.2019
133 Някой спомня ли си
09:29 16.03.2019
134 Йордан
До коментар #38 от "Гост 3":
Как да гние пластмаса?!09:39 16.03.2019
135 Йордан
09:40 16.03.2019
136 Аз съм
09:41 16.03.2019
137 Гост
До коментар #119 от "НУЙ":
Това Ауди наистина е куче отвсякъде,особенно ако е карбуратор,единствения му кусур е,че отзад няма роги и гредичката е много слаба,и при най малкия удар багажника влиза вътре09:50 16.03.2019
138 Vankata SZ
Ауди B4-не е имала ръжда докато я имам
Ауди A4-2000г. имаше ръжда на ламарината над задния номер когато я придобих, ремонтирах повече не се появи
Шкода Октавия-не съм забелязвал ръжда
Мазда 6 2002г. беше си австрийка с ръжда по ходовата част, но се появи и по около предното стъкло, това беше причината да я продам
Хонда Сивик 2009-та от 4г.я карам няма ръжда/гаражна е/, миналата седмица я оставих в София на летището, като потеглих и на първото кръстовище намалих се появиха странни претрисания.Слизам да я огледам нищо и няма, но освен че цялата беше като налепена с мръсотия бяха и ръждясали дисковете и от там претрисането. Просто в Ст.З няма влага може би но никога не ми е ръждясвала така.
10:16 16.03.2019
139 159
До коментар #91 от "АЛФА":
156 е една много различна друга бира. Даде много неща на света този автомобил. Даже бих казал, че е косвеният изначален фактор за ерата на елмобилите. Но много малко хора биха разбрали какво имам в предвид! А пък по отношение на ръждата... Тази кола просто не ръждясва! Факт!!!Коментиран от #145
10:20 16.03.2019
140 Чочо
До коментар #21 от "onq s konq":
Сигурно си паркирал до някой опел ,та се е заразил10:37 16.03.2019
141 Внос износ
До коментар #9 от "Голям Слон":
Имам над 300 автомобила вече внесени от Англия и не повече от 20% от тях бяха с ръжда. Моля запази си автентичното мнение на разбирач за себе си.10:42 16.03.2019
142 AMG
11:23 16.03.2019
143 гост
11:44 16.03.2019
144 Мерц
12:13 16.03.2019
145 Q4 156
До коментар #139 от "159":
Имах навремето 156 "австрийка" от доле беше тотал гнилоч и квото трябваше да се сменя се късаше при развиване.Коментиран от #167
12:47 16.03.2019
146 Анибал
12:52 16.03.2019
147 волен сидеров
13:29 16.03.2019
148 Да..
До коментар #31 от "Манев":
Хонда акорд е поцинкована..Коментиран от #153
15:53 16.03.2019
149 Бързака
17:16 16.03.2019
150 Опелджия
До коментар #1 от "Gt5":
Opel Astra H е най-негниещата кола.18:14 16.03.2019
151 GG2000
До коментар #2 от "ЕвроЗона":
Ела да ти покажа Омега от 2000 г. без грам ръжда.. Въпрос на късмет и къде е преживяла първите си години колата... ;)19:34 16.03.2019
152 Без име
До коментар #4 от "Гост":
Солта която идва от морето е много голям проблем.19:47 16.03.2019
153 hienata
До коментар #148 от "Да..":
Сигурен съм че е така, но покритието отдолу явно е тънко и от нашия пясък и камъчета се поврежда. Няма пластмасови кори , боята също е много икономична :))20:55 16.03.2019
154 Григор Колев
Део от 1999 няма грам ръжда.
После си взех Опел и си мислех че от ръждата по праговете няма на къде по-лошо.
Сега си взех една Дачия от 2010
Е те това би всички норми.
Вратите ги вързвам с тел защото изгниха ключалките.
Е има си и предимства, като ме видят на пътя с кола дето я няма на половина и всички се пазят и ми правят път :)
21:41 16.03.2019
155 Va60
23:03 16.03.2019
156 кольо
06:57 17.03.2019
157 12345
10:12 17.03.2019
158 шефа
Коментиран от #162
10:41 17.03.2019
159 факт
10:51 17.03.2019
160 Този коментар е премахнат от модератор.
161 Госта
14:08 17.03.2019
162 Алфа Ромео
До коментар #158 от "шефа":
Аз навремето се колебаех между Кадет и Голф 2 и взех Кадета заради дизайна, голяма грешка, много ремонти и ръжда.16:54 17.03.2019
163 Опа
08:35 18.03.2019
164 Ивайло
09:01 18.03.2019
165 Станчо куфара
21:46 18.03.2019
166 АLFA Q 4
До коментар #21 от "onq s konq":
ВИХЪРЧО, BMW, СЕ ДВИЖИ НА ВЪЗДУШНА ВЪЗГЛАВНИЦАНЯМА ДОПИР С ПЪТЯ
19:45 19.03.2019
167 АLFA Q 4
До коментар #145 от "Q4 156":
КРОКИ, АЛФЕТАТА МИ Е НА 13 ГОДИНИ И НЯМА ГРАМ РЪЖДИЧКА.А Е КУПЕ А ОТ ШВЕЙЦАРСКАТА ЧАСТ НА ИТАЛИЯ
Коментиран от #168
19:49 19.03.2019
168 АLFA Q 4
До коментар #167 от "АLFA Q 4":
А И, Q 4, Е С 12 годишна ЗАВОДСКА гаранция на купето19:50 19.03.2019
169 ЕДНА АМА ЗА ВСИЧКИ
До коментар #160 от "Pain in your brain":
И БИЕ И КОРЕЙКИ И ЯПОНСКИАААА ЕЕЕЕЕ, S,,,,, клаааааас
КАДЕ КОЛКО Е ГОЛЯМ СРАМА
20:11 19.03.2019
170 Мазда
16:04 29.11.2019