15 Март, 2019 14:11 76 793 170

Най-ръждясващите употребявани коли

  • корозия-
  • ръжда-
  • употребяван автомобил

Появата на корозия по каросерията на автомобила зависи в голяма степен от региона, в който се експлоатира, качеството на ремонта след катастрофа и полаганите грижи. Някои модели обаче не са подготвени добре срещу ръждата изначално.

Руският сайт Drom публикува рейтинг на най-гниещите коли на вторичния пазар. Класацията е съставена след проучване сред стотици майстори в сервизи, прекупвачи и търговци на употребявани автомобили. Както може да се очаква, мненията са най-разнообразни, но няколко популярни и у нас модела се споменават най-често като примери за слаба антикорозионна защита на купето.

Mercedes-Benz С-Klasse W203 (2000-2007)


Проблемите на Mercedes-Benz с ръждата в края на 90-те години на миналия век и началото на новия не са тайна за никого. Гние дори флагманът на марката по онова време S-Klasse W220. Според специалистите обаче случаят с W203 е още по-тежък. Каросерията на C-Klasse е боядисана качествено и има дебел и еластичен слой лаково покритие, но самият метал не е поцинкован, което рано или късно, но задължително, води до появата на корозия. Ако проблемът не бъде овладян своевременно, малкият Benz се сдобива с изгнили калници, врати и прагове, а ремонтът не е евтин.

Mazda 6 GG (2002-2008)


Стремежът към пестене от качеството на стоманата и бояджийските материали е оставил своя отпечатък върху първото поколение на "шестицата". Перфорираните калници, проядените от кафяви язви врати и ръждясалия преден капак не се срещат никак рядко при тази японка. Гният също роговете в моторния отсек и подът. Податливостта на корозия се дължи на липсата на цинково покритие, недостатъчна вентилация на кухините, множеството места, на които се заръжда мръсотия, и традиционно тънките ламарини.

KIA Sorento (2002-2009)


Корейският всъдеход с класическа рама, проектиран изначално за американския пазар, е удачен автомобил, но си има кусури. Металът - особено под пластмасовите декорации по каросерията, които са в изобилие, не издържа на цялата мръсотия в множеството процепи. Ръждясват всички врати, включително на багажника, а в колите от първите години на производство въпреки добрия външен вид като нищо може да липсват праговете и веждите на калниците. Решението е обработка с антикорозионен препарат и често почистване на труднодостъпните места и пробките.

Mazda3 BK (2003-2009)


Малката сестра на Mazda6 гони уверено кака си по уязвимост от ръжда - особено колите, произведени до края на 2006 г. Без редовна обработка с антикорозионни препарати по боята на веждите на калниците, праговете, долната част на вратите и капака на багажника бързо се появяват мехурчета. Драскотините пък започват да ръждясват буквално за няколко седмици. Тъй като гнезда на корозия се появяват главно по заваръчните шевове, козметичните мерки не спасяват положението и се налагат по-сериозни ремонти. Даже спретнати външно коли могат да страдат от изгнил под, багажник и изпускателна система, а в най-запуснатите екземпляри ръждата е започнала да яде роговете и заварките на преградата между моторния отсек и салона.

Mitsubishi Outlander CW (2006-2013)


Бестселърът, благодарение на който Mitsubishi оцеля в най-тежката криза от създаването си, изглежда съвременно дори във версията отпреди фейслифта. За съжаление металът, от който са изработени каросериите, и лаковото покритие не са особено качествени. Неслучайно японският кросоувър и клонингите му с емблемите на Peugeot и Citroеn често са пребоядисвани в рамките на гаранцията. Ако появилите се люспи не се ликвидират овреме, ръждата плъзва бързо. Най-податливи са предната част на покрива над ветроупорното стъкло, предният капак, ръбовете на калниците и вратите. В колите от първите години на производството корозия възниква дори по ботушите на предното окачване и заварките на роговете.

Hyundai Sonata EF (2004-2012)


Един от недостатъците на този иначе грамотно конструиран, здрав и комфортен автомобил е слабата антикорозионна защита. Слабо място е практически цялата каросерията - калниците, праговете, вратите, капакът на багажника, рамката на предното стъкло, подът, роговете и заварките на преградата между мотора и салона.

Nissan Pathfinder (2005–2012)


Последният представител на модела с класическа рама изглежда сурово и брутално, но каросерията му не може да противодейства успешно на корозията. Ръждата по рамата е най-малкият проблем на Pathfinder. Заради слабото лаково покритие и най-малката люспа може да се превърне в кофяво петно. Гният вратата на багажника, подът, праговете, заваръчните шевове и покривът в основата на товарните релси. В ранните екземпляри ръждясва и рамката на предното стъкло. Част от тези проблеми, за съжаление, не са рядкост и при построения на същата платформа пикап Navara.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Gt5

    291 131 Отговор
    Номер 1 е Opel Astra

    Коментиран от #2, #15, #19, #23, #150

  • 2 ЕвроЗона

    186 63 Отговор

    До коментар #1 от "Gt5":

    Омегата от 2000г. ги бие всички!

    Коментиран от #151

  • 3 Японеца

    133 114 Отговор
    По-ръждиви от оризарниците няма !
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 сектант

    48 110 Отговор
    ДЪСТЪР ИМА ЛИ? - ХАААА НЕРЪЖДАВЕЙКА СИ Е ДОБИЧЕТО ВЯРНО!

    Коментиран от #33

  • 6 filo

    185 57 Отговор
    Френските коли гният най-малко.

    Коментиран от #38, #53

  • 7 Перър

    108 11 Отговор
    По скоро въпроса е кой не гният?

    Коментиран от #58, #104, #125

  • 8 Миро

    80 29 Отговор
    Най защитени от корозия са Lancia Kappa, комшията кара такава и няма грам ръжда!!!!
    Моят Mercedes Е класа е по млад от неговата с четири години и ръждата изби по веждите и праговете.....!!

    Коментиран от #50

  • 9 Голям Слон

    82 47 Отговор
    Много зависи къде е карана колата. В Англията всичко е обречено! В Германия и Австрия също. В България идват автомобили основно от тези три страни и по тази причина паркът е тотално изгнил. Два Хюндая сме купували чисто нови от 1991-а година насам и са карани само в България. Познавам двамата следващи собственика - колите са без ръжди. Омега 1999-а година сме купували чисто нова тук в България. Също нямаше ръжди до преди година. Когато ръсиш пътищата с киселини, няма как да издържат покритията върху купетата. Отделно всяка смачкана ламарина и после оправена си е готова ръжда. Както и да я направиш.... Купувайте нови коли и няма да имате проблеми. А също няма да ви се налага да вярвате на класации за най-ръждясващи пластмасови кошници.

    Коментиран от #27, #57, #141

  • 10 полекичка

    29 24 Отговор
    Тази статия трябва да е в отдел: Технологии. И сте забравили 'онда и ''сЕбарА'.'
  • 11 Авиатор

    108 72 Отговор
    Ако е достатъчно тихо, можеш да чеуш шума от ръждата в Опел!
    Опел е братовчеда на ръждата!

    Коментиран от #75

  • 12 Емил

    29 9 Отговор
    Сонатата от снимката е сбъркана! Това е моделът до 2004!

    Коментиран от #13

  • 13 Голям Слон

    22 4 Отговор

    До коментар #12 от "Емил":

    Ако трябва да сме точни, до 2005-а :-)
  • 14 Коментара

    106 4 Отговор
    За Mazda 3 BK бих добавил ...гниене на рамките на вратите ....отвътре-навън, без да е драсната чукната или каквотот и да било. Не съм притежавал от старите опели и само съм чувал лафове за тях, но маздата за мен е най-гниещата кола...язък за приличните екстериор и интериор....
  • 15 куку руку ку

    65 47 Отговор

    До коментар #1 от "Gt5":

    Забравяш Опел Вежда, а-а-а Вектра. Той е No1 и в още една класация- за най-бърза кола. За да може да избяга от ръждата.

    Коментиран от #61

  • 16 Куренцо лапас

    36 152 Отговор
    По-голям боклук от корейските коли няма, японските са кенефи а какво остава за корейските.Приличат на филминот старите ленти.То какъвто е човека такава е и колата,убит човек и колата му убита кат него-корейска....

    Коментиран от #18, #78, #80, #99, #123

  • 17 AUDI

    32 30 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Това е заради солта ;) и лака на боята заминава в пъти по-бързо :) край морето е тегаво уви точно поради тази причина. Иначе забелязвам ярко японско и корейско присъствие :D:D:D има време да се научат "високите" как се правят коли
  • 18 Кука ми на пура

    29 12 Отговор

    До коментар #16 от "Куренцо лапас":

    Ако Куренцо Лапас е онова, което е автомобилът му, то какво ще бъде, когато него го няма. АВТОМОБИЛЪТ! Куренцо Лапас е ясно, че е парвеню, еснаф и snob - Senza NOBilita.
  • 19 нане

    58 8 Отговор

    До коментар #1 от "Gt5":

    Ммм Астра Г е с поцинковано купе и ако няма удар - не гние

    Коментиран от #24

  • 20 1234

    21 34 Отговор
    Хондата ми е 12г и няма грам ръжда като купувате коли супурнаиста употреба замъскирани така е лайте си тука но за толкова пари такива коли

    Коментиран от #31

  • 21 onq s konq

    76 20 Отговор
    Странно що в класацята нема беенве ! Моито като го гледам ми си реве направо !Тека го яде ръждата че чак се чува !!! Дали па не съм карък и само моито да е текова ???

    Коментиран от #36, #140, #166

  • 22 bmw

    60 12 Отговор
    Мерцедес ц клас ги бие всички по ръждясване няма спор.
  • 23 Aaaa

    12 5 Отговор

    До коментар #1 от "Gt5":

    В грешка си
  • 24 Ааааа

    27 9 Отговор

    До коментар #19 от "нане":

    На астра г само задните вежди гният иначе е здраво купето
  • 25 Stanata

    89 22 Отговор
    Моя Голф 3-ка навремето ръждаса и по стъклата! Нема такава кочина като VW като цяло... след него съм имал още 3 лични автомобила, последния чисто нов от магазина, плюс 7-8 служебни - Форд, Рено, Дачия, Тойота, Опел... На друг боклук като VW-на така и не можах да попадна, а както казах имах дори служебна НеуДачия...
  • 26 1912

    22 24 Отговор
    Сега сто процента ще има коментари как тая статия е пълна глупост, защото видите ли "невероятните" японски и корейски коли не ръждясват.
  • 27 Ракетата

    95 9 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Колко лесно е да напишеш - "купувайте нови коли", като че ли забравяш в каква държава живеем и с какъв жизнен стандарт сме!
    Всички знаем, че новата кола е в пъти по-добра от старата, но колко % от българите могат да си позволят нова кола?
    За това не пишете наизуст, а гледайте реално на нещата!
  • 28 leper

    42 11 Отговор
    Волвото ми е на 19г и няма грам ръжда.

    Коментиран от #98

  • 29 Panzer

    54 14 Отговор
    Японските коли поначало гният всички, но използващите ги в по- голямата си част са пичове , стъпили на земята и нито отричат тоя факт , нито ще ти сваля т звезди. Те ще оценят всички останали качества на колата.За разлика от ползващите някой избушен германски кенеф vw или Audi, които освен със здрава каросерия и скъпа поддръжка няма с какво да се похвалят... Не че са лоши коли, но е смешно да класираш vw до премиум марките или да караш уморено и смляло те от ремонти А4 или А6 комби , все едно караш S - класа. Между впрочем никъде не видях вечно омразната на всички марка BMW правеща по презумпция най- големите боклуци.

    Коментиран от #100

  • 30 Вики Несебър

    67 17 Отговор
    Като бивш собственик - седем години на Е46 седан 4 цл. ще пиша само - това чудо е създадено за да има по-ръждясващ и течащ отпадък от астра 92 г.!!! Гние с часове Е46 2001 година!!! Астра 92 г. не гние толкова бързо като отпадъка Е46 2000-2001 година! И за капак и масло хачи и антифриз харчи и то година и половина след смяна всички гарнитури глава двигател!!!!! Бягайте далеч от клозетника Е46 2000г. до 2001 година!!!!

    Коментиран от #34, #49, #67, #86

  • 31 Манев

    33 17 Отговор

    До коментар #20 от "1234":

    Колега моята Хонда също е 12 годишна и също няма грам ръжда.Макар и да е внос от Швейцария.

    Коментиран от #39, #148

  • 32 Vlad

    16 9 Отговор
    w203 2004-2006 фейслифта не ръждясва, както предшественика си със същото купе и години 2000-2004
  • 33 Obey The Law

    10 4 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Колата си е все още нова, изчакай и ще видиш.

    Коментиран от #35

  • 34 12345

    21 15 Отговор

    До коментар #30 от "Вики Несебър":

    Е46 изобщо не е толкова проблемна. Проблема идва от това че масово са удряни / повечето от тях по няколко пъти /, след това оправяни в стил - я сум бугарин тежкар - разбирай с най-евтините материали и затова и ръждясват.

    Коментиран от #40

  • 35 Корозия

    10 6 Отговор

    До коментар #33 от "Obey The Law":

    След 5 години ще я виде яко...
  • 36 Дидо

    29 2 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Конче как ще го яде ръждата като от течове маслото е изпръскало и покрило всичко метално.
  • 37 comment

    21 17 Отговор
    И на консервна кутия да напишеш "OPEL" и тя ще изгние за отрицателна бройка.
  • 38 Гост 3

    34 21 Отговор

    До коментар #6 от "filo":

    Пежо и ситроен не изгниват бързо,но рено гние още на чертожната дъска

    Коментиран от #83, #134

  • 39 1234

    10 2 Отговор

    До коментар #31 от "Манев":

    Кажи го на другите явно ги е яд нещо наблъскаха ме с минуси

    Коментиран от #41

  • 40 Смях

    17 8 Отговор

    До коментар #34 от "12345":

    Не знаех че алуминиево купе раждясва явно са много зле тея бмвта уж премиум хах
  • 41 Манев

    12 4 Отговор

    До коментар #39 от "1234":

    Като не вярват да им покажем колите си.Обаче ако сме прави всеки ще заплати по 20 кинта компенсация.

    Коментиран от #60

  • 42 гост

    31 0 Отговор
    че то човек гние , та една кошница няма да гние
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Курчо

    17 10 Отговор

    До коментар #43 от "Кирчо":

    и как ги видя само по снимките от обявите.че са изгнили?
  • 45 Гошо

    19 6 Отговор
    Опел са измислили ръждата. На един приятел Ректората се счупи като ловджийска пушка./ преди 10 години/
  • 46 Гошо

    19 6 Отговор
    Вектрата
  • 47 Николай

    38 22 Отговор
    Руският сайт Drom публикува рейтинг на най-гниещите коли. А забрави да спомене Москвич, Волга, Лада, УАЗ и всички останали руски барутници.

    Коментиран от #92

  • 48 Stenlii

    15 22 Отговор
    РОЛО-3,НА 24г.,УДРЯНО,МЛАТЕНО,ПРЕБОЯДИСВАНО И АКО НЯКОЙ ВИДИ ГРАМ РЪЖДА СИ ГО РЕЖА НА ДРЪВНИКА В КЪЩИ! ЗНАЙТЕ-НАЙ-МАЛКО ГНИЯТ ВОЛВО И ШКОДА/ФОЛКСВАГЕН ГРУП!
  • 49 318tds

    21 30 Отговор

    До коментар #30 от "Вики Несебър":

    Проблема е бил в конкретно твоята е46 защото си я купил за без пари навремето кой знае от кой джамбаз циганин дето е срал в нея. Е46 не е автомобил който гние, гори масло ако я караш с тотал или някакво друго долно пробно или е била издухана, антифриза ти го губи поради друг проблем, как моята е 2001 няма точка ръжда, не гори грам масло и не губи капака антифриз, това че твоята е била кенеф не значи че цялата продукция е такава.

    Коментиран от #51

  • 50 Доналт Тръмп

    22 11 Отговор

    До коментар #8 от "Миро":

    Точно моята ланчия каппа е набор 95 няма и петънце ръжда а номер едно по гниене са всички модели ВАЗ И ЛАДА НИВА

    Коментиран от #117, #118

  • 51 Мъдете на Бай Ганю

    18 13 Отговор

    До коментар #49 от "318tds":

    Какво ги защитаваш тия клозети. Теискат егати поддръжката скъпа тия бараки смучат повече масло от бензин или дизел.
  • 52 Тенекеджия.

    52 16 Отговор
    Момчета,40 години съм автотенекеджия.По изгнили коли няма от Опел.

    Коментиран от #69, #128

  • 53 Абсолютно

    14 4 Отговор

    До коментар #6 от "filo":

    Абсолютно,особено Рено имат галванизация и добра боя.
  • 54 Гошо

    6 15 Отговор
    И нито един представител на качествената продукция на VAG
  • 55 Иво

    7 5 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Гост, сняг нямате, ама СОЛ ......дал Бог! Та затова е такова положението при вас /мисля/.
  • 56 taka

    21 5 Отговор
    опел след 98ма не са по изгнили от другите.. въпрос на поздлъжка и къде е карана.. имам астра г седан 1999.. дтои само навън и няма грам петно и не е правена... карам и вектра ц комби 2006.. там естестмено няма петно също.. стои навън... имаме и вектра б 1997 и има ръжда само на гърнето.. не е правена... моите няблюдения за гвиещи коли след 2000 са мерцедес и мазда...
  • 57 Иво

    16 2 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Голям слон, най- добре е да си купуваме направо хеликоптери и малки самолети и да не се разправяме с коли, било то и нови/ според препоръката ти /. Така и ще намалеят задръстванията по магистрали, булеварди, инциденти на пешеходните пътеки и пр.....!
  • 58 A8 d2

    9 10 Отговор

    До коментар #7 от "Перър":

    A8-те не гният
  • 59 aaa

    16 6 Отговор
    Ами Купи си А 8 или Ягуар те ca алуминиеви няма да гният...
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Каруцар

    2 4 Отговор

    До коментар #15 от "куку руку ку":

    Колко вежди си карал
  • 62 Опел рекорд

    10 10 Отговор
    Опела е най бързия автомобил защо. Защото го гони рЪждата
  • 63 Българина

    21 0 Отговор
    Да когато са от планинските държави-Швейцария,Австрия и Германия няма как ,всички ръждясват
  • 64 Румман

    16 2 Отговор
    Имам Авенсис от 10 години ,98 година Производство.когато я купих имаше драскотини до ламарината ,така си стоят както си бяха без ръжда .няма гниене и разваляне ,само каране.
  • 65 АРЕС

    16 15 Отговор
    Е за това съм си купил АУДИ и няма една точица ръжда.По добро от АУДИ срещу ръжда няма.
  • 66 Каручка

    21 0 Отговор
    А на дядо каручката не гниеше.
  • 67 Пламен Баросов

    4 2 Отговор

    До коментар #30 от "Вики Несебър":

    Потвърждавам
  • 68 Пламен Баросов

    20 2 Отговор
    Потвърждавам. Е46 1999година изгни по бързо от опела ми
  • 69 БУКО БАЛАМАТА

    10 4 Отговор

    До коментар #52 от "Тенекеджия.":

    ИМАМ ОПЕЛ АСТРА 1994,г БЕЗ ТОЧКА РЪЖДА НО СТРУВАШЕ ПАРИ А ТИЯ ЕВТИНИТЕ КЕНЕФИ ИЗГНИХА И СПОМЕН НЯМА ОТ ТЯХ. СТОКАТА СПОРЕД ЦЕНАТА БЪЛГАРИНО
  • 70 Hilux

    11 2 Отговор
    Имах ауди от Австрия и започна да гние леко след 3години у БГ сега имам голф от Италия 18годишен и няма точка ръждица по него
  • 71 0000

    10 1 Отговор
    Имам едно паджеро 89 година.чудя се кога ще почне да духа вътре в купето докато го карам 😄
  • 72 1234

    7 3 Отговор
    Имам си сантиментални спомени от Вектра. Първата й третина/двигател, предни колела, окачване/ са перфектни. За останалите две трети мога и вицове да разказвам. Но си я харесвах, дожаля ми за нея, още си я държа в гаража и не ми дава сърце да я предам за отпадъци.
  • 73 Само ръждата е по-лека

    5 1 Отговор
    От карбона
  • 74 Морко

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Сняг няма,ама редовно ръсят луга и солена вода по шосетата.Солената вода им излиза без пари. Не се чуди що гние колата ти,която и без това не е поцинкована заводски.
  • 75 Тор

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "Авиатор":

    Пълни глупости
  • 76 Тор

    6 0 Отговор
    Всъщност глупости за опела няма ражда
  • 77 Кайо

    5 2 Отговор
    Имам Опел Астра 1994г и ръждата е само на две места където е чуквана, не е държана никога в гараж, много съм доволен
  • 78 vuichogosho

    10 5 Отговор

    До коментар #16 от "Куренцо лапас":

    Ти ме преби. Какво викаш, японските коли са боклуци? Страшен разбирач си.🤣🤣🤣
  • 79 Като гост

    15 0 Отговор
    Мой познат има три коли един и същ модел. 1999г.от Италия няма точка ръжда, 2001 от Австрия-нападнала я е ръждата здраво, шарнирите ги сменя в комплект с шенкелите, защото няма избиване, 2002 швейцарка-тук там я е подкарала ръждицата. Истината е къде е карана колата. Дори и "алуминиевите" аудита като са от Австрия или Германия могат да ти скъсат нервите.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Гошо Пора

    22 2 Отговор
    Опел е открил ръждата
    А мерцедеса я осъвършенствал
  • 82 Пенчо

    17 2 Отговор
    Офф...,офф..,ръжда и.
    жена тръгнат ли,няма спиране.....
  • 83 ИмАл

    6 2 Отговор

    До коментар #38 от "Гост 3":

    Имал съм Лагуна, никаква ръжда!
  • 84 Като гост

    13 1 Отговор
    Колите от Австрия, Англия и Германия след 10-тата година задължително трябва да отиват в пресата защото са опасни за движението.
  • 85 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    7 1 Отговор
    Таман да кажа мерцедес и го гледам начело в класацията😂😂😂😂😂😂
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Анонимен

    6 8 Отговор
    Ми имам Вектра А 1,6 кубика на 29 год и външно има съвсем малко незабележимо ръжда .Пода е ръждясал доста.Три пъти съм правил заден мост.Като вървене е перфе.Вдига без проблем над двеста. Имам и Вектра Ц на 14 г.няма забележки за ръжда.Вектра А вози по хубаво от Ц-то.

    Коментиран от #88

  • 88 159

    21 2 Отговор

    До коментар #87 от "Анонимен":

    Та викаш 1.6 над 200... Вектра. 80 коня. 200? Значи или тахометъра качва минимум 30 км отгоре или... Полюции!
  • 89 159

    14 2 Отговор
    И каква стана тя?! По-яко от френско и италианско май няма. А всичкото ръждилник "немско-японски концерн"! Хаха.
  • 90 Peugeot. 307

    14 3 Отговор
    В нашето семейство караме само Пежо.Моята 307-ца е 18 годишна и няма грам ръжда.Другата е 206 20 годишна същата работа.
  • 91 АЛФА

    9 2 Отговор
    Карам АЛФА 156 бензин от 1998 г. ВСЕ още няма и милемитър ръжда нито от долу нито по купето

    Коментиран от #139

  • 92 Знам

    4 1 Отговор

    До коментар #47 от "Николай":

    Те, руските няма как да влязат в класацията 🤣🤣🤣
  • 93 Под клетва

    7 2 Отговор
    Днес карам зад Логан комби завидно лъскав за служебен но без чистачка и то защото няма къде да я сложиш или няма как в ръждива дупка Ф 8.Замислих се за бизнес логиката и изборите които сме принудени да правим
  • 94 Бай Шиле

    4 7 Отговор
    И аз да кажем: най много гният БМВ е 36. Моята няма и 26 години и вече има жълто по праговете.
  • 95 Ким

    3 4 Отговор
    Моята 7ца е на 22г.и няма ръжда никъде.
    БМВ 1996 модел.
    Качеството е само при високия клас коли така че не се хабете,всичко друго е с 3г.гаранция.
  • 96 Ачко

    16 1 Отговор
    Имам Ауди 80 - 1989г. Нула ръжда по купето. По окачване - почти нула. Само бензинопроводите ръждясват. Защо ли сега не правят така колите? Ясно е. Никоя от днешните няма да се кара след 30 г. - всеки ден.......колите стават електроника - след 5 год употреба ще е морално остаряла. Няма смисъл от купе за 20 год.
  • 97 Бачо

    11 0 Отговор
    Най - гниещата кола е форд Ка от 1996 до 2000. От личен опит го знам.
  • 98 кака му

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "leper":

    Ауди 80 В3
  • 99 Бачо

    7 3 Отговор

    До коментар #16 от "Куренцо лапас":

    Живееш явно на село. Ела в София да видиш новите Киа, Хюндай. и тогава приказвай. Какво караш? Астра или бмв тройка на 25 години?

    Коментиран от #101

  • 100 Бай Х

    6 1 Отговор

    До коментар #29 от "Panzer":

    корола и авенсис от 2003- 2008 не гният и на ръждясват

    Коментиран от #102

  • 101 Доктор Ох Боли

    1 1 Отговор

    До коментар #99 от "Бачо":

    .... ха ха хах.... ай стиа с таа София уе...... ааааааааа...... ни идвай ти повичи..... ха хаха... .ааааааааа
  • 102 Доктор Ох Боли

    0 1 Отговор

    До коментар #100 от "Бай Х":

    ... ха хахах.... те са пластмасови уе........ ха ха хаха.аааааааааааааа от Русия са.............. аааааааааааааааа
  • 103 ВАГ

    8 1 Отговор
    Едно лично изследване: най-много ръждясват червените коли , а най-малко белите . Ако си вземете пластмасова кола няма да има проблем с ръждата .
  • 104 Илия Илиев

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Перър":

    По принцип ,всеки умира,но значението е на колко?.

    Коментиран от #105

  • 105 Доктор Ох Боли

    0 0 Отговор

    До коментар #104 от "Илия Илиев":

    ... ха ха хах...... Тука...нема принципи..... хах ах... секи умира.... Тва нали са разбира правилну.... ха хаха.....на колко..... ха хах.... там ред нема ..... ха хах....
  • 106 onq s konq

    5 5 Отговор
    Преди няколко години четох една доста подробна класация за степента на РЪЖДИМОСТ при колите-участваха поне 50марки.Ном.1-АБСОЛЮТЕН ФАВОРИТ с отчайваща преднина беше "ПОРШЕ" със НУЛЕВА РЪЖДА след 20 год!Но...както казва и статията,гниенето по купето зависи ОТ НАЧИНА НА ЕКСПЛОАТАЦИЯ,както и от факта дали са претърпяни катастрофи.А както е известно там където мине оксижена,неминуемо се появява в последствие и ръждата.Апропо БМВ-то ми от 5г. от както съм го купил/в момента е на 14/ не е стъпвало на сняг,т.е. не е излагано на "солена агресия" и излиза от гаража...УТРЕ,от когато и ми важи застраховкатаЕ от къде да дойде ръждата?И последно-още като купих колата и я ПАСТИРАХ ЛИЧНО-много е важно като предпазна мярка срещу дъждовете,ще го повторя тая година.Верно че 2 часа пада голямо търкане с кърпи "до гланц",но си заслужава.

    Коментиран от #107, #108

  • 107 Доктор Ох Боли

    1 0 Отговор

    До коментар #106 от "onq s konq":

    Ти ква 3-ка имаш бате?....

    Коментиран от #111

  • 108 Доктор Ох Боли

    1 1 Отговор

    До коментар #106 от "onq s konq":

    ...Само да не е руска...... ха ха хах.аааааааааааааааааааа
  • 109 vasik atanasova

    0 6 Отговор
    защо го няма аудито и поршето тука
    ха ха ха ха

    Коментиран от #110

  • 110 Доктор Ох Боли

    1 0 Отговор

    До коментар #109 от "vasik atanasova":

    .... щото не са руски.... ха хаха......
  • 111 onq s konq

    2 0 Отговор

    До коментар #107 от "Доктор Ох Боли":

    "Тройка и половина" батювуту

    Коментиран от #113

  • 112 АзСъмБългарче

    6 1 Отговор
    Щото и руснаците са бедни цървули кат нас.
  • 113 Доктор Ох Боли

    0 0 Отговор

    До коментар #111 от "onq s konq":

    ...е....важното е да ти харесва.... кво да ти кажа... ха хах....
  • 114 Ай стига ве

    6 2 Отговор
    Рашките да оправят най напред тяхните гнилочи пък тогава да дават отценки за другите
  • 115 Алфа Ромео

    8 1 Отговор
    Имах едно време Кадет 1.4 много строшена кола, сто пъти го ремонтирах, праговете му изгниха ама все пак беше на 25 г. , накрая го хвърлих щото му се скапа двигателя. Имал съм Астра Ф 1.8 моно, принципно много здрава кола но с ръждата беше по-зле от Кадета, германка беше.
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 има има

    8 2 Отговор

    До коментар #50 от "Доналт Тръмп":

    Сузуки Витара , та и Паджеро , ги слагат в малкият си джоб. На мой роднина на Паджерото му се откъсна целият заден мост от гнилоч
  • 118 има има

    5 3 Отговор

    До коментар #50 от "Доналт Тръмп":

    Сузуки Витара , та и Паджеро , ги слагат в малкият си джоб. На мой роднина на Паджерото му се откъсна целият заден мост от гнилоч

    Коментиран от #120

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 hater

    3 0 Отговор

    До коментар #118 от "има има":

    и на дърта корса се отскубва заден мост
  • 121 hater

    0 0 Отговор
    ескортите остават без под ако не се изхвърли кичето во пода.важи и за почти всяка кола
  • 122 Прост и беден

    1 2 Отговор
    Карам от 30 години само Рено. Моделите на Рено, които съдържат в абривиатурата си буквата ,,Е,, са със защита срещу корозия. Другите модели са като всяка кола, след десетата година започват проблемите.
  • 123 Батко

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Куренцо лапас":

    Да приемем, че си прав. По твоята логика като се вземе предвид името с което се представяш тук сам си направи изводите колко много си изгнил....батка.
  • 124 куркапан

    4 1 Отговор

    До коментар #43 от "Кирчо":

    у голема грешка си Кирчо, старите субарута от 80-те години вече са доволно ръждясали но все още повече се карат от голф 1 примерно, но за по-новите хонда и субару си много заблуден, от години карам коли само от тези две марки и повярвай ми нямат грам ръжда..
  • 125 Майстор

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Перър":

    Ауди А8 например, защото е с алуминиево купе
  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 ЛеВеТе

    4 1 Отговор
    Имах един ланд роувър двоика.
    От доло шаси и окачване чугун и стомана, всичко друго дебела алуминиева ламарина.
    Нямаше гниене и чупене.Як като бик и голям кютук , возеше по лошо от каруца.
    А преди него москвич Алеко изгни още по път за дома
  • 128 КАСАПИНА

    6 0 Отговор

    До коментар #52 от "Тенекеджия.":

    Имам Астра 96г купих я праз 2006 от човек от Германия, на 54000км сега е на 300 000 още като я докарах напълних веждите и праговете с масло вече има ръжда но и яко каране падна, и още не ми се оставя, корава и сигурна кола ,която още не ми се оставя.Големи ремонти съединител сменени амортисьори понеже е комби и яко я товаря и гарнитура на главата
  • 129 hienata

    16 1 Отговор
    Ако вземем коли произведени след 2002г наблюденията ми са следните: Прословутия ОПЕЛ - купетата им вече са поцинковани (дори и Корса) и не гният, но пък прецакаха двигателите (най-лоши са тези от Фиат). VW - освен поцинковани на почти всички слагат отдолу допълнителни кори (освен ако не е от морга) и ръжда няма. АУДИ и BMW - са цялостно поцинковани (А2 и А8-са алуминиеви) и тук ръжда няма . Мерцедес-странно за мен, но Ц и Е-клас има ръжда, А-класа ръждива не съм срещал. Френските коли ги прескачам (мое мнение - не ме интересуват)," Италианки" ръждиви не съм срещал (бели се лаковото покритие, но ръжди не) може би заради климата,срещал съм ръждива Алфа, но след 2002 мисля че са поцинковани. Японските са ми слабост. За Мазда отдавна пиша, че е най-ръждясващия автомобил след 2000г. Хонда особенно ако е англииска сглобка - ръждясва и то много (изключение е Джаз, странно защото е евтина), Мицубиши и Дайхатсу освен ,че ръждясват са и смного тънки ламарини. Сузуки имат някаква защита, но повечето в България са я загубили :)). Тойота може би е най-защитена от японките. Пропуснах Субару (неслучайно) гният задните ботуши и праговете на Трибека, малките произведени съвместно със Сузуки също са зле.
  • 130 РЕАЛИСТ

    13 0 Отговор
    ХОРАТА НА ЗАПАД НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА ТОВА НА ПЕТАТА ИЛИ ШЕСТАТА ГОДИНА СИ КУПУВАТ НОВА КОЛА
  • 131 амг вечна мощ

    4 1 Отговор
    Моя мерцедес w203 2003г докаран от Италия няма грам ръжда ..Но при покупката се гледаше обстойно! Вие си купувайте австрийските и германските барутници! За сведение колите след 2004 до 2006 са галванизирани!
  • 132 brv

    3 0 Отговор
    Ауди 80 б4 фейслифт е най здрава. Има ли 3 ZZZ в номера на купето е подцинкована и е вечна😉
  • 133 Някой спомня ли си

    1 0 Отговор
    Део Рейсър и Тико -дали има оцелели ?!?
  • 134 Йордан

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Гост 3":

    Как да гние пластмаса?!
  • 135 Йордан

    0 0 Отговор
    Как да гние пластмаса?!
  • 136 Аз съм

    5 0 Отговор
    Опел Астра гният и в Сандански даже
  • 137 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #119 от "НУЙ":

    Това Ауди наистина е куче отвсякъде,особенно ако е карбуратор,единствения му кусур е,че отзад няма роги и гредичката е много слаба,и при най малкия удар багажника влиза вътре
  • 138 Vankata SZ

    3 0 Отговор
    Моя опит:
    Ауди B4-не е имала ръжда докато я имам
    Ауди A4-2000г. имаше ръжда на ламарината над задния номер когато я придобих, ремонтирах повече не се появи
    Шкода Октавия-не съм забелязвал ръжда
    Мазда 6 2002г. беше си австрийка с ръжда по ходовата част, но се появи и по около предното стъкло, това беше причината да я продам
    Хонда Сивик 2009-та от 4г.я карам няма ръжда/гаражна е/, миналата седмица я оставих в София на летището, като потеглих и на първото кръстовище намалих се появиха странни претрисания.Слизам да я огледам нищо и няма, но освен че цялата беше като налепена с мръсотия бяха и ръждясали дисковете и от там претрисането. Просто в Ст.З няма влага може би но никога не ми е ръждясвала така.
  • 139 159

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "АЛФА":

    156 е една много различна друга бира. Даде много неща на света този автомобил. Даже бих казал, че е косвеният изначален фактор за ерата на елмобилите. Но много малко хора биха разбрали какво имам в предвид! А пък по отношение на ръждата... Тази кола просто не ръждясва! Факт!!!

    Коментиран от #145

  • 140 Чочо

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Сигурно си паркирал до някой опел ,та се е заразил
  • 141 Внос износ

    1 3 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Имам над 300 автомобила вече внесени от Англия и не повече от 20% от тях бяха с ръжда. Моля запази си автентичното мнение на разбирач за себе си.
  • 142 AMG

    4 1 Отговор
    А някой сети ли се за Г класата....ръждата направо се чува как хрупа.Карам от 7 години такъв джип.Последното пребоядисване беше преди 10 дена я взех.
  • 143 гост

    3 3 Отговор
    Тесла не ръждясват защото са нови
  • 144 Мерц

    4 0 Отговор
    Имам 190Е от немските Алпи и му смених половината под.На брат ми е същия от Италия и няма никаква ръжда-явно е до страната където се кара,не толкова марката.
  • 145 Q4 156

    2 1 Отговор

    До коментар #139 от "159":

    Имах навремето 156 "австрийка" от доле беше тотал гнилоч и квото трябваше да се сменя се късаше при развиване.

    Коментиран от #167

  • 146 Анибал

    2 2 Отговор
    Номер едно е опел вежда
  • 147 волен сидеров

    5 1 Отговор
    най лошо на една кола е гниенето-всичко може да се оправи ,но ръждата тръгне ли ......
  • 148 Да..

    0 2 Отговор

    До коментар #31 от "Манев":

    Хонда акорд е поцинкована..

    Коментиран от #153

  • 149 Бързака

    0 2 Отговор
    А Сеата? Нали затова ги правят толкова бързи, да бягат от ръждата!
  • 150 Опелджия

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Gt5":

    Opel Astra H е най-негниещата кола.
  • 151 GG2000

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "ЕвроЗона":

    Ела да ти покажа Омега от 2000 г. без грам ръжда.. Въпрос на късмет и къде е преживяла първите си години колата... ;)
  • 152 Без име

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Солта която идва от морето е много голям проблем.
  • 153 hienata

    2 0 Отговор

    До коментар #148 от "Да..":

    Сигурен съм че е така, но покритието отдолу явно е тънко и от нашия пясък и камъчета се поврежда. Няма пластмасови кори , боята също е много икономична :))
  • 154 Григор Колев

    2 0 Отговор
    Имам 3.
    Део от 1999 няма грам ръжда.
    После си взех Опел и си мислех че от ръждата по праговете няма на къде по-лошо.
    Сега си взех една Дачия от 2010
    Е те това би всички норми.
    Вратите ги вързвам с тел защото изгниха ключалките.
    Е има си и предимства, като ме видят на пътя с кола дето я няма на половина и всички се пазят и ми правят път :)
  • 155 Va60

    2 0 Отговор
    Еее тъкмо бях започнал да гледам Мазда 6 и май ще преустановя търсенето
  • 156 кольо

    1 0 Отговор
    и очиларките гният, опелите до 98' мицубиши паджеро, заради пластмасите ама и шиситата им гният.
  • 157 12345

    1 0 Отговор
    Само японски и корейски кочини.
  • 158 шефа

    4 0 Отговор
    Карам един дарак Голф 2 на 29 г.НЯМА И ГРАМ РЪЖДА.

    Коментиран от #162

  • 159 факт

    1 0 Отговор
    москвич7 поцинкован
  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Госта

    1 3 Отговор
    Еми нз,явно моята е изключение,Мазда 3,перфектна
  • 162 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #158 от "шефа":

    Аз навремето се колебаех между Кадет и Голф 2 и взех Кадета заради дизайна, голяма грешка, много ремонти и ръжда.
  • 163 Опа

    2 1 Отговор
    Опел на 20 години имам има са една точка ръжда 1997набор е най здравата кола която съм карал!!!
  • 164 Ивайло

    1 1 Отговор
    А къде е хлОпел??? Ааа, верно бе, той толкова го е изяла ръждата, че не може да хвърли сянка даже, за да могат да го снимат, хахаха!!! Иначе той е №1!!! :)))
  • 165 Станчо куфара

    1 1 Отговор
    имах Авенсис 2004 год от Дания отдолу голяма трагедия ужас !!!
  • 166 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    ВИХЪРЧО, BMW, СЕ ДВИЖИ НА ВЪЗДУШНА ВЪЗГЛАВНИЦА
    НЯМА ДОПИР С ПЪТЯ
  • 167 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #145 от "Q4 156":

    КРОКИ, АЛФЕТАТА МИ Е НА 13 ГОДИНИ И НЯМА ГРАМ РЪЖДИЧКА.
    А Е КУПЕ А ОТ ШВЕЙЦАРСКАТА ЧАСТ НА ИТАЛИЯ

    Коментиран от #168

  • 168 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #167 от "АLFA Q 4":

    А И, Q 4, Е С 12 годишна ЗАВОДСКА гаранция на купето
  • 169 ЕДНА АМА ЗА ВСИЧКИ

    0 0 Отговор

    До коментар #160 от "Pain in your brain":

    И БИЕ И КОРЕЙКИ И ЯПОНСКИ
    АААА ЕЕЕЕЕ, S,,,,, клаааааас
    КАДЕ КОЛКО Е ГОЛЯМ СРАМА
  • 170 Мазда

    0 0 Отговор
    Мазда 6 от 2004 г. Купена Швейцария . Никъде и до днес ръжда , осве по изпускателната система и то в крайната част.