ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Това на снимката е CLS, но лично на мен много по-ми харесват формите на CLA. Има ги и двата модела в последния брой на Ауто Билд. Интересното е, че най-малкият мотор за CLA ще е 1.2 литров дизел OM607 на Renault. Цената според АБ ще е 56000 лева за най-евтината версия, което според мен е добре. Това е колкото базова C-класа.
Това на снимките е Mercedes-Benz Concept Style Coupe(CSC)не е CLS вярно е че има заемки от CLS но и доста се отличава за 1.2 л. мотор не съм чул но най-малкия ще е 1.6 с 120 кс. и базова цена от 23 000 евро.Ето една по добре написана статия за този автомобил http://aboutcars.bg/read:iztekoha_snimki_na_konceptualniia_mercedes_csc
Колкото до това че приличала на пежо я се осъзнайте бе хора всички коли имат някакви сходни черти няма как да се различават драстично,но това е много по красиво от което пежо
Вярно, че е така. Грешката е моя. Просто се бях загледал повече в списанието, отколкото в снимките тук :) Иначе, АБ споменават тая цена от 56000 лева. Вероятно са преписали от германската цена или може би имат друга информация. А 1.2 литровият дизел според АБ е разработен съвместно с Renault, но всички знаем, какво е сътрудничеството между двете фирми - едните се заемат с малките мотори и баничарки, другите с големите. Все пак аз исках да кажа друго с предния си коментар. На анимациите в АБ CLA изглежда много по-добре от тоя концепткар CLC както казваш. Тук нещо са му заоблили фаровете ала CLS, което никак не ми харесва.
Анимациите на АБ не съм ги гледал(може да е по добър наистина)но и това тук не изглежда зле даже точно обратното :) много се надявам въпреки сътрудничеството с рено да не се появи този 1,2 дизел
Колата изглежда космически, но предното предаване и 1.2 дизелякът са ОГРОМНА грешка. Като фен на Mercedes бих клазал, че идеята за сътрудничество с Renault е доста лоша !
Колата изглежда космически, но предното предаване и 1.2 дизелякът са ОГРОМНА грешка. Като фен на Mercedes бих клазал, че идеята за сътрудничество с Renault е доста лоша !
@18 По това се познава че си истински фен на марката! Предното е тотална глупост за тая марка,Мерцедеса не е ли на задно не е Мерцедес. А такива миксери 1.2 да си слагат във френските бангии,в нас пасатора е по-мощен! Мерцедеса трябва да е на задно и с двигател над 2.0!
@20 СЪГЛАСЕН ! През 1886 Карл Бенц създава бензиновия двигател, който движи ЗАДНИТЕ колела, 1954-300SL - бащата на суперавтомобилите - ЗАДНО предаване. Въртенето на задните колела е символ на Mercedes-Benz !
И аз съм фен на Мерцедес .. и съм съгласен с това че предното е голяма грешка ..но 1.2 двигател не е грешка при наличие на достатъчно коне (когато са достатъчно ще си набира) .. като голям пример бих дал Мицубиши Ево .. 2000 куб.см но разполага най - малко с 280 к.с (сток) , а има екземпляри по 610 к.с ! .. Пък т'ва "сътрудничество" с Рено е обида за мен като фен на Мерцедес ..
@23 Не вярвам да има кой знае каква мощност това 1,2 литрово моторче при условие че е дизел пък бил той турбо,би-турбо и тн. а и както знаете Мерцедесите въобще не са от най-леките затова че един такъв малък мотор да развие голяма мощност(110-120кс) освен една две турбини трябва и да е по високо оборотен което от своя страна не е предпоставка за по-нисък разход и динамични харкт.С две думи 1,8 cdi110 кс. би се справил по добре от 1,2 с същата мощност и разхода на гориво ще е по-нисък
Все пак тая кола е на базата на A-класата. Не знам какво ще представлява тоя 1.2 литров дизел, но факт е, че АБ споменават за такава кубатура, стига да не е печатна грешка, каквито често правят напоследък. Иначе, 1.2 литровия мотор е новоразработен. Това би трябвало да означава, че има нещо ново. Никой доскоро не вярваше на Форд, че ще ползва 3 цилиндрови еднолитрови мотори за Фокус но ето, че това вече е факт. Даже плановете са за 180 к.с. от три цилиндъра и един литър работен обем за някои спортни модификации. БМВ също заяви планове за 3 цилиндрови 1.5 литрови мотори за техните автомобили. На някой това може да му се струва невероятно, но явно има нещица, които още могат да се направят в двигателостроенето. Ако прочетете последния брой на АБ ще видите, как се хвалят тия трицилиндрови мотори ( на Фокус - 125 к.с. и на Пежо 82 к.с. от 1.2 л без турбина). Единственото, по което се различават от четирицилиндрови с по-голяма кубатира е звука. Така, че защо Рено и Мерцедес да не са създали някоя ракета от 1.2 литров дизел? Що се отнася до предното предаване...ами това е конкуренцията. предното предаване позволява да се намалят разходите, а с това и цената. Така повече от нас биха имали възможност да карат Мерцедес. След като БМВ заявява автомобили с предно предаване, защо Мерцедес да се дърпа? А и спортната версия на CLA ще е с 4х4 така, че спокойно. Друг е въпроса, ако на някой не му харесва и двойното предаване.
То няма лошо да са създали 1,2 ракета и както и форд с техния 3 цилиндров мотор но какъв ресус ще имат тези двигатели?Може би аз съм скептичен към малките двигатели,пък и съм заклет фен на марката (но не отричам другите марки) но някак си,не си го представям мерцедес 1,2 :).Няма ги старите 3 литрови шестаци 5-6 литрови V8 атмосферни мотори,сега с намален обем и няколко турбини.
Ами явно живеем постоянно няколко години назад в миналото. По тая логика, трябва да се върнат 5-6 литровите мотори отпреди 100 години с 2-3 конски сили. Сигурно някой навремето е казал - какво кощунство, да зарязваме 5 литровите мотори и да минаваме на два и половина. Е, нещата се развиват, но ми е интересно нещо. Кой определя колко кубически сантиметра са достатъчни и колко не са? След като КПД-то е толкова ниско, не може ли да се намери някой умен човек, дето да го вдигне примерно 2 пъти, а от там да намали и работния обем 2 пъти? И понеже сега излязоха най-модерните мотори на Форд и се повдига навсякъде тоя въпрос - достатъчни ли са 3 цилиндъра или не, нека погледнем мненията. А те са, че това е невероятно спокоен мотор въпреки трите цилиндъра и ако човек не знае, че под капака има само 999 кубически сантиметра, не би могъл дори да предположи, че това е толкова малък мотор. Всъщност, Форд маха версиите си с 1.6 литра работен обем и ги заменя с 1 литър. Просто се проектира нещо, което заменя старата генерация мотори. Така е и при останалите производители, включително Мерцедес. А Мерцедес доста често е крил работния обем с обозначенията си, както разбира се и БМВ. Това показва едно - доста отдавна Мерцедес е разбрал, че работният обем трябва да се намалява. Не мисля, че ще има проблем да ви лепнат едно 180D на тоя 1.2 литров мотор, стига наистина тоя мотор да се представя като такъв. Тогава се чудя, кой ли ще разбере, че под капака има само 1.2 литра?
А за високите обороти, при които трябва да работи мотора...пак ще повторя това, което писах по-долу. Нещата се развиват. Материалите стават по-издръжливи. Достатъчно е да погледнете в сайта на EuroNCAP как са се представяли различните поколения автомобили от 1997 година насам, за да видите как почти всички автомобили преди 1998 година се гънат като хармоника. Погледнете и последните модели. Някои от тях дори не се огъват до челното стъкло при тоя краштест. Погледнете как стоят нещата и със страничния удар. Така е и с моторите. Ако навремето един двигател издържаше 50-100 000 км преди основен ремонт, сега след 100 000 км всички двигатели са с износване в рамките на допуска при монтаж. Има и друго. Казвате, че високите обороти скапвали мотора. Не мисля, че оборотите са по-високи. Напротив, все същите са си с тенденция за понижаване при ползване на турбокомпресори. Сега какво, да лепнем някой 10 литров мотор, работещ на 200 об/мин, само за да можем да прекосим Атлантическия океан? Интересно, колко е лесно отстрани да даваме акъл на инженерите, разработващи нови ДВГ. Ами какво правим, като техниката стигне дотам, че от 2 литра без проблем почнат да се вадят по 500 к.с. ? Да пусним тия чудовища по пътищата или просто да срежем тоя мотор на 2?
Далеч съм от мисълта че трябва да се върнем към старите с по 5 конски сили,но това 1,0-1,2 литрово моторче как ще се справя с 1300-1400 килограмa просто няма как да се справя в по-добре при поддържането на висока скорост, ще трябва работи на по-високи обороти от 1,8 (примерно),точно по-големия обем и по ниските обороти допринасят за по-спокойния ход на мотора и по големия му ресурс.
Не виждам как BMW смята да отговори на този космически кораб с 3er GT... Въпреки че съм фен на BMW, чисто визуално мерцедеса е класи нагоре... Страхотен дизайн!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Martin
11:08 20.04.2012
2 гост
11:13 20.04.2012
3 Путин
11:15 20.04.2012
4 пежо
11:22 20.04.2012
5 хихи
11:23 20.04.2012
6 Жони
11:37 20.04.2012
7 баварка
11:41 20.04.2012
8 ммм да
11:44 20.04.2012
9 Иван Димитров
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-style_coupe_concept/1024x768/wallpaper_07.htm
Това на снимките е Mercedes-Benz Concept Style Coupe(CSC)не е CLS вярно е че има заемки от CLS но и доста се отличава за 1.2 л. мотор не съм чул но най-малкия ще е 1.6 с 120 кс. и базова цена от 23 000 евро.Ето една по добре написана статия за този автомобил http://aboutcars.bg/read:iztekoha_snimki_na_konceptualniia_mercedes_csc
Колкото до това че приличала на пежо я се осъзнайте бе хора всички коли имат някакви сходни черти няма как да се различават драстично,но това е много по красиво от което пежо
11:59 20.04.2012
10 Димитър Михайлов
12:03 20.04.2012
11 wow
12:27 20.04.2012
12 Путин
12:29 20.04.2012
13 Иван Димитров
12:42 20.04.2012
14 бати батев
12:52 20.04.2012
15 дда
13:24 20.04.2012
16 еееееее
13:26 20.04.2012
17 Ts@r
14:01 20.04.2012
18 Ts@r
Коментиран от #20
14:01 20.04.2012
19 cla
15:54 20.04.2012
20 Mercedes-Benz
До коментар #18 от "Ts@r":
@18 По това се познава че си истински фен на марката!Коментиран от #21
16:08 20.04.2012
21 Ts@r
До коментар #20 от "Mercedes-Benz":
@20 СЪГЛАСЕН ! През 1886 Карл Бенц създава бензиновия двигател, който движи ЗАДНИТЕ колела, 1954-300SL - бащата на суперавтомобилите - ЗАДНО предаване. Въртенето на задните колела е символ на Mercedes-Benz !18:04 20.04.2012
22 ония на луната
18:20 20.04.2012
23 Фен
Коментиран от #25
18:26 20.04.2012
24 Петър Сидеров
18:48 20.04.2012
25 Иван Димитров
До коментар #23 от "Фен":
@23 Не вярвам да има кой знае каква мощност това 1,2 литрово моторче при условие че е дизел пък бил той турбо,би-турбо и тн. а и както знаете Мерцедесите въобще не са от най-леките затова че един такъв малък мотор да развие голяма мощност(110-120кс) освен една две турбини трябва и да е по високо оборотен което от своя страна не е предпоставка за по-нисък разход и динамични харкт.С две думи 1,8 cdi110 кс. би се справил по добре от 1,2 с същата мощност и разхода на гориво ще е по-нисък18:50 20.04.2012
26 Петър
Отвътре е малко претрупано (както обикновено при Мерцедес), но рисунките са 6+
21:30 20.04.2012
27 ВИП АМГ
21:44 20.04.2012
28 Путин
22:03 20.04.2012
29 Иван Димитров
22:27 20.04.2012
30 Путин
22:43 20.04.2012
31 Путин
22:55 20.04.2012
32 Иван Димитров
17:44 21.04.2012
33 Атанас
15:18 23.04.2012