Last news in Fakti

4 Април, 2019 09:47 18 147 33

Какво ново в новата Kuga на Ford

  • ford-
  • kuga
Какво ново в новата Kuga на Ford - 1

Амстердам, Холандия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

На специално мероприятие, което се проведе в Холандия, Ford показа за първи път новата Kuga. Екипът ни беше на мястото на събитието и сега ще ви разкажем какви са основните новости в новия компактен кросоувър на марката.

Третото поколение на Ford Kuga, както заявиха представителите на Ford по време на презентацията, е направено не само от маркетолози и инженери, но и от клиентите на марката. С други думи, новата Kuga е отражение на европейския вкус.

Какво ново в новата Kuga на Ford

Външността е интересна, но според мнозина може да се определи и като спорна. Това обаче не е най-главното. Третата Kuga е направена на абсолютно нова платформа, като в моделната гама на автомобила се появяват т.нар. "зелени версии".

Kuga е разработена върху глобалната платформа на Ford, която е обозначена с индекс C2 и която лежи в основата на последния Focus. Благодарение на това кросоувърът е олекнал с 90 килограма и с 10 % е нараснала якостта на конструкцията.

Какво ново в новата Kuga на Ford

Автомобилът разполага с по-голямо вътрешно пространство, въпреки че външните размери не са се променили драстично. Дължината е нараснала с 89 мм (4 524 мм), а междуосието - с 20 мм. Kuga e и малко по-широка и по-ниска от предшественика си.

Просторът в салона е осезаем и това с пълна сила важи и за втория ред седалки. Те са с възможност за регулиране в предно-задна посока, като по този начин мястото за краката на пасажерите отзад може да стане много голямо. Ако пък се издърпат напред, то товарният отсек нараства с цели 67 литра.

Какво ново в новата Kuga на Ford

Основният акцент от моторизацията на новата Kuga са разнообразните силови трактове. Версията Kuga EcoBlue Hybrid представлява т.нар. мек хибрид, състоящ се от двулитров дизелов двигател с мощ от 150 к.с. и стартер генератор, захранващ се от 48-волтова електрическа система. Тази кола ще харчи 5/100.

Втората хибридна версия е Kuga Hybrid, която се явява пълноценен plug-in хибрид, разполагащ с 2.5-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, електромотор, блок от йон-литиеви батерии и автоматична трансмисия. Тази версия може да изминава само на ток разстояние от 50 километра, а разходът на гориво може да бъде сведен под 1.5 литра на 100 километра.

Какво ново в новата Kuga на Ford

Kuga EcoBlue пък ще се предлага с двигатели с обем 1.5 и 2.0 литра, мощността на които е 120 и 150 конски сили, съответно. Освен EcoBlue агрегатите ще са налични и познатите ни EcoBoost мотори, които в случая са с обем 1.5 литра и развиват мощност 120 и 150 коня. Тези агрегати са с възможност за деактивиране на два от цилиндрите при малки натоварвания.

Всички агрегати могат да работят, както с шестстепенна механична скоростна кутия, така и с изцяло новата осемстепенна автоматична трансмисия. Максималният въртящ момент ще се предава през тези две трансмисии или само на предните колела, или и на четирите.

Какво ново в новата Kuga на Ford

В салона на новата Kuga впечатление прави голямата остъклена площ, меки и качествени материали и значително подобрена сглобка. Електронни дисплеи заменят аналоговите прибори на таблото, а във високите нива на оборудване е налична уникална аудиосистема Bang & Olufsen.

От компанията се похвалиха и с модернизирания круиз контрол, който е активен и заедно със системи за следене на лентите и знаците на пътя прави колата автономна от второ ниво. Pre-Collist Assist спира екстремно при появата пред колата на пешеходци.

Какво ново в новата Kuga на Ford

Като цяло колата разполага с екстериор интериор, близки до тези на новия Focus, но в същото време има свое собствено лице. Революцията е в техническо отношение, където новостите, както ви разказахме, съвсем не са малко.

Какво ново в новата Kuga на Ford


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марто

    51 3 Отговор
    Ми не е нещо особено отвън, но пък бая новости под обвивката. Харесва ми.
  • 2 Форда

    36 0 Отговор
    Ако са премахнали разликите в цвета на броните и купето , значи са постигнали много другото се ядва , колата е много добра цена/качество
  • 3 ;lk

    36 11 Отговор
    Добре, че пишете, че е Форд. Ако скриете емблемата, 2/3 от хората няма да познаем какво е. А то какво е - Фокус с големи джанти!
  • 4 БатП

    38 9 Отговор
    Даже не прилича вече на кросоувър, а на висок Фокус. Излагат се, предишните имаха прилична визия.
  • 5 Николай

    10 12 Отговор
    Ами зимата?
  • 6 Жиката

    41 15 Отговор
    Мазда CX 5 с емблемата на Ford

    Коментиран от #16

  • 7 Лопатата

    10 15 Отговор
    Колко много прилича на Ягуар E-Pace
    Браво.
  • 8 Божинов

    20 11 Отговор
    Какво е това ST със 150 коня??? Сигурно тежи поне 1700 кг. Смятайте колко спънат кон е!
  • 9 Николинка

    13 6 Отговор
    Първата Куга беше много добра, второто поколение е грозно и недодялано. Новата е много красива.
  • 10 сектант

    23 14 Отговор
    старата имаше нещо американско в нея, тая новаата ми мяза просто на повдигната фиеста да му се не види - коли като новата дачия дъстър имат много по мъжествен вид от това
  • 11 Тарабойша Хитранов

    15 18 Отговор
    Новото е големия преден прозорец - Отдалече да се вижда къв пейзан / селянин / си я купил.

    Коментиран от #27, #30

  • 12 гост

    11 8 Отговор
    Връщаме се с 20г. назад в дизайна на колите, където се чудеха дали да ги направят ръбести или обли и ги направиха ръбести със заоблени крайчета.
  • 13 Ммм

    25 2 Отговор
    Автомобилостроенето стана един калъп, особено отвън. Махнат ли им емблемите сигурно 80% от колите ще са неразпознаваеми. Вътре почти същата ста работа.
  • 14 Иван

    11 25 Отговор
    Не може да стъпи на дъстъра на малкия пръст
  • 15 Емил

    29 11 Отговор
    Проста нация от плюещи некадърници-за вас само 20 годишни таласъми-които да ви тровят децата
  • 16 куку руку ку

    12 4 Отговор

    До коментар #6 от "Жиката":

    За Форд това си е традиция. Да си спомним Маверик 1 и 2. Едното Нисан, второто Мазда.
  • 17 букова глава

    11 10 Отговор
    Ква е тая решетка? Прилича на устата на сом! И тия се изджендъриха!
  • 18 Random

    16 16 Отговор
    Аман от кросоувъри. Абсолютно безполезни боклуци. Не само форд, всички.

    Коментиран от #24

  • 19 Nightrunner

    7 3 Отговор
    Има линията на КИА Спортидж. Добре че е емблемата!
  • 20 хонда

    8 17 Отговор
    Това е една трагедия , тези да си правят бусове и това е , 150 коня , да я бутам ли на баир или на някой чукар , ужас , видяла жабата коня .......та и на тези миндили работата такава , чак 3 генерация , то никой не го брои за живо това чудо КУГА - МУГА .......
  • 21 Пострадал

    13 16 Отговор
    Форд и циганин зимата не работят.
  • 22 Чичо Ангел

    3 2 Отговор
    Малко порше. Браво
  • 23 Разочарован

    5 3 Отговор
    Не ми допада новата дизайнерска линия на Форд с тия подпухнали заоблености. Първи намек за това направи още новата Фиеста, но при нея не личи толкова и не ме дразни, но новия Фокус и сега тая безлична камба.... Жалко, ако мислят така на на.ерат цялата си гама....
  • 24 ВАГ

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Random":

    Удобрявам ,даже не са и кросоувъри а високи хечбеци.
  • 25 гост1

    4 4 Отговор
    Който иска автомобил за работа, за теглене да си вземе новият Ф450 с 7.3 литров V8 и възможност за товарене на 3500 кг в "леглото" и с възможност да дърпа още 15500 кг с 10 степенен автоматик. А който иска бърза, да си вземе ГТ или новият Мустанг, който евентуално ще използва бензинов 7.3 литров V8, мощността ще е около 700+ к.с. сток. За офроуд новият Бронко или Ф150 Раптор.

    Коментиран от #26

  • 26 гост1

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "гост1":

    да се чете *пикап
  • 27 Хито

    2 5 Отговор

    До коментар #11 от "Тарабойша Хитранов":

    Направо ги уби селяците: Ха Ха Ха.Форда е бил и ще си остане недоразумение.
  • 28 YEE

    4 4 Отговор
    Отвънка Фокус,вътре Хюндай Санта фе
  • 29 Копи Пейст

    2 3 Отговор
    от дизайна на Мазда! Голямо крадене е паднало.
  • 30 ВАГ

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Тарабойша Хитранов":

    А бе госин гражданино от пъпа на Париж ,ти каква кола имаш бре ?!!
  • 31 aaa

    0 1 Отговор
    Mазда СХ-5,ама по-грозна....
  • 32 Цък

    0 0 Отговор
    Ич ни мЪ кефи!
  • 33 ИСТИНА

    1 0 Отговор
    За да сравняваш Куга с Дъстар трябва много да не разбираш от коли.Дъстар при 120-130 почва да тресе като стара руска кола за интериора въобще да не говорим.Кугата не претендира да е най - най но за цена качество е перфектна. Ще ме разбере само човек който е обикалял представителства и разбира се си в купил нова кола.