Last news in Fakti

1 Май, 2019 13:00, обновена 13 Юни, 2022 12:05 112 867 245

Колко струва новата Dacia Duster у нас

  • duster
Колко струва новата Dacia Duster у нас - 1

Второто поколение на най-евтиният всъдеход у нас и в Европа се продава в България от началото на миналата година. Автомобилът с повишена проходимост, който все по-често се забелязва по българските пътища е и едно от най-евтините 4х4 превозни средства, що се касае до пазара на нови автомобили.

Знаете ли обаче колко точно струва новия Duster. Цените му стартират от малко под 22 000 лева, но това са версии само с предно предаване и с базово ниво на оборудване. Румънците предлагат и вариант с фабрична газова уредба, а отскоро ще започнат да продават и Duster с 1.3-литровия мотор от Mercedes-Benz.

В момента най-скъпата версия е почти 39 000 лева с ДДС. Един от малкото недостатъци откъм предлагане е, че моделът не се предлага едновременно с автоматик и 4х4. Ето всъщност и цените на новата Dacia Duster, дизайнът на която е направен от българина Емануил Клисаров.

Колко струва новата Dacia Duster у нас


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 89 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Националист

    88 13 Отговор
    Сектант ти си момче.
  • 2 Сектант

    79 98 Отговор
    Най добрият съв,спрямо цена-качество.

    Коментиран от #141

  • 3 Хайл

    70 8 Отговор
    Цените само сектанта ги знае 😉
  • 4 Дачко

    62 8 Отговор
    Сектант, твойта от колко е?
  • 5 гост

    59 11 Отговор
    Пето повикване за сектанта. Хайде, ако това не е статия за теб не знам кое може да е. Или пък от еуфория не може да се концентрираш и фокусираш върху клавиатурата.
  • 6 Сектант

    62 47 Отговор
    Бъзикате се с мене,ама съм я чипосал и има невероятните 118к.с. и към 290н.м.Търся си жертви за наказване

    Коментиран от #16, #143

  • 7 гост

    61 18 Отговор
    Добра кола на достъпна цена. Най-евтините не са точно пригодни за семейства, но на цена от 26х.лв вече биват. Евтинко е, но от друга страна е безпроблемна и гаранционна. Да, повечето ще кажат, че за тези пари може да си купиш ауди кю5, но едното е ново с предстоящ период на амортизация, а другото е с вече изтекъл период на амортизация. Лошото е, че покачват цените и вече достигат тези на Каджар например, което обезсмисля покупка на евтина марка спрямо компанията-майка. Редлайн например е на 33х.лв, а сравнимо моторизиране на каджар е 36х.лв, да не говорим, че дъстър е един размер под този на каджар.

    Коментиран от #35, #40, #75

  • 8 малко лични впечатления

    35 13 Отговор
    Тези дни си рекох, че ми е време и язе да мина към по-нов автомобил. Обикалям дилърите и карам тестовите коли. Та за Рено и въпросната Дачия - постарали са се, но ниските нива на оборудване са малко леш - миришещи пластмаси, климатик, ръчки на вратите, няма блутут на радиото, няма парктротник - все неща, които вече ги слагат базово при другите коли "среден клас". Това са лични впечатления при един от дилърите на Рено. В един ден карах Дъстер, Сандеро Степуей, и след това Каджар и Меган. Усещането за комфорт във вторите е на коренно различно ниво. Може да скоча на някой от вторите, върнат от лизинг. В момента имат наличен един 1.6 DCI 2018 на 22 хил. км за 40 хил.

    Коментиран от #44

  • 9 0123

    31 9 Отговор
    Dacia Duster 1.6 SCe Access (s/s) 5dr цена в Англия нова 10405£x2,24лв=23307.2лв с ДДС .
  • 10 Фернандо Алонсо

    39 14 Отговор
    Дъстър с ниво на оборудване Престиж, дизел 4х4 е 38700, но трябва да добавиш еднократно 290 лева за 150 000 км или 590 лв. за 200 000 км допълнителна гаранция, плюс 790 лева цвят металик това е минимум, цената става над 40 000, а а ако включиш 690 за камерите, 390 за keyless функцията за за карта за навигацията, 200 за карта за Източна Европа и 1190 за кожен салон, цената става близо 43 000 лева. Колата е добра с много подобрена шумоизолация, ергономични седалки, а не като при старата, но си остава с твърда пластмаса и с доста кофти ръчна скоростна кутия, с много къси предавки и не е приятна за града. Аз платих 40 500 с малка отстъпка от дилъра и засега нямам проблеми, но изборът е на ръба, защото 40 000 не са малко, поне за мен, но пък не мисля кога и какво ще се счупи в следващите 5 години, за сметка на комфорта, но пак казвам комфорта е приличен и няма нишо общо с първата генерация, дори и фейслифта.

    Коментиран от #108

  • 11 Гост

    49 40 Отговор
    Каква е тази простотия 4х4 без автомат? Наистина за тези 40 000 лева, човек е по-добре да си купи за 30 000 лева 5-6 годишно Х3, GLK или Q5 и да ти останат 10 000 лева за евентуални ремонти.

    Коментиран от #102, #105

  • 12 Емил

    94 28 Отговор
    По-неразумно изхарчени пари от тези за покупка на кола от магазина няма! В живота си купих 6 нови автомобила! То не беше лизинг, то не беше наем, директна покупка, банков кредит... - след година-две осъзнаваш колко си вътре! Според моя опит - скъпа кола, голям модел, 3-4 годишна - това е перфектното съотношение цена-качество!

    Коментиран от #15

  • 13 Фен на сектанта

    48 14 Отговор
    Фен съм на Дъстъра само заради Сектанта 😀
  • 14 АзГлупакът

    61 14 Отговор
    Дачия е само за служебни цели.
  • 15 Кореняк

    82 9 Отговор

    До коментар #12 от "Емил":

    Емиле, колата е като сиренето. Искаш да караш -плащаш. Много от луксозните премиум модели на германа се обезценяват до 40% след 3г. Да не говорим, че са и пълни с проблеми след това. Лидер са японките Хонда, тойота. Аз карах нов акорд почти 6г. И го продадох за около 45% от новата цена. Сега пак карам нов акорд 2018г. По предната машина 180хил.км. съм сменил само 4гуми, накладки един път и то ва е!!!! Няма сервизи, няма ремонти. Според мен можеше да се кара още поне 2-3г. Без проблеми, ама новият модел е трепач и се навих. Но с две думи купиш ли кола, каквато и да е тя губиш пари. Въпросът е само колко искаш да влезеш. Живи и здрави.

    Коментиран от #18

  • 16 Хайл

    23 9 Отговор

    До коментар #6 от "Сектант":

    Искаш ли да ги дърпаме някой ден форестъра и дъстъра 😉👍🤝

    Коментиран от #54

  • 17 Фернандо Алонсо

    33 7 Отговор
    Доста бих спорил относно нов или автомобил втора употреба, но всяка от страните има своите доводи, но основното е с какво сравняваш, ще ви дам моят личен пример: Имах Шкода Йети 2011 година 1.8 тси 4х4, тук съм длъжен да отбележа, че аз се съобразявам с размерите на автомобилете, заради гениалният строител, който е направил страшен подход към подземните гаражи. Както и да е, колата ми струваше 16 000 лева, плюс 2000 регистрация, обслужване и гуми и ище 500 застраховки/ГО накуп, каското на вноски, общо каското струваше малко над 850 лева. След това тази кола ми гореше 11 градско плюс 1 л. Масло на 1000 км. Смених дискове, накладки, амортисьори, някакви лагери, една бобина и като сметнах, на мен ми излизаше с 80 лева на месец или около 5000 лв. по- скъпо ако си купя тОзи Дъстър за 40к. Като сметката в общи линии представлява пестене при новата кола от гориво, данъци и ремонти и увеличение от цената и каксото, но тези 5000 лв. Са при положение, че няма непредвидени ремонти, тук ще кажа, че този, който купи Шкодата от мен ми се обади, да ми каже, че дал 2800 лв, защото 3 месеца, след покупката, нямало компресия в първи цилиндър. В обобщение, ще кажа, че новата кола си заслужава, ако я караш доста, в смисъл, че на 5 - тата година си на 150 000 км. Както е по-добре гатанция и така можеш да си планираш разходите, докато със старата кола, особено пък тези на оКоло 5, 6 години (те не са като Опел от 1992) е луда работа, счупваш к
  • 18 Хайл

    14 6 Отговор

    До коментар #15 от "Кореняк":

    Много си напискал спирачките 😉 и аз съм на японски качен и е вярно което казваш,а и не мисля да слизам на европейска освен мерцедес 126 с v8...така за разнообразие само

    Коментиран от #21

  • 19 Фернандо Алонсо

    27 12 Отговор
    ....Кутия или дюзи и си до там със спестените 10 000 лева. Сметката, която представих е ако автомобила втора употреба струва 12, 15 хил. и нагоре, ако колата струва 5000 и е на газ, няма да излезе сметката, но там вече говорим за разлика от 10 и повече години, това е несравнимо според мен. Бъдещето е в споделеното пътуване и споделените автомобили, защото в световен мащаб автомобила средно престоява по 23 часа в денонощие, което ако се замислим е безумно да плащам около 60 000 лева за 5 години за 1800 часа шофиране за 5 години или 32 лева на час. Не си мислете, че ако си купите втора употреба кола за около 20 000 леяа смртката ще е много различна...

    Коментиран от #22, #29

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Кореняк

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "Хайл":

    еее, не много ама като светне лампата фърляш.. иначе за разнообразие да, пускам те на месеца.
  • 22 Гост

    17 28 Отговор

    До коментар #19 от "Фернандо Алонсо":

    Хайде понамали малко за дюзи и кутия да ти излязат 10 000 лева. Да не говорим, и да ги смениш, поне ще са нови. Кой както иска да си харчи парите, но за тези 30 000 лева за 5-6 годишен СУВ от немската тройка, ще получиш в пъти повече мощ, комфорт и сигурност.

    Коментиран от #26

  • 23 123

    54 13 Отговор
    Всеки 'иска' Дачия само, и единствено тогава, когато трябва да ремонтира стария си автомобил! При всички останали случаи, покупката на Дачия за 40 000 за лична употреба е лудост! Меко казано ....
  • 24 Арнолд

    19 16 Отговор
    За тия пари мога да си взема evo 9 или sti, а не тоя кашон.
  • 25 ВАГ

    28 21 Отговор
    Дъстър 4х4 дизел най-евтиния е 35 000 лв ,Т-крос 4х4 дизел е 36 600 лв . Та кое му е скъпо на VW -на ?!!! ... винаги бих добавил 1600лв за Т-кроса .

    Коментиран от #28, #91

  • 26 гост

    51 15 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    За последните 3г. 10 мои приятели си купиха коли на старо в рамките на 4 до 9х.лв и 8 от тях дадоха в близката година над 3х.лв, като един от тях даде 4,5х.лв за ремонти и отстраняване на проблеми, след което продаде колата, мерцедес впрочем, и си купу грейт уол н5, от който е много доволен. Приятел с Б-клас мерцедес даде 3х.лв за ремонт на автоматика, друг със санта фе даде 2,5х.лв за претропал двигател и му предстои смяна на съединител за 1200лв. Други двама с алфи, най-евтините в списъка, дадоха 100% от покупната цена за ремонт на турбо, съединители, спирачки, течове на малсо и не са стигнали дори до окачването. Всички карат дизели. На този фон двама карат нови коли с 1.5л дци едното е логан, другото меган, та и двамата въртят само километри, мегана е на 10г. и освен гуми и масло друго не му се сменя, логана е на 5г. и там е същото. Та не е въпросът в парите, а в това дали може да разчиташ на една кола или не, представи си, че ти прекъсва, прегрява, надува, чука ти кормилото или от време на време отказва да запали, как да разчиташ на такава кола. Точно това е Дачията, кола, на която може да разчиташ, че с минимална и евтина поддръжка ти служи вярно, колкото е по-спартанска толкова по-малко повреди е вероятно да ти даде. Хайде вземи си един мерцедес и като ти се повреди релето на чистачките да го намериш къде е.

    Коментиран от #27, #30, #55

  • 27 Любо

    100 4 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    И аз се чудя как хора с ограничени финансови ресурси робуват на определени марки.В съседния вход на панелния блок в който живея един келеш си купи Х5 от първите.Гумите са направо гладки и стъклото му има сенник от седмични винетки и стикери за гражданска на разсрочено плащане за по 3 месеца.Въпросния тип ходи облечен като клошар и изглежда жалък но като седне в БМВ-то гледа като кмет на Люлин.

    Коментиран от #86

  • 28 гост

    30 2 Отговор

    До коментар #25 от "ВАГ":

    Не знам къде ги намираш тези нови ФВ за толкова пари и то дизел с 4х4. В официалната страница на ФВ се няма т-крос под 43х.лв и то на оферта за складови наличности и то за кола с 1.0тси и предно предаване. Наистина незнам откъде си копаш информацията, защото според написаното от теб разликата е малка, ала това е фалшива новина. Дак линк с оферта на тази цена, да се обадя и да ми я потвърдят, че мога да отида и да си купя т-рок на тези спецификации за 36х.лв и не само ще се съглася с теб, а ще отида да я тествам.

    Коментиран от #81

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Гост

    18 21 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Чакай, чакай, автомат ли спомена? А къде е автоматът на 4х4 на Дъстъра? Оп, той май няма :))) Като искаш да возиш семейството си в спартанска кола, с която не може да изпревариш безопасно някой ТИР и нямаш дори автомат - давай. Аз калкулирах, че за тези пари ще имаш далеч по-нормален изор, пък било той и да се налага понякога да сменяш нещо, КОЕТО ДЪСТЪРА НЯМА!

    Коментиран от #83

  • 31 Мемфис

    41 19 Отговор
    Не мога да повярвам, че в този форум може да съществува такова дружелюбно отношение и почти приятна обстановка!
    Що се касае до покупка на нова кола/ ИЗКЛ.служебна/ си е гъделичкане на егото. Разходи огромни, непрекъснато и се притесняваш, дали няма да я ударят,одерат, а когато нощем е тихо чуваш как цената и пада....
  • 32 Фернандо Алонсо

    30 11 Отговор
    1. До номер 25 - няма Т - рок - дизел, 4 х 4 за 36, няма и за 46, може би около 50- 56 ако има отивам и веднага го купувам, веднага, но няма! 2. До номер 23 - аз съм счетоводител,- не съм хоби майстор и да обичам да съм в масло събота и неделя или да ровя в нета да търся някоя част по 5 дни, защото в официалния сервиз е 6500 лева, само частта! Предпочитам събота и неделя да си почивам, а през другите 5 дни да изкарвам пари, а не да мисля как да спестя! До номер 29 премиум наточена марка на 3 или 4 години за 40000 ? Някое ауди а4 служебно или тройка, или ц класа - да ти кажа честно това не е точно премиум, всичко друго, което е премиум ще е по-добре скъпо и ако вън от гаранцията, не знам какво ще бараш и не искам да знам. А ако трябва да е Х3 или кю 3 или 5 няма под 45 000 на 3 гофини, погледни в мобиле.бг и са някакви "нов внос", където не можеш да разбереш превъртяни ли са или са реални км, но с удари. До коментар 30 има автомат, просто не може да е комбинирано с 4х4, а относно екстрите аз се учудих, че Дъстъра има дори асистент за мъртвия ъгъл, 4 камери, войс контрол, няма единствено авайрийна автоматична спирачка.

    Коментиран от #36, #89

  • 33 Бедняка.

    32 26 Отговор
    Аве ви туй хилядарките за нищо ги нямате. За Румънски кенефи да даваш толкоз пари това е тъпотия

    Коментиран от #46

  • 34 Име

    16 5 Отговор
    Какво общо имат румънците с това?
  • 35 Николай

    18 20 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    За тези пари 4-5 годишна Хонда СРВ 2,2 дизел е добър избор.

    Коментиран от #37, #39

  • 36 Гост

    15 28 Отговор

    До коментар #32 от "Фернандо Алонсо":

    Кой ти говори за 3 годишни, като много ясно съм написал 5-6 годишни Х3-ки или Q5-ци?! Та спокойно човек може да намери за 30 000 лева такава и да има в пъти повече мощност и екстри. И какво ми хвалиш кола с 4х4, която няма автомат и е с 115 к.с.? Карай си я и ни остави ние да караме старите коли с по над 250 к.с. автомат и 4х4.
  • 37 реално

    22 3 Отговор

    До коментар #35 от "Николай":

    Прав си но често дори на тази възраст тези коли особено дизеловите са с астрономически пробег и рисковете от скъпи ремонти са големи.Друг е въпроса,че наистина запазените екземпляри са на много високи цени.
  • 38 волен сидеров

    20 25 Отговор
    туй от снимката е 34 хилки.за тези пари тойота,мерцедес,бмв в перфектно състояни и 15 пъти по луксозна и удобна ще е от румънският дарак
  • 39 СтарТИРаджия

    24 3 Отговор

    До коментар #35 от "Николай":

    Тук основата на която стъпваме е НОВ АВТОМОБИЛ!
  • 40 Guest

    20 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Да, да, още малко и швепс. Каджар средно ниво е 20 бона над дъстъра!
  • 41 XXL

    16 9 Отговор
    За всеки влак си има пътници.Всички ние си харесваме дадена марка и държим на нея.Аз също не съм фен на Дъстъра.
  • 42 Минаващ от тук

    19 9 Отговор
    Японците продават на тези цени. Е няма да е СУВ, но ще е нов и японски. Нещо много взеха да си вярват румънците. Уж евтините автомобили се изравниха с останалите.
  • 43 Dido

    30 7 Отговор
    За цената на нов, добре оборудван Дъстър, спокойно може да се купи новата Витара! Хем ще е с повече екстри, хем е по-икономична и е в пъти повече кола от Дачия!!! А дали нов или втора употреба автомобил - най-изгодно е кола върната от лизинг или демо автомобил, на до една година!Кола която още си е в гаранция, ако има опция за удължаване на гаранцията още по-добре!Тия на 4-5 години, дето тъкмо са излезли от гаранция и престоят големите ремонти, си ги карайте!!!!
  • 44 Густо Майна

    16 2 Отговор

    До коментар #8 от "малко лични впечатления":

    Нещо не си разбрал или намерил. Дъстър пок. 1, ниво 2 е с блутут и то на "простото" радио! Изпълнение лауреат. С фул ел. стъкла, огледала и т. н.!
  • 45 777

    22 10 Отговор
    Най хубавата кола е новата!
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 123

    26 10 Отговор
    Тука водим някакви излишни спорове относно стойността на Дъстер-а!
    И най-голямата уловка е 4х4 задвижването, което е факт, там е, но за 95% от купилите Дачията то няма никакво значение! Аз за толкова години Дъстър, личен, в нива и в гора не съм виждал! Това 4х4 е просто едно чесане на егото, с което всеки оправдава торбата пари дадена за Дачията! "Ама тя е 4х4, на пазара на тази цена няма друго 4х4", и тем подобни лозунги! Е, и? Кой иска 4х4? За какво ми е? Кога ще го включа? И добре ли ще е колата да движи 2 моста с този двигател? Дъстъра е перфектен, но до цена 25-26 000! Всичко останало е неразумна, емоционална и грешна покупка.
    Да не говорим, че всички съвременни системи за сигурност са стандарт при другите, но при Дачия или ги няма, или се доплащат, ама по скоро май ги няма! Споменах ли че отзад е с барабанни спирачки? Хммм, май доста компромиси за доста пари излиза.....

    Коментиран от #49, #59

  • 48 6години карам

    20 8 Отговор
    Дачия, върви ама е скучна пластмаса
  • 49 Дфен

    24 10 Отговор

    До коментар #47 от "123":

    Споменах ли че поло ново е с барабанни спирачки и ново струва близо 30000 лева и е базов модел и ново харчи 1 литър масло на 1000 .

    Коментиран от #50

  • 50 123

    11 17 Отговор

    До коментар #49 от "Дфен":

    Полото е с дискови спирачки? Коя година бе, колега, модел 2018/2019? Сигурен? И да, струва 30 000 лева новият модел, защото има повече асистенти от Дачията, по комфортно е, а пък и ако е TSI направо си хапе д*то! А горенето на 1 литър масло на 1000 километра го има и при коли на "нейно височество най-сигурната марка", за която има претенции да е Тойота! Хайде стига махленски бисери.
  • 51 Анонимен

    16 5 Отговор
    4×4 само в гора и нива ли се ползва, тази кола определено не е ни за поле ни за нива, за там си има други автомобили.На всеки стръмен не почистен път пълното задвижване помага, на кални или дори сухи но тревисти места също.
  • 52 Касчей

    19 3 Отговор
    Днес на паркинга гледах три момчета как повече от час чистят едно BMW , т.е "заработиха" по 2-3 лв на час . Факт е,че българинът губи разума си стане ли дума за кола.
  • 53 Карл Бенц

    11 7 Отговор
    Хубава си е за цената. Но е мно-о-о-о-го далеч от вседеходите.
  • 54 Сеир да става

    14 2 Отговор

    До коментар #16 от "Хайл":

    Ако поканите и Коня с tds-a, сте събрали поне половината от форума тука.

    Коментиран от #72

  • 55 filo

    5 10 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Това, че твоите приятели си купуват таралясници не е представителна извадка.

    Коментиран от #84

  • 56 Стоян

    11 7 Отговор
    Дачията е перфе
  • 57 Румен

    12 21 Отговор
    За 1/4 от парите може да си вземете forester sg9 2.5xt. 230 коня 0-100 5.9 секунди. Също по-красив, по-здрав и по-практичен. Минусите са, че харчи повече и е на 10 години, ама според мен по-добре по-стара кола, че новите са пълни с електроника.

    Коментиран от #64, #67

  • 58 Анонимен

    6 6 Отговор
    Ми звучи много на далавера, ако предлагаш субаро 2009 този модел, запазено, като ново, бих го взел за 8-9 хил
  • 59 Фернандо Алонсо

    10 11 Отговор

    До коментар #47 от "123":

    Пълни глупости говориш, брат ми (123). Значи за 26 000 трябва да е пълноразмерен СУВ 4 х 4, което обаче не ползваме( аз го ползвам, когато излизам от подземния гараж, бордюри, неразчистени улици и изобщо като цяло наличието на 4х4 създава някаква сигурност, при непредвиден ситуации) за 26 000 лева ще си купуш някоя Корса или постничко Поло, с 40 см по - късо и 15 см по-тясна с горе долу същата мощност. Относно съвременните системи за сигурност искам, ако имаш възможност, да изброиш, на кой автомобил до 45 000 лева СУВ ( Сузуки Тойота и всякакви други нормални и премиум марки) с 4 х 4 , че и автоматик, какви са тези системи и кои липсват в Дъстъра , обаче в другите марки да са стандарт, а не да се доплащат! Подсказвам една при Дъстъра липсва изобщо аварийна автоматична спирачка, но не съм сигурен че ще успееш да намериш алтернатива на Дъстъра, дори до 50 000 лева. А това, че има разни Пежа, Опели, Рена, Хюндай и т. н. Само с предно, дори те трудно падат под 40 000 във високите си нива на оборудване. Някок спомена Сузики Витара, ами тя е малко по- скъпа, поне с около 5000 лв. Сравнявайки аналогични нива на оборудеане и една голяма подробност всички нови Сузуки са само с бензинови двигатели и няма как да са по- икономични и да не забря аме къде се правят - в Унгария,....Унгария, Румъния май е едно и също, даже Румъния има по-големи традиции, а и Рено и Сузуки са трудно съпоставими май....

    Коментиран от #60, #63

  • 60 123

    14 7 Отговор

    До коментар #59 от "Фернандо Алонсо":

    Чукча писател, не читател, а😀 Казвам, че ако Дачията е до цена 25 000 лева е оправдано, но за 40 000, не е! Това според мен де, всеки си знае! Иначе за 50 000 лева определено се купува автомобил класи над Дачията, като Кия, Хюндай, да не говорим за Куга, Карок, Атека! Да, някои от тях няма да са 4х4, но за ежедневна употреба са поне 2 пъти по добри от Дъстър! Пак, отново казвам, всеки бие бой с двойното предаване на Дъстър, ама реално го ползва 2 пъти годишно! Екстрите при другите, хмм, сравняваме базова ниво или топ оборудване? Например на мен ми липсва Front assist-a. Но това е за мен, всеки разбира екстрите различно. И колега, за 40 000 барабани спирачки отзад, моля те...., нека сме реалисти!

    Коментиран от #65, #90, #117

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 сашко

    8 3 Отговор
    ВИСОКИ ЦЕНИ ВЕЧЕ МАЛЪК БАГАЖНИК ОТ РЕНО ДА СЕ ЗАМИСЛЯТ;„ЧЕ ЩЕ СЕКНАТ ПРОДАЖБИТЕ
  • 63 Фернандо

    14 13 Отговор

    До коментар #59 от "Фернандо Алонсо":

    Господин счетоводител, явно имате понятие само от сметки.Автомобилите не са математика, в тях има доста неща от които не разбирате. Вашата Дачия няма нищо общо с автомобил. Това е произведено за да е евтино и да бъде продадено скъпо на сметкаджии като Вас. Обурудването е покъртително за автомобил от 2018 год. Купето вътре е по зле от кола на 20 год. Ако се сравнява с Лада Нива е пръвъзходна, но ако се сравнява с Форд от същият клас е много зле оборудвана и много зле изпълнена. В допълнение ще Ви кажа, че съм си купувал чисто нов френски автомобил Рено и мисля, че беше най-голямата ми грешка.

    Коментиран от #66, #119

  • 64 Евро реалист

    9 6 Отговор

    До коментар #57 от "Румен":

    Пич, форестър е дизайн от времето на бай Тошо. Вярно , здрава кола е, но с кошмарен разход.
  • 65 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #60 от "123":

    До някъде съм съгласен с 123, основното достойнство на дъстър е ниската цена, непретенциозна високопроходима кола на ниска цена. Гледам че при новият модел са вдигнали цените и са заложили на по-високо ниво на салона, всеки се опитва да вдигне класата и да продава по-скъпи коли, дали ще се получи не знам. Учуди ме малкият багажник под 500л, нв знам как е старият модел.
    За 4×4 ми който не ползва, не купува, аз ползвам багажник на покрива 1-2 пъти в годината, това значи ли че трябва да ми го дадат без пари.
  • 66 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #63 от "Фернандо":

    Оттова което се вижда по разни снимки на новият дъстър салона изглежда на много високо ниво, не съм го виждал на живо, но ще отида да го погледна някой ден, но от снимките е впечатляващ . Сигурно си гледал старият
  • 67 СтарТИРаджия

    7 11 Отговор

    До коментар #57 от "Румен":

    Буааахахаха... Форестър. На здравина срещу дъстър? Ъъъ спорът ще е лют да ти кажа. От личен опит - вервай. Ускорение? 115 к.с. дци достатъчно бързо развърта за тон и 200 купе! Красив?! Форестър??? Значи няма никакъв шанс в тва упражнение срещу пък точно новия дъстър!!! А въобще новият дъстър, плюс степуей вариантите точно на външен вид бих казал, че много "доказани красавци" могат да им дишат... дъста!

    Коментиран от #68, #73, #76, #77, #82

  • 68 123

    8 8 Отговор

    До коментар #67 от "СтарТИРаджия":

    Ти май и друг път си влизал с 'акъл' по темите, ама на, не ти те получава! Ти не беше ли механик? Ако да, то не може ли да направиш разлика между 115 и 230 конски сили? Или викаш, dci-то е 'яката' работа,а!

    Коментиран от #70

  • 69 Здравомислещ

    10 1 Отговор
    ,,За всеки влак си има пътници.,, И ,,Всеки се простира според чергата си,,
    Практичните хора не робуват на марки. Те събират информация от достоверни източници, след което я проверяват лично. Чак тогава вземат решение. В България не е така.
    Дъстър е практичен, работен автомобил. Двигателите са му добри с изключение на този прехвален и разработен съвместно с Бенц. Двигател на който сменяш два маслени филтъра и се омазваш до уши, като циганин, не ми го хвали!

    Коментиран от #74

  • 70 Анонимен

    14 2 Отговор

    До коментар #68 от "123":

    Дали човек който търси да си купи най-евтиният suv би си взел кола 230 кс, по скоро ще си купи нещо икономично. Ускорението и макс скорос при подобни автомобили не е от първостепенно значение. Форестъра е класи над дъстър, това е ясно на всеки, но е за хора с пари, не съм виждал служебно субару, но е пъшно със служебни дачии, изобщо трябва да се сравняват ябълки с ябълки.
  • 71 Нарциса

    4 3 Отговор
    Вчера се интересувах от този модел, днес навреме излезна информацията, новия модел са доста добри и джиповете най вече..! Колата добра, НО....
  • 72 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #54 от "Сеир да става":

    Той ще е съдията 😉👍
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Хайл

    6 6 Отговор

    До коментар #69 от "Здравомислещ":

    И още нещо-кола,жена и прасе не се избират,каквото излезе...😉👍
  • 75 Росита

    12 11 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    От две години имаме Дачия Дъстър и никакъв проблем освен задължителното масло което си го сменяме в сервиза.Платихме за парктроник за ел.стъкла за навигация за климатик обурудването е добро.Не съжаляваме за нищо предната ни кола бе също Дачия Логан 7 местна нея я карахме почти 11 г.но минахме на джипа включихме се в частният клуб на Димитър Илиев и участвахме в много интересни офроуд събития за които се погрижи НИСАН .За тези цени е смешно дори че караш Дачия в момента си е хит на пазара.За всички които искат да се регистрират в клуба Дачия Адвенчър клуб повярвайте всичко бе на ниво регистрацията е безплатна но ще ви дадът безплатни съвети.

    Коментиран от #142

  • 76 Jdm

    11 9 Отговор

    До коментар #67 от "СтарТИРаджия":

    Напиши forester sti в google и тогава ми говори дали е грозен. Според мен едно от най-добрите комбита правени някога.
    А за дачията мога да кажа че е „кола” направена за хора без пари които искат нов автомобил по неизвестна причина.
  • 77 Смислов

    11 7 Отговор

    До коментар #67 от "СтарТИРаджия":

    Всеки има право на мнение, както и да се излага ;-).
    Ако си се прецакал с най-бюджетния автомобил за личен - просто го приеми като факт, ако са ти го дали за служебен - се радвай че са ти дали нова кола и си трай. Но да пишеш глупости и да се имаш за тарикат с Дъстер е малко смешно.
    Би ли споделил ЕДНА спецификация, освен ценово с които Дъстер-а е по добър?

    Коментиран от #78

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 vasik atanasova

    6 9 Отговор
    боклук неудачия
  • 80 сектанта груп

    8 8 Отговор
    дъстър с чип бие мл63 х6м сайен турбо щото е с по малък мотор и по бързо се развърта
  • 81 Кольо

    0 7 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Как да ти пратя снимка на трок
    за 33900 с ддс
  • 82 Гост

    8 9 Отговор

    До коментар #67 от "СтарТИРаджия":

    Брей, викаш 115 к.с. развърта много бързо на 1200 кг. А 230 к.с. турбо боксер как ли развърта за 1480 кг купе? Пък когато смешниците от Дачия сложат автомат на 4х4, ела пак говори за коли.

    Коментиран от #94

  • 83 гост

    6 7 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Умнико, Б-клас на Мерцедес да не би да е 4х4 автомат? Дъстър също се предлага с автомат, предно и дизел.

    Коментиран от #85

  • 84 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #55 от "filo":

    Точно това е. Взимаш 10 човека и систематизираш кой колко е дал и какво е платил за ремонт.
  • 85 Гост

    9 6 Отговор

    До коментар #83 от "гост":

    Умнико, какво общо има B class или не знаеш, че не е кросоувър? Толкова сте смешни с тези Дъстъри, че не е истина!
  • 86 гост

    17 4 Отговор

    До коментар #27 от "Любо":

    Мнозинството са такива. Все реве, че няма пари, а не слиза от пасат тди или мерцедес е-клас. Аз карам Рено и отидох да ми сменят едни тампончета за 10лв, които дори не бяха скъсани, идва един толуп и започва да ми се пресмива на носачите, че били от тенекия, били паянтови, а аз му казах, че това е причина колата да е голяма и да харчи малко, инженерите са го сметнали, да не ме мисли. В същото време този същият разясни на монтьора, че вече бил сменил висчко по предницата: амортисьори, чашки, носачи,болтове, но мерцедесът му все така остава клекнал в дясно и наистина, колата с два пръста наведена и му дърпа. Ама нали е толуп, дал е много хиляди, след това продължава да дава, нека си кара мерцедес, на който не бих се и подпрял и да се присмива на френските марки. Такива са повечето дори и да не го казват, дава си всичките пари за немско и после си трае, защото не иска да се разбира колко още пари е дал за ремонти, казват си след години, уж здрава, уж без проблеми, а после се оказва, че познава поименно всички майстори по всичко.
  • 87 SAAB

    10 4 Отговор
    Признавам , че я заглеждам тая колица / 4х4 / още от изложението ! Нещо дребно явно още ме възпира ......и нямам представа кое е !
    Но ми харесва машинката ......не блести но е чаровна :)
  • 88 Радо

    14 5 Отговор
    Нашият Дъстър е вече на 7г. и половина, на 155К км, 110кс., дизел, 4х4 - никакви проблеми досега, двойното го използваме зимата редовно, понеже живеем на баир...който има пари, няма да съжали за покупката нов Дъстър дизел, безпроблемна кола!!
  • 89 гост

    12 5 Отговор

    До коментар #32 от "Фернандо Алонсо":

    само за инфо - преди 5 години си докарах възможно най наточеното СС от Германия, 2 годишна на 12 х.км и ми излезе всичко около 45х.лв. - нова е коло 90, за 5 години и 100 х.км яко газене (300 коня) съм рециклирал кормилна рейка и съм сменил едни дискове и това е. Преи това имах нов Авенсис - ок, безпроблемна, карах я 6 години, сегашния собственик я кара още 5 и нищо не е правил по нея...ама няма такава скука
  • 90 Фернандо Алонсо

    7 7 Отговор

    До коментар #60 от "123":

    Честно казано, не знам дали съм писател или читател, но : 1. Щом явно имаш опит с покупките на нови автомобили, те моля да за втори път да сравниш оборудването на тези страхотно Кии, Хюндай, Форд и т.н. На цена от 50 000 и да ги сравним и да преценим заедно, какво повече ще получим за 10к отгоре.2. Барабанни спирачки - съвсем случайно гледах сравнение между Форд Екоспорт и Дъстър по Ауто мотор унд шпорт и какво се оказа?!? Тази с барабаните отзад има 2м. По- къс спирачен път - тук следва да поясня, че реално Дъстър е на базата на Рено Клио, Екоспорта на Фиеста, като и Екоспорт, просто нямат 4х4. Моля те , виж и този смешния Сеат Арона/ на базата на Поло/ маслояд с 1.0 тси също само на предно, какъв лукс предлага за 40 к. Казвам ти за втори път, без да те обиждам говориш глупости, купетата били като на Лада, а на Сеата са като на Ролс Ройс. Тук щ е кажа, че преди Шкодата, имах Мерц Ц класа, комби 2009 бензин, да има по- добра шумоизолация, по- мялко твърда пластмаса, по- мощна е , но не е по- широка и най - важното тоя кош тракаше от към багажника страшно. Има една щора, която тежи доста и при всяка неравност се допира до друга пластмаса и трака - Ц класа на 158 000 км от първи собственик. Ще кажа отново Дачия Дъстър не е нищо особено, но за парите и качеството си предлага повече от конкурентите си, не случайно Дъстър има ръст на продажбите от около 20 процента

    Коментиран от #93

  • 91 Язе 2

    6 2 Отговор

    До коментар #25 от "ВАГ":

    T-cross не се предлага 4х4, а Т-roc e с +11000 лв отгоре.
  • 92 Сандеро

    9 6 Отговор
    Дизел 90 кс. Купена нова,за 3 години и няколко месеца и 100 000 км никакви проблеми! Слизам от Мерцедес Е-класа,не съжалявам и следващата ще е от магазина!
  • 93 123

    8 1 Отговор

    До коментар #90 от "Фернандо Алонсо":

    Аз не се сърдя че говоря, според теб де, глупости. Ама и ти много се 'форсираш' за тази Дачия! Споко! Моята гледна точка е: Дачията е супер за сума до 25 000 лева! Двойното задвижване помага, факт, но за мен, казвам за мен, това не е оправдание да дам 40 000 лева за топ оборудването! Посочените от мен марки предлагат в повече: безопасност, гаранция която не се доплаща, по мощни двигатели, по добро пътно поведение, по добра ергономия и салон, по голям избор от комплектации, и накрая, доста добър вид! Единствено нямат 4х4 задвижване!Детайлните екстри всеки може да ги види в ценовите листи! Факт, и то безспорен, е че Дъстър има всички стандартни екстри за нормално шофиране, там са, няма какво да кажем против! Даже притежава една, за която получава голям плюс от мен, и това е възможността за 1000 лева да монтираме бъмпери и тръби, които го правят доста по хубав, а и са функционални срещу задръствания и повреди по купето! Накрая, всеки сам си решава за какво да даде парите си, като коментарите относно това са само 'шум в пространството!

    Коментиран от #103

  • 94 СтарТИРаджия

    6 10 Отговор

    До коментар #82 от "Гост":

    Тези турбо, мурбо смешници и едни други трибуквени марки, някои "простички" брандове ги правят диви и щастливи! Без турбо-мурбо и т. н. Ама те са за прости хора. Представителната извадка от българина, предпочита 10 - 15 год., луксозно опърдяно щото лафа е... Ти да видиш!

    Коментиран от #97, #99, #104

  • 95 Hard&Heavy

    16 7 Отговор
    Дъстър: 5 год. и 3 мес. Малкият мотор - 90 коня. 135 к км. Никакви ядове! Никакви кинти различни от текущото обслужване - никакви! Със 150 на магистрала си върви перфектно. До 120 е супер икономичен за кола с две педи клиренс, както и в града 5 - 6л/100 км нафта! Всяко лято е по чукари и диви плажове. Това е автомобил на който определено може да се разчита. Карайте си луксозните кожени, 20 годишни салони, висете през месец - два по сервизите с пачката в ръка и живейте в коптори. Обаче пък сте тежкари батка...
  • 96 Читател

    2 7 Отговор
    Е щом нямат 4×4 няма какво да се сравняват с дъстър. Неговоъо задвижване е едно от най-добрите, класика. Проектирано е от форд и се ползва в нисаните, терано мисля и патрол. Аз имам сандеро и за 4г 105 хил километра нямам проблем, покупката на 10г кола си е рисково защото ако остане за няколко дена в бокса трябва да се моля по съседи за да ида на работа 55км в посока. Та 10г субару с разход 14 /100 газ не ми звучи добре. Колко ремонта ще трябва да му направя, даже миналата съм навъртял 28 хил, за 10гтова са 300хил и като го взема на 200. Пол милион са си това.
  • 97 Arnold

    10 2 Отговор

    До коментар #94 от "СтарТИРаджия":

    Едно ще кажа. Не е важна възрастта на колата а състоянието.
  • 98 Ввв

    4 4 Отговор
    Защо се карате и заяждате бе,за всеки влак си има пътници,както се казва за толкова пари,толко,Дачийка....
  • 99 Гост

    6 6 Отговор

    До коментар #94 от "СтарТИРаджия":

    Пак ли ти бе мизерник,карай си бангията и си мисли,че притежаваш кола,а не пародия

    Коментиран от #100

  • 100 СтарТИРаджия

    6 4 Отговор

    До коментар #99 от "Гост":

    А ти чий го дириш в статия за мизерници?
  • 101 Анонимен

    4 6 Отговор
    Какви хюндаи какви кии, конкурентите на дачия дъстър са лада нива, сузуки джимнни, а да го сравняваме с дж класе и лаандкруизер не е коректно заради огромната разлика в цената. Ладата е по скапана по всички възможни показатели, комфорт, надеждност, а някои казват и по проходимост, но хайде да кажем, че са на кантар. Джимнито е по добро, по всичко но е супер тясно и малко и определено не е толкова практично. Тъпо е че са вдигнали цената ама тва е, хубаво би било да струва 25 бона, ама не струва. Б класата само не разбрах какво общо има с дъстъра, че и двете имат колела и двг, или пък разни комбита.
  • 102 gost

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Я дай някакъв линк за това за което говори,че си търся нещо такова.за 15хил евра не намирам 5-6 годишни

    Коментиран от #111

  • 103 Фернандо Алонсо

    5 4 Отговор

    До коментар #93 от "123":

    Всичко, което казваш в последния си коментар е факт, но аз споря, че всичко това, което имат в повече КИА , Форд, Хюндай, опел, ФВ идва: 1. Ако е на същата цена, то ще е по- малко като размери и без 4 х 4 , евентуално с 20 к.с. повече ,но не бих казал, че са с по- добро пътно поведение. 2. Ако алтернативите са с подобни, размери и 4х 4 и с повече асистенти, то гарантирам, че най - евтината алтернатива започва от около 50, 55 хил.лв. Това е моята теза! Не миже Дъстъра с това оборудване и моторизация да струва 25 000. Аз също искам Кю 3 да струва 45000 , но не струва за съжаление.Поздрави!
  • 104 Гост

    7 8 Отговор

    До коментар #94 от "СтарТИРаджия":

    Виждам, че и друг ти е отговорил с ник като моя, но и за ще те нахраня. Та какво искаше да кажеш със смешното си мнение, остана загадка за мен. Нали и твоята умряла Дачия е с турбо? Ела пробвай срещу друго турбо колко вървят смешните ти 115 коня. Само ненормалник може да оправдае хвърлянето на 40 бона за ръчка с 115 коня. Карай си умрялата Дачия и си мисли, че си център на света, защото си я взел от магазина.
  • 105 Хи ху ха ха

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    За тези пари няма да намериш 3 годишен екземпляр,или ако намериш ще е за още 2х30хиляди да имаш да го стопанисваш.

    Коментиран от #112

  • 106 XXX

    4 5 Отговор
    Нещо скъпичък ми идва тоя Дустер. Дачия е все пак. За горе-долу същите пари човек може да си вземе джипче от Шкода или Санг Йонг, дето имат неща, които румънците не са ги сънували още...

    Коментиран от #107

  • 107 Абе

    3 1 Отговор

    До коментар #106 от "XXX":

    Кажи какво имат още
  • 108 Батко

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "Фернандо Алонсо":

    Не се заблуждавай с пет годишната гаранция, а внимателно си прочети текстовете с малки букви. Там има понятие като заводска гаранция, която е три години или 100 000 и какво покрива тя. Така че след третата година не чакай чудеса, а пък допълнителните пари за увеличена гаранция са си чиста проба измама.
  • 109 Анонимен

    4 7 Отговор
    Ами най-евтиният Карок шкода е 52хил срещу 29500 за дъстър, и карока е имитация на джип, няма проходимост. Включително и на непочистени пътища за оффроуд изобщо не говорим. Изобщо няма постоянно 4×4. Това е просто една висока кола. Това е проблема, че дачията няма конкуренция вече, никой не произвежда подобни коли които да са лесни за управление на магисттала път със завои, и да стават за оффроуд, за това имат такива феноменални продажби.
  • 110 Дфен

    3 5 Отговор
    Ииииии дачия е номер 1 особенно от всякъкви употребявани коли на които им е минала гаранцията.
  • 111 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #102 от "gost":

    Явно не си търсил. Ето ти цяла страница с 5-6 годишни Х3-ки до 30 000 лева: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=ar9xfo&f1=1 Има и с по 313 к.с. Ето ти и Мерцедес: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21554531752255810&slink=ar9ymu Явно си пишеш колкото да не заспиш, щом не може да се оправиш с 2 кликвания на мишката и не вярваш, за за 30 000 лева може да си купиш кола с няколко класи над смешния Дъстър!

    Коментиран от #113

  • 112 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #105 от "Хи ху ха ха":

    Я пак прочети какво съм написал. Никъде не съм писал за 3 годишни, а за 5-6 годишни, които никога не си поддържал, за да твърдиш, че ще им трябват още 30 бона, за да ги експлоатираш. Вие парите за нищо ги нямате.
  • 113 Това са

    2 3 Отговор

    До коментар #111 от "Гост":

    Нов внос на 230000 ти си луд

    Коментиран от #114

  • 114 Гост

    5 4 Отговор

    До коментар #113 от "Това са":

    Не, не съм луд, ти си сляп. Дал съм линк, а ти бълнуваш, че са по 230 000 км. Я си карай умрялата Дачийка и се скрий някъде!

    Коментиран от #115

  • 115 Ма то умрял ма

    3 3 Отговор

    До коментар #114 от "Гост":

    Да така е не е врат ами шия така си и мислех ноф фнос реални километри

    Коментиран от #116

  • 116 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #115 от "Ма то умрял ма":

    Не се напъвай, защото очевидно, че мисленето не ти се отдава. Успокоявай се, че всички 5 годишни коли са на по 250 000 км, а ти караш нова Дачийка с 115 к.с. с ръчни скорости. Само луд може да даде 40 бона за Дачия и да си вярва, че 5 годишно БМВ Х3 за 30 бона е по-лош избор за нормално семейство, което държи на комфорта, мощността и сигурността!

    Коментиран от #118, #122

  • 117 ХЕ хА хи

    5 3 Отговор

    До коментар #60 от "123":

    А,задавал ли си си въпрос,защо отзад са барабанни,а не дискови? Освен по-евтини,са по-издържливи на тежки кални терени,и погледни в тубата руснаците с Дъстър какво пишат и с кого го сравняват. Някой писа Сузуки,ами вземи го ама на дълъг път ще се скапеш с него,а и германците го сравняваха на офроуд с Дъстъра и се оказа по-зле от него,а е и по-скъп.
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Хи хЕ ха

    4 2 Отговор

    До коментар #63 от "Фернандо":

    Едва ли си купил нова кола,че да приказваш какво си сгрешил,защото нищо не коментираш за тази нова кола,модел година,но иначе даваш експертни оценки.Аз карам второ ново Рено и първото от 2005г на 215х.км без особени проблеми повечето посещения в сервиза са за консумативи периодични.Второто Каджар на 2 г и вече на 50х.км нищо до сега освен масла и консумативи.
  • 120 Антонн

    3 3 Отговор
    През 2019г. дачия автоматик!?!
    Евалаааа Ionut Cercel - Made in Romania - manele vechi
  • 121 Фернандо Алонсо

    6 3 Отговор
    Половината от коментарите са, че е по-добре да си купиш БМВ Х3 за 30, 35 хил на 5 години под 150 000 км, което какво означава?!? Че някой много заможен човек :)), който по някаква причина си купува Х3, а не Х 6 или 7 серия, човек за който парите нямат значени, нищо, че сигурно има семейство, та този човек плаща около 60 000 евро за Х3, след това още поне 15 000 евро за застраховки и поддръжка и накрая на 5 - тата година го продава за 15 000 евро на 148 000 км в перфектно състояние, за да може БГ търговецът да го продаде за 17 000 евро. Логично изглежда, честно казано много съжалявам, че се прецаках с тая Дачия на 0 км, вместо да купя, това БМВ Х3, всъщност то не е едно, то това е практика навсякъде, купуваш нова кола, щото си балък и даваш на умните на петата година за 20 процента от стойността й, вместо да я караш още 5 години без никакви сериозни повреди... Ей хора айде сериозно малко!

    Коментиран от #123

  • 122 Анонимен

    2 4 Отговор

    До коментар #116 от "Гост":

    Човек които иска да си купи BMW, едва ли се замисля, бмв или дачия. BMW впечатлява, мацки, бизнеспартньори, съседи. Ако обаче си 40 г чичко и ме желаеш да впечатляваш никого, това си е излишен разход
    Имай в предвид, че в Германия, където е основният пазар на Дъстър, ремонтите са доста солени, плаща се ДДС монтьорите им се плащат реални осигуровки общо взето и без това високото заплащането за труд се увеличава повече от двойно. И на преглед не можеш да минеш с отрязан катализатор или залъгалка или да дърпаш ръчна на стенда за задни спирачки. Общо взето подръжката на старо бмв е е не сравнима с нов дъстър и в България е така но в по-малка степен.
  • 123 Гост

    4 5 Отговор

    До коментар #121 от "Фернандо Алонсо":

    Така като ги пишеш тези числа, за твое успокоение ли са толкова неверни? 60 000 евро струват моделите на Х3 с над 300 к.с. А това, че я продават на 5-тата година на 1/3 от цената и като нова, толкова ли те учудва? Ти не само, че си се прекарал, но по-лошото е, че не го осъзнаваш. Дачия е идеална за служебна кола, но е супер смешно да ми изтъкваш колко е готина, защото е нова, въпреки че е с ръчни скорости и с 115 к.с., с които не може да изпревариш един камион нормално! Карай си я със здраве и не давай акъл на хората, които предпочитат за по-малко пари да си купят по-стар, но по-мощен и комфортен автомобил. Чиста комплексарщина е, когато за някой най-важното нещо в живота, е да си купи задължително нова кола, нищо че е пълен кенеф, важното е да е нов кенеф!

    Коментиран от #124, #125, #132, #133

  • 124 Фернандо Алонсо

    4 2 Отговор

    До коментар #123 от "Гост":

    Потретвам Дачия Дъстър не е нищо особено, просто предлага идеално, за моите възможности, цена- качество, аз съм беден счетоводител и не мога да си позволя да поддържам премиум автомобил с неясен брой проблеми в бъдеще. Сега обаче научавам, че ако си с 75, 90, 100 или 115 к. .с. не можеш да изпревариш камион - нормално. Веднага питам за Вас, колко трябва да е мощна колата, за да изпреварите камион? БМВ Х 3 в Германия с 4х 4 с дизелов двигател с около 190, 200 к. С. автоматик с кожен салон и прилично много екстри колко струва? Минимум 50 000 евро, кажете ми колко е каското на година на автомобил 50 000 евро, ами обслужване, гуми, ГО, данъци, дали не стават още 15000 евро за 5 години. 65 000 евро, приемаме, че БМВ губи изключително много от стойността си за 5 години, нищо, че се води премиум, та 30 процента от 65 000 евро са 19500 евро, което означава, че трябва да се платят транспорт до БГ, надценка на търговеца и цената става 45 000 лева минимум, без регистрацията и еко таксата, от там вече започвате да поддържате премиум автомобил, който е проектиран да носи печалба на производителя не само от продажбата.... Искам пак да Ви попитам, ако платите 120 000 лева за 5 години, ще се съгласите ли да ми продадете колата си за 40 000 лева на 5 тата година,без забележки, нито една забележка, защото всяка забележка продължава да покачва цената, когато тя да речем е на 150 хил. Км.???? Ще се съгласите ли?

    Коментиран от #128

  • 125 До адолф #123

    2 4 Отговор

    До коментар #123 от "Гост":

    Не само със 115 и 90 коня ще ти скъсам субароуто itn или sti.

    Коментиран от #127

  • 126 ккк

    2 2 Отговор
    Тука в тия коментари е пълна свинщина. Има много прости хора.
  • 127 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #125 от "До адолф #123":

    Какво, какво, я пак? Ще скъсаш само малкото си мозъче, бакшишче.
  • 128 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #124 от "Фернандо Алонсо":

    Камионите вече не са Ифа и ЗиЛ, а са с по 500 к. с. и дори и натоварени са по-пъргави от кола с 115 к. с. Пък сметките в Германия за каско и гуми са супер нелепи. Всеки има право да вярва в каквото си иска. Аз например никога не бих си купил нова кола за лични нужди, освен ако не съм милионер. Предпочитам да дам половината пари за втора употреба с далеч по-добри параметри от нова Дачия, включително и в краш тестовете.

    Коментиран от #129, #130

  • 129 Чакай малко

    2 2 Отговор

    До коментар #128 от "Гост":

    Да ти пиша с друго име че и ти имаш много имена не всичко опира до бързина ами трябва акъл дето старите хора казват.На мен лично ми стигат повече нужда имам в надеждата че ще стигна за където съм тръгнал отколкото с какво мнение са селяните около теб хайде че ми дойде клиента който с кеф си дава парите за новата кола в която се вози.Клиента винаги има право и си го ползва когато си поръчва по-новата кола да го воз
  • 130 Фернандо Алонсо

    4 3 Отговор

    До коментар #128 от "Гост":

    Подозирам, че си професионален шофьор :))).. 500 к. с. На 35 - 40 тона се пада около 70, 80 кг. на конска сила срещу 12, 13 кг на конска сила, като добавим и ограничението на скоростта при камионите, доста са динамични наистина :))) Само гражданската отговорност в Германия е от 650 до 1400 евро на година и като добавим 4 процента от стойността на автомобила за застраховка за кражба и катастрофа... Ако можеш да смяташ, смятай, ако ли не чакай да станеш "милионер", докато си мислиш, че премиум автомобил на 5 години е по-добре изгоден от бюджетен такъв, но нов!

    Коментиран от #131

  • 131 Гост

    4 4 Отговор

    До коментар #130 от "Фернандо Алонсо":

    О, ама разбира се, че не си виждал да се движи празен влекач по пътищата. И стига с тази Германия, защото ние живеем тук. Ти ако живееш в Германия, какво правиш в български форум?
  • 132 BMW M4

    2 2 Отговор

    До коментар #123 от "Гост":

    А не е комплексарщина да си вземеш 15 годишен джиб така ли? И бтв с М-ката всички ми се напъвате, докато си карам със 140 на темпомата и си барам ... телефона.

    Коментиран от #134

  • 133 BMW M4

    3 2 Отговор

    До коментар #123 от "Гост":

    Има едно нещо BMW Premium Selection. Виж там цените на Х3 и се сети тези за 30 000 какви са.
  • 134 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #132 от "BMW M4":

    И какви комплекси се избиват с този 15 годишен джиБ? Поне не се изхвърляш да даваш луди пари за ламарина и да избиваш комплекса, че съм най-важния на света и задължително трябва да караш нова кола.

    Коментиран от #135, #137

  • 135 Сельо

    3 3 Отговор

    До коментар #134 от "Гост":

    Карай си кенефа и не ни мисли с новите коли

    Коментиран от #136

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 BMW M4

    3 2 Отговор

    До коментар #134 от "Гост":

    Уж беше 3 годишен, стана 15.

    Коментиран от #138

  • 138 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #137 от "BMW M4":

    Моля? Какъв 3-годишен? Що не четете преди да пишете???

    Коментиран от #139

  • 139 BMW M4

    2 3 Отговор

    До коментар #138 от "Гост":

    Защото съм нотариус. Не чета, само подписвам. Има си стажантки за четенето.

    Коментиран от #140

  • 140 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #139 от "BMW M4":

    Ясно от къде са паричките за М4 на чиновническа длъжност. Добре, че не ви оставиха на заплата, както беше преди, че с 1500 лева заплатка, щеше друга песен да пееш.
  • 141 ядосан

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Сектант":

    Сподели най-сетне колко ти плащат на публикация? Няма да ти вземем хляба споко!
  • 142 ядосан

    2 2 Отговор

    До коментар #75 от "Росита":

    Росита явно е съпругата на сектанта! И тя се включва в трол бизнеса за да увеличи приходите в семейния бюджет. Сега и децата им са наред!
  • 143 Лоллоллол

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Сектант":

    Братле скрий се смешен си с невероятните си коне
  • 144 Иван

    0 0 Отговор
    Хм ... само бизнес серията с автоматик?
  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 150 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Antoniojqd

    0 0 Отговор
    Приветствую Вас друзья! Предлагаем Вашему вниманию замечательный сайт для заказа бурения скважин на воду. Заказывайте скважину для воды в ЕВРОБУРСЕРВИС – получите доступ к экологически чистой природной воде по самым выгодным в Минске ценам! Более подробная информация размещена тут https://drive.google.com/file/d/12UGUi1eb4vB_-VAklwchUhrlKM8233go/view?usp=sharing
    Увидимся!
  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 159 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Гого

    1 0 Отговор
    След една година цените са над 30 000 лева докато в Германия са под 20 000 лева -справка mobile.de
    Българска им работа в условия на коронавирус и криза
    24.10.2020
  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 166 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 167 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 168 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 169 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 172 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 173 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 174 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 179 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 190 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 191 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 192 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 195 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 199 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 200 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 201 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 202 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 205 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 206 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 207 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 208 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 209 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 210 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 211 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 212 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 213 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 214 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 215 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 218 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 221 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 222 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 223 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 224 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 225 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 226 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 227 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 228 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 229 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 230 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 231 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 232 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 233 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 234 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 235 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 236 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 237 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 238 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 239 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 240 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 241 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 242 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 243 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 244 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 245 Този коментар е премахнат от модератор.