Рюселсхайм, Германия. Наш екип от мястото на събитието.
Със смело обещание да "демократизира електрическата мобилност" Opel и британското му поделение Vauxhall обявиха цените на новата Corsa-e в Германия и Обединеното кралство. Немските представителства на марката, която вече принадлежи на PSA, ще предлагат най-евтината версия на модела за €29 900.
Това изправя електрическия Opel директно срещу Renault Zoe, което струва приблизително толкова в Германия. От компанията обаче изтъкват, че дори базовата модификация Corsa-e Selection ще предлага много богато серийно оборудване.
Немско-френският електромобил ще се продава с автоматичен климатик с дистанционно управление, електромеханична ръчна спирачка, безключов достъп и мултимедийна система с 7-инчов дисплей и поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto. Стандартните системи за безопасност включват предупреждение за предстоящ челен удар с автоматично спиране и асистент за контрол на движението в лентата.
По-скъпата модификация Edition ще струва €30 650, а топ версията First Edition - €32 900. Оборудването на последната включва LED-фарове, 17-цолови колела, двуцветна боя и цифров приборен панел.
Opel Corsa-e има електромотор с мощност 100 кВт/136 к.с. и въртящ момент 260 Нм, който ускорява хечбека от 0 до 100 км/ч за 8.1 сек. Автономният пробег по цикъла WLTP е до 330 км, а 50-киловатчасовата батерия може да се зареди на 80% за 30 минути.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 anti vag
Коментиран от #92
18:56 04.06.2019
2 Meganoob BG
18:56 04.06.2019
3 Тъп
18:59 04.06.2019
4 Driving pleasure
Коментиран от #6, #8, #10, #11, #12
19:05 04.06.2019
5 DDDDDD
Коментиран от #13, #32
19:06 04.06.2019
6 зимбу
До коментар #4 от "Driving pleasure":
абсолютно е вярно....На тая цена вземаш доста грамотен автомобил.за поне 10 години без проблеми ще кара....
Коментиран от #7
19:10 04.06.2019
7 technol
До коментар #6 от "зимбу":
Търкалям голфарата докато се сдуха тотал.Тея електрокари в БГ-то има да се бутат докато те фане мускулна треска.Не е за нас...
19:14 04.06.2019
8 Каде виде
До коментар #4 от "Driving pleasure":
страхотен дизайн??Коментиран от #17
19:15 04.06.2019
9 дявола
19:15 04.06.2019
10 Миризлив пор
До коментар #4 от "Driving pleasure":
Ще те разочаровам, потърси за "планирано остаряване на стоките" - "На 25.12.1924г. в Женева се срещат група от анонимни мъже и тайно създават първия световен картел за производство на електрически крушки и си разпределят печалбите от световния пазар. Този картел е наречен Фьобус.". Та тогава си "свива" от 2500+ часа живота на електрическите крушки на максимум 1000, кой направи нещо по-качествено е бил глобяван. Същото е и с автомобилите, новите максимум по 10 години да изкарат.Коментиран от #19
19:21 04.06.2019
11 Ганьо
До коментар #4 от "Driving pleasure":
Е как бензинова, ще изпуснеш българската мода да се фъргат миризливи сажди по светофарите! Земи си нафтова, ептен ке одиш да ореш в свободното време! Хахаха!Коментиран от #16
19:23 04.06.2019
12 гост
До коментар #4 от "Driving pleasure":
По колко км.изминаваш на година и на колко км.ще е след 15 години?Коментиран от #14
19:31 04.06.2019
13 Borislav Popov
До коментар #5 от "DDDDDD":
И докато дойде в България - капацитета на батерията ще е за 100 километра и то при изключен климатик и фарове ! При това положение пътуването на дълги разстояния ще е основен проблем .Коментиран от #71
19:43 04.06.2019
14 Driving pleasure
До коментар #12 от "гост":
Приемам средноевропейското 13 000 км - значи за 15 години около 200 000 км и среден разход 6/100 което в интерес на истината е много за такъв тип кола. За да не скачаш да ги направим на 12 години и да включим и обслужването - на бас, че за 12 год ти вече ще сменяш доста скъпа батерия :)Коментиран от #21, #22, #73
19:50 04.06.2019
15 реален
голем смех.....не повече от 200 км ....
Коментиран от #18
19:50 04.06.2019
16 Driving pleasure
До коментар #11 от "Ганьо":
Просто предполагам, че няма да имат дизел, тенденцията е в малките коли да отпада, ако е астра с удоволствие бих я взел дизелова, "забраните" най-малко ме притесняват. На приятел баща му има Пежо 2008 дизел 3.0-3.2 разход на 100 какво да искаш повече от кола с която да вършиш работа?19:52 04.06.2019
17 Driving pleasure
До коментар #8 от "Каде виде":
Да, намирам, че изглежда много добре. Вкус приятел няма, но харесва ми, и бих си купил.19:56 04.06.2019
18 electrical
До коментар #15 от "реален":
много си в грешка човече поне 5 години ще ги държи тия 300 км пробег...Коментиран от #20
19:58 04.06.2019
19 Driving pleasure
До коментар #10 от "Миризлив пор":
Няма защо да го търся - знам го. Прословутата крушка в Калифорнийска пожарна, която свети от 1901ва ко не се лъжа беше. Но честно казано искрено вярвам, че в моите ръце спокойно ще си изкара 15те че и повече години, защото съм маниак на тема поддръжка и винаги съм си пазел колите, а те ми се отблагодаряват с безаварийни километри! Всичко е в поддръжката.Коментиран от #30
19:59 04.06.2019
20 те4о
До коментар #18 от "electrical":
абе скъпи са...требе 20-30 км кабел стех ако ти спре некъде в полето (:-
20:01 04.06.2019
21 Borislav Popov
До коментар #14 от "Driving pleasure":
Няма средноевропейско 13 хил километра ! То в България се въртят по вече ! На запад много от автомобилите още на четвъртата година са прехвърлили 300 хиляди ! Можеш да си направиш справка в германското мобиле !Коментиран от #23, #24
20:02 04.06.2019
22 гост
До коментар #14 от "Driving pleasure":
Коя нова кола би си купил и колко струва?Не забравяй,че след 5-та година и 100 хил.км.нямаш гаранция и могат да ти излязат доста скъпи ремонти,за които не си и мислил! Та коя бензинова кола би избрал?Коментиран от #25, #28
20:02 04.06.2019
23 гост
До коментар #21 от "Borislav Popov":
Да,за това излиза много по-евтино на ток,докато колата е в гаранция!Коментиран от #26
20:05 04.06.2019
24 Driving pleasure
До коментар #21 от "Borislav Popov":
Не знам дали няма да изтрият коментара, но напиши "average mileage per year EU" и ще ти излезе резултат от ADAС за същите километри, а това е пробега и според юростат.Коментиран от #29
20:08 04.06.2019
25 Driving pleasure
До коментар #22 от "гост":
Много са, да кажем средноразмерен хечбек от класа на Голф и Астра или ако съм се много заимал клас по-нагоре среден клас лимузина - Ц-дка 3ка или А4 отново като тип. Между 100 и 200 хиляди разходите за поддръжка няма да надвишат разходите, които плащаш за фирменото обслужване по време на гаранция. Не гледай БГ тук внасят коли на по 400 хил и почват ремонтите, след което те карат по още 200... Въобще не ме е страх от разходите до 200 000 кмКоментиран от #27
20:12 04.06.2019
26 терпс
До коментар #23 от "гост":
Не знам с тия гаранции е тегаво + лимитирана автономия....20:14 04.06.2019
27 гост
До коментар #25 от "Driving pleasure":
Да,разбрах но имам предвит за нови,ако тръгне човек да си търси нова кола! На каква цена са,примерно Голф със средно екстри,бензин със сервизите и бензина за 200 хил.км.?20:15 04.06.2019
28 Driving pleasure
До коментар #22 от "гост":
Та понеже питаш и за цени, топ ниво на оборидване с наистина абсолютно всички екстри на настоящия модел Астра е 46 000 за 40 взимаш добре оборудван с повече от необходимото автомобил - има и малко по-евтини варианти има и малко по-скъпи. За лимузина среден клас с топ оборудване минаваш 100 000 лв, но с разумен избор на двигател и оборудване си на около 70- 80 хил.Коментиран от #35
20:17 04.06.2019
29 Borislav Popov
До коментар #24 от "Driving pleasure":
Разбирам те , но като се поразровиш из германското Мобиле не се намират такива.По вероятното е обратното - върнати коли от лизинг с по над 200 хиляди километра. Нас ни ограничават цените на горивото и ниските заплати . На запад е по различно.20:23 04.06.2019
30 Миризлив пор
До коментар #19 от "Driving pleasure":
Е, то не знам какви коли си поддържал НО времето на Голф2 и рено 19 мина отдавна. Колите се правят така че след определен пробег гледам вече си писал някъде 200 000 да кажем че е около 250-300 000 буквално започват ремонт след ремонт. Идеята е, че за ремонти започваш да даваш месечно повече от колкото да изплащаш нов автомобил. Когато автомобила излезе от гаранция вече се поддържа извън фирмени сервизи и се ползват алтернативни части т.е. ти си загуба на производителя за това ти се поставят финансови капанчета. Погледни торбичките от Била - мислиш ли че пластмасите нямат такова заложено стареене? Просто след 7-мата година положението става трагично за поддръжка.20:26 04.06.2019
31 ewor
20:33 04.06.2019
32 препатил
До коментар #5 от "DDDDDD":
Избегвай да си купуваш кола от Враца,там е пълно с мошенници!Особено по автокъщите!20:39 04.06.2019
33 хахаха
20:43 04.06.2019
34 девесрон
20:48 04.06.2019
35 гост
До коментар #28 от "Driving pleasure":
Да,прав си,една нормална кола докарва към 70-80 хил.лв нова! За това излиза доста изгодно една електричка,гаранцията на малката батерия е до 160 хил.км.на батерията и мотора.Имаш една доста бърза кола,която знаеш,че няма да бъде скоро забранена за ползване,ползваш безплатни паркинги на места и мн.други.За изминаването на 160 хил.км.ще ти спести бензин за 30 хил.лв.и 10 сервиза! Може да се ползва на дълги разстояния в Европа защото има бързи зарядни! Ето я колата.https://www.tesla.com/fr_FR/model3/design?redirect=no#batteryКоментиран от #50
20:52 04.06.2019
36 hkjklk;
Коментиран от #38
20:53 04.06.2019
37 факт
Коментиран от #40, #47, #48, #52
21:00 04.06.2019
38 гост
До коментар #36 от "hkjklk;":
Така е,това е ясно! Има държави в които като си сметнеш тези неща и ти излиза по-тънко,до колкото знам,в Германия са освободени от данък за 10 години. Но има и държави в които не са изгодни,например Саудитска Арабия.Как да караш електричка,там като бензина ти е евтин.Но в Европа са изгодни,за тези които карат.Ако караш по 5 хил.км.не не ти излиза сметката,но ако караш 20 хил.на година,вече си излиза изгодно.Коментиран от #43
21:02 04.06.2019
39 тико
Коментиран от #41
21:04 04.06.2019
40 гост
До коментар #37 от "факт":
Имаше дискусия за водорода!Там горивото ти излиза на цената на бензин,колите са скъпи и няма инфраструктура.Електричката,можеш да зареждаш навсякъде,дали по-бавно или по-бързо.Бързи зарядни се монтират всеки ден на много места. Е и за това вече всички започват на електрички.21:06 04.06.2019
41 сев
До коментар #39 от "тико":
Колко ще минеш на водород като пробег - много са капризни елементитеКоментиран от #42
21:06 04.06.2019
42 меес
До коментар #41 от "сев":
Няма такива филми - нормален мотор е , само не е много популярно все още21:09 04.06.2019
43 Зомби с квадратно чело
До коментар #38 от "гост":
Каква сметка бе гост. Корсата е 25 хил. тази 60. Само при покупка даваш 35хил отгоре!!!!!!! После каско слагаме 4 процента. На 60000 е 2400 лв на година. За 25000 е 1000лв. Тоест разлика от 1400лв. Пита се колко км трябва да караш за да си избиеш тези пари???? Тази кола ще се купи само заради модата!!!Коментиран от #44
21:11 04.06.2019
44 гост
До коментар #43 от "Зомби с квадратно чело":
Аз ти бях пуснал друга кола,но карай. Еми,да ти кажа! Не е изгодно,да се кара електричка в БГ!То за това и никой не купува! Но за това може да се сърдите на БГ правителството,за това какво се прави за екологията!Коментиран от #45
21:16 04.06.2019
45 Зомби с квадратно чело
До коментар #44 от "гост":
Добре да те питам така в Германия колко е застраховката на Тесла 3???Коментиран от #46
21:32 04.06.2019
46 гост
До коментар #45 от "Зомби с квадратно чело":
Не живея и в Германия! Но ако примерно сравниш Модел 3 с БМВ 3 серия които са на една цена и една категория,застраховката ще е същата цена,нали?2400 лв.Но цената от горивото ще остава за теб.Коментиран от #49, #53, #70
21:38 04.06.2019
47 Прав си
До коментар #37 от "факт":
След 100 години ще започнат да се правят водородни автомобили, а след 200 електричките да отшумяват.21:56 04.06.2019
48 Прав си
До коментар #37 от "факт":
След 100 години ще започнат да се правят водородни автомобили, а след 200 електричките да отшумяват.21:56 04.06.2019
49 Зомби с квадратно чело
До коментар #46 от "гост":
А ако го сравниш с астрата? 30-35 бона срещу 100 бона???????Ти скачаш на БМВ обаче той има добавена стойност заради самата марка. А ако го сравниш с голфа, той пък е 40 бона примерно как ти звучи????
21:59 04.06.2019
50 Driving pleasure
До коментар #35 от "гост":
Изпуснах вече кой какво ама това го видях - имаш една грешка - сравняваш кола от типа на А4 или 3ка с конвенционален ДВГ за около 70 хил с кола тип Поло/Корса с цена 60 000. Една използваема семейна кола от типа на Голф комби със 150 коня е 40 000 лева с екстри, електрически еквивалент от същия клас е с поне едно 30-40 000 лева горник. Айде сега имай предвид, че средно една кола се задържа при собственика си 5 до 7 години - няма как да ти се върже електриката като по-добър финасов вариант. И ако в момента електрическите са освободени от данъи и паркират свободн, станат ли масови ще им наложат и на тях същите такси. Забравете, че поне още 20 години електриката ще може да се състезава с ДВГ като практичност и цена!21:59 04.06.2019
51 гост
22:07 04.06.2019
52 въпрос на време е
До коментар #37 от "факт":
Водорода е навсякъде около нас,само че големите петролни компании правят всичко възможно, за да се забави процеса с използването на водород!Коментиран от #56
22:12 04.06.2019
53 Driving pleasure
До коментар #46 от "гост":
Дори за германия няма да ти се вържат нещата човече, Според конфигуратора (БГ цена) за БМВ 320 бензин е 75 000 това са 38 000 евро, нека са 40 000 за германия. Модел 3 лонг рейндж в германия е 57 000 евро - разлика 17 000. Да приемем че ново като го вземеш ще караш 5 години - 5х20 хил 100 хил км. 8/100 да гори средно при около 1.35 средно за бензин са 12 000 евро - разлика 5 000 евро в полза на двигателя. А ти след 5 години ще го продадеш това ново БМВ няма да чакаш 15 години...А нали се сещаш че имаш разходи за ток на електричката, на суперчардж реже глави това са ти едни 15 000 кВч електроенергия - тя не е без пари по 10 цента да е - от 5000 става разликата 6500 евро... Да не говорим колко повече кола е БМВто :)
Коментиран от #54, #58, #65
22:33 04.06.2019
54 гост
До коментар #53 от "Driving pleasure":
В коментар 35 пуснах страницата на Тесла,цената на Стандарт реиндж във Франция е 42 600 евро.Толкова струва и БМВ 3 серия. Чарджърите на Тесла са най-евтините а може да се зарежда и в къщи,за по-малко пари.Коментиран от #55, #59
22:40 04.06.2019
55 Зомби с квадратно чело
До коментар #54 от "гост":
Стандарта е малката батерия!!!!!!Като добавиш и светлинните години разлика в интериора НЕ МЕРСИ!!!!
Коментиран от #62, #91
22:43 04.06.2019
56 Водородът е едно недоносче
До коментар #52 от "въпрос на време е":
Всички сериозни автомобилни компании разработваха водородни автомобили и неглижираха електромобилите, което не е случайно. Водородните автомобили имат нужда от по-честа и скъпа поддържка, изискват скъпа зарядна инфраструктура, която е по силите на малцина, които искаха да станат монополисти. Електромобили разработи и продължава да разработва една единствена компания, която разказа играта на всички автомобилни производители, които не искаха и не искат да разработват електромобили, защото не могат да спечелят от тях след като веднъж ги продадат, а и зарядната инфраструктура е евтина и всеки може да си я позволи дори в къщи, като дори сам да си произвежда голяма част от "горивото". Стогодишните обясняваха, че не е възможно да се произведе практичен електромобил и клиентите не желаят да ги купуват. Даже продължават да правят такива електромобили и да убеждават клиентите, че това им стига и няма нужда да искат повече пробег или по-бързо зареждане, а електромобилите били бавни по подразбиране.22:47 04.06.2019
57 123
22:48 04.06.2019
58 За такива които цепят стотинката
До коментар #53 от "Driving pleasure":
като тебе, има безплатно доживотно зареждане на суперчарджърите на Тесла за живота на автомобила.Коментиран от #61
22:52 04.06.2019
59 Driving pleasure
До коментар #54 от "гост":
В германия е повече, и стандарт рейндж за кво ти е извинявай Ако ще караш в града си вземи опелчето и си спести 15 000 евраци :)Коментиран от #64
22:57 04.06.2019
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Зомби с квадратно чело
До коментар #58 от "За такива които цепят стотинката":
А дали е така я пак провери дали не е само за старите Тесли това? Освен това ако стоиш повече те глобяват а вече има и ограничения само до 80% за някои чарджери.Между другото гост се опитва да смята за 20 години какво щяло да стане ама ти като купуваш автомобила трябва да извадиш едни 60 000 от джоба и накрая........КОРСА :)))) Е НЕ МЕРСИ.
Или примерно 100 000 за .... кола която като влезеш вътре е като апартамент купен по БДС ПРАЗЕН без душа. Е НЕ МЕРСИ.
Коментиран от #63, #66
22:59 04.06.2019
62 гост
До коментар #55 от "Зомби с квадратно чело":
Малката е стандарт рейндж плюс,ще има по-малка стандарт рейндж тази която ще е 35 хил.долара,но тя не се прави още. Интериора изглежда лош на снимка,но когато седнеш вътре си изглежда добре.Същото казват и тестващите журналисти.Но естествено,това си е личен избор.А и все пак в БГ няма сервиз и магазин на Тесла.23:01 04.06.2019
63 гост
До коментар #61 от "Зомби с квадратно чело":
85 хил.лв.Коментиран от #79
23:03 04.06.2019
64 гост
До коментар #59 от "Driving pleasure":
Има логика,но Тесла имат мрежата от Чарджъри и може да се ползва извън града,на далечни разстояния! Шофирането на Тесла,доставя в пъти по-голямо удоволствие от Корса. Все пак даже и слабата ускорява за 5,6 сек.23:07 04.06.2019
65 гост
До коментар #53 от "Driving pleasure":
Цената на тесла суперчарджър в Германия е 0,33 евро на kW\h.23:13 04.06.2019
66 Проверил съм, за да го казвам
До коментар #61 от "Зомби с квадратно чело":
До края на месеца всяка закупена тесла на склад, върви с безплатно зареждане. Това е много добра оферта за хора и фирми, които пътуват по много, като онези навъртали 720 хиляди за 3 години.Коментиран от #78
23:22 04.06.2019
67 Въпрос
Електромотора е 100квт,а батерията 50квт???????изминават се 330км с колко квт и на колко % заредена батерия, на 80% или на 100%??????
Ако приемем,че цената е 0.33 евро квт/ч,както е писал гост #65 то значи за 50квт х 0.33 =16.50евро т. е. 32лв.
С тези 32лв.ще измина колко километра??? 330 ли???? Или на 80% от тях колкото е заредена батерията т. е. 260км?????или половината от 100 квт-овия електромотор защото зареждам 50 квт-ова батерия и тогава изминавам половината от 330км т.е. 165км??????
Ей това хич не чаткам как го изчисляват, Моля за малко помощ, виждам че са ви ясни нещата. Благодаря, предварително!
Коментиран от #80
01:43 05.06.2019
68 Нищо ще се научиш
До коментар #60 от "Теслар Николов":
Само бачкатор на заплата от 700лв.живеещ в панелка с телефон за два бона може да напише колко щял да се покачва тока и колко замърсяват ел.мобилите и как батерия Ли йон ще се хвърля.Имаш ли си представа като имаш постоянно ток в къщи но не го ползваш какво се случва с този ток.Нали знаеш,че тока във вас не идва от батерия.Целта на ел. колите е да не се замърсява въздуха в големите градове с концентрация на хиляди работещи на място автомобили.Завод за Батерий и АЕЦ никой не строи в център на голям град и няма да построи.Разжоди се в гората и след това отиди на някво кръстовище възлово за 10мин. и ела да ни напишеш как ти е миришело на бонбонки.06:23 05.06.2019
69 Alex
И още нещо разгловете едно ДВГ и скоростната кутия. В съседство разглобете електродвигателя. Колкото по-простичко толкова по-надеждно
Коментиран от #72, #76, #77
06:57 05.06.2019
70 345r6t78
До коментар #46 от "гост":
Цените са изравнени, защото електричката не плаща ДДС и други такси, а БМВ-то е натоварено с такива до откат, нали?07:06 05.06.2019
71 Така мисля
До коментар #13 от "Borislav Popov":
Е то това е основен проблем на всички електрички , липсата на атономност. До като не ги направят поне 1000 километра гарантиран безпроблемен преход при всякакви мет. условия , трудно ще се наложат . Човек трябва да може в 90% от случаите да си тръгне от къщи с пълна батерия , и да се върне с нея. Някой може да ме опровергае с наличието на зарядни станции, нека си представи чисто всеки един автомобил на бензиностанцията да чака по половин час . Аз трябва да тръгна 3 часа по рано да знам ,че ще стигна на време.07:13 05.06.2019
72 890сздн
До коментар #69 от "Alex":
Като си почнал да разгобяваш и сравняваш, вземи разглоби и батерията на една Тесла и резрвоара за нафта на едно БМВ и ела ни обясни кое е "по-простичко и по-надеждно". Не за друго, а защото не 90%, а 100% от енергията, нужна на ел. мотора и ДВГ-то, трябва да дойде от някъде в колата. Не от "пространството".07:15 05.06.2019
73 Да да
До коментар #14 от "Driving pleasure":
Дизелова кола на Запад под 30 000 км. на година е изключение. За 13 000 явно вкарват и велосипедите. Елките въртят над 100 000 на година. Те се купуват за да се карат, а не за украса. При 13 000 можеш да си бръмчиш и на бензин,като в Холандия ако караш дизел под 30 000 км. годишно си на загуба. Излезте от БГ реалноста.08:18 05.06.2019
74 ПОЖАР
08:21 05.06.2019
75 гост
08:36 05.06.2019
76 ДаБе
До коментар #69 от "Alex":
Това беше вица на деня :)))https://www.youtube.com/watch?v=KnOwWyUsJlE
Вземи погледай малко, почети малко и после посмали малко манго.
09:52 05.06.2019
77 ДаБе
До коментар #69 от "Alex":
Това беше вица на деня :)))https://www.youtube.com/watch?v=KnOwWyUsJlE
Вземи погледай малко, почети малко и после посмали малко манго.
09:53 05.06.2019
78 Зомби с квадратно чело
До коментар #66 от "Проверил съм, за да го казвам":
Дай линк.Коментиран от #83
09:53 05.06.2019
79 Зомби с квадратно чело
До коментар #63 от "гост":
Я пак я пак:Тесла 3 лонг реиндж за Германия е 57900 евро което е ?????
113 000 лева!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Е не мерси аз за тея пари ще си купя един Лексус и ще ми останат пари да обиколя земното кълбо, да няма да съм зомби или КУУЛ но ще го преживея!!!!
09:59 05.06.2019
80 Електрошок
До коментар #67 от "Въпрос":
Требе четене,учене и нема да имаш въпроси!И извади електромотора от изчисленията си.100квт е максималната му мощност,която той рядко достига.Тъй като кпд му е над 90%във всички режими на работа,то мощността му слабо влияе върху икономичността.Нормално работи с 15-20квт. на сто км.Батерията има капацитет 50квч.,но тя може да отдаде примерно 100квт.за 30мин.,или25кв. за 2часа.10:15 05.06.2019
81 Перфектна кола
10:24 05.06.2019
82 Само Бензин
11:34 05.06.2019
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Зомби с квадратно чело
До коментар #83 от "Заповядай":
Да видях до края на юни е авантата. Това си е реклама, за увеличение на продажбите на С и Х, няма лошо.12:51 05.06.2019
85 Ганьо
Коментиран от #86, #87
14:07 05.06.2019
86 234ш
До коментар #85 от "Ганьо":
Еми замисляме се, че за половината на тия пари нормалните автомобили си джиткат и в града и по аутобана, и извън него. След като тая сапунерка струва толкова много, то трябва да може и мусака да прави, че и тутурутки даже!14:17 05.06.2019
87 ел ваг фен
До коментар #85 от "Ганьо":
Никоя електричка не кара със 140 по аутобана. По-опитните карат с 110, а новаците първо се дуят, но после с 90 след тировете.Коментиран от #88
16:58 05.06.2019
88 Туй у булгаристан, нъли?
До коментар #87 от "ел ваг фен":
В белите държави караш 300 километра със 140, слизаш да заредиш, а след 15 минути, ако все още не си се изпикал, бързаш да преместиш автомобила, защото след като си заредил до 80% , ако няма да изминеш още 300 километра, зареждането се прекратява и трябва да освободиш място за следващия, иначе ти начисляват такса за всяка минута. С други думи колата те чака да се изпикаеш и изпушиш цигара, не ти да я чакаш да се зареди.Коментиран от #89
18:39 05.06.2019
89 ел ваг фен
До коментар #88 от "Туй у булгаристан, нъли?":
Да, у Булгаристан. Тук за 15 минути можеш да заредиш само e-up, на който батерията е 16 кв18:55 05.06.2019
90 Значи не електричките са проблемът
11:09 06.06.2019
91 Ами
До коментар #55 от "Зомби с квадратно чело":
Сега има ес и булгаристан. Ес познат кара от над 10 г евтини ел сити коли в Англия. Та големи отстъпки. Без синя зона и др. Още плюсове вече не съм Бургас но хващам светофар за работа само 1н за 69 секунди. Мотора ръмжи празно. А светофари бол 10 км град грубо лятото може и 5 часа да не мръднеш при сериозна катастрофа или смърт виждал съм. Калос 3 джанти и окачване зимата. Ако имаше батерия в пода лошо. Който не живял в България града не знае. Сарафово Бургас сега за няма и 5 минути съм града после не питай21:41 06.06.2019
92 Този коментар е премахнат от модератор.