Last news in Fakti

4 Юни, 2019 18:51 23 089 92

Opel обяви цената на електрическата Corsa

  • opel-
  • corsa-
  • corsa-e-
  • цена
Opel обяви цената на електрическата Corsa - 1

Рюселсхайм, Германия. Наш екип от мястото на събитието.

Със смело обещание да "демократизира електрическата мобилност" Opel и британското му поделение Vauxhall обявиха цените на новата Corsa-e в Германия и Обединеното кралство. Немските представителства на марката, която вече принадлежи на PSA, ще предлагат най-евтината версия на модела за €29 900.

Opel обяви цената на електрическата Corsa

Това изправя електрическия Opel директно срещу Renault Zoe, което струва приблизително толкова в Германия. От компанията обаче изтъкват, че дори базовата модификация Corsa-e Selection ще предлага много богато серийно оборудване.

Opel обяви цената на електрическата Corsa

Немско-френският електромобил ще се продава с автоматичен климатик с дистанционно управление, електромеханична ръчна спирачка, безключов достъп и мултимедийна система с 7-инчов дисплей и поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto. Стандартните системи за безопасност включват предупреждение за предстоящ челен удар с автоматично спиране и асистент за контрол на движението в лентата.

Opel обяви цената на електрическата Corsa

По-скъпата модификация Edition ще струва €30 650, а топ версията First Edition - €32 900. Оборудването на последната включва LED-фарове, 17-цолови колела, двуцветна боя и цифров приборен панел.

Opel обяви цената на електрическата Corsa

Opel Corsa-e има електромотор с мощност 100 кВт/136 к.с. и въртящ момент 260 Нм, който ускорява хечбека от 0 до 100 км/ч за 8.1 сек. Автономният пробег по цикъла WLTP е до 330 км, а 50-киловатчасовата батерия може да се зареди на 80% за 30 минути.

Opel обяви цената на електрическата Corsa

Opel обяви цената на електрическата Corsa

Opel обяви цената на електрическата Corsa


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 33 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 anti vag

    47 15 Отговор
    Tази Корса ще сложи края на е-up.

    Коментиран от #92

  • 2 Meganoob BG

    29 34 Отговор
    На тази цена, мога да си купя Москвич и ще ми останат пари за моторна яхта която да дърпам с него.
  • 3 Тъп

    56 12 Отговор
    30 к европейски лева.Множко за нашенеца за електрокар .Че чакаме китаецо да сдела нещо може и копие на цени до 5 к евролева.И без това лития в батарейките са пак от Чина.
  • 4 Driving pleasure

    44 35 Отговор
    За 30 000 евра ще си купя същата с бензинов двигател и ще я карам и обслужвам 15 години!!! Тотален безумец може да го купи това! Нищо че най-накрая са докарали страхотен дизайн, бил той и с пълнеж от франсетата!

    Коментиран от #6, #8, #10, #11, #12

  • 5 DDDDDD

    55 24 Отговор
    Вижда им се края на TDI-тата.Полека-Лека ще се отърве света от тези нафтови печки. Жалко че на много Врачанлии търгаши също ще им спре бизнеса. Там TDI е на почит преди Ботев даже.

    Коментиран от #13, #32

  • 6 зимбу

    32 15 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    абсолютно е вярно....
    На тая цена вземаш доста грамотен автомобил.за поне 10 години без проблеми ще кара....

    Коментиран от #7

  • 7 technol

    25 13 Отговор

    До коментар #6 от "зимбу":

    Търкалям голфарата докато се сдуха тотал.
    Тея електрокари в БГ-то има да се бутат докато те фане мускулна треска.Не е за нас...
  • 8 Каде виде

    10 15 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    страхотен дизайн??

    Коментиран от #17

  • 9 дявола

    23 23 Отговор
    Някой замислил ли се е че тези електронни куфари ще почнат да замърсяват природата повече от вадещия им очите дизел.Измислят ги но после как ще се унищожават задава ли си някой този въпрос или просто ще си гърмят като Тесла
  • 10 Миризлив пор

    29 5 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Ще те разочаровам, потърси за "планирано остаряване на стоките" - "На 25.12.1924г. в Женева се срещат група от анонимни мъже и тайно създават първия световен картел за производство на електрически крушки и си разпределят печалбите от световния пазар. Този картел е наречен Фьобус.". Та тогава си "свива" от 2500+ часа живота на електрическите крушки на максимум 1000, кой направи нещо по-качествено е бил глобяван. Същото е и с автомобилите, новите максимум по 10 години да изкарат.

    Коментиран от #19

  • 11 Ганьо

    26 7 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Е как бензинова, ще изпуснеш българската мода да се фъргат миризливи сажди по светофарите! Земи си нафтова, ептен ке одиш да ореш в свободното време! Хахаха!

    Коментиран от #16

  • 12 гост

    9 5 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    По колко км.изминаваш на година и на колко км.ще е след 15 години?

    Коментиран от #14

  • 13 Borislav Popov

    31 8 Отговор

    До коментар #5 от "DDDDDD":

    И докато дойде в България - капацитета на батерията ще е за 100 километра и то при изключен климатик и фарове ! При това положение пътуването на дълги разстояния ще е основен проблем .

    Коментиран от #71

  • 14 Driving pleasure

    17 8 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Приемам средноевропейското 13 000 км - значи за 15 години около 200 000 км и среден разход 6/100 което в интерес на истината е много за такъв тип кола. За да не скачаш да ги направим на 12 години и да включим и обслужването - на бас, че за 12 год ти вече ще сменяш доста скъпа батерия :)

    Коментиран от #21, #22, #73

  • 15 реален

    17 8 Отговор
    " Автономният пробег по цикъла WLTP е до 330 км"
    голем смех.....не повече от 200 км ....

    Коментиран от #18

  • 16 Driving pleasure

    11 12 Отговор

    До коментар #11 от "Ганьо":

    Просто предполагам, че няма да имат дизел, тенденцията е в малките коли да отпада, ако е астра с удоволствие бих я взел дизелова, "забраните" най-малко ме притесняват. На приятел баща му има Пежо 2008 дизел 3.0-3.2 разход на 100 какво да искаш повече от кола с която да вършиш работа?
  • 17 Driving pleasure

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Каде виде":

    Да, намирам, че изглежда много добре. Вкус приятел няма, но харесва ми, и бих си купил.
  • 18 electrical

    8 9 Отговор

    До коментар #15 от "реален":

    много си в грешка човече поне 5 години ще ги държи тия 300 км пробег...

    Коментиран от #20

  • 19 Driving pleasure

    16 4 Отговор

    До коментар #10 от "Миризлив пор":

    Няма защо да го търся - знам го. Прословутата крушка в Калифорнийска пожарна, която свети от 1901ва ко не се лъжа беше. Но честно казано искрено вярвам, че в моите ръце спокойно ще си изкара 15те че и повече години, защото съм маниак на тема поддръжка и винаги съм си пазел колите, а те ми се отблагодаряват с безаварийни километри! Всичко е в поддръжката.

    Коментиран от #30

  • 20 те4о

    15 2 Отговор

    До коментар #18 от "electrical":

    абе скъпи са...
    требе 20-30 км кабел стех ако ти спре некъде в полето (:-
  • 21 Borislav Popov

    16 4 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Няма средноевропейско 13 хил километра ! То в България се въртят по вече ! На запад много от автомобилите още на четвъртата година са прехвърлили 300 хиляди ! Можеш да си направиш справка в германското мобиле !

    Коментиран от #23, #24

  • 22 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Коя нова кола би си купил и колко струва?Не забравяй,че след 5-та година и 100 хил.км.нямаш гаранция и могат да ти излязат доста скъпи ремонти,за които не си и мислил! Та коя бензинова кола би избрал?

    Коментиран от #25, #28

  • 23 гост

    3 6 Отговор

    До коментар #21 от "Borislav Popov":

    Да,за това излиза много по-евтино на ток,докато колата е в гаранция!

    Коментиран от #26

  • 24 Driving pleasure

    4 4 Отговор

    До коментар #21 от "Borislav Popov":

    Не знам дали няма да изтрият коментара, но напиши "average mileage per year EU" и ще ти излезе резултат от ADAС за същите километри, а това е пробега и според юростат.

    Коментиран от #29

  • 25 Driving pleasure

    5 2 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Много са, да кажем средноразмерен хечбек от класа на Голф и Астра или ако съм се много заимал клас по-нагоре среден клас лимузина - Ц-дка 3ка или А4 отново като тип. Между 100 и 200 хиляди разходите за поддръжка няма да надвишат разходите, които плащаш за фирменото обслужване по време на гаранция. Не гледай БГ тук внасят коли на по 400 хил и почват ремонтите, след което те карат по още 200... Въобще не ме е страх от разходите до 200 000 км

    Коментиран от #27

  • 26 терпс

    2 4 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Не знам с тия гаранции е тегаво + лимитирана автономия....
  • 27 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "Driving pleasure":

    Да,разбрах но имам предвит за нови,ако тръгне човек да си търси нова кола! На каква цена са,примерно Голф със средно екстри,бензин със сервизите и бензина за 200 хил.км.?
  • 28 Driving pleasure

    2 4 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Та понеже питаш и за цени, топ ниво на оборидване с наистина абсолютно всички екстри на настоящия модел Астра е 46 000 за 40 взимаш добре оборудван с повече от необходимото автомобил - има и малко по-евтини варианти има и малко по-скъпи. За лимузина среден клас с топ оборудване минаваш 100 000 лв, но с разумен избор на двигател и оборудване си на около 70- 80 хил.

    Коментиран от #35

  • 29 Borislav Popov

    5 0 Отговор

    До коментар #24 от "Driving pleasure":

    Разбирам те , но като се поразровиш из германското Мобиле не се намират такива.По вероятното е обратното - върнати коли от лизинг с по над 200 хиляди километра. Нас ни ограничават цените на горивото и ниските заплати . На запад е по различно.
  • 30 Миризлив пор

    4 4 Отговор

    До коментар #19 от "Driving pleasure":

    Е, то не знам какви коли си поддържал НО времето на Голф2 и рено 19 мина отдавна. Колите се правят така че след определен пробег гледам вече си писал някъде 200 000 да кажем че е около 250-300 000 буквално започват ремонт след ремонт. Идеята е, че за ремонти започваш да даваш месечно повече от колкото да изплащаш нов автомобил. Когато автомобила излезе от гаранция вече се поддържа извън фирмени сервизи и се ползват алтернативни части т.е. ти си загуба на производителя за това ти се поставят финансови капанчета. Погледни торбичките от Била - мислиш ли че пластмасите нямат такова заложено стареене? Просто след 7-мата година положението става трагично за поддръжка.
  • 31 ewor

    2 1 Отговор
    Вива ОПЕЛ с електро.....
  • 32 препатил

    13 0 Отговор

    До коментар #5 от "DDDDDD":

    Избегвай да си купуваш кола от Враца,там е пълно с мошенници!Особено по автокъщите!
  • 33 хахаха

    4 4 Отговор
    За БГ-голотора това "грозде" е много кисело.
  • 34 девесрон

    3 3 Отговор
    Все пак си е електрокар ....
  • 35 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #28 от "Driving pleasure":

    Да,прав си,една нормална кола докарва към 70-80 хил.лв нова! За това излиза доста изгодно една електричка,гаранцията на малката батерия е до 160 хил.км.на батерията и мотора.Имаш една доста бърза кола,която знаеш,че няма да бъде скоро забранена за ползване,ползваш безплатни паркинги на места и мн.други.За изминаването на 160 хил.км.ще ти спести бензин за 30 хил.лв.и 10 сервиза! Може да се ползва на дълги разстояния в Европа защото има бързи зарядни! Ето я колата.https://www.tesla.com/fr_FR/model3/design?redirect=no#battery

    Коментиран от #50

  • 36 hkjklk;

    8 1 Отговор
    С тези цени, демократизацията силно наподобява на американската демократизация в Близкия Изток - по-добре без нея. А сметките за изравняването на разходите между бензинка и електричка ги дъвчем вече милион пъти и "нулата" излиза след около 7-10 години и поне 200 хил. километра. Все пак производителите също могат да смятат и цените и на едните, и на другите не ги определят, ей така - на сляпо!

    Коментиран от #38

  • 37 факт

    9 7 Отговор
    Бъдещото гориво е водорода,електричките ще отшумят бързо.

    Коментиран от #40, #47, #48, #52

  • 38 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "hkjklk;":

    Така е,това е ясно! Има държави в които като си сметнеш тези неща и ти излиза по-тънко,до колкото знам,в Германия са освободени от данък за 10 години. Но има и държави в които не са изгодни,например Саудитска Арабия.Как да караш електричка,там като бензина ти е евтин.Но в Европа са изгодни,за тези които карат.Ако караш по 5 хил.км.не не ти излиза сметката,но ако караш 20 хил.на година,вече си излиза изгодно.

    Коментиран от #43

  • 39 тико

    4 2 Отговор
    Водорода си е перспектовно туй се знай,само да е евтинко...

    Коментиран от #41

  • 40 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "факт":

    Имаше дискусия за водорода!Там горивото ти излиза на цената на бензин,колите са скъпи и няма инфраструктура.Електричката,можеш да зареждаш навсякъде,дали по-бавно или по-бързо.Бързи зарядни се монтират всеки ден на много места. Е и за това вече всички започват на електрички.
  • 41 сев

    4 1 Отговор

    До коментар #39 от "тико":

    Колко ще минеш на водород като пробег - много са капризни елементите

    Коментиран от #42

  • 42 меес

    5 1 Отговор

    До коментар #41 от "сев":

    Няма такива филми - нормален мотор е , само не е много популярно все още
  • 43 Зомби с квадратно чело

    9 3 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Каква сметка бе гост. Корсата е 25 хил. тази 60. Само при покупка даваш 35хил отгоре!!!!!!! После каско слагаме 4 процента. На 60000 е 2400 лв на година. За 25000 е 1000лв. Тоест разлика от 1400лв. Пита се колко км трябва да караш за да си избиеш тези пари???? Тази кола ще се купи само заради модата!!!

    Коментиран от #44

  • 44 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #43 от "Зомби с квадратно чело":

    Аз ти бях пуснал друга кола,но карай. Еми,да ти кажа! Не е изгодно,да се кара електричка в БГ!То за това и никой не купува! Но за това може да се сърдите на БГ правителството,за това какво се прави за екологията!

    Коментиран от #45

  • 45 Зомби с квадратно чело

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "гост":

    Добре да те питам така в Германия колко е застраховката на Тесла 3???

    Коментиран от #46

  • 46 гост

    1 4 Отговор

    До коментар #45 от "Зомби с квадратно чело":

    Не живея и в Германия! Но ако примерно сравниш Модел 3 с БМВ 3 серия които са на една цена и една категория,застраховката ще е същата цена,нали?2400 лв.Но цената от горивото ще остава за теб.

    Коментиран от #49, #53, #70

  • 47 Прав си

    0 4 Отговор

    До коментар #37 от "факт":

    След 100 години ще започнат да се правят водородни автомобили, а след 200 електричките да отшумяват.
  • 48 Прав си

    1 3 Отговор

    До коментар #37 от "факт":

    След 100 години ще започнат да се правят водородни автомобили, а след 200 електричките да отшумяват.
  • 49 Зомби с квадратно чело

    2 2 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    А ако го сравниш с астрата? 30-35 бона срещу 100 бона???????
    Ти скачаш на БМВ обаче той има добавена стойност заради самата марка. А ако го сравниш с голфа, той пък е 40 бона примерно как ти звучи????
  • 50 Driving pleasure

    6 1 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    Изпуснах вече кой какво ама това го видях - имаш една грешка - сравняваш кола от типа на А4 или 3ка с конвенционален ДВГ за около 70 хил с кола тип Поло/Корса с цена 60 000. Една използваема семейна кола от типа на Голф комби със 150 коня е 40 000 лева с екстри, електрически еквивалент от същия клас е с поне едно 30-40 000 лева горник. Айде сега имай предвид, че средно една кола се задържа при собственика си 5 до 7 години - няма как да ти се върже електриката като по-добър финасов вариант. И ако в момента електрическите са освободени от данъи и паркират свободн, станат ли масови ще им наложат и на тях същите такси. Забравете, че поне още 20 години електриката ще може да се състезава с ДВГ като практичност и цена!
  • 51 гост

    1 4 Отговор
    Сравних Модел 3 с БМВ 3 серия и двете са 85 хил.лв.Еднакви размери,конкурентрни.Застраховката ще е същата. Динамиката при Модел 3 е по-добра.
  • 52 въпрос на време е

    6 1 Отговор

    До коментар #37 от "факт":

    Водорода е навсякъде около нас,само че големите петролни компании правят всичко възможно, за да се забави процеса с използването на водород!

    Коментиран от #56

  • 53 Driving pleasure

    4 1 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Дори за германия няма да ти се вържат нещата човече, Според конфигуратора (БГ цена) за БМВ 320 бензин е 75 000 това са 38 000 евро, нека са 40 000 за германия. Модел 3 лонг рейндж в германия е 57 000 евро - разлика 17 000. Да приемем че ново като го вземеш ще караш 5 години - 5х20 хил 100 хил км. 8/100 да гори средно при около 1.35 средно за бензин са 12 000 евро - разлика 5 000 евро в полза на двигателя. А ти след 5 години ще го продадеш това ново БМВ няма да чакаш 15 години...
    А нали се сещаш че имаш разходи за ток на електричката, на суперчардж реже глави това са ти едни 15 000 кВч електроенергия - тя не е без пари по 10 цента да е - от 5000 става разликата 6500 евро... Да не говорим колко повече кола е БМВто :)

    Коментиран от #54, #58, #65

  • 54 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #53 от "Driving pleasure":

    В коментар 35 пуснах страницата на Тесла,цената на Стандарт реиндж във Франция е 42 600 евро.Толкова струва и БМВ 3 серия. Чарджърите на Тесла са най-евтините а може да се зарежда и в къщи,за по-малко пари.

    Коментиран от #55, #59

  • 55 Зомби с квадратно чело

    1 3 Отговор

    До коментар #54 от "гост":

    Стандарта е малката батерия!!!!!!
    Като добавиш и светлинните години разлика в интериора НЕ МЕРСИ!!!!

    Коментиран от #62, #91

  • 56 Водородът е едно недоносче

    5 2 Отговор

    До коментар #52 от "въпрос на време е":

    Всички сериозни автомобилни компании разработваха водородни автомобили и неглижираха електромобилите, което не е случайно. Водородните автомобили имат нужда от по-честа и скъпа поддържка, изискват скъпа зарядна инфраструктура, която е по силите на малцина, които искаха да станат монополисти. Електромобили разработи и продължава да разработва една единствена компания, която разказа играта на всички автомобилни производители, които не искаха и не искат да разработват електромобили, защото не могат да спечелят от тях след като веднъж ги продадат, а и зарядната инфраструктура е евтина и всеки може да си я позволи дори в къщи, като дори сам да си произвежда голяма част от "горивото". Стогодишните обясняваха, че не е възможно да се произведе практичен електромобил и клиентите не желаят да ги купуват. Даже продължават да правят такива електромобили и да убеждават клиентите, че това им стига и няма нужда да искат повече пробег или по-бързо зареждане, а електромобилите били бавни по подразбиране.
  • 57 123

    5 2 Отговор
    Като знам автопарка у нас, като се огледам около мен, и като прочета коментарите за електричките и сравнението с дизелите, направо си се чудя: " абе, да да би целия форум на Тойота да се е изсипал тук"? То бива, бива, ама някви потници с бензини на по 20 години, губещи 50 грама масло на запалване, да ми обясняват чистотата на дизел с евро 5 или 6, е не, сега остава и 'сектанта' да се появи и да отвее всички с Дъстър-а, и готово, цирка е пълен!
  • 58 За такива които цепят стотинката

    2 2 Отговор

    До коментар #53 от "Driving pleasure":

    като тебе, има безплатно доживотно зареждане на суперчарджърите на Тесла за живота на автомобила.

    Коментиран от #61

  • 59 Driving pleasure

    3 0 Отговор

    До коментар #54 от "гост":

    В германия е повече, и стандарт рейндж за кво ти е извинявай Ако ще караш в града си вземи опелчето и си спести 15 000 евраци :)

    Коментиран от #64

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Зомби с квадратно чело

    3 2 Отговор

    До коментар #58 от "За такива които цепят стотинката":

    А дали е така я пак провери дали не е само за старите Тесли това? Освен това ако стоиш повече те глобяват а вече има и ограничения само до 80% за някои чарджери.
    Между другото гост се опитва да смята за 20 години какво щяло да стане ама ти като купуваш автомобила трябва да извадиш едни 60 000 от джоба и накрая........КОРСА :)))) Е НЕ МЕРСИ.
    Или примерно 100 000 за .... кола която като влезеш вътре е като апартамент купен по БДС ПРАЗЕН без душа. Е НЕ МЕРСИ.

    Коментиран от #63, #66

  • 62 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Зомби с квадратно чело":

    Малката е стандарт рейндж плюс,ще има по-малка стандарт рейндж тази която ще е 35 хил.долара,но тя не се прави още. Интериора изглежда лош на снимка,но когато седнеш вътре си изглежда добре.Същото казват и тестващите журналисти.Но естествено,това си е личен избор.А и все пак в БГ няма сервиз и магазин на Тесла.
  • 63 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Зомби с квадратно чело":

    85 хил.лв.

    Коментиран от #79

  • 64 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "Driving pleasure":

    Има логика,но Тесла имат мрежата от Чарджъри и може да се ползва извън града,на далечни разстояния! Шофирането на Тесла,доставя в пъти по-голямо удоволствие от Корса. Все пак даже и слабата ускорява за 5,6 сек.
  • 65 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "Driving pleasure":

    Цената на тесла суперчарджър в Германия е 0,33 евро на kW\h.
  • 66 Проверил съм, за да го казвам

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Зомби с квадратно чело":

    До края на месеца всяка закупена тесла на склад, върви с безплатно зареждане. Това е много добра оферта за хора и фирми, които пътуват по много, като онези навъртали 720 хиляди за 3 години.

    Коментиран от #78

  • 67 Въпрос

    3 1 Отговор
    На мен, не ми е ясно нещо! Може ли някой да ми разясни?
    Електромотора е 100квт,а батерията 50квт???????изминават се 330км с колко квт и на колко % заредена батерия, на 80% или на 100%??????
    Ако приемем,че цената е 0.33 евро квт/ч,както е писал гост #65 то значи за 50квт х 0.33 =16.50евро т. е. 32лв.
    С тези 32лв.ще измина колко километра??? 330 ли???? Или на 80% от тях колкото е заредена батерията т. е. 260км?????или половината от 100 квт-овия електромотор защото зареждам 50 квт-ова батерия и тогава изминавам половината от 330км т.е. 165км??????
    Ей това хич не чаткам как го изчисляват, Моля за малко помощ, виждам че са ви ясни нещата. Благодаря, предварително!

    Коментиран от #80

  • 68 Нищо ще се научиш

    7 2 Отговор

    До коментар #60 от "Теслар Николов":

    Само бачкатор на заплата от 700лв.живеещ в панелка с телефон за два бона може да напише колко щял да се покачва тока и колко замърсяват ел.мобилите и как батерия Ли йон ще се хвърля.Имаш ли си представа като имаш постоянно ток в къщи но не го ползваш какво се случва с този ток.Нали знаеш,че тока във вас не идва от батерия.Целта на ел. колите е да не се замърсява въздуха в големите градове с концентрация на хиляди работещи на място автомобили.Завод за Батерий и АЕЦ никой не строи в център на голям град и няма да построи.Разжоди се в гората и след това отиди на някво кръстовище възлово за 10мин. и ела да ни напишеш как ти е миришело на бонбонки.
  • 69 Alex

    3 2 Отговор
    Само да вметна, че когато на автомобил с ДВГ натиснем спирачките вложената енергия отива в пространството, при електромобилите се връща в батерията на 90%
    И още нещо разгловете едно ДВГ и скоростната кутия. В съседство разглобете електродвигателя. Колкото по-простичко толкова по-надеждно

    Коментиран от #72, #76, #77

  • 70 345r6t78

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Цените са изравнени, защото електричката не плаща ДДС и други такси, а БМВ-то е натоварено с такива до откат, нали?
  • 71 Така мисля

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Borislav Popov":

    Е то това е основен проблем на всички електрички , липсата на атономност. До като не ги направят поне 1000 километра гарантиран безпроблемен преход при всякакви мет. условия , трудно ще се наложат . Човек трябва да може в 90% от случаите да си тръгне от къщи с пълна батерия , и да се върне с нея. Някой може да ме опровергае с наличието на зарядни станции, нека си представи чисто всеки един автомобил на бензиностанцията да чака по половин час . Аз трябва да тръгна 3 часа по рано да знам ,че ще стигна на време.
  • 72 890сздн

    4 0 Отговор

    До коментар #69 от "Alex":

    Като си почнал да разгобяваш и сравняваш, вземи разглоби и батерията на една Тесла и резрвоара за нафта на едно БМВ и ела ни обясни кое е "по-простичко и по-надеждно". Не за друго, а защото не 90%, а 100% от енергията, нужна на ел. мотора и ДВГ-то, трябва да дойде от някъде в колата. Не от "пространството".
  • 73 Да да

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Дизелова кола на Запад под 30 000 км. на година е изключение. За 13 000 явно вкарват и велосипедите. Елките въртят над 100 000 на година. Те се купуват за да се карат, а не за украса. При 13 000 можеш да си бръмчиш и на бензин,като в Холандия ако караш дизел под 30 000 км. годишно си на загуба. Излезте от БГ реалноста.
  • 74 ПОЖАР

    3 0 Отговор
    На хартия звучат добре,но в реалния живот ...му каза.А какво става при евентуална повреда(късо,катастрофа и тн.) И тая батерия се запали?Няма гасене тотал щета!
  • 75 гост

    3 0 Отговор
    Сравнено с една конвенционална корса си е доста скъпо. Сегашната бензинова със 100кс и автоматична скоростна кутия, добавени екстри и обслужване за първите 5 години не надхвърля 30х.лв. Или двойно повече. Вярно е, че капацитета на батерията е добър, не е смешните 23кв, но си остава малка кола, вероятно частни лица няма да е толкова търсена колкото търговци и зависещи от облагите и ограниченията за електрички, там вече има сериозен плюс спрямо ДВГ.
  • 76 ДаБе

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Alex":

    Това беше вица на деня :)))
    https://www.youtube.com/watch?v=KnOwWyUsJlE
    Вземи погледай малко, почети малко и после посмали малко манго.
  • 77 ДаБе

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "Alex":

    Това беше вица на деня :)))
    https://www.youtube.com/watch?v=KnOwWyUsJlE
    Вземи погледай малко, почети малко и после посмали малко манго.
  • 78 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "Проверил съм, за да го казвам":

    Дай линк.

    Коментиран от #83

  • 79 Зомби с квадратно чело

    6 1 Отговор

    До коментар #63 от "гост":

    Я пак я пак:
    Тесла 3 лонг реиндж за Германия е 57900 евро което е ?????
    113 000 лева!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Е не мерси аз за тея пари ще си купя един Лексус и ще ми останат пари да обиколя земното кълбо, да няма да съм зомби или КУУЛ но ще го преживея!!!!
  • 80 Електрошок

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Въпрос":

    Требе четене,учене и нема да имаш въпроси!И извади електромотора от изчисленията си.100квт е максималната му мощност,която той рядко достига.Тъй като кпд му е над 90%във всички режими на работа,то мощността му слабо влияе върху икономичността.Нормално работи с 15-20квт. на сто км.Батерията има капацитет 50квч.,но тя може да отдаде примерно 100квт.за 30мин.,или25кв. за 2часа.
  • 81 Перфектна кола

    0 1 Отговор
    Перфектната е колата и цената не е непосилна за европейците. Понякога евтиното излиза скъпо.
  • 82 Само Бензин

    3 0 Отговор
    Не съм фен на Тесла, но е по-добре от дизелите, които ни тровят всеки ден. Обаче като гледам акциите на Тесла, Януари 375USD, днес 193USD. Пишете tesla stock в google излизат. Май 100 годишните ще спечелят в края.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "Заповядай":

    Да видях до края на юни е авантата. Това си е реклама, за увеличение на продажбите на С и Х, няма лошо.
  • 85 Ганьо

    3 0 Отговор
    Това е кола за в града. За белите държави където робите не хранят фесове, лукове, фрицове, тикви и какво ли още не е добра. За извънградско: където се навъртат много км., е, замислете се, бихте ли се качили в такава малка кола и да карате със 140 (и повече) на аутобана?

    Коментиран от #86, #87

  • 86 234ш

    1 1 Отговор

    До коментар #85 от "Ганьо":

    Еми замисляме се, че за половината на тия пари нормалните автомобили си джиткат и в града и по аутобана, и извън него. След като тая сапунерка струва толкова много, то трябва да може и мусака да прави, че и тутурутки даже!
  • 87 ел ваг фен

    1 0 Отговор

    До коментар #85 от "Ганьо":

    Никоя електричка не кара със 140 по аутобана. По-опитните карат с 110, а новаците първо се дуят, но после с 90 след тировете.

    Коментиран от #88

  • 88 Туй у булгаристан, нъли?

    3 1 Отговор

    До коментар #87 от "ел ваг фен":

    В белите държави караш 300 километра със 140, слизаш да заредиш, а след 15 минути, ако все още не си се изпикал, бързаш да преместиш автомобила, защото след като си заредил до 80% , ако няма да изминеш още 300 километра, зареждането се прекратява и трябва да освободиш място за следващия, иначе ти начисляват такса за всяка минута. С други думи колата те чака да се изпикаеш и изпушиш цигара, не ти да я чакаш да се зареди.

    Коментиран от #89

  • 89 ел ваг фен

    1 0 Отговор

    До коментар #88 от "Туй у булгаристан, нъли?":

    Да, у Булгаристан. Тук за 15 минути можеш да заредиш само e-up, на който батерията е 16 кв
  • 90 Значи не електричките са проблемът

    0 0 Отговор
    А държавата в която се карат.
  • 91 Ами

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Зомби с квадратно чело":

    Сега има ес и булгаристан. Ес познат кара от над 10 г евтини ел сити коли в Англия. Та големи отстъпки. Без синя зона и др. Още плюсове вече не съм Бургас но хващам светофар за работа само 1н за 69 секунди. Мотора ръмжи празно. А светофари бол 10 км град грубо лятото може и 5 часа да не мръднеш при сериозна катастрофа или смърт виждал съм. Калос 3 джанти и окачване зимата. Ако имаше батерия в пода лошо. Който не живял в България града не знае. Сарафово Бургас сега за няма и 5 минути съм града после не питай
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.