Last news in Fakti

3 Юли, 2019 19:42 19 384 46

Продава се безподобно BMW M5 E28

  • bmw-
  • 5er-
  • m5-
  • e28-
  • търг-
  • продажба

Британската аукционна къща Barons организира търг за продажбата на една от общо двете произведени M-петици E28 с десен волан. Седанът е боядисан в уникален черно-син металик, използван е за рекламна кола и се намира в превъзходно състояние.

Собственикът на M-петицата работел в диагностичен център на BMW и се отнасял към автомобила изключително отговорно. Веднага щом се сдобил с него, човекът го разглобил до последната бурма и го пребоядисал в оригиналния заводски цвят.

За да го доближи максимално до фабричното състояние, мераклията сменил предния капака, предните калници, броните, всички стъкла, две от вратите, всички външни декорации и емблеми с чисто нови оригинални части.

Салонът на колата е тапициран с червена кожа, а таванът - с червен велур. Оборудването включва електрически люк, седалки с електрическо позициониране, щора за задното стъкло и подглавници за задните седалки.

След като пребоядисал баварката, собственикът започнал да я сглобява обратно, заменяйки всяка лампичка, копче и ръчка с най-дребни признаци на износване с чисто нови детайли.

Когато M-петицата възвърнала заводския си вид, дошло време на механиката. Двигателят бил разглобен напълно, за да бъдат сменени абсолютно всички гарнитури, гайки и болтове. Подменени с нови били също електрическата инсталация, ангренажната верига, дебитомери и т.н.

Резултатът е автомобил, който току-що е пристигнал от Мюнхен, за който от Barons планират да приберат между £39 000 и £46 000 (€43 446-€51 244). Купувачът ще получи оригиналната сервизна книжка, в която са отбелязани всички ремонти от първия преглед през 1986 г. до последния през миналия октомври, както и фактури за всеки детайл, монтиран на колата.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 32 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Софиянеца

    23 80 Отговор
    Обработена срещу молци! Ако бяхме 1990 да се впечатля.

    Коментиран от #9

  • 2 ретро

    43 14 Отговор
    Добра реставрация, тук никой не може да направи такава ! Колата е с 4 врати и не е мн. интересна, като изклмчим факта, че е 1 от две с десен волан! Някой японец може и да плати цената!

    Коментиран от #6

  • 3 Красота

    55 14 Отговор
    Новите модели нямат такава красива визия като това БМВ. Бих свалял мацки с това.

    Коментиран от #11, #38

  • 4 дявола

    48 8 Отговор
    Ето това е здрава М не като сегашните смешки

    Коментиран от #42

  • 5 Бесен Язовец

    14 55 Отговор
    Селски мечти, 2019година Сряда! Ако беше толкова хубава нямаше да я свалят от конвейра и да направят още 5 модела след нея.

    Коментиран от #19

  • 6 111

    39 6 Отговор

    До коментар #2 от "ретро":

    Тук щяха малко да я китнат, да боядисат волана и салона, да налеят малко добавки или да я модифицират като селски битак-сбирщайн тунинг, който няма нищо общо с оригинала и буди само смях у хората които разбират. Такива коли имат истинска стойност само когато са в заводски вид.

    Коментиран от #8

  • 7 Емил

    32 8 Отговор
    Забравил е най-важното - воланът и педалите са от грешната страна! Това сваля цената с 70%!
  • 8 ретро

    23 2 Отговор

    До коментар #6 от "111":

    Така е, а както знаем заводски вид най- трудно се постига, а БГ е невъзможно, личен опит, дори когато парите нямат значение !
  • 9 Госта

    26 3 Отговор

    До коментар #1 от "Софиянеца":

    Селяндурите да не коментират,тоест ти

    Коментиран от #33

  • 10 886

    9 16 Отговор
    Край! Слагам златен зъб, пускам кутрето, опашка отзад на косата или най-добре джигерица направо и скачам
  • 11 Каскет

    14 50 Отговор

    До коментар #3 от "Красота":

    Кви мацки ше сваляш бе бастун.Само от 50нагоре харесват тоя боклук!

    Коментиран от #16, #29, #34

  • 12 onq s konq

    9 13 Отговор
    Съштото като моито само къде на моито волана си му е там къде требе да е !А па и моито не е боидисвано оште!

    Коментиран от #14, #22, #24

  • 13 Бмв

    17 0 Отговор
    Купувам е ! Къде в бг мога да и обърна волана някакви съвети?
  • 14 сиганина с коня

    11 1 Отговор

    До коментар #12 от "onq s konq":

    Аре бате продаваш ли го?
  • 15 Асс

    9 25 Отговор
    Курник
  • 16 Лъки

    28 5 Отговор

    До коментар #11 от "Каскет":

    Само златотърсачките не биха обърнали внимание на такава кола. Само за тези които знаят и разбират, не е нужно да са лелки.
  • 17 Палко

    11 22 Отговор
    Бих го изкупил това BMW като скрап!
  • 18 Анте Г.

    21 2 Отговор
    Истински ХайТек за времето си .., ии Deutsche prezision..!
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Алфа Ромео

    16 3 Отговор
    Хубава е колата, в идеално състояние!
  • 21 Ганьо

    9 4 Отговор
    Шофьорската седалка е цялата напукана и е сядано типично по махленски върху страничната опора. Кого мисли че лъже тоя с един умит двигателен кош?

    Коментиран от #23

  • 22 Plameni

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "onq s konq":

    Твоиту небешили 324 кога порасна ба
  • 23 Язе

    6 2 Отговор

    До коментар #21 от "Ганьо":

    Това с омачканата седалка е вследствие на качването и слизането в колата а не от махленско седене.
  • 24 886

    9 0 Отговор

    До коментар #12 от "onq s konq":

    научи се вече, че се пише боядиШвано!
    И след като се боядиша, трябва да се изполирва

    Коментиран от #25

  • 25 Като гост

    4 6 Отговор

    До коментар #24 от "886":

    Да ме извиняваш, ама правилното е БОЯДИШЕ.

    Коментиран от #30

  • 26 скарата

    13 3 Отговор
    от времето когато дизайнер се пишеше с главно Д а не като сега с меко Д , ако и сложат днешните модерни кебапчийски скари отпред ще заспи .Вчера бях в бмв и им предлижих да сключат договор с ВиК да им доставят канализационни решетки за муцуната на новите модели ....

    Коментиран от #31

  • 27 0000

    8 2 Отговор
    касапов,преводача ти дебитомери ли преведе?
    Щото аз знам че тоя мотор е с един и един се вижда на снимката на коша.ама ти отде да знаеш кой туй нящу.всеки път простотии пишеш.да вземеш накрая да си намериш някаква работа
  • 28 Друг сектант

    8 5 Отговор
    Само беемве и айфон
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 АLFA Q 4

    6 2 Отговор

    До коментар #25 от "Като гост":

    ПО ВАШИЯ ПРОВАНС, МОЖЕ И ДА БОЯДИШВАТЕ.
    АМА В БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК Е. БОЯДИСА.
  • 31 АLFA Q 4

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "скарата":

    А ШАХТИТЕ СА ЗАПАЗЕНА ТЕРИТОРИЯ ЗА АУДИ.
    Я ПОГЛЕДНИ НОВАТА, А 8.
  • 32 АLFA Q 4

    9 3 Отговор
    СТЕГНАТА БАВАРКА И С ИЗЛЪЧВАНЕ
    А И ДОСТА ДОБРЕ Е ОТРЕМОНТИРАНА
    САМО ТЪПОТО КОРМИЛО Е ОБЪРКАНО
    ТАЯ КОЛА КАКЪВ ТЕРОР ИЗДЪРЖА.
    ОТ ОПИТ.,КАРАХ, М3, 1995г.
    ЕЕЕЕЕЕ НЯМА ААА ЧУПЕНЕ, КАКВОТО И ДА МУ ПРИЧИНЯВАШ
  • 33 Дообре

    0 4 Отговор

    До коментар #9 от "Госта":

    Импотентните професори имат думата,тоест ти.
  • 34 Монофреза

    9 1 Отговор

    До коментар #11 от "Каскет":

    Носи си каскета бате и си свиркай. Карай си мултиплата и не се ядосвай, младеж.
  • 35 Кореаца

    3 2 Отговор
    Добре Измислена статия,само за четене обаче,защото не е истина.
  • 36 Радо

    7 0 Отговор
    Акулата ми е любим модел на БМВ...навремето имах тройка акула, червена...първата ми западна кола след Московеца.

    Коментиран от #40

  • 37 Боян

    5 1 Отговор
    Каква е тази Лада ?!
  • 38 гощо

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "Красота":

    Обречен си на без ебие с тази кола и днешните прости кифли!
  • 39 Български купувач

    6 2 Отговор
    Щом е пребоядисвана и двигателят е отварян не я ща! Язе купувам само внос на 139000 реални км. без удари и пребоядисвани детайли!!
  • 40 АМG

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Радо":

    а за АЛПИНА няма какво да говорим ,направо е класика , защото ми е като братче ,особенно 7 ма серия.
  • 41 Мечо Грух

    7 0 Отговор
    В Топ Гиър бяха споменали в един епизод, че кормилото е от правилната страна а не като другите, то в Англия всичко им е пед... ко, всички са об.. ни, че и автомобилите с десен волан, седиш и превключва скоростите с лява ръка, все едно да си правиш чи.. я с лява ръка и да си мислиш, че някой друг та обслужва.
  • 42 незнайко

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "дявола":

    Ако е била здрава, защо има капитален ремонт ??? Защото е била изгнила до безобразие !!!
  • 43 Цар Вул

    3 2 Отговор
    С тоа"дръгел"нема как една свирка да ти врътнат!Пречи скоростния лост
    и лявата ръка "тоже"!Не я ща и без пари да ми я дават!А иначе е направено от чисто желязо и тежи като кютук!Днешните са като цигарена хартийка!Като я натиснеш и тя хлътва!В град П.при градушка 4/5 от колите на открито бяха начукани и с вдлъбнатини!!Така,че става за противоградушково укритие!За друго не!!Но руснаците казват:На вкус и цвет,таварищ нет!КАЗАХ!!!!
  • 44 Просто така

    2 2 Отговор
    BMW е най добрата марка
  • 45 Гола вода

    5 2 Отговор
    Щом не е монтирал газова уредба, нищо не е направил ;-)
  • 46 никси

    1 0 Отговор
    аз невиждам логиката какво лошо има в тез коли , когато някога са правени от инженери конструктори , а не сегашните от главни щетоводители , оставаше и секлецалката да се намеси / секретарката/, аре стига бегаи от тука , бегаи от тука , не мажи не мажи .