26 Юли, 2019 13:22 5 044 34

Ford представи Mustang55

  • ford-
  • mustang-
  • 55
Ford представи Mustang55 - 1

Ford представи специален модел Mustang55, който е предназначен за клиентите в Европа и който отбелязва 55-тата годишнина на емблематичния спортен автомобил.

Базиран на Ford Mustang с 450 к.с. и петлитров двигател V8, новият Mustang55 има уникални екстериорни стилистични черти, включително отличителни ленти на предния капак и отстрани, емблеми и опционален заден спойлер, както и интериор с различни спецификации.

Промените в салона се характеризират с вложки на арматурното табло с ефект на карбонови влакна, централна конзола, облицована с кожа, и опори за коленете с отличителен сив шев, който се повтаря при премиум подовите стелки. Новото специално издание Mustang55 е налично във варианти на каросерията фастбек и кабриолет.

Ford представи Mustang55

Моделите Mustang55, оборудвани с 6-степенната механична скоростна кутия на Ford, включват уникална формована топка на скоростния лост, а моделите с 10-степенна автоматична скоростна кутия са оборудвани с ефектна топка на скоростния лост от метална сплав. Седалките и вратите са облицовани с висококачествено покритие от Alcantara.

Европейската версия на Mustang с 2.3-литров двигател EcoBoost вече има обновени стилови черти, вдъхновени от легендарните модели Mustang Shelby, и включва като стандартно оборудване изпускателната система с активен изпускателен клапан на Ford, която позволява на водачите да регулират интензивността на звука от ауспуха на Mustang спрямо настроението си и условията на шофиране.

Новите цветове на Mustang, въведени в цялата гама, включват Iconic Silver, Lucid Red, Twister Orange и Grabber Lime, а технологията за вграден модем FordPass Connect превръща Mustang в подвижна WiFi точка за достъп с възможност за свързване на 10 устройства.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 The KING

    41 21 Отговор
    Това е истинският автомобил мечта - няма мерцедеси, бмв-та и ферарита. Казах!!!

    Коментиран от #9, #16

  • 2 Г.З.

    22 7 Отговор
    Също : Камаро,Корвет,и Чалънджър
  • 3 AUDI

    19 25 Отговор
    и само да има прав път ,че те не обичат много да завиват

    Коментиран от #6, #21

  • 4 Мустанг или Магаре ?

    11 12 Отговор
    Щом двигателя не е 5л. а 2.5 по-добре грабни "SMART" пей нещастно циганско сърце балканско.
  • 5 Нима двигател с 2.5 л е "Мустанг" ?

    4 12 Отговор
    Може но само за Ориент - " Гяур експрес"
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гоуст

    11 2 Отговор
    Не случайно е една от най-продаваните коли. Истинска класика
  • 8 Булгар - джамбаз

    9 2 Отговор
    Не позволява у нас , свястна кола човек да притежава. Само ражда тенеке от гробниците на ЕС. Някога Т. Тошко Колев пееше - " Върнете ми чистачките" а днес гепят Козата със Синджира. Цигания до шия и бардак демокрация без ред и управия! Дяволът живее в България .
  • 9 Драйвър

    15 20 Отговор

    До коментар #1 от "The KING":

    Колега коментиращ,СИГУРЕН СЪМ,че никога не си карал такъв автомобил,иначе не би се излагал да пишеш такива глупости!Това би трябвало да е конкурент на четвърта серия на БМВ но не може да му стъпи намалкия пръст!За Европа Мустанга се зглобява в Дагенам-Англия,с този 2.3 литров еко буст правят също и Фокус СТ и е долу горе насущата цена,но заради ДЪРВЕНОТО Американско окачване и заради УЖАСНИЯ пластмасов интериор-на 20 Фокуса СТ продават ЕДИН МУСТАНГ!За вбъдеще поне се вози в дадения автомобил преди да го възхваляваш;)
  • 10 Кефтено - НЯМА !

    5 6 Отговор
    По цената се разбира , що за стока ти се провира.
  • 11 Икономията, е майка на Мизерията !

    4 9 Отговор
    Мало литражката е " Царицата " за ГЯУРСКА магарищарска царвулска и циганска България ! И пей сърце от мъка.
  • 12 На свинче - звънче ?

    6 0 Отговор
    И у нас висок стандарт ? Сън ли си или те има ?
  • 13 Никой у нас не реагира на бардака

    4 5 Отговор
    Прокурора се назначава от Парламента а у нас той се определя от Премиера. Ум да ти зайде. И гяура пак не чува петела. Та у нас КОНСТИТУЦИЯТА за какъв чип е и ние цивилизация ли сме или УРОДИ ? Ние се разлагаме като държава , А за коли спорим.
  • 14 А и кмета на Пловдив се определя

    1 2 Отговор
    От същата фигура - от Премиера. И НАРОДА " влачи " безропотно. Чувах НЯКОГА да казват че българинът не бил като свинята - той поглъщал всичко.
  • 15 xyz

    8 1 Отговор
    5.0 V8 или 2.3 Ecoboost, какво не разбра?
  • 16 Random

    8 13 Отговор

    До коментар #1 от "The KING":

    Хахахах, форд бил по-добър от БМВ и Мерс, хахахаха. Пий си хапчетата, само ако е с 5.0 осмак може да се доближи, но не и да ги задмине

    Коментиран от #17

  • 17 Алфа Ромео

    16 2 Отговор

    До коментар #16 от "Random":

    Като атрактивност и оригиналност е по-добър отвсякъде, като технологии може да е по-назад но така или иначе е емблематична кола.

    Коментиран от #18

  • 18 BMW

    5 12 Отговор

    До коментар #17 от "Алфа Ромео":

    Да те светна- много по емблематична кола от това нещо е бмв е36.
    Също и пътното поведение на тези баварки е по-добро от този "евтин спортист" на Ford.

    Коментиран от #19, #20, #22, #33

  • 19 мустанг

    9 3 Отговор

    До коментар #18 от "BMW":

    Абе аз ще взема V8 , а ти си карай 20+ годишнатае36 да видим след кой ще се обръщат повече!
  • 20 Алфа Ромео

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "BMW":

    Не можа нищо да ми светне, сори брат...
  • 21 Бачо Киро

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "AUDI":

    Тц, беше то. От няколко години вече завива мустанът.
  • 22 novo

    4 2 Отговор

    До коментар #18 от "BMW":

    Нали знаеш приказката: Хвали старо карай ново, дано и при теб да е така!
  • 23 ПЕРНИШКИ ГОУФ

    2 6 Отговор
    ХУБАВИ БЯХА СТАРИТЕ АМЕРИЧКИ МАСКЪЛКАРИ. ДНЕШНИТЕ СА БЛЕДИ ТЕХНИ ПОДОБИЯ С ПЛАСТМАСА И БЪКАНИ С КИТАЙСКА ЕЛЕКТРОНИКА...ХАХАХА

    Коментиран от #24

  • 24 Алфа Ромео

    4 0 Отговор

    До коментар #23 от "ПЕРНИШКИ ГОУФ":

    Днешните са по-добри и като управляемост и като държание на пътя.
  • 25 onq s konq

    0 0 Отговор
    куче влачи рейс
  • 26 дявола

    2 0 Отговор
    Класика
  • 27 vasik atanasova

    2 0 Отговор
    има вид
    красива е
  • 28 Тит

    1 1 Отговор
    Само в изпълнение Шелби,Салиин и Ръш.Другото е ширпотреба!
  • 29 Гост

    1 0 Отговор
    Тая кола много заблуждава заради приятната си визия.
    Атмосферния 8 цилиндров V образен мотор с механична скоростна кутия също е много хубав мотор.
    Но това е.... на хартия е ок.
    Всеки който има малко повече опит знае че колата не се кара на хартия, цифрите не са никак лоши.
    Но представянето е слабо, колата не завива добре, волата е прекалено синтетичен,спирането е скандално слабо, качеството на интериора....всички го знаем. Реално погледнато ако търсите линейна скорост и атрактивна визия без да ви пука за всичко по-горе казано може би тая кола ще ви хареса. Би имала смисъл тая кола ако европейската цена е като американската, но тук идва с цена като на БМВ...
  • 30 гощо

    0 1 Отговор
    Само който не е карал Американски дръгел може да твърди,че са супер! Да галят окото на пръв поглед,но са мноооого далеч от Германското автомобило строене!

    Коментиран от #34

  • 31 Американеца

    1 0 Отговор
    5.0.v8 мустанг е номер 1 е тва е звук който твърди че не е така е на херца
  • 32 wrc

    0 0 Отговор
    Едвали ще стане, но имаше коментари, че може да се монтира новият 7.3l V8, този, който ще се монтира в новите пикапи Ф450... В момента, най-мощният сериен Мустанг е с 5.2 V8 - 760к.с.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Немски кош

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "гощо":

    Кефи ме тъй кат почнете "Германското автомобилостроене" а ми карате някви 20 годишни кочини и плюете по всичко друго.