Новини

Три недостатъка на новата Skoda у нас

Публикувана: 3 Септември, 2019 10:51
61 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 32588
Три недостатъка на новата Skoda у нас
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 51 гласа.

Последното попълнение в гамата на чешката марка Skoda е кросоувър, който се нарича Kamiq. Названието, в превод от инуитски (група ескимоски народи) означава нещо от сорта на "идеално ви подхожда" и колата наистина е такава. Само че е направена според западноевропейските вкусове и изисквания, които не са съвсем същите като нашенските. Спрямо родните пътни условия този кросоувър има три основни недостатъка.

Предно предаване

Три недостатъка на новата Skoda у нас


Чехите не са предвидили 4х4 система за този кросоувър, но проучванията показват, че за западняците такава съвсем не е нужна. Там пътищата се почистват редовно, а подобни коли не се използват извън асфалта. У нас, както всички знаем, ситуацията е малко по-различна.

Три цилиндъра

Три недостатъка на новата Skoda у нас


Моделът стартира продажбите си с два двигател - дизелов и бензинов. За тези, които предпочитат бензина се предлага само моторът 1.0 TSI. Той е трицилиндров и с помощта на турбокомпресор от него са "изцедени" 95 или 115 конски сили, което зависи от степента на форсиране. Мощността е сравнително добра, но обемът и количеството цилиндри едва ли ще се понравят на българските клиенти на марката.

Европейско окачване

Три недостатъка на новата Skoda у нас


На идеалните пътища в Западна Европа окачването на Kamiq се справя превъзходно - по-твърда возия и минимален крен в завои. Доста поразбитите пътища у нас обаче ще се отразят зле на това окачване. То усеща всяка неравност и определено ще причини дискомфорт на родните водачи на новия чешки кросоувър.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 51 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Калата
1 Отговор
Абсолютно съм съгласен. западнярите са друга бира. на нашенеца не му трябва джип без 4х4, със спортна возия и с трицилиндово двигателче от сенокосачка.

Коментиран от #6, #36


Оценка:
-11 +165

Батиста
2 Отговор
Три цилиндъра и 1,0 литър обем - едно време се водеше за малолитражка. Сега го продават като среден клас. Очаквам в скоро време два цилиндъра и въздушно охлаждане. Ще излезе че Трабантчето си е изпреварило времето.

Коментиран от #7


Оценка:
-12 +289

Тарабойша Хитранов
3 Отговор
Чешки барутник с корава фолксвагенова цена - малоумна недоизкусурена трицилиндрова чешка работа

Коментиран от #4, #24, #38


Оценка:
-33 +153

4
Този коментар е премахнат от модератор
Ввв
5 Отговор
Да не дава Господ....

Оценка:
-2 +67

мислещ
6 Отговор

До коментар #1 от "Калата":


То на никого не му трябва SUV с предно предаване, абсолщтно безумно "чудо" на техниката, едно от многото в днешно време.

Коментиран от #20, #26, #48


Оценка:
-8 +91

Бай ви Кольо
7 Отговор

До коментар #2 от "Батиста":


С Трабантчето през какви заледени пътища съм минавал дето повечето така наречени кросоувъри ще окапят...........Ех младини.

Коментиран от #11, #15


Оценка:
-8 +102

сектант wannabe
8 Отговор
И пари да ми дават, не бих дал Дъстерчето за този спънат камик. Нито за оф-роуд става, нито за он-роуд.

Оценка:
-30 +64

Коментара
9 Отговор

До коментар #4 от "мислещ":


Сравни Шкода от периода преди да бъде купена от Луфтвафе с аналогич модел на концерна, после се изхвърляй като ..... на пясък колкото искаш....... пък колко да си мислещ?! Иначе за мен това СУВ_че напълно ненужно, непрактично и цената му най-вероятно също ще е претенциозна като за класа.

Оценка:
-5 +36

Гост
10 Отговор
Аз лично бих се изкефил на предното, но да има някаква блокировка на междуколесения диференциал и достатъчно просвет. Напълно достатъчно е за повечето случаи. Колата остава опростена и с поне 100 кг. по-лека. Разбира се и цената е по-достъпна. Та едно комби с поне 21см. просвет и описаната от мен конфигурия би задоволила напълно нуждите на семейството ми и би преодоляла условията до къщата ми.

Коментиран от #49


Оценка:
-3 +46

Гост
11 Отговор

До коментар #7 от "Бай ви Кольо":


Късата база, съчетана с ниското тегло е 50% от проходимостта. Разбира се гумите, задкормилното устройство и просвета са ключови важни. Ако сложиш и една блокировка на междуколесния диф., нещата стават чудни па било то и с трабант. Да не забравяме, че Трабантът е с двутактов двигател, който е много по-лек от четиртактовия и със съвсем не лош въртящ момент.

Оценка:
-2 +43

ttt
12 Отговор
Колата е доста добра, като изключим трите цилиндъра. На 90 % от водачите на SUV в БГ не им трябва 4х4, а и то с тези "модерни" виско муфи почти никога не се включва на задния мост. За истински 4х4 има едни други машини които наистина се използват по предназначение, но от определени водачи които наистина знаят как да ги карат и използват.

Оценка:
-17 +32

Алексей
13 Отговор
Повечето изхождащи се по темата са спенове по стари барутарници. В Бг повече от 110 км/ч не бива да се кара, както не се кара в целия цивилизован свят, по магистрали от класа на нашите.

Коментиран от #50


Оценка:
-18 +24

Дедо ви
14 Отговор
Минавам на Трабант. Комби.

Оценка:
-6 +25

Бай Кольо е тъп и закостенял
15 Отговор

До коментар #7 от "Бай ви Кольо":


Живееш в миналия век бай Кольо.
Намери си Жигула или пък Москвич и я карай докато си жив.

Оценка:
-34 +4

жалка работа
16 Отговор
За джендъри

Оценка:
-8 +26

Камък
17 Отговор
Поне подходящо име са му турили - камик, баце ..

Оценка:
-3 +28

Бай Тошо
18 Отговор
Да бяха му сложили поне едни пластмасови вежди по калниците, хем го отваря и пази ламарините от мизерии и драскотини

Оценка:
-1 +15

Чоно
19 Отговор
Шкодата стана търсена и скъпа благодарение на VAG .преди това беше нищо.100S,105L,120L. ???

Оценка:
-10 +23

Блябля
20 Отговор

До коментар #6 от "мислещ":


Пълни глупости.. Явно си карал та знаеш

Оценка:
-3 +2

За рулем
21 Отговор
Рашко, поне напиши, че си откраднал статията от руския "За рулем", както го правите редовно.

Оценка:
-0 +9

Само един недостатък
22 Отговор
За нас: цената

Оценка:
-2 +12

виктар
23 Отговор
Значи, 1-во - малък двигател - то и първото Тико беше с такъв и имаше на по повече от 1млн км. 2-ро 95% от колите по пътищата ни са с предно предаване. 3-то, че возията е по-твърда, ами аз обичам комфортната возия и за мен с изключение на няколко модела от всички марки са ми с твърдо окачване... За евентуалното 4-то - цената - за средната истинска (не статистическа) заплата, всички нови коли са скъпи.

Коментиран от #25


Оценка:
-5 +20

Random
24 Отговор

До коментар #3 от "Тарабойша Хитранов":


А Рено Коптор с 0.9 какво е?

Коментиран от #43


Оценка:
-6 +15

Random
25 Отговор

До коментар #23 от "виктар":


Само дето забравяш че тикото е към 600кг, двигателя му не се натоварва толкова, а е и без турбо и други глупости, много по-прост двигател. Иначе такива паркетници нямат никаква нужда от щарпощар.

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +26

Random
26 Отговор

До коментар #6 от "мислещ":


Точно сув с 4х4 е пълна безсмислица, нито има окачването, нито просвета, нито двигател за офроуд. Да са на предно най-добре, да харчат по-малко. Ако беше джип вече 4х4 е добре да има, ама е сув

Оценка:
-5 +15

Boxer 3.0
27 Отговор

До коментар #25 от "Random":


Прав си , така е! Двигателят му е бил съразмерен с купето. Сега , този двигател е тройно по-натоварен.

Оценка:
-2 +17

Обикновен шофьор
28 Отговор
Забравихте да напишете и най-големия недостатък на тази нова Шкода - предлага се от измамниците от Еуротек

Оценка:
-1 +36

Бай Цвятко
29 Отговор
Я сега групата, дето плю Citroen C5 Aircross, да се изкаже за фаровете!
Да видим сега кой е дизайнерът на това и кой на Ситроен? И кой модел след кой излиза? Тези дали не са копирали? То Хюндай,То Ситроен,то пежо...всичко си има този...чешки кросоувър..всичко от всички.

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +14

Алфа Ромео
30 Отговор
Тази комедия със тия трицилиндрови миксерчета със ресурс 100 000 км. няма ли да свършва вече. Огромните дизелови кораби и самолетите няма ли да се сети някой че много замърсяват и те, ТЕЦ-овете що не ги затварят, защо не се отпускат помощи на хората в по-големите градове да преминат от дърва и въглища на ток...

Оценка:
-3 +17

Алфа Ромео
31 Отговор

До коментар #29 от "Бай Цвятко":


И това също е грозно отпред за мен, но вкусове разни, моторите му са пък комични.

Коментиран от #57


Оценка:
-3 +9

Диамантената ръка
32 Отговор
Колата си е много добра, с изключение на малкия мотор, но за градско бива. Трябваше само да има по-голям просвет. Но при положение, че има Карок само с предно, това малко е излишно.

Оценка:
-5 +5

Ироничен
33 Отговор
Демек - джип, който не е джип, двигател от косачка и пластелиново окачва...НЕ!

Оценка:
-1 +15

vоlvo
34 Отговор
Ами значи аз с 5 цилиндъра 2.4 литра съм много зле. Така ли бе вагини. а и 4х4. голям номер съм си спретнал. Карам културно. Спазвам закона колкото мога и нямам проблеми зимата, а халдекса и без това кара на предно 90;10 когато не се налага друго.

Коментиран от #35


Оценка:
-1 +4

Еврогейове спрете се
35 Отговор

До коментар #34 от "vоlvo":


Нека ти е “зле”,а джендърите ще карат на 5 хил.оборота с 120 по магистралата,мъъъка с тези косачки бре!

Оценка:
-1 +9

Васми
36 Отговор

До коментар #1 от "Калата":


Гроздето е кисело

Оценка:
-1 +3

Градско момче
37 Отговор
Селската интелигенция никога няма да разбере нуждите на градския цивилизован човек

Оценка:
-5 +9

Христо
38 Отговор

До коментар #3 от "Тарабойша Хитранов":


Вече и БМВ произвеждат три цилиндрови, така че ще трябва да свикваме

Оценка:
-1 +5

фау ве
39 Отговор
Единственият недостатък е, че е скъпа за средният българин, който не може да си я позволи!
Ако струваше, колкото една дачия, базов модел щеше да е супер, ама не, явно ще се наложи да изчакм 5-6 години, за да мога да си я позволя.

Оценка:
-5 +3

Dimirest
40 Отговор
Три цилиндъра за кросоувър? Поредният евтин дръгел!!

Оценка:
-1 +11

заДРЪСТЕняк
41 Отговор
тоо' боклук не мое се сравнява грам с най яката, най здравата , най красивата кола на планетата- магнитът за мацки Дачия ДРИСтър.

Оценка:
-5 +8

заДРЪСТЕняк
42 Отговор
Статията ни обяснява как за африканските ни пътища и балкански манталитет най идеалнста жипка за нас е лада нива 1.7 бензин или суперлуксозната ултрамодерна дачия дъстър. Всичко друго е педалски глезотии за гейвропейците

Оценка:
-5 +7

1211212
43 Отговор

До коментар #24 от "Random":


А ти кво си?

Оценка:
-1 +2

незнайко
44 Отговор
С едно изречение, КОЛАТА ЩЕ ПОДСКАЧА ПО НАШИТЕ ПЪТИЩА !!!

Оценка:
-0 +4

4546
45 Отговор
Мой познат си купи Карок... Ми добър дизайн външен, добър вътрешен, но скапани седалки, скапана тапицерия и двигател 1,6 дето не е въобще за това купе.

Оценка:
-1 +8

Мая
46 Отговор
Вероятно идва края на света!!!!!
Щом се създават такива недодялани технически недоразумения на човешката мисъл .

Коментиран от #52, #53


Оценка:
-2 +11

Трифон Зарезан
47 Отговор
Недодялани Ганъовци ,през цялото си съществуване не сте направили нищо, само кусури намирате.

Коментиран от #51


Оценка:
-9 +2

Мислител
48 Отговор

До коментар #6 от "мислещ":


На мен ми трябва SUV с предно предаване.
Не ми трябва 4х4 да се навирам в драките или да се правя на интересен на заснежен път и да ме теглят след това.

Оценка:
-4 +1

Има
49 Отговор

До коментар #10 от "Гост":


Има такива, но не е тази Шкода.
И не го казвам като недостатък към Шкодата, честно са си написали спецификациите и, който иска ще може и пробно каране да и направи. Аз лично нямам никакъв интерес към покупката на такава кола, но разбирасе ще си има своите купувачи.
В крайна сметка 100% от колите които караме са каквито ни ги произведат, съобразени за техните си условия и ние се напасваме по тях според възможностите ни.

Оценка:
-0 +4

Петров
50 Отговор

До коментар #13 от "Алексей":


Пълни глупости, магистралите са си добре в 99%. С технически изправна кола и правоспособен водач 140 км са нищо.
Друг въпрос е, че повечето коли не по магистрала, ами по никакъв асфалт не трябва да се движат, ако прегледите бяха реални.

Оценка:
-5 +4

Бай Ганьо
51 Отговор

До коментар #47 от "Трифон Зарезан":


Байчо, на харизан кон зъбите не се гледат, ама никой не харизва колите в магазина, та няма защо да се чудиш че им се търсят кусурите. Идеална кола няма, гледа се да покрива възможно най-много критерии.
Но е тъпо като почнат селските спорове/ пиша от едно китно селце/ коя била най, най. В един форум има смисъл да се пишат положителните и отрицателните неща за някой модел или двигател или обща характеристика за дадена марка, пък всеки ще си прецени кое му трябва. Дали има 100000 евро за нова кола и да се черви от срам с нея пред някой тузарски бар в Монако или му трябва баничарка за 12000евро и да си разнася стоката.

Оценка:
-1 +3

Сск
52 Отговор

До коментар #46 от "Мая":


Правят това, което се продава добре и въобще не им пука за на разбирачите мнението?

Оценка:
-0 +1

Сск
53 Отговор

До коментар #46 от "Мая":


Правят това, което се продава добре и въобще не им пука за на разбирачите мнението?

Оценка:
-1 +2

Торчо
54 Отговор
По-добре една Веста Крос 1.6 със 106 кончета, отколкото тези новоизлюпени европейчета.

Оценка:
-1 +4

Само шкода е винаги на мода
55 Отговор
каквато и чисто нова шкода да си купиш, мацките винаги предпочитат да ги возиш на бмв. Няма значение, че е по-старо😜

Оценка:
-3 +3

Виктор
56 Отговор
Много ми е интересно как българският Ганьо , който кара кола между 2 и 5000 лева на 20 години и бог знае колко километра , е готов веднага да оплюе всичко.За 4х4 , на фона на всички системи за сигурност , които се тъпчат в колата и за двата пъти годишно , в които ще ти потрябва - не е финансово оправдано , защото първо вдига разхода с близо литър на всеки 100 км и второ , защото имаш още едно никак не евтино нещо за обслужване.Относно окачването - никой няма да се съобразява с потенциалните си 1000 или дори 10 000 клиента в жалакта ни държавица и да мисли , че тук пътищата ни са като швейцарско сирене.Относно двигателите и именно малолитражките - те са изключително икономични и добре сметнати , но съответно за едни доста по кратък пробег , който се включва в гаранцията.В белите страни си ги купуват нови , карат ги в гаранцията и после ги продават на някой българин да им бере гайлето.Странно е мисленето и манталитета на българина , който независимо от финансовото си състояние , почти винаги държи да се яхне на някой Мерцедес или БМВ , независимо че е на 15 и повече години и никой не знае колко милиона километра са му навъртяни , пред това да си купи сравнително нова или чисто нова по-бюджетна кола.Ноооо както гласи една поговорка - гъзар бъди , от студ умри!

Коментиран от #60


Оценка:
-4 +5

Бай Цвятко
57 Отговор

До коментар #31 от "Алфа Ромео":


Добре де, да кажем че този вид двуредови фарове са трудно приемливи, от Мултипла още , но това е,мода.. Факт е ,че се продава това. Алфа като е най-красивата, а и изобщо италианските коли, защо са слаби продажбите им? Дошло е време колите да изглеждат като печки, а печките като коли. Луда работа!

Оценка:
-0 +2

До Виктор
58 Отговор
Да разбирам ли че класифицираш хората според цената на колата която притежават?! Гръмките изказвания и обиждане на по-незаможни хора не ти дава право да ги определяш като Ганьовци.Ганьовците са със сигурност повече при онези с по-скъпите коли. Не съм персонално обиден,изобщо не попадам в групата с "на гол гъз чифте...",но нека бъдем по възпитани и се уважаваме повече като българи,един народ на изчезване!

Оценка:
-0 +3

Емигранта
59 Отговор
Както казва един по нагоре, не само, че си почистват улиците шосетата косят около тях асфалтират ги и не крадат парите за пътищата по Евро програми в това отношение Чехия е много добре

Оценка:
-0 +2

Guest
60 Отговор

До коментар #56 от "Виктор":


Виктореее,язък за името,IQ 5

Оценка:
-0 +2

Един друг
61 Отговор
Никой не взема под внимание концепцията на автомобила, а тя е нищо повече от малка градска кола, предвидена да е маневрена, икономична и лесна за паркиране, същевременно леко задигната, за да вдъхва една идея повече сигурност. В кола предвидена да отидеш на работа или на пазар с нея няма нужда от 150к.с. и 4х4.

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Жозе Мануел Барозу
Така, видимо развълнуваният бивш президент на Европейската комисия, защити правото си да работи в американската банка Голдман Сакс, след като етичната комисия започна разследване срещу него.
Защо да нямам право да работя, където аз избера, особено ако става дума за законна структура, която очевидно не е наркокартел?"

Още бисери