Last news in Fakti

30 Септември, 2010 13:07 2 880 0

CASE IH разкри тайните на новия Magnum

  • case ih-
  • magnum-
  • трактор-
  • efficient power

Новите трактори Magnum използват технологията Селективна каталитична редукция (SCR). Тя позволява максимално добро представяне при възможно най-ниски текущи разходи. Тази система служеща за пречистване на отработените газове е технологична разработка в сътрудничество с Fiat Power Train Technologies (FPT). Новата серия Magnum с мощност от 235 до 340 КС използва доказания 8,7 литров двигател, използван при комбайна CASE IH модел Axial Flow 7120 през последните години. Този доказал се здрав двигател осигурява бързо повишаване на мощността, с която клиентите на CASE IH Magnum са свикнали. Управлението на мощността чрез технологията Efficient Power осигурява допълнителни 35 КС необходими при транспорт и дейности с ВОМ-а, както и операции с повишени изисквания към хидравликата.

Увеличена мощност при всички модели
Всички нови трактори Magnum са с увеличена мощност за работа със съвременните прикачен инвентар. В новата серия са включени пет модела започващи от Magnum 235 с максимална мощност от 274 КС, а на върха на серията е разположен Magnum 340 с 389 КС максимална мощност отново осигурена от благодарение на Системата за управление на мощността (Power management).

Повече удобства за оператора на Magnum
Кабината SurveyorTM е традиционно най-просторната предлагана на пазара, 360° видимост и комфорт. Ново в кабината на Magnum е последно поколение CASE IH технология за управление просредством мултифункционален лост (MultiControl Armrest Console) разположен в подлакътника. Продължителни проучвания определиха дизайна и разположението на лоста по такъв начин, че всички основни функции на трактора да се контролират с върховете на пръстите. Кабината е с активно окачване на предния мост и седалка с позитивна реакция. Така тя осигуряват по-гладка от всякога возия както на полето, така и на пътя.

Мултифункционален лост монтиран в подлакътника за лесен и пълен контрол над машината
Новият мултифункционален лост монтиран в подлакътника вече е стандарт за мощните трактори на CASE IH. Всички модели от Maxxum до Steiger/Quadtrac са снабдени със същият подлакътник.

Новият цветен дисплей AFS Pro 700 е вграден в MultiControl подлакътника и се движи заедно със седалката на оператора. AFS700 позволява контрол с модерна опростеност, не само на AFS AccuGuide Autoguidance (Система за автоматично водене), но също така и контрол на хидравликата. Pro 700 може да се адаптира за показване на текуща оперативна информация при всяко едно приложение.

Автоматично управление на производителността за максимална ефективност
Докато AFS Accuguide прави управлението по-лесно, CASE IH поема изборът на предавката и определя оборотите на двигателя при които ще се постигне най-добрата икономия на гориво и в същото време ще се осигури необходимата мощност. Всички трактори от серията Magnum са съоръжени със системата за Автоматично управление на производителността (APM), която автоматично избира най-ефективното съотношение между предавката и оборотите на двигателя. Докато APM е задействана от оператора се изисква единствено да избере желаната наземна скорост за оптимизация на работата.

Икономия на гориво без загуба на мощ, посредством технология SCR
Селективната каталитична редукция (SCR) представлява най-доброто достижение при високомощностните селскостопански машини за 2011 г, Новите двигатели на Magnum са разработени да осигурят най-ефикасното изгаряне, което всъщност подпомага технологията Efficient Power. Новата CASE IH Efficient Power технология използваща SCR разделя повечето от емисиите и контролира процеса отделно от главните функции на двигателя. При системата SCR отработените газове от двигателя постъпват директно в каталитичната камера, където те се смесват с AdBlue – нетоксична, безцветна и без аромат смес от химична урея и пречистена вода (повече по темата виж в статията „Какво да очакваме от тракторите CASE IH през 2011”).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА