Last news in Fakti

18 Юни, 2012 12:20 31 763 59

Тест на най-икономичното BMW 3er

  • bmw-
  • 320d-
  • efficientdynamics edition-
  • f30

 

Вече повече от 35 години баварската трета серия е истински бестселър. Това се доказа от вече пет поколения на модела, като първото, носещо индекс E21, се появява през далечната 1975 година. Сега на ход е шестата генерация, обозначена с индекс F30. Този автомобил вече се предлага на нашия пазар в три бензинови и четири дизелови версии. Тестът, който направихме, засяга най-икономичната трета серия или по-конкретно ще си говорим за BMW F30 320d EfficientDynamics Edition.
 
Екстериор

Всяко следващо поколение на модела става по-бързо, по голямо и по-луксозно. Неведнъж сме споменавали, че външният вид е въпрос на вкус, но що се отнася до новата тройка, можем да кажем, че промените са доста и в същото време не са радикални. Основните са в предната част. Там на очи се набиват новите издължени светлини, релефният капак, по-голямата радиаторна решетка и иновативната броня. Всичко това създава усещане за динамика и като цяло по-широк автомобил.
 
Профилът на F30 впечатлява не по-малко. Доволно дългата дъгообразна линия на капака плавно преминава в т.нар. А-колонка. Ако човек се абстрахира от това, че автомобилът разполага с четири врати, ясно се вижда, че профилът има доста общо с този на Z4. Линията е ефектно завършена от повдигнатия край на багажника - атрибут, познат на феновете от моделите E36 и E46. Като цяло може да се каже, че новата тройка е по-лека и по-динамична от предшественика си.
 
Интериор

Вътрешното пространство впечатлява с доста по-малко индивидуалност. В него се откриват характерни за всички модели на марката елементи. Там са налични детайли както от по-евтината "единичка", така и по-скъпите и луксозни 5er и 7er. Като цяло салонът е фирмено идентичен, впечатлява с функционалност и с повишен простор. Последното е особено видно в задната част. Един от основните недостатъци на предшественика беше именно по-малкото пространство в задната част на пасажерския отсек.
 
Сега това е поправено и F30 раполага с оптимален по размери салон. Всъщност увеличението отзад е само 1.5 см, но пълноразмерни пасажери не се чувстват некомфортно. Багажният обем е нараснал с 20 литра. За качеството на материалите и това на самата сглобка едва ли е нужно да говорим много. То е на познатото прецизно немско ниво и в купето няма да чуете никакви паразитни звуци и неприятни поскърцвания. Салонът е добре обезшумен, уредите са информативни, а седалките са ергономични. Не са големи, но се характеризират с добри настройки и изразена странична поддръжка.
 
Двигател и ходови характеристики

Без да се колебаем можем да кажем, че съвременните дизелови мотори на BMW са едни от най-добрите, отлично съчетаващи динамика и икономичност. Това с пълна сила важи за дизеловата версия 320d EfficientDynamics Edition. Този агрегат, заедно с осемстепенната автоматична скоростна кутия на ZF, впечатлява с ниски децибели, отлично ускорение и доускорение и реален среден разход около пет литра. При идеални пътни условия разходът на гориво пада и до четри литра на сто километра пробег.
 
Новата тройка отстъпва по коефициент на съпротивление на рекордьора C207 на Mercedes-Benz с неговия Cx=0.24, но с показател 0.26 си остава един от най-обтекаемите автомобили в този клас. Това несъмнено допринася за пестеливото изразходване на горивото. Използването на иновационни материали води до олекотяване на купето с 40 килограма, което наред с досега изброените качества и с помощта на EfficientDynamics системите правят новата тройка наистина динамичен и същевременно икономичен автомобил.
 
Що се отнася до возията, то предимство на новота тройка се усеща, когато попаднеш с автомобила на гладък планински път. Устойчивостта на колата в остри завои е много добра. Возията е малко по-твърда от тази на C-Klasse, например, но не е причина за дискомфорт.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Rotary

    3 0 Отговор
    Вътре е по впечатляваща от колкото вънка.
  • 2 Petko

    4 0 Отговор
    Впечатляваща кола, но и цената е доста добра :)

    Коментиран от #44

  • 3 тони

    2 1 Отговор
    predi dosta vreme chetoh za minalata versiq na 3ta seriq EfficientDynamic i mi napravi vpechetlenie che sa si igrali da slozat nqkakvi balansirashti neshta na mahovika s koito se postiga sledniq efikt: kogato karate s vashta kola s malka skorost i ste na visoka predavka- da rechem 3ta pri 20 km/h kolata izglezda zatormozena i vie vrushtate na 2ra. tuk tova zatormozqvane ne se useshta(blagodarenie na tezi neshta) i poneze e diesel i ima vurtqsht moment v niskite nqmate problemi da q karate samo s 1000 oborota navsqkade. trqbva da im se priqnae postarali sa se
  • 4 ???????????

    5 3 Отговор
    Стига с тези платени статии.Все едно сте копирали бюлетина на рекламния отдел на БМВ.
    Предишното било тясно отзад и сега като вдигнали с 1,5 см мястото вече е невероятно просторно.
    Това е една от най неудобните коли в този клас за возене отзад.
    Относно материалите в базовия модел където кожи няма нещата са като Форд и Опел.Материалите са същите.

    Абе въобще като погледнеш цифроманията започваш да се чудиш защо точно искат толкова много пари.
  • 5 Сако

    5 2 Отговор
    ??????????? - недей да спамиш хората с твоето ограничено и тесногръдо мислене. Статията няма нищо общо с брушурата на БМВ и е написана доста реалистично. Ти да не искаш с метър и половина да увеличат отзад. Просторът се постига и за сметка на нови седалки и още куп други неща, но какво да ти обяснявам, те хората са го написали добре, ама винаги има такива като теб дето знаят повече.

    Тройката е отличен автомобил
  • 6 Марио

    2 2 Отговор
    Toя разход и аз да го постигна пак няма да го повярвам! 320д СРЕДЕН разход 4,5/100 . Пък аз съм трамвай реално сигурно дава към 6

    Коментиран от #9, #43

  • 7 BM-Power

    2 1 Отговор
    какво умуваш, хората са ти го написали "реален среден разход около пет литра. При идеални пътни условия разходът на гориво пада и до четри литра на сто километра пробег"
  • 8 ML 320 CDI

    3 1 Отговор
    такива технологий има вече че не се очудвам че харчи толкова малко,голямо влияние за разхода оказва скоростната кутия а тази е със 8 степени.този модел повече от 7-7,5 градско няма да харчи апък на 335 среден го дават 7,9 значи градско максимум 11 на 100 апък е 306 коня.след 2-3 години ще има коли по 500 коня които ще харчат по 11-12 на 100 градско

    Коментиран от #27

  • 9 520 zender

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Марио":

    Абе момче,БМВ е лидер при дизеловите двигатели.Разбра ли-ЛИДЕР.Дори моя 11 годишен шестак може да постигне 6 на 100 при 227кс.Единствено Мерцедес може да се мери с БМВ при дизелите.Осем предавки в средния клас....нямам думи.Тука хората ти казват ако караш икономично а не да го настъпваш до дупка.Ма то и да го настъпваш до дупка пак няма да прекрачи 8 на 100.Който не ми вярва значи изобщо не е карал модерен дизел на БМВ.Ако не се лъжа в един от броевете на ауто билд 320д спечели по икономичност срущу бенц макар че неговия пък разход беше 4.2 или нещо такова.Абе това са царете на дизела.Ноооо,трябва да призная-БМВ срува скъпо и Форд е алтернатива.Затова пък Форд никога няма да има толкова модерни дизели.А премиум,не,Опел и Форд не са толкова премиум марки колкото е БМВ-Затова и цената е доста солена.Както винаги съм казвал,БМВ не е за всеки-има и други марки на тоя свят като Киа примерно с култовия 1.7crdi ха ха ха...по-добър двигател има от на 320д ха ха ха..
  • 10 ahaha

    2 2 Отговор
    neka slezem na zemiata:
    320i - 13.5gradsko 7.3izvun
    328i - 15 gradsko 8.5izvun
    335i - 19 gradsko 10 izvun

    316d - 8.5 gradsko 6.2izvun
    318d - 9 gradsko 6.5izvun
    320d -10.6 gradsko 7izvun

    efficient dinamics? -1L gradsko

    Коментиран от #11, #12

  • 11 520 зендер

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "ahaha":

    Мноооого си зле.Ама не си само ти,тука и други като тебе има.Бая си схванатичък бе момко младичък и зеленичък.Чувал си вероятно от някъде че има марка БМВ ама за кво става на въпрос изобщо не чаткаш...Тез данни като се напуши ли ги измисли.Хората са ти написали на чист български за кво иде реч обаче ти пак тука скачаш с некви прости писания.
  • 12 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "ahaha":

    От далеч ти личи че баварски дизел не си и помирисвал.Изобщо и понятие си нямаш от комън-реил пък да не отварям дума за каскадно пълнене.Апък за 550д изобщо не ми се говори че то туй е доста над капацитета ти и неможеш го усвои като информация па камо ли да го асимилираш...
  • 13 ahaha

    1 0 Отговор
    dokato sum tuk da dopalnia za 520 zender. tova napisanoto e realnia jivot s troikite. neka ti kaja i ne6to za sedmicite,ni6to 4e statiata e za troika: bmw 750i (2012g.) dava po boardcomputer sreden razhod 22-25L! tova e 30 gradsko i 13-19 izvun! neznam kakvi 6areni kartinki gledate po razni spisania no edin V8 pri teglo 2 tona gori 25-30 i nqma kak da padne moito mom4enze. troikata teji kato tank i ima 4 cilindrov motor. ako 6te i 12 skorosti da i slojat s tia turbini ne pada pod 10 smeseno nikogi6 ;) a za 6estaka da ne govorim, ako ne e zagrial vdiga 20L, kato zagree pada i smeseno dava 10-12/100. edinstvenata economya pri bmw e 4cilinders diesel na 8ma s 90km/h moje i da udari 5.8-6L/100 bez klimatic. kato mu sloji6 posle 4 filtera, diuzi za smiana i ABS iznosen svetnal na tabloto i sai 5000lv konsumativi ;) aide pi6i si sega ama ne sum tuk date 4eta 4e izlizam;)

    Коментиран от #16

  • 14 каду

    1 1 Отговор
    ахаха-сигурно е виждал на някой комшия барутника и за това пише глупости-от 7-8 години БМВ са едни от най икономичните автомобили-но трябва да си имал та да знаеш-друг е въпроса с качеството на обслужване у нас и цените-таксуват ни като араби с жълти бради-не може в германия на 730д-смяна на маслото да е 240евр.а в дарукар да ми е 800-900лв.иначе 730д-градско 8.5-9.0 това е с газ.разбра ли хахаха
  • 15 ивански

    1 4 Отговор
    поредния скъпоструващ боклук на цената на 2 апартамента в провинцията и 1 в софия.....требва да си малоумен да дадеш толко пара за прясно огъната заварена и боядисана ламарина....купете си бензинови мотори сложете метан и си глейте кефа, нафта никога ако ште и 1 литър да хар4и на 200км и да е жипка
  • 16 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "ahaha":

    Ти пак си излизай.Все ще влезеш пак че да прочетеш нещо.Аз картинки гледам ама и без тях зная как горят дизеловите баварци.И не говоря за ТДС-ите.Ти мене не ме убеждавай в твоите глупости.Аз точно дизелово БМВ карам тъй че ходи ги приказвай тия на аверите в местната кръчма.Да за бензиновите петици и седмици съм съгласен-горят много.Ама тук става въпрос за дизел и хората са ти написали среден разход ама не да го юркаш туй 320д ами да караш разумно.При тези осем скорости няма как да не падне разхода.Това дето ми приказваш за седмиците е така щото са много мощни тежки и с по-малко скорости-говоря за предходното поколение.
  • 17 каду

    1 0 Отговор
    хаха-така е за 750-тиците ама от миналия век -уточнявайте за да се разбираме-иначе кадилак ескалейд след-2008-8 цил.градско 16-18.извън 10-11.просто уточнявайте кой в кой век живее и ще има разбиране
  • 18 ивански

    2 1 Отговор
    бмв пове4е никога никога....пък нов автомобил пак никога...3-4-5 години е добра покупка

    Коментиран от #20

  • 19 520 зендер

    1 1 Отговор
    То се вижда че си скъсал джоба.Хората по възможност гледат нова кола да си купят пък ти....зеленичък си още...
  • 20 520 зендер

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "ивански":

    Ма то ти никога не си имал че да знаеш как е с нов автомобил
  • 21 520 зендер

    3 1 Отговор
    Не мисля че има какво още да добавям.Автора на статията е изнесъл всички възможни данни за разхода на гориво на настоящата тройка.Злословещите-оставете тъпите си балкански глупости че статията е платена-момчетата от ауто билд постигнаха същите резултати.Единствения минус на 320д е че е много скъпо но пък затова е БМВ а не Опел
  • 22 ивански

    2 2 Отговор
    имам 3 коли едната е бмв другата нов опел купен преди 6 години и третата кола няма да кажа каква може да гадаете но не е жигула ......бмв е най малоумната кола ...

    Коментиран от #25

  • 23 BMW

    1 0 Отговор
    BMW-то сигурно и то е ново, купено преди 30 години :)
  • 24 BMW

    1 1 Отговор
    Моето 330Ci си гори 15 градско и 8, 9 извънградско. И на мен не ми се вярва 4л/100 пък било то и от дизел. Сигурно ако караш равномерно с 90 и не духа вятър ще успееш да докараш 4.5 до 5 на 100, но при нормално каране не го вярвам.

    Коментиран от #26, #59

  • 25 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "ивански":

    Даже изобщо кола нямаш-личи си отвсякъде..
  • 26 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "BMW":

    Ти 8 предавки имаш ли в твоето Е46.Това е дизел и то комън-реил бе.Не е бензин.И говорим за икономично каране.

    Коментиран от #29

  • 27 ico

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "ML 320 CDI":

    ми то в града на 7-8 предавка може да падне и под 3,5 на 100
  • 28 BMW

    1 2 Отговор
    Ако го караш, както не се кара BMW може и да паднеш на 5, съгласен съм. Веднъж моето до Пловдив и обратно по магистралата го карах на темпомат с 110. Умрях от скука, разходът беше 6.9. Никога повече не съм го правил това и не мисля, че ще го направя. :)

    Коментиран от #30

  • 29 Петър

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "520 зендер":

    Колега, не се впрягай толкова. Тук пишат разни, които на ново BMW не са и може и никога да не се качат. Единият карал 30 годишно BMW, която дядо му купил ново, завещал го на баща му, а той не можел да му смогне на разхода и го дал на сина си, който коментира тука и си мисли брей тия баварци много горят, не стават, 20-годишния Кадет ми гори 6 на 100 газ, той е страшен. Другият кара 10 годишно бензиново BMW и изобщо няма идея за какъв разход става дума при съвременните дизели. Само дето никой от тях не знае преди колко време са започнали да се разработват дизелови двигатели и как в началото са се задвижвали само камиони и кораби с тях, как едва преди 30 години се появява някакъв сериен автомобил с дизелов двигател от PSA (изключваме предишните опити на Мерцедес и Пежо от 50те и 60те, защото не са стигнали до масово производство), а common rail системата, която лежи в основата на всеки модерен дизел е приложена в автомобилостроенето през 1997. От тогава разхода на дизелите е неимоверно по-нисък от бензините и ми е трудно да се сетя за сериозна компания, която да не набляга на разработването на все по-добри дизели, защото там е истината, колкото и да не се съгласяват някакви ограничени 'коне с капаци'. А BMW са виртуози в правенето на икономични и същевременно много бързи дизели. Нека сега всичките разбирачи, които имат приятел, на който баща му се е 'изръсил' и е купил на синчето си 325TDS e36, да кажат как баварските дизели не струват, BMW са умряла марка и статията е платена.

    Коментиран от #31

  • 30 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "BMW":

    Много пъти съм писал-пътувам почти всеки ден и то надалеко.Минимум веднъж в седмицата правя София-Варна-София и то за един ден.Сам си направи сметката дали карам икономично.Споменавам икономичното каране защото само при него могат да се постигнат тези респектиращи стойности.Това е.Но трябва да призная че когато съм със семеиството карам спокойно.Ето тогава постигам разход 6.2.
  • 31 Гост (:

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Петър":

    Най-накрая някой да им го каже !
  • 32 Анонимен

    0 0 Отговор
    Съгласен съм че БМВ правят хубави дизели, всъщност напоследък (почти)всичките дизели са супер за семеен автомобил, но като почитател на бензина искам да отбележа че баварците са доста напред и там. Пример е 328 която вади над 120 коня на литър двигателна мощ и същевременно е много икономичен двигател. Тази мощност преди няколко години се постигаше от 6 цилиндрови, който е пределно ясно че горят доста повече от 328.

    Коментиран от #33

  • 33 520 зендер

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Анонимен":

    Не отричам бе човек-така е.Аз и бензиново БМВ имах-200кс ама то беше доста старо и харчеше много-особенно ако го настъпя.Както много пъти съм казвал-бъдещето е на БИТУРБОТО.Единственото което ще ни липсва на такива като мен е липсата шестаци.Тенденцията е за намаляване на кубатурата-сигурно е за добро но шестакът си е шестак.Сега карам шестак но дизел.Мощен е но не се развърта както бензиновия....
  • 34 Личо

    3 0 Отговор
    абе това BMW -то за мен лично е голяма кола - нищо че от 12 г карам японска винаги погледа ми е привлечен от тая марка - и затова виновника е един двуврат дзвер - който карах 95 до 99 - беше 3-та серия 2500 кб модел 84 г - доса през мен са минали много коли и служебни от нови и каралсъм на приятели разни резачки - и никоя от тях не е вървяла ка то този бяс - е бензин 91 тогава беше 1,12 а дизела 0,95 на месечен доход около 500 лв не бъркъ но на тоя етап при тия доходи и тия цени на горивата бърка много
  • 35 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    mnogo e hubava kolata.
  • 36 калоян

    1 2 Отговор
    Единственото хубаво нещо на БМВ е че харчи много :(
  • 37 FMC

    1 2 Отговор
    Гола вода са тия тройки
  • 38 Мерцедесо

    1 2 Отговор
    кола за тинейджъри
  • 39 chupeniq

    0 2 Отговор
    aveei vseki da si kara ko4inata i katoe nqmal istinsko BMW dasi mal4i,aaa toe za kara4i i za hora s stimol za jivot ne za stisnati dasi pravqt smetkata za stotinkite
  • 40 Гост

    3 0 Отговор
    Колеги някой ако има наблюдения за БМВ Е46 моля да сподели, защото брат ми смята да купи такова и търсим информация.Разбира се в БМВ форума може да питаме ама там са много пристрастни.Бензиновите знам, че са мъртваци, но като надеждност сигурно са по-добре от дизела, който пък е мнго по-икономичен.
    Моля да дадете мнение относно надеждността.
  • 41 330i

    1 0 Отговор
    моята е бензинова и дизел повече не искам, не за друго ами хубавия дизел е доста по-скъп, а пък и вече при тез цени не си заслужава, и вземи качи се на някоя с шестак да видиш дали е мъртвак :)
  • 42 Andrey

    2 0 Отговор
    Щом е BMW - бензин!!!
  • 43 BMW

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Марио":

    6 цилиндровите двигатели на е46 са супер надеждни, за бензина говоря. Дизел съм нямал никога и никога няма да си купя. Ако и обемът е поне 2.5, колата изобщо не е мъртва. Няма толкова балансиран и гладък двигател. Няма допълнителни валове, всичко е естествена простота и липса на каквито и да било вибрации.
  • 44 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Petko":

    2.5 е голям мотор и разхода никак няма да се хареса на брат ми още повече, че ще го кара предимно градско.Мъртваци казвам, че са 2.0 и 2.2.
  • 45 Христо

    0 1 Отговор
    до 40
    Бягай далече от БМВ
  • 46 Гост

    0 0 Отговор
    Коментара ми съвсем не е до номер 2 Петко.Нещо системата се е побъркала
  • 47 Гост до Христо

    2 0 Отговор
    Защо бе колега?Толкова ли е зле работата?Има един беемвист и той яко надъхва брат ми да си вземе Е46.Неразрушимо било.......и тъй като брат ми кара А4 97г 1.8Т вече му е писнало да пръска пари по тоя боклук реши да го смени с нещо по-добро.
    Аз му казвам да си вземе един Акорд купе ама той не иска и да чуе.
  • 48 Грую

    1 0 Отговор
    Ами кола за хора с пари.
  • 49 Ихаааа

    1 1 Отговор
    А бе що са занимавате с глупости??? Усещам че си чешете езиците тук... колко горяло мън мън.. ми щот не можете да си го позволите, кво кат, гори който има пари ше си го кара, не му мислете толкова колко гори бавареца.. то не е за всеки, който може да му плаща, ше го кара.. другите ше викате ... ми много гори... няма да го взема... ми кат няма карай там редндето и си свиркай ..
  • 50 Е46

    2 0 Отговор
    До колегата, който пита за Е46 - аз съм с такава 320д, 2003 г., 6 скорости ръчка, 150 к.с. Имам я от 3 години и половина, карал съм всякакви коли, много от тях и служебни, но не съм попадал на друга такава комбинация от разход и динамика като при моето БМВ. Разход извънградско около 5л/100, при скорост до 120 км/ч., а вървежа е много, ама много приличен. Имам 40 хил. км. в България, освен 3 смени на масло, съм сменил още тампони на носачи и две биалетки за това време. Много здрава и доставяща удоволствие кола :) Недостатък е, че отзад е малко тясно, но ако не си семеен с дете, няма изобщо да го забележиш ;) Успех.

    Коментиран от #52

  • 51 симсон

    1 1 Отговор
    карам бмв няма такива икономични коли от бензиностанция до бензиностанция 3 часа
  • 52 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Е46":

    Най-много да има проблем с гориво-нагнетателната помпа.Другото не е проблем според мене...евентуално турбо.....
  • 53 E46

    1 0 Отговор
    Колега, моята е комън рейл и няма гориво-нагнетателна помпа в смисъла, в който ти го имаш предвид на стария двигател 136 к.с. Турбината ми е в отлично здраве, колата е на реални 201 хил.км. в момента.

    Коментиран от #54

  • 54 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "E46":

    Мерси за инфото колега.
  • 55 дидо

    1 2 Отговор
    Много е хубаво ..дааа.....и гори малко ...ама на каталог...а иначе като настъпиш здраво..прави водовъртеж в резервоара !
    Виж Аудито е друга работа ...при 200км/ч...дава разход 6.3 нафта !

    Коментиран от #56, #57

  • 56 520 зендер

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "дидо":

    Лягай да спиш бе -ти БМВ само на картинка си виждал.Ауди-също.

    Коментиран от #58

  • 57 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "дидо":

    xaxa 6.3 pri 200km/h abe ti si mnogo zabluden.poslushai kolegata 520 зендер i liagai da spish.
  • 58 дидо

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "520 зендер":

    Ауди съм виждал преди 10 минути като паркирах в двора....а4 2007г 3.0 ТДИ QUATTRO .......233кс !
    Само не знам ти какво си видял днес !
  • 59 Може

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "BMW":

    330d на задно.ф31 София-Пловдив темпо 110-120 разход 4.5