Новини

Най-надеждните японски употребявани "джипки"

Публикувана: 18 Октомври, 2019 12:08
61 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 53570
Най-надеждните японски употребявани "джипки"
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 62 гласа.

Японските автомобили отдавна се славят най-вече със своето качество на изработка, откъдето е пословична и тяхната надеждност. Сред японските коли обаче също има такива, които са по-безпроблемни и такива, които не са от най-препоръчителните за покупка. Това важи особено за автомобили втора употреба. Сега ви показваме едно изследване на carmagazine, в което са засегнати само японски кросоувъри. Става дума за надеждност на употребявани SUV-та.

Първото място е за третото поколение на Honda CR-V (2009 - 2011) преди фейслифта. Този модел се препоръчва с двулитровия си бензинов двигател и с петстепенна автоматична трансмисия.

Втората позиция е за Toyota RAV4, произвеждана през периода 2008 - 2010 година. Там също за препоръчване е бензиновият двигател, който е аналогичен на този на Honda-та, но този път с механична трансмисия.

Най-надеждните японски употребявани "джипки"

Своеобразният бронзов медал се пада на Mitsubishi Outlander XL, продаван през периода 2011 - 2012 година. Тук отново се препоръчва бензинов мотор, но този път с обем 2.4 литра и с механична трансмисия.

Mitsubishi ASX 2011 - 2012 година е класиран четвърти, като препоръката е за двулитров бензинов двигател с вариаторна скоростна кутия.

Най-надеждните японски употребявани "джипки"

Последното място в топ 5 се пада на Nissan X-Trail, производство 2010 - 2012 година. По-мощният бензинов мотор, този с обем 2.5 литра, е по-удачен за модела, но той се характеризира и с по-голям разход на гориво.

Великолепната седморка завършва със Suzuki Grand Vitara и Nissan Qashqai. И двата кросоувъра се препоръчват да са с двулитрови мотори и с механични скоростни кутии.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 62 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
хмм
1 Отговор
това митсубиши не е ли пежо всъщност

Коментиран от #3, #13


Оценка:
-50 +39

спас
2 Отговор
Кашо е номер едно , много яка машина и красива

Коментиран от #25


Оценка:
-59 +16

Зузу
3 Отговор

До коментар #1 от "хмм":


Бензиновите двигатели са Мицубиши, дизеловите са на Пежо.

Коментиран от #17


Оценка:
-13 +56

Алфа Вълкът
4 Отговор
Спрете се с тоя боклук Хонда. Това нещо по черните пътища е пълна скръб. Паджеро, Витара, Петрол това са японките които стават за лов и риболов.

Коментиран от #10, #30, #48, #60


Оценка:
-185 +49

До Алфа глупака
5 Отговор
някъде да пише, че това е класация за коли за лов и риболов?

Коментиран от #9, #22


Оценка:
-20 +205

турбо
6 Отговор
Субару Форестър е номер 1

Коментиран от #18


Оценка:
-65 +94

мани мани
7 Отговор
т'ва тия коли дето хич не ръждясват ли са? :) дето с рециклирани материали все ги правят с оная си малка работа - ръчички бе :)
и дето в тях има радиоактивни елементи, за да си махат радиоактивните отпадъци из света, а не там на техните си острови... най-много ги шиткат към глупаците в сащ! обаче кой ти турга гайгер до кола :) китайчулята действат по същата схема! а италиянците си горят боклуците в наща кочина, 'щото сме помияри! сигурно е много готино да седиш в радиоактивна трошка - незнам!

Коментиран от #42, #61


Оценка:
-110 +26

мани мани
8 Отговор
бегом марш в сайтовете, за да си купите гайгер, после към трошляците си! ще ми благодарите тука после!

Оценка:
-41 +36

9
Този коментар е премахнат от модератор
Феникс
10 Отговор

До коментар #4 от "Алфа Вълкът":


Явно никога не си карал хонда ЦРВ😀 за това правиш глупави изказвания

Коментиран от #26


Оценка:
-20 +101

мани мани
11 Отговор
как японецот да си го върне на скапаните хамериканци заради атомните бомбардировки?! въпросът е с много повишена сложност! затова фффнимафайте много!
добре де, няма да ви мъча! :)
слагат по малко в трошките си, цената много по-ниска от американските трошки, американецът - прост, алчен и стиснат, с кеф закупува японските рециклирани, а и с радиоактивност кошове... чак ги и хвали, че били по-по-най от хамериканските говна... 'щото те са си свикнали да ядат говна там! така всички са доволни - джапанезете, че са си го върнали на хамериканецот, че и кинти са изкарали, че и са се оттървали от радиоактивните материали, а каубойците се кефят на новите си мощни коне и галопират с висока... радиоактивност :) но пък са радостни, че са я взели на тънкана... и така мили ми дечица, всички в тази моя приказка са доволни и щастливи :) ама кой да ви я разкаже, ако не и аз :)

Оценка:
-68 +27

Пената
12 Отговор
Нисан Кашляй !?

Оценка:
-41 +20

Чавдар войвода
13 Отговор

До коментар #1 от "хмм":


Точно обратното. Аналогичните Пежо и Ситроен са Митсубиши. Произведени са в Япония от Митсубиши, с емблеми и надписи за Пежо/Ситроен. Затова са и най-добрите Пежо/Ситроен, произвеждани някога. Същото важи и за Пежото и Ситроен на базата на Митсубиши ASX. Естествено с Митсубиши дизелови двигатели 2200 кубика, който всъщност е почти 2300(2260) и по-малкият 1800 кубика.

Оценка:
-5 +48

ХОРЕЙШО
14 Отговор
ЦРВ е абсолютна машина!Здрава,комфортна и икономична.

Оценка:
-22 +77

Opiii
15 Отговор
Много гният... Какво е Хондата? Всеки може да си вземе евтина кола. И за мен тва са коли, нищо общо с джип.

Оценка:
-41 +28

16
Този коментар е премахнат от модератор
Stoich
17 Отговор

До коментар #3 от "Зузу":


Всъщност дизелите са на VW, а Пежо 4007 и Ситкоен C-Crosser се оборудват с френски дизели. За бензиновите си прав.

Коментиран от #19, #21


Оценка:
-3 +21

Stoich
18 Отговор

До коментар #6 от "турбо":


Subaru, което и да е не е джип! Стандартно комби, по-ръждиво от която и да е марка, че даже и от Sprinter. Бедна ти е фантазията на какво съм се нагледал в сервиза. Не че посочените в статията модели са джипове...

Коментиран от #53


Оценка:
-17 +34

19
Този коментар е премахнат от модератор
Хонда CR-V
20 Отговор
От тези джипки само Хонда Тойотата е пълен боклук особенно с дизеловия си мотор 2.2 D4D 177коня.Аз нямам Хонда искам да си купя такава.

Оценка:
-21 +30

unknown
21 Отговор

До коментар #17 от "Stoich":


Големият дизел е на Пежо, малкият си е ваг-аджийския 140 коня. Честно казано вече 100к км на френския дори болтче не му е развивано, докато имам наблюдения на същия модел, но вагаджийското 140 коня му се наложи 1-2 пъти да посети бокса. Иначе колата си е чук:)

Оценка:
-7 +18

22
Този коментар е премахнат от модератор
Хонда CR-V
23 Отговор
Мани ги тия нафтови печки файда нява от тях само бензинче с газов инжекцион е истината.Много приятели върли дизелджий минаха на бензин с газ.

Оценка:
-20 +32

Алфа Ромео
24 Отговор
Атмосферна бензинка и ръчка си остава най-безпроблемния вариант, макар и не толкова впечатляващата динамика и мощност като на турбо събратята си.

Оценка:
-2 +55

Алфа Ромео
25 Отговор

До коментар #2 от "спас":


Кашо е номер последен в класацията

Оценка:
-4 +22

посерко
26 Отговор

До коментар #10 от "Феникс":


Ей как го каза това, все едно е някакъв космически кораб.
ЦРВ е грозна, пластмасова бракма. Нищо интересно не предлага.

Оценка:
-42 +25

Реалис
27 Отговор
Хонда CR-V дизел150 2011 имах две години. От тоьота е по-добре, но като цяло не става. От 180000 до 200000 се сменят дюзи ламарината е тънка нафта гори около 10 и зимата не се справя добре, а също и ДПФ е проблем

Оценка:
-13 +26

Що не кажете нещо за............
28 Отговор
Исузу

Коментиран от #43


Оценка:
-8 +15

Va60
29 Отговор
Honda CRV е един голям ван и нищо друго.Няма Клиренс и те тва е.

Оценка:
-15 +21

30
Този коментар е премахнат от модератор
А къде е ТЛК120??
31 Отговор
Land cruiser защо го няма?!

Коментиран от #36


Оценка:
-3 +13

32
Този коментар е премахнат от модератор
фен
33 Отговор
Публикувано във факти.бг: Mitsubishi ASX 2011 - 2012 година е класиран четвърти, 2.0 бензин, 150к. - върти гуми яко.

Оценка:
-7 +5

КОЮ
34 Отговор
Така така така японски СУВ пак прочитам пак е СУВ , на нашия читател требва да му се обясни че СУВ не е за ЛОВ , не е за РИБОЛОВ той е за КЪРСКА ЛЮБОВ . Понеже жената не е до мен ще ви светна Мицубиши АСХ задните два реда седалки падат и става яко легло , има место бамбината да се метне отготе и да те язди без да си чука главата у тавана . Сега ако некой не верва можем му шитнем моята , я ще си вземем некоя нова че тая взеха да ме научават :)

Оценка:
-5 +39

aaaa
35 Отговор
нещо за NISSAN

Оценка:
-9 +0

Алфа Ромео
36 Отговор

До коментар #31 от "А къде е ТЛК120??":


Класацията не е за истински всъдеходи, очевидно е за шосейни слончета наречени SUV.

Оценка:
-3 +16

Калбо
37 Отговор
Cr -v е чудесна кола имам я 10 ГД , наливам само бензин и масло кучи марка двигателя мърка като коте аз съм я купил от първият собственик произведена 1997гд това е първият модел cr-v превектен двигател

Оценка:
-13 +23

38
Този коментар е премахнат от модератор
И мене
39 Отговор

До коментар #38 от "Боли ме уя за тях":


Къде си ръгнал тогава?

Коментиран от #44


Оценка:
-5 +6

Българин
40 Отговор
В следващите 10 години не можем да си ги позволим тия коли.... Но благодаря за информацията.

Коментиран от #58


Оценка:
-6 +11

41
Този коментар е премахнат от модератор
42
Този коментар е премахнат от модератор
Ще кажа че Исузо
43 Отговор

До коментар #28 от "Що не кажете нещо за............":


Е много по добро от тия боклуци

Оценка:
-3 +3

44
Този коментар е премахнат от модератор
кикирикиии
45 Отговор
RAV4 хибрид 2019, 4х4

Оценка:
-2 +3

мани мани
46 Отговор
купихте ли си гайгери ве? не сте, нали? :) ми те скъпи ва :) 'ми скъпи... да съм казвал, че са евтини :) и да не купите китайски от алито дето мерят електроизлъчванията само :) търсете руските старите с тръби! ама от тръби до тръби има разлика :) ония ушавите разбират от радиация :)

Оценка:
-6 +2

47
Този коментар е премахнат от модератор
48
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
49 Отговор
Абе хора ..джипките.. са ..вранглер.. и това е....всичко друго е просто 4х4

Оценка:
-4 +3

Teo
50 Отговор
Кашкай 1.6 dci CVT... отлично поведение за SUV.
Динамичен, икономичен и комфортен. Откакто съм ги закупил нов имаше една сервизна акция за планка на подкалник, акумулатор и два пъти сменен кислороден датчик. Всичко за сметка на гаранцията. Не съм го ползвал за офроуд, и смитам, че не е предназначен за това, още повече, че версиите с автоматична кутия са само с предно предаване. Разполага с 130 к.с. но е много динамичен. Преди него имах Авенсис 2.2 D4D, 150 к.с, който беше по-тромав като ускорение. Бих казал, че японските автомобили без да блестят са едни чудесни автомобили.
Случи се така, че преди дни на екскурзия в Швейцария, наетия рент а кар бе Ягуар F-Pace. Чудесен автомобил. Доставя огромно удоволствие и пътното поведение беше отлично.
И въпреки по-мощния бензинов мотор имаше една осезаема турбо дупка.ч, която на моменти усещах чувствително.... но пък динамичния круз контрол беше великолепен в съчетание с асистентите за безопасност, които и Кашкая ми притежава.
Безаварийно .... поздрави !

Коментиран от #54


Оценка:
-4 +2

Mitsubishi
51 Отговор
До 1 пежото купува платформата на аутлендера

Оценка:
-1 +2

Защо нищо не пише за Мазда СХ 5 ?
52 Отговор
Защо нищо не пише за Мазда СХ 5 ?

Оценка:
-3 +1

Гост
53 Отговор

До коментар #18 от "Stoich":


Субару не било джип. Ами то определение всеки 4х4 е "джипка", г-н майсторе - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB_%D1%81_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82. Пък за гниенето, до 2005г. беше така като дори и S class гниеше, така че хайде по-полека с глупостите.

Оценка:
-4 +4

Гост
54 Отговор

До коментар #50 от "Teo":


Не знам какви коли си карал, но да кажеш, че 11 секунди от 0 до 100 км/ч са страшна динамика, е доста несериозно.

Коментиран от #55


Оценка:
-1 +5

Бай Шиле
55 Отговор

До коментар #54 от "Гост":


Показателят "от 0 до 100" е основен,но не показва напълно динамиката.Има критерий "еластичност".Сравни две коли с еднакви характеристики,но ако едната е БМВ или Алфа, след 120-130 ще дръпне с доста секунди пред повечето други марки.

Коментиран от #57


Оценка:
-1 +3

Бай Хой
56 Отговор
Зет ми си купи РАВ 4 2010 Д4-Д на "реални" 180к км - за една година метна турбина, дпф замина , петата дюза беше махната от италиянците въобще пълен мрак. Та питам аз , колата ли е виновна, щот са ако го питаш него ще ти каже, че РАВ 4 не струва, или просто е поредния гробищарник ? Иначе много бях впечатлен колко стабилно седи в завоите тоя кошник.

Оценка:
-1 +0

Гост
57 Отговор

До коментар #55 от "Бай Шиле":


Че къде в България ще ми трябва повече от 140 км/ч и то със СУВ? А еластичността зависи от скоростна кутия и мощността при какви обороти идва. Аз нека ти дръпна при Форестъра с моите 6,5 секунди от 0 до 100 км/ч, а ти се надявай, че имаш по-висока максимална скорост и ще ме минеш при 160 км/ч.

Оценка:
-1 +2

Друг българин
58 Отговор

До коментар #40 от "Българин":


Не всички са скъсаняци като вас, електората на БСП.

Оценка:
-0 +1

Нов
59 Отговор
Преди половин година купих от Германия CR-V III дизел на 229000, с германски преглед на две седмици. Комфорт на возене, нисък шум в купето, мощност и динамика, икономична /7л извън и 8л в града/, широка, с голям багажник и резервна гума. Препъръчвам я на всеки.

Оценка:
-0 +1

Дада
60 Отговор

До коментар #4 от "Алфа Вълкът":


Какво Паджеро бе? Карал ли си Крузер?Аз съм..и двата. В класи по-добър!!

Оценка:
-0 +0

Грешиш
61 Отговор

До коментар #7 от "мани мани":


Вероятно не знаеш,но въпросната Хонда се сглобява в Англия!!Но що пък да знаеш..по-лесно е да хейтваш..а това значи,че и през крив мскарон не си виждал такива..Лада ли караш?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Димитър Димитров-Херо
Думи на треньора за хипотетична покана от българския тим Левски
Ако Левски ме покани за треньор, ще откажа. Културно ще откажа, ако трябва да съм честен"

Още бисери