Японските автомобили отдавна се славят най-вече със своето качество на изработка, откъдето е пословична и тяхната надеждност. Сред японските коли обаче също има такива, които са по-безпроблемни и такива, които не са от най-препоръчителните за покупка. Това важи особено за автомобили втора употреба. Сега ви показваме едно изследване на carmagazine, в което са засегнати само японски кросоувъри. Става дума за надеждност на употребявани SUV-та.
Първото място е за третото поколение на Honda CR-V (2009 - 2011) преди фейслифта. Този модел се препоръчва с двулитровия си бензинов двигател и с петстепенна автоматична трансмисия.
Втората позиция е за Toyota RAV4, произвеждана през периода 2008 - 2010 година. Там също за препоръчване е бензиновият двигател, който е аналогичен на този на Honda-та, но този път с механична трансмисия.
Своеобразният бронзов медал се пада на Mitsubishi Outlander XL, продаван през периода 2011 - 2012 година. Тук отново се препоръчва бензинов мотор, но този път с обем 2.4 литра и с механична трансмисия.
Mitsubishi ASX 2011 - 2012 година е класиран четвърти, като препоръката е за двулитров бензинов двигател с вариаторна скоростна кутия.
Последното място в топ 5 се пада на Nissan X-Trail, производство 2010 - 2012 година. По-мощният бензинов мотор, този с обем 2.5 литра, е по-удачен за модела, но той се характеризира и с по-голям разход на гориво.
Великолепната седморка завършва със Suzuki Grand Vitara и Nissan Qashqai. И двата кросоувъра се препоръчват да са с двулитрови мотори и с механични скоростни кутии.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хмм
Коментиран от #3, #13
12:11 18.10.2019
2 спас
Коментиран от #25
12:13 18.10.2019
3 Зузу
До коментар #1 от "хмм":
Бензиновите двигатели са Мицубиши, дизеловите са на Пежо.Коментиран от #17
12:15 18.10.2019
4 Алфа Вълкът
Коментиран от #10, #30, #48, #60
12:18 18.10.2019
5 До Алфа глупака
Коментиран от #9, #22
12:39 18.10.2019
6 турбо
Коментиран от #18
12:48 18.10.2019
7 мани мани
и дето в тях има радиоактивни елементи, за да си махат радиоактивните отпадъци из света, а не там на техните си острови... най-много ги шиткат към глупаците в сащ! обаче кой ти турга гайгер до кола :) китайчулята действат по същата схема! а италиянците си горят боклуците в наща кочина, 'щото сме помияри! сигурно е много готино да седиш в радиоактивна трошка - незнам!
Коментиран от #42, #61
13:04 18.10.2019
8 мани мани
13:05 18.10.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Феникс
До коментар #4 от "Алфа Вълкът":
Явно никога не си карал хонда ЦРВ😀 за това правиш глупави изказванияКоментиран от #26
13:13 18.10.2019
11 мани мани
добре де, няма да ви мъча! :)
слагат по малко в трошките си, цената много по-ниска от американските трошки, американецът - прост, алчен и стиснат, с кеф закупува японските рециклирани, а и с радиоактивност кошове... чак ги и хвали, че били по-по-най от хамериканските говна... 'щото те са си свикнали да ядат говна там! така всички са доволни - джапанезете, че са си го върнали на хамериканецот, че и кинти са изкарали, че и са се оттървали от радиоактивните материали, а каубойците се кефят на новите си мощни коне и галопират с висока... радиоактивност :) но пък са радостни, че са я взели на тънкана... и така мили ми дечица, всички в тази моя приказка са доволни и щастливи :) ама кой да ви я разкаже, ако не и аз :)
13:27 18.10.2019
12 Пената
13:34 18.10.2019
13 Чавдар войвода
До коментар #1 от "хмм":
Точно обратното. Аналогичните Пежо и Ситроен са Митсубиши. Произведени са в Япония от Митсубиши, с емблеми и надписи за Пежо/Ситроен. Затова са и най-добрите Пежо/Ситроен, произвеждани някога. Същото важи и за Пежото и Ситроен на базата на Митсубиши ASX. Естествено с Митсубиши дизелови двигатели 2200 кубика, който всъщност е почти 2300(2260) и по-малкият 1800 кубика.14:00 18.10.2019
14 ХОРЕЙШО
14:40 18.10.2019
15 Opiii
14:45 18.10.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Stoich
До коментар #3 от "Зузу":
Всъщност дизелите са на VW, а Пежо 4007 и Ситкоен C-Crosser се оборудват с френски дизели. За бензиновите си прав.Коментиран от #19, #21
15:16 18.10.2019
18 Stoich
До коментар #6 от "турбо":
Subaru, което и да е не е джип! Стандартно комби, по-ръждиво от която и да е марка, че даже и от Sprinter. Бедна ти е фантазията на какво съм се нагледал в сервиза. Не че посочените в статията модели са джипове...Коментиран от #53
15:23 18.10.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Хонда CR-V
16:23 18.10.2019
21 unknown
До коментар #17 от "Stoich":
Големият дизел е на Пежо, малкият си е ваг-аджийския 140 коня. Честно казано вече 100к км на френския дори болтче не му е развивано, докато имам наблюдения на същия модел, но вагаджийското 140 коня му се наложи 1-2 пъти да посети бокса. Иначе колата си е чук:)16:23 18.10.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Хонда CR-V
16:33 18.10.2019
24 Алфа Ромео
16:34 18.10.2019
25 Алфа Ромео
До коментар #2 от "спас":
Кашо е номер последен в класацията16:39 18.10.2019
26 посерко
До коментар #10 от "Феникс":
Ей как го каза това, все едно е някакъв космически кораб.ЦРВ е грозна, пластмасова бракма. Нищо интересно не предлага.
16:47 18.10.2019
27 Реалис
17:04 18.10.2019
28 Що не кажете нещо за............
Коментиран от #43
17:04 18.10.2019
29 Va60
18:15 18.10.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 А къде е ТЛК120??
Коментиран от #36
19:48 18.10.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 фен
20:14 18.10.2019
34 КОЮ
21:14 18.10.2019
35 aaaa
21:15 18.10.2019
36 Алфа Ромео
До коментар #31 от "А къде е ТЛК120??":
Класацията не е за истински всъдеходи, очевидно е за шосейни слончета наречени SUV.21:57 18.10.2019
37 Калбо
21:58 18.10.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 И мене
До коментар #38 от "Боли ме уя за тях":
Къде си ръгнал тогава?Коментиран от #44
22:43 18.10.2019
40 Българин
Коментиран от #58
22:58 18.10.2019
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Ще кажа че Исузо
До коментар #28 от "Що не кажете нещо за............":
Е много по добро от тия боклуци10:50 19.10.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 кикирикиии
11:35 19.10.2019
46 мани мани
11:51 19.10.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Гост
18:57 19.10.2019
50 Teo
Динамичен, икономичен и комфортен. Откакто съм ги закупил нов имаше една сервизна акция за планка на подкалник, акумулатор и два пъти сменен кислороден датчик. Всичко за сметка на гаранцията. Не съм го ползвал за офроуд, и смитам, че не е предназначен за това, още повече, че версиите с автоматична кутия са само с предно предаване. Разполага с 130 к.с. но е много динамичен. Преди него имах Авенсис 2.2 D4D, 150 к.с, който беше по-тромав като ускорение. Бих казал, че японските автомобили без да блестят са едни чудесни автомобили.
Случи се така, че преди дни на екскурзия в Швейцария, наетия рент а кар бе Ягуар F-Pace. Чудесен автомобил. Доставя огромно удоволствие и пътното поведение беше отлично.
И въпреки по-мощния бензинов мотор имаше една осезаема турбо дупка.ч, която на моменти усещах чувствително.... но пък динамичния круз контрол беше великолепен в съчетание с асистентите за безопасност, които и Кашкая ми притежава.
Безаварийно .... поздрави !
Коментиран от #54
21:40 19.10.2019
51 Mitsubishi
22:40 19.10.2019
52 Защо нищо не пише за Мазда СХ 5 ?
23:16 19.10.2019
53 Гост
До коментар #18 от "Stoich":
Субару не било джип. Ами то определение всеки 4х4 е "джипка", г-н майсторе - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB_%D1%81_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82. Пък за гниенето, до 2005г. беше така като дори и S class гниеше, така че хайде по-полека с глупостите.09:45 20.10.2019
54 Гост
До коментар #50 от "Teo":
Не знам какви коли си карал, но да кажеш, че 11 секунди от 0 до 100 км/ч са страшна динамика, е доста несериозно.Коментиран от #55
09:52 20.10.2019
55 Бай Шиле
До коментар #54 от "Гост":
Показателят "от 0 до 100" е основен,но не показва напълно динамиката.Има критерий "еластичност".Сравни две коли с еднакви характеристики,но ако едната е БМВ или Алфа, след 120-130 ще дръпне с доста секунди пред повечето други марки.Коментиран от #57
23:42 20.10.2019
56 Бай Хой
09:15 21.10.2019
57 Гост
До коментар #55 от "Бай Шиле":
Че къде в България ще ми трябва повече от 140 км/ч и то със СУВ? А еластичността зависи от скоростна кутия и мощността при какви обороти идва. Аз нека ти дръпна при Форестъра с моите 6,5 секунди от 0 до 100 км/ч, а ти се надявай, че имаш по-висока максимална скорост и ще ме минеш при 160 км/ч.10:12 21.10.2019
58 Друг българин
До коментар #40 от "Българин":
Не всички са скъсаняци като вас, електората на БСП.11:19 21.10.2019
59 Нов
14:08 25.10.2019
60 Дада
До коментар #4 от "Алфа Вълкът":
Какво Паджеро бе? Карал ли си Крузер?Аз съм..и двата. В класи по-добър!!15:26 25.10.2019
61 Грешиш
До коментар #7 от "мани мани":
Вероятно не знаеш,но въпросната Хонда се сглобява в Англия!!Но що пък да знаеш..по-лесно е да хейтваш..а това значи,че и през крив мскарон не си виждал такива..Лада ли караш?Коментиран от #62
15:35 25.10.2019
62 Misho
До коментар #61 от "Грешиш":
Колеги някой може ли да ме съветва за митсубиши асх 1.8 дизел 4х4 2013 дали си струва дали са сполучливи или калпави някакви +и - ако можете да ми кажете е съм ви благодаренКоментиран от #63
23:00 15.12.2021
63 митсубиши
До коментар #62 от "Misho":
Взимай смело! Страхотен автомобил е!14:16 22.03.2022