ФАКТИ.БГ

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Публикувана: 18 Ноември, 2019 10:55 Обновена: 18 Ноември, 2019 11:05
44 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 13633
По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 16 гласа.

В Лос Анджелис се състоя премиерата на дългоочаквания изцяло електрически Ford Mustang Mach-E. Базовата версия на крос купето ще струва $43 000 (€38 866), с $4 000 по-малко от най-евтината Tesla Model Y. В същото време Mach-E GT превъзхожда по динамика Porsche Macan Turbo.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Mustang Mach-E ще се предлага в две модификации със задно предаване. Най-достъпната ще има 75.7-киловатчасова батерия и електромотор с мощност 255 к.с., Extended Range - акумулатор с капацитет 98.8 кВтч и 282 коня.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Версиите с двойно предаване ще се оборудват със същите батерии, но мощността им е 322 к.с. Автономният пробег варира от 340 до 600 км, а ускорението от 0 до 100 - от 7 до 5.5 секунди.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Най-мощният Mustang Mach-E GT ще има два електромотора с обща мощност 459 к.с. От Ford твърдят, че ускорява от място до 100 км/ч за 3.5 секунди. За сравнение Porsche Macan Turbo (440 к.с.) лепи стотака за 4.3 сек.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

В основата на Mustang Mach-E лежи нова платформа от алуминий и композитни материали, разработена специално за електромобили. Окачването отпред е на МакФерсони, а отзад - многозвенна конструкция. Топ версиите ще се оборудват с адаптивни амортисьори.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Mach-E е дълъг 4 724, широк 1 880 и висок 1 600 мм при междуосие 2 971 мм. Стандартните версии имат клиренс от 145 мм, а GT - 135.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Крос купето има два багажника. Задният поема 821 литра, а ако задната седалка се сгъне, вместимостта нараства на 1 688 литра. Под предния капак могат да се съберат още 135.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Списъкът с достъпно оборудване включва пакет от системи за безопасност Co-Pilot 360 2.0, най-новата мултимедийна система на Ford SYNC 4 с 15.5-инчов дисплей, възможност за отваряне на вратите от смартфон, джанти с диаметър от 18 до 20 цола и алуминиеви спирачни апарати Flexira Brembo.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Електрическият Mustang вече може да се поръча. На първо време от Ford ще пуснат в продажба ограничена серия First Edition с двойно предаване, панорамен покрив с инфрачервена защита, разширено оборудване и цена $59 900 (€54 158). В Европа Mach-E може да се очаква догодина.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
с дъстъра имам 1000+ пробег така, че тия 43000 долара може да си ги навре знае къде тоя мустанг

Оценка:
-49 +13

Ивайло
2 Отговор
Поне да го бяха направили да прилича на мустанг!!! Какво общо има тоя "фризер" с класическата "фастбек" форма на мустанга?!? Излагат се!!! Все едно някой да ми каже, че BMW i3 е истинско БМВ - несериозно, даже жалко!!!

Коментиран от #11, #44


Оценка:
-12 +47

Попринцип е много грозен
3 Отговор
Тоя таблет е гаден вътре таблото не ми харесва и тн но Дефакто ако всички можехме да си го купим щяхме да се кефи хаха

Коментиран от #22, #43


Оценка:
-3 +24

musk
4 Отговор
Количка за бедни

Оценка:
-9 +2

Julio
5 Отговор
Телевизора ква марка е?

Оценка:
-2 +28

Друг Сектант
6 Отговор
Язе газифицирах Дъстъро

Оценка:
-3 +6

south korea
7 Отговор
Goldstar

Оценка:
-2 +9

hmhmhm
8 Отговор
ако настъпя Берлингото ш'ми види само правоъгълните червени стопове , а ако пусна и ръчната - и тях няма да види - ще трябва да се ориентира по пушилката , т.е прашилката , щото Берлингото ми е електричка , баце !

Оценка:
-4 +5

гост
9 Отговор
Добре е като цена и показатели. Не виждам защо да си купуваш нисан лийф с 40квч батерия за сходни пари. Базовата с голямата батерия за под 45х.долара след субсидия, добавяш спестяването то бензин, обслужване, паркинг и данъци и колата за 5г. ти излиза под 30х.долара. Сравняваш го в този ценови клас и кросовър с ускорение под 7сек и виждаш, че няма реално смисъл да караш кола с двг. Когато дойде и у нас ще му правя тестдрайв, за 60х.лв би било чудесна кола.

Коментиран от #10, #15


Оценка:
-8 +21

Антиелектрика
10 Отговор

До коментар #9 от "гост":


Ти обаче продължаваш да си мелиш едно и също - субсидийкки, необслужване, паркинги. Не разбра ли, че в ЕС цените са двойни, а в САЩ човека ти каза, че не ползват безплатни зони?

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-8 +17

Бачо Киро
11 Отговор

До коментар #2 от "Ивайло":


То си има електрически Мустанг с 900 кс. Туй просто ползва части от дизайна.

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +6

Язе
12 Отговор

До коментар #10 от "Антиелектрика":


Остави го.Сложил е розовите очила и смело напред.

Оценка:
-7 +5

Стига си лъгал
13 Отговор

До коментар #10 от "Антиелектрика":


Къде са двойни цените в ЕС, стига си лъгал.

Коментиран от #20


Оценка:
-8 +11

гощо
14 Отговор
Електрически Мустанг? Гаврата не спира тцттцтцтц......До сега все се изказвах негативно за ел.колите! Преди две дни карах за първи път такава,беше някакво нещо на Нисан! Признавам останах впечатлен! Представям си по расови марки какво ще е

Коментиран от #16


Оценка:
-6 +10

123
15 Отговор

До коментар #9 от "гост":


Ще пробваш марули за 60 000 лева. Това, което си написал показва, че си виждал Мустанг само в Бързи и Яростни. Мустанга го внасят Мото Пфое. Когато върховия модел преди няколко години в САЩ беше 31 000 $, тук същият се продаваше на цена 105 000 лева или около 60 000 евро. Тук е Европа - има мита, акцизи, ДДС и т.н. Този, при същото съотношение няма да е по-евтин от 140 000 лева.

Коментиран от #17


Оценка:
-10 +12

Да качим и Антиелектрика
16 Отговор

До коментар #14 от "гощо":


Да качим и Антиелектрика, та да спре да спами тук.

Оценка:
-2 +12

Аре стига бе
17 Отговор

До коментар #15 от "123":


Аре стига бе, къде ги мислиш тези цифри, пиши направо 250 хил. и бегай! От къде ги вадиш тези данни. Сравняваш вноса от Америка за Европа на бензинова кола и така и електрическа! Сравни цените на Тесла с американската страница и европейската и се върни да обясняваш. Но не на статии, а на страницата на Тесла. Защо мислиш, че цената ще е различна от тази на Тесла?

Коментиран от #35


Оценка:
-3 +13

але
18 Отговор
Бай ти га голям разбирач

Оценка:
-2 +0

Ивайло
19 Отговор

До коментар #11 от "Бачо Киро":


То освен стоповете други части от дизайна на класическия мустанг баш не виждам, ама айде...

Оценка:
-0 +10

Антиелектрика
20 Отговор

До коментар #13 от "Стига си лъгал":


С празни приказки ли ще ме обориш? Стария Мустанг в САЩ с 420 к. с. е 26 000$, а тук е 92 000 лева. А другата глупост, че ще се впечатлявам ако ме качиш на електрички, си я задръж за хлапаци.

Коментиран от #21, #40


Оценка:
-9 +6

Какво да те впечатлявам
21 Отговор

До коментар #20 от "Антиелектрика":


С тази глупост ли излезе сега? Написах по-отгоре че сравняваш вноса на бензинова кола с електрическа кола. При ел. колите не се налага такъв висок данък при внос. Виж цените на Тесла в Америка и Европа, за да съпоставиш. Цената на Мустанг, също ще е такава и не го сравнявай с бензинов Мустанг.

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +5

Borislav Popov
22 Отговор

До коментар #3 от "Попринцип е много грозен":


В бъдеще, съвсем ще исчезнат таблетите, не се притеснявай - https://mk0nexxdrivegyr8rcug.kinstacdn.com/wp-content/uploads/2018/12/byton-m-byte-habitacle-01.jpg

Оценка:
-3 +1

Димов
23 Отговор
Това нещо няма и грам намек за Мустанг. По-скоро крещи "family station wagon".

Оценка:
-2 +3

Алфа Ромео
24 Отговор
Как можаха да сложат името Мустанг на този варел, всичко върви към някаква пародия вече!

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +2

Прав си
25 Отговор

До коментар #24 от "Алфа Ромео":


Не мисля, че колата е варел. Колата е хубава,но не мисля че е редно да се взимат имената от бензинови версии и да се слагат на електрически. Звучи странно. Мисля, че трябва да излизат с нови имена, като Порше Тайкан ТУРБО. Още нещо, защо Порше пусна да се гони с Тесла? Защо не пуснаха Тайкана срещу 911? Може би не искаха да показват, че Тайкан е по-бърз и стабилен от 911? Не искаха да си убиват продажбата на ДВГ?

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +6

Алфа Ромео
26 Отговор

До коментар #25 от "Прав си":


Какво общо има това нещо със Мустанг, освен стоповете!?

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +2

Прав си
27 Отговор

До коментар #26 от "Алфа Ромео":


Няма, съгласен съм. И на мен не ми прилича, освен по стоповете. Така е. Взимат се имената, като се предполага че ще продават добре, заради името. И аз мисля, че Мустанг трябва да си остане спортна бензинова кола Мустанг.

Оценка:
-2 +2

фенче
28 Отговор
Всичко ми прилича на Кона вече.

Оценка:
-0 +5

Антиелектрика
29 Отговор

До коментар #21 от "Какво да те впечатлявам":


И колко са цените на Тесла в САЩ и тук, а? И какво ме бъркаш пак с някой, с който си спорил за същото? Нали ясно казах, че разчитате само на субсидии. Ти си купи първо на теб мискер, пък тогава се плюнчи.

Коментиран от #30, #31


Оценка:
-3 +3

Цената
30 Отговор

До коментар #29 от "Антиелектрика":


Цената на най-евтината Тесла Модел 3 в САЩ е 39 500 долара, а във Франция е 43 600 евро. Така, че забрави за тези двойни и тройни цени.

Оценка:
-0 +4

У нас няма
31 Отговор

До коментар #29 от "Антиелектрика":


Знаеш, че у нас няма, така че не мога да ти дам цена от магазин у нас. Когато отворят представителство, ще има и у нас. До тогава няма смисъл. Но Форд може да вкарат и по - рано, също ще са на цени около 100 хил. лв.

Оценка:
-0 +1

иии
32 Отговор
Проблемът е, че в Европа умишлено вдигат цените двойно, за да може да си продават европейските коли, иначе американските и японските щяха да им убият бизнеса. Дори в САЩ немските коли са по-евтини отколкото в Германия.

Оценка:
-0 +4

Мостанк
33 Отговор
През 2006та кога излезе Х6 още държи влага на целия автомобилен сектор. Ся идея си нямат какво да измислят че да е красиво и всички марки правят Х6

Коментиран от #34


Оценка:
-4 +3

иии
34 Отговор

До коментар #33 от "Мостанк":


Виж 70те години Мустанг какъв дизайн има, а бмв на какво л*йно приличат. Сега новата м8 е чисто копие на мустанг/шелби. Нито през 2006 са иноватори, американците карат кросоувъри и SUV-та още от преди 20 години, това че ти знаеш какво е само наоколо с европейски марки си е лично твой проблем. Допълнително, в Европа в тези теснотии е неудобно да се карат големи коли, както в САЩ, но понеже винаги американците са диктували модата, европейците да не те останат назад започнаха наскоро да правят големи коли, с много коне и литри.

Оценка:
-2 +5

123
35 Отговор

До коментар #17 от "Аре стига бе":


Какво има да сравнявам. Базов модел 3 в щатите около 38 000 $, в Европа - Франция и Германия, след приспадане на дотацията 55 000 евро. Или обърнато в лева - в щатите 65 000 лева, а в Европа 110 000 лева. Има акцизи върху киловатите, има ДДС, има продуктови такси и т.н. И какво се напъваш - да докажеш, че тесла са евтин автомобил ли? Модел 3 е автомобил от С сегмента, в който средната стойност в Европа е около 20 000 евро, тръгнали да ми го продават за 60 000 евро. Само някой сектант може да си купи - пардон към дачия сектанта. Той изглежда нормален пред феновете на тесла и електрическите автомобили апропо.

Коментиран от #36


Оценка:
-4 +1

12345
36 Отговор

До коментар #35 от "123":


42 600 € e старттовата цена на Тесла във Франция само с 12 400 евро излъга. На тия селски манипулации не знам кой ще се върже.

Оценка:
-0 +2

Кико
37 Отговор
Деян му е майката, Волжки Институт имени Ленин пуска новата серия Лада На канях през 2069 г. УРА таварищи Слава!

Оценка:
-1 +3

Момичето с БМВ-то
38 Отговор
Е защо съсипаха колата това не е мустанг няма нищо общо с него. Предницата е ужасна стои като кръпка.

Оценка:
-3 +0

Бойко Борисов
39 Отговор
Гладни кокошки , просо сънуват .....

Оценка:
-0 +0

40
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
41 Отговор

До коментар #40 от "dimov":


Добре, че ти не си се родил още по-рано, че сигурно още щеше да си с електричка. В интерес на истината, ми беше доста трудно да разчета шльокавицата ти, но е забавно колко си зле и каква глупост си написал към коментара ми, неграмотнико.

Оценка:
-0 +0

3max
42 Отговор
Тези автомобили не са за бг идиоти! Не трябва да се карат от бг боклуци! Не трябва и да се рекламират от бг мошеници! Не трябва и да се коментират от бг проста и!

Оценка:
-1 +2

Batko
43 Отговор

До коментар #3 от "Попринцип е много грозен":


Ако искаш грозно - виж сайбър трък на Тесла.

Оценка:
-0 +0

хаха
44 Отговор

До коментар #2 от "Ивайло":


Кога си виждал ти истински мустанг бе папагал?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Председателят на ГЕРБ Бойко Борисов говори пред делегатите на конгреса на Европейската народна партия в Дъблин.
За нас е важно да спечели тези избори. Досега десет пъти съм побеждавал лидерът на ПЕС Сергей Дмитриевич Станишев и се надявам и на тези избори да го победим."

Още бисери
ТОП 5