ФАКТИ.БГ

Откриха "Алеко" на 15 километра

Публикувана: 2 Декември, 2019 17:58
115 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 44759
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 89 гласа.

Любители на старата техника от литовската асоциация Retromobile намериха "Москвич" 2141 от 1989 г. с пробег едва 15 км. Хечбекът е принадлежал на многократния шампион на СССР по рали Вики Олека, но никога не е каран.

Олека бил приготвил бежовия "Алеко" за подарък на своя ученик и виден ретро маниак Саул Карос, но след смъртта му останал консервиран. Така легендата на литовския автомобилен спорт решил да го предаде на Retromobile, за да се грижат подобаващо за него.

"Москвичът" се намира в превъзходно състояние, регистриран е и може да се използва, но новите му собственици смятат, че би било грехота да се кара. Колата ще стане постоянна част от колекцията на Retromobile.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 89 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
бай Кольо
1 Отговор
Поне е с Ладовия мотор,а не с оня кютюк.

Коментиран от #3, #95


Оценка:
-45 +135

АЛ КУРОПАТКИН
2 Отговор
едно време са разбирали да правят коли
а пък като се сетя от едновремешната кал какъв керпич ставаше,..........

Оценка:
-35 +71

факт
3 Отговор

До коментар #1 от "бай Кольо":


ОНЯ КЮТУК ГО КАРАХ 26 ГОДИНИ! СМЕНИХ ЗА 350 000 ЕДНА ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА И ТОВА Е!!!

Коментиран от #7, #29, #44, #45, #80, #82


Оценка:
-56 +189

гошо
4 Отговор
мислех че откритието е в украйна,

Коментиран от #5


Оценка:
-23 +18

Деянов
5 Отговор

До коментар #4 от "гошо":


Следим те

Оценка:
-4 +20

Ушев долен бандит на пастет
6 Отговор
Айде у вторични.

Оценка:
-73 +40

дудукЯН
7 Отговор

До коментар #3 от "факт":


ако тоя КЮТУК мине 350 000 км. то аз съм ЮРИ ГАГАРИН и ви гледам как лъжете от луната!

Коментиран от #64, #108


Оценка:
-90 +116

Жан
8 Отговор
В нашата махала има един бял, който още върви и се ползва доста често. Един пенсионер го кара, има го от нов.

Оценка:
-10 +98

9
Този коментар е премахнат от модератор
Сарматиан
10 Отговор
Още три километра и ще стигне до някой пункт за скраб.

Коментиран от #17


Оценка:
-92 +54

Xxxl
11 Отговор
Как са консервирали колата ? В консерва или са я стерилизирали ?😀

Коментиран от #54


Оценка:
-65 +30

2141
12 Отговор
Защо брояча който се нулира показва почти 22км. след като е на 15

Коментиран от #14, #88


Оценка:
-18 +62

Random
13 Отговор
Пълно недоразумение е това, москвич с предно. Министъра е заповядал на инженерите да изкопират симка при положение че са имали почти готов автомобил (С-серия) със задно, два разпред. вала и независимо окачване отпред и отзад. Оня им нарежда да копират и накрая се пръхва това недоразумение със стари двигатели, цяла задна греда и ужасяващо качество. Пу, боклук, а оня министър е трябвало да го разстрелят!

Коментиран от #18


Оценка:
-63 +48

МИМ
14 Отговор

До коментар #12 от "2141":


Най вероятно от консервирането нещо е превъртял;))

Оценка:
-10 +34

Гоуст
15 Отговор
Абе консервиран,колко да е консервиран и пак е изгнил.

Оценка:
-36 +26

Ivan
16 Отговор
Обичам ранното руско порно

Оценка:
-14 +43

Петър
17 Отговор

До коментар #10 от "Сарматиан":


Скрап се пише,а не скраб.

Оценка:
-4 +56

Иван
18 Отговор

До коментар #13 от "Random":


Купува се технология за производство, а не модел.

Коментиран от #36


Оценка:
-5 +22

ПЕШО ГОЛФО
19 Отговор
Къф АУЕКО бе майна...АУЕКО-то беше модификация от БГ-то,Ловешко производство..Мани бегай,ръждата го ручаше преди да илуезне от заводо...

Коментиран от #24


Оценка:
-49 +41

Калеко Алеко
20 Отговор
Ужасен ужас...

Оценка:
-34 +37

Един
21 Отговор
Тая кочина гниеше по бързо от листата по улицата!!!

Коментиран от #73


Оценка:
-34 +58

Това Не е алеко
22 Отговор
Това не е Алеко. Алеко се казваха на сглобените в Ловеч. Това на снимките си е оригинален 2141

Коментиран от #56


Оценка:
-16 +46

Радо
23 Отговор
Баща ми си купи такъв чисто нов - уникален боклук....няма такава кола на света - счупи и се всичко, което можеше да се счупи, освен двигателя - той е москвичов/железен...тоне бяха карета, амортесьори, чисто нова скоростна кутия сменихме...волана му остана в ръцете докато кара - изкърти се...предното стъкло се вдигнало по време на движение...намом думи...тези, които са го измислили това нещо, и каторга в Сибир им е малко - не знам какво наказание заслужават!!!

Коментиран от #31, #37, #86


Оценка:
-31 +74

Петър
24 Отговор

До коментар #19 от "ПЕШО ГОЛФО":


Глупости на търкалета говориш,АЛЕКО беше за Югославия,а в България от Ловеч бяха 21412.

Коментиран от #42


Оценка:
-16 +20

Такси
25 Отговор
Аз навяртях 700 000 с такъв.само масла и филтри сменях а и чистачките два пъти. Даже със оригиналните гуми я продадох

Коментиран от #85, #104, #109


Оценка:
-55 +49

Кракра
26 Отговор
Това беше невероятен боклук, събрал най-лошото на москвича и ладата

Оценка:
-23 +55

Един
27 Отговор
Руски БОКЛУК

Оценка:
-27 +38

Танко
28 Отговор
Алеко е съращение на А-втомобилнь1й завод ЛЕ-нинского КО-мсомола. Няма България,няма Югославия! Има само руски боклуци!

Коментиран от #35, #40


Оценка:
-27 +38

Ник 3900евр.
29 Отговор

До коментар #3 от "факт":


Тая дето я говориш снощи ли я сънува ,тоя боклук никога не може да изкара 350000хил.без основен ремонт.Москвича е пълна пародия ,освен за къра да вози чушки да друго не става.Просто един голям боклук. Единствената що годе свястна кола на Руснаците беше Лада и то защото купиха цялата поточна линия на Фиат.И после 20г.никакво развитие.

Оценка:
-36 +65

Алфа Ромео
30 Отговор
Харесва ми пясъчния цвят на салона много приятен и успокояващ цвят. Колата не беше лоша като замисъл за времето си. Доста ръждясваше и много тромав беше Москвичовия мотор, върху Ладовия нямам наблюдения, возеше добре и беше широк отвътре.

Оценка:
-13 +43

Вахо
31 Отговор

До коментар #23 от "Радо":


И баща ми си купи чисто нов,още пьрвия ден изпопадаха стрелките скоростомера и оборотомера

Оценка:
-11 +44

Радо
32 Отговор
Извинявам се - не предното стъкло се е двигнало, а предния капак се вдигнал по време на движение, вследствие на което баща ми загубил картина при 90км/ч и изпаднал в ужас, и се е напукало предното стъкло от вдигането на капака, и него го сменяхме после....но да ти остане волана в ръцете на някой завой и да ти се вдигне предния капак не е нормално според мен!!

Коментиран от #65


Оценка:
-8 +38

Вахо
33 Отговор
И той смени скоростна кутия.капака на пета направо се прьсна

Оценка:
-5 +23

Отмъщението на СССР
34 Отговор
Е няма такъв кош. Гние на порази я, макс 5г. и е тотал, калници прагове сичко е леш. Таблото скърца, трака. Управлението е като на зил- в нито един момент не знаеш на къде сочат гумите спрямо волана. Можеби най-големия боклук в историята на съветското "автомобилостроене". Единствено носеше на товари. Ама все пак по-добре Ужаска отколкото това недоразумение.
Ае със здраве😉

Оценка:
-10 +41

Танко
35 Отговор

До коментар #28 от "Танко":


Комундетата,съкращението " АЛЕКО",наистина означава това, което съм писал. Да нямате нещо против името на сифилистичния си идол?

Оценка:
-15 +25

Random
36 Отговор

До коментар #18 от "Иван":


Какви модели, какви технологии, "подарени" са симки на инженерите и буквално са заварили предницата върху лада и са направили муле да тестват трансмисия, окачване и др. Нищо не е било купено освен няколко симки.

Оценка:
-15 +13

Random
37 Отговор

До коментар #23 от "Радо":


Ако ще мерцедесовски инженери да са, като ти е казано да го направиш еди как си за еди какво си време или заминаваш в сибир, го правиш както ти е наредено.

Оценка:
-8 +16

Гост
38 Отговор
Уникален боклук! Толкова некадърно изпълнение,което е достойно за книгата на Гинес! Където и да погледнеше човек си беше чуплив боклук,който гние за отрицателно време! Тук се смеят как старите опели гниели,но всъщност забравят какво е да имаш руски боклук,който дори в гаража на топло пак ръждясва и корозира!

Коментиран от #43


Оценка:
-14 +28

Пасат
39 Отговор
АЗЛК накратко АХ ЗАЩО ЛИ ТЕ КУПИХ

Оценка:
-6 +33

Borislav Popov
40 Отговор

До коментар #28 от "Танко":


Напълно си прав Танко, не знам защо "разбирачите" са ти наслагали толкова минуси - АЗЛК-2141 «Москви́ч» (экспортное наименование в странах Европы — ALEKO, (латинская калька с АЛЕКО — Автозавод Ленинского Комсомола)..

Оценка:
-1 +28

41
Този коментар е премахнат от модератор
Random
42 Отговор

До коментар #24 от "Петър":


2141 - двиг. 2106 1.6л 75 коня
21412 - двиг. УЗАМ-331.10 1.5 72 коня
21412-136 - двиг. УЗАМ-3317 1.7л 85 коня
фейсов:
214145/2141R5 - двиг. F3R 2.0л 113 коня

Оценка:
-2 +20

filo
43 Отговор

До коментар #38 от "Гост":


На старите опели гниеха основно прагове и вежди. Сменяш ги и си караш 10 години. Неслучайно изкараха толкова години.

Коментиран от #49


Оценка:
-1 +23

онзи
44 Отговор

До коментар #3 от "факт":


Тази гарнитура къде си сменил да не е на твойта шашава глАвА...Ако и фуражка си носил ....ясна е работата.

Оценка:
-10 +27

350000км
45 Отговор

До коментар #3 от "факт":


Ама с два комплекта бутала и сегменти. И един тон изгорено масло м10д

Оценка:
-7 +26

KOC
46 Отговор
на 13км и вечно в сервиза хаха ай купувайте лада

Оценка:
-7 +9

Ликвидатора
47 Отговор
Най коравата машина за онова време карайте сегашните буклуци и всеки ден в сервиза само руска машина е от качествени материали

Коментиран от #113


Оценка:
-35 +20

Ацо
48 Отговор
Само един по-голям соц. боклук съм виждал "Полонез"..

Оценка:
-8 +25

Старите опели
49 Отговор

До коментар #43 от "filo":


Буквално се разпадаха в движение. По-зле от тях няма от към ръжда.

Оценка:
-5 +22

Анонимен
50 Отговор
Да, интересно брояча е на 22км а километража е на 15км, хмммм.....

Оценка:
-1 +13

Карчо
51 Отговор
Имах 21412 карах я 3 години и ако намеря читава пак бих купил пък кои квото иска. Даговори стигнах до Италия през Патра Гърция. И после към Дуисбург Германия даже на границата ме гледаха страно катоказах.за Германия.

Оценка:
-12 +18

vasik atanasova
52 Отговор
на руснаците само жените им са хубави
но не за семейство а само за леглото
от коли не разбират

Коментиран от #55


Оценка:
-8 +31

Боби
53 Отговор
Малии,този кютюк колко пъти ни е оставял на пътя!Но пък беше първата кола,която карах.Дванайсетака обаче ми хареса повече 😁

Оценка:
-5 +21

Тошо Куката
54 Отговор

До коментар #11 от "Xxxl":


Във фризера

Оценка:
-0 +4

55
Този коментар е премахнат от модератор
Николенко
56 Отговор

До коментар #22 от "Това Не е алеко":


АЛЕКО бяха с ладовия мотор, а 2141 със стария 412 . Първото име беше АЗЛК (Автмльньi Завод Ленинский Комсомол), после с леко изменение (Автозавод Ленинский Комсомол) и ста А Ле Ко . Да твърдиш, че тези които са се сглобявали в България, са били Алеко, а другите Москвич, е меко казано тъпо .

Коментиран от #68


Оценка:
-0 +24

Гошо
57 Отговор
Истинските шофьори са минали през школата на Московеца! Да караш Москвич е призвание и борба за оцеляване. Големи машини бяха.

Оценка:
-4 +31

Аман от лайнари
58 Отговор

До коментар #55 от "Puhcho":


Неграмотен примат.Купи си Буквар.

Оценка:
-0 +6

Случайно прочел
59 Отговор
21412 на 30 години в момента 240000 км. Карам го ежедневно само на пропанбутан, нестои в гараж ,добро магаре!

Коментиран от #100


Оценка:
-9 +18

стар шофьор
60 Отговор
Нека си спомним кой е първият москвич. Да, това е опел. И си личи от пълното съвпадение, който ги е виждал, разбира се. А за всички фенове на москвича имам едно предложение: продайте си западните коли и си купете москвичи. Може и лади, уазки и др. подобни.

Оценка:
-8 +18

Иван
61 Отговор
Красавец

Оценка:
-13 +7

эээ
62 Отговор
Ма той ,кошът, от завода ли почва с дефектите ? 15км тотал, а дневния километраж заковал на 22......

Оценка:
-5 +10

Бати Злати
63 Отговор
Идвам да го взема с паяка да го предам за вторични суровини и да изкарам за едно шише Джони и един шоколад Милка! Добре,че дойде демокрацията иначе още щяхме да ги караме тези рашан дараци!!!

Оценка:
-15 +21

????
64 Отговор

До коментар #7 от "дудукЯН":


АКО ТИ ИМАШ МОЗЪК В ГЛАВАТА ТО АЗ СЪМ ЛУИС АМСТРОНГ.

Оценка:
-4 +4

Не че нещо... АМА...
65 Отговор

До коментар #32 от "Радо":


Тъй са случва като не заключи Капака...

Оценка:
-5 +5

Без коментар
66 Отговор
Айде с тез руски кенефи бе.Само Мерцедес,БМВ и Ауди!!!И опел,пежо,рено,ситроен дори фиат предпочитам пред този комунистически боклук.Германия е сила тия само могат да мечтаят да бият немските коли!!!

Оценка:
-10 +15

гост
67 Отговор
Сега мужиците се опитват да си пробутват същите москвичи ама летящи - казват били и те много убави като тоя ...

Оценка:
-5 +11

Танас
68 Отговор

До коментар #56 от "Николенко":


Напълно си прав! И аз това щях да напиша. Имахме със старият мотор на Москвич. Много се чупеше естествено. Но един приятел имаше с ладовият мотор-Алеко. Е това беше вече друго. Много безшумен и издръжлив. За гниене не си спомням. Нашият стоеше в гараж и беше в доста запазен вид.

Оценка:
-6 +6

СвръхАз
69 Отговор
ЕЕЕ, ама той фейслифтовия....

Оценка:
-0 +4

699
70 Отговор
Видиш ли Алеко, бягай далеко. Ладов двигател, купе на Москвич. Баща ми го купите нов. Влизаше вода от уплъттненията на лявата врата и пода изгни. В града нямаше паркиране заради огромната предница. С тия тънки гуми беше ужасно нестабилна на пътя. Но все пак изкара 14 години при минимум поддръжка.

Оценка:
-2 +11

9868
71 Отговор
съветска машина

че той вече е за основен ремонт на двигателя

Оценка:
-5 +8

малеее
72 Отговор
Имах и 12ак и осмак,Осмицата почти не се чупеше но,12стака ми разказа играта.

Коментиран от #74


Оценка:
-2 +6

Абсолютно
73 Отговор

До коментар #21 от "Един":


Абсолютно вярно

Оценка:
-0 +2

www
74 Отговор

До коментар #72 от "малеее":


Колко разход му дават ,че има два резербоара.

Оценка:
-4 +2

Грую
75 Отговор
Има една електронна поддръжка на комутацията ПЗЕТ на Пловдивския завод за автоелектроника от едно време още, която е и стандартизирана по БДС. Ако му я бодне ще хвръкне!

Оценка:
-1 +4

www
76 Отговор
......резервоара

Оценка:
-3 +0

Паси
77 Отговор
Имам го 35 години и само масло съм сменял, боклуци.

Оценка:
-12 +8

Компресор 300 кг
78 Отговор
Това като 6о г,, девственица,, която още не е показана на моите родители...!

Оценка:
-1 +6

Д-р Бръкнипутев
79 Отговор
От тъпа и вечно пияна руска чутура, само чук и пила, нищо друго.

Оценка:
-6 +9

Шляхтиц
80 Отговор

До коментар #3 от "факт":


Моите поздравления. На сегашните западни издухани съборетини собствениците им ремонт не могат да платят, но се хвалят.

Коментиран от #83, #84


Оценка:
-4 +10

Не важно
81 Отговор
8324Има един във София който е на 9 километра който е купен и е каран от магазина до гаража

Оценка:
-1 +7

82
Този коментар е премахнат от модератор
дърт копач
83 Отговор

До коментар #80 от "Шляхтиц":


Сегашните "съборетини" са на по 500-600 хил километра сменили незнаен брой собственици!
Бедни са хората в България, но пък Москвичът винаги си е бил боклук и си остана такъв, за това и фирмата фалира.
Руснаците не могат да правят коли и това е положението, не стават!

Оценка:
-5 +11

Демократ
84 Отговор

До коментар #80 от "Шляхтиц":


С моята западна кочина съм минал 107 000км без ремонт за сега.
Тоя смешен руски кенеф и 7 000 км не може да мине без повреда.

Оценка:
-8 +8

Taxi
85 Отговор

До коментар #25 от "Такси":


А гумите к'ъв чешит са? т'ва 700 хил. Км с един чифт.. си за Гинес бро хаха. И няма смисъл да питам зиме лете все Тая, кеф ти Златните, кеф ти Петрохан

Оценка:
-0 +10

Бай Петко
86 Отговор

До коментар #23 от "Радо":


Pадо напълно си прав наи големия боклук е москвич алеко само двигателя става че са го откраднали от БМВ.

Оценка:
-4 +5

Гришо Монтьорчето
87 Отговор
До измекярина Демократ:
Я посмали малко бе шимпанзе, защото тези
"107 000 километра" /без ремонти/ комай, си ги пропътувал
като че ли . . .на сън !?

Оценка:
-5 +5

Реалист
88 Отговор

До коментар #12 от "2141":


Километражът е отдавна на 3-та обиколка

Оценка:
-2 +0

Азъ
89 Отговор
Да бе с ладовия...На минус 10 сутрин ай си натиснал газта, ай е изхвърчал масления филтър...:-)

Коментиран от #93


Оценка:
-4 +4

Имах честта
90 Отговор
Като човек който е правил ценровка на клапаните на пътя на фенер на другия москвичов мотор, ще кажа две думи! Иженерен боклук сравним с Сайберттак на тесла! Само забележете ГЕНИАЛНАТА МИСЪЛ ДА СЛОЖИШ РАДИАТОРА ЗА ОХЛАЖДАНЕТО ЗАД ФАРА????!!!!! Само защото не ти идва на ум да обърнеш двигателя напречно за да се освободи място! Заради това техническо решение няма останали да се движат до днес, но лади има.

Коментиран от #97


Оценка:
-7 +11

разбиращия
91 Отговор
абе ривете, плюете по колата, а сега какви коли правиме? че не мога да се сетя? ся с ръките в джобите и само лаем по форуми и седим гладни,то щото сме много знаещи и президенти не сме били ама знаем как се управлява една държава

Оценка:
-5 +10

Герги
92 Отговор
За него казваха:отпред мерцедес, отзад пежо, а по средата-райно.

Оценка:
-3 +6

Представител на посолството на РСФСР
93 Отговор

До коментар #89 от "Азъ":


До тапигьоза под №89:
Какви ги дрънкаш бе Главчо /без акъл и образование/,
това може да стане с колите които карате /втора употреба/
в "Боковата кочина" и които не си знаят километрите . . .но никога
с тази "съветска красавица" !

Коментиран от #114


Оценка:
-7 +6

solaris
94 Отговор
до"52"ти за леглото ставаш ли?я да те видя преди лягане и не ми трябва филм на ужасите за да будувам.

Оценка:
-0 +1

незнайко
95 Отговор

До коментар #1 от "бай Кольо":


Оня кютюк е много по добър от ладовия . Притежавах такъв 15 години от 1990 до 20005 година. Постових му нормални бутала на 12-тица, престъргах тлавата 1 десета, олекотих маховика 1 килограм от 10 на 9 килограма, направих му за времето си тиристорно запалване и бях на седмото небе !!! Единствено предното окачване куцаще и след 8- мата година почна да гние . Петата предавка беше кофти само за равно, но на 1-2 беше отличен за времето си. 180 беше максималната скорост която съм достигал. Като комфорт си беше много добър.

Коментиран от #96


Оценка:
-4 +8

незнайко
96 Отговор

До коментар #95 от "незнайко":


2005

Оценка:
-0 +4

Ами да ти
97 Отговор

До коментар #90 от "Имах честта":


кажа,че великият Алкс Исигонис създателя на Мини е сложил също радиатора зад предният ляв фар да смучи въздух от калника така,че има и други модели така,а и когато е проектиран напречният двигател все още не бе навлязъл напълно в масовите автомобили.

Оценка:
-4 +3

deadman1488
98 Отговор
изкам я тая колица

Оценка:
-4 +1

DEKRA
99 Отговор
Опит за НЕуспешно копие на Рено Фуего със 5 врати!

Коментиран от #101


Оценка:
-0 +8

Русев
100 Отговор

До коментар #59 от "Случайно прочел":


Който си е шофьор ще кара каквото му дадат.Другите само спорят коя кола е хубава и коя калпава.

Коментиран от #102


Оценка:
-2 +3

Танко
101 Отговор

До коментар #99 от "DEKRA":


Намерѝ снимка на SIMCA 1307-1308,след фейслифта. Фаровете са наклонени назад.

Коментиран от #107


Оценка:
-0 +3

Танко
102 Отговор

До коментар #100 от "Русев":


Ако си си купил такъв боклук преди тридесеттина години и още го караш ,може и да ти повярвам.

Коментиран от #105


Оценка:
-1 +1

Перник
103 Отговор
уникат, 50-100 евра и да целуват ръка ....

Оценка:
-1 +3

Шофьор
104 Отговор

До коментар #25 от "Такси":


.... гумите от чугун ли бяха !? или от стомана !? може би средната скорост е била 20-се !? .... и само направо :)

Оценка:
-0 +4

Русев
105 Отговор

До коментар #102 от "Танко":


Ти луд ли си?Аз предпочитам автомат, AWD и боксер мотор.Без да споря,че са най-добрите-просто на мен ми харесват най-много.Поздрави на всички и да не забравите да смените маслата,антифриза и гумите.Ай,останете си със здраве! Снегът идва.

Оценка:
-0 +2

иванов
106 Отговор
Хора,аз го имам същия,но с москвичов двигател и също не е изгнило купето.Каран е 75к и до последно вървеше,но е поразкачено това онова и гумите са изгнили.Не е пален от 2001 и съм напълнил двигателя с газ,но съм убеден,че обслужи ли се ще запали.За времето си беше добра кола и се товареше доволно.Смесен разход 12л като на 3 литров двигател сегашен горе долу

Оценка:
-3 +0

Anadolu Manafesi
107 Отговор

До коментар #101 от "Танко":


на снимки не знам , н о Симката съм я гледал с години пред блока , тази с ненаклонените фарове и като махнеш разни пластмасарии имат доста общи неща . Москвича е с надлъжно разположен двигаател , а Симка-та с напречно , но руснаците никога не са крили какво са използвали за основа , а и след фалита на Симка купуват доста от технологичното оборудване , така че със сигурност дори използват и някои щанцови инструменти

Оценка:
-1 +3

Батко
108 Отговор

До коментар #7 от "дудукЯН":


Може, бе. С 3 основни ремонта на двигателя.

Оценка:
-1 +2

Брей
109 Отговор

До коментар #25 от "Такси":


Какви са тези гуми с пробег 700 000км ?

Оценка:
-0 +1

Нннн
110 Отговор
Няма такава гума да мине 700000

Оценка:
-0 +1

Тъй както са го открили
111 Отговор
Ще е хубаво пак да го закрият тоя кенеф

Оценка:
-1 +4

Т101
112 Отговор
Спомени от студентските години.
Весел автомобил. Добре, че не съм имал.
Няколко приятели обаче имаха. Леле, мале! Че вдигаше 180 с попътен вятър по надолнище е вярно. Нямаше друга толкова бърза руска кола.
Че се разпадаше също е вярно. Таблото има рафт, който опира в коленете на пътника.
Голям боклук, но има и романтика.

Оценка:
-2 +2

Човек
113 Отговор

До коментар #47 от "Ликвидатора":


Цял живот руска машина да караш

Оценка:
-1 +2

Демократ
114 Отговор

До коментар #93 от "Представител на посолството на РСФСР":


Ако те знам кой си и ако имах възможност щях да купя тая съветска красавица и да ти я дам да я караш цял живот.Такива като теб само това заслужават!

Оценка:
-1 +3

Бацо от Краводер
115 Отговор
Абе луди ли сте да плюете този уникат...единствения ми автомобил дето 'пиеше'' всякакво гориво...май само мазут не му бях сипвал. А по мои наблюдения, най му харесваше ацетона-едни много интересни сажди изкарваше през ауспуха...такива едни...парцалести.На няколко пъти са ми казвали че като се залепят на стъклото на тоя зад мене, после нямат чистене..знам ли.. може и да е верно. Това ми е спомен от времената, когато имаше лимит на бензина-20л месечно май беше.Добре, че за ацетона нямаше лимит, нито талони...ама после изкарах два Зил-а с празни метални каси от двора, та изкарах бая пари от тях.А като се вземе и символичната цена на ацетона тогава..абе беше си много на далавера

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка