Last news in Fakti

7 Ноември, 2010 21:15 13 248 60

Гаранция за автомобилите втора употреба

  • автомобили втора употреба-
  • министерство на транспорта

Употребяваните автомобили в България ще бъдат продавани с гаранция, която удостоверява тяхната техническа изправност. Това става факт след като министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков подписа тристранен меморандум с Асоциацията на вносителите на автомобили и Комисията за защита на потребителите.

С меморандума ще бъде подобрен контролът и качеството на продаваните автомобили в Република България, като се акцентира върху тяхната безопасност, техническа изправност и гарантиран произход. Клиентите ще получават гаранция от минимум 3 месеца за закупения автомобил, която ще бъде давана от автокъщи, които са членове на Асоциацията на вносители на автомобили, обясни Александър Цветков. Това се удостоверява чрез сертификат и стикер, който се залепя на стъклото на автомобила, допълни министърът.

В случай, че някоя от автокъщите продаде неизправен автомобил и откаже да отстрани повредата или да възстанови парите за ремонт на клиента, съгласно вътрешния етичен кодекс на членовете на организацията, ще понесе санкция, която може да достигне 5 000 лв.

В Асоциацията на вносителите на автомобили членуват 82 автокъщи от 16 населени места и потребителите могат да избират между повече от 10 000 автомобила, които вече са със гаранционни условия от продавача. Организацията е отворена и за нови членове, като по този начин ще бъде разширено предлагането на употребяване автомобили с гаранция.

От страна на Комисията за защита на потребителите меморандума подписа нейният председател Дамян Лазаров, а от Асоциацията на вносителите на автомобили - Цветелина Цанева, която е изпълнителен директор на организацията.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Линдрос

    44 5 Отговор
    Хубава идея, но не е ясно дали ще бъде постигнат желания ефект. Аз лично се съмнявам. Вие какво мислите по-темата?
  • 2 ///

    39 3 Отговор
    Ако всичко е черно на бяло и аз съм съглесен, че идеята е много добра.
    Въпроса е какво включва тази гаранция, защото всеки може да каже - давам 3 месеца гаранция на колата ама в тая гаранция не влизат проблеми със скоростната кутия, горивната система и борд компютъра и така тия 3 месеца са практически... безполезни.
  • 3 toni

    19 5 Отговор
    от теб , мен и другите зависи дали ще се постигне ефекта. щом е някоя автокъща иска да фигурира в този списък ( а те ще искат понеже всеки ще иска да си купи кола от тях , а не от другите къщи ), няма да се излагат и ще си понесат последствията. Оплакваш се - или ги глобяват или излизат от списъка.
  • 4 Сашо

    21 5 Отговор
    Крайно време е да се въведе контрол и в тази сфера, че твърде много станаха гробниците ето се продават за коли, но защо не се изнесе списък с фирмите които са вече членове на Асоциацията на вносители на автомобили, за да се ориентират купувачите????
  • 5 ludoto i tupoto

    5 16 Отговор
    nie sme za vuvejdane na zakona jiveeme v milano italia vsicki ni poznavat
  • 6 Badi

    12 5 Отговор
    Kak 6te stanve tova ne mi qsno nqma nito edna upotreqvana kola deto da e izpravna dori i s cena ot 20000lv. Za da moga dadat 3 meseca ili 10000km garanciq koeto nastapi parvo trqbva da oblujat naplano avtomobilite i da ostranqt si4ki zabejelki i neizpravnosti a tova strauva pari i vreme i nervi edvali 6te im se znaimva 6te dadavat nqkva hartiq pak ako slu4ino nqkoq kola se razpadne prez tezi 3 meseca 6te po4nat da obesnqvat kak tova i onova ne vlizalo v "garanciqta"

    Коментиран от #8

  • 7 Пешо кирката

    34 4 Отговор
    Идеята е хубава,но закъсняла. Мисля,че българите пак ще му хванат цаката. Аз лично се досещам за 2-3 начина , но да не ме обвинят в конспирация.
  • 8 Пешо кирката

    18 7 Отговор

    До коментар #6 от "Badi":

    Ами като вземат такива малоумни неграмотници като теб, да им оближат колите и да им " остранят сички забежелки", ще си спестят и пари и време и нерви. А после и ти като повечето неграмотни олигофрени тук ще почнеш да се хвалиш колко коли си карал(мил),нали ?
  • 9 ReMuS

    16 0 Отговор
    awe tuka si4ko e korupciq nqma garancii i takiva si4ko gleda da te precaka i teq garancii ni6to nqma da promenat!!!
  • 10 Kinko

    1 3 Отговор
    Nai nakraq da ima ot kade da si zakupish polzvana kola bes da te e strah dali nema te ostavi na 100 metra ot avto kyshtata. Dano si durjat na garanciata.
  • 11 sobstvenik na avto kashta

    20 0 Отговор
    tazi garancia shte dovede neminuemo do povishavane na cenite na avtomobilite vtora upotreba
  • 12 graver

    14 2 Отговор
    Е, че те навреме се сетиха...
    Хората вече си изтеглиха кредити за да вземат кола. 1/4 от автокъщите фалираха или са на път да го направят понеже имат по една продажба за 2-3 месеца.
    Истината е че бизнеса с автомобили втора ръка доста замря и сега отчаяно се опитват да привлекат купувачи.
    Ето защо и си мисля, че това просто няма да проработи по начин удобен за крайният потребител.
    Не че идеята не е добра, напротив, но е закъсняла, крайно неясна, а вероятно и спекулативна.
  • 13 ruslan

    7 6 Отговор
    graver biznesat sas avtomobili vtora raka nikoga niama da umre

    Коментиран от #26

  • 14 GOGO

    22 0 Отговор
    Ако си купите кола втора употреба и при появил се дефект за секунда си помислите, че появил се дефект няма да е по ваша вина - значи сте голям наивник!
    Или ще сте прекалили с оборотите /няма значение, че има ограничител!/, или сте прегряли двигателя, или ...
    Ходете и доказвайте, че не сте Черен Петър!
    Идеята е чудесна, но едва ли ще работи в България!

    Коментиран от #16

  • 15 xaus

    5 3 Отговор
    В испания всеки които продава кола втора ръка е задължен да даде гаранция около 3 месеца дори и частните лица...
  • 16 graver

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "GOGO":

    Аз не съм написал че този вид бизнес ще умре, а че е замрял към момента.

    Определено в авокъщите има доста повече застояли автомобили в сравнение с преди 3 години.
    Факт е, че хората нямат излишни пари, също както е факт че има и свръхпредлагане.
    Все някак купувачите трябва да бъдат привлечени...

    За да не бъда разбран погрешно: аз също карам 11 годишен автомобил купен незнам коя си ръка.
  • 17 Здравелин

    22 1 Отговор
    На мен гаранция не ми трябва, точно пък за кола 2-ра ръка.Просто ще ми е по-добре ако ми кажат истината на колко километра е "реални" и какво са сменили по нея,тва ми е достатъчно
  • 18 tw

    12 1 Отговор
    Определено това е търговски трик на тези 88 автокъщи с цел да си продадат натоварената ценово продукция. Както винаги - потребителят е пре...ан отново, в което няма нищо лошо. 90% от хората хал хабер си нямат от коли, за сметка на това ги карат.. ;)

    Коментиран от #31

  • 19 Гадове

    8 2 Отговор
    Естествено, че е търговски трик и няма нищо общо с грижата за клиента. На тия гадове изобщо не им пука какъв трошляк ти продават и как те загробват с разходи за ремонти. Да фалират и да просят като кучета, пак ще им е малко за свинщините, които направих в последните 20 години. Лошото е, че още има тъпаци, които купуват без да гледат, без да мислят и без да питат. като един мой колега, който купи кола от автокъща на Околовръстното без изобща да запали двигателя. Харесала му на външен вид и тегли заем с тлъста лихва, а сега няма пари да смени маслото, филтрите, ангренажа и да сложи поне аларма. Свършиха за гуми, акумулатор, съединител и куп други неща, които не е гледал. Кара си така, тя сеца, тропа, дано само ремъка не скъса. От 5 хил. лв., за колкото я взе, ще му излезе десетарка като стой, та гледай. Но пък воланът е претапициран, та свети.
  • 20 Ghost_town

    6 4 Отговор
    Evala :)
    Mnogo dobra ideq no dano da vaji za vsi4ki avto ka6ti i nai-vajnoto da priznavat garanciqta...

    Коментиран от #47

  • 21 mile

    3 3 Отговор
    predi mesec si kupih kola opel smenih im vsi4ko minah 200 km.i i smesi antifriza s masloto,i precakvaneto e palno prodavat bokluci sas dobavki i posle si 4ukai glavata.
  • 22 Пешко

    16 0 Отговор
    Ще има осезаемо увеличение на цените от тези автокъщи.
    Договора така ще бъде написан,че потребителя винаги да губи гаранцията.
  • 23 TRAIAN

    5 2 Отговор
    interesno kolko sa iazakusali na gorubliane da se 4udiat kak da si prodadat troshkite....da si platiat za 3 meseca gospoda i na skapanata kola ste e izpravna....kolko s akm za 3 mes....5 6000.niama kola da ne gi izdrji...4ak takbiz bokluci n vzemame ot morgite v Itally.....i kakva li shtee cenata s garacia...i koia gonina ste sa...2006 ili 2007.Vsi4ki znaiat 4e v BG ne blusnati koli ne se vnasiat po4ti...
  • 24 Димитър

    6 5 Отговор
    Подкрепян напълно идеята.
    Според мен най-малкия ефект от нея, е че ще се отстранят търговците, които продават най-големите трошки по пазарите.
    Понякога имам чуството, че има добре напудрени трошки, които са купувани от автоморги в Италия.
    Като цяло подкрепям правителството, което се опитва да въведе ред в тая разградена котура наречена България.
  • 25 дрън-дрън

    11 0 Отговор
    това си го искат самите автокъщи с цел привличане на клиентела
    гаранция от 3-6 месеца, доказване....
    предпоставка е този стикер, който Ви дават, да завиши цена
  • 26 Венелин Нейчев Ганев

    9 0 Отговор

    До коментар #13 от "ruslan":

    Човек четеш ли какво си написал? Аз от 3 месеца си търся кола и всичко което си струва по автокъщите изчезва буквално за часове! За да си купя нормална кола на нормална цена трябва да стоя нонстоп в интернет и да дебна като гладен вълк. Много ясно че някои салони ще фалират, като продават корса 94г. за 3999лв или някой изгнил австро-германец дето не пали. В момента пазарът е в небивал подем и всичко читаво изчезва на мига. А тези глупости с гаранция за 10-15г кола са пълни глупости. Искат да дигнат цените и да се налапат автоджамбазите.Същата история като стандарт стара планина, продължаваме да си ядем сланино-соевите смеси, но с 50% по-висока цена!
  • 27 z

    13 0 Отговор
    Пълна глупост. Организация с цели 82 автокъщи претендира за някаква представителност и това е начин да се легитимира, да се направи на говорител на търговците втора употреба и да привлича членове, за да започне да иска пари за себе. И за тежест вика министъра, който съвсем безкористно се отзовава. Интересно къде беше тая организация, като плащахме незаконно акцизи, години наред? Тогава някой да и е чул гласа? Гаранция за автомобилите втора употреба трябва да се регламентира на държавно ниво, както е в Германия, а не някаква мижава организацийка да подписва някакви меморандуми с Министерството на транспорта. Утре ще се пръкне втора организация на вносители и те ли ще подписват? Щом тия искат да си лепят стикери да си ги лепят. За какво е изобщо участието на Министерството? Всяка частна организация, която въведе някакво изискване към членовете си, трябва ли за тежест да тича при министъра?
  • 28 Ванче Михайлов

    8 0 Отговор
    Пълна глупост да искаш от 15-20 годишни бараки,ихвърлени от западняка гаранция!Ще ни се смеят американците!
  • 29 GOGO

    8 4 Отговор
    Ние, болшинството от българите сме мазохисти! Не харесваме новите коли, караме гумите до втори плат /до неотдавна се чудехме какво е това зимна и лятна гума!?!/, "циганим" се за всяка стотинка при смяна на маслото или накладките, слагаме газови уредби /а монополистите се възползват от нашата беднотия и липсата на държава и ни удрят жестоко с цената на газта!/ още, и още ...
    "Гаранция" за 10-12 годишна кола?!? Минете през Горубляне! Едва ли ще намерите такъв автомобил на повече от 120-130х.км., а половината са на един собственик 45-и набор! И очаквате от тези хора да ви дадат реална информация за това, което продават?!?
  • 30 sobstvenik na avto kashta

    4 0 Отговор
    priatelio za da ti smesi vodata i masloto ti e iggoriala garniturata na glavata neshto koeto s dobavka niama kak dase skrie.ili si spial kato si kopuval avtomobila ili mal shans za teb che i e doshal momenta.tova ne e skap i sewriozen problem neznaia zashto mrankash.da nepriatno e da si ia karal samo 200 km i dase sluchi tova.
  • 31 DanielDSH

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "tw":

    Напълно съм съгласен с теб братле............Коректността е в основата на сделката, но от друга страна продавача/прекупвача, според мен е невъзможно да знае подробности около дефектите на всеки автомобил, който продава, още повече ако колите са доставени с автовоз...........Ще видим и този път какво ще се получи............
  • 32 busko

    0 2 Отговор
    kraino vreme beshe,kolkoto i danese haresva na nqkoi ot tqh tova shte gi nakara dasa pokorekni,estestveno shte ima nekorekni,ite shte svalqt ot cenata dano mnozina dago osznaqt
  • 33 batko777

    4 0 Отговор
    .....бай ганьо иска да му е евтино.....така че .....ха ...ха ...ха.....гаранция.....то тук и в родилния дом я няма.....честито???????
  • 34 Viva Italy

    2 0 Отговор
    "В асоциацията членуват 82 автокъщи".Ми те само в Дупница са повече.А другите?
  • 35 maksito

    0 2 Отговор
    Po xybavo da ima garancii,za da ne se precakvame na s16tiq den po xybavo.
  • 36 sony

    5 2 Отговор
    Идеята с гаранцията е добра,но автокъщите пак ще намерят начин да ни излъжат със състоянието на автомобила.АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА СЕ ИЗДАВА НЯКАКЪВ ДОКУМЕНТ ИЛИ СЕРТИФИКАТ,КОЙТО ДА УДОСТОВЕРЯВА ДАЛИ АВТОМОБИЛА Е ПРЕТЪРПЯЛ КАТАСТРОФА ИЛИ НЕ E,КОГАТО СЕ ВНАСЯ В БЪЛГАРИЯ ОТ ГЕРМАНИЯ,ИТАЛИЯ и др.,ЗАЩОТО 99% ОТ АВТОМОБИЛИТЕ КОИТО СЕ ВНАСЯТ В БЪЛГАРИЯ СЪС АВТОВОЗИТЕ СА КАТАСТРОФИРАЛИ И ТУК СЕ РЕМОНТИРАТ. АВТОКЪЩИТЕ ТРЯБВА ДА УДОСТОВЕРЯВАТ И ИЗМИНАТИТЕ КИЛОМЕТРИТЕ А НЕ ДА ГИ ПРЕВЪРТАТ НА 120-150 000 КМ.
    ТРЯБВА ДА НЕ СЕ ВНАСЯТ АВТОМОБИЛИ БЕЗ СЕРВИЗНА КНИЖКА И TUV КОЕТО Е ЕДИН ВИД ГАРАНЦИЯ.....
  • 37 $$$

    4 0 Отговор
    ХА,ХА,ХА тука е пълно с ненормалници.Абе наивници,да не мислите,че някой дава гаранция на търговците за да ви дадат и те на вас?Те вносителите на нови автомобили въртят клиентите си на шиш,когато се стигне до поемане на разходи,а какво остава за старите "щайги".Като искате стара кола си я закарайте на познат майстор за да ви каже колко пари ще ви струват консумативите и в какво състояние е колата.
    СМЕШНИЦИ.Да сте чули нещо за умора на материалите?Света ще се свърши,баламите НИКОГА.
  • 38 PANASONIC

    1 3 Отговор
    sony много си смешен бе.Ти от космоса ли идваш или си бил в кома та не знаеш коя година сме.Нали 90% от колите които са на пазаря са удряни.За какви книжки говориш,когато става въпрос за тотално износени коли?Както казва колегата ГОЛЕМИ БАЛАМИ СТЕ.
  • 39 миро

    1 3 Отговор
    О.К. и Аз продавам коли и съм за Гаранцията но да стане като на Запад , с Гаранция колата да струва 5000 лева а без Гаранция 2500 защото да не си мисли българина че ще кара кола 2 месеца и му омръзва ,троши и мотора и я връща на продавача, всичко се плаща-както каза този турчин аамет доганчето-безплатен обяд няма
  • 40 ivo

    2 0 Отговор
    Abe hora vie ste maloumni be
    kakva garancia na kola ot 1500-2500 evro , izvadete transporta 800 lv i kakvo stava sredno kola za 1000 evro
    a vie isskate da se sovalkata "chalinger" s 5 godini garancia.....V USA ima garancia obiknovenno na skapite ot 10 000 i to samo na dvigatel osnovno
    O BG krivorazbrana civilizacia kolko ot vas si kupiha takava kola....
  • 41 kinko

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "kinko":

    V USA moi6 si kupi6 garancia na kvata i da e kola, Razbira se si pla6ta6 suotvetno, no garanciata e po jelanie na klienta.

    Коментиран от #41

  • 42 koki

    0 0 Отговор
    Garanciata naprimer na edna zakupena kola v Angliq e:moje i da za 500 liri no ti garantira sigurno pribirane do Bulgaria! za tova kupuvaite si koli s desen volan i niama da imate problemi!!!!!!!!!!!!!!!
  • 43 brumbalan

    0 0 Отговор
    kolegi , ne se li sestate , che tuk se vnasiat predimno koli za koito v zapadne evropa nikoi turgovec ne iska da dade garancia . niakoi tam e veche e precenil sustoianieto na kolata , zatova i cenata e priemliva za neplatezosposobnia bulgarin .kola vtora ruka s garancia tam struva v euro kolkoto e u nas v leva
  • 44 pepi

    0 1 Отговор
    това с гаранциата се отнасия за автокъщите не за битаците дупница гурубляне и тем подобни самозвани търговци но българина си мисли че там е по евтино качесвото струва пари
  • 45 м

    1 1 Отговор
    колите на запад с гаранциа са по скъпи това с сервизните книжки него вярвайте а пак това с майсторите още повече платете по скъпо вземете документ какво включва тази гаранциа и карайте с здраве
  • 46 jeysen

    4 0 Отговор
    никой не обръща внимание на факта колко са ниски цените на употребявани автомобили в Германия например и каква надценка слагат нашите продавачи-кола за 400E СТАВА 3800лв,а за това че продавачите сами не били на ясно какво предлагат не съм съгласен,те иначе няма да се занимават с този бизнес,не може след покупката и смяна на консумативите да ти гори по 2л масло на 1000км
  • 47 КУРТИ

    4 4 Отговор

    До коментар #20 от "Ghost_town":

    АЗ ТОЧНО ЗАТОВА СИ КАРАМ ЛАДИТЕ И НЕ МИ ДРЕМЕ ВЪОБЩЕ. ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВИ И НАДЕЖДНИ КОЛИ ЗА БГ. ЗА 5 ХИЛКИ БИХ СИ ВЗЕЛ ДВЕ 2107 10-тина ГОДИШНИ, КОИТО ЩЕ ИЗДЪРЖАТ МИНИМУМ ОЩЕ 20 ГОДИНИ С НЕЗНАЧИТЕЛНИ РЕМОНТИ.
  • 48 vesana999

    2 0 Отговор
    Според мен по-добре късно от колкото никога!На запад одавна го има,там ако те излъжат за километри и състояние на колата имаш право да ги осъдиш,но тук в това беззаконие вси1ки правят каквото си искат превъртат километрите като побъркани и тем подобни,но поне е някакво начало.А до колкото за 82-те къщи с гаранцията лично за мен ще къщи които вкарват по-скъпи коли на малко километри иначе няма сметка за коли над 150 хиляди.Сега дано да въведат и гаранцията като особеност в сайтовете за коли.
  • 49 СТЕЛТ

    1 0 Отговор
    Кой им дава на търговците гаранция при закупуването на колите втора употреба от чужбина, та да дават и те такава!?
  • 50 kinko

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "kinko":

    Ctelt ti vzema6 nagrada za nai glupavo mnenie po temata do sega. 4estito...

    Коментиран от #50

  • 51 6efs

    1 0 Отговор
    Сервизите за битова електроника замазват и усукват докато не изтече гаранцията, пък какво остава за автодилърите? Човек отива в автосервиз и си плаща и те пак му прецакват колата, или я закърпват да изкара поне 5-6 месеца, след което става страшно!Според мен потребителя ще бъде ощетен повече и от досега, защото ще плаща по-висока цена(която включва обслужването на автомобила), а вероятно повечето автомобили ще бъдат "закърпени" с полуизносени части.
  • 52 imeto

    1 1 Отговор
    не е ли ясно, че повечето кочини се купуват с масови отстъпки на цени от сорта на 300 евро ? След това следва "тунинговане", такси, регистрации, превоз - цената стъпва около 1000 евро общо - от 2000 лв на 3-5 хиляди лева - кой е луд да си купи такава кола ? Много ясно, че ще залежава продукцията. Истината е в buy-back, а трошките на запада да си ги рециклират, а Горубляне скоро ще фалира.
  • 53 Виктор

    0 2 Отговор
    Автопазарът на старо има свои национални особености, не случайно най - вървежен е Голфов клас на около 10 години за 4500 - 5000 лева, след ТОЧНО четири години колата се препродава за 3000 и се купува по-нова.Именно за тези автомобили ще има гаранция, при това ако се съгласиш на обратно изкупуване от автокъщата! Което значи че тя ще ти даде не 3000, а 2700 и ще продава колата за втори път пак с гаранция, за 3700 и ще прави пари! Що се отнася обаче до спортните и други редки модели и марки, работата ще е другояче.Но нека се замислим от гледна точка на законодателя - държавата, дали тя е "ожалила" хилядите измамени купувачи през последните 20 години, та сега се е "загрижила" майчински за нас ? Не.Идеята е да се купуват ПО-НОВИ автомобили, които по-често имат гаранция и струват ПОВЕЧЕ пари.Оттук - ако нямаш достатъчно пари за "кола в гаранция", тегли заем или ходи пеша.Това е НАТИСК от вносителите на нови автомобили, защото нека сме честни : ако си купя 13 годишна "Алфа Джи Ти Ви" за 4000 лева, вероятно ще дам още поне 2000 или 2500 лева да я стегна, т.е.ще ми излезе прекосило 7000 с каското. Докато чисто нова Алфа Джи Ти Ви струва 50000 лева... СЕДЕМ ПЪТИ ПОВЕЧЕ!!!А Алфите са си капризни и като нови, и като стари - не виждам защо да купувам нова?! Аз не виждам защо, но Държавата вижда причина - за да храня банкери с кредита на лизинга!!! Вносителите на нови автомобили са ГЛАДНИ, защото Българите предпочитат да купят 2 годишен автомобил от Англия, който е с 25 на сто по- евтин, отколкото чисто нов тук! И това ги дръсти!Като извод - да вдигнат минималната заплата на 1000 евро, да видят как кола над 5 години няма никой да кара!!!
  • 54 z

    0 0 Отговор
    Повечето тук пропускат изключително важния факт, че това е предложение на една мижава асоциация, която има само 82 автокъщи за членове. Както някой по-горе беше споменал, само в Дупница са повече. И това предложение на въпросните хора ще си важи само за техни членове, независимо, че по всички телевизии се опитаха да го изкарат като събитие от национално значение. Като че ли сега някой пречи на вносителите да дават гаранция, щом искат...
  • 55 pepi

    0 0 Отговор
    това в дупница и горубляне не са автокъщи а долнопробни битаци за излъскани кочини които нормален човек неби отишал точно оттам да си купи някаква измита и пребоядисана кола с временни номера на поне 300000км
  • 56 оги

    0 0 Отговор
    прав си това са битаци за балъци
  • 57 bobi

    0 0 Отговор
    така е момчета и аз се чудя как при толкова автокъщи ще си купуват коли от пазари разни и ще търсят качество; абе криза за балъци нема;
  • 58 e4o

    2 0 Отговор
    Dobre sq - da kupq li taka jaduvanata Fiesta ot 2004-2005 ili da subiram za nova kola?
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.