ФАКТИ.БГ

Tesla може да продължи да сече гори в Германия

Публикувана: 24 Февруари, 2020 11:21
60 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3681
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.8 от 13 гласа.

Германски съд постанови, че разчистването на дървета от мястото на първата фабрика на Tesla в Европа може да продължи, след като преди няколко дни издаде разпореждане, временно спиращо подготвителните работи. Това съобщи Reuters.

Припомняме, че предишния уикенд Административният съд в Берлин и Бранденбург постанови преустановяването на подготвителните дейности за строежа на завода на Tesla в Грюнхайде, тъй като еколози оспориха разрешителното за сеч на американската компания. В четвъртък обаче, след разглеждането на казуса, исканията на природозащитниците бяха отхвърлени, позволявайки на технологичния концерн да продължи с разчистването на терена. Окончателното одобрение за строеж на фабриката все още не е издадено.

В петък решението на съда беше приветствано от немската индустриална асоциация BDI и от министърът на икономиката Петер Алтмайер, който преди време в свое интервю изрази съгласие и готовност Германия да субсидира Tesla.

Депутатите от Християндемократическия съюз и Свободната демократическа партия предупредиха, че правната битка срещу Gigafactory ще нанесе сериозни щети на имиджа на страната като място за правене на бизнес.

В отговор на решението на съда, екоактивисти заявиха, че са окупирали гората, за да попречат на Tesla да построи завода си.

"Фабриката тук ще произвежда основно SUV-та. Това са снобски коли, които убиват хора", казаха те в изявление.

Миналия ноември американският производител на електромобили заяви, че ще построи фабрика в Грюнхайде, близо до Берлин, създавайки близо 12 000 работни места. Компанията иска да започне производството на 150 000 електрически автомобила годишно от средата на 2021-а, като планира да увеличи този брой до половин милион годишно.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.8 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Луд
1 Отговор
Важно е ,че депото за стари батерии ще е България.Под някой мост на магистралите.Примерно на Витиня мостовете могат да бъдат убежище за много стари батерии.Язовир Студена също,поне ще се напълни.

Коментиран от #19


Оценка:
-25 +27

Човек
2 Отговор
Гадното еврейче Мъск

Коментиран от #23


Оценка:
-23 +17

гöст
3 Отговор
Изсечените дървета ще се използват за таблото на автомобилите, хахахаха

Оценка:
-8 +9

Японеца
4 Отговор
Ще я построят, независимо от еколозите. Тея псевдозащитници на природата са едни добронамерени, но непрогледнали хора. Климата няма никакво отношение с нашата дейност, това е природна даденост и се редуват топли и студени периоди.

Оценка:
-19 +18

Бе да ги
5 Отговор
Какво им се сърдим на нашите помияри, при положение, че германците клекнаха пред евро-атлантическите 'ценности'.

Оценка:
-14 +15

type-R
6 Отговор
Хахаха, коментара за SUV-тата е убийййствен! Браво!

Оценка:
-2 +15

123
7 Отговор
В сърцето на Германия! Да видим гигантите кога ще настигнат технологията на Тесла. Според мен никога :)

Оценка:
-7 +15

Komapak
8 Отговор
Едните еко джендари спечелиха срещу другите. Въпрос на пари... Който има повече, печели! 😂

Коментиран от #12, #57


Оценка:
-13 +10

гост
9 Отговор
Организацията спряла изсичането е заклеймявана от официалните зелени организации. Погрешно съдията квалифицира това място като гора, а то е изкуствено засадена площ за индустриална дървесина, която така или иначе ще се сече. Затова и изсичането не е обвързано с разрешителното за строеж. На всичкото отгоре Тесла е поела ангажимент да засади три дървета за всяко отсечено, преместили са прилепи и мравуняци. Какво искате повече от това? Протестираха и срещу водата, кой чул, кой разбрал, но се оказа, че заявеното количество на консумация е потенциалното максимално и то, без да са включени рециклираната вода и тази от валежите. Сградите са планувани с фотоволтаици, с плоски покриви. Фабриката в Невада също започна дейност с висока консумация на ток, но след като изградиха мощности на веи и оптимизираха производството консумацията е много по-ниска. Сега ще видите как една по една големите компании ще искат да имат заводи то този на Тесла, ама за немските вероятно няма да протестират. Това е лицемерие. Всички субсидии са равни за кандидатите, изпълняват условия-получават субсидия, това е, а дебилите го тълкиват като подпомагане на Тесла.

Оценка:
-7 +19

pepy
10 Отговор
"... Това са снобски коли, които убиват хора"

Ти да видиш... Шофьорите не убиват, а колите... и то само само снобските.

Не познавам и не съм чувал за фанатик /без значение какъв/, който да е добре сглавата.

Коментиран от #43


Оценка:
-2 +27

321
11 Отговор
А, ей така се прави. Искам и нашия съд да се произнася за 10 дена по подобни казуси. А не отровно зелените промити мозъци - врещят - не искаме втори лифт на Банско и съда мисли по няколко години по измислените им жалби.

Оценка:
-0 +19

гост
12 Отговор

До коментар #8 от "Komapak":


Дали ?? Или стогодишните немски пушилници се опитват да спечелят поне още годинка време , преди да бъдат тотално сринати дори в родната Германия ?? Имаш ли идея какво значи за 2-3 години да пуснеш производство от 500 000 бр на най-продавания модел електромобил , когато пушилниците от 10 години реват , че електромобилите "нямали търсене" и нямало смисъл да започват такова производство ?

Коментиран от #14, #15, #27


Оценка:
-8 +18

Dido
13 Отговор
И какво се радвате толкова, като ако изобщо един ден ги карате, те ще са на 15 години и 500 000км :-) :-) :-) Тръгнал Ганьо яздейки магаре, да кометира какво ще произвеждат и карат в Германия!

Оценка:
-7 +6

Komapak
14 Отговор

До коментар #12 от "гост":


Немците няма да спрат да си купуват родно произведени автомобили. Не Тесла ами и боинг да им дават те са си праволинейни! Така че поне следващите две три години докато започнат и те с електричките масово няма да са на пълна загуба.

Коментиран от #17


Оценка:
-5 +9

Миро
15 Отговор

До коментар #12 от "гост":


Като знаем толеранса в планирането на Мъск, 2021 бързо ще стане 2025. А немците не са толкова прости! И като производители и като потребители! Скоро ще бълват електрички на разумни цени с разумни показатели и каквито са националсти Гигафабрика ще затвори поради липса на търсене още преди да е стигнала пълния си капацитет!

Коментиран от #16, #18, #20


Оценка:
-13 +7

гост
16 Отговор

До коментар #15 от "Миро":


Последния "толеранс" на Мъск е 6 (шест) месеца ПРЕДСРОЧНО !!!! За твое най-голямо съжаление !!! Модел Y беше обявен за октомври 2020 , а тръгва в САЩ след една седмица от 1 март !!! И именно същия ще се сглобява и в Берлин !! Та да не би 2021 да стане НАЧАЛОТО на 2021 , щото мноооого ще боли за вашта дружинка , хахахах !!

Оценка:
-6 +12

Никой не говори за загуби
17 Отговор

До коментар #14 от "Komapak":


На този етап, пазарният дял на електромобилите е толкова малък, че няма да се отрази драстично на продажбите на автомобили с ДВГ. В дългосрочен план обаче е важна тенденцията. Предприятията добиващи материали за батериите изпревариха времето си и създадоха свръхпроизводство, защото цените на материалите се повишиха в очакване на бум на електромобилите. Заради свръхпроизводството обаче, цените за материалите се сринаха. Оказа се че няма кой да им купува материалите, защото няма достатъчно фабрики за производство на батерии. Заради дефицита им, цените на батериите спряха да падат, а много автомобилни производители и то от най-реномираните, като Audi и Mercedes, останаха без батерии и не могат да си повишат производството. На всичко отгоре, доставчиците и вдигнаха цените над предварително уговорените. В момента се строят десетки, ако не и стотици заводи за батерии на всички континенти. До две-три години ще се появи свръхпроизводство на батерии, което ще им срине цените и тогава вече е възможно да настъпи "светлото бъдеще" на електромобилите, докато не станат критичен брой за зарядната и електропреносна инфраструктури.

Оценка:
-1 +9

гост
18 Отговор

До коментар #15 от "Миро":


Също така "толеранса" за Шанхай беше година и половина , а фабриката тръгна 11 месеца след първата копка !! В Гугъл мапс доскоро не бяха успели да сменят спътниковата снимка на голо поле , а фабриката доставяше първата партида коли !! Ама друго си е ВАГ четири години да избира място и последно да реши , че пак отлага , хахаххахах !!! Та какво викаше , че знаеш за "толеранси" ??

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +15

Луд
19 Отговор

До коментар #1 от "Луд":


Понеже гледам ,че ми слагате много минуси явно се ядосват ,че ще ги държим на депо искам да ми успокоя.Може да се пробват да ги изгорят в Марица Изток или в ТЕЦ Гълъбово.

Оценка:
-5 +6

гост
20 Отговор

До коментар #15 от "Миро":


И между другото терена ВЕЧЕ е изсечен към днешна дата и се работи по временните пътища за строежа ! То реално беше останало към 5-6% преди тия измислени жалби !!

Оценка:
-2 +3

Миро
21 Отговор

До коментар #18 от "гост":


И да попитам както пита един по горе - и теб това какво те грее?!?! Като ще ги чакаш да станат на 15 години за да се повозиш евентуално?!?! Като трупаш толкова статистика и знания за Мъск в главата си освен да спориш по форуми и под статии за друго служат ли ти? Айде качвай се на Гоуфу с газовото и отивай да правиш ластици по светофарите!

Коментиран от #24


Оценка:
-3 +4

ел фен
22 Отговор
Харесвам Тесла, но тук екоактивистите са прави, Тесла не трябваше да строи в гора. Разваля си имиджа така.

Коментиран от #25, #26


Оценка:
-8 +4

болш
23 Отговор

До коментар #2 от "Човек":


Евреин е Путин, Ленин е Евреин, дори Сталин, но не и Мъск.

Коментиран от #35


Оценка:
-3 +8

гост
24 Отговор

До коментар #21 от "Миро":


Както съм отговарял и друг път на такива като теб и тоя "по горе" , Гоуф със и без газово никога не съм имал и никога няма да имам за ваше съжаление , макар , че съм сменил поне 20 коли през живота си , а шофьорския ми стаж надхвърля 1,5 милиона км ! А това което питаш какво ме грее , умирам си от кеф , че най-накрая някой бръкна отзад на долните измамници , наричащи се "автопроизводители" , най-вече с немски произход и то така им бръкна , че им изкара червата през ануса , хахахах !!

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +5

Какво не разбра?
25 Отговор

До коментар #22 от "ел фен":


Първо това не е гора, а изкуствено залесен район, който е предвиден за дърводобив. А второ, въпреки първото, Тесла ще засади на друго място три пъти повече дървета отколкото са изсекли. Трето, само за първият месец, Tesla ще произведе толкова електромобили на този терен, че ще спести повече въглероден двуокис, отколкото биха могли да абсорбират изсечените дървета. Откъдето и да го погледнеш, решението е в помощ на екологията, а не в ущърб.

Оценка:
-2 +14

гост
26 Отговор

До коментар #22 от "ел фен":


А не беше ли по-добре да провериш отнякъде , преди да повтаряш опорките на петролофилчетата или просто си маскиран такъв , представящ се за "елфен" ??? Ако не ти е известно в Германия изкуственото отглеждане на "гори" за промишлен дърводобив е основен дял от селското стопанство , също както у нас гледането на жито примерно ! Та въпросната "гора" е именно това и така или иначе е щяла да бъде изсечена само до 3-4 години , ама кой да им каже на петролофилчетата !!

Оценка:
-4 +5

Бачо Киро
27 Отговор

До коментар #12 от "гост":


Алоууу посмали малко, аре. Не представяй МАКСИМАЛНАТА производителност на завода за реална. Кой ти каза, че ще правят по толкова реално? Че те и в момента вече не се бавят с доставките, което значи, че търсенето не превишава особено производството. Нещо си се объркАл с реалността какви коли се търсят най-вече на пазара, а това са евтините коли под 25, даже 20 000 евро. Дори един ден светът да мине само на ток пак те ще се търсят. Що летите из облаците и си мислите, че масовите продажби са от автомобили по 40-50, че и нагоре хиляди евро ... Та с две думи - това, че Тесла си увеличават максималния капацитет на производство не означава, че ще бълват по толкова на година. Човек не строи завод и не дава сума пари за нещо, което прави колкото му трябва в момента, така е, просто се подсигуряват за бъдещето. Много е вероятно когато имат вече повече възможност за производство да направят и по-евтина малка градска кола, която да се произвежда по-масово. От създаването си до днес Тесла са продали няма май още един милион автомобила, ти вече почна да продаваш по няколко милиона на година ...

Коментиран от #33


Оценка:
-6 +5

ФауВе
28 Отговор
Двигателите на другите фирми трябва да се спрат, защото убиват природата. Само Тесла има право да убива природата.

Коментиран от #30


Оценка:
-7 +3

ФауВе
29 Отговор

До коментар #24 от "гост":


Хахахахаха Човекът, който не можа да каже как се паркира кола, имал стаж над 1,5 милиона км?!?!?!? Хахахахаа.

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +3

Пак си зле с математиката
30 Отговор

До коментар #28 от "ФауВе":


Ако отсечеш на едно дърво, но на друго място засадиш 3 други, унищожаваш ли горите или ги възстановяваш?

Понеже ти е трудно до невъзможно да го сметнеш, ще ти дам конкретен пример. Ако Тесла отсече един милион дървета, а засади три милиона, простата математика която за тебе е сложна показва, че в крайна сметка ще има два милиона повече дървета отколкото е имало преди това. Прекалено сложно ли се изразих, за да ме разбереш или отново ще трябват стотина мнения обяснения?

Коментиран от #31, #60


Оценка:
-4 +7

ФауВе
31 Отговор

До коментар #30 от "Пак си зле с математиката":


Къде видя Тесла да сади в Германия? Просто ли попитах, или си по-про3 и трябва още да ти го опростя?

Коментиран от #39


Оценка:
-7 +4

гост
32 Отговор

До коментар #29 от "ФауВе":


Хахаххах , а фантазиите какво "не съм можел да кажа" , ама според теб , тебе "греят" ли те ??

Оценка:
-2 +3

33
Този коментар е премахнат от модератор
12345
34 Отговор
Значи в Германия могат да се изсекат стотици декати гора за един завод, а в Банско не може да се остекат няколкостотин дървета, за да се направи втора кабинка и още няколко писти. Пак двойни стандарти ей.

Коментиран от #36


Оценка:
-10 +5

Човек
35 Отговор

До коментар #23 от "болш":


Мъск е истинско юдейско изродче като Зукарбърг

Коментиран от #37


Оценка:
-8 +5

гост
36 Отговор

До коментар #34 от "12345":


С малката разлика , че в Германия става въпрос за дървета на 15-20 години , изкуствено засадени на равно поле като тепсия и обкръжени от още сто пъти по толкова декари същата "гора" от промишлен тип , а в Банско за 100-150 годишни дървета от защитен природен резерват , ама карай ! Не че оправдавам това в Банско напълно , но трябва начин за гарантиране , че концесионера няма да чете разрешението като дявол евангелието !

Оценка:
-2 +13

гост
37 Отговор

До коментар #35 от "Човек":


Мноооого ви бръкна отзад , нали , хахаххаха !! А още не е започнал даже по съществено , само гледай !!

Коментиран от #38


Оценка:
-4 +8

Човек
38 Отговор

До коментар #37 от "гост":


Вие еврейче обичате да си бъркате отзаДЕ нали?

Коментиран от #40


Оценка:
-7 +3

Това да не са ти дизелите
39 Отговор

До коментар #31 от "ФауВе":


Какво значение има къде са засадени дърветата? Важното е да са засадени някъде на земята. Това да не са ти дизелите, които освен въглероден диоксид изхвърлят и цял коктейл от други гадости, които замърсяват локално въздуха? Въпреки това, тези дървета ще бъдат засадени точно в Германия. Отделно Илон Мъск е финансирал
и засаждането на още един милион дървета в друга кампания.

Коментиран от #47


Оценка:
-2 +8

гост
40 Отговор

До коментар #38 от "Човек":


Само тва успя да измислиш , нали , хахах !! Кво да правиш , бедни възможности !! А кой обичал или не обичал да му бъркат няма значение , има значение на кой му се СЛУЧВА , хаха !! И то даже без да обича ! Отделно , че нямам общо с евреи , но това не значи , че такива като тебе могат само да са им обслужващ персонал !!

Коментиран от #44


Оценка:
-2 +4

Грета
41 Отговор
Важното е че се правят еко коли

Оценка:
-1 +4

дсдс
42 Отговор
Заводите на Мъск наречени Гигафактори са от затворен тип: влизат материали, излизат коли, а всичко се прави вътре, като все по-малко части се доставят от външни производители. Мнозинството от проблемите им бяха свързани с продукти доставени от други производители като болтове, колани, въздушни възглавници, електрически компоненти. Имат си забележки, ясно е, но модел 3 е прекрасно конструирана кола, икономична и на ниска цена. Надявам се след 5г. да има достъпни 3,4г. модел У и модел 3, за да можем да започнем и ние да караме подобни коли у нас.

Коментиран от #48


Оценка:
-4 +9

type-R
43 Отговор

До коментар #10 от "pepy":


СУВ-тата са опасни. И за тези вътре в тях, и за другите на пътя, това са имали предвид.

Коментиран от #45, #49


Оценка:
-3 +2

Човек
44 Отговор

До коментар #40 от "гост":


На евреите и на тебе ще бъда обслужващ персонал само в Бухенвалдюдейска подлого!

Коментиран от #46


Оценка:
-3 +2

И какво му е опасното?
45 Отговор

До коментар #43 от "type-R":


И какво му е опасното на Тесла модел Х например? Доколкото си спомням получи максимален резултат за сигурност, плюс счупен стенд за странично преобръщане, защото не са успели да го преобърнат дори при максималното натоварване на стенда. Май бъркаш бензиновите SUV с висок Център на тежестта, с електрически SUV, чиито център е по-нисък дори от този на повечето спортни автомобили. На практика се намира на височина около оста на гумите.

Оценка:
-1 +5

ЧИЧО АДОЛФ
46 Отговор

До коментар #44 от "Човек":


Не се карайте ще има за всички ГОСТИ!

Оценка:
-0 +2

ФауВе
47 Отговор

До коментар #39 от "Това да не са ти дизелите":


Виждаш ли колко си к.ух? Айде, аз ще дойда да ти осека дърветата в двора, а после ще засадя нови в моя двор. Важното е, че съм засял, а не къде, нали? Гл.упак!

Коментиран от #50


Оценка:
-6 +2

ФауВе
48 Отговор

До коментар #42 от "дсдс":


Надявай се! Това ще ти остане. Евтин модел 3 е трета употреба.

Оценка:
-5 +1

pepy
49 Отговор

До коментар #43 от "type-R":


Прав си, но не само със SUV или с други "снобски" коли стават сакътлъци. В статията е дадено като цитат на екоактивисти и затова реагирах така.

Оценка:
-0 +0

Вярно някой е глупак
50 Отговор

До коментар #47 от "ФауВе":


Ама не този, когото наричаш така, а онзи който виждаш в огледалото всяка сутрин. Имам наследствена гора и доста дърва за рязане в нея. Ако искаш ела да нарежеш няколко кубика. Носи си инструменти, не е лошо да дойдеше и с камион, че ще трябва да ми ги закараш на вилата, която е на 50 км от гората. Да не мислиш че Илон Мъск ще си ги нося от тях тези дървета? Те са засяти преди години именно с цел дърводобив, който сега е за сметка на Тесла, но дървесината остава в Германия. От екологична гледна точка е все едно къде ще бъдат засадени новите дървета. Даже колкото по към екватора, толкова по-добре, защото ще растат по-бързо и ще абсорбират въглероден диоксид през цялата година, включително през зимата.

Коментиран от #51, #54


Оценка:
-1 +9

Редактора пак пише каквото си иска
51 Отговор

До коментар #50 от "Вярно някой е глупак":


"Да не мислиш че Илон Мъск ще си ги нося от тях тези дървета? " Да се чете : "Да не мислиш че Илон Мъск ще си ги носи у тях тези дървета?"

Оценка:
-1 +2

Комбина
52 Отговор
Това, ако беше станало така демонстративно, в България, щяха да ни бомбардират от ЕС!

Оценка:
-6 +0

Антикомунисt 1
53 Отговор
Това, ако беше станало в България, особено с такава арогантност, щяха да ни бомбардират, докато не остане и една тревичка.
Европа е толкова отвратително и лицемерно място, че спокойно мога да повърна... върху тях!
Само като видим, че затварят църкви, за да отварят джамии,... това е дъното!

Коментиран от #55


Оценка:
-8 +4

ФауВе
54 Отговор

До коментар #50 от "Вярно някой е глупак":


Каза ли току що, че нямаш нищо против да ти изсека гората, или така ми се стори? За много оригинален ли се мислиш, наистина? Ръсиш глу.пости само и само да си отгоре, а? И парите си ли така раздаваш? Що ли ти отговарям?

Коментиран от #56


Оценка:
-2 +1

ФауВе
55 Отговор

До коментар #53 от "Антикомунисt 1":


Чудя се, кои са петте резака, които са ти сложили минуси. Единият го знам, сменя си никовете на всеки коментар. Другите 4 кои ли ще да са?

Оценка:
-1 +1

Разбира се че нямам нищо против
56 Отговор

До коментар #54 от "ФауВе":


Ако ти не ми я отсечеш по желание, ще трябва да наема някой на когото да платя за тази работа. Сега дърветата са на германците, а Тесла плаща за сеченето и превоза. Така или иначе нали като ми ги отсечеш нарежеш и нацепиш ще ми ги докараш на вилата. Или и това не можа да схванеш от написаното. Хайде кръгом да видиш какво съм написал.

Коментиран от #58


Оценка:
-2 +2

Име
57 Отговор

До коментар #8 от "Komapak":


Те като са джендъри ти направо си пед*р*ст

Оценка:
-1 +0

ФауВе
58 Отговор

До коментар #56 от "Разбира се че нямам нищо против":


Нищо такова не си писал, мух.льо! Сега си го добави, както правиш винаги, за да се измъкнеш от нас.ра.ното положение, в което се навираш сам. Хла.пашките ти номера не вървят в средите на възрастните. Аре, кръгом, и бягай да си допиеш фантата на сладкарницата!

Оценка:
-0 +1

Научи се да четеш
59 Отговор
Пак ли ме направи смешен? Вижда се кой е смешния. Не можеш да разбереш едно изречение, дори когато е написано в прав текст без никакви заобикалки. Сега с големи букви ще ти отбележа, къде съм писал, че дърветата си остават за собственика, а ти кажи че съм го написал СЛЕД ТОВА за да се оправдавам. : Вярно някой е глупак
91ОТГОВОР
До коментар #47 от "ФауВе":

Ама не този, когото наричаш така, а онзи който виждаш в огледалото всяка сутрин. Имам наследствена гора и доста дърва за рязане в нея. Ако искаш ела да нарежеш няколко кубика. Носи си инструменти, не е лошо да дойдеш и с камион, че ще ТРЯБВА ДА МИ ГИ ЗАКАРАШ НА ВИЛАТА, която е на 50 км от гората. Да не мислиш че Илон Мъск ще си ги носи у тях тези дървета? Те са засяти преди години именно с цел дърводобив, който сега е за сметка на Тесла, но ДЪРВЕСИНАТА ОСТАВА В ГЕРМАНИЯ. "

За такива с малко умствен багаж обяснявам, че Тесла и ти ще режете чужди дърва за собствена сметка и накрая ще ги дадете на собственика. Мислиш ли, че собственика ще има нещо против? Как ще решиш която и да е задача, като даже не може да схванеш условията?

Оценка:
-2 +0

Ивайло Пенев
60 Отговор

До коментар #30 от "Пак си зле с математиката":


Добре, а тези дървета след колко време ще носят същите ползи от фотосинтезата като отсеченото дърво? Защото изсичаните дървета не са на година или две... Иначе си прав, но минава едно технологично време, докато се изравнят двете стойности и дойдат добрите резултати. Аз не съм сред заслепените защитници на природата и смятам, че е добре да се отварят подобни заводи, АЕЦ и т.н. при съблюдаване на всички мерки за безопасност, за да има синергия - чист въздух, природа, здрави работници и служители.., но ми се струва, че в този форум все се пренебрегват изискванията за постигане на въглеродна неутралност и желаното се представя за действително.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери