В Мюнхен се състоя официалната премиера на изцяло електрическото BMW i4. Баварският съперник на Tesla Model 3 трябваше да дебютира на салона в Женева, но след отмяната му германците решиха да представят купето с четири врати онлайн.
i4 бе един от най-обсъжданите и шпионирани модели на BMW и повечето специфични особености на дизайна му станаха известни още преди месеци. Акцент във външността е грамадната радиаторна решетка, която има чисто декоративни функции. Страничните огледала са заменени от камери, а специално оформените джанти намаляват коефициента на въздушно съпротивление.
Централно място в интериора заема извит екран. В лявата му част е разположен приборният панел, а в дясната - информацията от мултимедийната система. Физически бутони практически липсват - изключение прави само блокът на централния тунел.
Благодарение на технологията BMW eDrive от пето поколение всички компоненти на електрическата задвижваща система са обединени в един модул. Захранването е поверено на батерия с капацитет 80 кВтч, която захранва електромотор с мощност 530 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за четири секунди, а заявеният от производителя автономен пробег по цикъла WLTP достига 600 км.
Звукът на i4 е разработен от холивудския композитор Ханс Цимер, написал музиката за фирми като "Пърл Харбър", "Карибски пирати" и "Цар Лъв". Серийното производство на новото електрическо BMW започва догодина в Мюнхен.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Brabus
13:04 03.03.2020
2 пилот на Ферари
13:08 03.03.2020
3 Скромния
13:09 03.03.2020
4 гост
Коментиран от #74, #75
13:12 03.03.2020
5 Коmapak
Коментиран от #73
13:13 03.03.2020
6 Borislav Popov
13:35 03.03.2020
7 Borislav Popov
Коментиран от #41
13:41 03.03.2020
8 Ихааа
13:41 03.03.2020
9 da da
Коментиран от #12, #13, #79, #81
13:45 03.03.2020
10 некойси
13:49 03.03.2020
11 Виагра
13:50 03.03.2020
12 гост
До коментар #9 от "da da":
Смарт часовника на Епъл миналата година е продал ПОВЕЧЕ от ЦЯЛАТА швейцарска часовникарска индустрия !! Другите отделно ! И като бройки и като пари !! Как мислиш , накъде ще идат нещата , хаха ??!!Коментиран от #21
13:51 03.03.2020
13 гост
До коментар #9 от "da da":
Та мисълта ми беше , не е проблема в дисплеите , а в междуушието ти !! И си отговори сам има ли значение на теб какво ти харесва !!13:52 03.03.2020
14 Факт!
Коментиран от #49
13:59 03.03.2020
15 Haha
Коментиран от #35
14:07 03.03.2020
16 така така
14:12 03.03.2020
17 Лео
Битка с Тесла ? Съмнявам се . Това ще е 2 ,да не кажа 3 пъти по скъпо и съответно няма да хване много купувачи.
14:13 03.03.2020
18 стоян
14:13 03.03.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Borislav Popov
До коментар #12 от "гост":
Те тукашните тролетариати, където и да видят статия за Епъл или Айфон, веднага се нахвърлят с негативни коментари и започвт да плещят всякакви простотии, че я днес. я утре, нахапаната ябълка щяла да фалира. Ноо, държавният фонд на Норвегия спечели рекордните $180 млрд. през 2019-а, нoрвeжския фонд притeжaвa дялoвe в пoвeчe oт 9 000 кoмпaнии в cвeтoвeн мaщaб. Нaй-гoлям принoc зa печалбата му дoнecoхa учacтиятa в Аpplе, Miсrоsоft и Nеstlе. Още мноооого ще има да чакат ибриците докато ябълката фалира !https://fakti.bg/biznes/450500-darjavniat-fond-na-norvegia-specheli-rekordnite-180-mlrd-prez-2019-a
Коментиран от #85
14:23 03.03.2020
22 гост
15:07 03.03.2020
23 Японеца
Коментиран от #24
15:17 03.03.2020
24 Кореец
До коментар #23 от "Японеца":
И като бълва какво?Те германците не са джендърята в Калифорния да харесват тролеиКоментиран от #25, #30
15:24 03.03.2020
25 Китаец
До коментар #24 от "Кореец":
Кви джендъря ве, момче. Кола която ускорява за 3 секунди до 100. Да те ускорят на това, ще се нас.. реш, ама за джендъря било! Много си зле.15:28 03.03.2020
26 гост
Коментиран от #31
15:59 03.03.2020
27 Японеца
16:01 03.03.2020
28 за гъби съм
Коментиран от #29
16:13 03.03.2020
29 гост
До коментар #28 от "за гъби съм":
Да е, ама няма шанс. Етрон, ЕКюЦ, са на цени 70-80х.долара и са конкуренти на модел У, който е 45х.долара, това БМВ дали ще го пуснат на цена 40х.долара? По-скоро на 140х.долара, защото за БМВ всичко е екстра и лукс, докато при Тесла например панорамните покриви са си обичайни, а немците товарят няколко хиляди долара за това, ще няколко хиляди за джанти, няколко хиляди за мултимедия и обявените 80х.долара стават 100х.долара.Коментиран от #42
16:35 03.03.2020
30 Ахаха
До коментар #24 от "Кореец":
То щото в германия джендъри няма.16:40 03.03.2020
31 Кефф
До коментар #26 от "гост":
Промяната ще дойде когато в градовете се забранят ДВГ.Стане ли това и немците са аут.16:42 03.03.2020
32 Госあ
17:08 03.03.2020
33 Филип СтЗ 1989 София 7А
Коментиран от #34
17:10 03.03.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 BMW
Сигурен съм, че има елегантен начин да направят да лиши отдалеч, че е с електромотор, няма нужда такива дивотии да творят.
17:52 03.03.2020
37 type-R
18:05 03.03.2020
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Random
18:26 03.03.2020
40 Госあ
До коментар #38 от "Borislav Popov":
Електрокарите и веитата са шум, който ще отшуми. Защото съвсем скоро всички ще се светнат,че трябват реални мерки, а не грийнуошинг. Точно затова германците и японците, че и французите залагат на икономични двигатели, хибриди и водородни клетки. Достатъчно е да се знае,че Даймлер и Тойота работят по водородни клетки. Относно електрокарите и веитата, всички държави дават пари от данъкоплатците за доказано неефективни "технологии " с висок въглероден отпечатък. На всичкото отгоре, тези "технологии " са теоретично ограничени и няма място за развитие. Това е най големия парадокс - дават се държавни пари за нещо с висок въглероден отпечатък и ограничено развитие !Коментиран от #43, #47, #54, #55
18:44 03.03.2020
41 Батман
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Защо не се пишеш с истинското си име лорде Евгени Минчев ?18:53 03.03.2020
42 за гъби съм
До коментар #29 от "гост":
В доста сайтове пише че очакват цена около 50К евро. Разбира се има вероятност да излезе на двойна цена както стана с Тайкан. Иначе много се впечатлих от концепта iNext, на живо изглежда по-добре от на снимки, а с 24'' джанти си е екстра. Тази i4 е точно в стила на iNext и това е стъпка в правилната посока, като изключим решетката евентуално. Само не знам защо нямат завод за батерии още, дано да не се повтори случая с Е-трон.18:54 03.03.2020
43 Borislav Popov
До коментар #40 от "Госあ":
Ще отшумят колите с двг, а електрокарите ще продължават да се развиват и да еволюционират, това просто е неизбежно.Коментиран от #45
19:02 03.03.2020
44 Kolata
19:04 03.03.2020
45 Random
До коментар #43 от "Borislav Popov":
Колкото се развиха за 120 години ли?Коментиран от #46
19:24 03.03.2020
46 Borislav Popov
До коментар #45 от "Random":
Не, колкото се развиха от 2003 година насам.19:47 03.03.2020
47 Какво им е на веи-тата
До коментар #40 от "Госあ":
Какво място за развитие няма? Дори и да не се развиват, е достатъчно да продължат да им падат цените. Място ще се намери. Дали на 5 квадрата ще инсталираш един киловат фотоволтаици или на 4 квадрата, не е чак от такова голямо значение. Необходима е нищожна площ, за да се добие енергията за зареждане на всички автомобили например. Ти по колко километра минаваш на година?Коментиран от #57
20:11 03.03.2020
48 Нет
20:23 03.03.2020
49 АМИ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ЖАЛКИЯ КЛОУН
До коментар #14 от "Факт!":
СИ ТИ...ТАЗИ МАРКА ИМА ИСТОРИЯ И СЕ ДОКАЗАЛА ПРЕЗ ГОДИНИТЕ...А ТИ...СИ ПРОСТО ...НИКОЙ...КАПИШ...Коментиран от #53
20:56 03.03.2020
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Кочат
22:08 03.03.2020
52 Някой
22:09 03.03.2020
53 Факт!
До коментар #49 от "АМИ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ЖАЛКИЯ КЛОУН":
То и макя ти се е доказала с годините което не пречи да е стара чанта и да бъде заместена от нови мастии в публичният дом куъдето гордо е служила на народа с години.22:24 03.03.2020
54 Питър Бота
До коментар #40 от "Госあ":
Водородната клетка е брутална глупост.Тъй като електролизата е слабоефективна и скъпа.А в бизнеса всяко нерентабилно нещо отича в тоалетната.Коментиран от #56, #58
22:27 03.03.2020
55 type-R
До коментар #40 от "Госあ":
Ти пък къде видя държава да дава пари за доброто на гражданите си? Сега дават пари само на тайните служби и оня: интернет полицая, да не му споменавам името че ще ми изтрият коментара.....22:29 03.03.2020
56 Госあ
До коментар #54 от "Питър Бота":
К'во разбираш по ти от електролиза бе 😂 . Акъл да ръсиш .23:59 03.03.2020
57 Госあ
До коментар #47 от "Какво им е на веи-тата":
Ами аре братчед, като им е толкова евтина енергията да спрат да ги субсидират а ? От моите данъци. За въглеродния отпечатък е ясно. Публикувано е в списание с ИМПАКТ ФАКТОР. С това отговарям и на другия коментар - всички субсидират и веитата и електрокарите. И да прав си, не дават пари за благото на народа.Коментиран от #59
00:03 04.03.2020
58 Госあ
До коментар #54 от "Питър Бота":
Ако тръмпи не наливаше парите на реднеците в един обикновен прекупвач със съмнително образование, и той щеше да отече досега.Коментиран от #60, #69
00:08 04.03.2020
59 Не ми отговори на въпроса
До коментар #57 от "Госあ":
Колко километра минаваш на година?Коментиран от #62
00:12 04.03.2020
60 Тръмп играе сечено на Тесла
До коментар #58 от "Госあ":
Вече всички останали автомобилни компании ОСВЕН Тесла получават субсидии, но въпреки това Тесла продава в САЩ повече електрички от всички останали взети заедно.00:15 04.03.2020
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Госあ
До коментар #59 от "Не ми отговори на въпроса":
Ти не ми отговори на въпроса защо след като е толкова евтина енергията от тея боклуци не спрат субсидиите. Това са адски несериозни неща - електрокари,слънце и вятър. Точно затова германските,японски и френски инженери не гледат сериозно на целия тоя шум с колите, а от друга страна се правят нови поколения реактори.Коментиран от #70
00:40 04.03.2020
63 Питър Бота
Коментиран от #65
01:25 04.03.2020
64 Трифонов
07:21 04.03.2020
65 Трифонов
До коментар #63 от "Питър Бота":
Тези ще продадат обаче. Защото тази електричка е хубава. И за разлика от Тесла, е и пипната, като сглобка, качество на материалите и т.н. И наистина ще е на конкурентна на Тесла модел 3 цена. Възможно е да е няколко хилядарки по-скъпа, но не повече. И за разлика от тъпата Тесла - марка на 20 години, която не значи нищо, на тази отпред пише нещо, което има смисъл в автомобилната индустрия - най-консервативният бизнес в света. Така че задълбочи се върху въпроса как в края на месеца ще си платиш наема или ипотечната вноска и остави на БМВ да се притеснява за продажбите си.Коментиран от #67, #68
07:28 04.03.2020
66 Разчитат на зомбита
До коментар #61 от "Госあ":
Водородът е за тотално зомбирани. Няма сценарий, дори на теория, в който водородът да е по-добър и по-евтин от токът. За сметка на това, при водородът може да се наложи монопол и някой да определя цените за дойните кравички. Погледни каква направиха със своите мижави 200 станции Йонити, при положение че имат 10 000 други зарядни конкуренция и си представи как ще определят цените, ако са единствения ти вариант?Коментиран от #80
07:35 04.03.2020
67 Питър Бота
До коментар #65 от "Трифонов":
Стига с тва качество на материалите бе.Тва е някаква куха празна фраза незначеща нищо.Тия материали да не мислиш че бмв ги произвежда.Идват от поддоставчици.Сглобката да се коментира пак е смешно цялото сглобяване се следи компютърно и се сглобява от роботи или квалифицирани кадри.Що за глупост все едно само немеца знае как се завиват два болта.Тоя германофилизъм ви е изпил мозъците.По-важното е друго при ел колите най-важен е пробегът никой няма да даде повече пари за кола изминаваща по-малко каквито са немските недодялани корубини и тайкана и тва недоразумение което е като руските ракети има го само на лист хартия.07:42 04.03.2020
68 Питър Бота
До коментар #65 от "Трифонов":
Консервятивен е да в булгаристан всеки хвали немските ама булгаристан не е фактор в автопазара защото тука най-продаваната кола е дачия и рено каптюр.Е като ги фалите тия прасета с зурлеста решетка като онова отгоре поне ги купувайте.В Америка Генезис за 10 години се смятат за конкурент на всеки немски "премиум" та не знам кое е консервативното.07:45 04.03.2020
69 Изпреварващ
До коментар #58 от "Госあ":
Е тва че тебе като малъл са те напъвали да учиш безполезният немски език и си се увредил си е твой проблем.Пребии ваще вместо да киснеш в тоя умрел форум07:53 04.03.2020
70 Субсидиите спират
До коментар #62 от "Госあ":
Субсидиите спират навсякъде по света. Дори в България на практика няма субсидии вече пета година. В Китай ги спряха преди 2 години. В Германия и почти цяла Европа , цените за КАПАЦИТЕТ се дават на търгове, при които цените падат ПОД ПАЗАРНИТЕ и на практика субсидии не се изплащат, защото тези които са взели капацитет, получават от борсата повече, отколкото са се договорили. Как мислиш Тесла може да предложи 7цента за киловатчас в Германия, като само таксите за пренос и данъците на киловатчас струват двойно повече? Водородът ще има някакви реални шансове, чак когато токът стане без пари. Хайде сега ти да ми кажеш колко ти е пробегът на година, да видим колко място и колко пари ще трябват за да се осигури изминаването на тези километри? Ако искаш дай и твоето предложение. Също така дай предложение какво ще правим с АЕЦ Белене през лятото? Ще палим реакторите само през зимата? А на кого ще продаваме токът, като от тази година започнахме да купуваме ток от Турция защото там е по-евтин, заради възобновяемите източници които изградиха и продължават да изграждат?07:53 04.03.2020
71 Японеца
Коментиран от #72
07:59 04.03.2020
72 Кореец
До коментар #71 от "Японеца":
Те и сега са минимум 700км за модел Ес.08:35 04.03.2020
73 Хибридът "не вървял"
До коментар #5 от "Коmapak":
Кой точно хибрид "не вървял"? Просто питам, защото в завода в Мюнхен на ден от конвейера слизат между 500 и 800 броя 330 Е хибрид. От септември почва производството и на хибрид Туринг (комби)08:37 04.03.2020
74 То и един мибифон
До коментар #4 от "гост":
Струваше милион и половина лева преди години...09:03 04.03.2020
75 То и един мибифон
До коментар #4 от "гост":
Струваше милион и половина лева преди години...09:04 04.03.2020
76 TeslaDelusional
Първо, това БМВ изглежда в пъти по-добре от грозотията Модел 3 или Y.
Второ, това БМВ е с много по-високо качество.
Трето, това БМВ ще бъде с РЕАЛЕН ПРОБЕГ повече от Модел 3. Тия пробези, които Теслите ги пляскат за реклама, са абсолютна лъжа. Тесланарите мамят официалните тестове за пробег. Вече имаше десетки тестове на журналисти в реална среда, които показват, че Теслите са 20-30-40% по-неикономични от рекламираното.
Порше Тайкан на магистрала е почти толкова икономично, колкото Модел С. Поршето е с 20% по-широки гуми обаче.
Четвърто, Теслите прегряват още на втория старт на драг пистата, а пък на Нюрбургринг не могат да завършат под 9 минути. Тайкана и Етрон нямат такива проблеми.
И т.н, и т.н.
Коментиран от #77
13:01 04.03.2020
77 Типичен германофиль
До коментар #76 от "TeslaDelusional":
Ще ще ще....13:56 04.03.2020
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Ооо
До коментар #9 от "da da":
Стандартното табло е вече скъпо... спрямо тоя таблет, който ти го монтират и си спестяват всичкото копче и кабеляк... виж дизайна - обикновено табло с таблет и всичко приключва. Ще ти продават софтуер вместо хардуер. По всичко личи че става много по-евтина за производство от стандартна кола, което няма да го допуснат и ще надуват цени като за последно...16:38 04.03.2020
80 Антиелектрика
До коментар #66 от "Разчитат на зомбита":
Тотално зомбиран си ти! Къде ще го слагаш този ток, в джоба си ли?А сега произвеждаш ли си у вас ток? Май само простотии и лъжи произвеждаш?
И водородът не е бензин, за да се определя от търгашите и спекулантите на другия край на света, както ще започне да се определя и цената на батериите, заради редките метали в тях.
Водород може да добиеш от най-обикновена вода, а кобалт само от Конго, литий само от Австралия и Чили, графит само от Китай. Хайде честита независимост!
Коментиран от #83
18:21 04.03.2020
81 Стан
До коментар #9 от "da da":
Един глас против таблетите и от мен. Не ми се връзват някак. Екран със същата площ може да се вгради в арматурно табло и ще изглежда много по-стилно(пример: новата S-класа). Иначе изглежда страхотно.18:53 04.03.2020
82 Стан
19:26 04.03.2020
83 Разчитат на зомбита
До коментар #80 от "Антиелектрика":
Като теб. Кобалт има още в Австралия, Канада, Филипините, Замбия, а освен това има законсервирани находища в Русия, Казахстан и САЩ. Литии има в Чили, Боливия, САЩ, Аржентина, Конго, Китай, Бразилия, Сърбия, Австралия и Русия. Графит произвеждат Китай, Индия, Бразилия, Канада, Мозамбик, Русия и други по дребни производители, като Украйна 15 000 тона годишно и Пакистан 14 000.Като не знаеш не лъжи хората поне.
Коментиран от #84, #87
19:59 04.03.2020
84 Антиелектрика
До коментар #83 от "Разчитат на зомбита":
Знам само, че си многоник лъжлив трол. Къде е България тук и независимостта ти от трети страни?Е, във водорода си напълно независим, а точно платени тролове като теб лъжат, колко хубаво нещо са батериите.
Коментиран от #88, #89
20:37 04.03.2020
85 Абсурд
До коментар #21 от "Borislav Popov":
Не може да фалира фирма, която печели от глупостта и позьорството на хората, просто има твърде много профани и затова е обречена на успех.Предния коментиращ тръгнал да сравнява швейцарско бижу с електронна играчка. Голяма тъпотия.
20:59 04.03.2020
86 Бре
22:40 04.03.2020
87 Разчитат на зомбита
До коментар #83 от "Разчитат на зомбита":
Нищо не знаеш ти зомби и лъжеш, че само там и само там ги имало, литии, кобалт и графит. Халтаво водродно зомби.22:41 04.03.2020
88 Borislav Popov
До коментар #84 от "Антиелектрика":
Не е там работата бе Чунчо, човека те хваща в конкретна лъжа и ти го казва, но ти както винаги се извъраш и обръщаш плочата на твоята любима тема на обсъждане, многониковия трол. Но знай,не само ти имаш право да си сменяш никовете като носни кърпички, трол многоников !22:58 04.03.2020
89 България и независимост?
До коментар #84 от "Антиелектрика":
Какво си се разтревожил за лития на батериите? Че ние чесън от Китай вкарваме, ти за някакви батерии ни говориш. В момента транспортът е 100% зависим. Внасяме както автомобилите, така и горивото за тях. При електромобилите може да изнасяме мед, дори да правим двигатели тук. Може да произвеждаме и 100% от "горивото" за електромобилите. Разбира се за да го направим, или трябва да внесем или да си произведем фотоволтаици и перки. Когато говорим за водород, трябва да си внесем два пъти повече фотоволтаици и перки, за да се изминат същите километри. Освен тях обаче, трябва да се внесе платина, много платина за горивните клетки, които произвеждат водород. А него къде ще съхраняваш? В джоба? Токът поне можеш да го съхраняваш в батериите на електромобилите и батериите на зарядните станции, а после да го ползваш и по друго предназначение, а не само транспорт. Я помисли кога ще си по-зависим?Коментиран от #90
07:38 05.03.2020
90 Антиелектрика
До коментар #89 от "България и независимост?":
Искаш да кажеш, че един резервоар има живота на една батерия и нейната сложност? Пишеш за горивни клетки пък после пишеш, че двигателите можело да се правят у нас на електричките. Хайде да си изясним, че водорода може да се ползва и за батерии в електрички и за горене в ДВГ. Та къде си тръгнал да сравняваш независимостта на водорода със зависимостта от батериите? И за какви двойно повече ВЕИ-та говориш като тяхната работа е непостоянна и точно когато при тях има свръх производство на електричество, може да си произвеждаш колкото искаш водород. А за да запазиш електричеството ти трябват много повече батерии в пиковите моменти.Коментиран от #91
10:21 05.03.2020
91 IP Хасково
До коментар #90 от "Антиелектрика":
Публикувано във факти.бг: Водород може да добиеш от най-обикновена вода, а кобалт САМО от Конго, литий САМО от Австралия и Чили, графит САМО от Китай !Ей Чунчо, хванат си в реална тройна лъжа, такъв нагъл лъжец си, че не може и да бъде ! Иначе, много обичаш да обвиняваш другите в измислени от теб лъжи и изсмукани от пръстите те.
Коментиран от #92
11:08 05.03.2020
92 1432
До коментар #91 от "IP Хасково":
Ти хубаво му го казваш ама тоя боклук другата седмица пак ще го напише под всяка статия, и другата и другата и така до безкрайност. Казали са му че една лъжа като се повтори 1000 пъти... и той си рупа и не спира.Коментиран от #93, #94, #95
11:25 05.03.2020
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 IP Хасково
До коментар #92 от "1432":
Нека да го напише, аз и там ще му напомня лъжите му, просто те неговите лъжи станаха множко и аз вече не мога да им хвана края. Ми той антиелектрика, сам се оплете тук в собствените си лъжи и простотии, щото ги повтаря и пелтечи тук, години наред и все едни и същи. Не е добре това момче, честно ти казвам, явно има някакви проблеми.12:22 05.03.2020
95 Антиелектрика
До коментар #92 от "1432":
Понеже използвах същия епитет като теб, бях изтрит, а теб не са изтрили. Та като няма какво конкретно да кажеш и започваш да наричаш някой боклук така ли? Такива помияри като теб са смели само пред компа, като оня лъжлив трол, който уж беше от София и се явил на срещата пред Народния театър, а сега твърди, че не е от София. Жалки душици, добре че ги има тези смешни сайтове да ви търпят.Коментиран от #96
13:17 05.03.2020
96 Опа Чунчо
До коментар #95 от "Антиелектрика":
Не съм твърдял никога, че не съм от София бе, пак се оплете като пиле в кълчища в собствените си лъжи и простотии. Казах ти, че не съм от Хасково бе, папуняк ! Ти правиш ли разлика между София и Хасково или за теб това е един и същ град ? Хайде сега отворко да те видя, намери и ми покажи коментара в който аз, уж съм твърдял, че не съм от София. Я кажи там нещо за икономиката на Норвегия, дето нищо не произвеждала, а само нефт и газ добивала и за алуминия да не забравиш да разкажеш, как и той се добивал директно от земните недра ??Коментиран от #97
13:44 05.03.2020
97 Антиелектрика
До коментар #96 от "Опа Чунчо":
Кой си ти - оня който уж ме чакаше пред Народния театър, оня който не пишеше с други никове или оня който му казах да не ме занимава повече?Коментиран от #98
13:55 05.03.2020
98 IP Хасково
До коментар #97 от "Антиелектрика":
А ти кой си бе Чунчооооо, онзи който дойде уж на среща с мен пред Народния театър, но като ме видя и ти се дръпна фъшкията, отпраши яко дим ли ??Коментиран от #99, #100
14:24 05.03.2020
99 Антиелектрика
До коментар #98 от "IP Хасково":
И в Хасково ли имате Народен театър? Ти сигурно си главния комедиант там?Нали беше само с ник Borislav Popov и нали имаше афиши пред входа за реквизити? Нали нямаше да пишеш повече с мен, а сега сменяш ника, за да ти се връзвам? Ти си напълно луд и се повръща от гнусотията ти!
Коментиран от #101
14:34 05.03.2020
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Borislav Popov
До коментар #99 от "Антиелектрика":
Гoвoря ти зa cтoличния Нaрoдeн тeaтър бe Чунчo, прeд кoйтo ти уж дрйдe нa cрeщa c мeн, нo кaтo мe видя и ти ce дръпнa фъщкиятa, вeднaгa oтпрaши якo дим. Бъзльo, нe ce прaви нa удaрeн c мoкър пaрцaл .Коментиран от #102
14:51 05.03.2020
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Borislav Popov
До коментар #102 от "Антиелектрика":
Ха, ха, хванал си ме ти мен за онази работа, Чунчо ! Мааалка техническа грешка Гоше, вместо да цъкна - отговор до 99 коментар, съм нвтиснал - отговор до 98 коментар. Между другото, отделно благодаря на модератора за дето изтри грешния коментар ! А ти спирай и се махай, сайта няма да обеднее без теб и без това постиш едни и същи простотии тук, години наред.16:51 05.03.2020
104 ДОКО
12:06 06.03.2020