Last news in Fakti

3 Март, 2020 12:58 12 479 104

BMW извади конкурент на Tesla Model 3

  • bmw-
  • i4

В Мюнхен се състоя официалната премиера на изцяло електрическото BMW i4. Баварският съперник на Tesla Model 3 трябваше да дебютира на салона в Женева, но след отмяната му германците решиха да представят купето с четири врати онлайн.

 

i4 бе един от най-обсъжданите и шпионирани модели на BMW и повечето специфични особености на дизайна му станаха известни още преди месеци. Акцент във външността е грамадната радиаторна решетка, която има чисто декоративни функции. Страничните огледала са заменени от камери, а специално оформените джанти намаляват коефициента на въздушно съпротивление.

 

Централно място в интериора заема извит екран. В лявата му част е разположен приборният панел, а в дясната - информацията от мултимедийната система. Физически бутони практически липсват - изключение прави само блокът на централния тунел.

 

Благодарение на технологията BMW eDrive от пето поколение всички компоненти на електрическата задвижваща система са обединени в един модул. Захранването е поверено на батерия с капацитет 80 кВтч, която захранва електромотор с мощност 530 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за четири секунди, а заявеният от производителя автономен пробег по цикъла WLTP достига 600 км.

 

Звукът на i4 е разработен от холивудския композитор Ханс Цимер, написал музиката за фирми като "Пърл Харбър", "Карибски пирати" и "Цар Лъв". Серийното производство на новото електрическо BMW започва догодина в Мюнхен.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 41 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Brabus

    32 60 Отговор
    Даже е по-грозно!
  • 2 пилот на Ферари

    55 47 Отговор
    От всички немски фирми само БМВ се оказаха наистина иновативни и последователни. Браво на тях.Само големите бъбреци отпред малко не ми харесват. Но все пак явно дизайна търпи развитие и от фирмата си го харесват.
  • 3 Скромния

    30 43 Отговор
    Слаба ракия
  • 4 гост

    49 35 Отговор
    Що така скромно мълчим за цените ?? Да не се окаже накрая , че "конкурента" на Модел 3 е ПО-СКЪП от Модел С ?? И много по-лош , хахах !! Нагледен пример прехваления Тайкан !!

    Коментиран от #74, #75

  • 5 Коmapak

    47 9 Отговор
    Абе хибрида им не вървеше много та го спряха от производство... Чудя се сега като му на бият една солена цена колко ли ще продадат! Все пак е добре да се отбележи, че е стъпка в правилната посока.

    Коментиран от #73

  • 6 Borislav Popov

    27 15 Отговор
    Ха, а за какво му са тези огромни бъбреци, нали няма радиатор за охлаждане ? Я кажете по добре, вредни ли им са електромоторите и много ли ще облъчват пътниците и водача ?? Че нашите форумни анти-манти, сън не ги хваща завалиите, заради тези пусти електромотори, тонове коментари изписаха тук за тях ! Предлагам във всяка една статия за нова електричка, отделно да се уточнява, каква доза радиация излъчват нейните електромотори, само и само, антиелектриците да спят спокойно.
  • 7 Borislav Popov

    8 22 Отговор
    Аз съм тролей ватман и много разбирам от електрички. Викат ми факира на тролеите. Ма тия германци са прости бе , трябваше мене да питат как да я направят тая кола. Аз тролея съм го тунинговал и сега качвам пътниците за 3,2 секунди.

    Коментиран от #41

  • 8 Ихааа

    21 12 Отговор
    'Къв е тоз бобър ?
  • 9 da da

    18 7 Отговор
    Добра си е колата, само тея грозни таблети дето ги налагат напоследък ме дразнаят яко. Кво си му е на стандартното табло? И като се напраши отзад егати и почистването ... чудя се що луксозните часовници са със стрелки, е електронни ...

    Коментиран от #12, #13, #79, #81

  • 10 некойси

    22 4 Отговор
    Гледахте ли вече филма "Гробище за убийци на Тесла" :)
  • 11 Виагра

    25 2 Отговор
    Тия тва го водят от 2 годуни и все е мек.
  • 12 гост

    15 14 Отговор

    До коментар #9 от "da da":

    Смарт часовника на Епъл миналата година е продал ПОВЕЧЕ от ЦЯЛАТА швейцарска часовникарска индустрия !! Другите отделно ! И като бройки и като пари !! Как мислиш , накъде ще идат нещата , хаха ??!!

    Коментиран от #21

  • 13 гост

    10 6 Отговор

    До коментар #9 от "da da":

    Та мисълта ми беше , не е проблема в дисплеите , а в междуушието ти !! И си отговори сам има ли значение на теб какво ти харесва !!
  • 14 Факт!

    14 20 Отговор
    Пълни клоуни са от тая жалка фирмичка.Неслучайно са се запътили необратимо към фалита.

    Коментиран от #49

  • 15 Haha

    22 20 Отговор
    За пореден път бмв доказа че правят най грозните коли та даже по зле и фият мултиплата

    Коментиран от #35

  • 16 така така

    15 16 Отговор
    TESLA-рите ще се видят в чудо.
  • 17 Лео

    30 3 Отговор
    Екстериора не ми харесва ,а интериора - да.

    Битка с Тесла ? Съмнявам се . Това ще е 2 ,да не кажа 3 пъти по скъпо и съответно няма да хване много купувачи.
  • 18 стоян

    14 4 Отговор
    А цената дали ще е конкурентна на Тесла =поне с 10 000 евро ще е по скъпо от Тесла
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Borislav Popov

    14 1 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Те тукашните тролетариати, където и да видят статия за Епъл или Айфон, веднага се нахвърлят с негативни коментари и започвт да плещят всякакви простотии, че я днес. я утре, нахапаната ябълка щяла да фалира. Ноо, държавният фонд на Норвегия спечели рекордните $180 млрд. през 2019-а, нoрвeжския фонд притeжaвa дялoвe в пoвeчe oт 9 000 кoмпaнии в cвeтoвeн мaщaб. Нaй-гoлям принoc зa печалбата му дoнecoхa учacтиятa в Аpplе, Miсrоsоft и Nеstlе. Още мноооого ще има да чакат ибриците докато ябълката фалира !
    https://fakti.bg/biznes/450500-darjavniat-fond-na-norvegia-specheli-rekordnite-180-mlrd-prez-2019-a

    Коментиран от #85

  • 22 гост

    21 0 Отговор
    И сега да кажат цена на това чудо на техниката, което със своите два тона ще харчи само 14кв/100км?!? Обикновенните им тройки са на цени от 30-40х.евро, да не говорим за такива с ускорение от 4сек, което си е М4, който започват от 60х.евро нагоре. Единственното хубаво може би ще е звука на Цимер.
  • 23 Японеца

    14 6 Отговор
    На дизайн са я улучили, да видим на пробег, а това ще е след 2год! А, Тесла ще бълва коли в Берлин тогава!

    Коментиран от #24

  • 24 Кореец

    7 19 Отговор

    До коментар #23 от "Японеца":

    И като бълва какво?Те германците не са джендърята в Калифорния да харесват тролеи

    Коментиран от #25, #30

  • 25 Китаец

    21 6 Отговор

    До коментар #24 от "Кореец":

    Кви джендъря ве, момче. Кола която ускорява за 3 секунди до 100. Да те ускорят на това, ще се нас.. реш, ама за джендъря било! Много си зле.
  • 26 гост

    22 4 Отговор
    Те и Порше пуснаха убиец на модел Ес, но се оказа че изминава двойно по-малко км от обявеното и е на двойно по-висока цена от обявеното, а да, и озвучението си го доплащаш, както плащаш и зареждането на фирменните зарядни и то на тройни цени спрямо пазарните. Някак си не разбирам немците какви ги мислят. Видя се, че не съм само аз, нито е-трон се продава, нито екюц, нито и8. Какво се опитват да направят с такива главоломни цени във ерата на споделеното пътуване, не ги знам. Най-смешното е, че се мерят с Тесла, на която се присмиваха преди няколко години, а сравнението на луксозни немски седани с бюджетни американски коли е излишно, американците винаги са залагали на прост и евтин интериор, но пък с големи и мощни двигатели, качеството им не е било никога високо, но пък цените са им ниски за бранша. Немското се кара ако искаш премиум, ако искаш да кажеш, че имаш пари да си го позволиш. Тесла са лидери, няма спор за коли в сегмента 38-45х.долара няма по-добро, ето идва и модел У, надявам се това да е следващата ми кола.

    Коментиран от #31

  • 27 Японеца

    8 6 Отговор
    Ще забранят дизела, след това бензина, който е богат ще кара електрички, който не е, в метрото!
  • 28 за гъби съм

    9 13 Отговор
    Най-накрая нещо качествено от Европа, това вече може да конкурира и да мачка Тесли-те. Дано и цената да е смислена.

    Коментиран от #29

  • 29 гост

    14 2 Отговор

    До коментар #28 от "за гъби съм":

    Да е, ама няма шанс. Етрон, ЕКюЦ, са на цени 70-80х.долара и са конкуренти на модел У, който е 45х.долара, това БМВ дали ще го пуснат на цена 40х.долара? По-скоро на 140х.долара, защото за БМВ всичко е екстра и лукс, докато при Тесла например панорамните покриви са си обичайни, а немците товарят няколко хиляди долара за това, ще няколко хиляди за джанти, няколко хиляди за мултимедия и обявените 80х.долара стават 100х.долара.

    Коментиран от #42

  • 30 Ахаха

    4 0 Отговор

    До коментар #24 от "Кореец":

    То щото в германия джендъри няма.
  • 31 Кефф

    6 4 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Промяната ще дойде когато в градовете се забранят ДВГ.Стане ли това и немците са аут.
  • 32 Госあ

    5 15 Отговор
    Не са решили германците и японците, не са заврели краварчето с африкански произход,там където му е мястото. 😂 Но правилно, електрокарите са всичко друго, но не и екологични.
  • 33 Филип СтЗ 1989 София 7А

    8 5 Отговор
    И кво щв заврат бе смешен еле па бмв и германците.Аконне им бяха големите дяигатели никойбнямаше и да купува ес класи це класи и тн.Десетилетия тровеха въздуха.Но вече в градовете почват да забраняват двг не я Бг ама и Бг не е фактор.Та с тая ес классе а село ама там бабичките нема ги впечатлиш.Айде друм сельо!

    Коментиран от #34

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 BMW

    10 2 Отговор
    БМВ винаги са показвали красиви бензинови и дизелови модели, защо са решили че електричките трябва да бъдат грозни ?
    Сигурен съм, че има елегантен начин да направят да лиши отдалеч, че е с електромотор, няма нужда такива дивотии да творят.
  • 37 type-R

    15 1 Отговор
    "Звукът на i4 е разработен от холивудския композитор" Значи, след решетките, ауспусите, кухите капаци, и ненужните размери на джантите, вече дори звука е лъжа?
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Random

    5 7 Отговор
    Нищо, възползват се от пазара. Ама наистина, тия бъбреци няма за какво да са толкова големи, ама пък знае ли се, може да се харесва на джендърите които ще са основна клиентела за тие електрически недоразумения.
  • 40 Госあ

    5 10 Отговор

    До коментар #38 от "Borislav Popov":

    Електрокарите и веитата са шум, който ще отшуми. Защото съвсем скоро всички ще се светнат,че трябват реални мерки, а не грийнуошинг. Точно затова германците и японците, че и французите залагат на икономични двигатели, хибриди и водородни клетки. Достатъчно е да се знае,че Даймлер и Тойота работят по водородни клетки. Относно електрокарите и веитата, всички държави дават пари от данъкоплатците за доказано неефективни "технологии " с висок въглероден отпечатък. На всичкото отгоре, тези "технологии " са теоретично ограничени и няма място за развитие. Това е най големия парадокс - дават се държавни пари за нещо с висок въглероден отпечатък и ограничено развитие !

    Коментиран от #43, #47, #54, #55

  • 41 Батман

    9 2 Отговор

    До коментар #7 от "Borislav Popov":

    Защо не се пишеш с истинското си име лорде Евгени Минчев ?
  • 42 за гъби съм

    4 3 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    В доста сайтове пише че очакват цена около 50К евро. Разбира се има вероятност да излезе на двойна цена както стана с Тайкан. Иначе много се впечатлих от концепта iNext, на живо изглежда по-добре от на снимки, а с 24'' джанти си е екстра. Тази i4 е точно в стила на iNext и това е стъпка в правилната посока, като изключим решетката евентуално. Само не знам защо нямат завод за батерии още, дано да не се повтори случая с Е-трон.
  • 43 Borislav Popov

    8 5 Отговор

    До коментар #40 от "Госあ":

    Ще отшумят колите с двг, а електрокарите ще продължават да се развиват и да еволюционират, това просто е неизбежно.

    Коментиран от #45

  • 44 Kolata

    4 4 Отговор
    е много добра и мисля,че ще има успех.БМВ са концерн в който работят най-добрите инженери на Германия.Запазиха си и визията което е важно във време в което всичко е ширпотреба.Няма да е евтина като нова,но това е живота.Проблема е във 5 и 6 ръка хора дето ги карат и комрометират марката.Колко хора тук са карали ново БМВ?
  • 45 Random

    4 5 Отговор

    До коментар #43 от "Borislav Popov":

    Колкото се развиха за 120 години ли?

    Коментиран от #46

  • 46 Borislav Popov

    3 3 Отговор

    До коментар #45 от "Random":

    Не, колкото се развиха от 2003 година насам.
  • 47 Какво им е на веи-тата

    5 2 Отговор

    До коментар #40 от "Госあ":

    Какво място за развитие няма? Дори и да не се развиват, е достатъчно да продължат да им падат цените. Място ще се намери. Дали на 5 квадрата ще инсталираш един киловат фотоволтаици или на 4 квадрата, не е чак от такова голямо значение. Необходима е нищожна площ, за да се добие енергията за зареждане на всички автомобили например. Ти по колко километра минаваш на година?

    Коментиран от #57

  • 48 Нет

    5 0 Отговор
    Картинки показали... А реалната кола кога?
  • 49 АМИ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ЖАЛКИЯ КЛОУН

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Факт!":

    СИ ТИ...ТАЗИ МАРКА ИМА ИСТОРИЯ И СЕ ДОКАЗАЛА ПРЕЗ ГОДИНИТЕ...А ТИ...СИ ПРОСТО ...НИКОЙ...КАПИШ...

    Коментиран от #53

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Кочат

    9 4 Отговор
    По грозотия бие Теслата със сигурност
  • 52 Някой

    4 10 Отговор
    Kolata e super. Po e krasiva ot Tesla.
  • 53 Факт!

    4 1 Отговор

    До коментар #49 от "АМИ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ЖАЛКИЯ КЛОУН":

    То и макя ти се е доказала с годините което не пречи да е стара чанта и да бъде заместена от нови мастии в публичният дом куъдето гордо е служила на народа с години.
  • 54 Питър Бота

    11 3 Отговор

    До коментар #40 от "Госあ":

    Водородната клетка е брутална глупост.Тъй като електролизата е слабоефективна и скъпа.А в бизнеса всяко нерентабилно нещо отича в тоалетната.

    Коментиран от #56, #58

  • 55 type-R

    5 0 Отговор

    До коментар #40 от "Госあ":

    Ти пък къде видя държава да дава пари за доброто на гражданите си? Сега дават пари само на тайните служби и оня: интернет полицая, да не му споменавам името че ще ми изтрият коментара.....
  • 56 Госあ

    2 7 Отговор

    До коментар #54 от "Питър Бота":

    К'во разбираш по ти от електролиза бе 😂 . Акъл да ръсиш .
  • 57 Госあ

    4 2 Отговор

    До коментар #47 от "Какво им е на веи-тата":

    Ами аре братчед, като им е толкова евтина енергията да спрат да ги субсидират а ? От моите данъци. За въглеродния отпечатък е ясно. Публикувано е в списание с ИМПАКТ ФАКТОР. С това отговарям и на другия коментар - всички субсидират и веитата и електрокарите. И да прав си, не дават пари за благото на народа.

    Коментиран от #59

  • 58 Госあ

    4 2 Отговор

    До коментар #54 от "Питър Бота":

    Ако тръмпи не наливаше парите на реднеците в един обикновен прекупвач със съмнително образование, и той щеше да отече досега.

    Коментиран от #60, #69

  • 59 Не ми отговори на въпроса

    4 1 Отговор

    До коментар #57 от "Госあ":

    Колко километра минаваш на година?

    Коментиран от #62

  • 60 Тръмп играе сечено на Тесла

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "Госあ":

    Вече всички останали автомобилни компании ОСВЕН Тесла получават субсидии, но въпреки това Тесла продава в САЩ повече електрички от всички останали взети заедно.
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Госあ

    2 3 Отговор

    До коментар #59 от "Не ми отговори на въпроса":

    Ти не ми отговори на въпроса защо след като е толкова евтина енергията от тея боклуци не спрат субсидиите. Това са адски несериозни неща - електрокари,слънце и вятър. Точно затова германските,японски и френски инженери не гледат сериозно на целия тоя шум с колите, а от друга страна се правят нови поколения реактори.

    Коментиран от #70

  • 63 Питър Бота

    7 0 Отговор
    А бе колко продадоха ман.галцедес от електрическата си кола.Точно така НУЛА.

    Коментиран от #65

  • 64 Трифонов

    5 1 Отговор
    Българският народ е един много малък народ... но затова пък - много прост! Завистливи, алчни и комплексирани дребни душици. Можете да простите всичко - на убиеца - убийството, на крадеца - кражбата, на грабежаджията - грабежите, на изнасилвача - изнасилванията, на измамника - измамите. Това, което не можете да простите, е успехът на ближния! Няма да доживеем Тесла да станат масов премиум автомобил, като БМВ, Мерцедес и останалите, но инак щяхте и по тях да плюете, вервайте ми. Но просто ги няма нийде и затова така са ви легнали на сърцата. Докато БМВ, Мерц и Ауди са навсякъде и разстройват дребните ви душици ежедневно.
  • 65 Трифонов

    7 2 Отговор

    До коментар #63 от "Питър Бота":

    Тези ще продадат обаче. Защото тази електричка е хубава. И за разлика от Тесла, е и пипната, като сглобка, качество на материалите и т.н. И наистина ще е на конкурентна на Тесла модел 3 цена. Възможно е да е няколко хилядарки по-скъпа, но не повече. И за разлика от тъпата Тесла - марка на 20 години, която не значи нищо, на тази отпред пише нещо, което има смисъл в автомобилната индустрия - най-консервативният бизнес в света. Така че задълбочи се върху въпроса как в края на месеца ще си платиш наема или ипотечната вноска и остави на БМВ да се притеснява за продажбите си.

    Коментиран от #67, #68

  • 66 Разчитат на зомбита

    3 1 Отговор

    До коментар #61 от "Госあ":

    Водородът е за тотално зомбирани. Няма сценарий, дори на теория, в който водородът да е по-добър и по-евтин от токът. За сметка на това, при водородът може да се наложи монопол и някой да определя цените за дойните кравички. Погледни каква направиха със своите мижави 200 станции Йонити, при положение че имат 10 000 други зарядни конкуренция и си представи как ще определят цените, ако са единствения ти вариант?

    Коментиран от #80

  • 67 Питър Бота

    5 3 Отговор

    До коментар #65 от "Трифонов":

    Стига с тва качество на материалите бе.Тва е някаква куха празна фраза незначеща нищо.Тия материали да не мислиш че бмв ги произвежда.Идват от поддоставчици.Сглобката да се коментира пак е смешно цялото сглобяване се следи компютърно и се сглобява от роботи или квалифицирани кадри.Що за глупост все едно само немеца знае как се завиват два болта.Тоя германофилизъм ви е изпил мозъците.По-важното е друго при ел колите най-важен е пробегът никой няма да даде повече пари за кола изминаваща по-малко каквито са немските недодялани корубини и тайкана и тва недоразумение което е като руските ракети има го само на лист хартия.
  • 68 Питър Бота

    4 1 Отговор

    До коментар #65 от "Трифонов":

    Консервятивен е да в булгаристан всеки хвали немските ама булгаристан не е фактор в автопазара защото тука най-продаваната кола е дачия и рено каптюр.Е като ги фалите тия прасета с зурлеста решетка като онова отгоре поне ги купувайте.В Америка Генезис за 10 години се смятат за конкурент на всеки немски "премиум" та не знам кое е консервативното.
  • 69 Изпреварващ

    2 1 Отговор

    До коментар #58 от "Госあ":

    Е тва че тебе като малъл са те напъвали да учиш безполезният немски език и си се увредил си е твой проблем.Пребии ваще вместо да киснеш в тоя умрел форум
  • 70 Субсидиите спират

    4 0 Отговор

    До коментар #62 от "Госあ":

    Субсидиите спират навсякъде по света. Дори в България на практика няма субсидии вече пета година. В Китай ги спряха преди 2 години. В Германия и почти цяла Европа , цените за КАПАЦИТЕТ се дават на търгове, при които цените падат ПОД ПАЗАРНИТЕ и на практика субсидии не се изплащат, защото тези които са взели капацитет, получават от борсата повече, отколкото са се договорили. Как мислиш Тесла може да предложи 7цента за киловатчас в Германия, като само таксите за пренос и данъците на киловатчас струват двойно повече? Водородът ще има някакви реални шансове, чак когато токът стане без пари. Хайде сега ти да ми кажеш колко ти е пробегът на година, да видим колко място и колко пари ще трябват за да се осигури изминаването на тези километри? Ако искаш дай и твоето предложение. Също така дай предложение какво ще правим с АЕЦ Белене през лятото? Ще палим реакторите само през зимата? А на кого ще продаваме токът, като от тази година започнахме да купуваме ток от Турция защото там е по-евтин, заради възобновяемите източници които изградиха и продължават да изграждат?
  • 71 Японеца

    3 2 Отговор
    Пак ви казвам, след две години Тесла, ще са със 700км пробег!

    Коментиран от #72

  • 72 Кореец

    3 2 Отговор

    До коментар #71 от "Японеца":

    Те и сега са минимум 700км за модел Ес.
  • 73 Хибридът "не вървял"

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Коmapak":

    Кой точно хибрид "не вървял"? Просто питам, защото в завода в Мюнхен на ден от конвейера слизат между 500 и 800 броя 330 Е хибрид. От септември почва производството и на хибрид Туринг (комби)
  • 74 То и един мибифон

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Струваше милион и половина лева преди години...
  • 75 То и един мибифон

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Струваше милион и половина лева преди години...
  • 76 TeslaDelusional

    2 6 Отговор
    Виждам, че Тесланарите са нападнали и тази тема с недодяланите си и некомпетентни мнения.
    Първо, това БМВ изглежда в пъти по-добре от грозотията Модел 3 или Y.
    Второ, това БМВ е с много по-високо качество.
    Трето, това БМВ ще бъде с РЕАЛЕН ПРОБЕГ повече от Модел 3. Тия пробези, които Теслите ги пляскат за реклама, са абсолютна лъжа. Тесланарите мамят официалните тестове за пробег. Вече имаше десетки тестове на журналисти в реална среда, които показват, че Теслите са 20-30-40% по-неикономични от рекламираното.
    Порше Тайкан на магистрала е почти толкова икономично, колкото Модел С. Поршето е с 20% по-широки гуми обаче.
    Четвърто, Теслите прегряват още на втория старт на драг пистата, а пък на Нюрбургринг не могат да завършат под 9 минути. Тайкана и Етрон нямат такива проблеми.
    И т.н, и т.н.

    Коментиран от #77

  • 77 Типичен германофиль

    3 1 Отговор

    До коментар #76 от "TeslaDelusional":

    Ще ще ще....
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Ооо

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "da da":

    Стандартното табло е вече скъпо... спрямо тоя таблет, който ти го монтират и си спестяват всичкото копче и кабеляк... виж дизайна - обикновено табло с таблет и всичко приключва. Ще ти продават софтуер вместо хардуер. По всичко личи че става много по-евтина за производство от стандартна кола, което няма да го допуснат и ще надуват цени като за последно...
  • 80 Антиелектрика

    1 4 Отговор

    До коментар #66 от "Разчитат на зомбита":

    Тотално зомбиран си ти! Къде ще го слагаш този ток, в джоба си ли?
    А сега произвеждаш ли си у вас ток? Май само простотии и лъжи произвеждаш?
    И водородът не е бензин, за да се определя от търгашите и спекулантите на другия край на света, както ще започне да се определя и цената на батериите, заради редките метали в тях.
    Водород може да добиеш от най-обикновена вода, а кобалт само от Конго, литий само от Австралия и Чили, графит само от Китай. Хайде честита независимост!

    Коментиран от #83

  • 81 Стан

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "da da":

    Един глас против таблетите и от мен. Не ми се връзват някак. Екран със същата площ може да се вгради в арматурно табло и ще изглежда много по-стилно(пример: новата S-класа). Иначе изглежда страхотно.
  • 82 Стан

    3 0 Отговор
    Като прочетох, че звукът е разработен от холивудски композитор се замислих, че ставаме свидетели на отварянето на нова пазарна ниша: ОЗВУЧИТЕЛ НА ТРОЛЕИ! :) Прогнозирам нарастващо търсене в близките години.
  • 83 Разчитат на зомбита

    4 0 Отговор

    До коментар #80 от "Антиелектрика":

    Като теб. Кобалт има още в Австралия, Канада, Филипините, Замбия, а освен това има законсервирани находища в Русия, Казахстан и САЩ. Литии има в Чили, Боливия, САЩ, Аржентина, Конго, Китай, Бразилия, Сърбия, Австралия и Русия. Графит произвеждат Китай, Индия, Бразилия, Канада, Мозамбик, Русия и други по дребни производители, като Украйна 15 000 тона годишно и Пакистан 14 000.
    Като не знаеш не лъжи хората поне.

    Коментиран от #84, #87

  • 84 Антиелектрика

    0 4 Отговор

    До коментар #83 от "Разчитат на зомбита":

    Знам само, че си многоник лъжлив трол. Къде е България тук и независимостта ти от трети страни?
    Е, във водорода си напълно независим, а точно платени тролове като теб лъжат, колко хубаво нещо са батериите.

    Коментиран от #88, #89

  • 85 Абсурд

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Borislav Popov":

    Не може да фалира фирма, която печели от глупостта и позьорството на хората, просто има твърде много профани и затова е обречена на успех.
    Предния коментиращ тръгнал да сравнява швейцарско бижу с електронна играчка. Голяма тъпотия.
  • 86 Бре

    0 0 Отговор
    Какви са тези хипопотамски ноздри отпреде. Многото грозни нещо.
  • 87 Разчитат на зомбита

    1 2 Отговор

    До коментар #83 от "Разчитат на зомбита":

    Нищо не знаеш ти зомби и лъжеш, че само там и само там ги имало, литии, кобалт и графит. Халтаво водродно зомби.
  • 88 Borislav Popov

    4 0 Отговор

    До коментар #84 от "Антиелектрика":

    Не е там работата бе Чунчо, човека те хваща в конкретна лъжа и ти го казва, но ти както винаги се извъраш и обръщаш плочата на твоята любима тема на обсъждане, многониковия трол. Но знай,не само ти имаш право да си сменяш никовете като носни кърпички, трол многоников !
  • 89 България и независимост?

    2 0 Отговор

    До коментар #84 от "Антиелектрика":

    Какво си се разтревожил за лития на батериите? Че ние чесън от Китай вкарваме, ти за някакви батерии ни говориш. В момента транспортът е 100% зависим. Внасяме както автомобилите, така и горивото за тях. При електромобилите може да изнасяме мед, дори да правим двигатели тук. Може да произвеждаме и 100% от "горивото" за електромобилите. Разбира се за да го направим, или трябва да внесем или да си произведем фотоволтаици и перки. Когато говорим за водород, трябва да си внесем два пъти повече фотоволтаици и перки, за да се изминат същите километри. Освен тях обаче, трябва да се внесе платина, много платина за горивните клетки, които произвеждат водород. А него къде ще съхраняваш? В джоба? Токът поне можеш да го съхраняваш в батериите на електромобилите и батериите на зарядните станции, а после да го ползваш и по друго предназначение, а не само транспорт. Я помисли кога ще си по-зависим?

    Коментиран от #90

  • 90 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "България и независимост?":

    Искаш да кажеш, че един резервоар има живота на една батерия и нейната сложност? Пишеш за горивни клетки пък после пишеш, че двигателите можело да се правят у нас на електричките. Хайде да си изясним, че водорода може да се ползва и за батерии в електрички и за горене в ДВГ. Та къде си тръгнал да сравняваш независимостта на водорода със зависимостта от батериите? И за какви двойно повече ВЕИ-та говориш като тяхната работа е непостоянна и точно когато при тях има свръх производство на електричество, може да си произвеждаш колкото искаш водород. А за да запазиш електричеството ти трябват много повече батерии в пиковите моменти.

    Коментиран от #91

  • 91 IP Хасково

    3 1 Отговор

    До коментар #90 от "Антиелектрика":

    Публикувано във факти.бг: Водород може да добиеш от най-обикновена вода, а кобалт САМО от Конго, литий САМО от Австралия и Чили, графит САМО от Китай !
    Ей Чунчо, хванат си в реална тройна лъжа, такъв нагъл лъжец си, че не може и да бъде ! Иначе, много обичаш да обвиняваш другите в измислени от теб лъжи и изсмукани от пръстите те.

    Коментиран от #92

  • 92 1432

    2 2 Отговор

    До коментар #91 от "IP Хасково":

    Ти хубаво му го казваш ама тоя боклук другата седмица пак ще го напише под всяка статия, и другата и другата и така до безкрайност. Казали са му че една лъжа като се повтори 1000 пъти... и той си рупа и не спира.

    Коментиран от #93, #94, #95

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 IP Хасково

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "1432":

    Нека да го напише, аз и там ще му напомня лъжите му, просто те неговите лъжи станаха множко и аз вече не мога да им хвана края. Ми той антиелектрика, сам се оплете тук в собствените си лъжи и простотии, щото ги повтаря и пелтечи тук, години наред и все едни и същи. Не е добре това момче, честно ти казвам, явно има някакви проблеми.
  • 95 Антиелектрика

    0 3 Отговор

    До коментар #92 от "1432":

    Понеже използвах същия епитет като теб, бях изтрит, а теб не са изтрили. Та като няма какво конкретно да кажеш и започваш да наричаш някой боклук така ли? Такива помияри като теб са смели само пред компа, като оня лъжлив трол, който уж беше от София и се явил на срещата пред Народния театър, а сега твърди, че не е от София. Жалки душици, добре че ги има тези смешни сайтове да ви търпят.

    Коментиран от #96

  • 96 Опа Чунчо

    2 0 Отговор

    До коментар #95 от "Антиелектрика":

    Не съм твърдял никога, че не съм от София бе, пак се оплете като пиле в кълчища в собствените си лъжи и простотии. Казах ти, че не съм от Хасково бе, папуняк ! Ти правиш ли разлика между София и Хасково или за теб това е един и същ град ? Хайде сега отворко да те видя, намери и ми покажи коментара в който аз, уж съм твърдял, че не съм от София. Я кажи там нещо за икономиката на Норвегия, дето нищо не произвеждала, а само нефт и газ добивала и за алуминия да не забравиш да разкажеш, как и той се добивал директно от земните недра ??

    Коментиран от #97

  • 97 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "Опа Чунчо":

    Кой си ти - оня който уж ме чакаше пред Народния театър, оня който не пишеше с други никове или оня който му казах да не ме занимава повече?

    Коментиран от #98

  • 98 IP Хасково

    2 0 Отговор

    До коментар #97 от "Антиелектрика":

    А ти кой си бе Чунчооооо, онзи който дойде уж на среща с мен пред Народния театър, но като ме видя и ти се дръпна фъшкията, отпраши яко дим ли ??

    Коментиран от #99, #100

  • 99 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #98 от "IP Хасково":

    И в Хасково ли имате Народен театър? Ти сигурно си главния комедиант там?
    Нали беше само с ник Borislav Popov и нали имаше афиши пред входа за реквизити? Нали нямаше да пишеш повече с мен, а сега сменяш ника, за да ти се връзвам? Ти си напълно луд и се повръща от гнусотията ти!

    Коментиран от #101

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Borislav Popov

    2 0 Отговор

    До коментар #99 от "Антиелектрика":

    Гoвoря ти зa cтoличния Нaрoдeн тeaтър бe Чунчo, прeд кoйтo ти уж дрйдe нa cрeщa c мeн, нo кaтo мe видя и ти ce дръпнa фъщкиятa, вeднaгa oтпрaши якo дим. Бъзльo, нe ce прaви нa удaрeн c мoкър пaрцaл .

    Коментиран от #102

  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Borislav Popov

    2 0 Отговор

    До коментар #102 от "Антиелектрика":

    Ха, ха, хванал си ме ти мен за онази работа, Чунчо ! Мааалка техническа грешка Гоше, вместо да цъкна - отговор до 99 коментар, съм нвтиснал - отговор до 98 коментар. Между другото, отделно благодаря на модератора за дето изтри грешния коментар ! А ти спирай и се махай, сайта няма да обеднее без теб и без това постиш едни и същи простотии тук, години наред.
  • 104 ДОКО

    0 0 Отговор
    БЕ ЕМ ВЕ..СЛАБА РАБОТА..ОТИДЕТЕ ДО НЕКОЙ СЕРВИЗ..ВИНАГИ ИМА ЕДНА КОЛА ОТ ТИЯ..