Volvo Cars отбеляза 10 години от присъединяването ѝ към китайския гигант Zhejiang Geely Holding (Geely). За този период шведската компания трансформира бизнеса си напълно под шапката на Geely, превръщайки се от чисто европейска фирма в истински силен глобален играч на пазара на премиум автомобили, увеличавайки рекордно продажбите, приходите и печалбата си.
От компанията заявяват, че Volvo Cars ще продължи да надгражда върху тази основа, в подкрепа на стремежа си да стане лидер в електрификацията, автономното задвижване и новите модели за мобилност, като същевременно ще продължи да създава все по-тясно сътрудничество с останалите брандове на Geely.
В следващите години Volvo Cars има амбиция да се утвърди като лидер в електрификацията. До 2025 година компанията цели половината от общия ѝ обем продажби да се състои от изцяло електрически автомобили, а останалата - от хибриди. Тези модели ще бъдат част от ново поколение Volvo автомобили, базирани на SPA2 платформата.
От шведската компания също целят установяване на милиони директни връзки с потребителите чрез нови форми на мобилност и планират да се превърнат във водеща фигура при безопасното въвеждане на технологии за автономно задвижване. Тези, както и други амбиции станаха възможни благодарение на създаването на устойчив и печеливш бизнес модел през последното десетилетие, предоставящ на Volvo Cars солидна основа за по-нататъшен растеж.
След отделянето си от Ford Motor Company през 2010 г., Volvo Cars и Geely очертаха ново бъдеще за шведската марка, основаващо се на няколко основни градивни елемента: техническа независимост, глобално утвърдено производството, засилена идентичност на марката и прозрачност в бизнес взаимоотношенията с Geely.
Започвайки през 2014 г. с флагмана си XC90, Volvo Cars изцяло обнови продуктовото си портфолио с гама от изцяло SUV автомобили, седани и комби модели. Всички те са базирани на разработената от Volvo SPA платформа или върху CMA архитектурата, разработена съвместно с Geely. Новото портфолио имаше световен успех, постигайки шест поредни рекордни години в продажбите - през 2019 г. Volvo Cars продаде повече от 700 000 автомобила, за пръв път в над 90-годишната си история.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Някой
13:11 01.04.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 жалко
Коментиран от #10
13:16 01.04.2020
5 ХмХм
Коментиран от #7
13:35 01.04.2020
6 Караиванов
13:46 01.04.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Факт!
14:13 01.04.2020
9 Други запори
15:28 01.04.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Волвоман
Коментиран от #20
16:40 01.04.2020
12 Волво ли?!
16:45 01.04.2020
13 Чичо
Коментиран от #14, #19
16:50 01.04.2020
14 Ха ха ха ха ха ха ха
До коментар #13 от "Чичо":
Ако искаш още по-висок клас премини на Ауди, БМВ или Мерцедес18:35 01.04.2020
15 JPower
19:14 01.04.2020
16 VOLVO FOR LIFE
Коментиран от #18
19:47 01.04.2020
17 Волво фен
21:44 01.04.2020
18 Волво фен
До коментар #16 от "VOLVO FOR LIFE":
Колега и аз карам Волво мойто е 2003г. само че от 2010г.откакто ги купиха китайците се осраха тотално.21:47 01.04.2020
19 Гост
До коментар #13 от "Чичо":
Колега по 150 хил на година Браво . Камионите не въртят по толкова . За 23 г по 150 са 3 450000 км ти си за гинес Браво23:33 01.04.2020
20 Факт!
До коментар #11 от "Волвоман":
Всъщност тогава Волво използваха двигатели на Рено в 850 и 48000:38 02.04.2020
21 касалина
09:11 02.04.2020
22 М.Петров
10:50 04.04.2020