Last news in Fakti

10 Април, 2020 11:24 12 967 44

Как изглежда и колко струва идеалният Запорожец

  • заз-
  • запорожец-
  • 968 м
Как изглежда и колко струва идеалният Запорожец - 1

Една интересна обява от Украйна привлече вниманието ни. Става дума за Запорожец, който е пуснат за продажба и който изглежда не само като нов, но е и много по-стилен и модерен от оригиналните такива.

Как изглежда и колко струва идеалният Запорожец

Може би точно това трябва да бъде идеалният ЗАЗ-968 M, наричан в разговорния език "сапунерка". Според продавача колата е била реставрирана до последния винт, като при реновирането са използвани резервни части, внос от САЩ и Европа.

Как изглежда и колко струва идеалният Запорожец

Според продавача именно благодарение на тези резервни части, колата вече разполага с по-стилен и по-модерен външен вид. И въпреки че всеки има собствено мнение, считаме този модел за достоен. Цената му обаче е $2 500.

Как изглежда и колко струва идеалният Запорожец

Как изглежда и колко струва идеалният Запорожец

Как изглежда и колко струва идеалният Запорожец


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 50 godisen

    47 3 Отговор
    това НЕ Е сапунерка ""умник"мисирка

    Коментиран от #5, #13

  • 2 Супер

    38 5 Отговор
    това е идеалното превозно средство за риболов и цената му е изгодна защото за тези пари освен с някое грохнало Субару,няма с какво да стигаш до гьола.
  • 3 Оги

    22 17 Отговор
    Няма идеален Запорожец
  • 4 Шекспир

    31 17 Отговор
    Сайта бе какво ви става.Вчера хвалехте Москвич днес ЗАЗ.Не сте съвсем добре
  • 5 Луд Кмионджия

    15 0 Отговор

    До коментар #1 от "50 godisen":

    Търся ЗАЗ сапунерка.Сериозен съм. Дай контакт ако имаш информация.

    Коментиран от #42

  • 6 ГрУЮ

    21 6 Отговор
    Това не е сапунерката, а по-стария модел ЗАЗ

    Коментиран от #43

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 бай Шиле

    34 0 Отговор
    Части за Запорожец от САЩ?

    Коментиран от #10, #24, #32

  • 10 Шекспир

    23 0 Отговор

    До коментар #9 от "бай Шиле":

    Абе луда работа.Пишат каквото им дойде
  • 11 Заро

    22 4 Отговор
    Помните ли как наричаха Зазовете, Отмъщението на Хрушчов.
  • 12 Komapak

    12 9 Отговор
    Направо ви е бедна фантазията колко масло харчи точно това недоразумение от снимката! Не колкото бензин, но приблизително толкова.
  • 13 куку руку ку

    28 3 Отговор

    До коментар #1 от "50 godisen":

    Сапунерката е ЗАЗ 965, или още - гърбатия, заради извития заден капак.
    ЗАЗ 966 е Иван Грозни, или още ушатия, заради въздухозаборниците, които пък свистяха при движение.
    ЗАЗ 968- Василиса Прекрасна.
    Че те това са зазките..

    Коментиран от #34

  • 14 Колко кожа

    10 4 Отговор
    са изхабили за седалките.Само те ми се струват истински от цялата кола.Спартанец ще и се зарадва.

    Коментиран от #19

  • 15 габровец от варна

    9 0 Отговор
    Нашият семеен значи е Иван Грозни.Ама тоя къде е..
  • 16 Нали знаете какво значи ЗАЗ

    22 0 Отговор
    Заплаха за американските заводи

    Коментиран от #35

  • 17 Значи

    16 4 Отговор
    Сапунерка казваха на Трабантът. А ЗАЗ означава ЗАВОДОЙ АВТОМОБИЛНОЙ ЗВЕРЕЙ! И още ЗАЕБАВА АВТОМОБИЛИТЕ НА ЗАПАДА! 😂😂😂
  • 18 яка кола

    16 6 Отговор
    На жена ми баща и имаше един от тези ЗАЗове. Не го спираше. Ходеше с него на работа в Стара Загора и събота и неделя го товареше като камион със зеленчуци и плодове и ходеше да ги продава на пазара. Разваляне няма. Знам че е над 40 годишен. Като почина, синът му го наследи и непрекъснато бръмчи с него.
  • 19 куку руку ку

    10 4 Отговор

    До коментар #14 от "Колко кожа":

    На ЗАЗ и Лада седалките са едни... и всички бяха "кожени".
  • 20 уточнение

    10 7 Отговор
    Купето на този модел ЗАЗ е лиценз на NSU Prinz. Другото е пълен ужас.
  • 21 Даскала

    15 2 Отговор
    ми по физическо имаше такава ЗАЗ-ка, става въпрос за 1988-89 години, тогава беше млад мъж с жена и дете, опитен и техничен спортист, оказа се най-ценния ми треньор. Почти не караше ЗАЗ-ката, училището беше в пешеходна достъпност.
    В средата на 90-те емигрира в Германия, където му предложиха работа в националния отбор. И не го питаха - защо не е дошъл на интервюто с Мерцедес ...
  • 22 цуни

    17 0 Отговор
    Може да е всичко но жужи има много яко парно.
  • 23 незнайко

    5 7 Отговор
    С тези рязани брони и големи стопове изобщо не е по хубав !!! Къде са въдухозаборниците отзад ? Те бяха каймака на ЗАЗ !!! На кой автомобил сте виждали огледалата на средата на калниците ??? Смешно е . Как се нагласят ??? Всичко е трагедия.

    Коментиран от #29

  • 24 Бай Стою касапина

    10 1 Отговор

    До коментар #9 от "бай Шиле":

    Сигурно в САЩ са открили завод за резервни части за този звяр. Радко яко взе да ни стяга. Между другото на ЗАЗа му викаха "Отмъщението на Хрущов".
  • 25 габровец от варна

    13 0 Отговор
    Заз ама кат тръгна да се прибирам по Коледа за Балкана вътре баня.Ама по някой път и по 2 дена се прибирам.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Колев

    18 0 Отговор
    На млади години и аз бях соственик на такъв ЗАЗ 968 М купето беше доста здраво и ремонтно пригодно за ония времена.Двигатела беше пълна скръб.Този двигател е руска разработка и първоначално се е изполвал за стартиране на самолети,гореше много и загряваше.За това реших да го подменя.Тогава се монтираха двигатери от Вартбург но не беше много сполучливо.Аз направих първия в българия дизелов ЗАЗ с двигател Акме дву цилиндров с въздушно охлаждане.Максимална скорост 50км.и разход 4 на 100км.Карах на близки разстояние 5 години до къто на една бензиностанция не напълниха резервуара с бензин и всичко приключи.Имам и други разработки но вече поостарях.
  • 28 Славчев, Славчев

    10 0 Отговор
    С тази статия си ударил дъното просто. Темата е интересна, жегва ни носталгично, но по драскането се поставяш сам до глупавите, мързеливи, профанирани, безлични Мисири!!!
  • 29 Танко

    6 0 Отговор

    До коментар #23 от "незнайко":

    Това са оригиналните стопове и въздуховоди на 968М. В Япония(60-те и 70-те години) почти всички коли са били с огледала на калниците
  • 30 Танко

    6 0 Отговор
    Забелязахте ли прадядото на парктроника-отпред,вдясно,под бронята? Сигурно това имат предвид-части от САЩ. Там са били популярни .
  • 31 Баш Зазаджия

    14 2 Отговор
    Абе уж всички много разбирате, ама само глупости пишете. Първо - на модела 968М са премахнати въздухозаборниците, затова ги няма. Отзад стопа е широк и не е американски. Единственото нещо, което е сменено са фаровете и тасовете. С ясното съзнание, че това не е кола, мога да кажа, че вървеше повече от москвича, а тези които загряваха, бяха благодарение и почти винаги на калпави ремонти от некомпетентни шофьори. С малко повече познания и сръчност, колата си вървеше съвсем добре и надеждно. Ръждятсваше не по-бързо от всяка една средностатистическа, тъпа жигула. Смея да твърдя и мога да направя всеки Запорожец да върви със 120 през лятото без да загрява. Там, откъдето минава Запорожец, за друга кола не става.

    Коментиран от #33, #44

  • 32 Александър

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "бай Шиле":

    Те там предимно това карат, е и по някой ВАЗ за цвят.., какво се чудиш ;)))))
  • 33 Глупости

    9 1 Отговор

    До коментар #31 от "Баш Зазаджия":

    Какви калпави ремонти бе, калъф, Жожо си загряваше от чисто нов, лятото качваше Петрохан с две спирания на сянка за да се охлади, на Фолксваген костенурка масления радиатор беше четири пъти по голям от на Жожо и не загряваше никога.
  • 34 Де Факто

    5 4 Отговор

    До коментар #13 от "куку руку ку":

    Приятел, "сапунерка" е "Траби", а не ЗАЗ.
  • 35 Българина

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "Нали знаете какво значи ЗАЗ":

    Аз го знам като: ЗАЗ - Завод за Автомобили Зверове. :-)
  • 36 тошо

    7 2 Отговор
    това не е автомобил а автотрагедия,дори и за колекцията си не го искам
  • 37 В е л и к и я

    7 0 Отговор
    Това е все едно да кажеш .. Как изглежда идеалното главоболие ... !
  • 38 гост

    6 0 Отговор
    Ресурса на двигателя е 50000 километра след това ремонт.С енесуто имат само визуална прилика и то до някаде.Предният мост е взет от костенурката торсиони много здрав.Полуоските са кекави чупят се.Иначе нормална кола за времето си нисък ценови клас .Ако бяхме го вземали за производство със малко пипване тук там ще ше да стане добра кола.Например подмяна на двигателя със този от рено 8или10,смяна на предният мост с мост от москвич или шкода 1000 за по евтено и ще се увеличи обема на багажника замяна на исхвърлящите панти на вратите с нормални ,подмяна с дисковите спирачки от реното и други дреболии и щеше да стане кола равна на рено 8 таман сме имали добри отношения с рено .И като са се расмардяли руснаците да спираме производството на рено щеше да остане заза щото си е тяхна,
  • 39 гост

    0 0 Отговор
    Но за съжаление от де толкоз акъл от каруцари пък едвали ще го искат от инжинерите дет го имат.
  • 40 foli

    2 0 Отговор
    Тва е Алиса прекрасная
  • 41 стоян

    3 0 Отговор
    Това е 100% копие на германското НСУ -имам снимка на НСУ -за двигателя не знам
  • 42 Геро

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Луд Кмионджия":

    Това е единствения такъв.
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11579707687997543&slink=f11mlo
  • 43 Tate

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "ГрУЮ":

    Това е последният модел с "Хрилете" преди това е с "Бузите" а по преди е "Сапунерката"
  • 44 Tate

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Баш Зазаджия":

    Втози ред на мисли !! Случката е от 94 или там някъде комшията си имаше такъв ЗАЗ ,бримчеше го като за последно ! Седалките ги подпря с летви да не пропадат ,на месец бе в :бокса" поне 3 дни НО вървеше за страх ! Една вечер се прибира от Овча купел било е към 1 часа посред нощ и през Красна поляна със 100 обаче вътре имаше касетофон ЖВЦ от тия БумБокс ,набримчил нашият ДЖУДАС и газ на Зазката ,!! Зад него обаче Полиция с УАЗ на сирени ,той не чува естествено ,на прелеза на Красна поляна буквално го засичат той спира !полицията изкачат от колата и съседа си вика "Изгорях" Обаче казват му да отвори задният капак и какво става ,единият полицай се хванал на бас с другият че ЗАЗА е с мотор на Вартбург ,цирк ! Навсичко отгоре не им работила синята лампа и със зор го настигмали ! Та така а ЗАЗА си беше с оргиналният двигател ! Цирка е бил голям но на съседа се е разминало !!