Last news in Fakti

11 Май, 2020 12:41 8 760 27

Още тази година Citroen ще пусне на пазара нов флагмански лек автомобил

  • citroen-
  • c5-
  • c6-
  • cxperience
Още тази година Citroen ще пусне на пазара нов флагмански лек автомобил - 1

Пандемията от коронавирусната инфекция COVID-19 доведе до забавяне и дори отмяна на много автомобилни премиери. В тази връзка феновете на марката Citroen започнаха да си задават тревожни въпроси, а един от тях е: Какво ще се случи с флагманския лек автомобил, анонсиран с концепцията CXperience през 2016-а и потвърден в средата на 2019 година от Арно Белони, маркетинг директор на френската компания?

Оказва се, че проектът не е замразен и според Automotive News Europe, позовавайки се на Лорънс Хансен, продуктов и стратегически директор на Citroen, серийната версия ще бъде показана тази година. Хансен казва следното: "Повярвайте ми, колата съществува и тя е великолепна!" Той пояснява и, че новият модел със среден размер е изключително важен за Citroen.

И това въпреки факта, че през последните години леките коли от D-сегмента "ерозираха" между C и E, а също така има голям отлив на клиенти към по-универсалните кросоувъри. Според CarSalesBase, през първото тримесечие на тази година продажбите на автомобили от клас D в Европа са намалели с още 15% до 220 556 бройки (в сравнение с първото тримесечие на 2019 г.). Но търсенето на някои модели въпреки това се увеличава.

Например, лидерът в сегмента, BMW 3er, веднага добави 33% - продадени са 34 928 единици. Продажбите на Volkswagen Passat нарастват с 12% до 32 196 бройки, а на Volvo S60 - с 5% до 16 309 бройки. Френското Peugeot 508 също е "на плюс", като от него са продадени 8 562 екземпляра, което е със 7% повече от преди година. Като цяло е напълно възможно да се работи в средния клас, а Groupe PSA, очевидно, инвестират старателно в него.

Още тази година Citroen ще пусне на пазара нов флагмански лек автомобил
CXperience

През февруари премиум седанът DS 9 дебютира на модулната платформа EMP2. Той също лежи в основата на Peugeot 508. Наследникът на Citroen C5 вероятно ще бъде представен тази година, но все още не е известно с какъв индекс (C5 или C6) и каква каросерия (седан или лифтбек) ще има. Версия комби почти сигурно ще има, тъй като все още е търсена от европейците.

Съдейки по намеците на мениджърите от Citroen, наследникът на C5 по отношение на дизайн ще се различава значително от Peugeot 508 и DS 9, но, разбира се, той ще наследи линията на силовите им агрегати, включително и plug-in хибридната инсталация.

Ще припомним, че Citroen C5 от второто си поколение напусна европейския пазар през 2017-а, а най-добрата година на продажбите за него беше 2009-а, когато дилърите продадоха над 80 хиляди екземпляра. В Китай доскоро се предлагаше локализирана версия на C5 с модифициран дизайн на каросерията и с конвенционално пружинно окачване, вместо хидропневматично.

Миналата година обаче седанът, произведен за Китай, намери само 725 купувачи срещу 5 070 през 2018 година, тоест най-добрите му дни вече са история и е време да за наследник, който по всичко личи, че ще е глобален модел и ще се продава на много от световните пазари, включително в Европа и у нас.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 PSA

    43 5 Отговор
    Супер. Красота
  • 2 фактически

    14 57 Отговор
    Това е прототип серииният модел ще е същият пластмасов боклул както всичко френско.Да сте видяли френски коли в Сащ Япония или Корея дори в Китай никой не ги ще.

    Коментиран от #3, #10, #25

  • 3 Вальоо

    57 9 Отговор

    До коментар #2 от "фактически":

    Ами всъщност видяли сме. В Япония,марката има едни от най-добре поддържаните екземпляри в целия свят. Като почнеш от ретро модели та чак до автомобили като Ц6 и прочие. В Америка в днешно време няма как да ги видиш по простата причина че не продават там. Въпреки това,модела SM от преди 40+ години е много желан ретро автомобил в Америка и всеки който го има го поддържа възможно най-добре. Нещо друго да ти разясня,или знаете само Ваг и бенве?

    Коментиран от #4, #13

  • 4 Хахаха

    8 39 Отговор

    До коментар #3 от "Вальоо":

    И колко нови коли продават я дай статистика.Смешник!

    Коментиран от #5, #14, #15, #26

  • 5 Вальоо

    45 3 Отговор

    До коментар #4 от "Хахаха":

    Че да не съм им отдел продажби? Колкото искат да си продават,щом ги правят значи се купуват. Теб като не ти харесва,на някой друг му харесва.
  • 6 Лумпен

    8 39 Отговор
    Миксери и фуражомелки сътворени от конструкторското звено на Лего. PSA издъхва- корейци и китайци ти убиват с цена и разнообразие в моделите.
  • 7 В.В.

    26 7 Отговор
    ПсА,не продава в Сащ,щот Сащ няма военна база във Франция...Нашите коли, мотори и др.техника се изнася ,,само за Сащ . Красива количка...Успех
  • 8 фактически

    5 2 Отговор
    Прав сте господине!
  • 9 Random

    6 12 Отговор
    Хубаво изглежда ама по "стара" френска традиция (от 2008 насам) ще сложат 1.2 турбо или оня принс 1.6 турбо и едвам ще си изкарва гаранцията

    Коментиран от #21, #22

  • 10 Госあ

    30 8 Отговор

    До коментар #2 от "фактически":

    Фактически в Япония съм виждал и Ситроен и Пежо. Гоуфове не съм виждал. А бмв'тата ги карат малкото селтаци дето и там все пак ги има. Друго ?

    Коментиран от #11

  • 11 До екскурзианта

    8 20 Отговор

    До коментар #10 от "Госあ":

    Само ще ти кажа че японците признават само германците като техническа нация.Кой те знае кво си и видял и колко си и бил там.

    Коментиран от #27

  • 12 перничанин

    3 11 Отговор
    Фактически, 2017 г (или 2018г може да бъркам годината) Голф беше кола на годината в Япония.

    Коментиран от #17

  • 13 Хайл

    28 3 Отговор

    До коментар #3 от "Вальоо":

    Не им обяснявай кои са истинските автомобили че ще вземат да си купят и трябва да фалират фирмите за авточаст-нека си карат "немски премиуми" 👍😉
  • 14 Хайл

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "Хахаха":

    Смешник си ти защото освен електрички друго не знаеш,а и по-добре че незнаеш
  • 15 Хайл

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "Хахаха":

    Никой не е длъжен да ти дава на те статистика-ти колко продажби на тесла ЛИЧНО СИ ВИДЯЛ??? Или щото маск това ти е писал и си чел в неговите изказвания...тесла се ползва като такси за централните части на градовете след лобиране на еколози ако не знаеш,всичко на всичко 3% са за лично ползване и това ми го каза маск снощи по телефона и не беше надрусан.камиона няма да го пусне защото вече е взел парите и каза чакайте малко...ти дай имената на хората които са купили тоя боклук да ги проверя...няма само да искаш ами дай информация истинска.....
  • 16 Дано да го пуснат

    21 3 Отговор
    винаги са били иновативни, ще е радост за автолюбителите
  • 17 перничанин

    5 4 Отговор

    До коментар #12 от "перничанин":

    Да , объркал съм, 2013г е кола на годината.

    Коментиран от #18

  • 18 Вальоо

    12 3 Отговор

    До коментар #17 от "перничанин":

    Е и? Какво е значението? Тук говорим за хубави коли,а не за голфчета и 318ки.
  • 19 Янко Видрарски

    31 3 Отговор
    C 5 не е флагманския , имат и C 6

    Ц 5 е среден клас седан , много хубав. Карах такъв 10 години от предишното поколение 2008 ,което излезе.Моя беше от 2009 В никакъв случай не подценявайте марката Ситроен- превъзходни са Ц 5 , в много отношения превъзхождат средната класа на немските грандове
  • 20 type-R

    3 5 Отговор
    Не е достатъчно!!! Трябват 32 цола джанти и НИКАКВИ фарове: само тенеке!!!
  • 21 Язе

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Точно след 2008г.до към 2014-15 си имат читави мотори без 1,6т.бензин.Кеф ти от 140 до 240к.с.Напълно достатъчно за кола от този клас.Малките мотори идват след това.Въпреки всичко Пежо 308 гти с 1,6 бие Ауди s3 на писта.
  • 22 Касчей

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    По една случайност имах С3, 1.0, 2012 г - за 7 години, 280 000 км. и разходи само за консумативи
  • 23 Jack Bauer

    3 0 Отговор
    Време беше след като през 2017 спряха седана на С5.
  • 24 ДОКО

    0 0 Отговор
    ИДЕАЛНА КОЛА ЗА ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ И ТОМА БИКОВ..
  • 25 Ахахахаа

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "фактически":

    ти си бил много гърбав и неук мишок. Да те светна, много японски коли са с френски двигател, мазда, нисан та дори и джипове мицубиши. Да не говорим за ягуарите, визирам дизеловите. Аааа да не за и мерцедес има с френски двигател. Тааа ако немското беше по-добро от френското нямаше да са дезориентирани толкова и щяха немци да купят френски концерн, а не францизите да купят и спасят от фалит немски производител. Добре, че ситроен/пежо се смилиха и купиха опел та поне новите им модели да станат малко от малко коли. И друг път като си много бос не пиши, мъл1и си кротко на вмирисаното диванче и чакай ден да мине друг да дойде в твоето невзрачно съществуване. Нищо лично казвам го с добро, както искаш го разбирай. Айде със здраве!
  • 26 Ахахахаа

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Хахаха":

    ти си бил много гърбав и неук мишок. Да те светна, много японски коли са с френски двигател, мазда, нисан та дори и джипове мицубиши. Да не говорим за ягуарите, визирам дизеловите. Аааа да не за и мерцедес има с френски двигател. Тааа ако немското беше по-добро от френското нямаше да са дезориентирани толкова и щяха немци да купят френски концерн, а не францизите да купят и спасят от фалит немски производител. Добре, че ситроен/пежо се смилиха и купиха опел та поне новите им модели да станат малко от малко коли. И друг път като си много бос не пиши, мъл1и си кротко на вмирисаното диванче и чакай ден да мине друг да дойде в твоето невзрачно съществуване. Нищо лично казвам го с добро, както искаш го разбирай. Айде със здраве!
  • 27 Ахахахаа

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "До екскурзианта":

    ти cи бил мнoгo гърбaв и нeук мишoк. Дa тe cвeтнa, мнoгo япoнcки кoли ca c фрeнcки двигaтeл, мaздa, ниcaн тa дoри и джипoвe мицубиши. Дa нe гoвoрим зa ягуaритe, визирaм дизeлoвитe. Aaaa дa нe зa и мeрцeдec имa c фрeнcки двигaтeл. Тaaa aкo нeмcкoтo бeшe пo-дoбрo oт фрeнcкoтo нямaшe дa ca дeзoриeнтирaни тoлкoвa и щяхa нeмци дa купят фрeнcки кoнцeрн, a нe фрaнцизитe дa купят и cпacят oт фaлит нeмcки прoизвoдитeл. Дoбрe, чe cитрoeн/пeжo ce cмилихa и купихa oпeл тa пoнe нoвитe им мoдeли дa cтaнaт мaлкo oт мaлкo кoли. И друг път кaтo cи мнoгo бoc нe пиши, мъл1и cи крoткo нa вмириcaнoтo дивaнчe и чaкaй дeн дa минe друг дa дoйдe в твoeтo нeвзрaчнo cъщecтвувaнe. Нищo личнo кaзвaм гo c дoбрo, кaктo иcкaш гo рaзбирaй. Aйдe cъc здрaвe!