Last news in Fakti

28 Януари, 2011 12:44 45 313 132

Влекачите Volvo FH се предлагат по програма за добри шофьори през 2011

  • volvo fh-
  • discordia

Да си международен шофьор не е лека професия, но дава възможност на един професионален водач да печели добре. Работодателите в бранша на международния транспорт заплащат конкурентни възнаграждения (според пробега). Освен заплащането е важно, дали  шофьорът се прибира у дома в България и колко често. Международните шофьори са и много чувствителни към това, дали се чака за товари. Престоят е едно от най-неприятните изживявания.

Добрите международни шофьори не са много, но сега вече имат избора дали да работят за по-добра  заплата в чужбина или да започнат собствен бизнес като превозвачи, получавайки освен стабилен доход (според положените големи усилия) и перспектива за професионално развитие като собственик на успешна фирма. Най-лесният и достъпен начин е вземането на камион на лизинг. Discordia дава тази възможност на всеки добър професионалист, който има желание да се труди много за себе си.

Фирмата работи с шофьори по партньорска франчайз програма от 2008г. Предлаганите композиции сa нови  Volvo FH+Schmitz , 2011г., с чести преминавания през България и гарантирани километри (без престои поради липса на товари). В програмата са включени и пълният брой отстъпки на Discordia при доставчици на горива, консумативи и услуги, както и експертна помощ и съдействие във всяка една ситуация. Във франчайзинга добрите и работливи шофьори могат да придобият един изключителен камион, да стартират собствен бизнес с минимални рискове и да развият себе си като собственици на транспортна фирма, при това работейки за себе си. Франчайзерите на Discordia отбелязват три години съвместно  партньорство през февруари 2011.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Dimitar

    16 3 Отговор
    iskam da popitam niakoi zapoznat li e s tova predlojenie ili e porednata izmama predvaritelno blagodaria

    Коментиран от #54

  • 2 Иван

    15 12 Отговор
    Не е измама но трябва наистина да ти се работи
  • 3 vesko

    22 2 Отговор
    nesznam ama isplaten kamion nqma
  • 4 ivo

    24 2 Отговор
    един приятел кара 1 година този прословут нов камион та ве4е втора година не може да се оправи,пална набутвация,
  • 5 Petar

    15 1 Отговор
    Kolega ne ti preporachvam tozi variant. Dosta kolegi sa se oparili ot tazi sxema. Pechalbite za Dicordia, a zadaljeniata s lizingovite vnoski za nas. Kolko firmi s tradicii ne mogat da si plashtat lizinga, kakvo ostava za nas!
    Lichno mnenie :)
  • 6 CHAKALA

    24 2 Отговор
    Discordia --- ако си мазохист опитай !!!!!!!!!!!!!
  • 7 Каишев

    6 1 Отговор
    Може ли някои да ми каже как става с този камион за работата ясно от тази фирма
    ами с парите за камиона как е внася ли определена сума или отиваш сключваш договора подписваш се на документите и ти дават камиона как е точно знае ли някои
  • 8 Каишев

    4 2 Отговор
    Ще оставя имеил
    [email protected]
    някои знае ли телефон на тази фирма или имеил ако случаино реша все пак да се пробвам

    Коментиран от #11

  • 9 Ivan

    14 1 Отговор
    Nqma izplaten kamion!!!
  • 10 petar

    5 3 Отговор
    има първа вноска гаранция от 5000лв
  • 11 petar

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Каишев":

    вав интернет провери
  • 12 Upravitel na firma

    7 3 Отговор
    Njakoi hora sa mnogo prosti! Tazi sistema e razrabotena za tjah. Tri posta predi moja ima edin uspeshen kandidat! Uspeh
  • 13 A

    8 0 Отговор
    (12)
    Upravitel na firma
    ??????????????????????????????????
    ??????????????????????????????????
    ??????????????????????????????????
  • 14 A

    8 0 Отговор
    ypravitel ytochni se kakvo iskash da kajesh?????
  • 15 yurikrumov

    10 0 Отговор
    dobre be kolegi a zashto ste s takova negativno mislene vsi4ki vse pak na men oshte mi se vqrva 4e jiveem v svobodna strana i ne vsi4ko e laja i izmama
    ne mislite li 4e ako 4ovek e dostaty4no uporit i rabotliv moje i da probie az li4no go obmislqm tozi variqnt ot dosta vreme no za sega me spira ne tova 4e se 4udq dali nqma da se nabutam s pari a fakta 4e nqmam dostaty4no opit v mejdunarodniq transport
    no kato gledam kakvi sa iziskvaniqta na pove4eto firmi prevozva4i napravo mi se povryshta ako uspeq da si izvadq neobhodimite dokumenti i se hvashtam
  • 16 A

    6 2 Отговор
    15 yurikrumov
    i az sam na tova mnenie ot 15 sam 6ofior no ne sam karal izvan stranata niamam opit no bix probval nali triabva vse pak da se po4ne otniakade
  • 17 stefan

    9 2 Отговор
    kolko ostavat tsisto za men na mesets
  • 18 A

    9 1 Отговор
    I az tova se pitam kolko ostavat za zaplata taka da se kaje
  • 19 Nikolai

    9 3 Отговор
    Tova e pulna izmama ne pla6tat ne 6ofiorite i nikoi nema da ide da raboti samo i samo da raboti s 4isto nov kamion kolko i novi kamioni da kopuvat pak nema da imat rabotnici 6toto ne pla6tat
  • 20 ar6avin

    15 0 Отговор
    az pak da vi kaja ot si4ko nai mi haresva kamiona
  • 21 Niko

    11 0 Отговор
    vijdal sam dosta kolegi ot tazi firma v Anglia i Irlandia nikoi nemi kaza edna hubava duma za Discordia.Znam ce ima wofiori koito i kamionite sa varnali i pari nesa videli.A tova bewe v nacaloto na krizata,a sega ne mi se misli......
  • 22 Ivan

    13 3 Отговор
    ne platen obiat niama no i syxo dype riba ne iade
  • 23 шофьор

    17 2 Отговор
    С 5000 лева няма как да станеш собственик на фирма с камиони , нито да забогатееш.Незнам колко години се изплаща камиона , но докато се изплати се обезцянява и амортизира напълно.С тези ниски навла от курс до Белгия взимам 900 лева а шефа взима 1800.Той плаща лизинг , амортизация , застраховки , документация ... и му остават 1000 лева от 2та курса на месец ,които правя. Аз взимам 1800 от 2та + разни други работи .. сещате се :)значи общо 2000-2200 лв.Питам се , заслужава ли си 5 години да живея пред нервна криза докато не изплатя камиона , който ще струва 30 000 лева накрая?
    Без пари или акъл няма как да се забогатее.Ако беше такава далавера нямаше да има други фирми освен споменатата по-горе ,защото нямаше да има шофьори, които да карат камионите на другите фирми. Всички шофьор щяха да са бизнесмени и предприемачи :). Тъй като (както каза един господин по-нагоре) сме свободна държава ... всеки сам решава колко голям камък да завърже на шията си преди да се метне в гьола!

    Коментиран от #24

  • 24 Ладимото

    6 0 Отговор

    До коментар #23 от "шофьор":

    Шофьор (господина от по горния пост) към коя фирма караш до Белгия ? Ще съм ти благодарен да кажеш .
  • 25 stefan

    7 0 Отговор
    kolko se plashta za kurs do belgia i obratno
  • 26 ivan

    15 0 Отговор
    stoite si na dupetata momcheta .ne vi triabva na bair loze.hvanete sr v niakoi dobra firma varsheti si dobre rabotata vzimaite si okolo 2000lv zaplata i si jiveite spokoino bez iadove.ot opit go znam ne da sam go 4uval ot niakoi.e niama da si spite v kashti no pak 6te imate parichki za udoma.no pak vi kazvam triabva daa si varshite dobre rabotata ne samo da iskate pari a da ne davate ni6to ot vasRazhoda v momenta na edin kilometar probeg na tovaren kamion e 1.15lv na kilometar v tova ne vliza lizingi i drugi zaemi ot banki taka 4e si napravete smetka kvo 6te izkarash kato cenata na prevozite e ot 0.75ec-do maksimum 0.90ec na km.uspeh na vsichki koito iskat da zabogateiat barzo v koeto se samniavam mnogo
  • 27 bor

    4 2 Отговор
    ei az sega misleh da pochvam biznes s tirove vie me otkazahte ne sam 6ofior ama 6 kupuvam dva tira kolko 6 mi nosyat dolu gore na mesec
  • 28 A

    6 0 Отговор
    27 bor
    Ako ne si bil v tazi oblst po dobre ne se zaxva6tai
  • 29 stoychev

    6 0 Отговор
    pove4e za 6ofiora otkolkoto za teb
  • 30 Шофьор

    6 0 Отговор
    не е така лесно да си шеф на транспортна фирма.
    плаштанките са много... а първоначално да купиш един камион трябват поне 90-100 хиляди лв. за хубав говорим. от там се почва масла гуми ако се издъни нещо какво правим?
    Баща ми има собствен бус и кара из България и знам от опит за какво става на въпрос...
    лека и безаварийна.
  • 31 stefan

    3 1 Отговор
    kolko se plasta za kours do europa i obtatno
  • 32 stefan

    4 1 Отговор
    kolko se plasta za kours do europa i obtatno
  • 33 spokoto

    5 0 Отговор
    Vsi4ko e fal6ivo ot po- fal6ivo,ako ima6e efek da ima6 kamion goliamite firmi njama6e da gi davat a lizing ili renta samo i samo da vleze6 v kapana.
  • 34 ACTROSA

    13 0 Отговор
    ne se fashtaite na vadicata , 4e posle i gospod ne moi vi pomogne...PATIL
  • 35 RETARDER

    10 1 Отговор
    kolegi ne se hva6taite na tova horo ,6te se 4udite kakvo da pravite,
  • 36 az

    8 0 Отговор
    nz dali ofertata e dobra ama po tozi na4in se zaduljava6 5 godini da ne sleze6 ot kamiona. i vtoro po VAJNO vlezte v speditor.net i vijte kakvo pi6e za firma DISKORDIA.uspeh na tezi koito sa re6ili da sa sobstvenici na kamion.
  • 37 Xaxaxa

    7 1 Отговор
    Ne se hva6taite na tazi vydica-dojivotno 6te patite!!!!
  • 38 dimitar

    9 1 Отговор
    samo glupacite se xva6tat taka lesno na4alnik ne se stava moi priqtel probva s tqx i glatna voda
  • 39 fh

    11 3 Отговор
    diskordia ~ izmamniciiiii
  • 40 IVAN

    16 0 Отговор
    Diskordia EDNI OT NAI GOLEMITE MO6ENICI I IZMAMNICI IMAH PRIQTEL KOITO BA4KA6E ZA TQH NAKRAQ SLED 2 GODINI I PARI IM DALJE6E PALNI IZRODI BA4KA6 KATO LUD BEZ SEMEISTVO BEZ NI6TO I NAKRAQ I PARI ZA QDENE NQMA6!!! BQGAITE KATO DQVOL TAMQN
  • 41 Бисер Борисов

    1 13 Отговор
    Здравейте,
    Програмата за добри шофьори на Discordia предизвика интерес, което ни радва. Благодаря за конструктивните критики и отправените въпроси. Ще се постарая да отговоря на всички въпроси, които срещнах в коментарите.

    Каква компания е Дискордиа АД?
    Дискордиа АД е една от най-големите компании в България, занимаващи се с Международен транспорт и спедиция. Компанията е член на Националното сдружение на българските превозвачи (НСБП), Международната федерация на спедиторските сдружения (FIATA), Националното сдружение на българските спедитори (НСБС), Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ).Компанията има офиси в Киев, Украйна и Клуж Напока, Румъния. Приходите на компанията за 2010г. са 27 млн. лева. Компанията разполага с 20 ЖП вагона и 80 собствени камиони за международен транспорт. Шест камиона работят във франчайзинг програмата и четири на други превозвачи. През последните месеци има повишаване на интереса от потенциални партньори във франчайзинг програмата. В продължение на една година до средата на 2010г. имаше недостиг на оборотни средства поради преструктуриране на оборотното финансиране. От средата на 2010г. този проблем е разрешен и всички просрочени задължения (включително и към лица, които са коментирали проблема в интернет,) са изплатени. Към момента компанията няма неизплатени задължения към доставчици и няма заведени съдебни дела срещу компанията. Дискордиа АД е уважаван партньор за всички свои доставчици, поради което и получава най-добрите условия. Компанията залага на високи технологии (MS Dynamics Nav, Navitrans, Dynafleet), съвременно оборудване (95% от камионите на компанията са Евро 5), коректни и открити отношения. В Дискордиа АД работят млади и амбициозни хора, които си поставят високи цели.

    Колко време е срокът на лизинга?
    Срокът на лизинга е шест години.
    Каква е ползата за франчайзингополучателя от Discordia?
    Франчайзингополучателят получава следните ползи:
    - Осигурено финансиране при минимална първоначална вноска. Получава актив за около 230000 лева с ДДС срещу 5000лв първоначална вноска. В момента никой друг не предлага подобни условия.
    - Не са необходими оборотни средства.
    - Гарантирана работа за периода на лизинга, с която да могат да се покриват всички разходи, както и да се печели месечно възнаграждение.
    - Отстъпки от всички доставчици на Дискордиа АД (горива, гуми, сервизни услуги и др.)
    - Съдействие във всички аспекти на бъдещия Ви бизнес (отношения със застрахователи, счетоводна фирма, лизингодател и др.)
    - Подкрепа от една от най-големите компании в областта на международния транспорт в България.
    - Обучение как да организирате, контролирате и оптимизирате дейността на фирмата си.
    - Информация за оптимални маршрути.
    Каква е ползата за Discordia от франчайзинга?
    Франчайзинг партньорите могат и успяват да изминават повече километри с по-ниски разходи. Франчайзерите се грижат по-добре за своите камиони, като така намаляват текущите разходи по камионите. Така постигат по-висока ефективност от работата с камиона. Дискоридиа АД има възможността да увеличи по-бързо своя пазарен дял и да е ценен партньор за големи и стратегически клиенти.
    Каква е цената на км?
    Цената на километър (включително на празен километър) е 0.85 евро без ДДС от месец февруари. Тази цена се плаща от спедиторските звена на фирмата и на отдела управляващ собствените камиони на Дискордиа АД и гарантира изплащането на разходите и доход за франчайзингополучателя. По наши разчети тази цена отговаря на около 0,95 евро за вътрешен превоз в ЕС, (защото разходите са по-високи с около 0,10 евро, заради по-скъпото гориво и по-високите разходи за пътни такси).
    Какви допълнителни разходи има?
    Освен горивото, допълнителните разходи са: пътни такси, обслужване, резервни части, гуми, Ad blue, паркинг, счетоводство, собствен GSM, GPS, осигуровки, автокаско, застраховки „Гражданска отговорност” и „Отговорност на превозвача”, винетка, данък МПС, годишен технически преглед, консумативи, лизинг. Допълнителните разходи са заложени и се покриват напълно от цената, която Дискордиа плаща като остава и конкурентна печалба за франчайзинг партньора. Информацията за точния размер взимаме от разходите, които Дискордиа АД прави за собствените камиони. Всеки един кандидат предварително получава информация за размера на всеки един разход. Ежемесечно франчайзерът получава справка за направените разходи. Ако желаете детайлна информация за разходите можете да се свържете с нас.
    Разходи на км?
    Сумата на абсолютно всички разходи (включително лизинг) на км е около 0,74 евро без ДДС при 11 000км месечен пробег. При изминаване на повече километри разхода на километър намалява, защото фиксираните разходи (лизинг, застраховки „Гражданска отговорност”, „Отговорност на превозвача” и автокаско, GPS, GSM, данъци, винетка и др.) се разпределят върху повече километри. Средният месечен пробег на партньорите ни за 2010г. е 11 500км.
    Опитът необходим ли е?
    Опитът като международен шофьор е необходим, за да може франчайзерът да се справя успешно в програмата и да постига резултати. Шофьорът трябва да умее да кара камиона икономично, да оптимизира разходите за поддръжка на камиона, да знае перфектно правилата за осъществяване на международен транспорт (работно време, укрепване и разпределение на товар и др.), за да не бъде глобяван (глобите в ЕС са много високи). По този начин шофьорът може да реализира икономии от горивото за себе си (и да увеличи печалбата си); да спазва срок доставка, (което му позволява да увеличи пробега и съответно приходите си); да бъде изряден при проверки от контролни органи. Със сключването на договор се поема дългосрочен ангажимент, затова и кандидатът трябва да е наясно с добрите и лошите страни на професията на международния шофьор.
    Каква е продажната стойност на изплатен камион?
    Продажната стойност на изплатен камион зависи от пазара. При силен пазар и голямо търсене цените са по-високи, а на поддържан и сервизиран камион цената със сигурност е най-висока. В момента цената на подобна композиция (според обявите в www.mobile.bg) на шест години е около 85 000 лв.

    Колко остават като „заплата”?
    „Заплатата” зависи от изминатите километри като със пробег над 11 000 месечно заплата е по-голяма от на наш нает шофьор. Средният пробег на франчайзингополучателите през 2010г. е 11500км
    Лесно ли се става собственик на фирма?
    Собственик на фирма се става много трудно. Създаването на успешен бизнес с минимална инвестиция от човек, който няма управленски опит, е почти невъзможно. Това е целта на тази програма - да подпомогнем хора с качества и желание да постигнат нещо повече в живота си. Ние притежаваме необходимия управленски опит и можем да предоставим необходимото финансиране. Предоставяме успешен модел за създаване на такъв бизнес, базиран на нашия собствен опит и опита на партньорите ни, които вече повече от 3 години работят в програмата. Ние не можем да гарантираме успех, защото успеха зависи от всеки един от Вас, а по точно от:
    - Уменията и опита, които притежавате. Необходимо е да познавате перфектно професията на Международния шофьор и да сте сред най-добрите такива.
    - Желанието Ви да се трудите много и да се учите. При стартирането на всеки бизнес се изисква голямо себеотдаване и много работа.
    - Търпение и постоянство. Добрите резултати не се появяват веднага.
    Ако отговаряте на горните изисквания и се колебаете, дали бихте могли да се справите, свържете се с нас. Ние ще преценим Вашите възможности и ако Ви приемем за партньор ще дадем всичко от себе си за да успеете. Ако Вие също дадете всичко от себе си със сигурност ще постигнете успех.
    Има ли изплатен камион?
    В момента франчайзерите на Discordia започват четвъртата година от изплащането на камиона. Те вече са изплатили половината от стойността на камиона т.е. вече са спестили половината от продажната стойност на 6-годишен камион или 50% от 85 000лв.
    Кога се прави първоначалната вноска и кога може да се вземе камион?
    Първоначалната вноска се прави при сключването на предварителен договор. След това с помощта на счетоводна къща се регистрира фирма. Когато кандидатът разполага със собствена фирма може да сключи договор за франчайзинг и лизинг и да вземе камиона директно от заводите на Volvo и Schmitz.
    Ако желаете да узнаете още нещо за програмата, не се колебайте да се свържете с мен. С радост ще отговоря на всички Ваши въпроси.

    С уважение,
    Бисер Борисов
    Отдел Флийт Мениджмънт / Дискордиа АД
    телефон: 02 892 29 36
    мобилен: 088 9 636 444
    e-mail: [email protected]
  • 42 petko

    1 1 Отговор
    imate li hengeri 118/120kubika i rabotite li s balkanite kosovo bosna 4erna gora. Az rabota samo s tyh i mi trybva o6te 1 henger .

    Коментиран от #43

  • 43 Бисер Борисов

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "petko":

    Kъм момента във франчайзинг програмата не предлагаме хенгери и не работим с Балканите.
  • 44 Бисер Борисов

    3 2 Отговор
    В програмата предлагаме полуремарке Schmitz Cargobull тристранна щора SCS 24/L-13.62. Основната релация е Гърция-Германия (през България). Ако желаете спецификации или допълнителна информация, можете да се свържете с мен.

    Коментиран от #48

  • 45 radi

    2 1 Отговор
    na kolko dni stava pia6tane na navloto
  • 46 radi

    1 1 Отговор
    pri nafta 246lv kaolko e na kilometar
  • 47 gogata

    3 4 Отговор
    pri 11.000km na nafta 2.46lv ako kamionat gori 30 na 100 tova sa 8.118 lv .pri navlo na kilometar 0.85e tova pravi 9.350e v leva 18.232 Ostavat 10.000 xiladi za lizing za kasko za kamiona za zaplata za s4edovoditel za osigorofki i dr.
  • 48 radi

    6 0 Отговор

    До коментар #44 от "Бисер Борисов":

    kak do4no stava pla6taneto na nvloto
  • 49 Бисер Борисов

    2 4 Отговор
    Плащането на навлото става ежемесечно като се удържа лизинговата вноска и фактурираните от Шел гориво и пътни такси. Франчайзинг партньорите заплащат с шел-карта на Дискордиа, за да могат да се възползват от договорените отстъпки и преференциални цени.
  • 50 протест

    2 1 Отговор
    http://www.facebook.com/event.php?eid=207334882613188&pending
  • 51 Don Angel

    22 7 Отговор
    Искам да споделя, че българина винаги иска да забогатее бързо и си мисли че като вземе камьон от програмата на Дискордия и вече на втория месец е забогатял.В тази професия трябва много работа, постоянство и да си обичаш работата най вече така че МИСЛЕТЕ преди да пишете. Пари има за този които работи така е в цяла европа.
  • 52 gogo

    5 2 Отговор
    ot kolko vreme raboti6 v tazi firma
  • 53 nona

    7 4 Отговор
    abe xora ne se zablujdavaite ima edna istenska firma i tq e Portugalska kazva se PATINTER
  • 54 vanio

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Dimitar":

    ne ti trybva da znae6 po dobre bygai dale4 ot tezi 6te pla6ta6 do jivot kakto pla6tat onezi 22 koito izgoryxa prez 2008
  • 55 boteto

    8 2 Отговор
    Nai-golemite moshennici.
  • 56 biv6 izgorial

    9 2 Отговор
    ne se lagete tova sa nai golemita mo6ennici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 57 toi si znae

    7 3 Отговор
    nai golemite bokluci sa tezi osobeno petar slavov!!!!!!!!!!!!!!!
  • 58 abc....

    9 1 Отговор
    vaob6te ne se xva6taite na rabota pri tiax.pari niama da vzemete,samo nafta ste plastate.tova e nomera pri tiax.zmam go ot li4en opit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!samo lagi i zmami
  • 59 ioodd

    10 2 Отговор
    izmamnici golemi!!! ne se zahvashtaite !!! shte opatite !!!
  • 60 петър

    5 1 Отговор
    Много добре написано а още по добре ако има кои да вярва !!! малко е да се каже че са измамници ! трябва да се намери друго определение но е трудно !!! Е ако се намери някой мераклия нека да пробва !!!
  • 61 IVAN

    8 1 Отговор
    С една дума измамници !!! Само чакат някой шаран да клъвне !!! За съжаление има още колеги които им се връзват !!!
  • 62 Hristo

    6 2 Отговор
    Кой от Вас е работил във фирмата за да имате толкова много негативна информация?

    Коментиран от #66

  • 63 Изгорял

    14 1 Отговор
    Колеги не се лъжете,нито за работа,нито за програмата-ЩЕ ИЗГОРИТЕ НА ШЕСТ КОЛА!
  • 64 nikoi

    4 2 Отговор
    koi ot vas e rabotel s tazi firma.s koe po to4no nesa korekni s pla6taniata ili s rabotata blagodara predvaritelno
  • 65 kamionjia

    7 0 Отговор
    Хайде добавете и 50 ст. на километар за разходи като гуми масла, турбини, накладки, застраховки, данъци, винетки, и още там каквото съм забравил. Ще ставаме бели роби на западно европейците.
  • 66 vanio

    10 0 Отговор

    До коментар #62 от "Hristo":

    това са нагли измамници които продължават да мамят хората това са дискордиа+интерлииз+шел+негус груп еоод схемата и работи перфектно
  • 67 Любопитен

    7 0 Отговор
    Неразбрах точно кои модел на volvo FH,(евро5) ли е?Ремаркето щорали е?И най-много не интересува как точно лъжат от Discordia след като дават камиона?Тоес не превевдат парите ли?
  • 68 neizvesten

    6 1 Отговор
    vanio ti rabotellisi s tazi firma ta ima6 takova mnenie za nea.zada iskara6 nakakvi pari ot rabota trabva da se skasa6 da raboti6 a ne da govori6 glyposti.vsi4ki iskame po lesnia na4in da zabogateem bez da rabotime a nie balgarite po rojdenie sme izmamnizi
  • 69 ЕДИН РОБ

    13 0 Отговор
    TE TAKA DAVASH 5000 LEVA I PODPISVASH DOGOVOR DA IM ISPLATISH KAMIONA ZA 5 GOD. DA OBA4E NA VTORATA RESHAVASH 4E GENATA I DECATA SA PO VAGNI OT KAMOINA/VIGDASH GI EDIN PAT NA 3 MESECA ZA PO 2/3 DENA/I RESHAVASH DA SE ODKAGESH TE TOGAVA STAVA SLOGNO SHTOTO SI VE4E SOBSTVENIK NA FIRMA , IMASH DOGOVORI ZA IZPLASHTANE NA KAMION I REMARKE IMA NEYSTOIKI I DRYGI KAPANI, S DVE DYMI VRASHTANE NAZAD NYMA...ROBYVANETO TI SHTE TRAE 5 GOD
  • 70 nezavisim

    5 1 Отговор
    koleka a ti kakvo o4akva6e da zemi6 na kamiona blagoto i slet tova 4al.nama takav bodala da ti dade kamion bez dasi varje ga6tite dori i otbanka da vzemi6 e sa6toto.davate pod sat ot opit ti kazvam
  • 71 Бисер Борисов

    2 3 Отговор
    Предлаганият модел e VOLVO FH 460HP 4x2T, влекач средно висок, със задно въздушно окачване (Евро 5, I Shift скоростна кутия, Спална кабина FH Globetrotter - комфортно оборудвана, Хладилник, Радио, CD, MP3, тонколони и превключватели на волана, Автоматичен климатик, Люк на покрива и др.) Полуремаркето е Schmitz Cargobull тристранна щора SCS 24/L-13.62. Ако се свържете с мен или посочите e-mail адрес, мога да Ви изпратя пълни спецификации на влекач и ремарке.
    Искам още веднъж да отбележа, че програмата е дългосрочен ангажимент. За да се постигат добри резултати се изисква да се положат много усилия, желание, усърдие, себеотдаване и да се прояви търпение и постоянство. Само по този начин може да се достигне до добрите резултати в нашата програма.
  • 72 ПРЕВОЗВАЧ

    10 0 Отговор
    от личен опит мога да споделя следното .
    към колегата които иска да си купува камиони дажаи и не го мисли но си намери хубав спедитор не говоря спедиторска фирма а спедитор .
    аз имам 5 камиона и сам доволен на месец в зависимост правя около 10 000 на месец чисти говоря и си стоя в нас .
    с тази спедиторка с която работя нямам никакви проблеми.
    при мен случая е следния .
    това момиче има клиенти но няма пари да продава товари и да прави луди пари от нас .
    тя ми казва имам товар от тук до тук имама такава цена .
    разбираме се и чесно казано понякога возя на 1.2 понякога на 0.8 цента на км.
    но като цяло едното е за сметка на другото .
    момичето изкарва някои лев и аз си правя пари .
    А за въпроса колко излиза краг мога да дам пример от днес .
    BG - GR - prazen pratih kamiona
    GR- IT-1300
    IT-ES - 1500
    ES-FR- 1600
    FR-GR- 3000
    GR-BG - 500
    вие смятаите на мен сметките ми излизат .
    ако някои се интересува да пита ще помагам

    Коментиран от #90

  • 73 ПРЕВОЗВАЧ

    3 0 Отговор
    извинявам се не казах км и че имам около 600- 700 евро кораби .но като цяло цента на крага ми е около 8 000 евро махам 700 за корави и ми остават 7300 а км са ми 7 000 .
    това ми е нормалния краг понягора е по зле понякога е по добре но цената ми е около 1 евро на км .
    ТАКА ЧЕ НЕ МУ МИСЛЕТЕ А СИ НАМЕРЕТЕ НЯКОИ СПЕДИТОР НО НЕ СПЕДИТОР КОИТО РАБОТИ В ТРАНСПОРТНА ИЛИ СПЕДИТОРСКА ФИРМА ЗАЩОТО ТОГАВА ТЕ ПРИБИРАТ ОКОЛО 30 % ОТ ТОВА КОЕТО ПЕЧЕЛИ ФИРМАТА И ТЕЗИ 70 % КОИТО ПРЕБИРА СПЕДИТОРСКАТА ФИРМА СА ВАШАТА ПЕЧАЛБА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 74 КОЛЕГА

    1 0 Отговор
    ПРЕВОЗВАЧ
    az imam edin kamion evro 3 mercedes karam si go li4en mi e no mnogo niski ceni mi davat moje6 li da mi kaje6 nqkakvi kordinati na tova momi4e telefona ili e-mail.
    i moje6 li da mi dade6 nqkakav primer s tovar kajem za tozi ot IT
  • 75 ПРЕВОЗВАЧ

    5 0 Отговор
    за тези тожари нещата варират нормалната цена е около 1 евро или евро и малко зависи примера ми е сега камиона ще ми товари от Фогиа до Барцелона .
    парво ще я питам дали ще може да дава и на теб и тогава
  • 76 ПРЕВОЗВАЧ

    6 0 Отговор
    това е неиния е-маил
    [email protected]
  • 77 Бисер Борисов

    6 5 Отговор
    Основната релация в нашата програма е Гърция-Германия (през България). Разходите за пътни такси по релацията позволяват на франчайзинг партньорите да печелят конкурентно за себе си. Различните релации са обвързани с различни разходи за пътни такси.Например във Франция пътните такси са по-високи с около 20% в сравнение с Германия. Цената на горивото също се влияе от релацията като цената е по-висока в ЕС. Нашата основна релация предлага сравнително по-ниска цена на гориво и разходи за пътни такси. Нашите партньори ползват отстъпки от всички наши доставчици (напр. отстъпката за гориво стига до 0.11 евро/л, което при разход 32л/100км прави 0.035 евро/км). Ние поемаме ангажимент към нашите франчайзинг партньори за гаранция за товари за целия период на лизинга (клауза в договора за франчайзинг). Програмата е организирана така че да позволи на нашите партньори да се концентрират върху пробега и икономичното шофиране. За останалото ние предоставяме нашето съдействие.
  • 78 усама

    10 0 Отговор
    за камикадзета могат ли да се ползват тия камиони ?
  • 79 MAN

    13 0 Отговор
    Kolegi v tazi firma mnogo 4ove6ki sadbi otidoxa po dqvolite !
  • 80 акторс

    1 2 Отговор
    господин Борисов може ли да ми кажете кой са правилата във вашата програма за вземане на камион на лизинг, които трябва да притежават. дали камионите са втора употреба или нови и дали търсите участие за лизинг. благодаря ви.
  • 81 Киро манивелата

    10 0 Отговор
    МОШЕНИЦИ.
  • 82 Бисер Борисов

    1 2 Отговор
    Основните изисквания към кандидатите са да са добри, опитни водачи (C+E, карта за дигитален тахограф, ADR) и да са предприемчиви личности. Композициите са нови (директно от заводите на Volvo и Schmitz) и се предлагат на лизинг със гаранция за товари. За повече подробности се свържете с мен. Това са моите контакти:
    Бисер Борисов
    Отдел Флийт Мениджмънт / Дискордиа АД
    телефон: 02 892 29 36
    мобилен: 088 9 636 444
    e-mail: [email protected]
  • 83 az

    1 1 Отговор
    moga li ga otkaza kurs ako ne mi haresa relaciata?
  • 84 az

    1 1 Отговор
    ako imam vece firma trjabva li da pravja nova?
  • 85 Бисер Борисов

    1 1 Отговор
    Изискването е фирмата да е с правна форма ЕТ (едноличен тъговец) или СД (събирателно дружество) и седалище в София. Отказването на курсове не е практика.

    Коментиран от #95

  • 86 И.Павлов

    1 0 Отговор
    Ако,например фирмата ми е в Плевен това проблем ли е?
  • 87 volvo

    4 0 Отговор
    Da se 4udi 4ovek dali e istina ili laja i na koi da se doveri.Iasno e 4e Diskordiq bez da ima nqkakva polza govorq za finansofa a ne prosto da trupa imidj pred strategi4eski partniori nqma da se zanimava s gluposti.Kato 6ofior na tir sa6to znam 4e ima i marzelivi kolegi i marlia4i i sekakvi ama ima i dobri mom4eta deto ne sa za podcenqvane i trqbva da im se vqrva.Ta problema e 4e ne moje da se razbere ot koi tip sa kolegite deto pi6at komentarite.
  • 88 izgorql

    12 2 Отговор
    vzeh kamion,rabotih 4meseca i ne sam polu4il ni6to,no za smetka na tova dalja dds na darjavata,zatanah v zaemi i si zagubih jili6teto,ako ima jelae6ti da si provalqt jivota da opitat

    Коментиран от #115

  • 89 :)

    2 0 Отговор
    KAKVA E TAZI KUDE DAVA RABOTA RVTRANSPORTABV.BG DAI MALKO POVECHE INFO
  • 90 pilota

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "ПРЕВОЗВАЧ":

    Zdravai bih iskam da se svarja s teb, molq za kontakti
  • 91 ICO

    5 0 Отговор
    LUJAT I KRADAT REJAT KILOMETRI NESE VRUZVAITE
  • 92 bmnb

    0 5 Отговор
    МЕРЦЕДЕС ОПЕЛ ВСИЧКИ ДРУИ СА ПЕ......
  • 93 кк

    6 0 Отговор
    Мошенници крадете парите на хората 5000 лева
  • 94 до 85

    7 0 Отговор
    и това да ти обясня щото очевидно не вдяваш е , ако не потръгне (като не потръгне) да могат да ти вземат всичко ... и под всичко , имам предвид ВСИЧКО...
  • 95 steve

    10 1 Отговор

    До коментар #85 от "Бисер Борисов":

    Уважаеми колеги
    А сега се замислете защо изискването за фирмата е да бъде ЕТ или СД
    Защото при тези две форми си вързан до дупка
    а не като при ООД само до размера на основния капитал на фирмата.
    На печелившите честито!!!
  • 96 Любопитен

    4 0 Отговор
    Някои взел ли е камиона,да каже как е,има ли надежда за развитие?И ми е чудно защо Дискордия продават 5 тира,да нее някои които сасе отказали?
  • 97 izgorial

    4 0 Отговор
    nai goliamata laja izlagax se predigodini pe4eli DISCORDIA nishto ne pe4elish igraiat si steb kakto iskat obiavata ne sliza ot neta sami si napraveta smetka ako be dobre shtesheli li 2 godini da ne sliza obiavata tarsiat si balaci
  • 98 aleks

    0 0 Отговор
    za patinter sam 4uval samo hubavi ne6ta a nyakoy ako poznava petko sanduka vednaga da idva
  • 99 DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    0 1 Отговор
    DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  • 100 DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    1 1 Отговор
    DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  • 101 DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    0 1 Отговор
    DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  • 102 ....

    1 1 Отговор
    poredna izmama ...
  • 103 krokodil

    1 0 Отговор
    znachi triabva da si mnogo tup da rabotish v diskordia a da vzemesh kamion triabva da si izleznal ot psihiatriata v kurilo
  • 104 yeeee

    1 1 Отговор
    hora iskam da vi popitam 1 vupros. Kato bude6t tiradjiq :) Zaplatite dali sa dobri i dali si zaslujava da karam tir ? Za6toto pove4e mi kazvat 4e tazi raota e mnogo 6i.ana daite mi va6to mnenie blagodarq :)
  • 105 yeeee

    1 1 Отговор
    Iskam da znam dali si zaslujava za6toto tova mi e kato trupka - da karam tir izvun Bulgaria :) toest mejdunaroden 6ofior ... No pove4eto hora mi kazvat celi se po-visoko .
  • 106 мишо

    0 0 Отговор
    Мошеници това е измама :х
  • 107 става

    0 0 Отговор
    а камикадзета могат ли да се ползват тия камиони ? Moже ;д
  • 108 dango

    0 1 Отговор
    dobar den.
  • 109 ...

    2 0 Отговор
    Прекалено е хубаво за да е истина.Както четем коментарите,хич неса хубави и се казва че е измама.Иначе ще е супер хем да караш нов камион хем да ти дават постоянна работа .Иначе аз като нов шофиор,ще се радвам да е така както се казва и веднага се навивам.Или ако има някои които кара или е карал с тази програма тоест взел е камион нека сподели своето мнение с колегите.
  • 110 Man

    4 0 Отговор
    Хора, много внимавайте с тази оферта, защото много лесно се гори. В догвора с тях има адски много условностии фактори, които не зависят от вас, а пряко ви касаят. Двама по-долу писаха за изискването каква да ви е фирмата - ЕТ! Действително, ако решите да мръднете от схемата им ще ви вземат всичко без проблем. Недейте да се връзвате. По-добре си карайте във фирми или мислете за други варианти да карате за себе си!
  • 111 Бисер Борисов

    0 0 Отговор
    Здравейте,
    Програмата ни предизвиква интерес и отново ще си позволя да дам отговор на поставените въпроси. Благодаря за всички изказани мнения и оставам на разположение за допълнителна информация.

    Защо е необходимо регистрирането на ЕТ или СД (дружество с неограничена отговорност)?
    Регистрацията на ЕТ или СД (дружество с неограничена отговорност) е изискване на лизинговото дружество. За нови фирми или фирми с малко активи при сделка със собствено участие от 2% се изисква отговорността да е неограничена. По този начин лизинговото дружество се стреми да намали риска по сделката.

    Защо има постоянно присъствие на обявата за подбор на франчайзинг партньори в медиите?
    Ние провеждаме активен подбор и разглеждаме голям брой кандидатури. Много кандидати получават нашия отказ. Основните причини са, че програмата е усъвършенствана и подборът е много по-строг. Критериите, на които в момента трябва да отговарят кандидатите са повече и по-високи в сравнение с 2008г. Убедени сме, че кандидатите, които получат нашето одобрение и се присъединят към програмата, ще се справят успешно.
    Ние планираме да не спираме подбора на кандидати, защото смятаме, че по този начин даваме шанс на добрите водачи да постигнат повече в професията.
    Ако се колебаете, дали сте подходящ за нашата програма, можете да се свържете с мен, за да уговорим среща и ние ще преценим готовността Ви. С радост ще предоставим насоки относно възможностите Ви за старт на Ваш собствен транспортен бизнес като франчайзинг партньор. Ако заявите по-рано интереса си и бъдете одобрен за програмата, ще ползвате предимство при получаването на Вашата композиция.

    Защо има първоначална вноска от 5000 лв.?
    Обикновено лизинговите дружества предоставят товарни композиции срещу 30% първоначална вноска т.е. около 60 000 лв. За повечето международни шофьори, желаещи да стартират свой транспортен бизнес, тази сума е твърде висока. Не бива да забравяме, че и тя не би била достатъчна за старт на бизнеса, защото е необходимо и оборотно финансиране. Чрез първоначалната вноска от 5000 лв. кандидатът показва сериозен ангажимент и заинтересованост към програмата.

    Защо продаваме композиции?
    Продаваме композиции, защото планираме да обновим нашия парк. Ние следваме стратегия за увеличаване на флота.

    Има ли възможност за развитие в програмата?
    Може би най-силната страна на партньорската програма е, че дава възможност за развитие. Ако Вие се справяте добре и постигате високи резултати като франчайзинг партньор, съвсем нормално е да заработите и с втора композиция преди да сте изплатили първата. Това зависи от Вашето желание, възможности, усилия, постоянство и трудолюбие.

    Защо гаранцията за товари на Дискордиа?
    Нашата гаранция за товари не е устно обещание, а клауза в договора за франчайзинг. Ние поемаме твърд ангажимент и задължение в писмена форма да осигуряваме товари на партньорите ни дългосрочно. Такива условия не предлага никой друг на пазара според нашите данни. Нашата гаранция за товари Ви дава сигурност, че ще имате пробег и приходи, за да изплатите Вашата композиция.
    Франчайзинг програмата е комплекс от товарна композиция, финансиране и гаранция за товари.

    С уважение,
    Бисер Борисов
    Отдел Флийт Мениджмънт / Дискордиа АД
    телефон: 02 892 29 36
    мобилен: 088 9 636 444
    e-mail: [email protected]
  • 112 Новобранец

    1 0 Отговор
    А за новобранци шофьори нещо?Защото сега карам курсове за "C"-категория и дали имате някаква програма за обучение на млади шофьори(да карат соло камиони за да навлезнат в професията)и примерно след като изкарам и "Е" да се възползвам от франчайзинг програмата?
  • 113 ivan

    0 0 Отговор
    do sega nesm vidial niakoi da e vzel kamion ot diskordia ima niakakva vrtka v tazi rabota
  • 114 колега

    0 0 Отговор
    даите някои които е взел камиона
  • 115 Бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "izgorql":

    Напълно е възможно да е истина това което казваш :( Обърнете внимание колеги не бъдете овце Изискване са си ЕТ опаааа от тука да почнем ЕТ отговаря с цялото си имущество не ми се пишат романи доколкото прочетох има и още капанчета ще горят хора
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.