Last news in Fakti

19 Септември, 2012 09:59 50 130 122

Вижте цените на Volkswagen Golf VII

  • volkswagen-
  • golf-
  • mk7

Малко преди автомобилното изложение в Париж Volkswagen обяви цените на седмото поколение на модела Golf. Новата генерация, както вече ви информирахме, ще бъде представена именно на автосалона във френската столица. Предпремиерно Golf VII беше показан в Берлин в началото на месеца.

Представители от Волфсбург заявиха, че новото VW ще се продава в Европа на цени от 17 790 евро. Тази сума се отнася за базова версия с три врати, бял цвят, тъмна текстилна тапицерия, минимално оборудване и 1.2-литров мотор с мощност 85 конски сили. Доплащането за аналогична версия, но с пет врати е още 790 евро.

Масовият вариант, оборудван с четирицилиндров бензинов двигател с мощност 122 к.с. ще се предлага за 21 720 евро. Към него могат да бъдат добавени екстри като многофункционален волан (493 евро), Bluetooth интерфейс (578 евро) и още доста други опции, които обаче не са включени в горепосочените цени.

Според мнозина от специалистите цената на новия Golf е завишена, но дали тя ще остане и за в бъдеще, така ще покаже търсенето. У нас тези цени ще са по-ниски, но не с много. Единственото радващо нещо е, че всички модификации на VW Golf VII вече ще бъдат оборудвани с електронно стабилизираща програма (ESP).

Базовото оборудване включва още климатик, седем въздушни възглавници и електрически управляеми стъкла. Поръчки започват да се приемат от началото на октомври, а първите собственици на седмата генерация на Golf ще се сдобият с автомобилите си през ноември. У нас продажбите ще стартират през 2013-а.

За сравнение в момента в България най-евтиното предложение за Golf VI e 29 543 лв. с ДДС (15 105 евро). Тази сума се отнася за изпълнението Golf 1.2 TSI, което разполага с бензинов мотор с мощност 85 к.с. По предварителни данни аналогичният вариант, но от седмо поколение, ще се продава в България с около 1 500 евро по-скъпо.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    6 3 Отговор
    Не е лоша колата, но за тези пари има и по-хубави. Визирам корейски и японски и по-точно КИА и Тойота
  • 2 БОРИС ПЕТРОВ

    5 4 Отговор
    хубава кола е голфа,дано са я направили и по-здрава !
  • 3 Робин

    5 1 Отговор
    Тази от снимките с кожения салон, колко ще струва? Над 50 хил. предполагам, като гледам посочените цени!?
  • 4 XperiA

    5 4 Отговор
    И това ми е народна кола ?! то с тези цени, по добре един джип втора употреба на няколко години, дето е нацвъкано с ексти и с по-малко обезценяване от тази малка количка...

    Коментиран от #6

  • 5 Тони

    5 1 Отговор
    По-скъп е от предишния модел.
  • 6 @ XperiA

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "XperiA":

    Това е колата за народа, но немския народ. Кой ти е виновен, че си част от българския?
  • 7 Даниел Марко

    6 2 Отговор
    Германците трябва да си преразгледат ценовата политика. За тези пари има къде, къде по-хубави коли и по-здрави.
  • 8 dragozow

    4 3 Отговор
    След 2000-та няма народни VW. Отделно че марката не е народна, била е в началото. Нямам как да е еталон в класа който носи името му и да е най-евтин.
  • 9 yap

    5 3 Отговор
    За тези пари незнам дали ще запази високото ниво на продажбите си в Европа.
    За тези пари се предлагам много корейски, японски, че и европейски автомобили този и по-висок клас.
    Няма да ги карат много :D

    Коментиран от #12

  • 10 Пепо

    5 3 Отговор
    Тези ги мързи вече и facelift да направят.
  • 11 аяс

    5 4 Отговор
    Kато е кола за народа не означава че ще е ефтина като дачия,все пак е по качествена и по здрава и парите си заслужават за такава кола от средния клас хечбек! А цена като 21 000 евро за европуйците е като 21 000 лв,кой ти е виновен че ти работиш за заплата от бай тошко време! За западно европейците цената е чудесна,а качеството се личи още от снимките.
  • 12 аноним

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "yap":

    За тези пари се предлагам много корейски, японски, че и европейски автомобили този и по-висок клас.
    Няма да ги карат много :D
    -------------

    естествено че си прав !

    А и глупаците привършиха , в смисъл останаха без пари
  • 13 Бай Онзи

    2 3 Отговор
    Добре, че бяхте вие да им го кажете...
    ...аве хората да не са в тоя бизнес от вчера ве...
  • 14 гост 2

    4 3 Отговор
    Това което се продава не се променя много външно,хората търсят това а тази кола е за нормални хора които живеят по европейски стандарт и доходи а България не влиза в тази категория и затова карайте киа и дачия
  • 15 бат бой

    5 2 Отговор
    Колата си е перфектен а вътре е направо радост за очите качеството е на лице!
  • 16 Ангел Георгиев

    6 4 Отговор
    При базова цена от 35 000 лв. за 85 к.с. не виждам причина човек да не си вземе вместо Golf 7 Audi A3, Volvo C30, BMW 1 Series или новата A Class на Mercedes. Ако VW ще влизат в Premium сегмента като цени, не е лошо да го направят и като нива на оборудване ;) Практиката показва, обаче, че народната марка не е за този елитен клуб (пример - провала на VW Файтон)!
  • 17 смех

    6 4 Отговор
    22к евра за базов гоУф? хаха я вижте ценовата листа на новия A-class

    Коментиран от #20

  • 18 мочото

    6 0 Отговор
    Абе вземете си каквото искате на германеца много му пука за 5мл българи половината цигания
  • 19 VW Фен

    7 0 Отговор
    За щастие цените ще бъдат доста по-ниски в България. Предполагам около 35 хиляди лв. за 1.4 TSI с някои допълнителни екстри. Да не говорим, че като отидеш при дилърите, на място правят допълнителни отстъпки.

    Да не забравяме, че Golf 7 струва по-малко да се произведе, отколкото Golf 6. Няма причина да продават на по-висока цена, защото знаят, че ще загубят клиенти.

    Статията е заблуждаваща, защото дори в момента има няколко Golf 6 за 28 хиляди лв. на склад: http://search.porschebulgaria.bg/Search.aspx?VehicleType=1&AspxAutoDetectCookieSupport=1
  • 20 смяххх

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "смех":

    @17 Смех си ти май не правите разлика с конпактен клас като А класа на мерцедес и средния клас на голф което е класа на мерцедес С-класа

    Коментиран от #30

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 VW Фен

    6 0 Отговор
    От коментарите става ясно, че повечето хора никога през живота си не са си купували нов автомобил. Иначе щяха да знаят, че официалните цени нямат нищо общо с реалните като отидеш при дилърите на марката.
  • 23 иванчо

    1 2 Отговор
    Мерцедес А-клас е мини клас,В-класа е конпактен клас,а С-класата е от средния клас като голфа,Е-класата е висок клас кола а S-класата е луксозен клас,като не знаете не сравнявайте.
  • 24 VW Фен

    2 1 Отговор
    И още нещо в подкрепа на тезата ми, че цените ще бъдат много по-ниски. В момента 1.8 TSI и 2.0 TDI Пасатите нива Comfortline и Highline се продават за около 45 хиляди лв. Нали не си мислите, че от дилърите ще успеят да продадат и един Golf 7, ако го пуснат на тези цени :)
  • 25 VW Фен

    4 0 Отговор
    Иначе европейците пак ще духат супата с най-високите цени в целия свят, ама те са свикнали.

    Коментиран от #58

  • 26 смех

    2 1 Отговор
    абе дечица що не си пиете хапчетата? Още малко ще го изкарате тоя тарялясник в категорията на S-class...скрийвайте се че не се траете просто...май не правите разлика между C-class C-сегмент. А-class и гоУфо са точно в C-сегмент.
  • 27 смяхххх

    0 3 Отговор
    А-клас ти главата не се излагай то е се води мини клас на мерцедес а голф е среден клас кола,например алфа ромео 147 е конпактен клас хечбек ходи да учиш тез работи и тогава пиши
  • 28 ...

    2 2 Отговор
    няма кво да им обяснваш брат, тия си мислят още за предното поколение А-classe. W176 е много добра кола и всеки нормален човек би я предпочел пред тая смешка на снимките
  • 29 ,,,,,,

    1 1 Отговор
    Смешка са тъпаците от българия наследниците на бай тошко
  • 30 The Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "смяххх":

    Много си смешен, момче! С няколко думи в едно изречение, показваш едновременно незнание по темата за колите (а си рипнал да се изказваш именно тук) и неграмотност по български език - правопис, словоред и граматика като цяло. Глоф е именно коМпактен клас (не се пише коНпактен), в който е и А-класата на Мерцедес.

    Коментиран от #31, #39, #53, #103

  • 31 смяххх

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "The Bear":

    @30 Голф не е компактен клас ако искаш проучи и се пише Голф не Глоф
  • 32 :-)

    3 0 Отговор
    Много ми е смешно като почне едно сравняване на коли, класове и сегменти :-) Факт е, че повечето коли, които са изброени по-долу са близки по размери и оборудване. Без значение дали са А, В или С сегмент. Те си остават сравнително малки и не стават за семейна кола а са по-скор оза млади гъзета да свалят мацки. Но има достатъчно богаташчета да си ги купят. Не ги мислете. Аз като нямах пари си купих семейна Дачия и си я карам. Който има за Мерцедес да е жив и здрав да си го кара :-) Айде със здраве

    Коментиран от #35

  • 33 инж. Денчев

    3 2 Отговор
    Прав е мечката. Голф е компактен клас, заедно с Б-класата на мерцедес, Ауди А3, Опел Астра и Шкода Октавия (нищо че шкодата прилича на пасат по габарити). Волво В40 също е в компактния клас

    Коментиран от #43

  • 34 slucaen

    1 1 Отговор
    mercedes B-class e kompaktnia klas a ne A-classata-to e ot klasa na polo
  • 35 cмЕх

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от ":-)":

    да дечко, разбрахме че е в категорията на S-class :)))) Също разбрахме че си от ПеУник и че баща ти кара гоУф

    Коментиран от #38, #99

  • 36 смех

    1 0 Отговор
    коментара ми беше за №31
  • 37 000

    0 1 Отговор
    абе вие що не проучвате малко докато пишете голф се води среден клас хеджбек А-класата е мини клас на мерцедес,а В-класата е конпактния клас като полото,С-класата е среден клас кола
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 прасето

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "The Bear":

    @30 компактен клас е полото
  • 40 kmet bay ivan

    1 2 Отговор
    tova ne e za vas bulgarite be a za horata sas zaplata ot 3500 euro ot zapada za vas napraviha dacia logan i great uwooaaal karayte tyah tova moje da go kupite no sled 20g kato otkriem nafta v cerno more

    Коментиран от #101

  • 41 васил димчев

    4 1 Отговор
    Перфектен автомобил без грам чалга, затова и не се харесва на феновете на турбофолка. За качеството на VW говорят безапелационно продажбите в Европа и Америка. А чалга простотията звъни та дрънчи от коментарите на някои разбирачи.
  • 42 Ивайло

    0 2 Отговор
    Компактен афтомобил е Форд Фиеста а не Голф драги разбирачи от БГ!
  • 43 мартин

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "инж. Денчев":

    @33 Ха ха ха ти добре ли си бе човек? Ауди А3 да е компактен клас ха ха ха то да не е форд фиеста хахахахаха направо се излагате дечица инжинери хахахаха
  • 44 Станимир Христов

    4 2 Отговор
    Абе незнам но аз лично за тези пари бих си купил автомобил а не Голф. Неможе една Хонда Акорд да струва базовият модел 39 900 със мноого повече екстри от един Голф от в пъти по-нисък клас, та той струва колкото едно Субару Импреза 1.5 с автоматична кутия идоста други глезотиики, ами нека си купуват този Голф хората...
  • 45 Corporate anti-fan

    4 1 Отговор
    36 бона за Голф 1.2 - е@а си???

    Тези ни правят на балъци -
    и неслучайно го представят точно в Париж - да завладеят и франсетата: ама надали :)))

    Нахалници - преди 20 години базовият модел почваше от 18 000DM!!!

    Няма толкова балами - дори и в БГ ха-ха-ха ...
  • 46 ВИП АМГ

    0 3 Отговор
    tezi golfove sa za djentulmeni kato men s markovi saka ot bqla koprina i djobove pulni s dolari deto s vertoleta kacame na qhtite i kuponqsvame cqlo lqto.na vas vi preporu4vam golf 3-ka s lqti djanti

    Коментиран от #48

  • 47 Баи Спиро

    2 1 Отговор
    До 32 .Не разбрах с кой голф се свалят мацки.Голфът не става ни за млади ,ни за стари.Чудя се кой по принцип го копува и дали данните за продажби са реални.Ако сложат заедно голф ,голф +,голф крос голф R джета и тем подобни може и да се посъберат продажби.
  • 48 Станимир Христов

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "ВИП АМГ":

    ..само не се сетих ти от кой вид джентълмени си от тея дето купонясват по цяло лято и карат голфовели си? , я залягай над домашните че вашите ще се приберат и ще ти се карат ...
  • 49 ЛУДОСТ

    2 3 Отговор
    Тази кола не трябва да е повече от 20 хил ЛЕВА.

    Коментиран от #50

  • 50 мишо

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "ЛУДОСТ":

    Да, същата скука в интериора от 90-те години насам. Пък и отвън не е кой знае какво, като визия..
  • 51 BATJ

    3 1 Отговор
    Hubava kola, iz4isten dizain, izpitana i precizna tenika. Ot VW otnovo izmestvat klasovete i cenite, sega golf VII struva kolkoto navremeto e struvalo audi A3. V momenta A3 e na centa na novia A-Klas i Purva Seria BMW- niakude mejdu 45-50K. Golfa e novia premium kompakten avtomobil na VW. Koito iska evtin WV triabva da se zadovoli v UP i Polo. Kato cialo za nai6te uslovia e svruhskup a ne predlaga nito prostor, nito prakti4nost. Tove e prefektnata vtora kola na nemeca- jena mu da kara decata na u4ili6te dokato sa po malki.
  • 52 ЛУДОСТ

    1 2 Отговор
    Скъп боклук.
  • 53 PlimP

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "The Bear":

    30 бона за базта ли бре :D, тия са болни
  • 54 кик

    0 1 Отговор
    за тез пари ще си взема С8 или ЦЛС 500
  • 55 PlimP

    0 1 Отговор
    гаднaтa система възприе "30" за обръщение към коментар N30 :D
  • 56 Веско

    1 1 Отговор
    хахаха за тея пари ще си купя 3 ЧИСТО НОВИ АВТОМОБИЛА ФИАТ ПАНДА... Карам служебна такава и за 120хил. км. влезна веднъж в сервиз, защото загуби всички светлини.
  • 57 Катерицата

    1 1 Отговор
    Досега всички акълии се изказаха, само Дошо и още един двама ги няма още!
  • 58 Батко Ви

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "VW Фен":

    То на европейците не им пречи 3000 евро заплата на калпак,пък нека им пречи да си купят тая каручка,било то и за 20 000 евро с повече екстри и с нещо повече от 1.2тси.
  • 59 Дошо

    2 1 Отговор
    Трябва да си голяма откачалка да се изръсиш толкова пари за Гоуфо.
  • 60 Венцислав Кацарски

    2 1 Отговор
    Колата и цената не са за обикновените като нас "ганьовци" за това са излишни коментарите ви ... Голфа е красив, стилен, .. а бее кола за обикновен човек от запада който може спокойно да си я позволи

    Коментиран от #61, #63

  • 61 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Венцислав Кацарски":

    Красив и стилен........да бе да тия ги мързи вече и фейслифт да направят

    Коментиран от #64

  • 62 111

    3 0 Отговор
    Голфа е създаден като народна кола. Лошото е че е създаден в Германия и за Германския народ. 20000евро в германия са 6-7 средни месечни заплати. При нас са 100 средни месечни заплати. За това при нас не е много народна кола а си е направо автомобил за заможни хора.
  • 63 ЛУДОСТ

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Венцислав Кацарски":

    Колата е посредствена като визия, а предполагам и като качество като гледам досега какво са произвели от фолксваген.

    Коментиран от #67

  • 64 гостенин

    0 2 Отговор

    До коментар #61 от "Гост":

    @61 фейслифт е твойта проста глава
  • 65 булгар булгар

    0 2 Отговор
    вие си карайте фиатовете или дачиите на румънските цигани а това го оставете на хората от запада с прилични доходи а сега си яште кебабчетата пред телевизора и гледайте сериала али раза и драскайте един тъп коментар че колата е боклек

    Коментиран от #70

  • 66 yap

    2 0 Отговор
    Незнам за всички платени статистики и т.н. обач е факт, че по-новите модели Гол 5 и 6 се срещат много по-рядко по пътищата.
    Европейците като са с по-високи заплати в никакъв случай не са по-глупави от нас, а даже напротив.
    Дали се сещате , че нарастването на продажбите на корейските и японски марки в европа е за сметка на другите марки и най-вече за VW тъй като са най-големия производител в Европа.

    Коментиран от #69, #71

  • 67 Венцислав Кацарски

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "ЛУДОСТ":

    ми произвеждат качествени автомобили : VW, Порше, Бентли, Ауди ... да не говорим за останалите

    като стигнем стандарта поне на братята "руманеско" тогава говорете за цени и другите работи

    Коментиран от #86

  • 68 Скромен човечец с ТТ

    2 0 Отговор
    Не са много балъците,които са готови да се разделят с 45 000 лв. за Голф,пък ако ще и 10 да е....За тези пари ,човек може да си купи Шкода Октавия или Сеат Леон(ако държи човек на ВАГ групата),по-горен клас коли и бъкани с екстри и пак ще му останат парички за една яка почерпка по случай покупката!!!
  • 69 охай

    0 2 Отговор

    До коментар #66 от "yap":

    @66 Ти данеби да обикаляш държавите за да срещтнес някъде голф 5 или 6 а?
  • 70 тъпънар тъпанар

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "булгар булгар":

    Първо се научи да пишеш
  • 71 Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #66 от "yap":

    А дали? Голф продължава да е най-продавания автомобил в Европа всяка година, мой. Чети малко, преди да пишеш.
    Събрали сте се пак разбирачи. Да мислите как Фолксваген ще си продава Голфчетата. Все по-мрачни прогнози се чуват, с излизането на всеки нов модел, ама кервана си върви, кучетата си лаят. И докато някои от вас си мечтаят за 10-годишни коли от по-висок клас, някой там си купува (НОВ) автомобила с най-голяма остатъчна стойност на пазара, продава го след 5 години, взема си новия модел, и след няколко по 5 години, той попада сред нас и почваме много да разбираме, кое става и кое не става :)

    Коментиран от #102

  • 72 лъжци

    1 1 Отговор
    Влезте в мобиле.де и вижте кое кари са повече W срещу бмв мерседес, когато са нови до 3 г. Трябва да си пълен идиот да купиш голфУ за тия пари, а койта ги има познай дали ще го предпочете пред класовите марки

    Коментиран от #73, #74, #84

  • 73 пенчо

    1 2 Отговор

    До коментар #72 от "лъжци":

    @72 Скоро ли се върна от училище? Отвори си един пакет кебабчета и трай!

    Коментиран от #75

  • 74 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "лъжци":

    Папагал, хрумвало ли ти е, че който ги има парите, може би не мисли точно като теб за "класовите марки".
    А замислял ли си се, дали няма парите именно, защото не мисли като теб?
    Има кой да го купува Голф-а - не го мисли. Себе си виж какви глупости пишеш....

    Коментиран от #76

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 пачавро

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "Иван":

    Виж статистиките бре

    Коментиран от #79

  • 77 чмв

    1 0 Отговор
    каквото и да говорите хората са направили хубава кола но ако имахте заплати като хората от запада друго щяхте да говорите булгария е пълна с коли боклуци от запада на 300 000км 4-5г и вие си мислите че карате коли затова още много ще си мислите дали да си купя дачия или греат вал или да заложа на 5г кола защо защото заплатата е 300 евро ха ха
  • 78 Катерицата

    2 0 Отговор
    Браво! Точно така и тази тема ос..хте!
  • 79 Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #76 от "пачавро":

    Дай ми линк да видя статистиките които визираш, моля?...градски ;)
    Линк се копира с CTRL+C, и се пейства (поставя, почти съм сигурен, че си с Windows на Български) с CTRL+V. Да прочетем статистики, да ни образоваш, как Голф-а почти не се продава :) И VW са пред фалит заради лошите продажби и т.н.
  • 80 Иван Костов

    0 3 Отговор
    .a.ti kazana!Ama pak po dobre ot nyakoj korejski kenef!
  • 81 Умния

    5 1 Отговор
    Перфектен автомобил.Ще е на върха по продажби в Европа и Америка. Продадените бройки ще са повече от продадените БМВ от всички серии. Завистниците да леят жлъчка, от това страдат само и единствено те.
  • 82 ВИП АМГ

    0 7 Отговор
    tezi golfove sa za djentulmeni kato men s markovi saka ot bqla koprina i djobove pulni s dolari deto s vertoleta kacame na qhtite i kuponqsvame cqlo lqto.na vas vi preporu4vam golf 3-ka s lqti djanti
  • 83 VA60

    0 2 Отговор
    Отпред е също като голф6,но отзад вече е мнооо готин,прилича малко отзад на ауди
  • 84 omg...

    4 0 Отговор

    До коментар #72 от "лъжци":

    ти чуваш ли се???
    тъкмо сменихме колата с жената, можехме да си позволим кола за около 30-40к, но си взехме за 12к, като колата не е от така наречените "класови марки", защото за 12к ще си вземеш мерцедес/бмв на 300к км и ще се чудиш в коя морга да му търсиш части. Взех нещо на 90к км, което ще го карам 3-4 год, ще му навъртя 100-150к и ще го продам на някой разбирач като тебе, вече от месец и половина я имам колата и съм изминал 15к, една разходка до европа и километрите се въртят, а за нова година обмислям по-дълга обиколко из европа. Ти си карай гъзарската каруца до близкото кафе, направи и 1000 снимки и я качвай в фейсбук и си я гледай там, че по пътя едва ли ще може да я ползваш много много. Голфчето изглежда доста добре, тоз който има 30к да го купи без лизинг, обикновенно има още 2 пъти толкова в джоба за други цели и планове. Бих предпочел нов голф пред ес класа на 200к. Добре че от 4 години не живея в България и не трябва да ми пука за комплексари със стари бмвта или мерцедеси на заем. Честните пари правят повечето хора стиснати, на които не им се дават много пари за едно превозно средство, е да има и изключения, познавам няолко човека от бг, които от расови марки на лизинг за по 80-100к минаха на втора ръка коли за същите пари като мойта, просто лизинговите компании си взеха колите обратно. По-добре да си карам 7 годишна нормална кола и да си мечтая за ягуар/лексус, отколкото да карам едната от тази марки на лизинг и да седя събота и неделя вкъщи. Така си карам обикновена кола и съм обиколил всички забележителности в радиус от 300км и разширявам радиуса след всяка събота и неделя, пък ти си ходи до близката кръчма с бмвто и ходи на работа с маршрутката
  • 85 ВИП АМГ

    0 8 Отговор
    po princip karam samo mercedes S-clasa AMG,CLS 65 AMG,SLS AMG i nyakolko BMW ta M5 i M3 cipovete sa odelni ediniya samo struva 400 000 evro no gadjeto mi harea tozi golf i resih daya kupya za neya na golfa ste platya 30 000 evro no bogat i iziskan gospodin kato mene vinagi dava baksis ot uctivost i resih da dam 10 000 evro baksis na VAG a na vas vi preporicvam golf 3ka nafta da si go karate s kef

    Коментиран от #90

  • 86 ЛУДОСТ

    2 2 Отговор

    До коментар #67 от "Венцислав Кацарски":

    Много си умен. Имах предвид продуктите под бранда VW. Все едно да сравниш Ферари с Фиат Та, къде са по класациите за надеждност на TUV, тези велики ваг.ни?
  • 87 Лех

    3 3 Отговор
    Каруци, каруци, каруци ...
    Сменят само І с ІІ, ІІІ ... и т.н.
  • 88 The Bear

    4 0 Отговор
    Учудва ме колко хора са заблудени за класа на голфа - на повечето пишлемета тук им се вижда среден клас!? Че и спорят и обиждат на темата ?! Като пораснат обаче, не ще им се вижда толкова огромна като среден клас. Че ми казват и да чета и уча!? Изчел съм всички броеве на Ауто Билд, доста на Ауто Мотор Унд Шпорт, и доста други авто-издания през годините. Естествено че не съм запомнил всичко, но поне класовете на колите съм позапомнил добре, та ми е доста смешно като чета коментари за Голф-а като "хеджбек от среден клас" Запомнете - Голф с годините е дал често употребяваното в Европа за КОМПАКТНИЯ клас жаргонно название "Голф-клас". Както някой по-долу бе изредил, от компактен клас са БМВ 1-ва серия, Мерцедес Б-класа, Ауди А3, Волво В40, Шкода Октавия, Тойота Корола (в последното си поколение заменена от Аурис), Хонда Сивик, Киа Сийд, Хюндай И30, Форд Фокус, Опел Астра, Фиат Браво, Дачия Логан, Рено Меган, Пежо 308, Ситроен Ц4 и др. такива. Тази справка Ви е безплатна от мен. Хванете някой брой на Ауто Билд и все ще намерите статия за един от горните автомобили, и цитат вътре, че е от компактния клас.... Ако кажете, че хората пишещи това списание разбират по-малко от вас - тогава се отказвам от каквито и да е коментари, а Вие ще е по-смислено да похарчите малко време и пари за психо-анализа, да Ви каже и някой с кетап определение за личността Ви, та белким му повярвате

    Коментиран от #89

  • 89 глей ся

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "The Bear":

    Абе, пич - стига с това Ауто билд. това е списание на Ф-А-Г - затова си хвалят голфа! Фолксваген и Ауди и нищо друго на света не съществува според тях!
    В компактния клас може да са Дачия логан, БМВ-1, Фиат Браво, но не и Голф7, Октавия, Фокус, и др.
    Ти тия коли май не си ги виждал на живо, че да поставяш в един клас Логан-а и Голф-а!
    Аман вече от разбирачи!

    Коментиран от #94, #95

  • 90 Даймлер-Бенц

    2 1 Отговор

    До коментар #85 от "ВИП АМГ":

    S-class AMG с колко ключа се продава разбирачо?
    Всеки кара всичко, но на Плейстейшън!
  • 91 Коце

    1 1 Отговор
    Браво на VW. Отново лидер .
    Толкова е добър дизайна, че променят съвсем малко .
    А за цената .Винаги е била 6 заплати в Германия .
  • 92 ВИП АМГ

    1 2 Отговор
    golfa e strashen klozet

    Коментиран от #93

  • 93 ВИП АМГ

    1 4 Отговор

    До коментар #92 от "ВИП АМГ":

    golfa e trepach shte smenqm amg-to za golf s gazova kato se oparicha razbira se a dotogava shte patuvam v gradskiq transport s avtobus mercedes amg

    Коментиран от #110

  • 94 The Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "глей ся":

    Глей ся, момко! Вече ме вбесяваш! Ама няма кво да направя иззад екрана разбира се! Само ще ти кажа, че си голяма тиква! В изказването ти няма нито логика, нито познание! Язък, че пишеш правилно на Български, което е рядко срещано! И за твоя информация - имам достъп до почти всички изредени модели, и до доста такива от по-долни и по-горни класове при изявено желание от моя страна. В момента имам 7 коли заедно със служебните от различни модели. До сега съм сменил около 25-30 автомобила заедно със служебните, имам доста опит зад волана на всякакви модели интересни за мен, и почти 500000 км навъртяни - тръгнал съм от Трабант навремето (ако знаеш какво е то), Лада, Голф, Кадет, Пежо 405 - 2 бр., доста комбита от долния сегмент на средния клас като Пежо 405, Пежо 406, Пасат 3, Нисан Примера, Форд Мондео, комбита от горния сегмент на средния клос като Ауди 100, Ауди А6, ван, Джип Гранд Чероки и т.н. И да знаеш - класовете са групиране на автомобилите по близки стойности на набор от геометрични характеристики на купетата, а не по друг признак! Ама много ме вбесяваш! Добре, че не си пред мен сега !
  • 95 i500

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "глей ся":

    Ти си тотално неориентиран.Земи чети малко http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
  • 96 the wolf

    2 0 Отговор
    do meckata-mercedes c 180 koy klas se pada

    Коментиран от #109

  • 97 Янкулов

    2 2 Отговор
    Аз мисля че тази кола не си струва парите!
  • 98 3 в 1

    2 2 Отговор
    Дърво

    Коментиран от #117

  • 99 Никито Иванов

    1 3 Отговор

    До коментар #35 от "cмЕх":

    35 лева за базова версия ? и да ми я подарят няма да я взема, хонда legend за 35 000 лв. на 30-50000км е хиляди пъти по-добра от тази тесла

    Коментиран от #105

  • 100 Никито Иванов

    2 3 Отговор
    тесла !
  • 101 Tomas

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "kmet bay ivan":

    40 000 за базов голф, сметай :D :D :D :D :D :D :D
  • 102 yap

    2 0 Отговор

    До коментар #71 от "Иван":

    Незнам мой ли съм, твой ли съм обаче явно съм попрочел повече от теб затова започнах и с това за различните статистики. Голф може да е от най-продаваните модели, но бройката намалява всяка година тъй като хората го заменят с други марки (разнообразни).
    Кой какво предпочита си е негов проблем, но тези за Гоуф са му много. Точка
  • 103 Луд

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "The Bear":

    30 бона за голф :D
  • 104 Ото

    2 0 Отговор
    Цената е висока за нашите стандарти. Ние пари нямаме. Но сравнена с аналогичен модел на Хонда (примерно), цената си бива. Новия Сивик 1,4 базов (те 1,2 нямат) с пет врати е 39 бона. А Гоуфу базов с пет врати е 36 бона. Разликата в конете е 15 коня. Сивик 1,8, около 140 к.с струва базово 46 бона, а Гоуфу 122 коня 42500. Друго нещо, което ми прави впечатление е, че от Факти.бг малко тенденциозни статии правят по отношение на VW. Всичко да е нормално трябва да се напише не само цената и това, че тя е за базово оборудване, а какво се включва в базовото оборудване. Преди 25 г. базовото оборудване е било парно и ръчки за вдигане на стъклата, както и заключване на колата с ключ, но сега съвсем не е така.
  • 105 смЕх

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "Никито Иванов":

    Legend-a е в пъти повече кола от това чучело спор няма...В случая обаче говорим за нови коли от компактния клас. При 18к евро за гоУф срещу 19к за новия A-class или 1-Series на 18к (всичко това са цени за базови модели), трябва да си много болен че да си вземеш гоУф...
  • 106 Добрин Недеков

    2 0 Отговор
    не си струва за тези пари
  • 107 най продаваната

    2 0 Отговор
    един с голф спира на светофара до бентли и подвиква през джама - тези коли хубави ли са, а пича от бентлито - биват. а Гоуфаджията отговаря - абе хубави, ама гледам не ги карат много.

    Коментиран от #108

  • 108 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #107 от "най продаваната":

    golfajiata mai e ot pelnik
  • 109 The Bear

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "the wolf":

    Mercedes C 180 (въобще C-класа) е от долния сегмент на средния глас, а Е-класата е от горния сегмент на средния клас....
    Отговярям на такива и други въпроси много евтино - едно бурканче мед, и съм готов:)
  • 110 дидо

    1 2 Отговор

    До коментар #93 от "ВИП АМГ":

    Ха ха хааа...много ме разсмя пич ! Браво !

    Коментиран от #114

  • 111 Jesika

    2 0 Отговор
    В Рая се събрали автолюбители и си говорят:
    Французинът:
    - Купих си рено вдигнах му 160 км/ч., загубих управление, ударих се в дърво и останах на място.
    Германецът:
    - Купих си мерцедес вдигнах 250 км/ч. изгубих контрол, ударих се в билборд, отидох си на път за болницата.
    Италианеца:
    - Купих си ферари вдигнах 320км/ч. не можах да го управлявам, излетях в едно дере и до там.
    Българинът:
    - Изтеглих кредит, купих си голф и... умрях от глад ...

    Коментиран от #113, #118

  • 112 VW Фен

    1 2 Отговор
    Бил скъп за българските стандарти. Ами то всичко е скъпо за нашите стандарти. Луканката е скъпа, какво остана за цял автомобил :) Ако не се продаваха автомобили втора употреба с газово устройство, изобщо нямаше да трафик в градовете.
  • 113 ВИП АМГ

    3 0 Отговор

    До коментар #111 от "Jesika":

    xaxa
  • 114 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #110 от "дидо":

    stradash ot razdvoenie na lichnosta.

    Коментиран от #115

  • 115 дидо

    0 3 Отговор

    До коментар #114 от "ВИП АМГ":

    Други страхове имаш ли ?

    Коментиран от #116

  • 116 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #115 от "дидо":

    ti si choveka s strahovete i kompleksite.
  • 117 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #98 от "3 в 1":

    prav si
  • 118 520 zender

    2 2 Отговор

    До коментар #111 от "Jesika":

    Определено ми повдигна настроението с този виц.Работата е там че забелязвам че в Софето хората ги тресе гъ.арията.Впровинцията нещата стоят по друг начин.Там хората гледат дори и с Голф3 да си свършат работата и то на ниска цена-частите за този модел са широко разпространени и са евтини.Оооооообаче софианци обичат новото-нали са столичани-няма да се излагат сега..И да е поне среден клас на лизинг...Казвам го като човек видял и живял в столицата.Не завиждам на никого-против моите принципи е но просто хората обичат да се изхвърлят-това за мен е неоспорим факт.А по темата-Всички знаеме че ФВ продава скъпо. Въпроса е дали ще е качествено-за сега не е.Имам и конкретни примери,но не сега-току що се прибрах след доста агресивно шофиране и съм доста уморен......................

    Коментиран от #121

  • 119 Дейниъл

    1 0 Отговор
    Този голф 7 е супер а GTI версията е уникална това е кола за хора с стил и класа или иначе казано за истински джентълмени , които могат да си купят бмв или мерцедес или друго.Но не залагат на легендата за някаква модерна по критериите за чалга-кич кола на безброй хиляди километри и в разнебитено състояние,но иначе от премиум марка и да се правят на интересни като типичен ганювец кои сме ние па кои са те нали хахаха а ще си вземат чисто нов голф 7 да си карат с кеф да им върши работа да им е удобно и приятно патуването да показват стил и класа без да парадират с това ,Аз ще си купя чисто нов Голф 7 GTI защото ме кефи.
  • 120 ivo

    1 0 Отговор
    Ти ако сакаш си карай на дедо ти с цървулите
  • 121 софиянец

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "520 zender":

    Ами сто си на село.
  • 122 Практичния

    0 0 Отговор
    Toyota Corolla1.33, 99к. с. почти 14000 euro, VW Golf 1.2, 85 к. с. със задни врати почти 18600 euro. Това са и на двата модела най-евтините идентични версии от 2017 г. При това Corolla винаги е била по-надеждна. Аз избирам Corolla.