В момента Tesla е най-скъпата автомобилна компания в света. Ако погледнете стойността на акциите, ще видите, че Tesla е по-скъпа от марки, като BMW или Toyota. В същото време Tesla до момента има само четири модела.
Това очевидно не е достатъчно, за да може Илон Мъск да завладее автомобилния свят и той добре разбира това. И ако в сегмента на пикапите в най-скоро време се очаква спиращият дъха Cybertruck, то компанията няма нищо в класа на т.нар. еднообемни автомобили.
Тя има единствено трети ред седалки в кросоувъра Model X, но поради наклонената му задна част на покрива възможностите му за транспорт са доста ограничени., а междувременно в САЩ и Китай големите еднообемни автомобили се радват на голямо търсене.
Точно поради тази причина се очаква появата на такава кола с марка Tesla. Изданието Auto Mail се опита да си представи как може да изглежда новата Tesla. Тя ще е голяма, с увеличен клиренс, 7-местна и с просторен багажник.
От серийния Model X този електромобил би се отличавал с увеличено междуосие и с различно интериорно оборудване. В същото време автомобилът ще запази основния „трик“ на Model X - задните врати, които са от типа „крилото на чайка“ и се отварят нагоре, а не настрани.
Възможно е иновацията да се превърне и в първия модел на Tesla, който ще получи пълен автопилот. И благодарение на това компанията ще може да стане не просто производител на автомобили, а продавач на услуги.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мда
Коментиран от #22
10:45 23.06.2020
2 фен
Коментиран от #10
10:49 23.06.2020
3 Българин
10:50 23.06.2020
4 Autofan
10:55 23.06.2020
5 1111
11:02 23.06.2020
6 естет
Коментиран от #7
11:02 23.06.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Перник
11:28 23.06.2020
9 1234
Коментиран от #12, #24
11:38 23.06.2020
10 Гост
До коментар #2 от "фен":
А вие защо биете негри?12:31 23.06.2020
11 Гост
Коментиран от #13
12:33 23.06.2020
12 Гост
До коментар #9 от "1234":
Най-скъпата компания а насреща нищо. Другите са по евтини а правят много повече. Трап за пари е тая фирма.Коментиран от #21
12:36 23.06.2020
13 гост
До коментар #11 от "Гост":
Естествено , че е фантазия на журналист ! Тесла картинки не показва , ако не си забелязъл , показва направо готовата кола на живо !! Опитай се да си спомниш един модел , който не е бил представен на живо , готов за производство !!12:51 23.06.2020
14 123
12:54 23.06.2020
15 Onq s konqa
Коментиран от #18
13:26 23.06.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 гост
До коментар #16 от "ПЕНКО":
На пазара на електромобили , "експерте" и то с много !!! Който всъщност скоро ще е целия пазар , за твое неудоволствие !!! Което за разлика от тебе е известно на по-умните хора от борсата , които управляват трилиони , ама според теб са по-глупави от тебе , хахахах !!!Коментиран от #27
14:52 23.06.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 гост
До коментар #12 от "Гост":
Ани нищо бе , да , хахаха !!! Само дето всеки който миналата година е купил акции на 200 долара в момента на секундата ще получи за тях 1000 , пет ПЪТИ повече , за тези дето са купили на 50-100 преди 3-4 години да не споменавам , хахах !!! Това ако е нищо , ходи си чакай за жалките "дивиденти" по 5-10 долара на акция на любимите ви "печеливши" немци !! Ама скоро и тия дивиденти няма да ги има , както вече обявиха самите те !! А иначе акциите им отдавна са само надолу и то с много !!Коментиран от #23, #28
16:10 23.06.2020
22 гост
До коментар #1 от "мда":
Всъщност реалната ще е много по-добра , както се опитваха да рисуват Сайбъртръка , а от Тесла им скриха шапката с нещо , което никой не си беше и представял !!! То по принцип на Модел С и Х им предстои смяна на поколението , като едномоторните варианти ще отпаднат напълно , така че нищо чудно Модел С да стане купеобразен СУВ , а Х тип комби със 7 места и голям багажник !Коментиран от #29
16:15 23.06.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Ключа е в развитието
До коментар #9 от "1234":
Чудиш се защо Тесла 10 години е без печалба, а не фалирала, но въпреки това акциите се вдигат. Просто гледаш от грешна гледна точка. На борсата печалбата не от първостепенно значение, а развитието и визията за бъдещето. Няма друга автомобилна фирма, която на всеки две години да удвоява производството и продажбите си. Всички останали предвиждат свиване на производството през следващите години, затваряне на фабрики и уволняване на работници. Само Тесла строи нови заводи, вече по два на година и наема десетки хиляди нови работници. Още ли се чудиш къде се инвестират печалбите? Тесла ще стане "обикновенна фирма", когато спре бурния растеж на продажбите и няма накъде повече да се развива. Тогава вече печалбите ще бъдат огромни, а цената на акциите ще спре да расте. .Коментиран от #30
18:52 23.06.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Peugoet
Коментиран от #31
20:38 23.06.2020
27 Гост
До коментар #17 от "гост":
Кога ще е това "скоро" бе експерте? От 3 години викате скоро скоро, ама то все на 5% пазар си седите.20:54 23.06.2020
28 Гост
До коментар #21 от "гост":
Ти колко купи? Колко спечели? Нищо ли? Шо така?20:55 23.06.2020
29 Русенец
До коментар #22 от "гост":
Рисуваха сайбъра много по-добре от реалния шит. Тесла показа недоразумението и всички се чудят още как може да се опитват да пласират вагон с колела за пикап/Коментиран от #35, #36
20:57 23.06.2020
30 Гост
До коментар #24 от "Ключа е в развитието":
А форд как са били в началото? не са ли удвоявали и те в първите години? чувал ли си за модел т? знаеш ли какво е направил?Коментиран от #32
21:10 23.06.2020
31 Оня с коня
До коментар #26 от "Peugoet":
Хахах Пежото автомобил ли е бе бацка? Кажи ми честна пионерска сериозен ли си с таз мисъл че имаш автомобил а не една френска бичкия?Щото аз ни съм чувал французите да правят коли освен ..м... хайде да не бъда толкова вулгарен че нема да ми излезе коментарчето ти сам ке се сетиш какво правят само французите.22:10 23.06.2020
32 Е така де
До коментар #30 от "Гост":
Не случайно сравняват Тесла и Форд в началото. И двете ще останат в историята. Едните за развитието на автомобилите с ДВГ, а другите за развитието на електромобилите. И двете фирми са заложили на масово производство на ниски цени. Ако сега ти се струва, че Тесла правят некачествени автомобили, поинтересувай се за първите автомобили на Ford. И ако ford е удвоявало производството през първите години, то е било защото е бил първия и не е имал абсолютно никаква конкуренция, което въобще не е валидно за Тесла. Всички автомобилни производители са изпитали на собствен гръб трудностите с продажбите на електромобили.Коментиран от #34
22:19 23.06.2020
33 Разбирача
22:30 23.06.2020
34 гост
До коментар #32 от "Е така де":
Не е вярно , че Форд е удвоявал продажбите , не слушай глупости на петролофили ! Модел Т е пуснат 1908 и е сглобяван без конвейр цели 5 години до 1913 , когато се появява конвейра и това е единствения бум в производството , преди това и след това произведените бройки годишно са практически еднакви до 1927 когато голямата депресия почти спира производството на всички автомобили ! Другото са петролофилски мечти !11:49 24.06.2020
35 гост
До коментар #29 от "Русенец":
Ама разбира се , че се чудят , ама как да изпълнят по-бързо поръчките от над 500 000 броя и то преди да е тръгнало производството , после отделно !! Ако не си чул новия завод в Тексас се строи именно за Сайбъртрък , иначе няма как да се произвеждат толкова бройки и най-вероятно няма да е единствения , щото само за Щатите се предвижда да стигне милион броя годишно !!11:58 24.06.2020
36 гост
До коментар #29 от "Русенец":
А и още нещо да те светна , "недоразумението" е със всички шансове да стане основната патрулка в щатите , поне е показал най-добри резултати в тестовете от всички други модели ! Смятай само от там ще има по половин милиона годишно , за обикновените граждани отделно още два пъти по толкова !Коментиран от #37
12:05 24.06.2020
37 Русенец
До коментар #36 от "гост":
Ако с обещания се правеше баница, от мене сирене колкото балкана.15:52 24.06.2020