Всъдеходът, който е използван от германската пожарна служба, е възстановен от Lorinser Classic, компания, специализирана в реставрацията на класически модели. Именно търговският отдел на Lorinser представи за продажба пожарната машина. Става дума за Gelendvagen: Mercedes-Benz 280 GE, слязъл от конвейера през далечната вече 1983 година. Цената, на която се продава сега е... 55 хиляди евро.
Както вече стана дума преди това тази кола е била в пожарната служба на Германия и за 37 години е изминала 18 700 километра. Образецът за продажба има една характерна особеност - люлеещи се багажни врати, които рядко се срещат при серийните G класи. Освен това 280 GE е боядисан в червено, има специални сигнали на покрива, набор от необходими инструменти и 380-волтов изход за свързване на оборудването.
Специалистите от Lorinser Classic му придават напълно автентичен вид. За посочената сума можете да закупите не само самия Gelendvagen, но и ремарке от 1965 година, в което са поставени четири макари за шлангове. Пожарната G-Klasse се задвижва от 2.7-литров бензинов двигател, който произвежда 156 конски сили и се комбинира с петстепенна механична скоростна кутия. Максималният въртящ момент се предава и на четирите колела през два механични диференциала.
В арсенала на Lorinser Classic има и други необичайни експонати. Например, през пролетта на тази година, линейка, базирана на G-Klasse, беше пусната за продажба с почти нулев пробег. Освен това линейката беше не под марката Mercedes-Benz, а с тази на Puch. Малко по-рано пък същата фирма продаде още един Puch 230 GE от 1993 година, преустроен като кемпер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио
Коментиран от #4, #5, #8, #13
14:05 23.06.2020
2 Behemoth
14:05 23.06.2020
3 ГРАД КОЗЛОДУЙ
14:07 23.06.2020
4 Щеше да е добре
До коментар #1 от "Марио":
за коф-помпата да има място в това ремаркеКоментиран от #6
14:11 23.06.2020
5 Извън закона
До коментар #1 от "Марио":
Евала много точно !!!14:13 23.06.2020
6 По добре
До коментар #4 от "Щеше да е добре":
в ремаркето да има цистерна защото разхода на този допотопен двигател често ще лишава водача от възможността да стигне до бензиностанция.Коментиран от #7
14:22 23.06.2020
7 Българин
До коментар #6 от "По добре":
Това НЕ Е за джендари бе. За вас има "съвременни"500см 200конски сили...Горящи 3 на сто...масло.........Коментиран от #10, #11
14:38 23.06.2020
8 Българин
До коментар #1 от "Марио":
не забравяй и пилота на него ремаркето да не е капо.Ако му разреши жена му де.....14:49 23.06.2020
9 Разбирача
14:51 23.06.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Прав си
До коментар #7 от "Българин":
за "мъжагите" като теб са създадени УАЗ,ГАЗ,ЗАЗ,КАМАЗ,КРАЗ,ВАЗ като при нужда от ремонт обикновено се ползва чук с какъвто на твое място бих сложил край на мъките си.Коментиран от #12
16:14 23.06.2020
12 Българин
До коментар #11 от "Прав си":
За разлика от теб тези всички марки+доста други съм ги имал навремето.И доста съм поработил със тях. Сега карам малко по скъпи играчки.За работа си имам умници като теб да въртят "чука".....Коментиран от #14
16:50 23.06.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Прав си
До коментар #12 от "Българин":
Още по-добре значи некой от тези балъци където въртят чуковете за теб трябва попогрешка да ти лепне един чук за да ти помогне приятелски да сложиж край на мъките си.Коментиран от #15
21:57 23.06.2020
15 Българин
До коментар #14 от "Прав си":
Не бих ги нарекъл "балъци".За разлика от теб са интелигентни и МНОГО добре платени пичове.А сега наздраве че ми се стопли питието...Коментиран от #18
22:22 23.06.2020
16 Прав си
22:57 23.06.2020
17 Аууу
12:09 25.06.2020
18 газо
До коментар #15 от "Българин":
Сигурно пишеш от кенефо, мистър "Големата работа", е?15:56 25.06.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.