Last news in Fakti

5 Февруари, 2011 00:00 16 967 51

Тест: BMW X3 xDrive35i Aut.

Още преди да се докоснем лично до новото поколение на компактния SUV BMW X3 знаехме, че този автомобил с повишена проходимост е постигнал сериозна еволюция в сравнение с първата генерация, както по отношение на техническите параметри, така и на дизайна. В това се убедихме след като направихме обстоен тест на най-наточената модификация, индексирана като X3 xDrive35i Aut.

Компактния SUV който тествахме е оборудван с новия за марката трилитров бензинов агрегат с мощност 306 к.с. и свръхиновационната осемстепенна автоматична трансмисия. Впечатленията ни са предимно положителни, но като всеки друг автомобил и новото Х3 си има своите недостатъци.

Екстериор
Особено в задната си част Х3 вече прилича много повече на по-големия Х5. Що се отнася до габаритите ще направим сравнение с по-малкия модел Х1. Първото издание на Х3 превъзхождаше Х-единицата с 115 мм, а при второто тази разлика достига 198 мм. Клиренсът, сравнен с този от предшественика също нараства от 200 на 212 мм. Иначе освен че е пораснал, новия баварски SUV е и по-стилен. Предходното поколение не се харесваше от мнозина заради странния дизайна на Крис Бенгъл. Сега обаче, нещата са доста по-различни. Радиаторната решетка с традиционните “бъбреци” е наклонена напред, фаровете са по-големи и обрамчени в горната си част с матов хром, а формата им е доста по-рафинирана. Интерес представляват и многото оребрения на предния капак, които се явяват логично продължение на радиаторната решетка. Като цяло плоската предна и клиновидната задна част придават подчертан динамичен характер на автомобила.

Интериор
В салона внимание привлича най-вече средната конзола на арматурното табло, която е обърната към водача под още по-голям ъгъл. Базовата версия разполага с 6.5-инчов дисплей, а в предната част на салона са интегрирани още по-вече ниши за дребни предмети. Седалките не са големи, характеризират се с ясно изразена странична подръжка и с ергономичност. Разстоянието за краката на пасажерите отзад е по-голямо и вече не е предпоставка за дискомфорт. Уредите са информативни, а един от малкото минуси е свързан с централното огледало, което не предлага оптимална видимост назад. Що се отнася до  функционалност ще кажем, че предишният Х3 бе близък до Mercedes-Benz GLK с вместимост на багажника 450 и 480 литра съответно. Лидер в сегмента досега беше Audi Q5 с неговия 540-литров багажен отсек. Новият баварски всъдеход обаче го задминава с обем от 550 кубически дециметра. Функционалността се допълва и от асиметрично делимата задна седалка, която се дели в съотношение 60:40, а в опционното оборудване е включено и разделение 40:20:40. Картината се завършва от изключително прецизната сглобка и отличното качество на материалите.

Двигател и ходови характеристики
Моделът се предалга у нас с два двигателя - бензинов и дизелов. Нафтовото изпъл-нение е с мощност 184 к.с., по-икономично е и по-евтино. Както вече стана ясно ние изпитахме качествата на бензиновата версия, която предлага доста добра динамика. Автомобилът се държи еднакво добре, както на асфалт и висока скорост, така и в умерени пресечени местности. Системата 4х4 е една от най-добрите в сегмента, а допълнителните системи за активна безопасност позволяват безпроблемно придвижване във всякакви климатични и теренни условия. Ще уточним, че това не е автомобил, предназначен за тежък off road, но отговаря на ежедневните нужди на голям процент от хората с активен начин на живот.
Трилитровият двигател е снабден  турбокомпресор, който е  конструиран по системата twin scroll (двоен охлюв) и обезпечава изключително бързо мотора с необходимата мощност. Това, комбинирано със системите Valvetronic (електронно контролирани фази на газоразпределението) и HPI (непосредствено впръскване на горивото под високо налягане), превръща този високотехнологичен агрегат в иситнски атлет. Въпреки всички нововъведения, свързани с намаляване на разхода на гориво обаче, той си остава с подчертан апетит към бензина, но няма и как да е иначе. Ускорението е уникално, а кренът в завоите - минимален. С други думи това е мотор за любителите на по-динамичната езда. За останалите е предназначен четирицилиндровият двулитров дизел, който също предлага доста добра мощност, но определено не може да се мери с трилитровият шестак.

Цена
Вариантите на този етап са два - бензин и дизел. Първият е с базова цена 100 700 лева с ДДС, а нафтовото предложение струва 76 500 лева, отново с включено ДДС. Цената, особено на бензиновата версия не никак ниска, което е и още един от малкото минуси на модела.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой

    21 14 Отговор
    По скъпо е от хеликоптер...ама го ловят задръстванията, а хеликоптера - не!
  • 2 bioaleksandar

    15 11 Отговор
    5.7 od 0-100 km/h ????? Tova e istinska Raketa !!!!
  • 3 Raptor

    12 7 Отговор
    Bravo BMW!
  • 4 dankata

    18 6 Отговор
    БМВ то е уникално кво само гласувате с минуси???Някой карал ли е тази кола,че да дава минуси???Колата си е просто уникална и съм сигурен,че за много хора е мечта!
  • 5 адд

    52 3 Отговор
    tova za razhoda na teh. harakteristiki malko ma samnqva,daje mnogo ... plus gradsko da gori po malko ot izv.gradsko
  • 6 dankata

    33 2 Отговор
    Вземете си оправете статията,чее ....!Как градско ще гори 7.4л/100км,а извънградско 11.2л/100км???

    Коментиран от #8

  • 7 dankata

    13 1 Отговор
    Разход на гориво (комбинирано):
    8.8 л/100 км
    Разход на гориво (градско):
    11.2 л/100 км
    Разход на гориво (извънградско):
    7.4 л/100 км
    Общото ниво на CO2:
    204 гр / км
  • 8 bmp_power

    3 14 Отговор

    До коментар #6 от "dankata":

    abe ti moje6 li da 4ete6 be q pogledno otnovo :D sme6en si
  • 9 do bmw_power

    25 5 Отговор
    Абе застреляй са бе!!!Ти си сляп човек!Отиди на лекар!Виж кво пише в техническите характеристики.градско-7.4,извънградско 11.2,комбинирано 8,8

    Коментиран от #11

  • 10 jikata

    28 12 Отговор
    стига само да е БМВ,естествено че е перфектно,а цената според качеството,като искате по евтино ходете си купете некав мерцедес или ауди
  • 11 dada

    12 3 Отговор

    До коментар #9 от "do bmw_power":

    Да и всъщност гори повече ... Ще докараш 8.8 комбинирано, ама ако го буташ .. (Чичо ми си купи същото, само че черно .. от там знам ...)
  • 12 dankata-До коментар [#11] от dada

    15 1 Отговор
    В днешно време автопроизводителите лъжат с разхода на гориво!Винаги пишат с най-малко 1 литър по-малко!Не съм карал новата х3-ка,но предполагам,че този двигател ще гори градско от 12 до 14 л/100км!Но за този двигател изобщо не гори много!Все пак е 306 кс бензин!
  • 13 dankata

    46 5 Отговор
    Абе хора как ще е скъп джипа бе?Струва 83 000 лв без ддс с основните екстри!Демек ще е към 100 000 лв със почти всички екстри!Говоря за чисто нов!Верно парите са много ама и джипа си е просто уникален!

    Коментиран от #14

  • 14 dada

    9 22 Отговор

    До коментар #13 от "dankata":

    120 000 някаде излиза с повечко екстри, аз лично предпочитам за тези пари да си зема Infinity, така или иначе и 2те нестават за Off Road, но всеки според нуждите и предпочитанията си :)
  • 15 RS

    3 43 Отговор
    eee sa gradsko li gori po malko ili izvangradsko
  • 16 DDT

    19 1 Отговор
    100 000 БАЗОВА цена, докато заприлича на автомобила от снимките отиде на поне 120 000. И цената съвсем стана непривлекателна. Но за 306 коня машина не е много, много е за нас.
  • 17 mm

    40 3 Отговор
    Имах възможността да направя тест драйв на дизеловият вариант. Не съм фен на дизеловите двигатели , но бях приятно изненадан от динамиката и пъргавината на SUV-то. Определено ми допадна машината. Цената му не е никак ниска, но все пак БМВ е премиум марка и е нормално да поддържа такива цени, както и конкурентите му от Мерцедес и Ауди. Който иска нещо подостъпно има добри сравнително бюджетни предложения от Киа, Мазда, Хюндай и Дачия, които също не са за подценяване, но със сигурност качеството на материалите и сглобката ще отстъпва в сравнение с премуим сегмента. Така че за всекиго по нещо. Кой за каквото има пари. А относно колегата, който спомена Инфинити - да безспорно много добра машина, но тук всичко е въпрос на вкус и предпочитания към марка.
    Лека и безаварийна.
  • 18 G777

    10 10 Отговор
    ZA 100 000 LV SHTE SI VZEMA G320 CDI 2006

    Коментиран от #19, #20

  • 19 dankata

    11 5 Отговор

    До коментар #18 от "G777":

    Да ама ще си го вземеш на 5 години,ще гори градско 20 и ще е на най-малко 50 000 км!Само,че Г320 е офф роуд джип,а бмв х3 2010 е компактно джипче!Няма кой да си вземе х3 2010 и да ходи по супер големи локви и калища и по горите!Зависи на кой какво му трябва,затова има колкото си искаш марки и модели!Аз предпочитам за 100 000 лв да си взема на 1 година бмв х5 4.0д 306 кс!
  • 20 dankata

    17 5 Отговор

    До коментар #18 от "G777":

    Пич виж бмв х5 2010 - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21279637935492639&f1=details,виж г350 - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21273499829622939&f1=details!!!Г350 е с 30 000 лв по-скъп от бмв х5 4.0д,гори с 10 литра отгоре и е супер по-грозен от х5-цата!Наистина Г-класата е по-добра в офф роуда ама бмв х5 е по-добра във много други работи като например ускорение,разход на гориво,екстри и т.н.На мен лично х5-цата ми харесва 100 пъти повече от Г-класата!Лично мнение!

    Коментиран от #21

  • 21 DDT

    9 4 Отговор

    До коментар #20 от "dankata":

    Абе грозен не е, има си свой чар и такава си му е концепцията за дизайн от над 30 години. Да имаше кой да ти (ми) го даде - нека е грозен. Пък за горивото все някак ще спастрим :) Тоя джип става и за пред хората и за в гората с малко оборудване. Х5 си е съвсем друг клас.
    Лично мнение :)
  • 22 bie im vie

    3 16 Отговор
    Toyota LandCruiser 150 3.0d4d 174hp = 11 city,7-9 highway ! i e zdrav kato bih i e 7 mesten i e na su6tite pari ,no pulen s koja i ima 3 navigazii sgloben v japan! tva bmw-nze e vsekiden na serviz4e ;)

    Коментиран от #24

  • 23 G777

    11 5 Отговор
    MISULTA MI BESHE MOMCHETA CHE 5 GODISHNA G-CLASS-A STRUVA KOLKOTO NOVO X3 S FULL EKIP.ZAMISLETE SE ZASHTO,PROCHEL SUM MN LITERATURA PO KONSTRUKCIATA NA G-CLASS-ATA.PROSTO KUBCHETO SI E MUJKA RABOTA
  • 24 dankata

    12 0 Отговор

    До коментар #22 от "bie im vie":

    Пич първо се научи да пишеш пък после коментирай!
  • 25 total power

    21 3 Отговор
    Абе какво му харесваш на тоя квадратен аквариум с дизайн по стар от библията. G класа е абсолютен камион карах един шестак и останах с усещането че съм в джоган!!! Кашон за ... ,,закъснели мутри''.

    Коментиран от #28

  • 26 Anonymous.

    25 1 Отговор
    Bahahah, mn qkooo
  • 27 bmw 1

    10 2 Отговор
    пефектна кола и 8-степенна кутия,мерцедес и ауди само си ме4таят за такава
  • 28 G777

    9 5 Отговор

    До коментар #25 от "total power":

    SAMO CHOVEK KOITO SI NQMA PREDSTAVA BI MOGUL DA GO KAJE,POSLEDNITE MOJEBI 6 7 GODINI CHETA I SE INTERESUVAM OT TOZI MODEL.TOVA E POSLEDNIA ISTINSKI DJIP A NE PARKETNIK,POSLEDNIAT OCELQL ISTINSKI MERCEDES,EDINSTVENIA AVTOMOBIL KOITO SACHETAVA KACHESTVATA NA VSUDEXOD N1,KACHESTVOTO NA MERCEDES OT ZLATNITE VREMENA NA MARKATA,EKSTRITE NA S-CLASS,POSLEDNITE TEXNOLOGII,STIL I NESHTO POVECHE...KOLA S XARAKTER.MUTRITE KAKTO TI GI NARECHE SE KACHIXA NA X5 X6 CAYENNE I DR,S G-CLASS-ITE OSTANAXA SAMO XORA KOITO CENQT KACHESTVATA NA AVTOMOBILA.X3 E PODXODQSHT AVTOMOBIL ZA NQKOQ FASHION KAKA DA XODI NA KAFE S NEGO,TOZI I MN DR MODELI NA BMW SHTE MINE I SHTE OSTAREE,DO KOLKOTO G-CLASS OSTAVA,ZAMISLI SE!PURVOTO G E PUSNATO PREZ 1979.....

    Коментиран от #30

  • 29 G777

    0 1 Отговор
    SAM SI ODGOVORI ZASHTO E TAZI RAZLIKA V CENATA
  • 30 dankata

    9 4 Отговор

    До коментар #28 от "G777":

    Може да е каквато ще г класата ама си остава каруца!!!Ти само като го погледнеш какво квадратно и грозно купе има и просто...Х5 мога да ти кажа че е 100 пъти по-хубав!Наистина г класата е по-добра на офф роуд ама х5 е 100 пъти по-добър във всичко останало!!!

    Коментиран от #33

  • 31 M_SUX

    6 30 Отговор
    на 100% подкрепям човека с Г класата .... това не е автомобил за случайни хора... вече ми се повръща от тия бмв-та всички еднакви Х3 Х5 Х6 едно и също ... 3ка 5ца 7ца ... с ръка на сърцето Ви казвам не мога да ги понасям... толкова дебелашки коли няма ... Ваг и Бмв са ми еднакви ... А искате ли да Ви кажа за 60 хиляди как ще си взема едно Волво ХЦ60 ... страшно приятен джип който не ме натоварва като го гледам... не се кара пак от случайни хора... не е на всеки 5 метра като Х5ците ... толкова ми е омръзнало да ги гледам по улиците,че чак се напрягам

    Коментиран от #34

  • 32 g

    13 0 Отговор
    povrushta ti se che nemojesh da go imash BMW-to si e BMW
  • 33 RLEJM

    4 24 Отговор

    До коментар #30 от "dankata":

    KARUCA E,TI SIG SI NQKOE MANEKENCHE,SHTOM TOLKOVA DURJISH NA VUNSHNIA VID,A VUOBSHTE MAI SI NQMASH NA IDEA ZA KACHESTVOTO,G-CLASS SE PROIZVEJDA IZCQLO RUCHNO,NA SEDMICA IZLIZAT 21 BROIKI OT ZAVODA,A X5 PREDI GODINA ODBELQZA SVOQ 1 000 000 PROIZVEDEN MODEL.KOGATO KAJESH X5 SE SESHTASH ZA KOMERSIALNOST.SLED 5 GODINI KOGATO PUSNAT NOVIAT MODEL NA X5,SHTE TI TEKAT LIGITE,A ZA SEGASHNIAT MODEL KOITO TI TAKA XVALISH SHTE KAZVASH CHE E VECHE DURT I GROZEN.SHTE STRUVA 20 000 EVRO I 30% OT CHASTITE PO NEGO VECHE SHTE SA SMENENI,ZASHTOTO E MN ''NADEJEN''.NZ V KAKVO E PO-DOBRO X5,DAI MI PRICHINI DA GO PREDPOCHETA PRED KUBCHETO-KARUCATA.AKO USPEESH DA ME OBEDISH,AKO TRQBVA SHTE TEGLQ ZAEM I SHTE SI VZEMA X5.

    Коментиран от #37

  • 34 AJEOT

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "M_SUX":

    DA TI KAJA AZ KATO VIDQ NQKOQ NIVA I SE RADVAM,PROSTO STANA TAKA CHE NIVITE SA RQDKOST VECHE,VS E STANALO TOLKOVA BANALNO I EDNOTIPNO...
  • 35 M_SUX

    9 1 Отговор
    ne be 4ovek ... kazwam ti ako imam pari kakwo 6te si vzema XC60 a za tezi pari i X5 mogat da se kupqt ...

    Коментиран от #36

  • 36 G777

    27 1 Отговор

    До коментар #35 от "M_SUX":

    TVOQTA PRICHINA E PONEJE ISKASH NESHTO RAZLICHNO,MOJEBI AKO BESHE PULNO S VOLVO XC60 SHTESHE DA ISKASH X3.DO KOLKOTO DO 5-TE I 7-TE,NEKA GI IMA,V KLASA NA LIMOZINITE BMW I MERCEDES SA NAI-DOBRI.DORI I DA SA BANALNI TOVA E NAI-DOBROTO DO MOMENTA.
  • 37 dankata

    23 3 Отговор

    До коментар #33 от "RLEJM":

    Абе има ли смисъл да споря???Ми да х5 е 100 пъти по-добър от г класата!!!И в цената и в всичко!!!Може ли една г класа на 2,3 години да струва 50 000 или 60 000 евро???Колкото едно бмв х5 на няколко месеца???Г класата става само за офф роуд!!224 кс дизел градско гори 18,19 на 100!!!Толкова гори бмв х5м 555кс!!Като искаш джип за офф роуд купи си няква дърта нива за 2000,3000 лв и си ходи по къра!!!Помисли защо наскоро са произвели 1 000 000 х5!Щото са просто уникални и в цената и в характеристиките и в разхода и в всичкоооооо!!!
  • 38 G777

    6 3 Отговор
    NE NQMA SMISUL DA SPORISH,TI DURVAR LI SI KAKUV SI,SHTOM DAVASH 100 PALKI ZA KOLA,ZNACHE SHTE RAZPOLAGASH S OSHTE TOLKOVA SLED 2 GODINI I PAK SHTE Q SMENISH.TI AKO SI NQKOI KOITO SUBIRA OT ZAKUSKI MOJE DA GO ZASQGA RAZXODA I CHE ZA EDNA GODINA X5 SHTE IZGORI 3-4 000 LV PO MALKO V NAFTA ZA CHOVEKA SUS 100 000 LV NQMA DA GO BOLI MN.AKO TOVA TI E PRICHINATA DA VZEMESH X5,EMI NE PREDPOCHITAM FORD KA NA METAN,PO IZGODNO MI IDVA.I DA MOJE DA SPESTISH OT GORIVO,A CHASTITE NA NEJNOTO X5 KOITO SHTE SMENISH SLAGASH LI GI?IMASH MN DECKO MISLENE CHESNO NZ NA KOLKO SI,PO TVOQTA LOGIKA GOLF E NAI UNIKALNIA AVTOMOBIL PONEJE DO MOMENTA SA PROZVEDENI 30 000 000.TI SAM SI ODGOVORI KOI E UNIKALNIAT AVTOMOBIL,I ZASHTO 3 GODISHNA G-CLASS-A STRUVA KOLKOTO NOVA X5-CA.DA ZASHTOTO SA NADEJDNI I ZDRAVI,ZASHTOTO SE SGLOBQVAT NA RUKA I NAPULNO SI PRAV,ZASHTOTO SA UNIKALNI.ISTINSKITE AVTOMOBILI SA V MALKO BROIKI,ZADA NE STIGAD DO RAZBIRACHI KATO TEB.

    Коментиран от #39

  • 39 dankata

    23 4 Отговор

    До коментар #38 от "G777":

    Аве гледайте си работата!!!Колко пъти да кажа,че предпочитам х5 от каруцата г класа???Това си е лично мнение!!!Като искаш дай 100 000 лв за 4 годишна г класа на 60 000 или 70 000 км 224 кс да ти гори 20 и ще си супер!!!И след 1 година ще си само по сервизите!Къде е на няколко месеца къде е на 3,4 години?Аз немога да задължа никой да си купи х5 ко щеш си купи и каиен за 200 000 лв!Макар,че новия каиен изобщо не е джип!Смисъл е супер нисък и малък!
  • 40 G777

    6 8 Отговор
    NE MI SE DURVI,KATO NE SI ZAPOZNAT S TEMATA,NAKARAXTE DA MI KAJESH V KAKVO E PO-DOBUR X5 NE MOJA,AZ TI DADOX PRIMERI.VMESTO DA PRIEMESH FAKTITE SE PRAVISH NA PROFESOR.ESTESTVENNO CHE VSEKI KARA KAKVOTO ISKA I NAI VECHE KAKVOTO MOJE DA SI POZVOLI.GOVORIM KOI SI ZASLUJAVA PARITE.QSNO CHE SI NQMASH PREDSTAVA OT KOLATA SHTOM MISLISH CHE G-CLASS-ATA SHTE PO SERVIZITE.NE SI VINOVEN CHE NE SI ZAPOZNAT,NO SI VINOVEN CHE SE PRAVISH NA VSEZNAESH I SI MISLISH CHE SI PRAV!

    Коментиран от #41

  • 41 dankata

    19 6 Отговор

    До коментар #40 от "G777":

    Кой ти се дърви бе?Х5 е по-добър в разход на гориво,в цена,в характеристики и в др.!Не е малко това което изброих !Купи си г класа като не харесваш х5!Ае много ти здраве!Омръзна ми!
  • 42 х

    2 0 Отговор
    Х5 го сравнявайте с МЛ, а Г-класата може с Хамър Х1 -по добър, уникален и скъп

    Коментиран от #43

  • 43 G777

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "х":

    AZ NE GO SRAVNQVAM S X5,TE NQMAT NISHTO OBSHTO,EDNOTO E DJIP A X5....A H1 V NISHTO NE PREVUZXOJDA G,GOLQM TROMAV I TEJUK S MN NEEFEKTIVEN DVIGATEL,VS TOVA E VRAG NA OFF-ROAD-A.VUPREKI CHE H1 MI XARESVA MN POVECHE OT H2 I H3
  • 44 ВАСИЛ

    7 4 Отговор
    х5 е СУВ автомобил а не джип. G класата е джип. Просто не зная кой малоумник би започнал изобщо да ги сравнява.
  • 45 Audi Sport Quattro

    1 6 Отговор
    Аз вярвам само и единствено на Quattro дори и като имат само 2 модела джип

    Коментиран от #46

  • 46 G777

    12 0 Отговор

    До коментар #45 от "Audi Sport Quattro":

    KOLKOTO POVECHE VQRVASH NA QUATTRO TOLKOVA PO-GOLQM KRAN SHTE TE VADI
  • 47 бурсука

    15 1 Отговор
    Гледам интересен спор сте заформили (напълно безмислен между другото).сравнявате Г клас с X5,само по цената може да се ориентирате кое е по добро.А за X3 за мен тва не струва мое си мнение разбира се,тва е едно комби леко вдигнато и нищо повече с две думи педераска кола.X5 между другото беше страхотно попадени е фирмата качествена кола и големи продажби,от всички паркетни джипки най-много ми харесва.
  • 48 M_SUX

    4 12 Отговор
    Kosio Samokoveca si karashe G klasite.. ne 1 i 2 puti dawaha po novite kak sa strelqli po jipovete mu.. e nakraq go zastelqha dokato se razhojda ;).... nikoga nqma da vidite kak 4ovek si prodawa k1shtata i poslednite pari si kupuwa G klasa ... dokato shte vidite dosta psevdogazari deto s poslednite pari4ki si vzimat X5 Diesel 3.0 i go karat 1 put v sedmicata... napravete si smetka zashto ... zashtoto G klasata ne e za obiknovenite hora
  • 49 G777

    2 0 Отговор
    I S GRANATOMEN E STRELQNO,NO NE GOVORIM SAMO ZA BRONQTA,QVNO AVTORITE NA POSLEDNITE 2 POSTA + MEN ZASHTITAVAME NQKAKVA GROZNA KOSHNICA KAKTO SE IZRAZI dankata PO DOLO
  • 50 miata

    19 1 Отговор
    Абе не съм от хората които често пишат тук, понеже наистина има много малоумни момченца които само дразнят, ама в момента вече и аз се издразних.
    Да оставим факта, че в статията става дума за Х3, а тука се говори само за друго.
    Ми нека и аз да си кажа мнението. За какъв Ви е да сравнявате, пардон, да си отваряте въобще устата за Х5 срещу Г. Вие наред ли сте? Първо едното е може би НАЙ-ДОКАЗАНИЯТ джип, повтарям ДЖИП, а това недоразумение Х5, е най-лъскавото комби на пазара. Отделно точно за качеството и т.н. "премиум сегмент" да ми говорите и да изтъквате Х5 ( тука включвам и НОВОТО Х3, а не старото) като едва ли не еталон, граничи с напреднала фаза на шизофрения. Извинявайте ама, дори и най-болните фенове на Бмв отдавна признават, че по-счупена кола в този клас просто НЯМА. Гъзарията топли обаче. Това да ти скърцат пластмасите при 20хил.км е повече от нормално и то ВИНАГИ, и то дори и по-рано. Това да те остави на пътя заради един от хилядите електронни проблеми е по-скоро правило залегнало още в рекламните брошури. То и затова вече си се предлагат с удължена гаранция срещу доплащане ( около 13000лв обаче), гаранция която при например едни японци е БЕЗПЛАТНА ДАДЕНОСТ. Да не говорим за безбожната цена, да не говорим, че за МИНИМУМ 100хил.лв получавате такава смешна БАЗЬОРКА, дето е бяла с черни брони, БЕЗ кожа и на дървени 18-ки. Дето 95% от конкуренцията в КЛАСА, повтарям в КЛАСА, някъде там ( около 100) са им ТОП изпълненията. И всичко това при положение, че Х5 и новото Х3 се произвеждат в "бюджетна" Америка, известна с "изключителното" си качество на изработка. Е, мерси.
    Сравнявайте ми Х5 с МЛ ( не, че искам да го хваля, напротив и той си е чисто разочаривание, но далеч, далеч по-добът СУВ от БМВ във всяко едно отношение). И сега преди да ме нападнете с камъни, ще е честно да призная единственото хубаво нещо на Х5. Най-динамичният като цяло ( при директно сравнение в класа си и с определен двигател, а и не само), и като поведение и като цяло. Съшо и най-имиджовият. Поне докато се движи.....на самоход имам предвид :-).
    И в заключение - уважаеми Мюнхенски фенове, не се излагайте и не коментирайте неща за които всеки малко по запознат би Ви затворил устата за 2 секунди. НИКОГА, повтарям НИКОГА не се сравнявайте с еталона Г класа. Просто ще сте жалки. Говорете си за любимите Х-ки ( имате правото) и си коментирайте силните им страни ( въпреки, че са малко си ги имате) - дизаин, наистина добри двигатели ( когато не са в сервиза), перфектно пътно поведение ( които обаче е фен на спортното такова, защото за комфорт и дума неможе да става). И най-малкото НЕ СМЕИТЕ да се сравнявате с онея "дръпнатите" , понеже те от доста години Ви БИЯТ КЪДЕТО И НА КАКВОТО ВИ ХВАНАТ. :-) Лека вечер!

    Коментиран от #51

  • 51 G777

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "miata":

    KOLEGA CHESTO MI SE NALAGA DA VODQ SPOROVE S PODOBNI RAZBIRACHI,VIJ KAKVO E PISANO V KOMENTARITE ZA DIZAINUT NA NOVIAT SUV NA MAZDA,NO DOKATO ZASICHAM PODOBNI PROFESORI VINAGI SHTE GI ZASIPVAM S FAKTI,ZASHTOTO I AZ KOGATO BQX V 3-TI KLAS MISLEX KATO TQX,CHE E VAJNO KOLATA DA IMA DIZAIN.NO SRRESHNAX XORA I S OPIT USTANOVIX CHE NE TOVA E NAI VAJNOTO.NO LOSHOTO E CHE TUK TE NE SA V 3-TI KLAS