Last news in Fakti

18 Юли, 2020 13:00 8 398 72

Lexus и Subaru имат най-лоялните клиенти

  • lexus-
  • subaru-
  • клиентска лоялност-
  • j.d. power

По отношение на лоялността на клиентите зле се представят Jaguar, Infiniti и Maserati

Lexus и Subaru имат най-лоялните клиенти - 1

Автопроизводителите работят усилено, за да поддържат и да спечелят лоялността на клиентската си база, а нарастващата конкуренция само затруднява тази задача. Някои марки са по-добри в задържането на клиенти от други. Тазгодишното проучване за лоялност към автомобилните марки на американската маркетингова агенция J.D. Power, публикувано тази седмица, показва именно кои автопроизводители успяват да спечелят лоялността на клиентите си. Това предаде Motor 1.   

Lexus оглавява класацията в луксозния сегмент, тъй като 48% от клиентите на автоконцерна се връщат към марката. С минимална разлика на второ място се нарежда Mercedes с 47,8%. Челната петица се допълва от BMW, Porsche и Audi с респективно 45,1%, 44,9% и 43,4%. По отношение на лоялността на клиентите зле се представят Jaguar, Infiniti и Maserati. Процентът на клиентите, които се връщат към тези марките при закупуването на нов автомобил е съответно 20,7%, 27,7% и 28,7%. 

Масовите автопроизводители, които се наслаждават на висока лоялност са Subaru, Toyota и Honda. Завръщащите се клиенти при трите японски марки са респективно 60.5%, 60.3% и 58.7%. 

Масовите автоконцерни, които пък страдат от ниска лоялност, включват триото на Fiat Chrysler Automobiles - Fiat, Chrysler и Dodge. Само 10.4%, 14.1% и 17.8% от клиентите на марките се връщат обратно при тях. Следва Mini с 26,8 процента лоялност.

Заместник-председателят на J.D. Power Тайсън Джомини заяви, че има „много фактори, които допринасят за клиентската лоялност към една марка“, включително самия процес на закупуване и как автомобилът кара собствениците да се чувстват, когато шофират. Той посочи, че в последно време автоконцерните са се фокусирали върху създаването на програми, въведени, за да помогнат на клиентите, които са били засегнати от коронавирусната пандемия. „Много автопроизводители предложиха финансова помощ на потребителите си. Подобни програми изграждат лоялност", обясни Джомини.  


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    38 36 Отговор
    Субару да, ама Лексус? Здрава моторизация и изкилифирчени пластмаси! Въпрос на вкус де, ама аз бих карал Субито, жалко че още ми миришат чорапите за един нов Форестър!

    Коментиран от #3, #5, #6

  • 2 Ракия

    51 5 Отговор
    Доста доволен съм от Субаруто попаднах на поддържана бройка вече 300.000км без сериозни ремонти. Не карайте коли ,които не са ни по джоба после защо били проблемни ....

    Коментиран от #8

  • 3 един от стадото

    10 8 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    казах ти преди време. Купи си една Акура втора ръка като мене и ще имаш по много от двете в едно. Помисли за съвета

    Коментиран от #4

  • 4 123

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "един от стадото":

    Благодаря за съвета, ама искам ново! Със гаранцията, сервиза и другите простотии😀 Просто акъла вече ми е друг! Харесвам Субару много, но наистина ми е скъп! А и двигателите нещо не доразвиват, и така, ще почакаме😀, и за пари, и за моторизация!

    Коментиран от #11

  • 5 Komapak

    26 0 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Зависи от Лексуса. Моя е повечето кожа... 😊

    Коментиран от #9

  • 6 Lek Sos

    17 20 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Te lexus sa masa po zdravi ot subaro. Ne sum imal ama vsi4ki dokladi pokazvat 4e lexusa e mnogo napred v klasaciqta. Subaro sa psevdo iaponsko ka4estvo po4ti kato nissan. A 4arkovete ne sa osezaemo po evtini ot na lexus. Mnogo ot modelite spodelqt 4asti s Toyota

    Коментиран от #7, #10

  • 7 Гладен

    29 3 Отговор

    До коментар #6 от "Lek Sos":

    Като ти гледам и българският ти е един псевдо...
  • 8 Хайл

    27 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ракия":

    И аз съм на субару и не мисля да го сменям скоро...първото субару купих 93 г и за 6 г му смених само съеденителя в началото-нищо друго
  • 9 123

    10 9 Отговор

    До коментар #5 от "Komapak":

    Като знам японците, на '100%' е кожа, да знаеш😀, но щом се чувстваш добре, това е важното😉

    Коментиран от #12

  • 10 Хайл

    23 5 Отговор

    До коментар #6 от "Lek Sos":

    Нито си имал subarO,а leksos няма и да имаш.купи си опел да ти са еФтини частите осезаемо и на всяка смяна на масло да сменяш всичко по предницата

    Коментиран от #16

  • 11 Хайл

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "123":

    Ня съвършенството няма какво да развиваш 😉

    Коментиран от #13

  • 12 Komapak

    25 5 Отговор

    До коментар #9 от "123":

    По принцип най удобен ми е ягуар, но за съжаление много се троши. Ако ще си купувам нов пак бих заложил на Лексус. От 4 години не е посещавал сервиз освен за консумативи. А субаруто си е доста обикновен автомобил. Не ми е по вкуса. Изключвам impresa wrc😊

    Коментиран от #15, #34

  • 13 123

    1 6 Отговор

    До коментар #11 от "Хайл":

    Така де, ама 150 коня? Аре малко пауър, а😀

    Коментиран от #14

  • 14 Хайл

    8 0 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Имат имат😉👍

    Коментиран от #19

  • 15 един от стадото

    14 1 Отговор

    До коментар #12 от "Komapak":

    ох котьо, не знаеш какво да караш, а. И аз си мислех за Лексус, ама айде другия път. Абе оня с беенветата що го няма още

    Коментиран от #22

  • 16 Lek Sos

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "Хайл":

    Segashniq mi avtomobil si go vzeh za 48k minalata godina. Zashto da ne si kupq i lexus.... Jivot i zdrave

    Коментиран от #17

  • 17 Хайл

    11 0 Отговор

    До коментар #16 от "Lek Sos":

    Ами да си жив и здрав да си купиш,но да казваш че едното е по добре от другото без да си го карал...малко не ти ли се струва неуместно...аз не съм имал лексус и не съм карал и за това си мълча и не казвам нищо защото не ми е познато

    Коментиран от #36

  • 18 един от стадото

    12 1 Отговор
    е това е, да ти прави кеф да общуваш с ''японци''. Чакам включване от баваришемоторнверк

    Коментиран от #21

  • 19 123

    11 1 Отговор

    До коментар #14 от "Хайл":

    Имат, нъцки😋. Нали от 3 години се чудя за пустия Форестър, ама сърце и джоб не ми дават пусто. При Форестъра макс 150, а при Бека 175 коня. Това е, по мощни по нашите ширини няма. А и за 70 000 лева, уфффф....

    Коментиран от #20

  • 20 Хайл

    13 0 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    Намират се,стария форестър има 170 коня.баща ми имаше от първия форестър 122 коня-за риба ходеше редовно и никакви проблеми,а и името показва че не е за ралита..само да не се набуташ с дизелово че реването е голямо 😉

    Коментиран от #23

  • 21 Хайл

    12 1 Отговор

    До коментар #18 от "един от стадото":

    Ние с японските сме културни и вежливи,за тия с бенвето,дъстъра и теслата не гарантирам
  • 22 Komapak

    10 1 Отговор

    До коментар #15 от "един от стадото":

    От доста време гледам Акура, но е по-рядка и от Инфинити в Европа. Ако започнат да ги предлагат по-мащабно бих опитал. Хонда са доста добри.

    Коментиран от #26, #28

  • 23 123

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "Хайл":

    Говоря за ново колега! Старо не искам вече, от никоя.марка! Дачия да е, ама това!

    Коментиран от #24

  • 24 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "123":

    Разбрах че търсиш нова,просто за здравината говорех👍миналата година на една позната брат и и купи нова кола от дилър на хонда в германия и каза че била поне 5-6 000 € по-евтина от България-нейни са думите.що не провериш поне

    Коментиран от #25

  • 25 123

    6 1 Отговор

    До коментар #24 от "Хайл":

    Гледал съм ги. Това което казваш явно е била супер промоция, късмет някакъв. Колите в Германия са по скъпи от тука, при нови разликата е от минимум 10%. Повярвай ми, проверено на 100%!

    Коментиран от #27

  • 26 един от стадото

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Komapak":

    вярно, рядка е, но то и Лексуса го няма на всяка пряка по Европа. Но то си е за тяхна сметка, шовинисти. Пък и гледам караш ново, не е по джоба ми, а и една Акура втора ръка като моята доста европейски легени ще захлюпи. А за части, доставка- но проблем, пък и не боли, нормални цени. А и по- малко се чупят пущините, за лукса и сигурността съм писал вече..
  • 27 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "123":

    Може и да има нещо такова-брат и има някакъв бизнес там и може да има отстъпка-нямам представа,просто това ми каза,а колата си е нова-повози ме 😉
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 1010101010

    3 11 Отговор
    Субару си е Субару! Откъм качество е сред първите в света. Лексуса също минава за здрава кола, но там фокуса не е в качеството, а в лукса - все пак Премиум клас...

    Коментиран от #31

  • 30 Хайл

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Котарак":

    Мога ли да попитам нещо-ако ти изникне к*р на челото ще го видиш ли?

    Коментиран от #32

  • 31 Хайл

    9 0 Отговор

    До коментар #29 от "1010101010":

    Ако няма качество,няма да има лукс-свързано е 😉
  • 32 Komapak

    5 1 Отговор

    До коментар #30 от "Хайл":

    Имал съм имитатор😂 Има доста хора без въображение, един никнейм не могат да си измислят! Изключително интересно е как като статията не е за канадските светулки още никой не е споменал тесла😁

    Коментиран от #33

  • 33 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #32 от "Komapak":

    Дори не ти го е писал както е твоя 🤣аз за това му писах но се покри 🤣 не предизвиквай съдбата за теслата,че ще опорочи всичко с разсъжденията си 🤣🤣🤣
  • 34 Boxer 3.0

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Komapak":

    Погледни Субару Трибека 3.0 или 3.6.
    Обща разработка със СААБ.
    Фасона е уникален и отвън и отвътре.
    Имам такава и много ме радва.
    Все още могат да се намерят читави екземпляри, за 12 - 14 хил.
    Внимавай за прегряване ( цялото купе отдолу е омазнено от протекли цилиндрови глави), ръжда и за предпочитане е да не е карана на газ.
    Поздрави!

    Коментиран от #35

  • 35 Komapak

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "Boxer 3.0":

    Може и да си прав. Не познавам и не мога да коментирам. Лексуса ще ми служи още поне 5 години. След това ще се оглеждам по-сериозно. 😊
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Ракия

    3 0 Отговор
    Jdm колеги погледнете в нета new sti 2021. Какво мислите? Дай боже всеки му :P

    Коментиран от #39

  • 38 Komapak

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Lek Sos":

    Благодаря. Ще си погледна бобината😁
  • 39 Komapak

    4 1 Отговор

    До коментар #37 от "Ракия":

    ++++++++😊Страхотна е, но не знам как ще мине джендърските еко ограничения в ЕС. И ти гарантирам, че не е за всеки ден. Окачването е доста твърдо предвид скоростта, която развива.
  • 40 1234578

    6 2 Отговор
    Аз съм от 90%, които вероятно никога повече няма да си купят FIAT./ PEUGEOT/CITROEN/.

    Коментиран от #46

  • 41 мъжкар

    2 17 Отговор
    АВРЕ БРАТОЧКА ТУКА ЖЪЛТИТЕ ОРИЗАРИ ПАК НЕЩО ЗЕХА ДА СА ИСТЪРВАТ РАЗБИРАШ ЛИ.БАЯ ЛЕБ ИМА ДА ИЗЯДАД ДОКАТ СА НАУЧАТ ОТ ГЕРМАНЦИТЕ КЪК СА ПРАЯТ КОЛИ.НЕМА ПО-ГРОЗНИ МОДЕЛИ ОТ СУБАРУТУ И РАЗНИ ДРУГИ ЯПОНСКИ ТАЛИГИ.САМО КАТ ИМ ВИДИШ НАПРАВИЯТА И МОЖЕ ДА ПАДНЕШ.ТЕНЕКИИТЕ ИМ СА ПО-ТЪНКИ ТО СТРАНИЦИТЕ НА ВЕСТНИК РАБОТНИЧЕСКО ДЕЛО.В ЗАВОЙ ТВА НЕЩО СА НАКЛАНЯ ИМАШ ЧУВСТВОТО ЧЕ ША СА ОБЪРНЕШ.ПЪК КАТ ДУХА СТРАНИЧЕН ВЯТЪР ТОГАВА СТАВА НАЙ-ИНТЕРЕСНО.ТВА АКО ТА БУХНЕ НЯКВО АУДИ А6 ТВА СУБАРО ШЕ ЗАМЯЗА НА СМАЧКАН ТЕРЛИК ПЪК НА АУДИТО САМО ПРЕДНИЦАТА МОЖЕ ЛЕКО ДА ПОСТРАДА.С ДВЕ ДУМИ ОТКАКТО МИНАХ НА НЕМСКО И СА РОДИХ.ПОВЕЧЕ НИКЪВ ПЪТ НЯМА ДА СИ КУПЯ ТЕЕ ЯПОНСКИ КОШНИЦИ ПРАЕНИ ОТ ТЕНЕКИЯ ЗА СИРЕНЕ И ОТ РЕЦИКЛИАНИ ПЛАСТМАСОВИ БУТИЛКИ.

    Коментиран от #47

  • 42 КИРЮ МОСКВИЧА

    3 10 Отговор
    БРАТЧЕТ НАПЪЛНО СИ ПРАВ.МИЛЕН ЦВЕТВО БЕШЕШ СЪС СУБАРУ А ПЪК ОНВА МЕКЕРЕ ЕШЕ С АУДИ И НА АУДИТО САМО ПРЕДНИЦАТА МУ БЕШЕ СМАЧКАНА ПЪК СУБАРОТО МЯЗАШЕ НА ИСТЪРВЯНА ОТ 15-ТИЯ ЕТАЖ КОНСЕРВНА КУТИЯ. ЯЗЕ ЗА ТВА СИ КАРАМ МОСВИЧА РАЗБИРАШ ЛИ ЕМ ЗДРАВА ТЕНЕКИЯ ЕМ САМ СИ ГО БОЯДИСВАМ ПРЕЗ 5 ГОДИНИ С БАДАНАРКАТА И НЕ ДАВАМ ПАРИ НА НЯКВИ ТЪРГАШИ ДА МИ ГО БОЯДИСВАТ.И МЕЖДУ ДРУГОТО СЪМ С РУСКА ГАЗОВА УРЕДБА И СЪМ МУ ДИГНАЛ ЗАДНИЦАТА КАТО СЪМ ПОДЛОЖИЛ ПОД РЕСЬОРИТЕ ЕДНИ ДЪРВЕНИ ТРУПЧЕТА ДА МОЖЕ ДА СЕДИ ПО ДИГНАТ РАЗБИРАШ ЛИ ДА МОЖЕ ДА ГО ТВАРЯМ КАТ ЖАЛНАТИН.ПЪК И У НЕКОЙ КЪР МОЖЕ И НЯКОЯ ЦИГАНЧИЧКА ДА ПРЕВЪРТЯ НА ЗАДНАТА СЕДАЛКА СРЕЩУ 15 КИНТА ЩОТ НЕМАМ ПОВЕЧЕ.

    Коментиран от #43, #50

  • 43 Хайл

    10 0 Отговор

    До коментар #42 от "КИРЮ МОСКВИЧА":

    Боже колко си вдлъбнат-не си тап,не си плосАк-ти си вдлъбнат...сам си пишеш коментар и си отговаряш🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 точно като един дето спореше сам със себе си "без да се усети"...много време ти е отнело да си отговориш сам 🤣🤣🤣🤣🤣.добре че има такива като теб да затвърждават мнението за свещенната глупост 🤣🤣🤣🤣пък и аз ти сложих - на двата ти коментара които сам си хареса🤣🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #44, #45

  • 44 Komapak

    5 1 Отговор

    До коментар #43 от "Хайл":

    Много мъка има на тоя свят, боже. Многооо. 😊

    Коментиран от #49

  • 45 един от стадото

    7 0 Отговор

    До коментар #43 от "Хайл":

    нали ти казах. Ще има включване на Дойчевеле от филиала им в Горно нанадолнище. Че и моноспектакъл изнасят в две роли.

    Коментиран от #48

  • 46 Komapak

    5 1 Отговор

    До коментар #40 от "1234578":

    Всяка една машина трябва да се поддържа. Абсолютно всяка. За да изпълнява функциите за които е купена трябва да се отделя време за профилактика. Доста спорен е въпроса дали точно цитираните от теб марки са най-зле. Имал съм 8 опела през живота си. Амииииии.......... дори не смея да коментирам. Докато стигнат до сервиз минаха през Надин. 😂

    Коментиран от #51

  • 47 123

    5 1 Отговор

    До коментар #41 от "мъжкар":

    Абе то и аз карам немски автомобили от 15 години, но не мога да съм толкова краен в оценките си! А Субару, ех баце, това не е кола за всеки, като Волво, това не е ширпотреба! Да, не е дъ бест, ама си е автомобил с главно А! Вземи си нов, поддържайки го грамотно, и после ще говорим! Ауди, Субару, Мерц, Берц, ако не си читав драйвер, все тая😀

    Коментиран от #52

  • 48 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #45 от "един от стадото":

    Даже е закъснял 🤣🤣🤣🤣🤣
  • 49 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #44 от "Komapak":

    😄😄😄 ама наистина е много🤣🤣🤣🤣
  • 50 123

    9 0 Отговор

    До коментар #42 от "КИРЮ МОСКВИЧА":

    Кире, я се стопирай на червено, и.отзад да те подпре със 100+ едно В9, да те видим нали ще може да ни обогатяваш с коментарите си!

    Коментиран от #55

  • 51 един от стадото

    5 0 Отговор

    До коментар #46 от "Komapak":

    и през Фиат съм минал. На времето карах и едно Ритмо 1600, двувалка 100коня. Първата ми западна кола. Сериозно вървеше за тогава на фона на още големия ни руски автопарк. Като кукла я гледах, и лесно я продадох. Още първия клиент я взе. Сега станахме много капризни май, да времената са такива вярно

    Коментиран от #54

  • 52 един от стадото

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "123":

    бе ти си друга бира, с тоя ли ще се сравняваш. Пиша в два автофорума, но там работата е друга. Съмишленици, еднакви марки, общи интереси. В свободния сайт е друго, и колело да кара човек, интелигентен ли е намираш език с него. Пиша и по други теми тук. Мъча се да бъда обективен, избягвам грубости, но не винаги насреща са такива. Понякога ги режа, рядко. Но те от друго не разбират

    Коментиран от #53

  • 53 123

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "един от стадото":

    😉На първо място съм шофьор, после фен, и след това, не знам, може.би момче.... На черното не мога, и няма да кажа бяло, само защото е японско или немско! На моменти човек има някакви залитания, крайности, но винаги пилците се борят наесен😜! Оценяваш едва кола когато я продадеш, но никога когато я придобиеш, защото едното е разум, преживяване, а другото адреналин от момента! Аз съм го имал, изпитвал, и със японци и със немци! И в крайна сметка съм бил доволен от всички! Защо? Защото е било осъзнат избор, а не избора на цялото, подчинен на догми, форуми и морги!
  • 54 Komapak

    6 1 Отговор

    До коментар #51 от "един от стадото":

    Нито една машина не съм продал през живота си. Когато купувам съм наясно, че си е вечно моя. Отделям една неделя месечно за профилактика на машините си. Смазване, почистване и калибриране ако има нужда. Живея практично и ми е жалко, че се налага да си вадя хляба по цяла Европа. Когато си купих Лексуса не мислех за нищо друго освен за сигурен транспорт. Надявам се да ми служи вярно още 5 г. След като се прибера в България ще му мисля😊
  • 55 КИРЮ МОСКВИЧА

    4 4 Отговор

    До коментар #50 от "123":

    БРАТЧЕТ САМО ИСКАМ ДА ТИ КАЖА ЧЕ НА МУСКВИЧА СЪМ МУ ЗАВАРИЛ ЕДНИ РАБОТИ ОТДОЛУ ЕДНИ П-ОБРАЗНИ ЖЕЛЕЗА И ЕЙ ТВА ДЕТО УЖ ША МА БЛЪСКА АКО ГО НАБАРАМ У КАЛТА И АКО ГО ВЪРЖА С ЕДНО ВЪЖЕ КАТ НАСТЪПЯ ГАСТА ДО ЛАМАРИНТА НАПРАВО НА ТОО ЯПОНСКИ ПЛАСМАСОВ САНДЪК ША МУ ИЗМЪКНА ПРЕДНИЦАТА.И ДА ПРИПОМНЯ САМО ЧЕ СЪМ С РУСКА ГАЗОВА АМА НЕ СЪМ МИНАВАЛ ПРЕГЛЕТ ОТКЪК САМ ГА ТУРИЛ ПЪК ЯЗ ГА ТУРВАХ У ГАРАЖА НА СЕЛО.БЕНЗИНОВАА МИ ПОМПА СТРУВА 20ЛВ ЧИСТАК НОВА РАЗБИРАШ ЛИ.ЗА 220ЛВ ПРАЯ ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛА И ПОСЛЕ ПОЧВАМ ЯКО ДА НАЛЯГАМ.

    Коментиран от #56

  • 56 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "КИРЮ МОСКВИЧА":

    А-сектанте къде ги дърпаш лятото? За пампоровец знаем-сега къде си да дойда да се дърпаме...що си с мусквич сига,чаушеско да не умря пак🤣🤣🤣🤣🤣
  • 57 Лайбщандарт

    2 10 Отговор
    Пълен смях са японските коли.Окрадоха всичко от Европейците 60-те и 70-те яко пропаганда и заляха пазара с ишлеме.Азиатците са дръпнати турци.

    Коментиран от #58, #61, #72

  • 58 Komapak

    5 3 Отговор

    До коментар #57 от "Лайбщандарт":

    Не съм имал случай последните 20 години да съм си купил нещо немско и да не съм псувал. На другия полюс нито една японска машина не ме е предала и гък не е казала. Приказките ти са последица от великата немска реклама не подплатена с нищо. Мога до утре да ти изброявам немски фирми боклуци. Със здраве си купувай германско и ремонтирай😁

    Коментиран от #59

  • 59 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Komapak":

    От статията и от моят опит оставам с друго впечатление.

    Коментиран от #63

  • 60 WRC

    2 1 Отговор
    Много хейтърчета,с малки чушлета
  • 61 един от стадото

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "Лайбщандарт":

    само един пример. То и руското автомобилостроене е така. Или крадяха или купуваха цели лицензи. Но си остана там в 60те години. Наистина стария Мерц, Грундинга, Блаупункта, стария Сименс, истинския Бош бяха еталон. И те си останаха там. Не е важно къде си бил, а къде си сега. И не е важно една кола как върви, а колко ти излиза във времето, ако ме разбираш какво искам да ти кажа
  • 62 777777

    2 0 Отговор
    Аз здраво субару не съм имал, но при моята експлоатация колко издържат и на какви експерименти и тормоз ги подлагам - на друга кола не искам да се качвам...
  • 63 Komapak

    5 1 Отговор

    До коментар #59 от "Plameni":

    Само един единствен пример ще ти дам. Отивам във Вюрт и си купувам макетен нож. Острието е tajima. С класи под olfa, но все пак японски. На втората седмица вюрта сдаде багажа. Олфа имам вече 6 години и работи както в първия ден в който съм го купил. От 2000г нищо немско не е това, което беше. Събираме ви парите за старата ни слава. Не знам кога ще се осъзнаете, че новото немско е въздух под налягане. Нещо като дисциплина има (спорен факт) но с качеството са пълен провал. Японците никога не са занижавали качество за конкретни пазари, например източноевропейски докато при немците е практика.

    Коментиран от #64, #65

  • 64 един от стадото

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "Komapak":

    и от мене още един. Харесах си един ръчен часовник, немски- Цепелин. Гледам механизмите на моделите, швейцарски и японски. Е кое му е немското. Пак им прави чест, че залагат на сигурното
  • 65 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "Komapak":

    Страшно много примери има за немско качество. Купи си хладилник Либхер,пералня АЕГ,прахосмукачка Миеле, печка Бош инструменти Гедоре Книпекс водоструйка Кирхер и стотици други

    Коментиран от #67

  • 66 Те Така Те

    2 1 Отговор
    Истинска история. Преди доста години,когато Лексус прохождаха, японците взеха вдно БМВ и един Мерцедес от тогавашното време,разглобиха ги и анализираха всяко предимство и всеки недостатък на 2-те коли. Обратно инженерство се казва този подход.
    По това време , японците това го правеха масово , във всяка сфера. Резултатът -получи се един доооста добър и надежден автомобил. Реално ,японските автомобили са по-надеждни, по-икономични и по-измислени. Рядко имат мотори по 600 коня, но който толкова държи да е с 600 коня, винаги може да даде една чанта с пари за некой немски коптор ,като Мерцедес примерно ,който винаги е бил удължение на пишката.

    Коментиран от #69

  • 67 Komapak

    5 2 Отговор

    До коментар #65 от "Plameni":

    Фирмата книпекс отдавна не е това което беше. Щом изкривих клещи а не се счупиха смятай какво е новото им качество. Относно гедоре никога не са давали лайфтайм гаранция. Ползвам snap on и съм повече от доволен. Останалите неща не познавам и не мога да коментирам. Прибави фирмите Metabo, Altendorf, holzher, Haffele, bosh (ръчни машини на батерии), westag getalit към черния списък. Тези са за които се сещам на първо четене. Тези са ми създали директни проблеми, някои от тях са ми коствали десетки хиляди. Фирмите Tessa и henkel имат двоен стандарт и продукта в Германия няма нищо общо с идентичния в България. Отдавна съм се отказал от всичко немско. Има достатъчно алтернативи на всеки един продукт. Който търси, намира... А да ме излъжат с няколко десетки хиляди за кола, няма да стане никога.

    Коментиран от #68

  • 68 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Komapak":

    Всеки има право на избор.Жив и здрав
  • 69 Ввв

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "Те Така Те":

    Няма лошо,щом си вЕрваш,пък и мечтите са безплатни!
  • 70 Сервиз

    1 0 Отговор
    А с ръждата как се справяте,че и носачите им гният?
  • 71 Собственик на FIAT

    0 0 Отговор
    След втория FIAT в живота ми, повече никога кола от тази марка, а вероятно и от Италия. Горе долу добър двигател и външен дизайн, останалото(скорости, съединител, оказване, маневреност, интериор) е пълна скръб.
    Не съм имал Мазерати и Алфа, но предполагам са същите боклуци.
  • 72 9999

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Лайбщандарт":

    ми карай си немските трошки от последните 20 години
    имам 2 броя субару форестер и оутбек и си свиркам
    ееее лексъса е много кинти иначе е ок