23 Юли, 2020 11:29 3 163 65

Tesla пак излезе на печалба въпреки пандемията

  • tesla-
  • печалба

Tesla пак излезе на печалба въпреки пандемията - 1

Tesla обяви печалба от $106 млн. за второто тримесечие на годината и стана може би единственият автопроизводител в света, останал незасегнат от кризата с COVID-19. Компанията на Илон Мъск излиза "на плюс" четвърто тримесечие поред.

Tesla пак излезе на печалба въпреки пандемията

Според анализатори акциите на Tesla скоро могат да попаднат в индекса S&P 500, което ще доведе до още по-голямо поскъпване. В момента една акция на калифорнийския производител струва $1 592 (€1 374) при положение, че в началото на годината цената ѝ бе $440 (€380).

Tesla подготвя няколко нови модела, за най-важен от които се смята Cybertruck. След 12-18 месеца трябва да започне производството на второто поколение Roadster, а скоро след това ще бъдат представени новите генерации на Model S и Model X. Догодина пък се очаква най-сетне да започнат продажбите на влекача Semi.

 


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Бау

    12 11 Отговор
    Само дето на годишна база никога не са били на печалба.

    Коментиран от #3, #11, #31

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Браво на Илон

    8 4 Отговор
    Голем си .
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 568

    13 8 Отговор
    Което доказва едно от двете неща:
    -или Корона вируса поразява най-вече мозъка.
    -или На балъците никаква "пандемия" не им действа.

    Коментиран от #7

  • 7 Аууууу

    8 7 Отговор

    До коментар #6 от "568":

    Защо? Ти ще кажеш, че Форд Фиеста е по-хубав от Тесла ли?

    Коментиран от #32, #49

  • 8 Факт

    8 8 Отговор
    Къде са сто годишните Нилоаус Отто.Чист Грък.Цялата немска автопромишленост и пънене с ДВГ Порше Бмв и тн лежи на изобретението на един грък.
  • 9 Kjl

    11 6 Отговор
    Счетоводни еквилибристики.

    Коментиран от #10

  • 10 гост

    8 7 Отговор

    До коментар #9 от "Kjl":

    Мъкa , мъкaaaa , хaхaххaхaхa !!! A кoлкo пo-гoлямa прeдcтoи , нe e иcтинa !!! Cкoрo цялaтa "aвтoпрoмишлeнocт" нямa дa cтрувa кoлкoтo кoлкoтo ПEЧAЛБAТA нa Тecлa , хaхaхaх !!!
  • 11 гост

    4 6 Отговор

    До коментар #2 от "Бау":

    Току що станаха !!! Май си пропуснал или просто така ти се ще , ама ядец , хахахах !!! Това е условието да влязат в S&P 500 , ако не ти е известно !! То не че много други работи не са ти известни , хахаха !!

    Коментиран от #33

  • 12 Plameni

    11 3 Отговор
    Tesla за първото тримесечие произвели 103 000 автомобили ,а Toyota 2 400 000 автомобила

    Коментиран от #13, #47

  • 13 Хаха

    4 9 Отговор

    До коментар #12 от "Plameni":

    Да ама тия тойоти никой не ги ще
  • 14 парадокс

    8 8 Отговор
    Най-скъпата марка на борсата със най-смешната печалба,даже загуба..хи..хи
  • 15 Driving pleasure

    9 5 Отговор
    Абе за какво говорите глупости?!
    1во тази печалба НЕ Е ОТ АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ!!! Това са пари платени по емисии от другите компании за квоти. Без тях, само от продажби на автомобили е вътрешно с по 53 долара на акция или нещо такова. Това е показател, "евтините" за проиводство кошници са всъщност нерентабилни. Същото беше и с много предишни "печалби" когато Тесла беше на зелено, а приходите идваха от фотоволтаици и какво ли още не!

    2ро. една акция ще се изплати като дивидент след 700 години. Единствения начин да изкараш пари от тях е спекула. Това също е показател и пирамидата рано или късно ще гръмне.

    Въобще престанете с тая кочина и друсани и шеф! Това си е чисто ОПГ!

    Коментиран от #17, #65

  • 16 Driving pleasure

    8 4 Отговор
    Ако не публикуваме избирателно (факти) а цялата история ще видим, че:
    През тези три месеца Tesla е спечелила "рекордните" 428 милиона долара от т. нар. "регулаторни кредити" - на практика продавайки на конкуренти квотите си за вредни емисии.

    А ЕТО КАКВА Е РЕАЛНОСТТА:
    Ако не беше това перо, Tesla щеше да приключи тримесечието със загуба от 324 млн. долара - което щеше да е съпоставимо с резултата й за същия период на 2019 (загуба от 408 млн. долара). Сега, благодарение на квотите печалбата е 50 цента на акция. При това темпо и при сегашната им цена обаче на инвеститорите ще са необходими 796 години, за да им се изплати вложеното.

    Коментиран от #19

  • 17 Хаха

    5 6 Отговор

    До коментар #15 от "Driving pleasure":

    Единствените които ще гръмнат са Байерише Моторен Верке Мерцедес и ФВ груп.Не знам как ще покриват 95г/км емисии с М5 Амг и РС.Тесла само квоти да продава пак ще гази немчугите.Немчугите са никъде.Те нямат конкурентни модели те дори нямат Никакви модели.Най-продаваният ел.мобил в Европа е Рено Зои.

    Коментиран от #18

  • 18 Driving pleasure

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "Хаха":

    Добре, само че не ми обяснявавай как тая кочина ПРОИЗВЕЖДАЛА на печалба. Това в историята и се е случило само за 1 тримесечие. Печалбите и са от неща нмащи общо с автомобилите - те за това и продуктите и са такива боклуци.

    Пежо казват, че няма да платят и цент, а ще покрият нормите обединиха се с Фиат-Крайслер, тоест Друсаното Афро ще си загуби клиентелата за емисии в много близко бъдеще - половин цикъл на моделно обновяване. Мерцедес набляга на електрификация, АМГ моделите вече имат меки хибриди - т.е. тестовото поле е преминато успешно с 53 моделите и техниката работи. Баварците горе долу следват същия път. А и това са лукс брандове където купувачите могат да си позволят да поемат от тия наказателни такси, за да получат висококачествен продукт.

    Фолксфаген с масовия ИД смъква общото и вкарва цялата компания в норма. Тойота от години е хибридизирана... Рено-Нисан също са около нормите и ще ги спазят - останаха някои дребносерийни производители...

    Това тримесечие успя да избута, но и тоя клон ще го отрежат и накрая ще трябва не с чалъми а с истински продукт да излиза на печалба. А ще дойде момент акциите да се сринат и акционерите да почнат да се чудят няма ли да има дивиденти и пирамидата гръмва!

    Коментиран от #20

  • 19 Какво значение има

    4 8 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    Значи когато ви отърва, сравнявате произведените бройки, но когато не ви отърва, внезапно се сещате че Тесла не е само автомобилна компания. Не е лошо следващия път да се сетиш, за каквото и да става въпрос, особено като споменаваш пирамиди. Бизнеса на Тесла е толкова устойчив, че дори такива световни кризи не могат да го помръднат, докато пирамидите гърмят при всяка промяна в статуквото.

    Коментиран от #21, #34

  • 20 Еееее

    6 6 Отговор

    До коментар #18 от "Driving pleasure":

    Стига с тезис дивиденти бе, мъжки! Ти знаеш ли колко са дивидентите на акциите? Естествено зависи от печалбата, но дивидентите са около 2-3 процента от цената на акцията! Знаеш ли, че това си е един нормален дневен спад или покачване! Никой акционер не инвестира за дивиденти, ако акцията се очаква да пада! Инвеститорите търсят акции които ще се покачват, а "дивидента" си го изкарват при едно покачване на акцията за деня!

    Коментиран от #23

  • 21 Driving pleasure

    8 4 Отговор

    До коментар #19 от "Какво значение има":

    Кое му е устойчивото? Кое не разбра, че автомобилната част не носи печалби, че вече и фотоволтаиците не носят печалби (очаквано, веднъж ги спасиха като ги изкупиха) и че в скоро време и емисионните квоти спират... а конкуренцита се засилва тоест добрите дни на надут марж на печалбата (недостатъчна) свършват.
    Това е една стокова пирамида и в момента в който спре да нараства (а безкраен ръст не съществува) може да кажеш сбогом!

    И къде точно съм сравнявал произведени бройки. Та то там е най-смешно - колкото повече произвеждат от Тесла толкова по-здраво се навътрят.

    Коментиран от #22

  • 22 Аха

    6 5 Отговор

    До коментар #21 от "Driving pleasure":

    Сядай и чакай фалита! 😂😂😂😂

    Коментиран от #36

  • 23 Driving pleasure

    6 4 Отговор

    До коментар #20 от "Еееее":

    Това са борсови спекуланти пич. Нормалните акционери, дългосрочните разчитат на изплащане на дивиденти. Систематично, ежегодно изплащане или дивиденти.

    Коментиран от #24, #27

  • 24 Еееее

    3 6 Отговор

    До коментар #23 от "Driving pleasure":

    Аз ти написах, че дивидентите са много малък процент и не всички търсят инвестиция, заради дивиденти. Даже, да ти кажа че в деня на изплащане на дивидентите, акциите падат също с толкова надолу, защото дивидентите се дърпат от цената на акцията. Естествено, тя пак може да се вдигне за деня, но курса на отваряне е сравнимо надолу с дивидента! Разбираш ли? Че ти можеш да си купиш, същата акция при отваряне на борсата на по-ниска цена без дивидента! Ако едни акции, се очаква да вървят на долу, никой няма да държи за дивидент!

    Коментиран от #26

  • 25 Plameni

    7 2 Отговор
    В Германия 1.6% са хората които избират електрически автомобил
  • 26 Driving pleasure

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "Еееее":

    Кат каеш, пожелавам ти да си купиш акции на Т'сляка, ама после да не изревеш, че се е сбъднало пожеланието ;)
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Тесланар

    10 3 Отговор
    Така се прави печалба- уволняваш служителите за месец, връщаш ги на работа с 30% по-ниска заплата и Фиат ти киха 420 милиона за вредни емисии.
    Тесла е по-голяма пирамида и от Битконя. Същите фанатични глупости дрънкат и феновете на ковидиота Елон Мъск, как едва ли не само Тесли ще караме след пет години и всичко ще е роботаксита.
    В реалността обаче, Тесла е една малка бутикова фирма, която прави не много красиви, луксозни и качествени коли, но ги продава на фанатици, като държавата покрива 30% от сметката.
    178 000 автомобила и 120 милиона печалба от кредити за 2020, а струва 300 милиарда? Пълна пародия.
    Фолксваген продава 1 милион коли само в Китай за три месеца и прави такава печалба за два дни.
    Въпрос на време е балона да гръмне и както с Биткойн зомбитата да се наблъскат с акции на максимална цена, която няма кой да купи.
  • 29 teslara's dreams

    6 4 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Карам си Реното по околовръстното.Изпревари ме кола.А....Тесла.И още една Тесла.Разминах се с камион Тесла.И автобус Тесла.Събудих се с ръка в контакта.Еееееех мечти!

    Коментиран от #51

  • 30 ПЕНКО

    0 4 Отговор
    ТЕСЛА РЕКЛАМАТА -СИ Е ТЕСЛА РЕКЛАМА ---- ПОЧТИ РАЗПЛАКАХА ТОЙОТА !?!?!?
  • 31 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Бау":

    До обяд работят на загуба а средобяд на печалба и всичко е шес
  • 32 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Аууууу":

    А не е ли?

    Коментиран от #35

  • 33 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Не че много други работи не са ти известни означава че са му известни. Главоблъсканица за електрофъци.
  • 34 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "Какво значение има":

    Спорът винаги е бил дали тесла печели от колите си. А не дали печели от продажбата на семки и бонбонки за да го препишеш на колите и.

    Коментиран от #39

  • 35 Аууууу

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    Не, не е!

    Коментиран от #38

  • 36 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "Аха":

    Тя отдавна фалира. Сега е на системи от глобите на стогодишните. Спрат ли и субсидиите спира изкуственото дишане.

    Коментиран от #40

  • 37 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Не ,ще чакат тебе да се изплюеш за да абортираш. Много си устат зад екрана ама наживо ти треперят гащите. И тази статия доказва че Driving Pleasure е прав. Тесла регистрира печалба на целият си бизнес а не само на колите. Защото само на колите е камък в океана. И само най глупавите не са усетили финта и крякат от радост по статията.

    Коментиран от #41

  • 38 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "Аууууу":

    Защото нямаш вкус а само се радваш на ускорение .
  • 39 Нас защо ни месиш

    4 3 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Това си е твой спор. Ти спориш че Тесла трябва да печели само от коли, а обикновено ти обясняваме, че потенциала на Tesla повече като енергийна компания. Електромобилите и стационарните батерии са тези които ще купуват и продават енергията, а Тесла ще печели и в двата случая комисион от всеки киловатчас. Нещо като печалбите от сервизна дейност на стогодишните, но с тази разлика че и клиентът печели от това.

    Коментиран от #42, #54

  • 40 Пак няма значение!

    3 5 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Ти правиш ли сметка колко завода строи Тесла едновременно и въпреки това е на печалба? Правиш ли сметка колко е инвестирала в разработка и производство на батерии и въпреки това е на печалба? Само зарядните станции знаеш ли колко струват? И въпреки това е на печалба. Ако спре да инвестира толкова, ще една още по-голяма печалба, но Тесла инвестира в бъдещето. А онова не са глоби от стогодишните. те плащат на Тесла, за да си препишат част от нейното производство, ЗА ДА НЕ ПЛАЩАТ ГЛОБИ.

    Коментиран от #55

  • 41 Драйфинг бил прав? Ти да видиш!

    2 3 Отговор

    До коментар #37 от "Гост":

    Ама вярно ли драйфинг е прав? Кога фалира Тесла? Нещо съм го пропуснал този момент. Нали щеше да фалира миналата година според него? Тази година също. Не стига, че не фалира, ами е на печалба. Не стига, че не фалира, а струва повече от всички европейски производители на куп. Не е важно от къде идва печалбата, важно е самата печалба. А глобите за стогодишните дори още не са започнали, защото почват от края на тази година. Догодина Тесла само от стогодишните ще строи по няколко завода за без пари. Всяка година!

    Коментиран от #56

  • 42 кой ще ти

    3 0 Отговор

    До коментар #39 от "Нас защо ни месиш":

    купи тока от батерията като ЕРП не са длъжни?

    Коментиран от #45

  • 43 Бай гоньо разбирача с празни джобове

    3 6 Отговор
    Тук е пълно с някви баДки дето са имали достъп до тесла и печалбата и.От години разни български финансисти пишат тук как тесла ще фалира,но това са хора които нямат и баничарница дори,работещи по някви фирми на заплатка.Иначе голЯМи правежи проценти,печалби,качество,сметки,къде са парите и т.н.Давам 5000€ награда на лаладжия да ми каже дали ще фалирам и каква ми е печалбата.Тесла мачка и ще мачка!

    Коментиран от #44, #50

  • 44 ти виждал

    4 2 Отговор

    До коментар #43 от "Бай гоньо разбирача с празни джобове":

    ли си 5000€ на куп ве проЗтьо.Награда ще ми дава.
  • 45 ЕРП не купува и продава ток

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "кой ще ти":

    Те ПРЕНАСЯТ ток. Токът се купува и продава от ТЪРГОВЦИ на ток, а ЕРП е ДЛЪЖНО да го пренесе.

    Коментиран от #46

  • 46 добре

    3 1 Отговор

    До коментар #45 от "ЕРП не купува и продава ток":

    тогава кой търговец ще ти купи скъпия ток от батериите?Батериите не са никак евтини.Имаш загуби при трансформацията при зарежда от ас към dc.При продажбата имаш трансформация от dc към ас и пак имаш загуби.Ще ти стигне ли разликата в цената между дневна и нощна енергия да покриеш загубите при транформация на тока и амортизация на батерията?

    Коментиран от #48

  • 47 Име

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "Plameni":

    И като тва се обърне какво ще е оправданието?

    Коментиран от #57

  • 48 Стига

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "добре":

    И даже хартисва. След по-малко от година, няма да има регулиране цени за дневна и нощна тарифа. Цената на тока на борсата се мени за всеки час в зависимост от търсенето и предлагането на ток.

    Коментиран от #53

  • 49 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Аууууу":

    По хубав е от тесла

    Коментиран от #58

  • 50 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #43 от "Бай гоньо разбирача с празни джобове":

    Ти през целия си живот видял ли си толкова🤣🤣🤣тя майка ти такъв бой ще ти хвърли ако види какви "награди " раздаваш че ще забравиш и мъск и тесла...плюнчо
  • 51 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "teslara's dreams":

    Не вземай сънищата на тесларя че ще ти се сърди,че няма какво да сънува😄😄😄

    Коментиран от #52

  • 52 teslara's dreams

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Хайл":

    Това си е негов сън . гост ми го разказа.
  • 53 колко

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Стига":

    стотинки ще спечелиш ?Ще има ли за боза и кифла?
  • 54 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Нас защо ни месиш":

    Никога не съм твърдял такива щуротии. Това само ги си го мислиш а аз ти обяснявам че си в грешка. Статията го доказа а Driving Pleasure ти го обясни като за бавнозагряващ.
  • 55 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #40 от "Пак няма значение!":

    Когато строиш нещо то не се смята в печалбата от даден продукт. Там е само разликата между приход и разход за продукта или продуктите. Ако купуваш доматите по 1 лев а ги продаваш по 2 лева печалбата ти е 1 лев въпреки че строиш магазин за 250 000 лева.

    Коментиран от #59

  • 56 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Драйфинг бил прав? Ти да видиш!":

    Не било важно откъде идват печалбите ли? Точно това е мотото на пирамидите. И да, тесла отдавна фалира. Не на документи а на финанси. Субсидиите го доказват. Тя не е умряла, само е на изкуствено дишане. Без апарата за дишане не може да живее.

    Коментиран от #60

  • 57 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Име":

    Като стане калта шоколад тогава ще е вярно. Засега си е кал.
  • 58 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Хайл":

    Уважавам хора с вкус.
  • 59 Дрън-дрън

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "Гост":

    Не само магазина, дори горивото с което караш доматите и заплатите за магазинерка, разходите за ток, че дори и възнаграждението на счетоводителя влизат в разходите. Накрая, ако не си си направил добре сметката, този лев печалба от доматите няма да ти стигне. Иначе добре звучи в главата ти. Купуваш домати за един милион и печелиш чисти половин милион. Ихааа, егати и бизнеса! Всичките ви сметки са такива, затова като ви питат за числа, мълчите като партизани на разпит.

    Коментиран от #62

  • 60 Не е глупав този който яде баницата

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Гост":

    Глупака е този който му я дава. Глобите, които влизат в сила в края на 2020 година, са приети със закон през 2010 година, а Тесла още тогава си е направила сметката, че ще продава батерии и задвижване на останалите автомобилни производители. Тесла модел S беше проектиран с рекламна цел, за да докаже потенциала на електромобилите. Само че автомобилните компании проспаха тези 10 години, а сега глобите "ги изненадаха". Илон Мъск не иска тези пари. АВТОМОБИЛНИТЕ КОНЦЕРНИ МУ ГИ ДАВАТ,. Защото им е по-евтино отколкото да си плащат глобите, за където не продават електромобили. Хайде сега ти отговори, ЗАЩО НЕ МОГАТ ДА ПРОДАВАТ ДОСТАТЪЧНО ЕЛЕКТРОМОБИЛИ? Забележи, НЕ МОГАТ, не че не искат!

    Коментиран от #61

  • 61 защото

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Не е глупав този който яде баницата":

    няма достатъчно иди*ти да ги купят на тази цена с този пробег липса на зарядни станции и т.н.
  • 62 ФауВе

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Дрън-дрън":

    Аз не съм икономист, но мисля, че грешиш. Домати, купени за лев и продадени за два, НЕ са с лев печалба. Наистина трябва да извадиш заплатата на продавача, наемът на магазина, тока, доставката, данъци, манъци..... Да речем, че от този лев надценка ти останат 50 ст печалба. Но за какво си харчиш парите от тази печалба си е отделен въпрос. Можеш да ги къташ в банката, а можеш да ги даваш за къща на зетя и щерката. Такива разходи не играят. Но, ако ги дадеш за нещо, което можеш да го минеш като фирмен разход, това е друга работа. И накрая, трябва да правиш разлика между печалба от даден продукт и печалба на цялата фирма. Можеш да имаш няколко продукта, единият да е на загуба, а останалите да са на печалба. Колите на Тесла са на загуба, но другите й продукти й правят печалбата. Колите май само са й за реклама.

    Коментиран от #63

  • 63 Трудно схващаш

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "ФауВе":

    Автомобила е средството с което Тесла си продава услугите. Нещо като "безплатните" телефони от мобилните оператори. Прав си, че е важен крайния резултат, а той най-накрая стана положителен, въпреки големите инвестиции за разширяване на дейността.

    Коментиран от #64

  • 64 какви

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "Трудно схващаш":

    услуги?
  • 65 kjl

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Driving pleasure":

    Много добре структуриран коментар. Браво!