Tesla обяви печалба от $106 млн. за второто тримесечие на годината и стана може би единственият автопроизводител в света, останал незасегнат от кризата с COVID-19. Компанията на Илон Мъск излиза "на плюс" четвърто тримесечие поред.
Според анализатори акциите на Tesla скоро могат да попаднат в индекса S&P 500, което ще доведе до още по-голямо поскъпване. В момента една акция на калифорнийския производител струва $1 592 (€1 374) при положение, че в началото на годината цената ѝ бе $440 (€380).
Tesla подготвя няколко нови модела, за най-важен от които се смята Cybertruck. След 12-18 месеца трябва да започне производството на второто поколение Roadster, а скоро след това ще бъдат представени новите генерации на Model S и Model X. Догодина пък се очаква най-сетне да започнат продажбите на влекача Semi.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Бау
Коментиран от #3, #11, #31
11:42 23.07.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Браво на Илон
11:50 23.07.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 568
-или Корона вируса поразява най-вече мозъка.
-или На балъците никаква "пандемия" не им действа.
Коментиран от #7
11:57 23.07.2020
7 Аууууу
До коментар #6 от "568":
Защо? Ти ще кажеш, че Форд Фиеста е по-хубав от Тесла ли?Коментиран от #32, #49
12:08 23.07.2020
8 Факт
12:11 23.07.2020
9 Kjl
Коментиран от #10
12:17 23.07.2020
10 гост
До коментар #9 от "Kjl":
Мъкa , мъкaaaa , хaхaххaхaхa !!! A кoлкo пo-гoлямa прeдcтoи , нe e иcтинa !!! Cкoрo цялaтa "aвтoпрoмишлeнocт" нямa дa cтрувa кoлкoтo кoлкoтo ПEЧAЛБAТA нa Тecлa , хaхaхaх !!!13:15 23.07.2020
11 гост
До коментар #2 от "Бау":
Току що станаха !!! Май си пропуснал или просто така ти се ще , ама ядец , хахахах !!! Това е условието да влязат в S&P 500 , ако не ти е известно !! То не че много други работи не са ти известни , хахаха !!Коментиран от #33
13:29 23.07.2020
12 Plameni
Коментиран от #13, #47
14:00 23.07.2020
13 Хаха
До коментар #12 от "Plameni":
Да ама тия тойоти никой не ги ще14:03 23.07.2020
14 парадокс
14:10 23.07.2020
15 Driving pleasure
1во тази печалба НЕ Е ОТ АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ!!! Това са пари платени по емисии от другите компании за квоти. Без тях, само от продажби на автомобили е вътрешно с по 53 долара на акция или нещо такова. Това е показател, "евтините" за проиводство кошници са всъщност нерентабилни. Същото беше и с много предишни "печалби" когато Тесла беше на зелено, а приходите идваха от фотоволтаици и какво ли още не!
2ро. една акция ще се изплати като дивидент след 700 години. Единствения начин да изкараш пари от тях е спекула. Това също е показател и пирамидата рано или късно ще гръмне.
Въобще престанете с тая кочина и друсани и шеф! Това си е чисто ОПГ!
Коментиран от #17, #65
14:11 23.07.2020
16 Driving pleasure
През тези три месеца Tesla е спечелила "рекордните" 428 милиона долара от т. нар. "регулаторни кредити" - на практика продавайки на конкуренти квотите си за вредни емисии.
А ЕТО КАКВА Е РЕАЛНОСТТА:
Ако не беше това перо, Tesla щеше да приключи тримесечието със загуба от 324 млн. долара - което щеше да е съпоставимо с резултата й за същия период на 2019 (загуба от 408 млн. долара). Сега, благодарение на квотите печалбата е 50 цента на акция. При това темпо и при сегашната им цена обаче на инвеститорите ще са необходими 796 години, за да им се изплати вложеното.
Коментиран от #19
14:17 23.07.2020
17 Хаха
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Единствените които ще гръмнат са Байерише Моторен Верке Мерцедес и ФВ груп.Не знам как ще покриват 95г/км емисии с М5 Амг и РС.Тесла само квоти да продава пак ще гази немчугите.Немчугите са никъде.Те нямат конкурентни модели те дори нямат Никакви модели.Най-продаваният ел.мобил в Европа е Рено Зои.Коментиран от #18
14:24 23.07.2020
18 Driving pleasure
До коментар #17 от "Хаха":
Добре, само че не ми обяснявавай как тая кочина ПРОИЗВЕЖДАЛА на печалба. Това в историята и се е случило само за 1 тримесечие. Печалбите и са от неща нмащи общо с автомобилите - те за това и продуктите и са такива боклуци.Пежо казват, че няма да платят и цент, а ще покрият нормите обединиха се с Фиат-Крайслер, тоест Друсаното Афро ще си загуби клиентелата за емисии в много близко бъдеще - половин цикъл на моделно обновяване. Мерцедес набляга на електрификация, АМГ моделите вече имат меки хибриди - т.е. тестовото поле е преминато успешно с 53 моделите и техниката работи. Баварците горе долу следват същия път. А и това са лукс брандове където купувачите могат да си позволят да поемат от тия наказателни такси, за да получат висококачествен продукт.
Фолксфаген с масовия ИД смъква общото и вкарва цялата компания в норма. Тойота от години е хибридизирана... Рено-Нисан също са около нормите и ще ги спазят - останаха някои дребносерийни производители...
Това тримесечие успя да избута, но и тоя клон ще го отрежат и накрая ще трябва не с чалъми а с истински продукт да излиза на печалба. А ще дойде момент акциите да се сринат и акционерите да почнат да се чудят няма ли да има дивиденти и пирамидата гръмва!
Коментиран от #20
14:40 23.07.2020
19 Какво значение има
До коментар #16 от "Driving pleasure":
Значи когато ви отърва, сравнявате произведените бройки, но когато не ви отърва, внезапно се сещате че Тесла не е само автомобилна компания. Не е лошо следващия път да се сетиш, за каквото и да става въпрос, особено като споменаваш пирамиди. Бизнеса на Тесла е толкова устойчив, че дори такива световни кризи не могат да го помръднат, докато пирамидите гърмят при всяка промяна в статуквото.Коментиран от #21, #34
14:44 23.07.2020
20 Еееее
До коментар #18 от "Driving pleasure":
Стига с тезис дивиденти бе, мъжки! Ти знаеш ли колко са дивидентите на акциите? Естествено зависи от печалбата, но дивидентите са около 2-3 процента от цената на акцията! Знаеш ли, че това си е един нормален дневен спад или покачване! Никой акционер не инвестира за дивиденти, ако акцията се очаква да пада! Инвеститорите търсят акции които ще се покачват, а "дивидента" си го изкарват при едно покачване на акцията за деня!Коментиран от #23
14:50 23.07.2020
21 Driving pleasure
До коментар #19 от "Какво значение има":
Кое му е устойчивото? Кое не разбра, че автомобилната част не носи печалби, че вече и фотоволтаиците не носят печалби (очаквано, веднъж ги спасиха като ги изкупиха) и че в скоро време и емисионните квоти спират... а конкуренцита се засилва тоест добрите дни на надут марж на печалбата (недостатъчна) свършват.Това е една стокова пирамида и в момента в който спре да нараства (а безкраен ръст не съществува) може да кажеш сбогом!
И къде точно съм сравнявал произведени бройки. Та то там е най-смешно - колкото повече произвеждат от Тесла толкова по-здраво се навътрят.
Коментиран от #22
14:56 23.07.2020
22 Аха
До коментар #21 от "Driving pleasure":
Сядай и чакай фалита! 😂😂😂😂Коментиран от #36
15:06 23.07.2020
23 Driving pleasure
До коментар #20 от "Еееее":
Това са борсови спекуланти пич. Нормалните акционери, дългосрочните разчитат на изплащане на дивиденти. Систематично, ежегодно изплащане или дивиденти.Коментиран от #24, #27
15:08 23.07.2020
24 Еееее
До коментар #23 от "Driving pleasure":
Аз ти написах, че дивидентите са много малък процент и не всички търсят инвестиция, заради дивиденти. Даже, да ти кажа че в деня на изплащане на дивидентите, акциите падат също с толкова надолу, защото дивидентите се дърпат от цената на акцията. Естествено, тя пак може да се вдигне за деня, но курса на отваряне е сравнимо надолу с дивидента! Разбираш ли? Че ти можеш да си купиш, същата акция при отваряне на борсата на по-ниска цена без дивидента! Ако едни акции, се очаква да вървят на долу, никой няма да държи за дивидент!Коментиран от #26
15:14 23.07.2020
25 Plameni
15:28 23.07.2020
26 Driving pleasure
До коментар #24 от "Еееее":
Кат каеш, пожелавам ти да си купиш акции на Т'сляка, ама после да не изревеш, че се е сбъднало пожеланието ;)15:39 23.07.2020
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Тесланар
Тесла е по-голяма пирамида и от Битконя. Същите фанатични глупости дрънкат и феновете на ковидиота Елон Мъск, как едва ли не само Тесли ще караме след пет години и всичко ще е роботаксита.
В реалността обаче, Тесла е една малка бутикова фирма, която прави не много красиви, луксозни и качествени коли, но ги продава на фанатици, като държавата покрива 30% от сметката.
178 000 автомобила и 120 милиона печалба от кредити за 2020, а струва 300 милиарда? Пълна пародия.
Фолксваген продава 1 милион коли само в Китай за три месеца и прави такава печалба за два дни.
Въпрос на време е балона да гръмне и както с Биткойн зомбитата да се наблъскат с акции на максимална цена, която няма кой да купи.
15:56 23.07.2020
29 teslara's dreams
До коментар #27 от "гост":
Карам си Реното по околовръстното.Изпревари ме кола.А....Тесла.И още една Тесла.Разминах се с камион Тесла.И автобус Тесла.Събудих се с ръка в контакта.Еееееех мечти!Коментиран от #51
16:56 23.07.2020
30 ПЕНКО
17:07 23.07.2020
31 Гост
До коментар #2 от "Бау":
До обяд работят на загуба а средобяд на печалба и всичко е шес19:35 23.07.2020
32 Гост
До коментар #7 от "Аууууу":
А не е ли?Коментиран от #35
19:36 23.07.2020
33 Гост
До коментар #11 от "гост":
Не че много други работи не са ти известни означава че са му известни. Главоблъсканица за електрофъци.19:40 23.07.2020
34 Гост
До коментар #19 от "Какво значение има":
Спорът винаги е бил дали тесла печели от колите си. А не дали печели от продажбата на семки и бонбонки за да го препишеш на колите и.Коментиран от #39
19:45 23.07.2020
35 Аууууу
До коментар #32 от "Гост":
Не, не е!Коментиран от #38
19:47 23.07.2020
36 Гост
До коментар #22 от "Аха":
Тя отдавна фалира. Сега е на системи от глобите на стогодишните. Спрат ли и субсидиите спира изкуственото дишане.Коментиран от #40
19:48 23.07.2020
37 Гост
До коментар #27 от "гост":
Не ,ще чакат тебе да се изплюеш за да абортираш. Много си устат зад екрана ама наживо ти треперят гащите. И тази статия доказва че Driving Pleasure е прав. Тесла регистрира печалба на целият си бизнес а не само на колите. Защото само на колите е камък в океана. И само най глупавите не са усетили финта и крякат от радост по статията.Коментиран от #41
19:55 23.07.2020
38 Гост
До коментар #35 от "Аууууу":
Защото нямаш вкус а само се радваш на ускорение .19:59 23.07.2020
39 Нас защо ни месиш
До коментар #34 от "Гост":
Това си е твой спор. Ти спориш че Тесла трябва да печели само от коли, а обикновено ти обясняваме, че потенциала на Tesla повече като енергийна компания. Електромобилите и стационарните батерии са тези които ще купуват и продават енергията, а Тесла ще печели и в двата случая комисион от всеки киловатчас. Нещо като печалбите от сервизна дейност на стогодишните, но с тази разлика че и клиентът печели от това.Коментиран от #42, #54
20:04 23.07.2020
40 Пак няма значение!
До коментар #36 от "Гост":
Ти правиш ли сметка колко завода строи Тесла едновременно и въпреки това е на печалба? Правиш ли сметка колко е инвестирала в разработка и производство на батерии и въпреки това е на печалба? Само зарядните станции знаеш ли колко струват? И въпреки това е на печалба. Ако спре да инвестира толкова, ще една още по-голяма печалба, но Тесла инвестира в бъдещето. А онова не са глоби от стогодишните. те плащат на Тесла, за да си препишат част от нейното производство, ЗА ДА НЕ ПЛАЩАТ ГЛОБИ.Коментиран от #55
20:09 23.07.2020
41 Драйфинг бил прав? Ти да видиш!
До коментар #37 от "Гост":
Ама вярно ли драйфинг е прав? Кога фалира Тесла? Нещо съм го пропуснал този момент. Нали щеше да фалира миналата година според него? Тази година също. Не стига, че не фалира, ами е на печалба. Не стига, че не фалира, а струва повече от всички европейски производители на куп. Не е важно от къде идва печалбата, важно е самата печалба. А глобите за стогодишните дори още не са започнали, защото почват от края на тази година. Догодина Тесла само от стогодишните ще строи по няколко завода за без пари. Всяка година!Коментиран от #56
20:15 23.07.2020
42 кой ще ти
До коментар #39 от "Нас защо ни месиш":
купи тока от батерията като ЕРП не са длъжни?Коментиран от #45
20:30 23.07.2020
43 Бай гоньо разбирача с празни джобове
Коментиран от #44, #50
20:36 23.07.2020
44 ти виждал
До коментар #43 от "Бай гоньо разбирача с празни джобове":
ли си 5000€ на куп ве проЗтьо.Награда ще ми дава.21:33 23.07.2020
45 ЕРП не купува и продава ток
До коментар #42 от "кой ще ти":
Те ПРЕНАСЯТ ток. Токът се купува и продава от ТЪРГОВЦИ на ток, а ЕРП е ДЛЪЖНО да го пренесе.Коментиран от #46
22:17 23.07.2020
46 добре
До коментар #45 от "ЕРП не купува и продава ток":
тогава кой търговец ще ти купи скъпия ток от батериите?Батериите не са никак евтини.Имаш загуби при трансформацията при зарежда от ас към dc.При продажбата имаш трансформация от dc към ас и пак имаш загуби.Ще ти стигне ли разликата в цената между дневна и нощна енергия да покриеш загубите при транформация на тока и амортизация на батерията?Коментиран от #48
09:44 24.07.2020
47 Име
До коментар #12 от "Plameni":
И като тва се обърне какво ще е оправданието?Коментиран от #57
11:27 24.07.2020
48 Стига
До коментар #46 от "добре":
И даже хартисва. След по-малко от година, няма да има регулиране цени за дневна и нощна тарифа. Цената на тока на борсата се мени за всеки час в зависимост от търсенето и предлагането на ток.Коментиран от #53
14:17 24.07.2020
49 Хайл
До коментар #7 от "Аууууу":
По хубав е от теслаКоментиран от #58
15:14 24.07.2020
50 Хайл
До коментар #43 от "Бай гоньо разбирача с празни джобове":
Ти през целия си живот видял ли си толкова🤣🤣🤣тя майка ти такъв бой ще ти хвърли ако види какви "награди " раздаваш че ще забравиш и мъск и тесла...плюнчо15:18 24.07.2020
51 Хайл
До коментар #29 от "teslara's dreams":
Не вземай сънищата на тесларя че ще ти се сърди,че няма какво да сънува😄😄😄Коментиран от #52
15:22 24.07.2020
52 teslara's dreams
До коментар #51 от "Хайл":
Това си е негов сън . гост ми го разказа.18:59 24.07.2020
53 колко
До коментар #48 от "Стига":
стотинки ще спечелиш ?Ще има ли за боза и кифла?19:03 24.07.2020
54 Гост
До коментар #39 от "Нас защо ни месиш":
Никога не съм твърдял такива щуротии. Това само ги си го мислиш а аз ти обяснявам че си в грешка. Статията го доказа а Driving Pleasure ти го обясни като за бавнозагряващ.19:47 24.07.2020
55 Гост
До коментар #40 от "Пак няма значение!":
Когато строиш нещо то не се смята в печалбата от даден продукт. Там е само разликата между приход и разход за продукта или продуктите. Ако купуваш доматите по 1 лев а ги продаваш по 2 лева печалбата ти е 1 лев въпреки че строиш магазин за 250 000 лева.Коментиран от #59
19:51 24.07.2020
56 Гост
До коментар #41 от "Драйфинг бил прав? Ти да видиш!":
Не било важно откъде идват печалбите ли? Точно това е мотото на пирамидите. И да, тесла отдавна фалира. Не на документи а на финанси. Субсидиите го доказват. Тя не е умряла, само е на изкуствено дишане. Без апарата за дишане не може да живее.Коментиран от #60
19:55 24.07.2020
57 Гост
До коментар #47 от "Име":
Като стане калта шоколад тогава ще е вярно. Засега си е кал.19:59 24.07.2020
58 Гост
До коментар #49 от "Хайл":
Уважавам хора с вкус.20:01 24.07.2020
59 Дрън-дрън
До коментар #55 от "Гост":
Не само магазина, дори горивото с което караш доматите и заплатите за магазинерка, разходите за ток, че дори и възнаграждението на счетоводителя влизат в разходите. Накрая, ако не си си направил добре сметката, този лев печалба от доматите няма да ти стигне. Иначе добре звучи в главата ти. Купуваш домати за един милион и печелиш чисти половин милион. Ихааа, егати и бизнеса! Всичките ви сметки са такива, затова като ви питат за числа, мълчите като партизани на разпит.Коментиран от #62
01:02 25.07.2020
60 Не е глупав този който яде баницата
До коментар #56 от "Гост":
Глупака е този който му я дава. Глобите, които влизат в сила в края на 2020 година, са приети със закон през 2010 година, а Тесла още тогава си е направила сметката, че ще продава батерии и задвижване на останалите автомобилни производители. Тесла модел S беше проектиран с рекламна цел, за да докаже потенциала на електромобилите. Само че автомобилните компании проспаха тези 10 години, а сега глобите "ги изненадаха". Илон Мъск не иска тези пари. АВТОМОБИЛНИТЕ КОНЦЕРНИ МУ ГИ ДАВАТ,. Защото им е по-евтино отколкото да си плащат глобите, за където не продават електромобили. Хайде сега ти отговори, ЗАЩО НЕ МОГАТ ДА ПРОДАВАТ ДОСТАТЪЧНО ЕЛЕКТРОМОБИЛИ? Забележи, НЕ МОГАТ, не че не искат!Коментиран от #61
01:11 25.07.2020
61 защото
До коментар #60 от "Не е глупав този който яде баницата":
няма достатъчно иди*ти да ги купят на тази цена с този пробег липса на зарядни станции и т.н.07:59 25.07.2020
62 ФауВе
До коментар #59 от "Дрън-дрън":
Аз не съм икономист, но мисля, че грешиш. Домати, купени за лев и продадени за два, НЕ са с лев печалба. Наистина трябва да извадиш заплатата на продавача, наемът на магазина, тока, доставката, данъци, манъци..... Да речем, че от този лев надценка ти останат 50 ст печалба. Но за какво си харчиш парите от тази печалба си е отделен въпрос. Можеш да ги къташ в банката, а можеш да ги даваш за къща на зетя и щерката. Такива разходи не играят. Но, ако ги дадеш за нещо, което можеш да го минеш като фирмен разход, това е друга работа. И накрая, трябва да правиш разлика между печалба от даден продукт и печалба на цялата фирма. Можеш да имаш няколко продукта, единият да е на загуба, а останалите да са на печалба. Колите на Тесла са на загуба, но другите й продукти й правят печалбата. Колите май само са й за реклама.Коментиран от #63
11:08 25.07.2020
63 Трудно схващаш
До коментар #62 от "ФауВе":
Автомобила е средството с което Тесла си продава услугите. Нещо като "безплатните" телефони от мобилните оператори. Прав си, че е важен крайния резултат, а той най-накрая стана положителен, въпреки големите инвестиции за разширяване на дейността.Коментиран от #64
14:55 25.07.2020
64 какви
До коментар #63 от "Трудно схващаш":
услуги?18:07 25.07.2020
65 kjl
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Много добре структуриран коментар. Браво!20:56 26.07.2020