31 Август, 2020 11:38 5 438 17

Руски олигарх ще възражда Spyker

  • spyker-
  • борис ротенберг-
  • br engineering-
  • smp racing-
  • milan morady

Борис Ротенберг, собственик на най-голямата компания за строителство на газо- и електропроводи в Русия, ще инвестира в Spyker, съобщава Autocar. Нидерландският производител на суперавтомобили ще получи финансова и техническа поддръжка от контролираните от руския бизнесмен BR Engineering, SMP Racing и Milan Morady, което ще му позволи да се завърне на пазара и състезателните писти.

 

В официално заявление от Spyker се съобщава, че новите инвеститори ще помогнат на компанията да пусне в серийно производство суперколите C8 Preliator и B6 Venator. Ще бъде възобновена и работата по хибридни кросоувър D8 Peking-to-Paris.

 

Завръщането на Spyker в автомобилните спортове ще стане възможно благодарение на партньорството с програмата SMP Racing. Участието в състезания за издръжливост ще позволи на нидерландската марка да стане по разпознаваема след няколко години забрава. Руските инвеститори подчертават, че ще се стремят да вкарат "Spyker в лигата на най-добрите суперавтомобили в света".

 

Засега участниците в проекта за възраждане на нидерландския производител се въздържат от прогнози колко време ще отнеме това. Производството ще бъде подновено още догодина, когато Spyker ще отвори първото си международно представителство в Монако.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    12 11 Отговор
    Защо не залага на руското и не въвежда Москвич ?

    Коментиран от #2

  • 2 Бесен Язовец

    9 16 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Кой глупак би инвестирал в руски автомобил. Освен калашник и водка ,друго свястно не се произвежда путинското царство:)

    Коментиран от #3, #4

  • 3 реалиста

    8 8 Отговор

    До коментар #2 от "Бесен Язовец":

    на снимка калашников с петима инженери от Германия зад него

    Коментиран от #8

  • 4 гост

    5 8 Отговор

    До коментар #2 от "Бесен Язовец":

    То това далеч не е първия опит на руснаци с пари от газ и петрол да подпират фалирали западни производители на "велики" петролки !! А всъщност жалки опити да поддържат живи продажбите на същите газ и петрол !! Ама не са познали , свърши тая !!
  • 5 гост

    3 9 Отговор
    Бързo вcички руcoпитeци oт групичкaтa aнти в чичкo гугъл дa видят cлънчeвo зaтъмнeниe , aкциитe нa Тecлa пo 440 дoлaрa , хaхaхaххa !!! Бързo , чe нямa дa видитe тaкoвa нeщo oщe дeceтинa гoдинки , дo cлeдвaщия cплит нa aкциитe , хaхaхaх !!! Oбaчe дa нe пoлучи някoй инфaркт oт рaдocт , нe прoпуcкaйтe кaпитaлизaциятa !!! A тя e вce cъщитe oтчaйвaщи 412 милиaрдa !! И прoдължaвa дa рacтe , хaхaх !!!

    Коментиран от #9

  • 6 Спайки отново в играта

    3 3 Отговор
    Това си е чисто имиджови копуване. Холандците са на светлинни години по дизайн и по производство на автомобилни системи от руснаците-Факт. Дори и да тръгнат от нулата,Спайкър-а, ще е много по-добре приет от Москвич,Лада,та дори и Волга. При стеклите се обстоятелства с елекричките,Спайкер няма да се налага да наваксва много,батерия,междуосие ,спирачни системи,кормилна уредба ,интериор ,екстериор. По-трудното решение,ще е задвижващата батерия,откъде ще дойде.
  • 7 Рено или умри.

    6 2 Отговор
    Безсмислена фирма са Спайкър ще стане както с ТВР.Кои са Спайкър колко продаваха и изобщо кой ги купува.Никой!Затова и фалираха тоя просто пере пари.
  • 8 КОКОРЧО 🙄

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "реалиста":

    Я ти кажи как германците окрадоха mg42 от Броунинг
  • 9 Хахаха

    13 4 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    И на кой нормален му пука за акциите на Тесла.За бога освен на такива като теб а ти си никой.

    Коментиран от #11

  • 10 сектант

    3 0 Отговор
    без волана тип "яхта" няма чар тая кола някакси
  • 11 гост

    0 8 Отговор

    До коментар #9 от "Хахаха":

    Ма разбира се , на кой ли му пука , освен на всички участници в търговията на борсата , които вече са над милиард , а скоро ще станат няколко милиарда , благодарение на БЪЛГАРИН при това , хахах !!! Ако не си чувал още за Робинхуд , скоро ще чуеш !! И няма да ти хареса , както и на всички русопитеци , щото ще е второто нещо след сателитния интернет , дето вожда няма да може да контролира , хаха !!
  • 12 АЗЛК

    4 1 Отговор
    Повечето големи автопроизводители отдавна имат свои заводи в Русия, а тук се движат само разни бракми пред разпадане, обаче всички имат компетентно мнение за тесла, Москвич и спайкър.

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #12 от "АЗЛК":

    Повечето големи производители имат и заводи в Африка , Азия , Южна Америка и къде ли не !!! И какво от това , освен че се опитват да спестят някой долар от митата налагани на тези места при внос отвън на готови коли !! Айде като почнат произведените в тия "заводи" в Раша коли да ги внасят и продават в Европа , тогава да проявяваш някакви "гордости" !!! А засега просто показват , че техните коли са предпочитани дори в Раша , докато руските в Европа никий не ще да ги погледне даже !!

    Коментиран от #14

  • 14 Yugo

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Шевролетите, които се продават тук, къде са произведени?
  • 15 Кристиян Вигенин

    1 1 Отговор
    Поредният руски олигарх,който ще си прави реклама,като се изживява като производител на скъпи спортни коли.Всички опити досега приключваха безславно.Имам предвид TVR,"Маруся" и т.н.
  • 16 реалиста

    4 0 Отговор
    да възражда марусята
  • 17 ники

    2 0 Отговор
    Това е колата кой знае колко ще струва