Холандската компания Spyker реши да възроди една своя идея за създаване и серийно производство на един от най-скъпите и луксозни всъдеходи в света. Названието на луксозния автомобил с повишена проходимост ще е D8 Peking-to-Paris. Ще припомним, че концептуална разработка на този суперспортен автомобил беше показана през 2006 година по време на автомобилния салон в Женева. Още тогава машината направи силно впечатление на публика и специалисти, а самите холандци казват, че това ще е първият модел в сегмент, наречен SSUV (Super Sport Utility Vehicle).
За марката Spyker трябва да се отбележи още един интересен факт. Става дума за това, че холандците са първата марка в света, която вади на бял свят 4х4 автомобил и спирачки на всички колела. През далечната 1903 година Spyker пуска модела 60 HP, а през 1907-а модел обозначен като Spyker 18/22 HP взима участие в изключително трудната надпревара Пекин-Париж. Автомобилът заема второ място и именно на този успех холандците са решили да кръстят новия си супер всъдеход.
По думите на ръководителя на Spyker Виктор Мюлер, неговата компания вече е завършила разработката по новия модел. Сега остава единствено автомобилът да бъде пуснат в серийно производство. Идеята на холандците е годишно да произвеждат по 1000 бройки от D8 Peking-to-Paris. Надеждите им за успешни продажби са свързани основно със специфични пазари, каквито са тези в Китай, Близкия Изток, САЩ и Русия. Именно там, подобни супер скъпи автомобили се търгуват най-добре в момента.
По предварителни данни супер всъдеходът на Spyker ще се задвижва от 6.2-литров V-образен компресорен осемцилиндров двигател. Агрегатът ще бъде заимстван от Chevrolet Corvette, но за целите на D8 Peking-to-Paris, той ще бъде сериозно модифициран. Идеята на инженерите от Spyker е той да достига по-голяма мощност. Най-вероятно след доработката осемцилиндровият мотор ще разполага с мощ в диапазона от 700 до 750 конски сили. Вероятната цена обаче ще надхвърля $400 000.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Господинов
11:58 13.08.2013
2 Biancko Nero
Коментиран от #3
14:02 13.08.2013
3 Vladislav Qkov
До коментар #2 от "Biancko Nero":
mnogo si ograni4en14:37 13.08.2013
4 Румен Янев
15:35 13.08.2013
5 Petyo Mitutzov
Какъв е тоя мотор взаимстван от Z06?!
Само да ви кажа пичови, че още няма монтиран двигател с обем 6.2 литра на Z06... Corvette Z06 се произвежда само с 7 литров V8 мотор LS7 - проверете в Гугъл... ;)
Коментиран от #10
16:49 13.08.2013
6 Пирамид Хлътков
17:28 13.08.2013
7 Борис Георгиев
18:29 13.08.2013
8 Съни Миланов
20:22 13.08.2013
9 Йордан Дечев
модел: Corvette coupe Z06
двигател (модификация): ZR1 6.2 V8 32v (620hp)
двигателят е с работен обем 6162 куб. см. ,с механична тирбина и въртящ момент от 807/4600 Н*м
Z06 има също и 6.2 V8 32v ,но без турбина... Той е 437hp :)
информирай се преди да обвиняваш когото и да било.
Коментиран от #11
09:48 14.08.2013
10 Славчо Димитров
До коментар #5 от "Petyo Mitutzov":
Петьо, моето момче. ПичовИтИ дето пишат статиите си знаят работата много добре. Само дето ти не си наясно с автомобилите, а на всичкото отгоре се изказваш некомпетентно. Двигател 6.2 има, при това в две разновидности.09:52 14.08.2013
11 Petyo Mitutzov
До коментар #9 от "Йордан Дечев":
Абе ти ли ще ме учиш какви са параметрите на тоя мотор бе!!Ти дето не си виждал такава кола през живота си..
Я още веднъж прочете в Уикипедия щом не знаете къде да ровите!
После елате да ви преподавам малко лекции за автомобилите и тогава да ходите да пишете глупости по интернет!!
Сега за последните двама аматьори повтарям: Z06 е произвеждан в три поколения, на базата на Corvette C2, C5 и C6 и никога не е бил с мотор с обем 6.2!! А ти дето ми даваш подробни данни и ровиш в интернет чети внимателно! Моделът Z06 няма нищо общо с ZR1! В Z06 работи мотор с обозначение LS7, докато в ZR1 моторът е LS9!
Айде със здраве и внивайте с кой си пишете щото аз не съм лаик като Вас и тези дето обичате да си чешете езиците ясно ли е??
Коментиран от #12
12:07 14.08.2013
12 skier
До коментар #11 от "Petyo Mitutzov":
Според мен си страшен комплексар, а и лаик на тема автомобили. :)Коментиран от #13
10:12 15.08.2013
13 Petyo Mitutzov
До коментар #12 от "skier":
А ти като пишеш без име и снимка къв си а?Искаш ли да се срещнем като си толкова отворен да видим кой какъв е??
12:20 15.08.2013