1 Октомври, 2020 13:44 3 433 8

Tesla реши да купи дял от LG

  • tesla-
  • lg-
  • батерии-
  • електромобили

Компанията на Илон Мъск се интересува от закупуване на дял в подразделението за батерии на LG

Tesla реши да купи дял от LG - 1

През юли LG Chem успя да се превърне в най-големия производител на батерии за електрически превозни средства в света, сега корейският производител възнамерява да отдели този бизнес от структурата си.

Според съобщения в корейските медии Tesla се интересува от възможността първоначално да закупи 10% дял в новосъздадената LG Energy Solution. Това съобщава The Korea Times, позовавайки се на информирани източници в банковия сектор.

Така американският производител на електрически превозни средства ще може да осигури стабилно снабдяване с батерии, от които той отчаяно се нуждае, на фона на нарастващите амбиции за увеличаване на производството.

Собствените инициативи на Tesla за подобряване на батериите няма да се изплатят веднага, така че компанията ще зависи дълго време от доставчици на трети страни. засега е трудно да се прецени до каква степен участието на Tesla в LG Energy Solution ще позволи на компаниите да засилят сътрудничеството при разработването на нови видове батерии.

Американският производител на електрически превозни средства има история и със сътрудничество с Panasonic, партньорите съвместно произвеждат акумулаторни батерии в Съединените Американски Щати.

Друг основен партньор на Tesla е китайската компания CATL, която доставя батерии за електрически превозни средства, които се сглобяват локално от поточната линия в Шанхай. Именно диверсифицирането на източниците на захранване с батерии позволява на Tesla да поддържа гъвкави цени.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Клитор

    7 0 Отговор
    Рено Зои е с ЛГ Тесла да се оправят.Нали си произвеждаха.

    Коментиран от #5

  • 4 К'ва стана тя, господа антиелектрици?

    5 8 Отговор
    Само преди година разправяхте кой щял да купи Тесла за жълти стотинки, когато акциите станат 10 долара, а днес Tesla купува и е купила дялове от компании и цели компании. Какво ли ще е догодина?

    Коментиран от #7

  • 5 Произвеждат

    4 5 Отговор

    До коментар #3 от "Клитор":

    Разбира се, че произвеждат батерии, но при Тесла почти винаги търсенето е повече отколкото могат да произведат. Сега с толкова заводи, ще се нуждаят от всяка налична батерия на пазара.

    Хубавото е че сега всички производители на батерии сами се натискат да продават на Тесла, като в същото време отказват на други автопроизводители, които им се струват неблагонадеждни. Как да хвърлиш милиарди да построиш завод за батерии който да захранва производството на id3, като уж почнаха да го произвеждат миналия септември, а досега са произвели 30 хиляди броя, при планувани и вероятно договорени батерии за 10 пъти повече за същия период?
  • 6 TSLA

    7 5 Отговор
    Инвестирайте в подобни компании. 21 век е на електричеството и който разработва методи за неговото съхранение, ще реализира приходи в 9-цифрени суми.
  • 7 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "К'ва стана тя, господа антиелектрици?":

    Чакай , чакай , още не е почнала да купува от "стогодишните" , хахаха !!! Тогава пък какъв вой и попръжни ще са от групичката , бедна ти е фантазията !!!

    Коментиран от #8

  • 8 Уфффф

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Скокльо, Модел За поевтиня "сериозно", а ти още не щеш да си го купиш. Що така бе, ретард? Май не си много убеден в качествата на боклука, който рекламираш.