Last news in Fakti

6 Октомври, 2020 14:18 16 601 45

Спряха продажбите на най-скъпата Lada Niva

  • lada-
  • niva-
  • лада-
  • нива-
  • 4х4-
  • bronto

Досегашното Bronto вече не се продава, а обновената версия все още не се е появила

Спряха продажбите на най-скъпата Lada Niva - 1

Предприятието VIS-Auto, което се занимава със сглобяването на модификацията, подготвена за сериозни офроуд условия, наречена Bronto, спря доставките ѝ. До този момент цените за тази версия варираха в диапазона от 742 900 до 806 900 рубли, което се равнява приблизително на 8080 - 8776 евро.

Спряха продажбите на най-скъпата Lada Niva

Сегашното Bronto ще бъде заменено от актуализирана версия с модернизиран интериор, като според компанията това може да се случи още тази година, но до момента все още не е постъпило в дилърските центрове на руската марка. Иначе Bronto е на пазара от 2017 година.

Спряха продажбите на най-скъпата Lada Niva

Това SUV има редица дизайнерски характеристики, по-специално подсилен заден мост и увеличен пътен просвет. Освен това има гуми за шофиране по неасфалтирани настилки. Bronto е оборудван със стандартен 1.7-литров двигател с мощност 83 конски сили и 129 Нм въртящ момент.

Спряха продажбите на най-скъпата Lada Niva

Двигателят е комбиниран с петстепенна механична скоростна кутия и задвижване на всички колела. От предприятието обявиха, че SUV-то с модернизиран интериор и нов климатик може да се появи преди края на 2020 година, така че ще има период около два месеца без продажби на най-скъпата Niva.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 34 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 The King

    65 39 Отговор
    Ето това е истинската руска класика, а новата очаквам да е още по-добра и я искам. Казах!

    Коментиран от #34, #41

  • 2 Тошко

    51 12 Отговор
    С малко модификация става на БТР с бордова картечница за сафари на запад.
  • 3 мечо

    46 57 Отговор
    аиде за старо железо
  • 4 гост

    62 67 Отговор
    По добре втора употреба западен автомобил, отколкото нов Руски.

    Коментиран от #24

  • 5 акъл имат ей

    62 38 Отговор
    Аз ще чакам като почнат да ги правят с климатик Иначе е много мощна 80 коня Като наближава баир трябва да изключвате климатика да не спре или тръгне назад

    Коментиран от #20

  • 6 Ттттт

    55 20 Отговор
    Диференциалът и вие като пикираща щука. Като се включи и перката да охлажда радиатора ти трябва шлемофон.
  • 7 Румен

    60 43 Отговор
    Само пишлигари кат вас не харесват Лада Нива. Младите по харесват БМВ ударено в някой стълб с 200 км в час . Лада Нива е най добрата кола за Офроод. Незаменима е . Няма Врангел, няма Тойота, няма какъфто е западен Джип кат нея. А за тези които говорят против нея мога само да питам?- На вас на челото дали е написано Маде ин Запад?

    Коментиран от #8, #27, #38

  • 8 Мъка мъка

    32 35 Отговор

    До коментар #7 от "Румен":

    Не се излагай,че ставаш смешен!
  • 9 Поредния

    35 39 Отговор
    руски боклук. От тази каруца нищо не става. Няма го вече СИВ и руските боклуци нямат пазар.
  • 10 Иван Иванич

    18 16 Отговор
    Правилно се изказаха някои,как няма да се чудят руснаците дали да не продължават със старата " класика", то докато измислят нещо ново," новото" или е вече морално и технологично остаряло или е нещо като модификация на стария боклук....така че няма да " захапят" скоро с нивата,или направо да си я поръчат някой по оперен производител да им я измисли и направи( например.......Китай)
  • 11 Гарга

    37 18 Отговор
    Ниват е трепач.За толко пари няма втомобил с такива оф роуд качества.
  • 12 GTE

    28 9 Отговор
    Какъв офроуд от СУВ с тегло 1500 кг и с въртящ момент 130 Нм. Коне не му трябват, но въртящ момент в нещо без което просто не може.
    Нямат свестен бензинов двигател, за модел с дизел да не говориме, което е почти задължително при офроуд техника. Няма и версия с автомат. Поне можеха да вземат и да приспособятот AISIN кутия.

    Коментиран от #39

  • 13 Касапин на западни крави и говеда

    23 29 Отговор
    Не харесвате ладата Нива, защото била руски боклук, с четири цилиндров двигател без турбо, с мощност от 87 конски сили от 1, 7 см3 обем и 128 Килонютона мощност при 900 кг. собствено тегло.
    Затова си купувате Неудачия или Рено Клитор с Трицилиндровка с обем от 1,1 см3 и мощност от 70 коня напърчени с турбина за 1570 килограма собствено тегло - и на изкачване сте на втора с изключен климатик за мощност.
    Нивата пори на проходимост всички джипове в света, а Неудачия та и Рено на 1 см сняг вдигат краци и одупват пърделките.
    Купувайте си френско-румънските минетколи.
    :-) :-)

    Коментиран от #15, #25, #32

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Алекс

    14 2 Отговор

    До коментар #13 от "Касапин на западни крави и говеда":

    На Нивата, предния, задния мост, кардана, двигатела и скоростнатакутия са 740 кг Купето с всичко останало тежи още 580 кг без климатик и серво на волана версията.
  • 16 Джипкаджия

    28 9 Отговор
    В кален баирс с наклон, с тези гуми и този двигател без въртящ момент няма шанс освен да засмърди съединителя, да изгасне и да тръгне свободно назад. Въртящия момент прави проходимостта възможна при всички други налични изисквания. Да речем, че тук има всичко, но липсва въртящия момент. Затова е проходима само в тайгата, в степта, където е плоско като паница, но има ли кален или каменист баир с прагове, не трябва да се пробва, защото го няма най-важното - въртящия момент.

    Коментиран от #37

  • 17 един от стадото

    34 5 Отговор
    все пак успяха тоя многострадален мотор да го направят от 67 нас 83 коня за 55 години. Браво

    Коментиран от #22

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Така е

    20 10 Отговор
    Руснаците не могат да правят зъбни колела , ама мислят за ракета с ядрен двигател.

    Коментиран от #31

  • 20 Случаен

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "акъл имат ей":

    Ся последно има или няма климатик? (правят ги с климатик от около 10 години)
  • 21 4х4

    8 1 Отговор
    Ауто дата - най-лекатаНива 4х4 собственно тегло 1300 кг
  • 22 Случаен

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "един от стадото":

    Аз 1.7 не помня да е бил някога 67 коня. Или ако говориш за първата версия на това "семейство", то 1.2 е 60 коня. Ако вземат да барнат малко главата, може и 100 да изкарат, тя е 1:1 като размер и форма на каналите с 1.2, от там ниската мощност.

    Коментиран от #23

  • 23 един от стадото

    12 4 Отговор

    До коментар #22 от "Случаен":

    фиат 124- 65 коня. В бързината да пуснат Толиати губят някъде в разораната целина на Ставропол пет коня..
  • 24 Хайл

    1 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Профан

    Коментиран от #26

  • 25 viki

    23 6 Отговор

    До коментар #13 от "Касапин на западни крави и говеда":

    Първо да ти напомня че Рено-Нисан и ВАЗ са един общ авто концерн! - 129-те умрели нютон метра са налични чак на 4250 об. - което е брутализъм за отпадък с праетенции за офроудър! Всеки уважаван авто концерн има още преди 20 години офроудър с 450 Нм. налични на още на 1700 об.мин!!!!! - товао Дискавъри 2 със 2.5 тди мотор 136 коня фабрични и със всички възможни ръчни блокажи! И това е 2001 година возило! А не като Нива произведена октомври 2020 г. със 129 нм. налични на 4500 об. и 83 коня налични след 6200 об и 5 ст. ръчка.....за бога - Форд Мустанг има 7 ст. ръчна и 10 степенен автоматик!!! да не споменаваме завърналият се Дефендър от лятото на 2020 г. с уникалните двигатели и идващият догодина тотално обновен офроудър американска легенда Форд Бронко март 2021 г. с 4 литрови 6 цилиндрови атмосферни мотори по 290 коня и 390 Нм. - А отпадъците нива вече и в Беларус - покорния брат близнак на русия не ги купуват!

    Коментиран от #43

  • 26 един от стадото

    4 2 Отговор

    До коментар #24 от "Хайл":

    недей така. 7/8ми от руснаците изкарваш профани

    Коментиран от #36

  • 27 ГОСТ 23

    10 1 Отговор

    До коментар #7 от "Румен":

    Всеки има право да харесва каквото му допада,но когато пише нещо трябва да се обосновава на факти а не на тема свободни съчинения. Ако беше така както си написал лада нива щеше да е най продавания офроуд автомобил в света.
  • 28 Лада НИВА

    18 2 Отговор
    Мой приятел си купи чисто ладичка нивичка 2018-та година. До момента е навъртал 42к км, обаче: возих се при него при един офроуд в Средна Гора - върви по черния път, нищо ново под слънцето, ама не е и нищо особено. На асфалт не се трае - диференциала вие ужасно, петата предавка е гола вода, а за кола на две години има бая ръжди по купето (бяла е). Налял е над 10 бона в нея да я подобрява, ама няма какво да си кривим душата - тва руско творение си става само за ползване от рашките в степите и чат-пат в тайгата. Аз такова недоразумение на руската автоиндустрия не бих си купил никога, за подарена - ще си помисля...
  • 29 Почитетел

    15 0 Отговор
    Руснаците казват, че не слагат по-мощни двигатели, защото ск. кутия, диференциалите са още от ВАЗ 2101 и няма да издържат по-голяма мощност/ въртящ момент. Нет аналог в мире, бля. Просто толкова могат. Дано Рено им ударят едно рамо, че иначе мъка.
  • 30 Почитател

    6 0 Отговор
    Руснаците казват, че не слагат по-мощни двигатели, защото ск. кутия, диференциалите са още от ВАЗ 2101 и няма да издържат по-голяма мощност/ въртящ момент. Нет аналог в мире, бля. Просто толкова могат. Дано Рено им ударят едно рамо, че иначе мъка.
  • 31 един от стадото

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Така е":

    виж сега, за зъбните колелета. При аеропланите и космическите кораби. ДВГ беше до ерата на турбовитловите, там също има зъбни колела със значително предавателно отношение, ако това ти говори нещо въобще. При чисто реактивния и ракетен двигател зъбчатки няма. Разбра ли нещо, нищо против да обясня по- просто
  • 32 159

    13 3 Отговор

    До коментар #13 от "Касапин на западни крави и говеда":

    А шлемофон за скорост над 80 км/ч и кашон мазила с/у тендовагинит включени ли са в цената?! Лада Нива... курник за генетични, носталгични, мазохистични бивши и настоящи комундета. На останалите са ни необходими съвременни, прилични и практични автомобили - не клечим перманентно в блатата все пак!

    Коментиран от #33

  • 33 един от стадото

    6 1 Отговор

    До коментар #32 от "159":

    истинската руска класика я търси в литературата, балета, киноизкуството, изобразителното и строително. Дори във военното и раннокосмическо. Но в автомобилното, основно лекото недей. Класиките за завиждане по света колкото щеш. Явно имате афинитет към Русия, но не слагай догматично всичко на едно място. В Русия правят прекрасна водка, но и отвратителен самогон. Русия има с какво да се гордее пред света, признато и там, но има и от какво да се срамува през цялата си история. Аз така гледам на тази велика страна, дори съвременния руснак мисли така. Имам приятели там, и те споделят мнението ми. Руснакът е критичен вече към себе си, само в едно нещо не можем да го стигнем. При угроза/заплаха/ става като един, в болшинството си, и тогава не заставай на среща му..Дали е бил крив или прав историята решава, и ще реши не дай Боже, не ние..Иначе кара от Лада до Линкълн, но и двете са редки там по ред причини.
  • 34 един от стадото

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    коментара е до теб, нещо се обърка номерацията, кралю честити
  • 35 Токай

    5 1 Отговор
    Идеална е за неремонтираните магистрали на Слънцето-пожарникар.
  • 36 Borislav Попович

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "един от стадото":

    А не са ли?
  • 37 тоз

    3 3 Отговор

    До коментар #16 от "Джипкаджия":

    Нивата и понижаващи предавки така наречените бавни скорости.Още повече,че излизат от завода с LUK или Valeo.
  • 38 О боже

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Румен":

    Какво врантел
  • 39 Hameleon4o

    1 6 Отговор

    До коментар #12 от "GTE":

    А тия дето са с по-мощни дизелови двигатели и с автоматични скорости, викат тоя с ладата да ги издърпа от калта по поляните, където са затънали!

    Коментиран от #40

  • 40 GTE

    7 0 Отговор

    До коментар #39 от "Hameleon4o":

    А ми покажи затънал Jeep Wrangler, Suzuki Samuraj, Daihatsu Feroza, Toyota Land Cruiser, Toyota Rav4, Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder, Nissan X-Trail (до 2013), Nissan Patrol, Nissan Terano, Ford Maverick, Mazda Tribute, които да затънат и Нивата да успее да ги изтегли, защото там където ще затънат споменатите и Нивата няма да се справи.

    Коментиран от #45

  • 41 Българин

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    Дано си я купиш и цял живот да я караш!
  • 42 ПФФФФФФГ

    4 0 Отговор
    Тези пък хем нямат коли спряли си най - скъпата Лада пък по нова още нямало 😆😉😄🤣😂 пълен хаос...
  • 43 георги

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "viki":

    И в Русия не ги купуват ладите!
  • 44 123

    1 0 Отговор
    Цената е много примамлива ама като се замисля един 10 годишен японски джип ще е по-мощен, по надежден, по-комфортен, а и няма да ми се подхилкват снизходително като ме видят. Та като се замисля май не си струва.
  • 45 става

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "GTE":

    също и Rover Defender 90 и имират името на FORD BRONCO също превъзходна жипка