В японската преса се появиха първите снимки на следващото поколение Tpyota Supra. По непотвърдена информация новата генерация на култовия спорткар ще бъде лансирана на пазара през 2013 година и ще се превърне в основен конкурент на другия японски хит в този клас Nissan 350 Z.
Новата Supra ще бъде снабдена със система, предаваща въртящия момент и към четирите колела. Мощността й ще бъде 400 к.с. и ще се генерира от свръхиновационен двулитров бензинов мотор с турбокомпресор. Агрегатът ще работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия.
Специалистите не изключват възможността новата Supra да бъде снабдена и с активно окачване. На този етап друга по-детайлна информация за автомобила няма, но самият факт, че вече се публикуват снимки, говори достатъчно.
Производството на легендарната Toyota беше прекратено през 2002 година и от тогава до днес с възраждането на Supra само се спекулираше. През 2007-а японският концерн показа прототип, съчетаващ в себе си футуристичен дизайн и хибриден двигател.
След появата на Toyota FT-HS Hybrid се мяташе, че именно така може да изглежда бъдещата Supra. Това обаче се оказа поредната "партенка" и емоциите много бързо утихнаха. В най-мощната си версия последното засега поколение на модела разполага с трилитров двигател с мощност 324 к.с. Колата стана популярна заради уникалния си двигател, който издържа на брутални доработки, което прави Supra идеален автомобил за гонки и най-вече за драг състезания.
31 Март, 2011 12:24 12 537 118
Задава се нова Toyota Supra
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 pawer
нй-после нещо хубаво да се появи
ще паднат големи коментари...
16:01 08.09.2011
2 Viva Italy
16:01 08.09.2011
3 mitko sivkov
16:01 08.09.2011
4 kacko
16:01 08.09.2011
5 nismo
16:01 08.09.2011
6 Дошо
E както и да е дори да не стане супер драг състезател вярвам, че колата ще бъде отлична в техническо отношение.
Коментиран от #55
16:01 08.09.2011
7 Nomad
16:01 08.09.2011
8 Kosio
16:01 08.09.2011
9 Гецо
16:01 08.09.2011
10 Пецо
16:01 08.09.2011
11 dizzle
16:01 08.09.2011
12 snmnf
16:01 08.09.2011
13 888
16:01 08.09.2011
14 East power
Толкова бързо ще минава покрай изгнилите ви бангии, че няма да имате време да се разстроите естетически
16:01 08.09.2011
15 незнаещ
Коментиран от #19, #23, #33
16:01 08.09.2011
16 миусука яката на сакото
Коментиран от #17
16:01 08.09.2011
17 Дошо
До коментар #16 от "миусука яката на сакото":
Ти виждаш ли какво си написал?По-добре недей да се излагаш така брутално, че е смешно.Японците били много зле технически викаш а?Как третата икономическа сила в света е зле технически?Я обясни да разберем.Коли за кичари са новите модели на Ауди, а за груби селтаци и комплексари БМВ.За самочувствие без покритие разбира се Мерцедес.Японските автомобили са една смесица от качество, добри цени и функционалност за разумни и оравновесени хора - също като тези, които ги създават- японците хора достойни за пример на всички нас!Коментиран от #22, #100
16:01 08.09.2011
18 роро
16:01 08.09.2011
19 роро
До коментар #15 от "незнаещ":
..ми ти правилно си си сложил ника.."незнаещ"..да не би да си тествал тази кола че да знаеш че ще я сринеш за 20хил...аз карах Сивик 89г.взех я на 320хил...карах я като за последно всеки ден и за 70хил.не ми се е чупила веднъж бе..продадох я на мой приятел и пак си взах Хонда..това да не ти е бе ем ве или гоуф..разбирач..Коментиран от #63
16:01 08.09.2011
20 щ
Коментиран от #66
16:01 08.09.2011
21 Prelude
На предницата й трябва редизайн, но това ли е най важното за една кола? То вярно че някои делят колите на зелени и розови, ама те поне нямат претенции че разбират. Та като става въпрос за тях, къде го Юзера да ни светне че бутоните вътре са кръгли (а не квадратни може би?) Аз като я гледам повторно, те и гумите кръгли бе - за нищо не става!
16:01 08.09.2011
22 "О"равновесен
До коментар #17 от "Дошо":
Като нямаш пари за Ауди, Мерцедес и БМВ плюеш като дърта циганка на пазар, а Оравновесен неграмотнико. Според всички анализатори до 10г. япония ще е извън челната петица по икономическа мощ след познай? САЩ, Китай, Индия Бразилия и Русия. А знаеш ли, че японските инженери се занимават главно с това как да направят една кола максимално евтина, после ръсят щури пари за реклама и купуват автожурналистчета за изкарват пластмасата им с неземно качество. Защо ли на The Battle 2010 - Germany vs Japan жълтурската пластмаса стана за смях...16:01 08.09.2011
23 111
До коментар #15 от "незнаещ":
Незнаещ, името ти говори достатъчно, наистина си незнаещ.Дошо, напълно съм съгласен с теб. Като сте много отворени, кажете кой двигател на европейските ви таралясници издържа тунинг от 324 к.с. до над 1000 к.с.? Няма такъв! Ама то селянията и комплексарщината виреят тук...
Коментиран от #38, #64
16:01 08.09.2011
24 FIAT
16:01 08.09.2011
25 4ipi
16:01 08.09.2011
26 ivan
16:01 08.09.2011
27 М
16:01 08.09.2011
28 иван
16:01 08.09.2011
29 Donchev
16:01 08.09.2011
30 111
Коментиран от #34, #43, #52
16:01 08.09.2011
31 edin shofior
16:01 08.09.2011
32 Тошо
16:01 08.09.2011
33 Ikebukuro
До коментар #15 от "незнаещ":
Ето как един пич със Супра сплесква фасона на един комплексар с Ламбо.http://www.youtube.com/watch?v=vO6MgKrUs_c&feature=related
A ти си пиши глупостите - само показваш колко ограничени сте немските фенчета.
Коментиран от #47
16:01 08.09.2011
34 Luizov
До коментар #30 от "111":
BMW M3 evo E36-3.2=321hp ; M3 e46 - 3.2=343hp Sravnitelno shodni sa po parametri. A eto i edno video za dorabotenite taraliasnici http://vbox7.com/play:abdfa770Коментиран от #69
16:01 08.09.2011
35 ikomitov
16:01 08.09.2011
36 Nqmam_dumi
16:01 08.09.2011
37 Ico
16:01 08.09.2011
38 Дошо
До коментар #23 от "111":
22 "О"равновесен - смешнико ти 100% съм сигурен, че преди да ми отговаряш проверяваш всяка дума в речника.И не ми разправяй, че нямам пари за Ауди, че заради него сега наистина нямам, защото за три години ми изпразни джоба тоя боклук.Пък БМВ трябва да съм изкукал да купя.Коментиран от #53
16:01 08.09.2011
39 Mr.Zion
16:01 08.09.2011
40 sad
16:01 08.09.2011
41 MMD
http://www.youtube.com/watch?v=8665JKB-oTQ
16:01 08.09.2011
42 user
Коментиран от #45
16:01 08.09.2011
43 Дошо
До коментар #30 от "111":
Колега 111 извинявам се стана грешка, поста ми беше насочен към коментар номер 22.16:01 08.09.2011
44 MMD
Vqrno che na videoto koeto publikuvah e concept,no do masovoto proizvodstvo da se izmeni taka - ne mi se vqrva !!!
16:01 08.09.2011
45 Дошо
До коментар #42 от "user":
400к.с не била мощна а?Що само простееш?16:01 08.09.2011
46 123
16:01 08.09.2011
47 ddinchev
До коментар #33 от "Ikebukuro":
Първо да кажа - фен съм на японското автомобилостроене, така че не се изказвам против Тойотата - страшно ми харесва.Обаче в тоя клип да кажеш, че тоя с ламбото е комплексар? По-скоро комплексари са тия с доработената супра. И как реши, че му "сплесква фасона" - тоя с Ламбото ще се прибере в огромното си имение при жена си, която най-вероятно е манекенка, ще си сипе 18 годишен скоч и ще преглътне загубата, а тия пишлигари със Супрата ще се приберат в къщата-гараж където я тунинговат и ще пият по една бира за победата и ще се върнат към мизерията да спестяват всяка стотинка за безценната колица.
Много се смея като някой лигльо с тунингован автомобил тръгне да разправя как бил "смачкал" или "направил на попара" някой с еди-си-каква-луксозна-кола.
Иначе по темата - това ще е легендарен автомобил, но трябва да му оправят предницата!
Коментиран от #94
16:01 08.09.2011
48 porscheto
16:01 08.09.2011
49 xXx
16:01 08.09.2011
50 xXx
16:01 08.09.2011
51 520 zender
16:01 08.09.2011
52 роро
До коментар #30 от "111":
...как да ти посочат,аз им бях написал подробно,и то в няколко класа,няма да ти напишат нищо...защото няма още такъв ЕВРОПЕЙСКИ автомобил /кош/..няма и да има скоро...хахаха..Коментиран от #54
16:01 08.09.2011
53 M
До коментар #38 от "Дошо":
prav si Audi moje date razori za niakolko meseca.a inache tazi toyota e dosta grozna,napravo e groznica.16:01 08.09.2011
54 xXx
До коментар #52 от "роро":
МИ няма естествено , просто тези двигатели (2.0 400к.с) са си чиста японска измишльотина и никой нормален европеец няма да я предпочете пред един V8 механичен компресорен на Мерцедес примерно или `quattroto на Ауди - това са уникални технологии... всеки може да ти изцеди 400 коня от малък двигател , въпросът е , че няма да караш постоянно на 4000+ оборота!!Коментиран от #58
16:01 08.09.2011
55 scar
До коментар #6 от "Дошо":
И на мен муцуната не ми харесва особенно, но докато стигне до конвейра може би ще претърпи известни промени:)16:01 08.09.2011
56 520 zender
16:01 08.09.2011
57 520 zender
Коментиран от #59
16:01 08.09.2011
58 роро
До коментар #54 от "xXx":
...да,двигателите които споменаваш са наистина добри,аз лично Ауди харесвам единственно от евро-колите...НО..не си казва японска измишльотина,а японска технология,и най-не съм съгласен с това.."..всеки може да ти изцеди 400 коня от малък двигател..."да ти кажа често,май не всеки може даа!!16:01 08.09.2011
59 роро
До коментар #57 от "520 zender":
...ще издържи ще издържи...доста,както има евро-коли от 90-те..така също има и японски които още се движат,пък нищо че им плюят двигателите..но кои и колко често ходят по ремонти...питайте в сервизите там ще ви кажат...16:01 08.09.2011
60 -
16:01 08.09.2011
61 520 zender
16:01 08.09.2011
62 Христо
16:01 08.09.2011
63 незнаещ
До коментар #19 от "роро":
иии, браво бе фен, и твойта 20 и кусор годишна хонда къв кеф ти доставя, 1.5 или 1.6 двигател с предноо предаване, просто прекрасноКоментиран от #72
16:01 08.09.2011
64 незнаещ
До коментар #23 от "111":
ще ти кажа само следното: БМВ 1600 от 70 - те години, има тунинговани разработки ФАБРИЧНО до 1600 к.с. и това с двигател 1.6, не се пули, прочетеното от теб е истина, ха сега карай си хондето със здравеКоментиран от #67
16:01 08.09.2011
65 незнаещ
Коментиран от #76
16:01 08.09.2011
66 razbirko
До коментар #20 от "щ":
Драги, всеки е започнал от някъде. И въпреки че 99% от това което си написал не е вярно, по важното е не от какво си започнал а до къде си стигнал. И Япония и Германия са имали спасителни планове след войната затова е нормално да има начален старт и някой да използва вече готова платформа за първите си модели. Но към днешна дата не е останало нищо от това и японската автопромишленост се развива самостоятелно.То и Нокия е започнала с дърводелски машини, ама какво от това.16:01 08.09.2011
67 razbirko
До коментар #64 от "незнаещ":
Какво значи фабрично, за F1 ли? То и хонда са имали същия двигател и са печелили титли с него. Ама нека не намесваме F1, че там нещата нямат нищо общо със серийното производство.Коментиран от #74, #79
16:01 08.09.2011
68 Type R
16:01 08.09.2011
69 111
До коментар #34 от "Luizov":
http://vbox7.com/play:df5efeb816:01 08.09.2011
70 111
Хонда серийно имат 2.0 редови 250 к.с. без никакво турбо или компресия и пак е изключително здрав двигател вече 12 години на S2000. Въпросът е дали този двигател ще може да се доработва като предния?
Коментиран от #73, #92
16:01 08.09.2011
71 123
16:01 08.09.2011
72 роро
До коментар #63 от "незнаещ":
...симпатяга..94г се уволних..и тогава си я купих ве пич..да ти кажа голем кеф ми доставяше ахаа..1.6 беше..110кончета...май се опитваш да ме обидиш а..16:01 08.09.2011
73 Додж Вайпър
До коментар #70 от "111":
Най-доработвани коли в света са Американ Масъл по 7-8-9 хиляди кубика. Изкарват повече от 2000к.с. и ускорение под 2сек/100. Когато някоя кекава суприца 3000кубика направи тези показатели и не се строши след 2000км. ела се обади на део ми фърчилото16:01 08.09.2011
74 Дошо
До коментар #67 от "razbirko":
Ауей разбирко, мноо ги разбираш теа неща, искам да те видя на живо къв сиКоментиран от #77
16:01 08.09.2011
75 роро
16:01 08.09.2011
76 Prelude
До коментар #65 от "незнаещ":
"... да ми посочи атмосферен двигател от поне 5000 кубика"Ето посочвам ти - 2UR-GSE, 2UR-FSE, 3UR-FE
Не беше трудно да ги намериш и сам. И кво правиме са?
Коментиран от #80, #81, #85
16:01 08.09.2011
77 razbirko
До коментар #74 от "Дошо":
И като ме видиш ше си промениш ли мнението, щото аз няма.Коментиран от #89
16:01 08.09.2011
78 Росен
16:01 08.09.2011
79 незнаещ
До коментар #67 от "razbirko":
BMW 1600, какво общо има това с Ф1, леле и такива " специалисти " коментират колиКоментиран от #104
16:01 08.09.2011
80 незнаещ
До коментар #76 от "Prelude":
не бе пич, не се опитвам да те обиждам, ама 1.6, с предно предаване е такъв кеф за шофьора, какъвто е жената за кастриран мъж, е зависи много и шофьора къв мъж е, кастриран, не16:01 08.09.2011
81 незнаещ
До коментар #76 от "Prelude":
кофтито е, че тези обозначения, нищо, ама нищо не ми говорят, както и на повечето хора с предпочитания към коли, а не към японски бангии, така че ако обичаш извиниме и посочи модела на колата, а не обозначението на двигателя16:01 08.09.2011
82 Ясен
16:01 08.09.2011
83 mimo
Коментиран от #86
16:01 08.09.2011
84 KKK
16:01 08.09.2011
85 xXx
До коментар #76 от "Prelude":
И кво ве , дал си ми тука на IS-F , LS600H i Tundra и кво? Ама ние не говорим за подобен клас автомобили , много ясно и на BMW < MERCEDESКоментиран от #103
16:01 08.09.2011
86 xXx
До коментар #83 от "mimo":
Ти ше ми кажеш аз ква кола съм виждал , ла*но!!..Коментиран от #88
16:01 08.09.2011
87 Celica
16:01 08.09.2011
88 mimo_bs
До коментар #86 от "xXx":
А ТИ СИ ПРОВИНЦИАЛИСТ!!!16:01 08.09.2011
89 Дошо
До коментар #77 от "razbirko":
Колега здравей.Тук има някакво хлапе, което пише с моя ник.Надявам се да не му се връзваш на обидите и тъпотиите.Коментиран от #91, #96
16:01 08.09.2011
90 ?
16:01 08.09.2011
91 mecho puh
До коментар #89 от "Дошо":
are nese obiasniavai16:01 08.09.2011
92 +
До коментар #70 от "111":
Ти пък да не би да си имал S2000 и да си я карал 12 години?Типично за Хонда обществото:малко кубици-много коне ,колкото може по високи обороти -пробега на двигателя не е важен.Защо възхваляваш технологий от 70-те?16:01 08.09.2011
93 Дошо
16:01 08.09.2011
94 111
До коментар #47 от "ddinchev":
Ами точно за това, бе, колега, защото нямат голямо имение, 18 годишен скоч и точно толкова годишни манекенки в леглото. Точно за това, че навярно когато стане понеделник ще трябва да работят за хора като този с ламбото. Точно за това...16:01 08.09.2011
95 JS
Вадиш от магазина и късаш главите на немските кенефи - това е силата на японска машина. Няма нужда от М-Power-и и АMG-та за да замяза поне малко на кола...
16:01 08.09.2011
96 до Дошо
До коментар #89 от "Дошо":
То все друг ти пише с ника. Много е лесно така като направиш гаф и да обвиняваш други, че са писали с твоя ник. Ако бях на твое място щях да се засрамя и да не пиша повече. Бъди поне един път в живота си мъж.Коментиран от #98
16:01 08.09.2011
97 malkiq
16:01 08.09.2011
98 Дошо
До коментар #96 от "до Дошо":
Ами то може да се разбере писането на някакво хлапе, което се заяжда, но все пак се чувствам длъжен да поясня, че това не са мои думи защото аз неискам да създавам конфликти.Няма да се изненадам ако ти пишеш с моя ник.Коментиран от #105
16:01 08.09.2011
99 japan is wc
16:01 08.09.2011
100 rumpi
До коментар #17 от "Дошо":
"батенце " не те знам какви коли си се качвал и кави глупости говориш но си смешен . в япония ина закон за обем и мощност на заводски те мотори . не се изказваи те неподготвениАМАН ОТ СЕВДО РАЗБИРАЧИ
Коментиран от #101
16:01 08.09.2011
101 Доко Доко
До коментар #100 от "rumpi":
Остави го човека, не е виновен че живее в Столипиново. Гепил от читалището някой Правец и сега се учи да пише неграмотни глупости. Всеки има право на място под слънцето, така че да проявим милосърдие към обърканото дете16:01 08.09.2011
102 Аз
16:01 08.09.2011
103 Prelude
До коментар #85 от "xXx":
Незнаещия не знаеше за многолитрови японски двигатели, показах му че има. Твоя проблем какъв е? Казвай какво търсиш ще ти покажем и на тебе.Коментиран от #106
16:01 08.09.2011
104 razbirko
До коментар #79 от "незнаещ":
Ами точно така е. По време на турбо ерата в F1 са се използвали серийни 4 цилиндрови двигатели, дори и такива с известен пробег, и са ги доработвали до мощности от над 1200 к.с. Но за серийно BMW с тази мощност незнам.16:01 08.09.2011
105 razbirko
До коментар #98 от "Дошо":
Да бе, аз се усетих чак като прочетох темата от началото, ама карай, свикнали сме.16:01 08.09.2011
106 Type R
До коментар #103 от "Prelude":
Някои привърженици на НЕяпонски марки взеха японските автомобилостроители за мезе...Пичове, годината не е 1960, осъзнайте се...Един пише, че нямали големи мотори, друг под друга статия се беше изцепил, че не можели да направят V8, камо ли нещо по-голямо....СМЯХХХХХХХХ!Коментиран от #107
16:01 08.09.2011
107 незнаещ
До коментар #106 от "Type R":
е, като е такъв смях голям защо токава си с Type R, пиклива кола с четирицилиндров двигател и с ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ, къде са ти големите осмаци на японските бангии, по горе някав ми писъл за лексус ( преоблечена тойота ), е колко лексоса имат V8 бре момче, и какво общо има лексоса с тая малолитражка супрата, королата, и т.н., ама и аз що се хабя, те хората си ми писаха, че кола с 1.6, 110 к.с. с предно предаване ги кефи, те на такъв човек кво да му кажешКоментиран от #109
16:01 08.09.2011
108 незнаещ
Коментиран от #110
16:01 08.09.2011
109 Type R
До коментар #107 от "незнаещ":
И кво, сега заради тебе ника ли да си сменям?Харесва ми хонда, имам хонда, ника ми харесва и толкова.Ти грандоман ли си?Ако да - що не се писа V8 compressor или нещо от сорта.А пък за Type R модификациите на хонда - има достатъчно тестове из нета, порови се и виж сам.Виж как се представя на писта(Сивика).Виж какви доработки има.И пак пиши.По - долу хората са ти дали индекси на големи японски мотори.Без проблем и сам можеш да откриеш други.16:01 08.09.2011
110 razbirko
До коментар #108 от "незнаещ":
Абе ти правиш ли разлика от сериен автомобил и доработен такъв. Тук никой не говори колко може да се напомпа един двигател. Какво мислиш, че някоя японска малолитражка неможе да се изпъне до 1600 коня ли. И какво значи ФАБРИЧНО, че е правен във фабрика а не в мазе ли. Много ясно че е правен от специалисти в заводски условия. Но този автомобил не е МАСОВ.Колко бройки са произведени от него? Защо трявва да се сравнява със масов сивик произведен в милиони бройки.16:01 08.09.2011
111 520 zender
16:01 08.09.2011
112 Mao
16:01 08.09.2011
113 Zaich
1. Mazda – 8,04%,
2. Honda – 8,90%,
3. Toyota – 15,78%,
4. Mitsubishi – 17,04%,
Малка извадка от класация на американската компания WD върху автомобили от 3 до 10 години кой колко пъти е посещавал сервизите.
Друго проучване казва подобно нещо - http://tech.today.bg/news/63606.html
Май няма нужда от повече данни, спорове и убиди :)
16:01 08.09.2011
114 agresor_7
16:01 08.09.2011
115 oNzi
16:01 08.09.2011
116 xaxaxa
16:01 08.09.2011
117 Gangsta boy
16:01 08.09.2011
118 vlado
16:01 08.09.2011