Last news in Fakti

31 Март, 2011 12:24 12 701 118

Задава се нова Toyota Supra

  • toyota-
  • supra

В японската преса се появиха първите снимки на следващото поколение Tpyota Supra. По непотвърдена информация новата генерация на култовия спорткар ще бъде лансирана на пазара през 2013 година и ще се превърне в основен конкурент на другия японски хит в този клас Nissan 350 Z.

Новата Supra ще бъде снабдена със система, предаваща въртящия момент и към четирите колела. Мощността й ще бъде 400 к.с. и ще се генерира от свръхиновационен двулитров бензинов мотор с турбокомпресор. Агрегатът ще работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия.

Специалистите не изключват възможността новата Supra да бъде снабдена и с активно окачване. На този етап друга по-детайлна информация за автомобила няма, но самият факт, че вече се публикуват снимки, говори достатъчно.

Производството на легендарната Toyota беше прекратено през 2002 година и от тогава до днес с възраждането на Supra само се спекулираше. През 2007-а японският концерн показа прототип, съчетаващ в себе си футуристичен дизайн и хибриден двигател.

След появата на Toyota FT-HS Hybrid се мяташе, че именно така може да изглежда бъдещата Supra. Това обаче се оказа поредната "партенка" и емоциите много бързо утихнаха. В най-мощната си версия последното засега поколение на модела разполага с трилитров двигател с мощност 324 к.с. Колата стана популярна заради уникалния си двигател, който издържа на брутални доработки, което прави Supra идеален автомобил за гонки и най-вече за драг състезания.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 pawer

    31 24 Отговор
    дано възкрасят тая легенда, страхотна е
    нй-после нещо хубаво да се появи
    ще паднат големи коментари...
  • 2 Viva Italy

    28 2 Отговор
    Aно не променят дизайна,край с хубавите впечатления които е оставила тая кола в някои хора.
  • 3 mitko sivkov

    22 3 Отговор
    neznam ama na men starata supra mi haresva mn poveche taq e mn savremenna i ne e hubava :)
  • 4 kacko

    14 3 Отговор
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nai- nakraq, mai shte dojiveem nova Supra.Dano da bade tolkova dobra, kolkoto i starata. Ot tehnicheska gledna tochka se ochertava da e.
  • 5 nismo

    3 19 Отговор
    А бе мечтайте си, но не може да стъпи и на малкия пръст на Nissan Z
  • 6 Дошо

    22 3 Отговор
    Муцуната и нещо не ми допада особено, но да се надяваме, че ще я попроменят докъто стигне до производство.Очаквах мотора да е с по-голям обем.2.0 и 400к.с са наистина нещо впечатляващо, но май така няма да може да се доработва мотора, кой знае колко, а това беше едно от нещата, които най-много се харесваха на почитателите на този модел.
    E както и да е дори да не стане супер драг състезател вярвам, че колата ще бъде отлична в техническо отношение.

    Коментиран от #55

  • 7 Nomad

    21 1 Отговор
    По-грозна предница не можаха ли да й измислят?! Иначе последната Супра беш велик автомобил...
  • 8 Kosio

    27 6 Отговор
    Дано да не я пуснат в този и вид,че е отвратително грозна
  • 9 Гецо

    11 1 Отговор
    Красиво грозна!
  • 10 Пецо

    11 5 Отговор
    напомня на мустанг отпред, а на зет 4 отстрани
  • 11 dizzle

    20 1 Отговор
    стига бе хора тоя концепт е сигурно на повече от 5 години.
  • 12 snmnf

    12 1 Отговор
    Отпред прилича на осран гъз xD
  • 13 888

    37 44 Отговор
    грозно като всичко японско!
  • 14 East power

    37 35 Отговор
    Не се косете.
    Толкова бързо ще минава покрай изгнилите ви бангии, че няма да имате време да се разстроите естетически
  • 15 незнаещ

    48 42 Отговор
    поредният японски боклук, 2000 м3 с турбо над 1.2 и 400 к.с., живот на двигателя около 20 000 км., от там нататък, само ремонти и в бокса, така и не се научиха японците да правят коли, Нисан GT-R - страшна форма, като каска, върви много, ама само на спортен режим, на който чупи скоростната кутия и не я поема гаранцията, пълна кофа, караш кола, която знаеш, че върви, ама не я ръчкаш, щото троши кутия, старата супра - хубава, ама след доработки за хиляди долари, е мерси, само комплексарите дето не могат да си позволят хубави коли карат японски боклуци и се залъгват, че карат коли, айде нека сега някой от разбирачите да ми посочи японска тенекия с голям бензинов мотор, щота аз не се сещам

    Коментиран от #19, #23, #33

  • 16 миусука яката на сакото

    39 45 Отговор
    японците вече 30-40 години се учат да правят коли и не могат и не могат и винаги ще бъдат аусайдери - технически са много зле, а като външност никой не може да постигне несравнимата им грозота - невероятен усет към отвратителното - коли за кичари и грубияни !

    Коментиран от #17

  • 17 Дошо

    41 37 Отговор

    До коментар #16 от "миусука яката на сакото":

    Ти виждаш ли какво си написал?По-добре недей да се излагаш така брутално, че е смешно.Японците били много зле технически викаш а?Как третата икономическа сила в света е зле технически?Я обясни да разберем.Коли за кичари са новите модели на Ауди, а за груби селтаци и комплексари БМВ.За самочувствие без покритие разбира се Мерцедес.Японските автомобили са една смесица от качество, добри цени и функционалност за разумни и оравновесени хора - също като тези, които ги създават- японците хора достойни за пример на всички нас!

    Коментиран от #22, #100

  • 18 роро

    36 29 Отговор
    ...да,муцуната хич не е добра...но пък за двигателя????...2.0 и 400к.с.и сток турбинка....ни хамериканци..ни европейци ще го направят скоро..просто защото не могат,ще си пули швабина пред чертежите..ама йок..японците са номер 1...всичко друго е компромис..
  • 19 роро

    39 27 Отговор

    До коментар #15 от "незнаещ":

    ..ми ти правилно си си сложил ника.."незнаещ"..да не би да си тествал тази кола че да знаеш че ще я сринеш за 20хил...аз карах Сивик 89г.взех я на 320хил...карах я като за последно всеки ден и за 70хил.не ми се е чупила веднъж бе..продадох я на мой приятел и пак си взах Хонда..това да не ти е бе ем ве или гоуф..разбирач..

    Коментиран от #63

  • 20 щ

    36 38 Отговор
    на японците всичките им коли са или немски или американски да посочвам ли ?! Тойота се развива след като Фолксваген им предават първите уроци през 1938 година, Мицубиши -е създаден от Игъл, Мазда следва Форд, Нисан произлиза от Опел, Сузуки от Фиат, а Хонда от Ровър - така, че кой ще се пули - очилатите еднометрови джуджета естествено, ама те цунамите им видяха сметката!

    Коментиран от #66

  • 21 Prelude

    12 15 Отговор
    Само така, хубавите неща не трябва да умират! Дано и Хонда обърне внимание на тоя принцип. Обаче ако това е новина защо го сравняват с 350Z след като съществува 370?

    На предницата й трябва редизайн, но това ли е най важното за една кола? То вярно че някои делят колите на зелени и розови, ама те поне нямат претенции че разбират. Та като става въпрос за тях, къде го Юзера да ни светне че бутоните вътре са кръгли (а не квадратни може би?) Аз като я гледам повторно, те и гумите кръгли бе - за нищо не става!
  • 22 "О"равновесен

    22 21 Отговор

    До коментар #17 от "Дошо":

    Като нямаш пари за Ауди, Мерцедес и БМВ плюеш като дърта циганка на пазар, а Оравновесен неграмотнико. Според всички анализатори до 10г. япония ще е извън челната петица по икономическа мощ след познай? САЩ, Китай, Индия Бразилия и Русия. А знаеш ли, че японските инженери се занимават главно с това как да направят една кола максимално евтина, после ръсят щури пари за реклама и купуват автожурналистчета за изкарват пластмасата им с неземно качество. Защо ли на The Battle 2010 - Germany vs Japan жълтурската пластмаса стана за смях...
  • 23 111

    18 25 Отговор

    До коментар #15 от "незнаещ":

    Незнаещ, името ти говори достатъчно, наистина си незнаещ.
    Дошо, напълно съм съгласен с теб. Като сте много отворени, кажете кой двигател на европейските ви таралясници издържа тунинг от 324 к.с. до над 1000 к.с.? Няма такъв! Ама то селянията и комплексарщината виреят тук...

    Коментиран от #38, #64

  • 24 FIAT

    27 16 Отговор
    предпочитам Фиат Купе - по-изискана е!
  • 25 4ipi

    9 4 Отговор
    aide be ;) 4akame q s net1rpenie GT-R trqbva da se ispravi sre6ty ve4niq si sapernik :D a imenno Supra.Mark 1-2-3-4 bqha dosta yspe6ni sega 4akame Mark 5
  • 26 ivan

    6 8 Отговор
    Отзад е смесица между ауди а7 и астън мартин!Предницата е абсолютно безумна и нелогична....о_O сериозна поправка и трябва.А относно защо са написали че ще я сравняват с 350z не се чудете просто нисан са доста напреднали с материала!xD
  • 27 М

    17 15 Отговор
    Японците винаги са били No1 във всичко.Който не е имал японски автомобил, просто да не коментира.
  • 28 иван

    17 16 Отговор
    дошко идва матурата - отивай да учиш, че иначе цял живот ще стоиш зад счупения си монитор в Столипиново и ще пишеш с краката си и с милиони правописни грешки - слушаш ли сега Преслава а ?!- а на стената си изрязал снимка на някоя червена Хонда нали ?! - как ли се кефиш- чалга ,Япония , гейши -густо в комплект!
  • 29 Donchev

    11 0 Отговор
    Ееее най накрая много се радвам че излиза ново поколение Supra !
  • 30 111

    12 2 Отговор
    Глупаците си лаят, Супрата пак ще си ги шиба наред. Пак питам някой ако може да ми посочи такъв европейски еквивалент на уникалния двигател...

    Коментиран от #34, #43, #52

  • 31 edin shofior

    9 3 Отговор
    Ima mn neosvedomeni,zlobni hora,koito v povecheto sluchai dori ne sa vijdali tezi koli,a kakvo ostava da sa gi i karali pone za malko!Koito i da e nauchil qponcite da pravqt koli,sega v povecheto sluchai e dori po nazad kato razvitie i kachestvo ot tqh!I na koreiskite se smeqt,no i te po tozi put vurvqt!Povecheto mi dosegashni avtomobili sa bili qponski,nai veroqtno i za vbudeshte shte budat!Naskoro pokarah edna Honda S2000...ostanah vuzhiten,2000 16V 250h.p...nqma turbini,nqma nishto..!Qponskite motori imat mn po dobri gazorazpredelitelni mehanizmi i t.n.,zatova ne im trqbva da slagat ogramni motori,sled kato i s takva mogat da postigat sushtite rezultati!A i Qponiq imashe pone dopredi godini ograniceniq za kubaturata i moshnostta na motorite...za vmomenta ne znam kak e..!
  • 32 Тошо

    16 1 Отговор
    Който каквото си иска да пише,Supra си е истински спортист( говоря за съществуващите вече модели).Правилно правят японците-дано и NSX се върне на пазара,а ако направят и нов Prelude,почвам да събирам от закуски :)И стига сте плюли японското-като не ви харесва,не си купувайте японска кола!
  • 33 Ikebukuro

    11 0 Отговор

    До коментар #15 от "незнаещ":

    Ето как един пич със Супра сплесква фасона на един комплексар с Ламбо.
    http://www.youtube.com/watch?v=vO6MgKrUs_c&feature=related

    A ти си пиши глупостите - само показваш колко ограничени сте немските фенчета.

    Коментиран от #47

  • 34 Luizov

    2 7 Отговор

    До коментар #30 от "111":

    BMW M3 evo E36-3.2=321hp ; M3 e46 - 3.2=343hp Sravnitelno shodni sa po parametri. A eto i edno video za dorabotenite taraliasnici http://vbox7.com/play:abdfa770

    Коментиран от #69

  • 35 ikomitov

    6 3 Отговор
    2JZ-GTE Rulzzzzz !
  • 36 Nqmam_dumi

    3 5 Отговор
    Tukmo se zaradvah, zashtoto obojavam SUPRA i togava vidiah prednicata... :((((((
  • 37 Ico

    8 4 Отговор
    Shto za prednica..Nestawa!!
  • 38 Дошо

    9 8 Отговор

    До коментар #23 от "111":

    22 "О"равновесен - смешнико ти 100% съм сигурен, че преди да ми отговаряш проверяваш всяка дума в речника.И не ми разправяй, че нямам пари за Ауди, че заради него сега наистина нямам, защото за три години ми изпразни джоба тоя боклук.Пък БМВ трябва да съм изкукал да купя.

    Коментиран от #53

  • 39 Mr.Zion

    10 1 Отговор
    Старата Супра е един УНИКАЛЕН АВТОМОБИЛ!!! Аз лично след като видях снимките, мисля, че старата Супра си оства по-добра, но не заради характеристики или дизайн и тнт., а просто, защото Старата Бегачка е останала в сърцето ми, като най-добрия автомобил за мен! Само който не е карал тази кола, може да каже нещо негативно за нея! Уникална е.. Жалко, че не мога да си я позволя.. Дано новата да стане по-обичана, пожелавам им го!
  • 40 sad

    4 5 Отговор
    dano ne ostane samo na 4erteji...
  • 41 MMD

    4 4 Отговор
    Dosta e groznichka,ama naistina dosta !!! Jalko,mnogo jalko !!! Dano da e samo concept nqkakav. Tova trqbva da e novata SUPRA 2011 :
    http://www.youtube.com/watch?v=8665JKB-oTQ
  • 42 user

    11 16 Отговор
    Типично японско грозилище - нито е красива, нито е мощна, нито е качествена, нито е пълна с иновации - с две думи японска кола ! Разчитат на рекламата да я направи здрава и привлекателна, но явно ще наблегнат на клиенти с проблемно зрение. Колко ли пъти ще я викат в сервиза, за да и сменят дефектните компоненти - все пак е тойота, те са лидери в дефектите !

    Коментиран от #45

  • 43 Дошо

    5 3 Отговор

    До коментар #30 от "111":

    Колега 111 извинявам се стана грешка, поста ми беше насочен към коментар номер 22.
  • 44 MMD

    5 2 Отговор
    Az samiq karam GALANT,NO taq razrabotka e grozna i tova e fakt !!! Neodobrenie na kakvo ? Zashto ? Nima tova gore e krasivo,estetichno,nima tova e harakter - ne mislq !!!
    Vqrno che na videoto koeto publikuvah e concept,no do masovoto proizvodstvo da se izmeni taka - ne mi se vqrva !!!
  • 45 Дошо

    8 5 Отговор

    До коментар #42 от "user":

    400к.с не била мощна а?Що само простееш?
  • 46 123

    0 0 Отговор
    ,,,,,
  • 47 ddinchev

    8 5 Отговор

    До коментар #33 от "Ikebukuro":

    Първо да кажа - фен съм на японското автомобилостроене, така че не се изказвам против Тойотата - страшно ми харесва.

    Обаче в тоя клип да кажеш, че тоя с ламбото е комплексар? По-скоро комплексари са тия с доработената супра. И как реши, че му "сплесква фасона" - тоя с Ламбото ще се прибере в огромното си имение при жена си, която най-вероятно е манекенка, ще си сипе 18 годишен скоч и ще преглътне загубата, а тия пишлигари със Супрата ще се приберат в къщата-гараж където я тунинговат и ще пият по една бира за победата и ще се върнат към мизерията да спестяват всяка стотинка за безценната колица.

    Много се смея като някой лигльо с тунингован автомобил тръгне да разправя как бил "смачкал" или "направил на попара" някой с еди-си-каква-луксозна-кола.


    Иначе по темата - това ще е легендарен автомобил, но трябва да му оправят предницата!

    Коментиран от #94

  • 48 porscheto

    6 9 Отговор
    i az karam aponska kola za okolo 10 godini sam smenil mnogo koli nemski aponski no smelo moga da tvardq 4e po dobro ot nemskoto nqma nee imalo nqma i da ima kolegata pod men e mnogo prav
  • 49 xXx

    9 7 Отговор
    Ууууникално е грозна!!!! Само това мога да кажа! Отпред прилича на костур , ужас! Японците пак показаха , че от към дизайн са кръгла 0000000000000000!!0!
  • 50 xXx

    4 5 Отговор
    И никой не може да ме убеди , че не са копирали предницата и страничната линия (мн неуспешно) от Jaguar XKR 2008!!!!
  • 51 520 zender

    2 7 Отговор
    време беше да се появи новата supra.аз карам 520,но обичам този модел на toyota.и дошо не ти прелича така да говориш-вярно е да караш bmw е по-скъпо от mazda,но затова e bmw.изпитвам удоволствие от всеки изминат километър
  • 52 роро

    7 7 Отговор

    До коментар #30 от "111":

    ...как да ти посочат,аз им бях написал подробно,и то в няколко класа,няма да ти напишат нищо...защото няма още такъв ЕВРОПЕЙСКИ автомобил /кош/..няма и да има скоро...хахаха..

    Коментиран от #54

  • 53 M

    8 4 Отговор

    До коментар #38 от "Дошо":

    prav si Audi moje date razori za niakolko meseca.a inache tazi toyota e dosta grozna,napravo e groznica.
  • 54 xXx

    6 9 Отговор

    До коментар #52 от "роро":

    МИ няма естествено , просто тези двигатели (2.0 400к.с) са си чиста японска измишльотина и никой нормален европеец няма да я предпочете пред един V8 механичен компресорен на Мерцедес примерно или `quattroto на Ауди - това са уникални технологии... всеки може да ти изцеди 400 коня от малък двигател , въпросът е , че няма да караш постоянно на 4000+ оборота!!

    Коментиран от #58

  • 55 scar

    10 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    И на мен муцуната не ми харесва особенно, но докато стигне до конвейра може би ще претърпи известни промени:)
  • 56 520 zender

    5 4 Отговор
    впрочем с 6 цилидъра е по добре от 4,стига да можеш да ги нахраниш.аз лично под 10 на 100 не падам
  • 57 520 zender

    3 6 Отговор
    ще е мощна то се вижда ама колко ше издържи мотора...

    Коментиран от #59

  • 58 роро

    9 1 Отговор

    До коментар #54 от "xXx":

    ...да,двигателите които споменаваш са наистина добри,аз лично Ауди харесвам единственно от евро-колите...НО..не си казва японска измишльотина,а японска технология,и най-не съм съгласен с това.."..всеки може да ти изцеди 400 коня от малък двигател..."да ти кажа често,май не всеки може даа!!
  • 59 роро

    7 2 Отговор

    До коментар #57 от "520 zender":

    ...ще издържи ще издържи...доста,както има евро-коли от 90-те..така също има и японски които още се движат,пък нищо че им плюят двигателите..но кои и колко често ходят по ремонти...питайте в сервизите там ще ви кажат...
  • 60 -

    5 12 Отговор
    Поредната форсирана еднодневка.
  • 61 520 zender

    6 0 Отговор
    виж аз обичам supra и gtr-а.те са култови коли с история и очаквам да излезе нещо добро.обаче от вън не ми хареса
  • 62 Христо

    3 7 Отговор
    Мале как са краднали страничната линия от Alfa 4С, а отпред е много грозна. И все пак Супра . .
  • 63 незнаещ

    2 9 Отговор

    До коментар #19 от "роро":

    иии, браво бе фен, и твойта 20 и кусор годишна хонда къв кеф ти доставя, 1.5 или 1.6 двигател с предноо предаване, просто прекрасно

    Коментиран от #72

  • 64 незнаещ

    5 6 Отговор

    До коментар #23 от "111":

    ще ти кажа само следното: БМВ 1600 от 70 - те години, има тунинговани разработки ФАБРИЧНО до 1600 к.с. и това с двигател 1.6, не се пули, прочетеното от теб е истина, ха сега карай си хондето със здраве

    Коментиран от #67

  • 65 незнаещ

    6 12 Отговор
    и при наличието на толкова комплексари тука, пак нито един фен на японските щайги не пожела да ми посочи атмосферен двигател от поне 5000 кубика на японска бангия, иначе от четирицилиндров двигател с турбо под високо налягане и гараж в Казичане ще ми изкарат 400 к.с. от него

    Коментиран от #76

  • 66 razbirko

    5 3 Отговор

    До коментар #20 от "щ":

    Драги, всеки е започнал от някъде. И въпреки че 99% от това което си написал не е вярно, по важното е не от какво си започнал а до къде си стигнал. И Япония и Германия са имали спасителни планове след войната затова е нормално да има начален старт и някой да използва вече готова платформа за първите си модели. Но към днешна дата не е останало нищо от това и японската автопромишленост се развива самостоятелно.То и Нокия е започнала с дърводелски машини, ама какво от това.
  • 67 razbirko

    7 4 Отговор

    До коментар #64 от "незнаещ":

    Какво значи фабрично, за F1 ли? То и хонда са имали същия двигател и са печелили титли с него. Ама нека не намесваме F1, че там нещата нямат нищо общо със серийното производство.

    Коментиран от #74, #79

  • 68 Type R

    8 4 Отговор
    Грозна предница, за съжаление,но двигателят е впечатляващ....400 магарета от 2 литра с турбо...БРАВО!Само предницата да променят и ще е убиец.Сега чакаме и ХОНДА да изкара подобаваща бегачка, а именно NSX или HSV.
  • 69 111

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "Luizov":

    http://vbox7.com/play:df5efeb8
  • 70 111

    13 2 Отговор
    "Колко щял да издържи мотора" аре стига глупости, кажи на някой американец че от 5.0 V8 са изкарали повече от 200 коня и той ще ти се изсмее, че това няма да издържи и седмица.
    Хонда серийно имат 2.0 редови 250 к.с. без никакво турбо или компресия и пак е изключително здрав двигател вече 12 години на S2000. Въпросът е дали този двигател ще може да се доработва като предния?

    Коментиран от #73, #92

  • 71 123

    4 4 Отговор
    на мен пък ми е по интересно че тая статия съм е виждал преди поне 3 години и точно никаква нова супра няма да излезе скоро само се търсят някакви сензации
  • 72 роро

    7 2 Отговор

    До коментар #63 от "незнаещ":

    ...симпатяга..94г се уволних..и тогава си я купих ве пич..да ти кажа голем кеф ми доставяше ахаа..1.6 беше..110кончета...май се опитваш да ме обидиш а..
  • 73 Додж Вайпър

    9 12 Отговор

    До коментар #70 от "111":

    Най-доработвани коли в света са Американ Масъл по 7-8-9 хиляди кубика. Изкарват повече от 2000к.с. и ускорение под 2сек/100. Когато някоя кекава суприца 3000кубика направи тези показатели и не се строши след 2000км. ела се обади на део ми фърчилото
  • 74 Дошо

    6 4 Отговор

    До коментар #67 от "razbirko":

    Ауей разбирко, мноо ги разбираш теа неща, искам да те видя на живо къв си

    Коментиран от #77

  • 75 роро

    6 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=TD8jSYMM424.....беемветата..биле големи дриф машини а..да ама НЕ...
  • 76 Prelude

    12 0 Отговор

    До коментар #65 от "незнаещ":

    "... да ми посочи атмосферен двигател от поне 5000 кубика"
    Ето посочвам ти - 2UR-GSE, 2UR-FSE, 3UR-FE
    Не беше трудно да ги намериш и сам. И кво правиме са?

    Коментиран от #80, #81, #85

  • 77 razbirko

    3 3 Отговор

    До коментар #74 от "Дошо":

    И като ме видиш ше си промениш ли мнението, щото аз няма.

    Коментиран от #89

  • 78 Росен

    6 1 Отговор
    Здравейте, аз лично карам е36 - хубава колица, доволен съм от нея. Написах горното заради отново породилия се спор за немското и японското.... Та, Супрата е легенда, а скоро ще оживее отново. Това е един страхптен автомобил, намерил място на много писти и то не само за ДРИФТ. Тези, които смятат, че спортното подразделение на Тойота не го бива да се образоват малко. Особено в последните години за най-комерсиалния пример Лексус ЕлЕфЕй. Дали са по добри от немските никой не мове да ви каже, но Супра в супер кола и предполагам ще е в каталога с доста атрактивна цена.
  • 79 незнаещ

    3 3 Отговор

    До коментар #67 от "razbirko":

    BMW 1600, какво общо има това с Ф1, леле и такива " специалисти " коментират коли

    Коментиран от #104

  • 80 незнаещ

    0 4 Отговор

    До коментар #76 от "Prelude":

    не бе пич, не се опитвам да те обиждам, ама 1.6, с предно предаване е такъв кеф за шофьора, какъвто е жената за кастриран мъж, е зависи много и шофьора къв мъж е, кастриран, не
  • 81 незнаещ

    2 8 Отговор

    До коментар #76 от "Prelude":

    кофтито е, че тези обозначения, нищо, ама нищо не ми говорят, както и на повечето хора с предпочитания към коли, а не към японски бангии, така че ако обичаш извиниме и посочи модела на колата, а не обозначението на двигателя
  • 82 Ясен

    15 3 Отговор
    За пореден път се убеждавам, че българинът е адски глупав, щом става въпрос за авто дизайн. Ако тази предница ви е грозна, какво да кажем да Голф? Точно това, че е нестандартна и не прилича на никоя друга я прави уникална. Но разбира се, вие не харесвате уникалните коли, защото сте селски и квартални гъзета, мечтаещи за кенефи като Голф и скучните BMW.
  • 83 mimo

    11 9 Отговор
    КЪМ ТЕЗИ КОИТО ВИКАТЕ ЧЕ ПРЕДНИЦАТА Е ГРОЗНА - Я СИ ПОКАЖЕТЕ КЕЛЯВИТЕ КОЛИЧКИ ОТ 90-ТЕ, ГНУСНИ РЕНА, РЪБЕСТИ ГОЛФОВЕ, ЛИГАВИ ПЕЖА, СКУЧНИ БЕЕМВЕТА И МЕРЦЕДЕСИ, ГРОЗНИ СИТРОЕНИ И Т.Н. ВСИЧКИТЕ АДСКИ ДОПОТОПНИ ОТ 90-ТЕ. ЩОТО ВИЕ НОВА КОЛА НЕ СТЕ И СЪНУВАЛИ! КАРАТЕ САМО 2-3 УПОТРЕБА. ОТЪРВЕТЕ СЕ ОТ СЕЛЯНДУРСКИЯ СИ МАНТАЛИТЕТ!

    Коментиран от #86

  • 84 KKK

    3 5 Отговор
    На мен пък предницата ми харесва повече и изцяло от онази пародия FT-86, която е имитация на Нисан!
  • 85 xXx

    3 6 Отговор

    До коментар #76 от "Prelude":

    И кво ве , дал си ми тука на IS-F , LS600H i Tundra и кво? Ама ние не говорим за подобен клас автомобили , много ясно и на BMW < MERCEDES

    Коментиран от #103

  • 86 xXx

    1 4 Отговор

    До коментар #83 от "mimo":

    Ти ше ми кажеш аз ква кола съм виждал , ла*но!!..

    Коментиран от #88

  • 87 Celica

    7 3 Отговор
    Супра добре, но защо не върнат Селика?!
  • 88 mimo_bs

    4 3 Отговор

    До коментар #86 от "xXx":

    А ТИ СИ ПРОВИНЦИАЛИСТ!!!
  • 89 Дошо

    5 3 Отговор

    До коментар #77 от "razbirko":

    Колега здравей.Тук има някакво хлапе, което пише с моя ник.Надявам се да не му се връзваш на обидите и тъпотиите.

    Коментиран от #91, #96

  • 90 ?

    2 6 Отговор
    ot 2000kubika da izvadish 400konia tova e izceden motor.niama da diani mnogo nezavisimo che e iaponski a te se slaviat s dobri motori.inache e mnogo grozna
  • 91 mecho puh

    1 3 Отговор

    До коментар #89 от "Дошо":

    are nese obiasniavai
  • 92 +

    0 7 Отговор

    До коментар #70 от "111":

    Ти пък да не би да си имал S2000 и да си я карал 12 години?Типично за Хонда обществото:малко кубици-много коне ,колкото може по високи обороти -пробега на двигателя не е важен.Защо възхваляваш технологий от 70-те?
  • 93 Дошо

    10 1 Отговор
    В едно списание май Тунингмакс се казваше четох за Супра с 800к.с която си се движи бая хиляди километри без повреда така, че не се знае дали е толкова изцеден колкото си мислят повечето хора.Има и двигател на мотоциклета Сузуки Хаябуса с турбо и 400к.с а той е с обем 1300куб.см така, че всичко е въпрос на добра конструкция и презапасяване :-)
  • 94 111

    4 2 Отговор

    До коментар #47 от "ddinchev":

    Ами точно за това, бе, колега, защото нямат голямо имение, 18 годишен скоч и точно толкова годишни манекенки в леглото. Точно за това, че навярно когато стане понеделник ще трябва да работят за хора като този с ламбото. Точно за това...
  • 95 JS

    8 2 Отговор
    Който си го може - си го може...
    Вадиш от магазина и късаш главите на немските кенефи - това е силата на японска машина. Няма нужда от М-Power-и и АMG-та за да замяза поне малко на кола...
  • 96 до Дошо

    4 5 Отговор

    До коментар #89 от "Дошо":

    То все друг ти пише с ника. Много е лесно така като направиш гаф и да обвиняваш други, че са писали с твоя ник. Ако бях на твое място щях да се засрамя и да не пиша повече. Бъди поне един път в живота си мъж.

    Коментиран от #98

  • 97 malkiq

    5 2 Отговор
    Аз викам да се съберем и да изпраскаме една криеница пред блока , стига толкова сме се правили.... :D
  • 98 Дошо

    7 2 Отговор

    До коментар #96 от "до Дошо":

    Ами то може да се разбере писането на някакво хлапе, което се заяжда, но все пак се чувствам длъжен да поясня, че това не са мои думи защото аз неискам да създавам конфликти.Няма да се изненадам ако ти пишеш с моя ник.

    Коментиран от #105

  • 99 japan is wc

    4 13 Отговор
    на японците колите им са като атомните централи - сеят смърт и са много несигурни - това е най-смешната марка в света , заедно с другите японски боклуци !тук чета за хонди и други детски играчки - ей не си заслужава въобще да се коментират - японското е нуждник!
  • 100 rumpi

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Дошо":

    "батенце " не те знам какви коли си се качвал и кави глупости говориш но си смешен . в япония ина закон за обем и мощност на заводски те мотори . не се изказваи те неподготвени
    АМАН ОТ СЕВДО РАЗБИРАЧИ

    Коментиран от #101

  • 101 Доко Доко

    4 3 Отговор

    До коментар #100 от "rumpi":

    Остави го човека, не е виновен че живее в Столипиново. Гепил от читалището някой Правец и сега се учи да пише неграмотни глупости. Всеки има право на място под слънцето, така че да проявим милосърдие към обърканото дете
  • 102 Аз

    2 2 Отговор
    Забелязвате ли как отзад прилича на Астон Мартин DBS
  • 103 Prelude

    6 0 Отговор

    До коментар #85 от "xXx":

    Незнаещия не знаеше за многолитрови японски двигатели, показах му че има. Твоя проблем какъв е? Казвай какво търсиш ще ти покажем и на тебе.

    Коментиран от #106

  • 104 razbirko

    2 0 Отговор

    До коментар #79 от "незнаещ":

    Ами точно така е. По време на турбо ерата в F1 са се използвали серийни 4 цилиндрови двигатели, дори и такива с известен пробег, и са ги доработвали до мощности от над 1200 к.с. Но за серийно BMW с тази мощност незнам.
  • 105 razbirko

    4 0 Отговор

    До коментар #98 от "Дошо":

    Да бе, аз се усетих чак като прочетох темата от началото, ама карай, свикнали сме.
  • 106 Type R

    10 0 Отговор

    До коментар #103 от "Prelude":

    Някои привърженици на НЕяпонски марки взеха японските автомобилостроители за мезе...Пичове, годината не е 1960, осъзнайте се...Един пише, че нямали големи мотори, друг под друга статия се беше изцепил, че не можели да направят V8, камо ли нещо по-голямо....СМЯХХХХХХХХ!

    Коментиран от #107

  • 107 незнаещ

    1 9 Отговор

    До коментар #106 от "Type R":

    е, като е такъв смях голям защо токава си с Type R, пиклива кола с четирицилиндров двигател и с ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ, къде са ти големите осмаци на японските бангии, по горе някав ми писъл за лексус ( преоблечена тойота ), е колко лексоса имат V8 бре момче, и какво общо има лексоса с тая малолитражка супрата, королата, и т.н., ама и аз що се хабя, те хората си ми писаха, че кола с 1.6, 110 к.с. с предно предаване ги кефи, те на такъв човек кво да му кажеш

    Коментиран от #109

  • 108 незнаещ

    1 15 Отговор
    razbirko спри да пишеш глупости, че си направо смешен, ква Ф1, кви пет лева бре, BMW 1600, модел 70 - те с двигател 1600 кубика, питай батковците до колко коне го докарват немците с турбини и то преди 40 години

    Коментиран от #110

  • 109 Type R

    7 0 Отговор

    До коментар #107 от "незнаещ":

    И кво, сега заради тебе ника ли да си сменям?Харесва ми хонда, имам хонда, ника ми харесва и толкова.Ти грандоман ли си?Ако да - що не се писа V8 compressor или нещо от сорта.А пък за Type R модификациите на хонда - има достатъчно тестове из нета, порови се и виж сам.Виж как се представя на писта(Сивика).Виж какви доработки има.И пак пиши.По - долу хората са ти дали индекси на големи японски мотори.Без проблем и сам можеш да откриеш други.
  • 110 razbirko

    6 0 Отговор

    До коментар #108 от "незнаещ":

    Абе ти правиш ли разлика от сериен автомобил и доработен такъв. Тук никой не говори колко може да се напомпа един двигател. Какво мислиш, че някоя японска малолитражка неможе да се изпъне до 1600 коня ли. И какво значи ФАБРИЧНО, че е правен във фабрика а не в мазе ли. Много ясно че е правен от специалисти в заводски условия. Но този автомобил не е МАСОВ.Колко бройки са произведени от него? Защо трявва да се сравнява със масов сивик произведен в милиони бройки.
  • 111 520 zender

    3 0 Отговор
    абе mimo остави на нас старите бангии да се оправяме някакси с тях.щофьор се става на стара кола.ти караи новата кола дето тати ти е взел.купил съм си сам 15годишно 520 и се гордея с това.каквото съм постигнал в тоя живот съм го постигнал сам
  • 112 Mao

    2 1 Отговор
    Samo da smenqt farovete che teq kraglite neshto ne mi palnqt okoto , inache e Pushka .
  • 113 Zaich

    3 1 Отговор
    Говорите глупости повечето дето сте писали тука! Немско-Японска авто битка ? оО Еми не бих си купил Дайхатсу така както не бих си купил и опел или форд, но пък бих си купил мерцедес или бмв както бих си купил и тойота или мицубиши, нисан.

    1. Mazda – 8,04%,
    2. Honda – 8,90%,
    3. Toyota – 15,78%,
    4. Mitsubishi – 17,04%,

    Малка извадка от класация на американската компания WD върху автомобили от 3 до 10 години кой колко пъти е посещавал сервизите.

    Друго проучване казва подобно нещо - http://tech.today.bg/news/63606.html

    Май няма нужда от повече данни, спорове и убиди :)
  • 114 agresor_7

    2 0 Отговор
    Колеги прочетох повечето от мненията ви и мога да кажа ,че колата не е лоша.Аз лично сум ЗА вараждането на авто класики ,колата е доста екстравагантна с тави предница но не би се харесала на болшинството ,колкото до двигателя 400 коня вече не са проблем за размера на двигтеля разбирасе с помоща на новите технологий.Но за жалост мисля , че съм чел подобна статия преди 2- 3 години и немисля ,че ще има такава кола.
  • 115 oNzi

    1 2 Отговор
    mnogo grozna otprede s tiq farove be.. :(
  • 116 xaxaxa

    0 1 Отговор
    abe otpred ne vi li mqza malko na moskvich :D ina4e supra si e classic-a nqma kwo da govorim.. ama onaq supra ot 90-te :]
  • 117 Gangsta boy

    1 1 Отговор
    starata e po hubava tovata e suck
  • 118 vlado

    3 1 Отговор
    grozni4ka mi e malko otpred ....