Last news in Fakti

3 Ноември, 2020 10:51 3 338 16

Електромобили с мощност над 1 000 конски сили (ЧАСТ II)

  • хиперкари-
  • електромобили
Електромобили с мощност над 1 000 конски сили (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

Продължаваме темата за най-мощните електромобили с няколко по-непознати марки, но произвеждащи продукция, също достойна за уважение от гледна точка на динамика.

Dendrobium D-1

Електромобили с мощност над 1 000 конски сили (ЧАСТ II)

Според производителя серийният електрически автомобил ще получи четири електродвигателя, генериращи 1 800 сили и 2000 Нм.

Pininfarina Battista

Електромобили с мощност над 1 000 конски сили (ЧАСТ II)

Съперничи на най-екстремните екологични автомобили - колелата се задвижват от четири мотора с комбинирана мощност от 1900 конски сили и 2300 Нм.

Rimac C_Two

Електромобили с мощност над 1 000 конски сили (ЧАСТ II)

Четири електрически мотора, всеки от които задвижва свое колело. Общо 1 914 конски сили и 2 300 Нм ускоряват хиперкола до 97 км/ч за невероятните 1.85 секунди и по-далеч - извън реалността, до максималните 412 км/ч.

Lotus Evija

Електромобили с мощност над 1 000 конски сили (ЧАСТ II)

Ускорението до сто отнема по-малко от три секунди и същото време е нужно за доускорение от 100 до 200 км/ч. Ако смятате, че интензивността на ускорението намалява след това, то трябва да знаете, че от 200 до 300 км/ч времето е по-малко от от 4 секунди. Максималната скорост също е убедителна - надхвърля 340 км/ч.

Aspark Owl

Електромобили с мощност над 1 000 конски сили (ЧАСТ II)

Този хиперелектромобил има четири електрически мотора, генериращи общо 2 012 конски сили и 2000 Нм въртящ момент. Сюрреалистичната динамика на тази сплескана (височина - само 993 мм) кола е достойна за тъмния сюжет на комичната манга. Бухалът се телепортира до 97 км/ч за 1.72 секунди, набира 300 км/ч за 10.6 секунди и е в състояние да достигне 400 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Прав чеп

    23 21 Отговор
    Стига с тия глупави коне. Направете го тоя електромобил да може да се движи 500+ км. и да се зареждат за 15 мин. макс. За какво са ми тия коне, като не мога да стигна от СФ до Бургас!

    Коментиран от #2, #4, #6, #7, #8

  • 2 Ееееее

    21 14 Отговор

    До коментар #1 от "Прав чеп":

    Не разбрахте, че елвктричките се зареждат когато не ги ползваш! Зареждат се, когато спиш, пазаруваш, на работа, на вилата. Не те бърка, колко време се зарежда. За далечно пътуване са си бързите зарядни, на които зареждането е по-бързо от обяда на ресторанта!
  • 3 Факт

    24 4 Отговор
    Истински зверове !!!!

    Коментиран от #11

  • 4 що бе, приятел,

    27 4 Отговор

    До коментар #1 от "Прав чеп":

    ако успееш да събереш за чирон 2,5 милиона евро, някога...
    ще можеш ли да поддържаш 500 км/ч от софия до бургас?
    А че със скорост 400 км/ч резервоарът му свършва за 8 минути, знаеш ли?
    Я сметни за 8 минути колко километра ще изминеш.
    Или пък недей, май ще ти е трудно.

    Коментиран от #5

  • 5 някой

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "що бе, приятел,":

    Човека говори за пробег а не за максимална скорост. Чети!

    Коментиран от #9

  • 6 Пропускаш нещо важно

    19 7 Отговор

    До коментар #1 от "Прав чеп":

    Тези много коне почти по някакъв начин не влияят на разхода на енергия за километър. Ако на същия автомобил сложат двигател 100 коня, даже е по-вероятно да харчи повече на километър, отколкото с 1000 коня. Поддръжката също, ако въобще може да се говори за поддръжка на електродвигател.

    Хайде сега си помисли за разхода и поддръжката на бензинов автомобил с 1000 коня? Да не говорим за първоначалната цена. Ето защо електромобилите с 1000 коня ще се карат, а бензиновите ще си стоят по гаражите за фукня, но повечето от тях няма да навъртят и 1000 километра на година.

    Коментиран от #14

  • 7 Има такъв автомобил

    19 7 Отговор

    До коментар #1 от "Прав чеп":

    Тесла плейд напълно отговаря на критериите ти. Зарежда за 15 минути за 400км пробег, а пробегът с едно зареждане е над 600 км. С други думи 1000 километра ги минаваш с 15 минути зареждане, ако си тръгнал с пълна батерия.

    Коментиран от #15

  • 8 сектант

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "Прав чеп":

    с тия електромобили е едно и също - една дачия електрическа е също толкова ефективна колкото тия другите
  • 9 еми и ти чети

    15 6 Отговор

    До коментар #5 от "някой":

    тесла плейд, лусид аир, нио ес6 имат заряд за 830 до 900 км със скорост до 120 км/час.
    Тесла роудстър 2 има рейндж 1000 км.
    Това не са батерии като акумулатора в колата ти.
    Да не говорим, че новите батерии имат цикли на зареждане за милион и половина километра при нищожно намаляване на капацитета за този период

    Коментиран от #10

  • 10 само да допълня, че в сравнение

    17 4 Отговор

    До коментар #9 от "еми и ти чети":

    с продължителността на човешкият живот, ресурсът на двигателите им е.....абе ще те надживее
  • 11 Факт е

    3 11 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    че са "зверове" колкото плюшеното мече е истински лъв...модерни играчки,за истинските съвременни пелераси....

    Коментиран от #12

  • 12 Тъй ли? Ти повече мъж ли си?

    20 2 Отговор

    До коментар #11 от "Факт е":

    Ти какво караш, за да казваш това е детска играчка според тебе : "Бухалът се телепортира до 97 км/ч за 1.72 секунди, набира 300 км/ч за 10.6 секунди и е в състояние да достигне 400 км/ч."


    Ти за 10 секунди поне до 100 можеш ли да ускориш с твоя истински автомобил?

    Коментиран от #13

  • 13 аз ти отговарям вместо него

    18 6 Отговор

    До коментар #12 от "Тъй ли? Ти повече мъж ли си?":

    Моята безинка е 340 коня 4* 4 и ги прави за 5 и нещо. Уж е що годе бърза, за среден автомобил. Обаче се возих на електричка.......
    Еми, като дойде време за смяна на колата, никога повече няма да си взема какъвто и да е конвенционален двигател.
    Просто разликата е ОГРОМНА във всякакво отношение.
    А за обслужването няма да говоря. На година само маслата ми, филтрите, течностите и накладките са над 1500 лева. Гори 17 градско, и сравнено с екектричката дето се возих, все едно че карам ретроавтомобил.
    Няма начин, кой каквото и да говори, ще мине на другия бряг и то по-скоро отколкото предполага
  • 14 ФауВе

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Пропускаш нещо важно":

    С многото коне изкушението да настъпваш и да ускориш по-бързо, дори само до 100км/ч е голямо. По-бързото ускорение черпи повече енергия и вдига разхода.
  • 15 ФауВе

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Има такъв автомобил":

    А на твоите не отговаря ли? Защо още не си си купил Тесла Плейд? Защо продължаваш да предпочиташ стария дизел?

    Коментиран от #16

  • 16 Скъпа ми е

    17 1 Отговор

    До коментар #15 от "ФауВе":

    Това е единственият критерий който не ме устройва иначе бих я купил още днес.