Last news in Fakti

17 Декември, 2020 12:33 8 834 14

TÜV: Най-надеждните употребявани компактни кросоувъри (ЧАСТ II)

  • автомобилът на старо-
  • употребявани кросоувъри-
  • tuv

Автомобилните експерти ни съветват кои малко употребявани автомобили от този клас имат най-малко недостатъци и какво да търсите при покупка

TÜV: Най-надеждните употребявани компактни кросоувъри (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I


Продължаваме прегледа на най-надеждните компактни кросоувъри, предлагащи се на пазарите за употребявани автомобили в Европа и у нас. Както вече споменахме в първата част оценката е направена от според материалите на организацията за технически надзор TÜV и представена от германското издание Autobild. Германските експерти разглеждат само употребявани малки (компактни) автомобили с повишена проходимост.

BMW X1

TÜV: Най-надеждните употребявани компактни кросоувъри (ЧАСТ II)

Баварският компактен кросоувър се произвежда от 2009 година. Най-малкият кросоувър на BMW е много популярен, а нивото на брак е изключително ниско. Няма значение кое поколение ще изберете, защото и двете са доста надеждни. Само имайте предвид, че моделите на възраст над пет години може да имат проблеми със спирачната система. Ниво на недостатъци: 4.4 точки.

Mitsubishi ASX

TÜV: Най-надеждните употребявани компактни кросоувъри (ЧАСТ II)

Този кросоувър е сравнително евтин и същевременно по-добър от повечето други модели, тествани от TÜV. Петна от масло и проблеми с осветлението почти никога не са били забелязвани от инспекторите. Спирачната система обаче трябва да бъде тествана при покупка на вторичния пазар. Ниво на недостатъци: 4.6 точки.

Nissan Qashqai II

TÜV: Най-надеждните употребявани компактни кросоувъри (ЧАСТ II)

Второто поколение Nissan Qashqai взе предвид всички недостатъци на своя предшественик. Автомобилите от първо поколение (2007-2013 г.) бяха изключително популярни, но не винаги получаваха добри оценки от инспекторите на TÜV, тъй като неизправностите в окачването и управлението бяха много по-чести от средното. Сега, при втората генерация общото ниво на недостатъците е оценено на 5.4 точки.

Mini Countryman

TÜV: Най-надеждните употребявани компактни кросоувъри (ЧАСТ II)

В Mini Countryman изтичането на масло от двигателя и скоростната кутия може да раздразни бъдещите собственици. Този проблем възниква доста рано. По-старите модели също могат да имат проблеми с осветлението, но всичко друго е относително надеждно. Ниво на недостатъци: 5.5 точки.

Renault Kadjar

TÜV: Най-надеждните употребявани компактни кросоувъри (ЧАСТ II)

Френският компактен кросоувър излиза едва през 2015 година, така че няма достатъчно информация за него, за да може да участва пълноценно в класацията. Колата обаче е добра, с изключение на спирачните дискове, които събират твърде много оплаквания. Ниво на недостатъци: 5.5 точки.

Skoda Yeti

TÜV: Най-надеждните употребявани компактни кросоувъри (ЧАСТ II)

На десето място е моделът Skoda Yeti, който за съжаление беше заменен от Karoq през 2017 година. Yeti обаче беше и си остава един от най-добрите и надеждни употребявани компактни кросоувъри на автомобилния пазар. Недостатъците му включват голям разход на масло и неизправни спирачни дискове. Ниво на недостатъци: 5.8 точки.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 БАЙ Х@Й

    31 0 Отговор
    Важно е да са нов внос, купени от баба, дядо или млада майка !

    Коментиран от #4

  • 3 БАЙ Х@Й

    18 0 Отговор
    На запад само такива ги карат до пазара или до детската градина!
  • 4 Ами аз

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й":

    не разбирам нищо от автомобили, но искам да Ви попитам защо на всяка реклама за храни от Лидл накрая казват "одобрено от TÜV?

    Коментиран от #8

  • 5 сектант

    12 7 Отговор
    тука виждам поне 2 дъстъра само дето не се казват дъстър

    Коментиран от #14

  • 6 сектант

    4 1 Отговор
    еталона на надежност х2 и х1

  • 7 Меркантилност

    8 4 Отговор
    вчера са откраднали джипа рено за 60 бона - криза е хората започнаха и бараки да крадат
  • 8 БАЙ Х@Й

    17 1 Отговор

    До коментар #4 от "Ами аз":

    TÜV (от името на отговорната служба Technische Überwachungsverein). Казано по-просто нещо като нашия контрол на стока по БДС! Само че у нас отдавна няма БДС, нито контрол!

    Коментиран от #13

  • 9 Ала бала

    22 5 Отговор
    Комбината тюв аутобилд със зъби и нокти брани от 5-6 години родния автобизнес. Това са много надеждни източници на информация.
    Даже за колорит и достоверност вкарват и някой азиатски автопроизводител в класациите, но винаги от от 2-ра класа - Сузуки Митсубиши Мазда,които не са заплаха за пазара.
    Хонда и Тойота не съществуват.
  • 10 голф две

    6 3 Отговор
    Показана класация е пълна тъпня,тъй като изброените автамабили след пет-седем години каране са пълна развалина.Просто конструктивно са проектирани така!
  • 11 Малки хватки

    4 3 Отговор
    От 2010г карам Шкода Иети.Карам я предимно в София за градска кола.Жена ми не я харесва.Еми доволен съм.Не се е чупило и повреждало нищо.Тя е и на 90к км.За дълго си имам един АМГ.Друг живот е там и си се радвам на живота.
  • 12 перничанин

    7 0 Отговор
    И аз да питам автора . Какво означава "неизправни спирачни дискове" и тази "неизправност" ако означава износени, няма ли я при всяка кола карана от някой мундар. И втори въпрос. За кой мотор става дума като се пише "голям разход на масло"?
  • 13 qwerty

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "БАЙ Х@Й":

    с 2 думи това е ала-бала! една измислена фирма, която “одобрява” нещо.
  • 14 Asd

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    А ти сектанте колко от 2та дъстъра си карал повече от половинка час тест драйв за да правиш такива заключения? Даже няма да питам и колко от тях си притежавал и поддържал, мисля че на всички е ясно че няма смисъл. Да сравняваш дъстър с Каджар и кашкай е абсурдно.... ама няма проблем, класифицирай и другите с ламариненото дрънчене на дъстъра.
    За статията, кашкая на снимката е грешен, фаза 2 е предната версия, нищо общо със снимката. Каджар не е лош автомобил, но е само на 5 години, няма какво толкова да се коментира още.