Несигурността сред германските собственици на автомобили е очевидна. Това констатират експертите от TÜV, като заявяват, че сериозните дефекти при автомобилите нарастват, заради застаряващия автопарк в страната. Това не е изненадващо, защото германските коли остаряват, а все повече собственици не ги подменят с нови. Защо се случва това? Въпреки че вече десетилетие страната бележи постоянен растеж в икономиката и безработица е ниска, все повече хора решават да не купуват нова кола.
Отговорът е очевиден: След години на дебати относно забраните за шофиране на дизел, измамен софтуер, нива на азотен оксид, а от друга страна липса на достатъчно станции за зареждане на електромобили, голяма част от германците просто вече не знаят каква кола да си купят. Така германците предпочитат стария си дизел, а несигурността им е твърде разбираема. Най-фундаменталната трансформация в автомобилната история засяга не само производителите и техните служители, но и техните клиенти.
Кой купува нов дизел, ако никой не знае колко дълго можете да го кара? От друга страна, въпреки субсидиите от държавата, покупката на електрическа кола е свързана с доста трудности покрай времето и мястото за зареждане. За това германците все по-рядко сменят колите си.
За да се разреши този проблем, от TUV са на мнение, че е от изключителна важност индустрията и политиците да действат решително и най-вече надеждно. Но това към момента не се случва. Вместо това хората се залъгват с всевъзможни срещи на върха на тема автомобили, но никой в крайна сметка не знае какви мерки да се вземат и кой трябва да ги приложи.
Няма смисъл да се субсидират едновременно дизеловото гориво и станции за зареждане на ток. Хората възприемат противоречивите сигнали и с право са несигурни. Няма и единно решение за това дали двигателя с вътрешно горене трябва да бъде забранен и кога трябва да стане това. Дори това решение да е далеч във времето, то трябва да се обяви, като така хората биха могли да се ориентират и няма да се притесняват при избора си на нов автомобил, завършва анализа на TUV.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Защото не могат да се доредят от
Коментиран от #19
17:08 17.02.2021
3 гост
17:11 17.02.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Гошко
17:14 17.02.2021
6 Гарантирано от ГЕРБ
17:15 17.02.2021
7 БАЙ Х@Й ‼
Коментиран от #15, #20
17:15 17.02.2021
8 гост
До коментар #1 от "Майна":
Сменят,сменят ама кой туземец от изтока ще има смелост да купи електричка с износена батерия?Коментиран от #12
17:15 17.02.2021
9 ддд
17:16 17.02.2021
10 Пеуник
17:25 17.02.2021
11 хах
17:26 17.02.2021
12 123
До коментар #8 от "гост":
Същия, дето досега им купуваше продънените кюмбета!Коментиран от #13
17:32 17.02.2021
13 гост
До коментар #12 от "123":
А де 10000-15000лв. за батерия,а де!17:34 17.02.2021
14 тарикату
17:35 17.02.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Тиро вампиро
Коментиран от #18, #34
17:50 17.02.2021
17 Начо
20% са малки бензинки само за из градовете
18:17 17.02.2021
18 Пламен
До коментар #16 от "Тиро вампиро":
Точно това е проблемът - германците се усетиха, и "клатенето" свърши. Сега автоиндустриалците вият... парсата секна.18:38 17.02.2021
19 Притежател
До коментар #2 от "Защото не могат да се доредят от":
Не може ли поне под една статия да се въздържите от подигравателно окачествяване на българските граждани- "ганьовци' и т.н. Това говори достатъчно за културата, възпитанието и самочувствието Ви .Коментиран от #22
18:43 17.02.2021
20 Иво Симеонов
До коментар #7 от "БАЙ Х@Й ‼":
С горивата на Марешки и не само каквато си искаш купи - все ще се счупи след 3-4 години...Коментиран от #21
19:00 17.02.2021
21 Пламен
До коментар #20 от "Иво Симеонов":
В моят град (Г.О.), 80% зареждат на Марешки, аз включително. Досега проблеми съм нямал. Идват и от съседният град(В.Т.), там нямат бензиностанция ВМ и пълнят догоре дизели след '10година. Също така съм чувал за шофьори в Г.О., които месят с "Елит-94" качествени горива, така са си преценили. Във В.Т. масово се сипва на Лики Моли, и аз съм сипвал оттам. Иначе за мен горивата в БГ са в Ромпетрол. Старая се годишно да направя един-два пълни резервоари дълъг път оттам. Газ съм сипвал и на Еко елда.19:44 17.02.2021
22 ДС на НРБ
До коментар #19 от "Притежател":
Споко приятел, въпросния индивид не е българче.Не знам откъде му е родата, ама комплексите яко го хапят.Коментарите с "ганьо" и "чушкопек" не ги отразявай, негови са!20:15 17.02.2021
23 Гошко
20:25 17.02.2021
24 Е как защо🤔
21:12 17.02.2021
25 Гръм
21:14 17.02.2021
26 Julio
23:19 17.02.2021
27 Един
08:41 18.02.2021
28 Димов
08:56 18.02.2021
29 дърт шофьор
Коментиран от #30
12:22 18.02.2021
30 Ако и да се
До коментар #29 от "дърт шофьор":
Точно така. Самите вемци са наясно,че поне от 10 години правят боклуци. Дойчо е сметкаджия,ако и да се подигравате на Ганьо.21:09 18.02.2021
31 12345
21:18 18.02.2021
32 Съдията Дред
10:21 19.02.2021
33 анонимен
12:39 19.02.2021
34 Абсолютно прав си
До коментар #16 от "Тиро вампиро":
Абсолютно прав си, карат 4-5години защото така е програмирано да остареят и хвърлят на пичовете с автовозите и ланците.ТОВА СЕ ПРАВИ С ПАРИ. Този модел наложиха като напипаха, че могат да го прокарат
16:56 20.02.2021