Проучванията на потребителския пазар показват, че скъпите коли се продават по-бързо от по-достъпните автомобили, като това важи с пълна сила, както за нови, така и употребявани моторни превозни средства.
Американският портал iSeeCars анализира резултатите от продажбите на нови и употребявани автомобили в САЩ за януари 2021 г. и направи рейтинг въз основа на средния брой дни, необходими за продажба на един автомобил.
Оказа се, че най-бързо намира купувачи Chevrolet Corvette, струващ $84 689, като това става средно за 10 дни. На второ място е Lexus IS 350 за $48 013 (10.9 дни), а на трето място е Genesis GV80 с цена от $64 624 (14.4 дни).
На последното място се нарежда Subaru Forester с цена от $31 673 (23.6 дни). Най-скъпата кола в списъка на iSeeCars е Mercedes-Benz GLS, който струва 100 643 долара, но дори тази кола се продава доста бързо - средно само 18.3 дни.
Подобна тенденция се наблюдава и на пазара за употребявани автомобили. Най-продаван е употребяван Hyundai Palisade със средна цена от 39 551 долара - средно 26.2 дни. На второ място е Lexus NX 300 с цена от $31 271 (26.5 дни), на трето е същият Chevrolet Corvette, но с пробег (26.6 дни).
Използваният Corvette се продава средно за 67 308 долара. Но от друга страна са нужни средно 31.5 дни, за да се продаде Honda Insight за 20 573 долара. Като цяло през първия месец на тази година са продадени над 1.2 милиона автомобила със средна цена от 41 982 долара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Абе
Коментиран от #3, #6
09:30 01.03.2021
2 S Class
Коментиран от #12
09:34 01.03.2021
3 сектант
До коментар #1 от "Абе":
Дачия не се взима за 4 години, защото надживява.09:35 01.03.2021
4 Име
09:35 01.03.2021
5 сектонтка
09:38 01.03.2021
6 Анонимен
До коментар #1 от "Абе":
Тия дачий са пълен боклук. Сменях крушки на стоп от дачия на 6 години, сменял съм и на Ауди, тойота, бмв и др. Та на дачия, като тръгнах да го отварям съвсем леко, то се счупиха щипките, отвътре пластинки между крушките се разпаднаха, направо стоп на 6 години става на прах в ръцете ти и не се затваря хубаво и влага не знам как не се е получавала.Коментиран от #7
09:39 01.03.2021
7 Перо
До коментар #6 от "Анонимен":
Дачията не е за хора с две леви ръце. Отивай си на сервис!Коментиран от #8, #28
10:04 01.03.2021
8 Ко не
До коментар #7 от "Перо":
Перо научи българска граматика.Сервис не се пише с С,а се пише с З,СЕРВИЗ.Аман от неграмотници.Коментиран от #25
10:11 01.03.2021
9 мангър
10:12 01.03.2021
10 пилот на Ферари
Щом това е нормално , нормално е да се продават и скъпите автомобили. Първата работа на един новобогаташ е да си купи "тузарски" автомобил.
По света е същата работа.
10:13 01.03.2021
11 jap
Коментиран от #24
10:15 01.03.2021
12 Ти май не схващаш
До коментар #2 от "S Class":
Проучването показва, че в сравнение с най-продаваните автомобили в Щатите, Тесла попада сред евтините автомобили. Дали пък предвид пазарното търсене, не е по-правилната стратегия, отколкото да се продават евтини електромобилчета с никакъв пробег, само за да изпилят цената?И въобще не я търси в подобни класации. Tesla не се продава в магазини (представителства или дилъри), за да се застои дори ден. Продава се директно от завода на крайния клиент. Точно затова продажбите при Тесла са верни до бройка, а не като Volkswagen, да направят 20 хиляди "продажби" които на практика са натрупани при дилърите и чакат някой да иде да си ги купи след месец два, ако въобще иде някой.
Коментиран от #17, #27
10:28 01.03.2021
13 Бачо Киро
10:32 01.03.2021
14 Jack Bauer
10:37 01.03.2021
15 Внимавайте
Няма как в Италия или Германия добър екземпляр да струва 10000 евро а в България да се продава за 10000 лева !
Коментиран от #18
10:42 01.03.2021
16 Гост
10:57 01.03.2021
17 Гост
До коментар #12 от "Ти май не схващаш":
Тесла не продава в магазини, защото не може да си ги позволи. Това ще са още едни разходи за сгради, персонал, заплати, подръжка. А те всячески се стремят да смъкнат цената. А и в магазина можеш да огледаш колата, преди да броиш парите, докато Илон продава боклуците си онлайн. Докато жертвата разбере колко е сгрешил, вече е късно. Таралясника му е доставен и му тежи на врата.Коментиран от #20
11:00 01.03.2021
18 Като каза Италия
До коментар #15 от "Внимавайте":
Ме върна с 25 години назад, когато една дизелова fiat regata ми скъси живота от ремонти. То не беше окачване, то не беше прегряване, кормилна рейка, но най-яркия спомен беше, когато започна да се форсира сама без да давам газ, като оборотомера влезе в червеното. Изключих от контакт, дори извадих ключа, но продължи да работи на максимални обороти. Изгасих я на скорост. После се оказа, че е скъсала мембраната на вакуум помпата и е засмуквала масло през смукателния колектор. Абе недомислена работа. Оттогава съм намразил италианските автомобили. Веднага след това си купих един Форд и въпреки всеобщото мнение за фордовете, го карах безпроблемно доста години. Та наистина е на късмет да си купиш автомобил втора употреба. Със съвременните обаче, нещата стават все по-зле. По-рядко се развалят, но пък като влезеш в сервиза, оставяш една шапка пари.Коментиран от #19
11:02 01.03.2021
19 Даскал
До коментар #18 от "Като каза Италия":
Кола втора ръка,само на VAG и с внимателен оглед.Коментиран от #21, #23
11:13 01.03.2021
20 Дрън-дрън
До коментар #17 от "Гост":
Повечето представителства са франчайзи. Тоест въобще не са притежание на автомобилните производители, така че си в тотална грешка.За автомобилните производители, Това е много по-добро решение, защото за разлика от Тесла, която има собствени представителства, автомобилните производители не плащат нито наеми, нито заплати, нито пък чакат някой да им купи произведените автомобили, за да си вземат парите.
Дори гаранцията се поема от дилърите, а не от автомобилните производители, които осигуряват само частите за ремонта.
Точно затова пазарната капитализация на Tesla струва толкова. Защото всичко е нейно притежание. Включително купи няколко транспортни фирми, които доставят автомобилите до дома на клиента, който преди това е разгледал и дори тествал мострения автомобил представителството на Тесла. А представителствата и сервизите стават все повече и във все повече страни.
11:13 01.03.2021
21 джамбаз кире
До коментар #19 от "Даскал":
И да не е дизелова........Коментиран от #22
11:17 01.03.2021
22 Баш Батка
До коментар #21 от "джамбаз кире":
И бензинова да не е :)11:31 01.03.2021
23 Плюс минус
До коментар #19 от "Даскал":
Минус за vag, плюс за огледа11:42 01.03.2021
24 еврото
До коментар #11 от "jap":
Банкрутира Ганьо,защото е със скъсани джобове.Хората в Европа си взимат премиум ,не за да се показват на съседите ,като Ганьо,а да им върши работа.12:46 01.03.2021
25 Трифонов
До коментар #8 от "Ко не":
Ко не... пред дума, която започва с буквата "с" или "з", се пише съюз "със", а не "с". И двамата сте за доограмотяване. Това, което винаги ме е шокирало е как колкото си по-неграмотен, толкова по-голямо е самочувствието ти.Коментиран от #26
16:55 01.03.2021
26 Кдкдйцбьбзнднф
До коментар #25 от "Трифонов":
И ти си за ограмотяване, мой човек. Кавичките се слагат така „кавички", а не "кавички"20:14 01.03.2021
27 Хайл
До коментар #12 от "Ти май не схващаш":
Купуват теслата ли ???? Уахахахахахахаха...къде го чете-тесла мотор спорт,ютуб или мъск ти каза...та колко тесли са продадени втора употреба? В Практикер са евтини,така че едва ли някой ще купи втора ръка ако не е с гравирана дръжка 🤣🤣🤣🤣🤣🤣00:37 02.03.2021
28 Хайл
До коментар #7 от "Перо":
Я кажи коя е по-хубава-теслата или дачията00:39 02.03.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Знайко
13:47 02.03.2021